Kirjoittaja Aihe: The Lines Between (K-11) (H/D) VIIMEINEN OSA tullut!  (Luettu 41362 kertaa)

Hallow

  • muinaisjäännös
  • ***
  • Viestejä: 226
  • *snort*
Vs: The Lines Between (PG-13) (H/D) VIIMEINEN OSA tullut!
« Vastaus #120 : 09.08.2009 20:33:24 »
Okei nyt tää on pyöriny tällä etusivulla sen verran, että päätin tulla vilkaisemaan ja jopa sanomaan jotain :D

Kyöstintytär: Kiitos hurjasti  :D meillä on sitten samalainen maku!

Abbey Dawn: Aww, kiitoksia ^^' mukava että pidetään, vaikka ite häpeän tätä jotenkin aivan suunnattomasti.

Alias Moony: täytyy sanoa, että aivan uskomattoman kommentin olet saanu aikaiseksi näin vaatimattomaan tarinaan 8O
Kiitoksia sinullekin tästä pisimmästä positiivisesta pläjäyksestä mitä oon varmaan koskaan lukenu. Vaikka ite en oikein tästä
ykkösosasta enää välitä, on hienoo et jotkut sitä vielä jaksaa tuhannetta kertaa lukea. (mun silmät itkisivät luultavasti verta
niiden virheiden ja kelvottoman juonenkehityksen takia ^^')
AN merkinnöistä sen verran, että poistin kai joskus muutaman niistä? (tiedän, ne oli aika paha tapa) Mutta loppuja en kai sit enää
jaksanu ^^'
Hmm kuvat poistin itsekriittisyyden takia.. mä olen näitä erittäin itsekriittisiä persoonia, ja pidän harvoista piirrustuksista/ficeistäni. (ehkä
joku on sen jo huomannu x'D)
Voin ikäväkseni joutua lupaamaan hieman synkkyyttä jatko-osan toisiksvikaan/vikaan osaan, anteeksi. Mutta siitä ei tässä enenpää....
Kiitoksia älyttömästi, kirjotushalu alkaa jälleen palautua : D
HYVÄÄ JOULUA! : D

Lew

  • ***
  • Viestejä: 163
  • © Eero Ettala
Vs: The Lines Between (PG-13) (H/D) VIIMEINEN OSA tullut!
« Vastaus #121 : 10.08.2009 01:11:15 »
Itsekin vähän ihmettelin, miten onnistuin kirjoittamaan noin pitkänkin kommentin.

Ei kauhean yllättävää kumminkin, että kommentissa ei kauheammin mitään rakentavaa ole.

Mutta kiva, kun pidit kommentistani, en ihan turhaan sitä rustannut.

Noh paljon ollaan jo kestetty noista traagisista luvuista, ehkä vielä pari sellaista pystyy kestämään.

Kunhan seassa on vielä vähän Harry/Draco söpöilyy :)

Noh, yritäppä vielä kirjoitella lisää, että pääsen kirjoittamaan ultrapitkiä kommenttejani, jotka tosiaankin ovat harvasssa:D
I'm sure I could face the bitter cold,
but life without you.. I don't know.

Lahtiska

  • ***
  • Viestejä: 79
  • I'm so X it hurts
Vs: The Lines Between (PG-13) (H/D) VIIMEINEN OSA tullut!
« Vastaus #122 : 19.08.2009 19:51:13 »
MINÄ VAADIN EPILOGIA >:((

VAADIN!!!


Ei saa loppua näin >:/

ihana ficci, rakastan tätä mutta tää loppui ihan
väärällä tavalla... Happy Ending D::: me want.

Vaadin epilogia!
WHERE IS YOUR GOD NOW!?

Deatha

  • LEECH
  • ***
  • Viestejä: 54
Vs: The Lines Between (PG-13) (H/D) VIIMEINEN OSA tullut!
« Vastaus #123 : 20.08.2009 12:45:34 »
AWS, tää oli niin ihana love love love!! ♥ Kyllähän tähän pitää epilogi tehdä (ja enemmänkin!!) Tää on kyl tähän mennessä eittämättömästi (wtf, mikä sana toi muka on..?) mun lempi-ficini täällä (en oo kyl lukenu vielä monia muuta kuiteski). Taitaa kyllä yks syy olla se että olen niin H/D-paritus fani ♥♥      Muuten, pakko sanoa, että mietin koko ajan tätä lukiessani että jos harry kertois ronille ja/tai hermionelle hänestä hja dracosta niin ron olis hypänny kattoon huutaen:"Mitä helv.. ooksä homo..?!" ja hermionelta olis tippunu silmät päästä..(ahihihahahahihiiiahaahaahii)... olenko vähän sadisti tai jotain...      ...... ......... ...... niin että näin alkajaisiksi...
    (olis muuten lucius antanu dracon vielä mennä naimisiin harryn kaa..XD)   ^^   Deatha

MyName

  • Pyhän Mungon asiakas
  • ***
  • Viestejä: 61
  • Valkoista valkoisella
Vs: The Lines Between (PG-13) (H/D) VIIMEINEN OSA tullut!
« Vastaus #124 : 23.08.2009 14:15:57 »
Omasta mielestäni tuo viiltely tuntuu kumman luonnolliselta. Kirjassa ihmeen vähän se Harry tunsi syyllisyyttä. Ja kummia mieltymyksiä kun omaan, pidän päähenkilön kärsimyksistä. Kieh kieh.

Loppu tosiaan vähän jännästi, mutta kakkososahan se selittää paljon.
Niin, se kakkososa. Kommaanpa nyt siihenkin. Paremmin oli kirjoitettu, mutta Dracon palattua tarina ei ole vienyt (ainakaan mua) niin mukanaan. :P  Blaisesi on ihana.
Ja asiasta viidenteentoista, tuolla sinulla on esim. Steps of our fathers, joka vaikuttaa todella hyvältä, mutta lisäksi vaikuttaa, että siihen ei ole jatkoa tulossa. Huoh. 

Paljon on ficissäsi asiaa, kommauksessani taas ei.

P.S. Mielelläni lisää kuviasi kattelisin, noi kun ei tosiaan näy. *vink vink*
Mikään ei ole varmaa paitsi se, ettei mikään ole varmaa. Enkä ole siitäkään ihan varma.

Naxone

  • Kaipauksen haamu
  • ***
  • Viestejä: 184
  • Say what you want
Vs: The Lines Between (PG-13) (H/D) VIIMEINEN OSA tullut!
« Vastaus #125 : 04.09.2009 22:24:51 »
NÄ itkin ja itken vieläkin, miksi, MIKSI! Ei Dracoa, pliis... tulin vähän masentuneeksi, voi Harry, voi Draco...
Ihana ficci tämä kyllä on mutta loppu, finito *itkeeee*

-Nax
Mr. Boombastic
What you want is some boombastic romantic
Mr. Lover lover, Mr. Lover lover, girl, Mr. Lover lover

Lew

  • ***
  • Viestejä: 163
  • © Eero Ettala
Vs: The Lines Between (PG-13) (H/D) VIIMEINEN OSA tullut!
« Vastaus #126 : 05.09.2009 08:57:11 »
NÄ itkin ja itken vieläkin, miksi, MIKSI! Ei Dracoa, pliis... tulin vähän masentuneeksi, voi Harry, voi Draco...
Ihana ficci tämä kyllä on mutta loppu, finito *itkeeee*

-Nax

Ficci jatkunee The Lines Betweenin kakkososassa, joka löytynee myös Hunajaherttuasta.

~ Alias Moony
I'm sure I could face the bitter cold,
but life without you.. I don't know.

Nuga

  • Vieras
Vs: The Lines Between (PG-13) (H/D) VIIMEINEN OSA tullut!
« Vastaus #127 : 05.09.2009 11:18:25 »
Eih. Kaveri rupes ihemettelemään webissä mitä mä oikein täällä kyynelehdin, taasko niitä HP ficejä joissa joku kuolee... Hitto on ärsyttävää olla näin tunteellinen -.-

Tuli lievänä shokkina, Draco Azkabaniin omfg ;o Yhyy, niin ihana ihminen, tuntuu hirveeltä iha fanmadessakin.

Okei. Nyt mä menen nurkkaan itkee tilluttamaan (ja suunnittelemaan katalaa suunnitelmaa Dracon pakoon Azkabanista).

ps. Kiitos. Oli ihana.

Pikku-Kissa

  • Vieras
Vs: The Lines Between (PG-13) (H/D) VIIMEINEN OSA tullut!
« Vastaus #128 : 24.10.2009 18:15:42 »
Ai että tykkäsinkö...? en.

MÄ RaKASTIN PERKELE niin ihana ja kohta niille sun turvamiehilles tulee käyttöö jos et hanki epilogii tänne!!!
Kyllähän noita virheitä olis siellä mutta en halua alkaan dissata sua ku oot raatanu tän eteen nii pajon!
Ja enhän mä olis siihen sopiva henkilö ku itelläki on kirjotusvirhe joka lauseessa  :D
Virheillä ei ollu mitään merkitystä ku luin ihan salamana tätä muutenki ni jokunen vaan pisti silmään, mutta haittaneekos tuo.
Loppu, yllätys yllätys, sai mut itkemään taas. MIKSI tiet näin surullisen lopun, Draco ku osottautuki niin ihanaksi ihmiseksi niin se joutuu Aziin (Azkaban mun maassa)  :'( No, pitääs elää sen kanssa, meen tästä parkuun silmäni päästä >>

PiKi kiittää ja pahoittelee rakentavuuden puutetta, se lymyää kaivossa.

Sonjapoika

  • Rotanhännän kantaja
  • ***
  • Viestejä: 151
  • Make me happy
Vs: The Lines Between (PG-13) (H/D) VIIMEINEN OSA tullut!
« Vastaus #129 : 14.11.2009 13:15:44 »
Ah. Kertakaikkiaan. Rakastuin tähän. :-X

En löydä muita sanoja kuvaamaan tätä.

Tämä loppukin :'(

Onneksi julkaiset tätä TLB kakkosta. Koita saada se pian pois tauolta, en jaksa enää odottaa! :(

Rakkaudella; Sonja
♥ Kurnau, neiti kaihomieli.

Aquatulio

  • ***
  • Viestejä: 272
  • 'Olisitsä mun Draco Malfoy?'
Vs: The Lines Between (K-13) (H/D) VIIMEINEN OSA tullut!
« Vastaus #130 : 08.02.2010 21:52:37 »
Uskomattoman ihana! Rakentava lähti Namibiaan.. Onneksi on vielä 2. osa! ♥
♥ Draco Malfoy ♥
♥ Ronald Weasley ♥
♥ Luna Lovegood ♥
♥ Severus Snape ♥
♥ Remus Lupin ♥

~♥~


Banneri: Lady Dynamite ♥

Iipi

  • Vieras
Vs: The Lines Between (K-13) (H/D) VIIMEINEN OSA tullut!
« Vastaus #131 : 16.02.2010 15:25:57 »
Mahtava <33

katt

  • ***
  • Viestejä: 175
  • Slytherin
    • Tihutyö
Vs: The Lines Between (K-13) (H/D) VIIMEINEN OSA tullut!
« Vastaus #132 : 17.02.2010 18:27:08 »
Awww. Se on ehkä sopivin sana kuvaamaan tätä. Tää oli älyttömän suloinen ja söpö. Tarina eteni sopivalla tahdilla, asiasta ei hypätty viidenteen eikä toisaalta jääty junnaamaan paikalleenkaan. Kirjoitat kyllä todella hyvin.

Tuolla puolivälissä joissakin kohdissa itseäni ärsytti hieman tuo Potterin avuttomuus. Johtuu ehkä siitä, että yleensä Potter kuvataan vahvaksi maailmanpelastajaksi, joten itselleni on jäänyt sellainen kuva Potterista mieleen. Toisaalta välillä on mukava lukea tällaista missä hahmot kuvataan erilaisiksi. Ja kyllähän tuossa lopussa Potterista löytyi sitä kuuluisaa Rohkelikon rohkeutta ja sisua.

Ensimmäinen ajatus tuon lopun luettuani oli 'epilogi tänne ja heti, kiitos', mutta toisaalta tuommoinen loppu ehkä sittenkin on parempi, jokainen saa vetää siitä omat johtopäätöksensä.

Kata kiittää mukavasta lukukokemuksesta. Haleja kirjoittajalle <3


Laita ihana rakas ihminen ne kuvat takasin. Jooko? *puppy eyes* Kata-täti ois mielellään halunnu vilkaista niitä.

Pitääpä lukaista TLB-II jossain vaiheessa ; )
« Viimeksi muokattu: 16.06.2010 21:42:48 kirjoittanut katt »
JinxAuror154

Twitchy little ferret, aren't you?

rohkelikkoluihuinen

  • ***
  • Viestejä: 12
Vs: The Lines Between (K-13) (H/D) VIIMEINEN OSA tullut!
« Vastaus #133 : 13.03.2010 20:28:30 »
IHANA ! <3 oivoivoivoivoii, paras lukemani ficci <3  :)

MissWeasley

  • Rohkelikko
  • ***
  • Viestejä: 483
  • Too cute to be straight.
Vs: The Lines Between (K-13) (H/D) VIIMEINEN OSA tullut!
« Vastaus #134 : 11.06.2010 11:53:39 »
Tää oli hyvä! ;D
Toi loppu oli paras, vaikka vähän haikee :(
No mutta toisaalta on kiva ettei aina tuu sitä kaikkein onnellisinta loppua vaan sellanen onnellinen, mut jokin särö. Siis tässäki sillee et kumpikaan ei kuollu, mut ne ei viä saa olla rauhassa, eikä Volde viä kuollu :p Jos tajuat mitä tarkotan :D

Mulla ei näkyny noi linkit noihin sun piirtämiin kuviin :( Koitin meijän talon jokasella koneella internet explorelila ja firefoxilla mut ei toimi! väittää vaan, että ei voi näyttää www-sivua ja sit jotain et paövelinta ei löytynyt :(

Mut tää oli tosi hyvä ficci! :)
Sit lukeen sun TLB II:sta :):)
« Viimeksi muokattu: 11.06.2010 11:58:13 kirjoittanut MissWeasley »
Every time a child says
'I don't believe in fairies'
there's a little fairy somewhere
that falls down dead.

Merrrí

  • ***
  • Viestejä: 577
Vs: The Lines Between (K-13) (H/D) VIIMEINEN OSA tullut!
« Vastaus #135 : 31.08.2010 23:20:25 »
Awws, Draco ja Harry ♥
Yhessä illassa luin koko ficin ja jossaki vaiheessa itkinki. Surullista että Harry alkoi viiltelemään Siriuksen kuoleman takia.. ):
Ja loppu! Meni kauan aikaa tajuta että Draco joutu Azkabaniin :o
Olisin ruinannu tälle epilogia, ellen olisi huomannut tuota linkkiä jatko-osaan. Harmittaa ettei niitä kuvia näkyny, miksi ihmeessä menit poistamaan ne? Muiden kommenteista päätellen ne oli mahtavia. ((:
Rakentavasta ei tietoakaan, muuta kuin että kirjoitit mahtavasti ja taso nousi koko ajan ficin edetessä.  Kirjoitusvirheetki väheni huomattavasti. :)
Kipeänä ei ajatus kulje, joten taidan hipsiä lukemaan TLB 2:sta ^^
Kiitos tästä ♥

Winchester_

  • ***
  • Viestejä: 148
  • "You know your end is near, don't you?"
Vs: The Lines Between (K-13) (H/D) VIIMEINEN OSA tullut!
« Vastaus #136 : 26.10.2010 20:57:05 »
Vau, tämä oli aivan uskomaton :D

Luin koko tarinan yhteen pötköön ja nyt on kauhean haikea mieli ko tämä loppuki yhtäkkiä tähän. Tässä oli tosi ihana juoni, paritus ja tuo tapa, millä kuvailit hahmojen tunteita, ympäristöä, yms. Ja aaaaa kirjotat iha mielettömän hyvin ♥ Ja nopeasti, herran jestas ko katoin nuita sun viestien päivämääriä niin olin saada sydärin ko huomasin miten nopeasti joku osaakaan kirjottaa ;D Ite olen joskus niin hidas kirjoittamaan kaikkea että ihan hirvittää, eli pisteet sulle tuosta :)

Ja apua mitä muuta tähän vielä keksis? Olen oikeasti ihan sanaton nyt tämän ihanan ficin takia, etten keksi oikein mitään kommentoitavaa enää tähän  :D Mutta tähän onki varmaan ihan hyvä lopettaa. Kiitos kovasti tästä ♥ Tämä oli aivan mahtava lukuelämys ja pakkohan se on alkaa nyt lukemaan tuota jatko-osaa tästä  ;)
They come to you in the night...
               Demons, ghosts, black fairies ϟ

LittlePinkFreak

  • Vieras
Vs: The Lines Between (K-13) (H/D) VIIMEINEN OSA tullut!
« Vastaus #137 : 04.05.2011 21:20:08 »
Vihdoinkin mä sain luettua tän! Ei siin menny hirveen montaa kuukautta... Heittäisin tällee hatusta et ehkä puol vuotta, jos ei enemmänkin :D
Nyt ylitän viel itteni antamalla sulle rakentavaa palautetta (ei tosiaankaan mun lajini).
Sä olit ollut ihanan ahkera, ku jokainen luku oli hirveen pitkä, kumarran sen kunniaks sulle. Mut sit taas joskus tuntu et tapahtumat vaan pysähty. En tiiä, tuskin muilla on ollut tätä fiilistä, mut näin on tapahtunut. Sit kuitenkin, ku tapahtu jotain tosi ennalta arvaamatonta, nii ei se haitannu, jos juonen kulku oli pysähtyny vähäksi aikaa. Tosi hyvä juoni, itse en keksisi parempaa, nii mitäköhän mun ficcistä sit tulee, kun se on valmis (ja oon saanut edes alotettua sen)!
Tohon loppuun olisin vielä kaivannu jotain, mut en oo ihan varma mitä. Harry oli mun mielestä säälittävän puoleinen siinä. Draco kuitenki pysy samana alusta loppuun.
Mutta tiivistettynä vielä : jumaloin sua ja tätä ficciä.  Kiitos hirveesti tästä lukuelämyksestä!

Nyt ryntään lukemaan sitä jatko-osaa tähän!

Jebbe

  • ***
  • Viestejä: 88
Vs: The Lines Between (K-13) (H/D) VIIMEINEN OSA tullut!
« Vastaus #138 : 08.05.2011 22:12:34 »
Ou mai gaad, luin tän nytten toisen kerran jo läpi, ja toivon niin että se toinenkin osa saisi päätöksensä :(( Haluan tietää miten se päättyy, toivottavasti pääsisit sitä pian jatkamana, etkä olisi täysin unohtanut sitä! Monet rakastaa lisäkseni tätä ja haluavat jatkoa, joten Hallow, pliiis !

hiekkapaperi

  • ***
  • Viestejä: 58
Vs: The Lines Between (K-13) (H/D) VIIMEINEN OSA tullut!
« Vastaus #139 : 14.05.2011 18:55:16 »
Umm... Tykkäsin kyllä tosta Harryn viiltelystä jaja IHANA BLAISE<3 Blaisee, Blaise... Harry on tommonen herkkis et joka vaihees se itkee )8 Mutta se ei haittaaa - tai siis kun se sopii tähän sillain ;:D Luin tän päiväs ja mua toisaalta vähän ihmetytti ku Harry vaan otti Dracon avosylin vastaan ja näin, kun nehän vihas toisiaan O:

Harrylle sopii täyyyysin tollanen että se on tommonen ujo, eikä mikään kovis (niinku joissakin ficeis mitä oon lukenu: Harry polttaa tupakkaa jne...siks just niistä tykkää eennn).

Tuo taistelu oli kyllä vähä joittenkin kirjojen toistoa mutta ei se mitään! Pari virhettäkin löytelin mutta eipä ne juurikaan haittaa :::--)

<3
because destiny, John... is a fickle bitch