Kirjoittaja Aihe: The Lines Between (K-11) (H/D) VIIMEINEN OSA tullut!  (Luettu 41236 kertaa)

April

  • funky aphrodite
  • ***
  • Viestejä: 395
  • since 2007, biatch.
Re: The Lines Between (PG-13) (H/D) VIIMEINEN OSA tullut!
« Vastaus #100 : 06.12.2007 17:21:22 »
No johan on örmelikörmeli! (Err... Just?)
Nyt se on loppu. Loppu. Loppu. (!!)
Loppu hujahti kyllä melko nopeesti ohi, mutta ei voi mtn.
Ei tää välttämättä tarvii epilogia, vaikka sellane oiskin kiwa lukee. (:
En kyllä oikeen tajunnu miks nyt tollasesta syystä joutuu Azkabaniin.... (vai oonko vaan tyhmä tai jtn...)
Mutta jooh... Tykkäsin kyllä ficistä. Sulla on kiva kirjotustyyli, vaikka ehkä kuvailuita saisi olla enemmän.

~April kiittää
« Viimeksi muokattu: 05.03.2008 23:25:03 kirjoittanut April »
If a writer falls in love with you,
you can never die.

   - Mik Everett

elinasofia

  • Vieras
Re: The Lines Between (PG-13) (H/D) VIIMEINEN OSA tullut!
« Vastaus #101 : 07.12.2007 23:05:03 »
Voi kamala tää on aivan ihana! [size=85]*Ompas järkevä lause..*[/size]
No kuitenki, ihan mieletön!
Loppu oli kamalansulosenihanansurullinen.. mutta.. DRACO POIS AZKABANISTA, NYT

Pallokala

  • ***
  • Viestejä: 57
Re: The Lines Between (PG-13) (H/D) VIIMEINEN OSA tullut!
« Vastaus #102 : 09.12.2007 17:37:06 »
Nyyh! Surullinen loppu! Kauniisti kirjotat ja piirustukset on hienoja.
TAHTOO
EPILOGIN
!

Öh hiukan tönkkö komentti.

Tunnelimyyrä

  • en idiot
  • ***
  • Viestejä: 114
Re: The Lines Between (PG-13) (H/D) VIIMEINEN OSA tullut!
« Vastaus #103 : 27.02.2008 19:50:07 »
luin tämän ficcin parissa päivässä, ja yhdyn edellisiin kommaajiin, EPILOGI, mie pyydän, rukoilen ja anon, että kirjotat epilogin jossa Draco todetaan syyttömäksi ja se palala Harryn luo ja ne hommaa kolmipäisen koiranpennun ja kerrostalo kaksion ja helkutisti suklaata! *tapittaa anovasti* kiltti Hallowsiisselimurumussukultasuklaapipari?  [off] (tänään taas lempinimi-kaikille- päivä.. :-[) [/off]

 - Myyrä
« Viimeksi muokattu: 20.03.2008 16:22:32 kirjoittanut Tunnelimyyrä »
En osaa olla epätavallinen, enkä tavallinen, mikä siis olen?
*klik*

Dracoslover

  • ***
  • Viestejä: 67
  • Come to the dark side... We've got Draco Malfoy.
Re: The Lines Between (PG-13) (H/D) VIIMEINEN OSA tullut!
« Vastaus #104 : 28.02.2008 18:50:02 »
Luin tämän kerralla kokonaan ja sanon että EPILOGIEPILOGIEPILOGIEPILOGI KERTAA TUHAT!
Jos et tee niin tulen hiiiiiiiiiiiiiirmuisen surulliseksi : <<
Come to the Dark Side. We have cookies!

Luthien

  • ***
  • Viestejä: 203
Re: The Lines Between (PG-13) (H/D) VIIMEINEN OSA tullut!
« Vastaus #105 : 29.02.2008 15:09:18 »
Aaawwwwwws.... !!! <3<33<3 Ihana! Rakastan!! Ihana! Awww....
Harry <3 Draco ;)

Olen jo kauan aikonut loukea tämän tarinan ja onneksi luin. Tämä oli todella hyvä ja luin sen kokonaan tänä aamuna (tai nyt on kyllä jo päivä, mutta kyllä se aamu oli kun aloitin :D)

 :o Draco? Azkabaniin!?! Nöy! EI IKINÄ!!! Epilogi, jossa vapautat sen jookojookojooko. Ei se saa mennä Azkabaniin... Nyyh... *hakkaa tietokonetta* Miten Harry kestää ilman sitä? Ja miten Draco kestää siellä!? Nyyh... EI KÄY! Sehän kuolee sinne! Nöy!
Ja Lucius kuoli :'(  Just ku aloin tykätä siitä.. *möks*

Mutta siis tykkään todella paljon kirjoitustyylistäsi ja enpäs nähnyt paljoa kirjoitusvirheitäkään. Teksti oli sujuvaa ja plaaplaaplaaa... En yhtään osaa antaa kunnon rakentavaa. Sorry!
 
Tee epilogi!! Pliispliis jookojooko *koiranpentuilme*    Ja kiitos tästä fantastisesta ficistä! <3
« Viimeksi muokattu: 01.03.2008 16:29:40 kirjoittanut Luthien »
Wanna see how hard i can fall?

Zuvi

  • ***
  • Viestejä: 27
Re: The Lines Between (PG-13) (H/D) VIIMEINEN OSA tullut!
« Vastaus #106 : 01.03.2008 15:29:57 »
apua tää on niin ihana ficci!Vikan luvun mä vaan itkin,vielki on kyyneleet silmis :'(  tosi kaunista tekstiä, mut muo jäi vaivaa toi loppu,pliiz tee epilogi et tää tarina sais  onnellisen lopun ja mä hyvän fiiliksen(tai ainakin mä toivon et epilogista tulis onnellinen)<3
-Zuvi

Hallow

  • muinaisjäännös
  • ***
  • Viestejä: 226
  • *snort*
Vs: The Lines Between (PG-13) (H/D) VIIMEINEN OSA tullut!
« Vastaus #107 : 18.03.2008 21:26:04 »
Halleluja ja merlinin alusvaatteissa oleva suuri reikä...TÄÄLLÄ ON SAIRAASTI, SUORAAN SANOTTUNA SAIRAASTI KOMMENTTEJA  :o
eikai tää ny niin ihmeellinen ollut...(ei uskalla edes katsoa ensimmäistä lukua)
Tämä oli kauheen nopeesti ja hutastusti kirjotettu mun mielestä, mutta jos tykkäätte niin  ;D KIIITOS erittäin paljon!
Epilogi....epilogi....epilogi...hmm...we see.
HYVÄÄ JOULUA! : D

coward

  • ***
  • Viestejä: 80
Vs: The Lines Between (PG-13) (H/D) VIIMEINEN OSA tullut!
« Vastaus #108 : 26.03.2008 21:29:51 »
Voi Kiitos! Kiitos, kiitos, kiitos, kiitos! rakastin tätä.

voisin jopa sanoa että Blase ja Blasen "aww" -kommentit oli jotain niin suloista ja sai kyllä minut ainakin hyvälle mielelle. (:

Pidin todella paljon vaikka kirjoitusvirheitä oli vaikka muille jakaa, mutta ei se niinkään haitannut kun ei vain takertunut niihin.

pidin kyllä aivan liikaa.. en osaa kunnolla edes kuvailla..

vielä kerran Kiitos ja kumarrus sinulle ja jatkahhan kirjoittelemista. (: 
H/D <3

Fallen angel

  • ***
  • Viestejä: 89
  • Kuollut kaksoissisaresi
Vs: The Lines Between (PG-13) (H/D) VIIMEINEN OSA tullut!
« Vastaus #109 : 17.05.2008 13:57:27 »
*on mykistynyt* Niin tuota noin joo... Valvoin juuri viime yön kokonaisuudessaan tätä lukien ja tulin nyt sit muutaman tunnin unilla lukee loppuun ja yrittämään väsätä edes jotakin vähemmän järkevää kommenttia ^^' SIIS AIVAN JUMALAISEN IHANA IHANA IHANA!!!! <3<3<3<3<3 Tämä on niin upea tarina, että vaikka siellä oli niitä kirjoitusvirheitä ja kaikkea semmosta vähemmän olennaista, jota voisi korjata, en nyt halua takertua niihin, vaan jätän sen homman mahdolliselle betallesi :') Mutta mutta.. *sanaton* Ihanaa, kun kirjoitit tälle jatkoficin, arvaa mitä hiippailen seuraavaks lukee! ;P Mut siitä puheen ollen, sen verran kyllä nyt saivartelen, et olis aivan todella käteväähyvääkivaa, jos laittaisit aina näihin ficceihin linkit edellisiin/jatko-osiin, koska se helpottaisi kyllä! Mutta kiitoksia tästä aivan upean ihanasta tarinasta (onneksi luin, vaikka ensin hiukan mietin!!)! <3

*ojentaa Hallowille ison ruusukimpun ja paljon suklaata ja halaa toisen aivan lyttyyn*

Kaikki oli vaivasi ansiota, usko pois!!

muoks! Niin ja sit niistä kuvista vielä, mie täällä olen itkupisteessä, kun minulle ne eivät lainkaan avautuneet (kuten joku muukin taisi valitella)! Joten kiltti kiltti suloinen Hallow, pistä linkki ainakin sinne sivustolle, jossa ne ovat, niin pääsisin minäkin ihkuttamaan niitä! ^^' (kakkososan Harryn pipo-kuvasta päätellen muut ovat myös loistavia! <3) Ja tosiaa, se pipo xDD Mut mut *köh* Minä jätän nyt tämän tykityksen tähän tällä erää ja näin.. Kiitos viel kerran  ;)

-Fallen kiittää ja kumartaa
« Viimeksi muokattu: 17.05.2008 14:02:17 kirjoittanut Fallen angel »
Mistä sen tietää, ettei Rowling olisikin suunnitellut Harryn ja Dracon yhteen?

Hallow

  • muinaisjäännös
  • ***
  • Viestejä: 226
  • *snort*
Vs: The Lines Between (PG-13) (H/D) VIIMEINEN OSA tullut!
« Vastaus #110 : 17.05.2008 21:47:09 »
Kiitoksia kommenteista Sippo, coward ja Fallen angel!!!

Fallen angel: !! Kuvat ei avaudu, koska oon poistanu ne photobucketista ^^; sorry...
Mutta siis erittäin paljon kiitoksia kommentista. En arvellutkaan, että tarina saisi vielä uusia lukijoita ^^
Toivottavasti jatko-osa mielyttää ^^

Kiitoksia myös erittäin kovasti siis cowardille ja Sippolle!!! <333 kommentit ovat ihaania!!
HYVÄÄ JOULUA! : D

Fallen angel

  • ***
  • Viestejä: 89
  • Kuollut kaksoissisaresi
Vs: The Lines Between (PG-13) (H/D) VIIMEINEN OSA tullut!
« Vastaus #111 : 17.05.2008 22:05:59 »
Sinä senkin menit ne poistamaan! *murjoti* No mut anyway joo... Kyllä hyvä kirjoittaja kehut ansaitsee aina ^^
Mistä sen tietää, ettei Rowling olisikin suunnitellut Harryn ja Dracon yhteen?

Luihuinen_89

  • Yksinäinen kulkuri
  • ***
  • Viestejä: 1 025
  • Käsi käsessä kuljemme yhdessä ohi esteiden!!
Vs: The Lines Between (PG-13) (H/D) VIIMEINEN OSA tullut!
« Vastaus #112 : 18.05.2008 14:53:20 »
 :'( Ei Harryä ja Dracoa saa erottaa, mutta onneksi tiedän että tähän on jatkoa ja tiedän jo mitä siinä tapahtuu sillä olen jo lukenut sitä
 :) sillä minäpä olenkin niin IDIOOTTI että luin ensin kakkos osaa ja sitten vasta tajusin onhan sitä olemassa ykkös osakin  ;D
Pidin kovasti Dracosta hän osasi olla niin huolehtivainen ja pidin myös siitä kun Lucius pyysi Hattyä kartanoon kesäksi
Miks Lusse kuoli  :-[

Ps. Tämä oli todella monipuolinen tarina eikä tämä minun mielestäni mennyt yhtään nopeasti, parempi nopeasti kuin se että junnataan 100 vuotta paikoillaan

Pps. Kiitos ja jatkoa tietenkin toivotaan..... ::)
Kaikki muuttuu, minäkin vaikkei sitä aina uskoisikkaan.

Mun ficci kokoelma

Uusi Mcr G/F
Trust Me

Merimoi

  • Vieras
Vs: The Lines Between (PG-13) (H/D) VIIMEINEN OSA tullut!
« Vastaus #113 : 20.05.2008 20:29:15 »
Jos et oilis kirjottamassa the Lines between kakkosta oisin paiskonu sua koko loppuelämäni mädillä tomaateilla. Nyt et pääse täsäkä tarinasta eroon, jokasen loppuun SAATTAA tulla mätiä tomaatteja ;)

Hallow

  • muinaisjäännös
  • ***
  • Viestejä: 226
  • *snort*
Vs: The Lines Between (PG-13) (H/D) VIIMEINEN OSA tullut!
« Vastaus #114 : 01.11.2008 23:46:05 »
 :o ei oo tosikaan... piti oikein tulla vastaamaan kun tämä vanhus raukka oli noussut täällä taas...

Fallen Angel:  ;D kyllä menin. Kriittinen minäni sanoi niiden kuvien näyttävän karmaisevilta.
^^ kiitoksia suuresti... vaikken minä nyt itseäni niin hyväksi kirjottajaksi sanoisi...

Luihuinen_89:  hmm itseasiassa mulla ei taitanu olla mitään syytä tappaa Lucius ^^; anteeksi siitä...
:'D oih, musta tää on jotain niin karmaisevaa luettavaa, mutta onneks muut tykkää niin ei tartte aivan silmiä
päästä hävetä...

Merimoi:  :-X mätien tomaattien väistely on erikoisalaani.  ;D pitää luultavasti kehitellä sitä väistelytaitoa hieman lisää...
 8) kiitoksia kommentista!

TylerDurden: *taputtaa selkään*
 ;D pitkään valvominen on mukavaa..... (öh, ei yhtään random vastaus...)
Juu no juu... täs tarinas pistää silmään melkein joka toinen lause ^^;
kysyn tässä itteltäni ties kuinka monennetta kertaa et kuinka kehtasin laittaa tän tarinan tänne...
Kiitoksia kommentista <3
HYVÄÄ JOULUA! : D

Narcy

  • ***
  • Viestejä: 42
Vs: The Lines Between (PG-13) (H/D) VIIMEINEN OSA tullut!
« Vastaus #115 : 23.03.2009 01:43:47 »
oioioioioioioi! tää oli ihana. luin tän silleen kerralla kokonaan ihan alusta loppuun. oli tooooooooooooooooosi hyvä. paitsi loppu oli kauheen surullinen. itkin!! ja en tosiaan tee sitä usein. ei dracoo ja harryy saa tollee erottaa!! sun on ihan pakko kirjottaa epilogi mis draco tulee azkabanist ja palaa harryn luo tai mä kuolen! tää oli ihan yli-ihana muuten mut sit tollane ilkee lopetus yhyyyyyyy! :D joo pitäsköhän mun käydä nukkumaa.. alkaa pikkuhiljaa väsyttää ja sen kyllä huomaa. oot kyllä taitava kirjottaa, pakko sanoo! lisää kaikkii tämmösii ihanii h/d juttui, tykkään! :) ;)
- XOXO Blair Waldorf  "you know, you love me"

Hallow

  • muinaisjäännös
  • ***
  • Viestejä: 226
  • *snort*
Vs: The Lines Between (PG-13) (H/D) VIIMEINEN OSA tullut!
« Vastaus #116 : 23.03.2009 17:52:42 »
 ;D täällä ei oo taas tullu käytyä, mutta siis kiitokset kommenteista TylerDurden ja Narcy!

Juu ja Narcy jatkoa löytyy tuolta ----> (toivottavasti tykkäät : D )  http://www.finfanfun.fi/index.php?topic=4270.0
HYVÄÄ JOULUA! : D

Narcy

  • ***
  • Viestejä: 42
Vs: The Lines Between (PG-13) (H/D) VIIMEINEN OSA tullut!
« Vastaus #117 : 23.03.2009 21:09:24 »
ah ihanaa kiitos!<3 :D pääsen hehkuttamaa taas. ;)
- XOXO Blair Waldorf  "you know, you love me"

Kyöstintytär

  • Vieras
Vs: The Lines Between (PG-13) (H/D) VIIMEINEN OSA tullut!
« Vastaus #118 : 07.08.2009 08:59:13 »
Aivan uskomaton ficci. Just tälläsiä rakastan, missä toinen osapuoli angstii ja sitten toinen lohduttaa. Ja siihen lisätään vielä mun lempiparitus Harry/Draco. AIVAN MAHTAVAAA. Täydellinen minun makuuni. ;)

Lew

  • ***
  • Viestejä: 163
  • © Eero Ettala
Vs: The Lines Between (PG-13) (H/D) VIIMEINEN OSA tullut!
« Vastaus #119 : 09.08.2009 16:25:44 »
wou. olen lukenut tämän vähintään tuhannesti, ekaa kertaa silloin kun tämä ilmestyi ja joka kerta onnistuu sykähdyttämään.

kertaakaan en ole vaivautunut kommentoimaan, mutta kun eilisyönä tämän taas lukaisin pitkän tauon jälkeen, päätin ottaa itseäni niskasta kiinni. tämä on ehdottomasti paras H/D ficci minkä olen lukenut. Entiedä mikä tässä niin kiehtoo minua, mutta jotenkin tämä on vain niiin suloinen ja semmoinen. voin mielessäni kuvitella Harryn tämmöisessä kunnossa ja tulee semmoi jännä, surullinen fiilis.

Vaikka tekstissä onkin jonkun verran noita virheitä, ei se minua ainekaan haittaa. Olen vain niin uppoutunut tekstiin, että jotenkin nuo virheet jää huomaamatta. Ne A/N merkinnät keskellä tekstiä on kyllä enemmän tai vähemmän sopimattomia tekstin keskelle, jotenki tunnelma rikkoutuu siinä.

Harmi, että olet poistanut tekstistä kaikki kuvat. Ne olivat muistaakseni hyvin nättejä, vaikka en enää niistä kauheammin muista. Olet kumminkin lahjakas piirtäjä, jotkut kyllä olivat hieman ''hutaistun'' näköisiä, mutta paljon parempia mitä esim. itse tekisin. Isommalla panostuksella niistä olisi voinut tulla aivan mahtavia, mutta kyllä ne niinkin kelpasivat.

Luku 1

Lainaus
"Olet siis sitä mieltä, että Voldemort hyppää niskaani jostain vessanpöntöstä?"
Tämä on hauska lausahdus, saa aina hymynkaaren huulille tätä lukiessa :D

Luku 2

Lainaus
"Kaikilla meillähän on pieni arka paikka rakasta valittuamme kohtaan", Blaise totesi ja oli hieronut niskaansa kuin se olisi ollut hänellä se arka paikka, josta hän oli puhunut.
Taitaa olla Blaisella hieman suurempi arka paikka, kuin tämä käsite "pieni" antaa kertoa.

Lainaus
Draco tuhahti, "minua ei kiinnosta kuinka sokea Potter on ilman lasejaan!"
Taitaa Draco olla hieman hitaamman puoleinen älyämään:D

Luku 3

Lainaus
Kuumat kyyneleet alkoivat vieriä Harryn poskille vaikka hän kuinka yritti vastustaa sitä. Sirius, Sirius, Sirius...se oli kokonaan hänen syytään...jos hän ei olisi ollut niin typerä...Sirius...Sirius olisi vielä...
ihana;o

Luku 4

Lainaus
Pitkä ja lämmin sormi siveli Harryn poskea ja pyyhki kyyneleitä pois. Harry tunsi kuinka se joku laittoi kätensä hänen olkansa yli ja yritti rauhoitella häntä.
Harry painoi päänsä tosien rinnalle ja itki hillittömästi, hänen ajatuksensa oli jättänyt hänet. Harry ei tuntunut enää edes muistavan kuka se toinen oli.
awww, söpöö mut kumminki nii semmosta surullista:/

Lainaus
"Voin syödä Harrynkin edestä!" Ron puolustautui.
Uskon, että se ainekin kelpaisi Ronille:D

ei pysty

Alunperin aattelin, etttä olisin joka luvusta jotain juttuja ottanut, mutta pahoittelen, että kärsivällisyyteni ei riitä siihen:D tai no en jaksa tehdä sitä kokonaan. Mutta mainittakoon pullonpyöritys kohta oli kivoja, voi Harry raukkaa kun luihuiset kiusaa. Ja muutenkin nuo joululoman kohdat olivat söpöjä ja lutuisia. Harry ja Harryn tupsupipo, aww.

Viimeiset luvut olivat surullisia ja traagisia, ne eivät olleet aivan lempilukujani. Olen myös tietenkin lukenut kakkososaa tästä mainiosta ficcisarjasta, tykkään todella paljon siitäki. Kunhan jaksaisit vain kirjoittaa lisää jatkoa siihenkin.

Ehkäpä tulen sitäkin jossain vaiheessa kommentoimaan, katsotaan katsotaan. Tästä tulee varmaan yksi pisimmistä kommenteista, kun en muutenkaan paljon mitään kommentoi. Tämä oli todellakin kommentoinnin arvoinen, harmi vaan että en aikaisemmin ole ottanut itseäni niskasta kiinni ja heittänyt kommenttia. Näin jälkeenpäin on raskaampi kommentoida jokaista lukua erikseen, joten taidan jättää väliin.

Toivottavasti kommenttini piristää sinua ja jaksaisit kirjoittaa kakkososaan lisää lukuja.

ALIAS MOONY KIITTÄÄ JA KUITTAA<3

I'm sure I could face the bitter cold,
but life without you.. I don't know.