Kirjoittaja Aihe: The Lines Between (K-11) (H/D) VIIMEINEN OSA tullut!  (Luettu 41391 kertaa)

Sierra

  • ***
  • Viestejä: 322
Re: The Lines Between (PG-13) (H/D) OSA 16 tullut!
« Vastaus #60 : 07.10.2007 17:25:31 »
Suloista <3 ^^

"Onnellista uutta vuotta." AWWWWWW<3 ihan normi lause, mut silti niin ihana  :D  <3

Tuo piirros, missä Harry itkee lumikinokset (mikkä onkaa :D) pään päällään on ihana! Kaikista paras mun mielestä, vaikka nuo muutkin piirrokset ovat ylimahtavia!

Odotan innolla, mitä tapahtuu kun koulu taas alkaa, kertovatko Harry ja Draco kaikille vai ei?
Jatkoo vaan tulemaan, kyllä minä luen! :D <3

Ps. Jaa että minun nimimerkkini on muka luovuutta nähnyt? PAH, ihan paska se on. :D
“Aha! What villains are these, that trespass upon my private lands! Come to scorn at my fall, perchance? Draw, you knaves, you dogs!” -Sir Cadogan

Liar

  • ***
  • Viestejä: 222
Re: The Lines Between (PG-13) (H/D) OSA 16 tullut!
« Vastaus #61 : 07.10.2007 18:48:05 »
hei! Tää on mun lempiosa tähän mennes :D eli ihana :D tykkään vieläki tosta Blaisest. jatkoa pyydän.

- av

Minifaun

  • ***
  • Viestejä: 190
  • 2nd mrs. Lovegood
    • minifaun @ LJ
Re: The Lines Between (PG-13) (H/D) OSA 16 tullut!
« Vastaus #62 : 07.10.2007 18:58:34 »
Nonniiin, vihdoin sain luettua tämänkin, oli aika pitkä x)

Ensinnäkin sanon, että minusta tämä on todella hyvä. Sitten tulevat ne virheet, ynnä muut. Lähes jokaisessa osassa oli ajatus- ja/tai kielioppivirheitä. Tässä vaiheessa kehottaisin sinua lukemaan ficin ajatuksella läpi, ja katsoa, josko huomaisit nuo virheet. Ja sitten kehottaisin hankkimaan betan, joka voisi oikolukea tekstit ennen niiden postaamista, se helppottaisi lukemista roimasti, jos teksti olisi suunnilleen virheetöntä. Betaa voit hakea täältä. Ja tämän viestin ei ole mitenkään tarkoitus olla masentava tai haukkuva, kunhan yritän antaa neuvoja, joilla voit ilhaduttaa lukijoita enemmän, ja itseäsikin. Sitten yksi asia, joka häiritsi pahasti lukemista: Omat author's notet tekstin keskellä. Erityisen hyvin jäi mieleen sellainen kohta, joka oli tunnelmaa täynnä, ja sitten sinne töksäytettiin väliin, että kirjoitetaanko tuo sana noin? Se jotenki latisti minusta koko tekstiä vähän. Kannattaisin sitä betaa, niin niitäkään ei tarvitsisi pistää sinne väliin.

Minusta olet toteuttanut hyvin jotkut kohdat, mm. ne joissa Draco huutaa ja teksti on lihavoitu. Se välittää sellaista tunnellamaa, että lukija voi samastua tarinaan. Kuvailu oli todella onnistunutta, ja muutenkin pidän vähän nopeammin etenevistä ficeistä, kunhan ei mennä liian nopeasti. Joskus on hyvä harpata juonessa vähän, ettei teksti jää jumittamaan paikalleen ja jolloin lukijat voisivat kyllästyä. Minulla kävi jostain syystä niin, etten paikallistanut kuvien linkkejä mistään ja näin en löytänyt niitä mistään. Ne olisi kiva, jos olisi jossain ihan erikseen, että kaikki huomaisivat ne. n__n Ja tämä viesti päättyy tähän, ilmoitan vielä, että tämä on todella söpö ficci, ihanasti kirjoitettu ja sopivan angstinen <3 toivon jatkoa n__n <3
...Mutta mihin minä raitani jättäisin?

Hallow

  • muinaisjäännös
  • ***
  • Viestejä: 226
  • *snort*
Re: The Lines Between (PG-13) (H/D) OSA 16 tullut!
« Vastaus #63 : 07.10.2007 19:56:47 »
:o
Tulin tänne ja katoin et halleluja, on tullut kommentteja, joten päätin vastailla :D

 LUMOS
xD mulla olikin hauskaa piirrellä sitä ekaa kuvaa ku kumitin Harryn ilmettä koko ajan - ei ollu ikinä tarpeeks hyvä. Kiitos erittäin paljon taas kommentistasi  :D  :D  :D  :D

MERRIADOC
xD Harry raukka ei uskalla antaa Luihuisille ilkeitä tehtäviä :D ja hyvähän se vaan on jos eläydyt mukana! (kirjoittaja on täällä erittäin onnellinen asiasta :D )
Joo sinne mielisairaalaan olis matka...kaikki mukaan vaan! xD
Joo, näissä osissa saa vähän oottaa, kun piirtelen noita kuviakin mukaan.
Kiitoksia mukavasta, hymyn huulille saavasta kommentistasi jälkeen!

WINGA
 :o Kiitos.
Ei ne kuvat niin hienoja oo :D osa oli aika nopeesti sutastuja.
*siirtyy posket punaisena muualle* en mä niin hyvin kirjota.......
ja joo, kehuit tarpeeksi  :o
 :o Oooooh, sä oot kirjottanu tänne jotain? *grin* pitää pistäytyä katsomaan heti kun oon vastannu näihin kommentteihin :)
Jeips, jatkanhan minä! Kiitos kommentista :D

LUCIUS BLACK
Vastaus trivial pursuit kysymykseesi: Kuka on mestari karkoittamaan ankeuttajia?
Joo  :o Harryhan se, mutta ryhdyn tässä puolustelemaan:
Harrylla ei ollu sauvaa lähistöllä....(en maininnut asiaa tekstissä...heh)
^^ Kiitos jälleen kommentista, monta lähtijää siis mielisairaalaan? xD

SIERRA
Onnellista uutta vuotta onkin normi lause, mutta kun Harry sanoo sen Dracolle (tai toisinpäin) niin se on ihana :D
 :o ai se kuva, heh...sen piirtämisessä meni ehkäääää 5 minuuttia, tummentamisessa toiset 5.
Kiitos, kiitos, kiitos kommentista :D
PS, kyllä sinun merkkisi on nähnyt luovuutta xD usko pois vaan! (mä tykkään siitä!)

AVADA
Kiiiiiitos :D Blaise rocks!
Kiitos kommentista, en nyt muuta osaa sanoa!

MINIFAUN
Tulin tänne ja katoin että, WAU, oon saanu uuden kommentin uudelta lukijalta. Sitten kun näin viestisi... :o  <--- ilmeeni oli lähellä tota. Huisin pitkä! Ja huisin pitkillä viesteillä on tapana sisältää jotain pelottavaa.
Eli ensiksi...
?...hmm, kuvien linkitys. Mä oon laittanut kuvia tästä ficcistä mun Artgalleriaan räiskeperäsiin sisuliskoihin, sieltä löytyy. Kiitos erittäin paljon ^^ angst, angst...xD
Voin alkaa poistelee niitä AN kohtia ficcistä ja mitä betaan tulee....hmmm...katsotaan. Yritän ite parantaa kirjotustaitoani, mutta aina ei ehdi tarkistaa kirjotusvirheitä. Anteeksi kirjotusvirheistä  :o yritän ottaa opikseni.
Kiitos kommentista ^^
HYVÄÄ JOULUA! : D

Silversnake

  • ***
  • Viestejä: 54
Re: The Lines Between (PG-13) (H/D) OSA 16 tullut!
« Vastaus #64 : 07.10.2007 20:10:57 »
Tälle ei  löydy mitään yhtä hyvin kuvaavaa  sanaa , kuin : TÄYDELLINEN ! Toivoisin todella jatkoa  :roll:

Pati

  • ***
  • Viestejä: 17
  • kauneus on katsojan silmässä
Re: The Lines Between (PG-13) (H/D) OSA 16 tullut!
« Vastaus #65 : 07.10.2007 20:34:00 »
Oijoi, tämä korvasi niin hyvin mökillä lagaamisen! *w* tuo Blaisen heitto Harryn kanssa ranskalaisesta kielisuudelmasta huispauspelissä XD Piirroksetkin oli hyvii, niitä oli hauska katsella varsinki nää "chibit"! Mutta taas tulee entistä parempia ja parempia lukuja ;) sä voisit oikeestikkin kirjottaa jonku kirjan, en yhtää ihmettelis :_D mutta taas innokkaana fickisi fanittajana odottelen alati uusia lukuja, kiitoos :DDD<3
You can go a long way with a smile. You can go a lot farther with a smile and a gun.
Al Capone (1899 - 1947)♥

Pinkmonster

  • *
  • Viestejä: 2
Re: The Lines Between (PG-13) (H/D) OSA 16 tullut!
« Vastaus #66 : 09.10.2007 14:40:42 »
Söpöä. Harryn käytös alkaa jotenki jo ärsyttämään ku on niin viaton kaikessa. Missä on se rohkelikon leijona?  :D  Hyvin kirjotettu ja Harry/Draco paritus on huippu mutta alkaa tuntua jo jotenkin kertaukselta. Olisi mahtavaa jos jatkossa tapahtuisi jotain yllättävää ja Harry tulisi enemmän ulos kuorestaan.  ;)  Ja jotenkin minusta tuntuu että jos tässä huispausta on niin Draco tulee päihittämään Harryn. Tuntuu tässä ficissä että Draco olisi kaikessa parempi kuin Harry muttahjooo. Mutta kaikinpuolin ihana ja hyvin kerrottu. Lisää jatkoa !

Hallow

  • muinaisjäännös
  • ***
  • Viestejä: 226
  • *snort*
Luku seitsemäntoista Kaksi päivää
« Vastaus #67 : 14.10.2007 18:41:38 »
Mä oon tooooosi pahoillani tästä  :o  en oo kirjottanu ikuisuuksiin, mut koulussa on ollut "hitusen"
kiireitä. Lue englannin kielinen kirja (arvatkaa kaks kertaa minkä luen), tee siitä arviointi, tee essee, lue tätä, lue tota, tee tehtävä tästä ja tosta, ruotsin sanis vahvoista verbeistä joka tiistai!!!!
*GÄÄÄRR* menee hermot....*savu nousee päästä*

Okei, nyt on saatu valittaa  :D ...ja asiaan...

SILVERSNAKE
 :D kiitos! Tästä luvusta olen pahoillani...se on varmaan aika...tympeä, hitusen lyhyt ja tommosta... :o
Kiitos kommentista ^^

PATI
 :D Blaise on Blaise, eikä se kulu siitä millään! Chibejä on kiva piirtää, kun niille voi heittää
tyhmemmätkin ilmeet  ;D
... tää luku menee vähän varmaan alamäkeen...anteeksi kovasti siitä  :'(
 :D  Kiitos ^^ ja kiitos kiitos kommentista ^^

MUUMIMAMMA (muumit rulez!!)
Kiitos, kiitos! ^^ Jatkossa kesti vähän kauan, mutta tässä sitä nyt tulee! Kiitokset kommentista ^^

PINKMONSTER
Harry nyt on tässä ficcissä ollut vähän maassa, Sirius kuollut ja kaikkea tommosta, mutta eipä hätää...Rohkelikon leijona alkaa kohta karjua  :D
Draco/Harry paritus alkaa jo joo vähän kulua, kaikki ideat alkaa loppua, kun kaikkea on jo tunnuttu käytettävän. Must on ihan kiva kirjottaa H/D:tä kunhan vaan ei mitään MPREG juttuja tuu sekaan...niistä en oo hirveesti kiinnostunut. Huispausta ei taida tulla  :'(  anteeksi siitä, oon vaan
tosi huono kirjottaa jotain semmosta. *gjeh, gjeh* Harry on vaatimaton Rohkelikko...saa nähä mitä
käy....
Kiitos kommentista ^^


SORRY! Lyhyt luku ja anteeksi siitä, voi olla hitusen----tympeä....


LUKU 17 kaksi päivää


Draco istui yksin portailla ja odotti Crabbea, Goylea ja Pansy Parkinsonia, jotka tulisivat pian sisään kuhisevaan eteishalliin suurista tammiovista. Oppilaat säntäilivät sinne ja tänne Dracon edessä ja aina välillä Draco näki vilaukselta Harryn, joka odotti omia ystäviään Suuren salin oven luona. Hän oli sopinut Harryn kanssa, etteivät he puhuisi asiasta kenellekään. Asialla he tietenkin tarkoittivat sitä, mitä lomalla oli tapahtunut.

"Moro!"

Draco käänsi hitusen päätään kun Blaise istahti portaille hänen viereensä.

"Shoo!" Blaise heilautti kättänsä pienille ensiluokkalaisille hänen edessään. Ensiluokkalaiset pelästyivät ja juoksivat äkkiä karkuun. Blaise naurahti iloisesti ja käänsi kasvonsa Dracon puoleen.

"Onko köriläitä näkynyt? Entä naulakkoa?" Blaise kysyi ja Draco katsoi häntä toinen kulma lievästi koholla.

"Naulakkoa?" Draco kysyi päätään heilauttaen. Muutama Puuskupuh hypähteli heidän ohitseen portaita ylöspäin. Blaise loi heihinkin joksenkin musertavan katseen. Luihuisen ylpeys oli siis vielä tallella.

"No tiedäthän", Blaise huokaisi ja heilutteli käsiään, "Pansya. Laiha kuin naulakko, jolle on laitettu peruukki päähän."

Draco kohotti molempia kulmiaan ja näki taas vilaukselta Harryn, joka jutteli nyt Weasleyn ja Grangerin kanssa. Weasley heilutteli typerästi käsiään korkeammalle kuin Blaise vähän aikaa sitten ja selitti Harrylle jotain Grangerin nauraessa vieressä. Harryn kasvoilla oli yllättynyt ja hieman huvittunut ilme. Dracon mieliala koheni hieman, kun hän näki Harryn olevan iloinen.

"Ei ole näkynyt", Draco vastasi viimein ja käänsi katseensa kynsiinsä. Hänen etusormensa kynnen alla oli jotain likaa...

"Äääh, minulla olisi vaikka mitä muuta tekemistä kuin odotella niitä. Itse asiassa, en edes tiedä miksi vaivauduin tulemaan tänne", Blaise mumisi ja valahti löysään asentoon.

"En niin tiedä minäkään", Draco totesi tyynellä äänellä. Lika oli todella tiukassa hänen kyntensä alla...se ei lähtenyt millään irti...

"Tiedätpäs", Blaise tuhahti hitusen huvittuneena, "halusit nähdä Harryn."

Draco päätti olla vastaamatta ja antoi harmaiden silmiensä katseen tähyillä ympäri eteishallia. Kyllä ne kaksi gorillaa pitäisi vaikka mistä erottaa...

"Mitä aiot tehdä?" Blaise kysyi katse Dracossa.

Draco käänsi katseensa takaisin kynteensä, "niin minkä suhteen?" Saamarin lika ei lähtenyt irti kirveelläkään.

"Kaksi päivää", Blaise kuiskasi ja Draco tiesi heti mitä Blaise tarkoitti. Draco sai kuin saikin lian
irti ja nosti katseensa kuhisevaan eteishalliin.

"En tiedä", Draco huokaisi ja huomasi viimein häntä ja Blaisea tähyilevän Pansy Parkinsonin. Draco ei kuitenkaan liikahtanutkaan huomatessaan Pansyn, tyttö saisi löytää hänet itse.

Draco oli saanut sinä aamuna isältään kirjeen, jossa kerrottiin selkeästi mitä tapahtuisi, jos Draco ei veisi Harrya Pimeyden Lordin luokse.


Draco,

Ensiksi haluan sanoa että olen hyvin pettynyt sinuun, kun et tuonut Potteria Pimeyden Lordille uudenvuoden aattoon mennessä. Toiseksi haluan sanoa, että Pimeyden Lordi antaa sinulle lisäaikaa, mutta vain kaksi päivää. Draco, ellet tuo Potteria Pimeyden Lordille kahden päivän sisällä, Pimeyden Lordi aikoo tappaa sekä minut, että äitisi. Onko Potter sinulle tärkeämpi kuin vanhempasi, Draco? Aiotko uhrata meidät vain jotta Potter jäisi henkiin?

Isäsi Lucius



Saatuaan sen kirjeen käteensä, Draco oli järkyttynyt eikä hän ollut todellakaan tiennyt mitä tehdä. Hänen vanhempansa olivat hänelle kaikki kaikessa, mutta niin oli Harrykin. Aivan kuin Blaise oli aiemmin lomalla sanonut, Harry oli kärsinyt jo aivan tarpeeksi. Dracolla ei ollut sydäntä viedä Harrya Pimeyden Lordin luokse.

"Draco! Blaise!"

Draco käänsi katseensa Pansyyn, Crabbeen ja Goyleen, jotka astelivat heitä kohti.

"Moro!" Blaise huikkasi, Draco tyytyi nyökkäämään.

"Aion mennä yksin hänen luokseen", Draco kuiskasi Blaiselle, joka näytti perin pohjin järkyttyneeltä.

"Mutta hänhän tappaa sinut!" Blaise kähähti.

"Kuka tappaa?" Pansy astui Dracon viereen ja roikkui tämän kädessä. Ai että, kuinka Draco vihasi sitä.

"Öh...McGarmiwa, en ole tehnyt vielä hänen esseetään", Draco hymähti väkinäisesti ja katsoi sitten Blaisea, "eikä hän minua tapa. Kiduttaa ehkä enemmän kuin hieman...siis jälki-istunnossa."

Blaise näytti erittäin vakavalta ja Pansy senkun vaan roikkui Dracon kädessä. Dracon teki mieli vetäistä kätensä Pansyn otteesta.

"Koska?" Blaise kysyi.

"Huomenna luultavasti", Draco vastasi ja lähti vetämään joukkoa Luihuisten oleskeluhuonetta kohti.
Blaise ei sanonut mitään, katsoi vain Dracoa silmät kaventuneina.

"Mitä teitte lomalla?" Pansy kysyä hihitti, se ärsytti Dracoa. Pansyssa oli itse asiassa aika monta asiaa, joka sai Dracon ärsyyntymään, varsinkin nyt kun hänellä oli poikaystävä.

Blaise ja Draco katsahtivat toisiaan nopeasti ja kummatkin heistä vastasivat hieman eriaikaan, "ei mitään ihmeellistä."


Samaan aikaan Harry, Ron ja Hermione astelivat Rohkelikkotornia kohti Neville perässään.

"Sinä näytät jo paljon paremmalta, Harry", Hermione sanoi iloisesti hymyillen, "et ole enää yhtä kalpea kuin ennen!"

Harry hymyili takaisin Hermionelle.

"Anteeksi jos sanon näin, mutta vuoden alussa näytit aika lailla zombilta", Hermione hihitti hieman, Harry naurahti ja raapi niskaansa.

"Miltä niin?" Ron kysyi ihmeissään ja Hermione huiskautti kättään.

"Moi kaverit", Neville huohotti ja asteli Ronin toiselle puolelle.

"Moi, Neville", Hermione sanoi iloisesti.

"Öh Neville, mikä tuo on?" Harry katsoi kulmakarvat koholla Nevillen kädessä olevaa ihmeellisen näköistä kasvia. Kitukasvuinen kasvi näytti koostuvan täydellisen ympyrän muotoisista, karvaisista ja ruskeista palloista.

"Se on dormireacia", Neville sanoi ja katsoi hellästi kasvia, joka alkoi hymisemään. Harry ja Ron katsahtivat toisiaan kulmat koholla. "Se on tosi mukava kasvi! Illalla sen hyminä erottuu paremmin ja se auttaa nukahtamaan. Lisäksi sen pallomaisista emistä saa ainetta, joka nukahduttaa kenet tahansa silmän räpäyksessä!"

Ron pyöräytti silmiään ja kuiskasi Harrylle, "jos se hymisee koko yön saan hermoromahduksen!"

"No, jos nukahdat ennen minua, minun tarvitse kuunnella hyminää", Harry naurahti Ronille.

"Kuinka niin?" Ron kysyi ihmeissään toinen kulmakarva koholla.

"Sinun kuorsauksesi alta ei erottaisi varmaan edes sireenin soittoa", Harry naurahti ja Ronin korvat punehtuivat hänen hiuksensa värisiksi.
 


Luihuisten oleskeluhuoneeseen päästyään Blaise veti Dracon yhteen pimeään nurkkaan kauas muista.

"Mitä sinä sitten aiot tehdä, häh? Menet hänen luokse ja...", Blaise veti demonstroivasti sormeaan kurkkunsa edestä.

Draco huokaisi, "mitä muuta voisin tehdä? En taatusti vie Harrya hänelle, mutten myöskään halua, että vanhempani kuolevat."

"Luuletko tosiaan, että hän tappaa sinut vanhempiensa sijasta?" Blaise kysyi ärähtäen, "minä en nimittäin usko! Hän tappaa vanhempasi ennen sinua!"

Draco punnitsi Blaisen sanoja, hän tiesi pojan olevan lähellä totuutta. Draco tiesi tämän lisäksi myös sen, että Harrya hän ei Voldemortille veisi, eikä hän myöskään jättäisi vanhempiaan.

"Lähden tänä iltana", Draco sanoi tyynesti katsoen Blaisea silmiin.

Blaise Zabinin silmät laajenivat järkytyksestä. Hän nielaisi, "mitä sanon Harrylle?"

Draco katsoi hetken hiljaa ystäväänsä, "et ainakaan totuutta."

"Mutta mitä sanon hänelle?" Blaise räpytteli silmiään, "varmaan koko henkilökunnalle ilmoitetaan katoamisesi! Silloin Harry tulee taatusti luokseni ja haluaa selityksen!"

"Blaise", Draco sanoi hiljaa ja katsoi kummallisen järkyttynyttä ystäväänsä, "et kerro hänelle, oli tilanne mikä tahansa."

Blaise näytti aivan siltä, kuin hän haluaisi vetää Dracoa turpiin, jottei tämä pääsisi hetkeen Sairaalasiivestä minnekään Pimeyden Lordia lähellekään.

"Kiitos, Blaise", Draco kuiskasi ja katsahti kelloa, joka osoitti ilta seitsemää, "paras mennä valmistautumaan. Lähden kahdeksalta."

"Sinä se et sitten pelkää mitään", Blaise huokaisi hivenen kunnioittavalla äänellä.

"Mistä tiedät?" Draco kysyi hiljaa, "vaikka pelkäisinkin, ei sitä tarvitse näyttää ulospäin."

"Ja Blaise", Draco katsoi Blaisea, joka mutristi suutansa. "Varokin suutelemasta Harrya."

Blaise katsoi maahan pieni hymynkaare kasvoillaan kun Draco asteli hänen ohitseen kohti makuusaleja. Sydän hakkasi Dracon rinnassa kuvottavan tiheää tahtia ja Dracosta tuntui aivan siltä, että hän voisi oksentaa minä hetkenä hyvänsä. Dracosta ei ollut koskaan aikaisemmin tuntunut siltä. Jalat tuntuivat vievän häntä suoraan kohti kuolemaa itseään, eikä hänen ajatuksensa tuntuneet kulkevan ollenkaan.

Draco astui makuusaliin ja huomasi sen olevan tyhjä. Hänen korvat tuntuivat täyttyvän olemattomalla vedellä kun hän vetäisi tärisevin käsin kaavun helmaansa ylöspäin. Harry ei ollut koskaan huomannut sitä, ei edes silloin kun Draco oli riisunut paitansa pois päältään. Pimeän piirto oli poltettu hänen käsivarteensa viime kesänä ja Draco tiesi, ettei hän tulisi saamaan sitä koskaan pois ihostaan. Menneeseen ei ollut paluuta, ajankääntäjää olisi vaarallista käyttää, eikä Draco ollut koskaan aikaisemmin ollut niin katuvainen jostain hänen omasta päätöksestään. Hän oli halunnut kostoa, kostoa koska hänen oma isänsä oli teljitty Azkabaniin, kostoa, joka oli tuntunut silloin niin verestävältä.

Draco veti henkeään ja laittoi toisen kämmenensä lähelle piirtoa, joka hohti hetken vihreänä. Kylmä hiki nousi Dracon kasvoille ja hän melkein tunsi olemattomien hikipisaroiden vierivän hänen kasvojaan pitkin. Draco nielaisi ja laittoi kämmenensä puristamaan toisessa kädessään olevaa pimeän piirtoa.

Draco puri huultansa ja ehti vielä sekunin ajan kerätä rohkeuttaan kunnes hän katosi.






*lopputunnari soi taustalla*  
Loppu alkaa lähestyä, vaan miten loppuu, miten loppuu....minä tiedän...minä tiedän  :o  *pirullista ilveilyä*

Joo  :D  R&R rakkaat ihmiset!
HYVÄÄ JOULUA! : D

Liar

  • ***
  • Viestejä: 222
Re: The Lines Between (PG-13) (H/D) OSA 17 tullut!
« Vastaus #68 : 14.10.2007 18:57:51 »
VOI ÄÄ!!! jätit jännittävään kohtaan, TON VOLDUN JA LUCCEN SAA VETÄÄ HIRTEEN!!!! sää et saa tappaa Dracoo! et saa, et!  >:( ÄÄÄÄÄÄÄÄ, hyvin kirjotettu osa, toi sun viimenen A/N oli pirullinen  >:( murrrr!! mut vielä kerran: ET SAA TAPPAA DRACOO!! ää :''D
- av.  :D

Lucius Black

  • ***
  • Viestejä: 47
Re: The Lines Between (PG-13) (H/D) OSA 17 tullut!
« Vastaus #69 : 14.10.2007 19:37:07 »
Luettu on.

Kirjoittajalla itsellään on tietysti kaikki valta tehdä tekstillään, mitä haluaa.
Se ei siltikään estä sitä, ettenkö minä voisi tehdä ehdotusta lopusta.
Toivoisin tähän tarinaan hyvin raadollista ja julmaa loppua, joka ei
ole onnellinen. Tämä ihan vain siksi, että minun kokemukseni mukaan
ihmiset saavat enemmän irti onnettomista lopuista.

L.B.

_____________
"In a time when computeranimation brings us worlds of ungredible beauty
one movie dears to be ugly...

- The Simpsons movie; in 2-D
- Aaaaw... The bunny´s not breathing

Sierra

  • ***
  • Viestejä: 322
Re: The Lines Between (PG-13) (H/D) OSA 17 tullut!
« Vastaus #70 : 14.10.2007 19:43:49 »
JÄTIT JÄNNÄÄN KOHTAAN APUAA! Jatkoa ja vähän äkkiä *puppy smile*  ;)

Aloin jostain syystä nauramaan tuossa kun Draco tutkii kynsiään, voivoi, niin Dracomaista :D <3 Ja myös nauroin kun Harry kiusii Lonnukkaa! :D Sanon jälleen kerran, että olet mahtava kirjoittaja, ja kaikki kinuavat jatkoa, siskonikin lukee tätä, sillä ei oo vaa tunnusta, ai nyt se sano (se on tos vieres) et mun pitää sen puolesta laittaa näin: "HEMMETTI SITÄ JATKOO NYT ÄKKIÄ EN KESTÄ! OOT PARAS!" :D joo että näin, otappa neuvosta vaari ja kirjoita lisää sinä pirullinen ystäväni.
“Aha! What villains are these, that trespass upon my private lands! Come to scorn at my fall, perchance? Draw, you knaves, you dogs!” -Sir Cadogan

Hallow

  • muinaisjäännös
  • ***
  • Viestejä: 226
  • *snort*
Luku kahdeksantoista Se sormus
« Vastaus #71 : 15.10.2007 17:20:57 »
Kiitos jälleen errrittäin paljon kommenteista...

AVADA
 :o Hallow tykkää jättää jännään kohtaan, tykkää jättää Hallow tykkää  :D
*sniff* ei voldua saa hirttää  :D raukka olis ihan henkihieverissä. *viheltelee* tappaako vai eikö tappaa...siinä vasta pulma (tappaa, yksi idiooteimmista suomenkielen sanoista...tappaaaaa)
^^ Kiitokset kommentista!

LUCIUS BLACK
Kylläpä nämä mielipiteet täällä vaihtelevat :D Raadollinen loppu...joo joskus niistä saa enemmän irti  :D Mutta saa nähdä...saa nähdä...
Kiitos jälleen kommentistasi ^^

SIERRA
xD Se et Draco ryhty tutkimaan kynsiään oli tommonen mielikuvituksen takaporukoilta ponnahtanut idea ja jostain syystä se sopi munkin mielestä hyvin
Dracolle.  :D  Siskollesikin kiitokset täältä koneen äärestä! Täältä pesee lisää, kiitos jälleen kommentista *hyppii iloisena huonetta ympäri*

MERRIADOC
 :D  koulu on yksi niistä virheellisistä asioista tämän maan päällä...no onneksi sentään keskiviikkona on naamiaiset...ees jotain kivaa tiedossa  :D
Jatkoa tuli jopa ennen keskiviikkoa *huiskii suomenlippua ilmassa*
 :D Mun matikankokeet on aivan kamalaa tarkistettavaa, niin paljon virheitä  :o  nooooo nyt sain seiskan (JEESH!)
 :D Blaise olisi varmaan enemmän kuin mielissään jos saisi auttaa Harrya...
Kiitos jälleen kommentista ^^




Toivottakaa tervetulleeksi lavalle, lempihahmoni ikinä....*rummutusta*.....LORDI VOLDEMORT!! *väistelee tomaatteja*


LUKU 18 Se sormus


Dracon jalat laskeutuivat kiviselle lattialle ja vaikka hänellä oli kengät jalassa, hän pystyi melkeinpä tuntemaan kuinka kylmät lattiakivet olivat. Tummaa lattiaa ja seinää valaisivat seinillä riippuvat, käärmeenmuotoiset soihdut. Draco oli laskeutunut suoraan suuren ja koristellun tammioven eteen, joka näytti hienolta ja samaan aikaan pelottavalta. Tammiovessa ei ollut kahvoja ja se oli niin jykevä, ettei sitä saanut työntämällä auki.

Äkkiä ovet alkoivat hiljalleen avautumaan, pieni sangoista lähtevä natina sai Dracon niskakarvat nousemaan pystyyn. Ovet aukenivat tuskallisen hiljaa ja kunnes ne olivat sepposen selällään, Draco asteli hiljaa pimeältä käytävältä vielä pimeämpään huoneeseen, jossa hehkui häivä sumuista, vihreää valoa. Draco pysähtyi huoneen keskelle ja otti parhaakseen vajota polvilleen `herransa´ eteen, joka istui koristeellisella tuolilla huppu päänsä peittona.

Sydän hakkasi tuskallisesti Dracon rinnassa ja hänen hengityksensä salpaantui Voldemortin noustessa seisomaan ja alkaessa astelemaan hitaasti Dracoa kohti. Pimeässä huoneessa ei kuulunut muita ääniä kuin Voldemortin kaavun repaleisten helmojen huiske ja Draco oli varma, että hänen sydämensä kuulosti jästien kehittelemältä bassorummulta.

"Draco", Voldemortin kylmä ääni sai Dracon jokaisen niskakarvan sojottamaan kattoa kohti ja poika käänsi äkkiä katseensa lattiaan. "Draco, Draco...Päätit siis tulla yksin ja olet siis varma siitä, että haluan Potterin tilalta sinut? Voi Draco, Draco...teet tämän minulle naurettavan helpoksi."

Draco katsoi silmät laajentuen lattiaa, hän ei ymmärtänyt. Miten niin hän teki tilanteen helpoksi Voldemortille?

Draco kuuli Voldemortin naurahtavan kylmästi kun käärmemäiset lonkerot sitoivat Dracon lattiaan niin, ettei Draco saanut itseään irti. Kylmyys ylettyi Dracoa joka puolelle, tottakai hän oli tiennyt, että Voldemort tekisi hänelle jotain, mutta tämä ei ollut hänen mielessään.

"Tottakai minä tiesin, vaikka typerä isäsi sanoi aivan muuta, että et toisi Potteria minulle. Sinä rakastat häntä, etkö rakastakin?" Voldemortin hyytävä ääni sai Dracon nielaisemaan kauhusta.

"Mutta ei se haittaa, hoidat asiasi aivan kuten halusinkin", Voldemortin kasvoille levisi hymy, joka melkeinpä katosi pääkalloa valkoisemmalta kasvolta. "Olisit tehnyt asiani hankalemmaksi jäämällä Tylypahkaan. Mutta toisaalta, ethän sinä voinut jättää vanhempiasi kuolemaan, vai mitä?"

Draco keräsi rohkeutensa, joka alkoi häviämään tyystin, "m-miten niin teen asian helpommaksi...h-herrani?"

Voldemort kääntyi Dracoa päin ja laski huppunsa alas paljastaen valkoiset kasvonsa ja helakanpunaiset silmänsä, jotka kiiluivat innoissaan pimeässä huoneessa. Näky sai Dracon haluamaan äkkiä takaisin rakkaaseen makuusaliinsa.

Voldemort asteli vielä lähemmäs Dracoa ilkeä hymy huulillaan, "Potterin kanssa on helppo leikkiä." Voldemort seisahtui ja katsoi alas Dracoon, "vai luuletko sinä, että hän jättää sinut kuolemaan?"

"Mutta hän ei tiedä missä olen", Draco kavahti ja hänen silmänsä laajenivat kauhusta kun Voldemort kyykistyi hänen eteensä.

"Mutta ystäväsi tietää, eikö totta?" Voldemortin silmät kaventuivat mielihyvästä kun Draco pudisti päätänsä, "tsk, tsk, minulle ei valehdella."

Voldemort heilautti vitivalkoista sauvaansa ja Draco tunsi kuinka veitset lävistivät hänet joka puolelta kidutuskirouksen iskiessä häneen. Kenenkään kuolonsyöjän kidutuskirous ei ollut läheskään yhtä voimakas ja kaikenvievä kuin se, minkä Voldemort häneen iski. Draco kiljui pystymättä pidättämään sitä ja vedet kirposivat hänen silmiinsä Voldemortin naurahtaessa kylmästi. Voldemort poisti kirouksen ja Draco valahti löysäksi häntä pidetteleviin köysiin.

"H-hän, hän...sanoi ettei hän...kerro", Draco huohotti epätoivoissaan.

Voldemort nauroi, "tosiko?"

"Eikä Harry pääse - "

"Tänne vai? Sinähän tulit tänne pimeyden piirron avulla? Voi sentään, jätitkö sormuksen vartioimatta?" Voldemort hymyili ilkeästi Dracon katsoessa hätääntyneenä kaulaansa, hän oli laittanut sen pöydälleen.

"Harry ei tiedä siitä mitään!" Draco älähti epätoivoissaan.

Voldemort hymyili ilkeää hymyään, "mutta ystäväsi tietää, eikö totta?"



Harry istui pylvässängyssään kuuntelemassa Nevillen kasvin rasittavaa hyminää, Neville oli itse nukahtanut ensimmäisenä, Dean pyöri sängyssään etsien sopivaa asentoa, Seamus kirosi hiljaa ja Ron, jolla oli synnynnäiset unilahjat, makasi ensimmäistä kertaa elämässään niin pitkän aikaa valveilla.

"Voisiko joku sulkea tuon saamarin hyminäkoneen, mistä ikinä se hyminä sitten lähteekään!" Seamus viimein ärähti jostain Harryn vasemmalta puolelta.

"Sori Seamus", Harry huudahti takaisin, "mutta - "

"Ai säkö täällä hymiset!" Dean murahti, "sori sanoa kamu, mutta sulla ei ole nuottikorvaa."

"En se ole minä! Se on Nevillen kasvi!"

"Hyminäkasvi?" Dean murisi, "jo on aikoihin eletty, eikö sitä saisi vetää turpaan? Lopettaisiko se?"

"En usko", Ron naurahti väkinäisesti omasta sängystään.

"Oho! Ronkin on hereillä!" Seamus totesi ihmeissään.

"Tottakai hän on!" Dean naurahti, "jos hän ei olisi, syntyisi sellainen kuorsaus että se peittäisi tuon saakelin kukan ääntelyt! Saataisiin mekin nukkua."

Harry oli aivan varma että Ronin korvat punehtuivat. Nukahtaisivat jo, Harry ajatteli epätoivoissaan, hän halusi mennä etsimään Dracoa.

"Menen kävelemään", Harry huikkasi ja hypähti pois sängystään.

"Okei", Ron huokaisi ja Harry kiitti onneaan. Onneksi Ron ei ollut halunnut tulla mukaan.

"Hyvää yötä!" Harry toivotti napatessaan kelmien kartan ja näkymättömyysviittansa mukaan.

"Hyvää tosiaan", Harry kuuli vielä Seamuksen mutisevan, kun hän asteli ulos makuusalista.

Oleskeluhuone oli tyhjä ja siinä Harry sai rauhassa katsoa, missä Draco oli.

"Vannon pyhästi, että minulla on vain pahat mielessäni", Harry hihkaisi innoissaan ja taitteli karttaa etsien Dracoa. Olen varmaan niin innoissaan, etten innoltani näe häntä missään, Harry ajatteli tähyillen karttaa.
Blaise asteli Korpinkynsien makuusalin edessä olevan patsaan edessä ja Harrysta tuntui, että pojalla oli pahat mielessään. Viisitoista minuuttia karttaa tähyiltyään Harry tuli siihen tulokseen, että Draco ei ollut Tylypahkassa. Missä hän oli?
Suunnaton huoli hyökysi kuin aalto Harryn sisään, mitä jos Dracolle oli sattunut jotain? Mitä hänen pitäisi nyt tehdä? Blaise...Harry käänsi katseensa karttaan, hänen pitäisi mennä Blaisen luokse. Ehkä hän tietäisi jotain.



Blaise oli juuri astumassa Luihuisten oleskeluhuoneen sisäänkäynnin eteen, kun hän kuuli huolestuneen huudon takaataan, "BLAISE!"

Voi paska, Blaise ajatteli hiljaa mielessään kun hän kääntyi ja näki Harryn hypähtävän hänen luokseen.

"Morjens Harry! Kiva ilta, vai mitä?"

Harry loi Blaiseen kummastuneen katseen ja ilmaisi nopeasti huolensa, "Blaise, missä Draco? Minä en näe häntä kartalla, Blaise, missä hän on?"

Voi paska, voi paska, voi paska, Blaise ajatteli kasvoillaan hymyä tavoitteleva tekoirvistys, "Öppää...ööö...lähti käymään kotona."

Harry katsoi kulmat koholla Blaisea ja näytti hitusen hätääntyneeltä ja vihaiselta, "mitä hän siellä?"

"Mmmm...ööö...sen piti siivota huone - tai siis!" Blaise nosti kätensä itsensä suojaksi ja Harry katsoi häntä hätääntyneenä, "hän, hän, hänen piti mennä mummonsa hautajaisiin...! Niin, niinhän se oli!"

Blaise nauroi joksenkin väkinäistä naurua ja Harrysta tuntui aivan siltä, kuin jokin suureton voima musersi kuoren hänen sisällään.

Harry otti pidemmän pojan paidan kauluksesta kiinni ja hänen silmänsä leimusivat, "Blaise, missä Draco?"

Blaise näytti joksenkin häkeltyneeltä,  "m-mummonsa hautajaisissa...?"

Harry vetäisi sauvansa taskustaan ja osoitti sillä Blaisea, joka hätkähti, "Oho, Harry. Eheh, mistä moinen muutos...?"

"Missä Draco on, Blaise!" Harry huudahti.

"No, öh...mitä se nyt haittaa...jos kerron", Blaise vikisi hiljaa, "hän meni Voldemortin luo."

"M-mi-mitä?" Harry kähähti ja heilautti hieman päätänsä.

 Blaise huokaisi ja selitti tapahtumat Harrylle aina toisen kirjeen saamisesta alkaen. Harryn järkyttynyt ilme vavahteli kauhistuneisuuden välillä.

"Miten pääsen sinne?" Harry kysyi sauva yhä Blaisea osoittaen.

"Mitä?" Blaise kähähti hätkähtäen, "ethän sinä voi sinne mennä!"

"Miten minä pääsen sinne!?" Harry huudahti vaativammin ja hänen sauvansa kärjestä syöksähti muutama kipinä.

"Okei, okei, en minä tiedä! Eihän se ole mahdollista - enhän minä edes tiedä missä se piilopaikka on!" Blaise huudahti ja otti toisella kädellään kiinni Harryn sauvasta.

Järkyttyneisyys valaisi Harryn kasvoja ja muutama kyynel vierähti hänen kasvoilleen. Hän kuvitteli Dracon maassa, kiljumassa verisenä, huutamassa armoa...

Blaise katsoi kauhuissaan Harryn kasvoja ja yhtäkkiä hän muisti sen sormuksen, hän oli nähnyt sen Dracon pöydällä...

"Ai niin joo", Blaise kuiskasi mietteissään ja Harry käänsi vaativana kasvonsa takaisin häneen.

"Mitä niin joo?"

Blaise hätkähti, hän nosti kätensä taas suojakseen Harryn osoittaessa häntä kipinöivällä sauvalla, "eikunminävainsesormus!"

Kaksi sanaa osui Harryn korviin; se ja sormus.

"Mikä sormus?" Harry kysyi kuiskaten ja Blaise pamautti käden suulleen.

Muutama muistikuva lennähti Harryn mielessä kuin filminauha. Hän nostamassa sängyn alle pudonnutta sormusta, Draco suutelemassa häntä sormus kaulassaan roikkuen. Se sormus.

Harry asteli Blaisen ohitse ja oli juuri sanomassa salasanaa kiviseinälle, kun Blaise tarttui häntä päätään pudistellen hihasta, "älä tee sitä Harry. Draco ei olisi halunnut - "

"Draco on minulle kaikki", Harry kähähti Blaiselle ja vetäisi pojan käden irti hihastaan, "hän on kaikki mitä minulla on! Hänestä ei tule seuraavaa Sirius tapausta! En anna sen tapahtua!"

Muutama kyynel vierähti Harryn kasvoille ja Blaise puri huultansa, ei hänkään tahtonut Dracon kuolevan...

"Mennään sitten yhdessä", Blaise rohkaistui ja Harryn kasvoille levisi Rohkelikkojen tunnusomainen ilme, rohkea ja uhmakas ilme.


Harry hiippaili Blaisen perässä näkymättömyysviitta päällään tuttuun makuusaliin, jossa nukkuivat nyt Crabbe ja Goyle. Blaise asteli Dracon pöydän vierelle ja nappasi sen päällä olevan sormuksen. Hän asteli sitten Harryn luokse sormus kädessään. Harry katsoi harmittoman näköistä sormusta ja ojensi sitten kätensä kämmenpuoli ylöspäin, Blaise tiputti sormuksen Harryn kämmenelle.

"Minä tulen sitten kanssa mukaan", Blaise sanoi tärkeilevästi, "että Dracolla on joku jolle voi rähjätä."

Blaise tarrasi kiinni Harrya kädestä, kun Harry pujotti sormuksen keskisormeensa. Aluksi ei tapahtunut mitään, mutta yhtäkkiä Harry tunsi olonsa kauhean heikoksi ja hän sekä Blaise katosivat Tylypahkan kartalta.


Harry tunsi sekunin ajan jalkojensa osuvan kivilattiaan, mutta sitten hän kaatui kovalle lattialle heikkojen jalkojensa takia. Blaise seisoi pystyssä ja näytti voivan hyvin, hänen kasvonsa näyttivät hitusen verran normaaleja kalpeimmilta.

"Ok Harry? Wah, onneksi tulin mukaan", Blaise huokaisi ja auttoi Harryn pystyyn. Harry repäisi sormuksen pois sormestaan ja heitti sen lattialle, kuului kalahdus joka kaikui pimeässä käytävässä.

"Missä me ollaan?" Harry kysyi hivenen heikosti, sormuksen vaikutus tuntui hänessä vielä.

"Älä minulta kysy!" Blaise murahti, "en minä tiedä mitään kuolonsyöjien mestoista!"

Harry lähti astelemaan käytävää eteenpäin ja Blaise ryntäsi hänen peräänsä. Heidän askeleet kaikuivat muuten pimeässä ja hiljaisessa käytävässä, käytävää heidän edessään ei nähnyt kunnolla, koska siellä oli niin pimeää. Viimein kuului ääniä ja Harry pysäytti Blaisen, joka ryhtyi tähyilemään hulluna ympärilleen. Silloin kuului karmaiseva kiljunta. Jotakuta kidutettiin ja Harry tiesi äänestä, vaikkei hän ollut koskaan kuullut sitä niin kimeänä, kuka oli kyseessä.

"Draco..." Harry lähti juoksemaan käytävää eteenpäin.

"Hei, Harry! Odota!"

Harry juoksi käytävää eteenpäin ja hänen heikot jalkansa tuntuivat olevan täysin sitä vastaan. Sydän hyppi Harryn kurkussa ja hänen oli keskityttävä kaikin voimin juoksuun, ettei hän romahtaisi lattialle.

Harry näki oikealla puolellaan suuren koristeellisen tammioven ja hän uskoi tietävänsä kuka sen toisella puolella oli. Blaise saavutti Harryn ja veti rahisten henkeään huomattuaan suuren oven, jonka takaata tuntui huokuvan kylmyyttä käytävälle.

Harry astui oven vierelle ja yritti työntää sitä auki kahvan puuttumisen vuoksi, tuloksetta. Harry vetäytyi taaemmas ja silloin ovi alkoi aueta hitaasti, Harryn täytyi peruuttaa, jottei ovi osuisi häneen. Blaise nielaisi kuuluvasti oven avauduttua tuskallisen hitaasti ja kummatkin pojista, Harry etualalla, katsoivat sisään suureen huoneeseen, jossa vihertävä usva valaisi näkymän. Harry vetäisi sauvan taskustaan kuin miekan tupesta ja hänen silmänsä laajenivat järkytyksestä, kun hänen silmänsä olivat ensin tottuneet valonpuutteeseen.

Draco makasi huoneen kivisellä lattialla. Poika ei liikkunut, eikä Harry ollut varma hengittikö hän. Verivana valui Dracon platinanvaaleiden hiusten seasta pojan naarmuisille kasvoille. Harry ja Blaise astelivat muuten tyhjään huoneeseen ja Harryyn iski ikävä tunne. Sama tunne, joka oli iskenyt häneen kolmannen koetuksen jälkeen, sama tunne, joka oli iskenyt häneen salaperäisyyksien osastolla...

Ovi pamahti luonnollista kovaäänisemmin kiinni ja Harry huomasi Blaisen hätkähtävän. Äkkiä Harry kuuli askelia ja pimeyteen hänen edessään ilmestyi kaksi punaisena hohtavaa silmää.

"Tervetuloa piilopaikkaani Harry Potter", kylmä ääni sai Harryn niskakarvat pystyyn, muttei hän siltikään perääntynyt niin kuin Blaise. Hän oli kohdannut Voldemortin aiemminkin ja tottakai hän selviäisi uudestaan...
Pala nousi Harryn kurkkuun kun luurankomainen Voldemort asteli pimeydestä ilkeä hymy leikitellen huulillaan.

...vai selviäisikö?  



 :o mwaha ha ha haaa......(....)
Ladies and gentelman....R&R!!  :D
« Viimeksi muokattu: 15.10.2007 18:31:04 kirjoittanut Hallow »
HYVÄÄ JOULUA! : D

Winga

  • Gremlin
  • ***
  • Viestejä: 2 446
Re: The Lines Between (PG-13) (H/D) OSA 17 tullut!
« Vastaus #72 : 15.10.2007 18:09:24 »
Oh no! What will happen?!
Olet ehtinyt kirjottamaan kaks lukua, etten oo huomannukaan. Ja kohta loppuu.  :'(
Jännittävään kohtaan jätit...
Olipahan Blaise helppo saada kertomaan kaikki. Mutta kun Harry uhkailee sauvallaan, niin... Että ymmärretään.
Nyt odottelen vain sitä loppua. Rumpusoitto alkuun, kun viimeinen osa alkaa... :)
Toivottavasti kaikki päättyy hyvin (en tiedä sitten kenelle, Voldulle, Dracolle, Luciukselle, jollekulle).
Mutta siis: Toivottavasti seuraava osa tulee pian, niin pääsee taas nauttimaan!  :D
"It's just like I always say; if you want to find something weird you have to go downtown."

Liar

  • ***
  • Viestejä: 222
Re: The Lines Between (PG-13) (H/D) OSA 18 tullut!
« Vastaus #73 : 15.10.2007 18:55:34 »
uaah!! eieieieieiei, et saa tappaa niitä, oikeesti! ... mitäh?! Sää tykkäät Voldusta? *heittää niitä tomaatteja* okei, kyl voldu on hauska hahmo, mutku se yrittää nistiä harrya :( :D No tää luku oli tosi hyvä ja tuli sellanen "apua, mitä tapahtuu seuraavaks?" tunne. Huomasin muuten, että aina ku luen tätä ni kuuntelen "This is what dreams are made of- Hilary Duff" kappaletta :D nii ja sitte mää löin itteeni ku en tajunnu et miten Voldun suunnitelmat muka menis kunnollisiks, mutta Harry on Harry .. -.-' :P Jatkoa ootan..

-av

Sierra

  • ***
  • Viestejä: 322
Re: The Lines Between (PG-13) (H/D) OSA 18 tullut!
« Vastaus #74 : 15.10.2007 19:44:51 »
EI SAA! TÖRKEETÄ jättää noin kesken apuaa!  :o   :D  Jatkoa ja vähän äkkiä, ja älä vaan tee surullista loppua en kestäissssss......... joo sorry ei tuu ny rakentavaa. :D ^^ <3
“Aha! What villains are these, that trespass upon my private lands! Come to scorn at my fall, perchance? Draw, you knaves, you dogs!” -Sir Cadogan

Lumos

  • ***
  • Viestejä: 26
Re: The Lines Between (PG-13) (H/D) OSA 18 tullut!
« Vastaus #75 : 15.10.2007 21:49:38 »
Apuaaa :D Loppuu koht ! Olen samaa mieltä Sierran kanssa: Ei surullista loppuu! En kestäa :D:D:D
In a big big way I am really small

Lucius Black

  • ***
  • Viestejä: 47
Re: The Lines Between (PG-13) (H/D) OSA 18 tullut!
« Vastaus #76 : 16.10.2007 16:07:12 »
Jaa jaa, täällä sitä taas ollaan.

No, ehkä minussa sitten vaikuttaa sisäinen voldu, koska minä olen edelleenkin messevän terastuksen kannalla.
Siinä nyt on se vähäistäkin vähäisempi "järkevä" palaute, mitä saan aikaan.
Odotetaan ja katsotaan, että kuinka Harryn käy.

L.B.

_____________
"In a time when computeranimation brings us worlds of ungredible beauty
one movie dears to be ugly...

- The Simpsons movie; in 2-D
- Aaaaw... The bunny´s not breathing

April

  • funky aphrodite
  • ***
  • Viestejä: 395
  • since 2007, biatch.
Re: The Lines Between (PG-13) (H/D) OSA 18 tullut!
« Vastaus #77 : 20.10.2007 01:37:39 »
Jooh... Tossa toisen luvun kohalla viimeks kommasin ja nyt onki jo edenny 18. lukuun asti! ;o
Elikkäs melko nopeesee tahtii kirjotat. (:
Täähän on ihan kiwa... Tykkään fluffysta kyllä, mutta tässä se meni jo vähän överiks. :/
Toistoa kyllä oli aika paljon... Kirjoitusvirheet häiritsi, ainakin mua. Esmes repliikkejä ei oo läheskään aina alotettu isolla etc. Suosittelisin betaa.
Harry oli kyllä ihan liian avuton ja ujo. Koko ajan se oli hymyilemässä ja puhumassa ujosti...
Blaisest miul ei oo tollast awwittelewaa H/D-fani-kuvaa... ;D  Joten se oli vähän outoo.
Draco taasen oli ehkä liiankin dominoiva... Ei kai nyt kukaan haluis olla tollasen kanssa. *köhh* Tottakai haluis. 8D
Muttajoo... Kuvailut oli ihan hyviä. Teksti oli paikoin vähän töksähtelevää... :S
Mutta kuvat oli kyllä hienoja. Piirrustat hyvin.

Kaikesta tosta huolimatta tykkään tästä paljon ja jatkoa lukisin enemmän kuin mielelläni. ;)
Vaikka en usko että loppuun voi enää vaikuttaa, mutta toivoisin onnellista loppua.

~April kiittää ja kuittaa
« Viimeksi muokattu: 05.03.2008 23:27:13 kirjoittanut April »
If a writer falls in love with you,
you can never die.

   - Mik Everett

Hallow

  • muinaisjäännös
  • ***
  • Viestejä: 226
  • *snort*
Re: The Lines Between (PG-13) (H/D) OSA 18 tullut!
« Vastaus #78 : 24.10.2007 19:56:48 »
Mä oon tosi pahoillani siitä, et en oo kirjottanu jatkoo pitkään aikaan. Koulussa tykitetään sanakokeilla ja esseillä nyt oikein kunnolla. Huomennakin on
ruotsin sanis .... ja ne sanat on suoraan sanottuna kuvottavia. (Jag är bäd in ruotsi...svenska)
Mut tulin nyt vain vastaamaan ihaniin kommentteihinne (anteeksi siitä) ja voin ilokseni sanoa, että kyllä seuraavaa lukua on jo aloitettu :)

WINGA
Niih, kohta loppuu, mutta lupaan, ettei D/H ficit jää tähän  :D
Blaise on sisimmissään varsinainen pelkuri xD sellanen perusLuihuinen joka mielellään liukuis ulos pahoista tilanteista, mutta eihän
se voinu Harrya yksin päästää lähtemään x)
Kyllä tämä tarina päättyy jollekin hyvin....kai...?
 :o seuraava osa tulee niin pian ku mahdollista.

AVADA
*väistää tomatteja kädet pään päällä*
Voldemort on aivan <3 :D
xD Harry on Harry, eikä hän pääse siitä eroon kirveelläkään. Mukava, että saan jotkut jännittämään mitä tapahtuu :D

SIERRA
 :D surullista? minäkö surullista loppua...*viheltelee*
Ei haittaa ettei tullut rakentavaa ^^ Jos mulle laittais rakentavaa, lista jatkuis loputtomiin xD

LUMOS
*myhäilee* eeei surullista (en kerro...*gjeh, gjeh*) Loppuu kohta juu, mut yritän saada seuraavasta tarinasta paremman. (sujuvampaa tekstiä jne.)

LUCIUS BLACK
 :D  kaikissa meissä piilee sisäinen voldu....
Seuraavan osan voldemort kohat on ihan hirveen vaikee kirjottaa, seki on yks syy, miks osa on näin paljon myöhässä ^^

MUUMIMAMMA
 :D mäki voisin ottaa semmosen kasvin, saattaisin kyllä jossain vaiheessa saada hermoromahduksen. ^^ Ei, ei surullista...

MERRIADOC
Harry rohkenee kyllä, eihän Harry voi Voldemortia kohdata jalat tutisivina xD
xDDD Blaise/Harry, voihan sitäkin jossain vaiheessa kokeilla :D pitää vain eka keksiä juoni ect. Harkitaan ^^

APRIL
Ah, pitkästä aikaa ^^
Joo, no Harry oli vähän maassa alussa, niin halusin laittaa melko paljon fluffyy...*sigh* harmi et meni överiks.
Joissain kohissa en oo varma, et kuuluisko tulla isolla vai pienellä se alotus...
esim. "Moi", sanoi Harry, "mitä kuuluu?" Niin tos mitä kohassa, alkaako isolla vai pienellä.
Halusin tehä Harrysta ujon, ite tykkään paljolti ku Draco on dominoiva ja Harry on tuommoinen sub. Maku asiaa, maku asiaa...tosin
jatkossa oon ajatellu tehä hiiiiitusen erilailla.
Kuvailuista en ite just tykkää :D ja tiiän, et teksti on tökköö, yritän parannella ens tarinaan.
Piiih, mä haluaisin osata piirtää paremmin *sniff*


KIIITOS KAIKILLE PALJON KOMMENTEISTA!!!!!
*kumarrus Wingalle, Avadalle, Sierralle, Lumokselle, Lucius Blackille, muumimammalle, merriadocille ja aprilille!!!!!*
HYVÄÄ JOULUA! : D

Sierra

  • ***
  • Viestejä: 322
Re: The Lines Between (PG-13) (H/D) OSA 18 tullut!
« Vastaus #79 : 24.10.2007 20:52:45 »
Hiphei, minä täällä taas, Sierra.
Ajattelin vain kertoa, kuinka paljon tykkään tästä ficistä, ja KUINKA PALJON MINÄ HALUAN LUKEA JATKOA HEMMETTI JATKOA KEHIIN, MÄ EN KESTÄ!!! :D
Kiitos.
“Aha! What villains are these, that trespass upon my private lands! Come to scorn at my fall, perchance? Draw, you knaves, you dogs!” -Sir Cadogan