Kirjoittaja Aihe: The Lines Between (K-11) (H/D) VIIMEINEN OSA tullut!  (Luettu 41381 kertaa)

Charm

  • ***
  • Viestejä: 49
Re: The Lines Between (PG-13) (H/D) OSA 12 tullut!
« Vastaus #40 : 03.10.2007 20:34:10 »
hahah en keksi enää uutta kommentoitavaa ku et jatka samaan malliin!:D
It's in the water baby it's in the pills that bring you down.
http://http://uk.youtube.com/watch?v=kVTquRBLWs8Puoliverinene Prinssi

Pati

  • ***
  • Viestejä: 17
  • kauneus on katsojan silmässä
Re: The Lines Between (PG-13) (H/D) OSA 12 tullut!
« Vastaus #41 : 03.10.2007 21:39:49 »
Oijoi taas niin herkullista tekstiä mmm<3 XD Kuvailit Harryn ahdingon niin hyvin puuhun kiinnitettynä että alkoi odottamaan mitä kostoa Harry suunnittelisi  :D mutta Harry oli taas niin kullanmuru että :D no, ehkä tulevaisuudessa kun Harrystä tulee itsevarmempi.. >D muista pitää huolta myös sormistasi etteivät kulu loppuun :--D
You can go a long way with a smile. You can go a lot farther with a smile and a gun.
Al Capone (1899 - 1947)♥

Liar

  • ***
  • Viestejä: 222
Re: The Lines Between (PG-13) (H/D) OSA 12 tullut!
« Vastaus #42 : 04.10.2007 19:31:28 »
ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ apua! maailmanloppu! Tää on lopettanu seuraamisen  :'(  Noo.... kuitenkin :D Ihana <3<3<3 tykkään Balisestä, se on niin mukava :D Harry tupsupipo päässä, AWWWWWWW! Hyviä nää kaikki luvut ^^ EIEIEIEIEI, niille ei saa kummallekkaan saaja käyä mitään, älä missään nimessä sokeuta ai tapa niitä!!!!!!!!!

- kiittäen, av

Hallow

  • muinaisjäännös
  • ***
  • Viestejä: 226
  • *snort*
Re: The Lines Between (PG-13) (H/D) OSA 12 tullut!
« Vastaus #43 : 04.10.2007 20:07:59 »
Kiitos kommenteista ^^

SIERRA
xD niin, Draco on höppänä. Semmonen ylisuojeleva ja ... höppänä ( xD mä en todellakaan osaa selittää
mitä tolla meinaan)
 :D  mahtoi olla tylsää koulussa (no ainahan siellä on x__x) kun mietit vaan tätä tarinaa  :D  mut  :o  kiituksia. Kiva että tämä voittaa jonkun koulutunnin  :D
Kiitoksia taas ihnunasta kommentista ^^

WINGA
^^ Kiitos tosi ihanan paljon! Tässä luvussa kesti vähän kauemmin...tuli ongelmia  :D
Mutta yritän aina mahd. nopeesti saada uuden luvun valmiiksi ^^
Kiitos errrittäin paljon ^__^

LUCIUS BLACK
xD mulla tää vastaaminen alkaa hiljalleen muistuttaa toisiaan, joten mullakin alkaa olla "vastaus vaivoja". ^^ Mutta kiitos edelleen tosi paljon!

CHARM
xD Älä huoli, en keksi mäkään enää mitään mitä vastaisin. :D Että kiitos jälleen toooodella paljon
kommentista! ^^

MERRIADOC
Ömmmm...mmmm...mmmmmmmmmmmm....se öööö osien määrä ... en osaa sanoa moneen osaan
kirjotan tän koko jutun. Riippuu kaikista näistä pikkujutuista (lumisota, Harryn köyttäminen puuhun jne. jne.) Voin myös tehä tästä hitusen pidemmän tai no...lyhkäsemmän. ;)
xD arvaa menikö mun ruotsin koe ihan....hmmm...surkeesti. (oon surkeetakin surkeempi ruotsissa. Toivottavasti se meni sittenkin hyvin...?) Toivotan sinulle myöhäiset onnet! Mikäs koe oli kyseessä? Kiitos tosi paljon taas kommentista ^^ ^^

PATI
xD ei Harry raukka uskalla tehä mitään yhdelle, saatikaan sitten kahdelle, Luihuiselle ^^ Joo kyllä ne
tässä vielä toimivat *katsoo sormiaan* ehkä...tulee aika paljon nyt kirjotusvirheitä joita joudun kumittaa xD Yritän jatkaa herkullista tekstiä  ;)
Kiitos jälleen kommentistasi *bow* ^^

AVADA
Ehin just ja just nähä et on tullu uus kommentti xD
Blaise on tommone kaksmielinen, mutta joo on se silti mukava, eikä tekis Harrylle mitään vaikka vähän kiusiikin :D
xD Ajattelin et Harry näyttäis söpöltä lumimaisemissa tupsupipo päässä.
*Grin*  :o  saa nähdä mitä lopussa käsy...geh geh...
Kiitos kommentista jälleen errrittäin paljon ^^


LUKU 13 The lines between


Draco ei saanut unta. Hän makasi kyljellään sängyssään nukkuva Harry puristettuna tiukasti häntä vasten. Kirje hänen isältään oli saanut Dracon hätääntyneeksi, ei hänen henkensä vuoksi, vaan Harryn. Draco ei ollut vieläkään aivan varma siitä, jättäisikö hän Harryn vai ei. Voisiko se pelastaa Harryn? Auttaisiko se mitään?

Yksi vaivainen kirje sai Dracon harkitsemaan vakavasti Harryn jättämistä, mutta hän tekisi sen vain jotta pystyisi pelastamaan Harryn. Draco painoi suukon Harryn päälaelle. Yhdet vaivaiset rivit kirjoitusta oli heidän yhdessä pysymisen välissä. Rivit heidän välissä, rivit jotka olivat pyörineet Dracon mielessä koko illan.

Draco päästi hiljaa pojasta irti, pojasta jota hän yritti suojella eikä satuttaa. Mutta Draco tiesi, että jos hän jättäisi Harryn, se satuttaisi Harrya paljon enemmän kuin häntä itseään. Draco nousi hiljaa ylös sängystä ja asteli makuusalin ovesta ulos. Hän asteli kiviset rappuset Luihuisen oleskeluhuoneen puolelle ja istahti sohvalle tuijottamaan sammuneeseen takkaan.

Draco kuuli kaukaisen huminan jostain ulkoa, mahtoi olla kova myrsky, kun se kuului sisälle tyrmiin asti. Draco sulki silmänsä ja painoi päänsä sohvan takanojaa vasten. Tuulen huminalla ja sateella oli häneen rauhoittava vaikutus, hänestä tuntui aina mahtavalta mennä nukkumaan jos hän kuuli sateen ropinaa.


Harry pyörähti levottomana sängyssä ja aukaisi hitaasti silmänsä. Hän ei ehkä nähnyt kunnolla ilman lasejaan, mutta sen verran hän näki, että Draco ei enää ollut hänen vieressään. Draco oli ollut niin outo koko sen illan, mikäköhän hänellä oli hätänä? Harry kurkotti kätensä yöpöydälle ja löysi kuin löysikin silmälasinsa. Hän painoi ne nenälleen ja lampsi ilman sukkia puiselle ovelle. Hän vetäisi oven
auki ja astui kylmälle kivilattialle portaikkoon, joka veisi hänet oleskeluhuoneeseen.

Harry pomppi hiljaa kiviportaat ylös ja kurkattuaan oleskeluhuoneen puolelle hän näki Dracon istuvan sohvalla tuijottamassa tyhjää takkaa. Tyhjä katse Dracon silmissä sai Harryn surulliseksi, mikä Dracolla oli? Harry asteli lähemmäs Dracoa, joka kuuli lähestyvät askeleet ja käänsi katseensa Harryyn.

"Harry!" Draco huudahti hivenen hämmästyneenä ja Harry pysähtyi vähän matkan päähän Dracosta näyttäen surulliselta.

"Etkai nähnyt painajaista", Draco kysyi ja näytti huolestuneelta, hän nousi ylös ja asteli Harryn eteen silittämään Harryn poskea.

"En", Harry totesi, otti Dracon kädestä kiinni ja laski sen alas.

Draco näytti hivenen hätääntyneeltä, "Harry? Onko kaikki kunnossa?"

Harry niiskautti, "ei."

"Mikä on?"

"En ole koskaan nähnyt sinua noin surullisena", Harry sanoi ja pyyhki silmiään, "se saa minutkin surulliseksi. Draco, mikä sinulla on? S-sinä olet aina huolehtimassa vain minusta, minäkin haluan lohduttaa sinua jos vaan on mahdollista!"

Draco hiroi Harryn olkapäitä käsillään, "Harry, jos haluat tietää niin kerron mikä minun on."

Harry käänsi kasvonsa ylös Dracoon päin ja hän nyökkäsi.

"Isäni karkasi Azkabanista niin kuin varmaan muistatkin ja äitiä ja minua pommitetaan nyt jatkuvilla kysymyksillä siitä, että tiedämmekö missä isäni on. Se saa minut välillä raivostumaan ja miettimään mitä isälleni kuuluu."

Valhe oli niin valkoinen, melkeinpä näkymätön, ettei Harry lukenut Dracon rauhallisia sanoja valheeksi.

"Voinko jotenkin auttaa?" Harry kysyi epätoivoissaan, miten se oli niin vaikeaa lohduttaa? Draco lohdutti häntä alinomaan.

Draco hymyili ja vetäisi Harryn syleilyynsä, "kiitos, Harry, mutta en usko että voit."

"On minun syyni että isäsi ylipäätään joutui Azkabaniin", Harry nyyhkäisi, "sinun kuuluisi vihata minua."

Dracon teki mieli lyödä päätään seinään, miksi hänen oli pitänyt valehdella juuri niin? Nyt hän oli juuri muistuttanut Harrya asiasta, jonka tämä yritti unohtaa.

"Harry, Harry, shhh...en minä sinua voisi mitenkään vihata", Draco lohdutti ja hieroi Harryn selkää, "eikä se ollut sinun syytäsi, että isäni jäi kiinni. Hän oli vain normaali kömpelö itsensä ja oli liian hidas."  

Harry naurahti nyyhkäisten ja Draco kantoi kevyen pojan sohvalle.

"Harry, oletko sinä syönyt kunnolla?" Draco kysyi vakavana Harrylta, joka punehtui häpeästä ja Draco luki totuuden Harryn kasvoilta.

"Harry, mitä minä sanoin sinulle! Sinun täytyy syödä! Sinähän vielä tapatat itsesi ruokalakollasi, sitäkö sinä haluat!?"

Harry hätkähti Dracon kovemmasta äänensävystä ja hän veti jalkansa syleilyynsä.

"Sinulla olisi paras olla hyvä selitys, Harry", Draco varoitti silmät kaventuneina ja osoitti Harrya sormellaan.

Harry mutisi jotain epäselvää jaloillensa ja Draco nosti kulmakarvojaan kysyen sitten vihaisena, "anteeksi, en kuullut. Voisitko toistaa? Ja varokkin valehtelemasta minulle."

"V-viimeksi kun y-yritin syödä k-kunnolla kaikki ruoka...m-mikään ei..." Harry nyyhkytti yrittäen sanoa
selityksensä loppuunasti. Dracon kasvonpiirteet kuitenkin pehmenivät ja hän ymmärsi mitä Harry yritti
sanoa.

Draco veti pojan aivan vierellensä ja työnsi Harryn pään syliinsä, "voi sinua, kysyn Severukselta tietääkö hän mitään lientä joka pitäisi ruoan vatsassa. Pelkäätkö oksentavasi pienempiäkin annoksia? Sinun tulisi aina syödä edes vähän, usko minua, et sinä niitä oksenna."

Draco silitti Harryn kasvoja ja poika punehtui heleästi, "en minä pelkää sitä...se vain on niin inhottavaa..."

Harry hieroi vatsaansa ja Draco nyppi hänen mustia hiuksia.

"Mitä jos menisit takaisin nukkumaan?" Draco ehdotti Harrylle, kun tämä haukotteli niin, että pulleat kyyneleet muodostuivat hänen silmiinsä.

Harry puri hieman huultaan ja katsoi Dracoa miettien ilmeisesti miten muodostaisi kysymyksensä.

"Tottakai voin tulla mukaasi", Draco vastasi hymyillen kysymättömään kysymykseen ja Harry punehtui jälleen.

"Voisimme jäädä toki tähänkin", Draco mumisi ja liittyi Harryn seuraan makaamaan sohvalle, "ei ainakaan herätettäisi Blaisea."

Draco työnsi kasvonsa Harryn hiuksien sekaan ja veti käsillään Harryn aivan häntä vasten. Harryn hiukset tuoksuivat hyvältä, mutta Draco ei saanut mieleensä mikä se tuoksu oli.

"Draco?" Harry kysyi hiljaa.

"Hmmh?"

"Voitko varmasti hyvin?" Harry kysyi eikä pystynyt näkemään Dracon surullista ilmettä, koska hänen selkänsä oli Dracoa vasten.

"Voin minä Harry", Draco mumisi Harryn hiuksiin ja hieroi niihin kasvojaan.

Harry ei sanonut mitään. Draco veti hänet lähelleen kuin henkensä kaupalla ja pian kummatkin heistä vaipuivat syvään uneen.



Harry oli herännyt Dracoa ja Blaisea aiemmin ja vaihtoi makuusalissa vaatteita ylleen. Vetäessään housujansa jalkaan Harry huomasi makuusalin pöydällä olevan hopeisen kulhon, jossa oli kirkkaanvihreitä omenoita ja viinirypäleitä. Harry hymyili ja noukkaistuaan tuolilta viittansa, hän tiputti vahingossa Dracon viitan lattialle.

Harry nosti vihreäkauluksisen viitan maasta ja sen taskusta tipahti maahan kalahtaen jokin hopeinen, joka vieri Dracon sängyn alle. Harry laittoi Dracon viitan takaisin tuolinnojalle ja ryömi sängyn alle etsimään mikä sinne oli tipahtanut. Sängyn alla oli pimeää ja Harrylla kesti hetki löytää hopeinen ja pieni esine, joka oli vierinyt päin yhtä sängyn jalkaa.

Harry ryömi pois sängyn alta hiukset sekaisina ja avasi nyrkkinsä. Hänen kämmenellään makasi kaunis hopeakultainen sormus. Käärme kiersi sormuksen pyöreän muodon ja yhdistyi häntänsä kanssa keskellä koristeelliseen tikariin. Harryn sydän hyppäsi hänen kurkkuunsa ja hän pisti sormuksen äkkiä takaisin Dracon viitan taskuun. Aikoiko Draco antaa hänelle sormuksen?

Puna levisi Harryn poskille ja hän laittoi viittansa ylleen miettien, koska Draco oli ajatellut antaa sen hänelle.

Ei hän sitä pakosti minulle anna, Harry ajatteli posket punaisina kun hän solmi viitan kiinnikeitä yhteen.

Harry istahti sängylle ja katsoi ujosti itsekseen hymyillen yhdestä lumotusta ikkunasta ulos. Ulkona näytti pimeältä. Meinasiko Draco antaa sen hänelle uudenvuoden aattona?

Harry raapi niskaansa ja kuvitteli Dracon laittavan sormuksen hänen sormeensa.

Pitäisikö hänen kokeilla sitä? Harry katsoi hymyillen Dracon viittaa, ihan vain varmistaakseen että se oli sopivan kokoinen. Ei. Harry pudisti hymyillen päätänsä. Kyllä hän jaksaisi odottaa.

"Mitäs sinä hymyilet siinä", Harry kuuli unisen äänen kysyvän ja Harry käänsi kasvonsa Blaiseen päin.

Harry punehtui ja nosti olkiaan ylöspäin, "en mitään ihmeellistä."

"Aaah", Blaise huokaisi muka ymmärtäen asian, "tapahtuiko yöllä jotain erityistä?"

"En nähnyt painajaisia", Harry sanoi ja vähät välitti Blaisen kaksimielisyydestä. Harryn kasvot tosin vähän punehtuivat.

"No onhan sekin jotain", Blaise totesi ja astui ylös sängystään, "miten hemmetissä olet jo hereillä?"
Blaise kysyi ihmeissään katsoessaan kelloa, joka näytti seitsemää aamulla.

Harry kohautti olkiaan ja katsoi kun Blaise otti itselleen yhden omenan ja haukkasi siitä palan.

"Miten itse olet hereillä?" Harry heitti ujona takaisin.

Blaise naurahti ja katsoi Harrya, "koska sinä rapistelit täällä jotain. Herään välillä herkästi."

Harry posket punehtuivat.

"Missä Draco on?" Blaise kysyi ihmeissään ja nyökkäsi Dracon pedin suuntaan, "eikai hänkin herännyt ennen minua?"

"Ei", Harry hymähti, "hän nukkuu ylhäällä oleskeluhuoneessa."

Blaise katsoi ihmeissään portaikkoon johtavaan oveen päin, "nukuitko sinäkin siellä?"

Harry nyökkäsi hymyillen.

"Ah, no täällähän saattaakin tulla välillä vähän kuuma", Blaise totesi ja virnisti Harrylle, "pitikö teidän mennä vähän vilvoittelemaan? Olisitte voineet toki käydä suihkussakin, ei se minua olisi haitannut."

Blaise virnuili ja osoitti näin sanoessaan vessan ovea. Blaise haukkasi toisen suuren palan omenaa ja asteli hitaasti Harryn luokse toinen kulmakarva koholla.

Harry kurtisti kulmiaan ja painautui niin pieneksi kuin osasi Blaisen kyykistyessä hänen eteensä.

"Omenaa?" Blaise kysyi hymyillen kummatkin kulmakarvat koholla ja ojensi toisen kirkkaanvihreän omenan Harrylle.

Harry hymyili arasti ja otti omenan Blaisen kädestä. Blaise hymyili hänelle ja katsahti portaikkoon vievää ovea, "mitäs sanot? Mennäänkö herättämään Draco?"

Harry hymyli valoisasti ja nyökkäsi, hänen ajatuksensa harhailivat takaisin sormukseen.

Yhtäkkiä Blaise tarrasi Harrya kädestä ja veti hänet mukanaan ovesta ulos. Hän ja Harry juoksivat portaat ylös makuusaliin ja lähestyivät hitaasti suu hieman raollaan nukkuvaa Dracoa. Hän näytti niin rauhalliselta, ei Harry raaskinut herättää häntä.

"No niin, Harry", Blaise virnisti kuiskaten ja nyökkäsi Dracoon päin, joka paransi hieman asentoaan sohvalla.

Harry katsahti Blaisea hitusen moittivasti ja kuiskasi, "en minä halua herättää häntä."

"Aww, usko minua, ei Dracoa haittaa jos herätät hänet", Blaise hymyili ja laittoi kätensä Harryn olan yli. Blaise katsoi Dracoa, joka nyt hymyili unissaan.

"Katso nyt, näkee varmaan uniakin sinusta", Blaise sanoi viekkaasti ja katsoi hiljalleen punehtuvaa Harrya, "mutta ehkä todellisuus olisi unta parempi, vai mitä luulet?"

Harry punastui ja asteli hieman arkaillen Dracon vierelle. Hän katsahti Blaisea, joka hymyili hänelle kannustavasti kädet taskuissa.

Harry kyykistyi Dracon eteen ja puri hieman huultaan ennen kuin painoi hiljalleen päätään lähemmäs Dracon kasvoja. Harry painoi ujosti huulensa Dracon hitusen aukinaisille huulille ja silitteli kielellään pojan huulia. Draco liikahti ja avasi suutaan enemmän auki jotta Harry saisi mahdutettua kielensä pojan huulien lomasta tämän suuhun. Harry punehtui hiljalleen enemmän ja enemmän, yleensä Draco oli se joka tutki hänen suutaan. Harrysta Draco maistui ihan uniselta ja vanilijalta.

Yhtäkkiä Draco työnsi kielellään Harryn kielen pois tieltään ja otti ohjat käsiinsä. Hän oli ilmeisesti herännyt, Harry ajatteli punehtuen Dracon laittaessa kätensä Harryn hiuksiin ja painaessa häntä lähemmäs.

Blaise oli istahtanut lähimpään tuoliin ja katsoi nyt sieltä Dracoa ja Harrya unelmoiva katse silmissään.

"Huomenta sinullekin", Draco sanoi unisella, pehmeällä äänellä Harryn huulille ja avasi jäänharmaat silmänsä. Harry hymyili ujosti ja imi hieman alahuultansa.  



Whii, tässä luvussa kesti hieman, ku piti miettiä et mites nyt sen tekisin...entä sen ja sen...
Ja täst saatto tulla melko lyhyt... :D  sori.

But please, please, ladies and gentelman, Read&Review!  :D  (.....)
HYVÄÄ JOULUA! : D

Liar

  • ***
  • Viestejä: 222
Re: The Lines Between (PG-13) (H/D) OSA 13 tullut!
« Vastaus #44 : 04.10.2007 20:44:41 »
noni, taas oon riehumassa täällä, no voisin laittaa jotain järkevää ja koko ficistä. No, alkuosista ei voisi arvata, että tämä on sama ficci, parantunnu niin hirveästi. laitat entereitä ehkä hieman liian usein, mutta se ei haittaa, tekstistä tulee vain helpompi lukea ^^ saat mut ainakin pelkäämään mitä seuraavaksi tapahtuu. Tämä on muuten tosi ihana <3

- jag takar och pokar, avada

Charm

  • ***
  • Viestejä: 49
Re: The Lines Between (PG-13) (H/D) OSA 13 tullut!
« Vastaus #45 : 04.10.2007 20:59:45 »
Hei täää oli yks parhaist luvuist tähä mennes !
It's in the water baby it's in the pills that bring you down.
http://http://uk.youtube.com/watch?v=kVTquRBLWs8Puoliverinene Prinssi

Sierra

  • ***
  • Viestejä: 322
Re: The Lines Between (PG-13) (H/D) OSA 13 tullut!
« Vastaus #46 : 04.10.2007 21:20:12 »
JATKOOJATKOOJATKOO JESS! :D <3 ^^  :D

Ihana söpistely tuo viimeinen. AWWWW<3 en voi sanoa muuta kuin AWWWWW<3

Tykkään hirveästi tämän tarinan Blaisesta, just semmone pikkuluihuinen ;> ^

lisää lukuja pyydän ^ <3
“Aha! What villains are these, that trespass upon my private lands! Come to scorn at my fall, perchance? Draw, you knaves, you dogs!” -Sir Cadogan

Lucius Black

  • ***
  • Viestejä: 47
Re: The Lines Between (PG-13) (H/D) OSA 13 tullut!
« Vastaus #47 : 04.10.2007 23:18:23 »
No niin, minä olen päättynyt luopua yrittämästäkään laittaa järkevää viestiä...

Tyydyn vain sanomaan aaw, aaaw aaaaww ja EI SITÄ SORMUSTA, EI HARRY...!!!
*juoksee paniikissa huonetta ympäri*

L.B.

_____________
"In a time when computeranimation brings us worlds of ungredible beauty
one movie dears to be ugly...

- The Simpsons movie; in 2-D
- Aaaaw... The bunny´s not breathing

Pati

  • ***
  • Viestejä: 17
  • kauneus on katsojan silmässä
Re: The Lines Between (PG-13) (H/D) OSA 13 tullut!
« Vastaus #48 : 05.10.2007 18:27:19 »
Ah<3 Taas uutta hyvää jatkoa ;) toivottavasti viikonlopun aikana tulee taas jatkoa, kun olen mökillä johon minut raahataan ;<<< *angst* siellä ei ole nettiä ;<< hauskaa viikonloppua kirjoittelemisen merkeissä ;)<3 p.s. kohtaus jossa harry herättää dracon oli yli aaws <3_<3
You can go a long way with a smile. You can go a lot farther with a smile and a gun.
Al Capone (1899 - 1947)♥

Winga

  • Gremlin
  • ***
  • Viestejä: 2 446
Re: The Lines Between (PG-13) (H/D) OSA 13 tullut!
« Vastaus #49 : 05.10.2007 19:38:22 »
Tämä on vieläkin mielenkiintonen tarina ja ymmärrän, jos välillä täytyy hieman miettiä mitä seuraavaksi kirjoittaa.
Kirjoitit silti nopeasti tämänkin osan.
Aww, kun rakastan tätä tarinaa ja toivon, ettei Draco jätä Harrya. Mutta tahdon tietää, miten tämä omasta mielestäsi jatkuu.
Joten jatkoa odotellen!  :)
"It's just like I always say; if you want to find something weird you have to go downtown."

Hallow

  • muinaisjäännös
  • ***
  • Viestejä: 226
  • *snort*
Luku neljätoista Yskäkohtaus
« Vastaus #50 : 05.10.2007 20:54:06 »
KIITOS JÄLLEEN KOMMENTEISTA ^^ ^^ ^^

AVADA Kiva kuulla, että tarina ja luvut on parantunu alkuluvuist ^^ (okei, pistän enterin käytön huomioon, ainakin yritän) Hyvä et tarina on jännittävä ^^
CHARM Kiitos, kiitos ^^
SIERRA Mun mielestä Blaise Zabini kuulostaa jo nimenäkin niin kivalta, et halusin tehä siitä tommosen
mukavan ja kaksmielisen hyypiön ^^
LUCIUS BLACK Mulle ei oo pakko laittaa järkevää kommenttia :D vähemmän järkeväkin käy, ku en itekkään pysty järkeviin vastauksiin. ^^
PATI Uaaah, säälin sua, en ite jaksa ikinä olla mökillä ku siel on vaa telkkari (eikä nettiä  :'( ) Kiitos, hyvää viikonloppua sullekin!
WINGA joo, nyt tuli tosi lyhyt luku ja anteeks siitä, mut en halunnu jatkaa tätä tästä mihin tää loppu ^^ Lopun oon jo tälle tarinalle kuvittanut melkeen valmiiks. ^^ *grin*

Kiitos erittäin paljon teille kaikille tasapuolisesti!





LUKU 14 Yskäkohtaus




"Loma loppuu pian", Draco totesi hiljaa Harrylle ja veti poikaa itseään lähemmäs.

"Niin", Harry sanoi hiljaa, katsoi surullisena Dracoa ja tarrasi lapaset kädessään pojan takista kiinni, "sitten emme voi enää viettää näin paljon aikaa yhdessä."

Draco katsoi alas Harrya ja silitti hänen selkäänsä.

Draco ja Harry olivat matkustaneet Dracon Nimbus 2001:sellä yhden Tylypahkan tornin katolle ja istuivat nyt katon tasaisella alueella melkein sylikkäin. Pienet lumihiutaleet lentelivät ilmassa maata kohti.

"Tapaathan sinä Weasleyn ja Grangerin, et ole nähnyt ystäviäsi hetkeen."

Dracon yllätykseksi muutama kyynel vierähti Harryn silmistä hänen poskilleen.

"Harry, mikä sinulle tuli?"

"En minä halua olla Ronin ja Hermionen kanssa!" Harry totesi kuin pieni lapsi, "haluan olla sinun kanssasi..."

Draco ei pystynyt pidättelemään hänen huulilleen pyrkivää leveää hymyä. Hän ojensi kätensä ja pyyhkäisi talvi-ilmassa kylmentyneet kyyneleet pois Harryn kasvoilta.

"Vaikka loma loppuukin, minä en ole lähdössä minnekään", Draco muistutti Harrya ja kosketti pojan nenänpäätä. Harry loi Dracolle sen ujon hymyn, joka sai Dracon aina haluamaan halata Harrya - tai ehkä vähän enemmänkin.

Draco nojautui ja suuteli Harrya hellästi huulille, se oli varma tapa saada pojan posket punehtumaan. Harry oli vieläkin kovin kalpea ja se oli osana syynä siihen, miksi Draco piti siitä, kun hän sai Harryn punastumaan. Toinen syy oli se, että Harry näytti kovin suloiselta posket punaisina ja se syötävän suloinen hymy kasvoillaan.

"Tiedän", Harry sanoi hiljaa ja painoi päätään Dracon kainaloa vasten, "emme vaan näe enää toisiamme kovinkaan usein. Ja ystävien kesken joudun näyttelemään, etten pidä sinusta."

Draco hieroi kädellään Harryn käsivartta, "ei vielä ajatella sitä. Meillä on vielä muutama lomapäivä jäljellä ja nautitaan niistä niin paljon kuin voimme."

Harry nosti katseensa Dracoon ja hymyili hänelle suloisesti silmät kiinni. Draco hymyili takaisin Harrylle ja painoi pojan selälleen jotta voisi asettua hänen ylleen. Harry hymyili Dracon suudellessa hänen poskiaan ja nenänpäätä. Kylmä, luminen katto hänen selkänsä alla ja lämmin Draco hänen yläpuolellaan Harry laittoi ujosti kätensä pitämään kiinni Dracon selästä.

"Onko kylmä?" Draco kysyi hiljaa suu aivan Harryn korvan tuntumassa.

Harry hätkähti hieman mukavalle, lämpimälle henkäisylle, joka oli osunut hänen korvaan Dracon puhuessa. Harry nyökkäsi pienesti ja Draco painautui häntä lähemmäs saaden Harryn entistä punaisemmaksi, hänen kasvonsa sävy muistutti hieman Lockhartin ystävänpäiväviitan väriä. (AN/........jaaha, enpä muista...oliks Lockhartilla silloin pinkki viitta? Toivottavasti, mun ei oo nimittäin tarkotus saada Harryn kasvoja turkoosin värisiks tai mitää xD )  

"Parempi?" Draco kuiskaisi viettelevästi Harryn korvaan ja nuolaisi Harrya hieman pojan korvan alapuolelta. Harry imi alahuultaan ja nyökkäsi, hänen sydämensä löi tuhatta ja sataa. Harry mietti, että miten Draco sai aina hänen sydämensä lyömään niin lujaa.

Kutittava tunne levisi Harryn kurkkuun, eikä se johtunut yhtään siitä mitä Draco hänen kanssaan teki. Harry laittoi toisen kätensä suunsa eteen ja yski lujasti kolme kertaa, Draco nousi ylemmäs ja katsoi huolestuneena Harrya. Hän laittoi kätensä Harryn otsalle ja tunsi pojan otsan olevan yllättävän kuuma.

"Sisälle", Draco totesi ja nousi seisomaan. Harry yskäisi pettyneenä ja Draco auttoi hänet nousemaan jaloilleen.

"Kyllä minä vielä kävellä ja seistä osaan", Harry naurahti Dracolle ja istahti ensimmäisenä luudalle.

Draco istahti Harryn taakse ja piti käsillään luudan etupäästä kiinni niin, että hän lepuutti päätään Harryn olkapäällä. Draco ohjasi luudan laskeutumaan hiljalleen lumisateessa maata kohti. Harry katsoi ihaillen valkoista maisemaa ja jäätynyttä järveä, jossa hän oli Dracon ja Blaisen kanssa sinä päivänä liukastellut. Metsän laidassa oleva Hagridin mökkikin oli hautautunut lumeen, jos kattoa ei olisi näkynyt, olisi voinut luulla että siinä oli vain suuri lumikinos.

Draco laski luudan maahan ja hypättyään ensin pois luudalta, hän auttoi Harrya tulemaan alas luudalta. Harry tunsi itsensä hivenen avuttomaksi, kun Draco auttoi häntä kokoajan parin yskähdyksen jälkeen.

"No niin, mennäänpä sitten", Draco hymyili Harrylle ja taikoi luutansa menemään takaisin huispauskentän luutakomeroon. Käännettyään niskansa Harrylle, Harry nappasi lunta maasta ja heitti pehmeän lumipallon voimalla Dracon niskaanDraco nytkähti vähän heiton voimasta ja käänsi irvistävän kasvonsa Harryyn päin.

Draco nappasi maasta niin nopeasti lunta, ettei Harry uskonutkaan niin nopean toiminnan olevan mahdollista. Harry naurahti hilpeästi ja ryntäsi juoksuun linnaa kohti, hän kuuli Dracon askeleet takaataan kun poika yritti saada häntä kiinni. Harry kuitenkin kovensi tahtiaan, hän oli mestari karkuun juoksemisessa, Dracolla ei olisi mahdollisuuksiakaan saada hänet kiinni. Niin ajateltuaan Harry tunsi oudon tunteen jossain hänen rintansa kohdalla ja samalla hänen näkemä ympäristö sumeni.

Harry pysähtyi, otti polvistaan täristen kiinni ja yski saatuaan kauhean yskäkohtauksen. Draco sai Harrysta kiinni, ennen kuin tämä olisi kaatunut maahan.    

"Harry! Koskeeko johonkin?" Harry kuuli etäisen Dracon huolestuneen äänen. Harry halusi sanoa että kaikki oli hyvin, hän ei halunnut huolestuttaa Dracoa. Mutta kaikki ei ollut hyvin ja Harry tiesi että Dracokin tiesi sen.

"Kaikki sumenee", Harry sanoi heikosti ja tunsi vaipuvansa Dracon käsien varaan, kun Draco sulki hänet syliinsä.


"Blaise! BLAISE!"

Blaise, joka oli ollut lukemassa Dracolta saamaansa kirjaa oli tipahtaa sängyltään.

"Draco, mitä hemmettiä sinä - " Blaisen sanat hukkuivat siihen paikkaan, kun hän näki Dracon käsissä hikoilevan Harryn, joka haukkoi suu auki henkeä.

"Mi-mitä...?" Blaise änkytti ja katsoi kun Draco laski Harryn sängylleen ja veti peiton pojan ylle.

"En tiedä Blaise! En tiedä!" Draco ärähti Blaisen tynkään kysymykseen, "tuo vettä johonkin kulhoon ja ota joku pyyhe mukaan!"

Blaise asteli hetken edes takas, "kylmää vai kuu -?"

"EN MINÄ TIEDÄ!" Draco huudahti saaden Blaisen melkein hyppäämään ulos tohveleistaan, "lämmintä! Tuo lämmintä!"

Blaise otti parhaakseen juosta äkkiä vessaan ja Draco kyykistyi Harryn viereen silittämään kädet täristen pojan hiestä märkiä hiuksia, "shhh, Harry. Sinä paranet kyllä, kyllä sinä paranet..."

Blaise saapui vessasta vesiastia ja pyyhe mukanaan, hän asetti astian Dracon viereen ja Draco vetäisi pyyhkeen nopeasti Blaisen kädestä.

"Pitäisikö hänet viedä sairaalasiipeen?" Blaise kysyi hiljaa Dracon upottaessa pyyhkeen veteen.

"Ei!" Draco ärähti kädet täristen ja laittoi pyyhkeen Harryn otsan päälle, "hän ei halua, että kaikki saavat tietää."

Blaise tiesi mitä Draco tarkoitti ja katsoi henkeä haukkovaa Harrya, "entä Kalkaros?"

"Hän ei ole täällä!" Draco tuhahti vihaisesti ja puristi Harryn oikeaa kättä.

"Tiedän että olet huolissasi, niin kuin minäkin, Draco, mutta ärähtely ei vie mihinkään", Blaise sanoi erittäin Luihuismaiseen tapaan.

Draco huokaisi ja katsoi surullisesti Harrya, "tiedän...minä en tiedä mitä tehdä."

Blaise asteli oman yöpöytänsä luokse ja vetäisi sieltä ruskean pienen pullon.

"Mitä siinä on?" Draco kysyi puristaen yhä Harryn kättä kaksin käsin.

"Silloin kun minä viimeksi sairastuin", Blaise hymähti ja ojensi pullon Dracolle, "Matami Pomfrey antoi minulle tämän pullon. Anna sitä Harrylle pari tippaa."

Draco nappasi pullon Blaisen kädestä ja napsautti sen korkin irti. Draco tipautti muutaman tipan lientä Harryn avonaiseen suuhun ja odotti jännittyneenä Blaisen kanssa, kunnes pojan hengitys rauhottui rahisten.


Nuo kuvat väritän kyllä vielä joskus ^^ (Draco näyttää vähän hutastusti tehyltä, ku en käyttäny siihen paljoo aikaa...sori siitä ^^ )
HYVÄÄ JOULUA! : D

Winga

  • Gremlin
  • ***
  • Viestejä: 2 446
Re: The Lines Between (PG-13) (H/D) OSA 14 tullut!
« Vastaus #51 : 05.10.2007 21:05:24 »
Ihana luku!
Siis äärimmäisen hyvä mutta hiukan surumielinen.
Ja nuo kuvat ovat erittäin kauniita. Miksi jotkut osaavat piirtää niin hyvin?

Mutta muuta en saa sanottua kuin että rakastan tarinaa ja odotan aina todella mitä seuraavaksi tapahtuu.  :D
"It's just like I always say; if you want to find something weird you have to go downtown."

Lucius Black

  • ***
  • Viestejä: 47
Re: The Lines Between (PG-13) (H/D) OSA 14 tullut!
« Vastaus #52 : 05.10.2007 21:20:48 »
Olen saavuttanut pisteen, jossa vain ilmoitan, että olen lukenut ja pitänyt.
Lisäksi tunnen itseni petetyksi, sillä kukaan ei kertonut, että sinä osaat piirtää!

Että, kuules:
Sinun täytyy hyödyntää taitoasi ja laitaa ehdottomasti lisää kuvia. Erityisesti toivoisin lisää hitusen huollitellumpia kuvia Dracosta
(vaikka tuokaan ei ollut mitenkään huono  !  huom, huom.) Tykkäsin kuule hirmuisesti tuosta sinun anime -tyylisestä lumipalloja heittelevästä Potterista.

Kiitän.

L.B.

_____________
"In a time when computeranimation brings us worlds of ungredible beauty
one movie dears to be ugly...

- The Simpsons movie; in 2-D
- Aaaaw... The bunny´s not breathing
« Viimeksi muokattu: 06.10.2007 10:45:17 kirjoittanut Lucius Black »

Hallow

  • muinaisjäännös
  • ***
  • Viestejä: 226
  • *snort*
Luku viisitoista Kurpitsamehua
« Vastaus #53 : 06.10.2007 19:46:56 »
KIITOS JÄLLEEN KOMMENTEISTA....

WINGA
^^ joskus pitää surullinenkin luku kirjoittaa. >< ite en ollu siihen Dracoon tyytyväinen (en oo paljoo Dracoa piirrelly)  :o  en mä ny niin hyvä piirtäjä oo...mua parempii on tosi paljon yli puolet maapallon asukkaista. ^^ Kiitos erittäin paljon, tapahtumia tiedossa!

LUCIUS BLACK
....... :o eheh...en mä osaa niin hyvin piirtää :D Lisää kuvia on kuitenkin tulossa, mutta älä odota Dracon kuvista mitään...niin kuin jo oon tässä sanonu, en oo paljoa Dracoa piirrelly.  :D tykkään tosi paljon piirtää mangaa, mut jos joku haluu heittää haasteita, niin voin piirtää eri laillaki ^^
Kiitos tooosi paljon taas kommentistasi!

MERRIADOC
Ei se mitään *taputtaa hellästi olalle*
Mutta mukavaa että pääsit taas :D Oi joi toinekin jolla oli ruotsin koe  ;D  vähän hyvin 6,5 ... mä kun oon ihan varma et saan siitä mun kokeesta enintään vitosen  :D  Katotaan ens viikon pääst maanantaina miten meni.  :o  Kiitos erittäin paljon...lempi ficci kautta aikojen... :D ihana titteli!
Jeps, kiitos taas kommentista  :D





LUKU 15 Kurpitsamehua


Harryn vointi tuntui olevan jo iltaan mennessä paranemaan päin. Hän ei enää hikoillut, ei pyörinyt levottomasti pedissä, ei joutunut haukkomaan saadakseen henkeä, eikä hänen hengityksensä enää rahissut. Draco oli rauhoittunut huomatessaan, että pojan tulikuuma otsakin oli alkanut viilentyä.

"Kiitos, Blaise", Draco huokaisi jo kymmenettä kertaa ja Blaise huiskautti kättään.

"Ei se mitään, Draco. Haluan minäkin, että Harry paranee."

Draco avasi viitanpidikkeet ja heitti viittansa syrjään, pieni sormus kierähti ulos viitan taskusta ja kalahti lattialle. Draco jäi tuijottamaan harmittoman näköistä sormusta, jonka vierelle Blaise kyykistyi. Blaise noukkasi sormuksen maasta ja kohotti sen peukalon ja etusormen välissä ylemmäs. ( AN/ onko se nyt nimetön vai etusormi).  Sormus kimmelsi kynttilöiden valossa ja Draco katsoi sitä melkeinpä ilmeettömänä

"Harry löysi tämän viittasi taskusta", Blaise totesi saaden Dracon hätkähtämään, "kannattaisi pitää sitä jossain muualla."

Blaise viskasi sormuksen Dracolle, joka sai sen kiinni ilmasta.

"Hän...hän otti sen taskustani?" Draco kysyi ihmeissään.

"No ei nyt ihan niin", Blaise huokaisi, "silloin kun sinä nukuit siellä sohvalla, Harry oli herännyt aiemmin ja tuli pukeutumaan. Olin jo ollut ties kuinka kauan hereillä ja kun kuulin Harryn tulevan, ajattelin ensin että nousisin ylös, mutta..."

Draco katsoi kysyvästi virnistävää Blaisea.

"No hän nyt sattui alkaa riisua vaatteitaan, miksi minä sen estäisin?" Blaise virnisti syyllisenä ansaiten Dracolta murhaavan katseen. "Mitä? Ei hän silti aivan alasti ollut, rauha Draco."

"Kuitenkin, Harry tiputti vahingossa viittasi maahan ja sormus kierähti sen taskusta...ja no...ymmärräthän?" Blaise katsoi Dracoa, joka potkaisi vihaisena Blaisen sängynjalkaa.

"HEI!" Blaise huitoi toista kättänsä, "älä pahoinpitele sänkyäni!"

"Hän löysi sen", Draco älähti ja katsoi kämmenellään olevaa sormusta.

"Ja luulen että hän kuvittelee sinun antavan sen hänelle", Blaise myhähti lisäten Dracon ahdinkoa, "hänellä oli sellainen katse kasvoillaan. Luulen että hän olisi saattanut jopa kokeilla ..."

"Pää kiinni, Blaise!" Draco sihahti puristi sormuksen nyrkkiinsä, "mitä minä teen?"

Blaise kohautti olkiaan, "sano että se on sinun."

Draco taikoi sormuksen kiinni silkkinauhaan ja laittoi sen sitten kaulaansa kaulakoruksi. Draco asteli sängyllä nukkuvan Harryn viereen ja puristi pojan kättä. Harry hengitti rauhallisesti ja antoi Dracon kädelle pienen puristuksen takaisin.

"Harry?" Draco hengähti ja katsoi tarkasti pojan kasvoja. Blaise pomppasi Dracon viereen tölläämään Harrya suurin silmin kuin mikäkin pöllö.

Harry avasi hitaasti silmiään ja katsoi silmät kaventuneina kahta sumeaa henkilöä hänen vierellään, "Blaise...Draco?"

Blaise teki jonkinlaisen piruetin ja heilutteli sen aikana käsiään ilmassa, "HA HAA! Harry sanoi minun nimeni ensin, minun nimeni ensin, minun nimeni ensin! Trallal lallal laa!"

Draco vähät välitti Blaisesta ja silitteli kaksin käsin Harryn kättä, "onko huono olo?"

Harry pudisti päätään, "vähän vain heikottaa."

Blaise hypähti hakemaan Harrylle juotavaa ja Harry katsahti ihmeissään hänen vaatteitaan. Hänellä oli yllään ohut valkoinen viitta, joka oli hänelle liian suuri.

"Vaihdoin sen päällesi, jotta sinun olisi mukavampi nukkua", Draco kuiskasi, "se on minun, joten se on vähän suuri sinulle."

Blaise ponnahti taas heidän luokseen ja ojensi Harrylle mehulasia. Draco nosti Harryn istuma-asentoon nojaamaan pylvässängyn päätyä ja seinää vasten. Harry otti kaksinkäsin Blaisen tarjoamasta lasista kiinni ja nosti lasin huulilleen. Hänen kätensä tärisivät niin pahasti, että osa mehusta läikkyi hänen kasvoilleen ja Dracon lainaamalle valkoiselle viitalle, suurimman osan Harry sai kuitenkin juotua.

Harry antoi lasin takaisin Blaiselle ja katsoi hivenen surullisena viittaa, josta erottui kurpitsamehun tekemät suuret läikät.

"Anteeksi", Harry nyyhkäisi Blaisen astellessa viemään lasia pois ja yritti pyyhkiä kädellään märkää länttiä kadoksiin.

Draco hymyili Harrylle ja laittoi toisen kätensä pojan poskelle, toisen kätensä hän laski Harryn alaselälle.Draco painoi huulensa Harryn huulille ja Harry nosti kasvot punehtuen laihat kätensä pitämään Dracon niskan läheltä kiinni.  Draco oli ikionnellinen Harryn parantumisesta ja halusi näyttää sen pienemmälle pojalle teoilla, eikä sanoilla.

Harry antoi Dracon työntää kielensä hänen suuhunsa, mutta pelkäsi silti hieman. Entä jos Draco saisi tartunnan? Draco kuitenkin suuteli Harrya niin lämpöisästi, ettei Harry raaskinut vetäytyä irti Dracon otteesta vaan suuteli hellästi takaisin.

Ennen kuin Harry sulki silmänsä hän huomasi Dracon kädessä, silkkinauhassa roikkuvan sormuksen, jonka Draco oli laittanut itselleen kaulakoruksi. Se oli se sama sormus, jonka Harry oli vahingossa löytänyt Dracon viitan taskusta.

"Voi sinun kanssasi, pikkuinen", Draco mutisi Harryn huulille, "et arvannutkaan kuinka huolestuin."

Harry hymyili pienesti ja silitti ujosti Dracon poskea pienillä sormillaan.

Draco painoi huulensa Harryn otsalle, suoraan salamanmuotoisen arven kohdalle, ja he pysyivät siinä asennossa ainakin viisi minuuttia.



"He-herrani, halusit tavata minut?"

"Aivan Lucius, juuri sinut minä halusin tavata."
 
Lordi Voldemort asteli kuolettavan hiljaisessa huoneessa lähemmäs naamiokasvoista Lucius Malfoyta, "tiedätkin jo varmaan mitä asiani koskee?"

"Luulen tietäväni sen herrani ja voin vakuuttaa että Draco suoriutuu tehtävästään kiitettävästi", Lucius Malfoy sanoi vetämättä henkeään sanojen väleissä.

"Niinkö todella luulet, Lucius?"

Herra Malfoy sulki suunsa ja katsoi naamion silmien aukoista Pimeyden Lordia, "olen varma, herrani."

Voldemort pysähtyi lähelle Herra Malfoyta ja hänen kasvoilleen syntyi ivallinen hymy, "Sinuna en olisi aivan noin varma Lucius."

Voldemort käänsi selkänsä Herra Malfoylle, joka yritti rauhoitella itseään.

"Satuin aamulla pääsemään käsiksi Potterin mieleen pojan heikon tilan vuoksi ja arvaa mitä näinkään?"

Lucius Malfoy vaihtoi pelokkaana painoa toiselle jalalleen, "e-en tiedä, herrani."

"Näin Potterin silmien kautta sinun rakkaan poikasi auttamassa häntä, kasvoillaan huolestunut ilme. Poikasi oli kauhuissaan ja teki kaikkensa ettei Potter kuolisi pieneen huonoon oloonsa. Luuletko tosiaan, että Dracosi tuo Potterin minulle?"

Voldemortin kylmä ääni sanoi sarkastisesti, Herra Malfoy ryhtyi oitis puhumaan.

"Mutta herrani, entä jos Draco haluaakin tuoda Potterin tänne luoksesi elävänä. Ehkä Draco halusi tämän takia pelastaa Potterin hengen?"

Voldemortin kylmä nauru täytti huoneen ja Lucius Malfoy värähti peloissaan.

"Voi Lucius, Lucius. Sen näki rakkaan poikasi katseessa, hän on rakastunut", Voldemortin suulla käväisi joku ivallisen hymyn tapainen, "ja mitä kaikkea hän tekisikään jottei Potter kuolisi."

"E-ei minun poikani voi olla rakastunut Harry P-Potteriin, herrani", Lucius tutisi ja Voldemort kääntyi taas häneen päin.

"Saat lähettää pojallesi toisen kirjeen heti uudenvuoden aaton jälkeisenä päivänä, Lucius", Voldemort sihisi ja astui aivan Lucius Malfoyn eteen.

"H-herrani?"

"Kirjoita kirjeeseen, että jos hän ei tuo Potteria luokseni seuraavan kahden päivän sisällä", Voldemortin huuleton suu levisi hymyyn, "hän saa uhrata rakkaat vanhempansa rakkauden tähden."

Lucius nielaisi köysien purkautuessa maasta ja köyttäessä hänet paikoilleen.

"Mitä nyt Lucius?" Voldemort kysyi kylmästi se sama hymy huulillaan, "etkö enää olekaan varma siitä mitä poikasi aikoaa tehdä?"



"Saamarin Blaise!"

Draco asteli raivoissaan makuusaliin litimärkänä. Blaisesta oli ollut niin hauskaa kastella Draco heti sen jälkeen kun he olivat saaneet haettua keittiöstä heille kolmelle ruokaa. Harry oli jäänyt makuusaliin, koska Draco ei ollut suostunut päästämään Harrya ylös sängystä.

Harry hihitti hieman Dracon astellessa vesi hiuksista ja vaatteista valuen etsimään itselleen jotain päälle pantavaa.

"Ei ole hauskaa", Draco virnisti ja katsoi punehtuvaa Harrya, joka virnisti syyllisen näköisenä.

Draco kiepahti selkä Harryyn päin ja ryhtyi avaamaan kauluspaitansa nappeja.

"Mitä sinulle tapahtui?" Harry kysyi uteliaana.

"Blaisesta oli hauskaa kastella minut", Draco totesi ja katsoi sivusilmällä hänen oikealla puolellaan olevasta peilistä heijastuvaa Harrya.

Harry rekisteröi sen vasta silloin. Dracon valkoisesta kauluspaidasta näkyi melko selvästi läpi nyt kun se oli aivan märkä. Harry punastui retiisinpunaiseksi ja ryhtyi imemään alahuultaan, hän päätti siirtää katseensa Dracosta erittäin mielenkiintoisen näköiseen peittoon.

Draco katsoi kummissaan peilistä Harryn käyttäytymistä. Mikä sai Harryn noin punaiseksi? Draco huomasi sen, että Harry yritti välttää katsomasta häneen ja yhtäkkiä Dracolla naksahti. Leveä virne puhkesi Dracon kasvoille ja hän riisui suurieleisesti ja hitaasti paitansa pois päältään. Draco katsoi huvittuneena peilistä, kun Harry katsoi hänen selkäänsä haltioituneena, suu hieman auki. Tottakai Draco tiesi, että hän oli hieman ilkeä, mutta Harryn oli aika ymmärtää, että Draco sattui olemaan Luihuinen. Draco tiesi, että hän oli Luihuisista ylivoimaisesti parhaimman näköinen, eikä siis kuin vain vähän yllättynyt nähdessään Harryn ilmeen.

Draco nappasi pyyhkeen, joka oli ollut Harryn otsalla tämän ollessa kipeänä, maasta ja laittoi sen hartioilleen nuolaisten hieman huuliaan. Sormus oli vieläkin hänen kaulassaan.

"Mennäänkö syömään?" Draco kysyi Harrylta ja katsoi pojan reaktiota peilistä. Harrylla kesti hetken, ennen kuin hän älysi että Draco kysyi jotain häneltä.

"Mi - ? Joo...m-mennään vaan", Harry mumisi ja hyppäsi pois sängyltä kasvot punaisina hohtaen.

Draco kääntyi kiusaavasti ympäri ja katsoi Harrya hymy huulillaan. Harry näytti kalalta kuivalla maalla, kun hän huomasi Dracon ja Draco katseli huvittuneena, kun Harry yritti katsoa minne tahansa muualle, paitsi häneen.

Draco nappasi yhden kuivan paidan mukaansa, muttei laittanut sitä vielä päälleen. Hän asteli Harryn luokse ja painoi pojan seinää vasten ja niin lähelle Dracoa itseään, että Harryn oli pakko koskea häntä. Harryn puna senkuin vain syveni kun hän piti käsiään Dracon paljaalla ja märällä rinnalla.

Draco suuteli Harrya hetken ja sanoi sitten, "meidän pitäisi mennä syömään pääruoka ensin."

Harryn niskakin punehtui.














*KRHM* kuva 1 jossa on Blaisen käsi, sormus, Draco jne. on kokeilu Dracosta (mä en oo pahemmin Dracoa piirrelly, jonka takii Draco näyttää aika.....eh...)
Kuva 2, suutelu kohta...olkaa armollisia, en oo ennen piirtäny ketään suutelemaan, ihan sika vaikeeta!
Kuva 3......ei niin mitään sanottavaa xD (muutakun että kiroan skannerini kuuhun)
Väritetyt versiot laitan varmaan jossain vaiheessa galleriaani.

Draco tiesi, että hän oli Luihuisista ylivoimaisesti parhaimman näköinen ....... xD Voi, voi Draco osaa sitten joskus olla "itserakas"

Mistä huomaa että on tulossa hulluksi/että on ollu kauan tietokoneella:
1. Kirjotusvirheitä tulee joka sanan kohalle ja joutuu kumittaa koko ajan
2. tarttuu kumiin ja ihmettelee, "miksei tää hiiri toimi!"


R&R!!! ^___^
HYVÄÄ JOULUA! : D

Sierra

  • ***
  • Viestejä: 322
Re: The Lines Between (PG-13) (H/D) OSA 14 tullut!
« Vastaus #54 : 06.10.2007 20:23:41 »
Fantastic!

Tämä paranee vain uusien lukujen myötä, mahtavaa, että olet piirtänyt kuvia liittyen tähän ficciin, omat tuherrukseni kun ovat mitä ovat! Hienoa työtä, hienoa työtä... :)

Päätin taas ihkuttaa Blaisea, vaikka hän ei olekkaan tässä päähenkilönä, pidän hahmona hirveästi! Älä vain nyt pilaa Blaisea    Vaikka sun taidollas on kyllä mahdotonta pilata yhtään mitään...

Tänks a lot <3 Jatkoo vaan tulemaan!

Ps. ihana nimimerkki muuten ;)
“Aha! What villains are these, that trespass upon my private lands! Come to scorn at my fall, perchance? Draw, you knaves, you dogs!” -Sir Cadogan

Winga

  • Gremlin
  • ***
  • Viestejä: 2 446
Re: The Lines Between (PG-13) (H/D) OSA 14 tullut!
« Vastaus #55 : 07.10.2007 11:56:28 »
I love!
Tämäkin osa niin ihana... Awww...
Toivon, toivon, ettei Harry ja Draco joudu erilleen. Tai niille ei kävisi mitään.
Mutta, mutta, sinun näkemyksenäsi nuokaan eivät varmaan olisi niin huonoja, koska osaat niin hienosti kirjoittaa.
[size=75]Harmi, etten itse osaa...[/size]
Jatkoa odottaen huuliaan lipoen...  :D
"It's just like I always say; if you want to find something weird you have to go downtown."

Hallow

  • muinaisjäännös
  • ***
  • Viestejä: 226
  • *snort*
LUKU kuusitoista Uusi vuosi
« Vastaus #56 : 07.10.2007 13:43:02 »
Kiitos kommenteistaaaa....

SIERRA
 :D kiitos erittäin paljon, toivottavasti parantuminen jatkuu, eikä tuu jotain mäkee alaspäin.  :D  että mä rakastan piirtämistä, haluisin vaan olla vähä parempi  :(  
No, Blaise voidaan laskea yheks päähenkilöistä :D ainakin ennemmi se on päähenkilö ku Ron tai Hermione. Blaise ei varmaan muutu mikskää...*grin* mutta enpäs sano mitään.
^^ Kiitos, mun nimimerkissä vaan ei oo oikeen luovuutta nähtykkää  ;D  (toisin kuin erään)
Kiitos tosi paljon jälleen ^^

MERRIADOC
Joo, älysin mie  :D . Saatan kuulostaa idiootilta, mutta ai että mä rakastan Voldua  :D
Se on vaan niiiin huippu  :D
Kerronhan mie, luulen että siit kokeesta saan enintään kutosen. Mun ruotsinkokeet on aina ollu 7,7,7,7,7,7,7,7,7,7 ja 7. (tuli varmaan vähän liikaa :D) Katotaan jatkuuko mun kirousjana.
Kiitos errittäin paljon ^^

WINGA
^^ kiitus. hmmmm *katsoo kattoa* enpä sano mitään  :D
No, mun näkemykset on joskus sellasia, et porukka saattaa alkaa uhkailee mua veitsillä  :D
(aaahhh, mä oon käyttäny ny aivan liikaa hymiöitä :D)
Osaat säki aivan varmasti kirjottaa! Näkisitpä mun analyysit joita me joudutaan koulussa kirjottaa *hrrr* ne on surkeita  ;D
Kiitokset kommentista ^^


KIITOS ERITTÄIN PALJON TEILLE JÄLLEEN!  :D  



LUKU 16 uusi vuosi


Harry oli hereillä, mutta hän ei halunnut nousta ylös. Draco nukkui hänen vierellään toinen käsi Harryn rinnan kohdalla ja toinen oli kiertyneenä Harryn niskan takaata pojan olkapäällä. Harry tuhahti nenän kautta ilmat ulos ja hymyili leveästi. Hän ei halunnut siirtyä vielä mihinkään. Dracon lämmin hengitys tuntui hänen niskaansa vasten ja sillä hetkellä Draco painoi päätänsä vielä lähemmäs Harryn kaulaa.

Vaikka Draco nukkuikin, Harrysta tuntui aivan kuin joku katsoisi heitä ja niimpä hän päätti avata silmänsä. Harry erotti jonkun hahmon katsovan heitä siinä hänen edessään ja Harry siristi silmiään nähdäkseen paremmin, Blaise se ei ainakaan ollut. Harry viimein erotti luurankomaiset ja limaiset kädet, tumman ja repaleisen kaavun - Harry karjaisi kauhuissaan ja veti peittoa ylemmäs kiskaisten sitä samalla pois Dracolta.

"Miptä hemmettiä?" Draco kysyi unisesti ja käänsi katseensa ankeuttajaan, joka lymysi heidän sänkynsä päädyssä. Draco katsahti suu avonaista Harrya, joka näytti siltä kuin pyörtyisi kohta. Draco vaikeroi ja tuhahti toinen kulmakarva nykien, "Blaise...älä viitsi. Ensinnäkin nyt ei ole Halloween vaan kohta uusi vuosi ja toiseksi, sinä pelotat Harrya, enkä halua että hän saa takiasi sydänkohtauksen."

Harryn suu loksahti kiinni kun Blaise vetäisi ankeuttajan kaavun nauraen pois päältään, "Ääääh Draco! Mistä tiesit että se olin minä? Harry sentään soi minulle onnistuneisuuden tunnetta."

Blaise katsoi irvistäen Harrya ja Harrysta tuntui, että hän voisi vajota saman tien sängyn ja lattian läpi.

"Ensinnäkin ankeuttajat eivät yleensä lymyä tuolla tavalla", Draco totesi.

"Ha, ha! Olisin minä voinut vaikka Harrya suudellakin", Blaise virnisti Dracolle ja Harry punehtui entisestään peitto vedettynä nyt hänen leukaansa asti.

"JA toiseksi", Draco keskeytti Blaisen, "ankeuttajat vievät aina kaiken onnellisuuden ja minä satun olemaan ihan hyvällä tuulella, kiitos vaan."

Draco veti Harrya lähemmäs itseään ja sulki silmänsä, "anna meidän nukkua, Blaise."

"Pah!" Blaise näytti Dracolle kieltä, "ihan niinkuin te oikeasti nukkuisitte!"

Draco hymyili ja piti leukaansa Harryn pään päällä, Harry senkuin vain punehtui. Blaise lampsi omalle sängylleen ja Draco heilautti kättään sanomatta mitään saaden pylvässängyn verhot menemään kiinni. Harry ei voinut kuin ihailla Dracon loitsutaitoja.

"Oliko hän noin pelottava?" Draco kysyi leikkisästi, "kai minun nyt pitää sinua vähän lohduttaa."

Harry punastui.

Draco vetäytyi alemmas ja kun hänen kasvonsa olivat Harryn kasvojen tasalla, hän antoi Harrylle nopean suukon ja ryömi alemmas Harryn vatsan kohdalle. Harry kahmaisi yhdestä muhkeasta tyynystä kiinni ja hänen silmänsä laajenivat Dracon vetäessä kylmillä käsillään Harryn pyjaman yläosaa ylemmäs.

Draco kutitteli hellästi kynnellään Harryn vatsaa ja Harry puristi tyynyä yrittäen olla liikkumatta. Draco vetäisi sormensa pois Harryn iholta ja ryhtyi kutittelemaan Harrya kielellään. Harry sulki silmänsä ja avasi hieman suutansa Dracon kielen tutkiessa hänen napansa ympärystää.

Harry piti silmiään kiinni ja käytti kaiken mahdollisen tuntoaistinsa kun Draco kosketteli kylmillä käsillään hänen kylkiään ja kutitteli kielellään hänen vatsaansa. Harry hymyili ja hätkähti samalla Dracon vetäessä hänen housut polvien kohdalle. Draco oli juuri vetämässä Harryn bokserit alas, mutta Harry otti ujosti Dracon kädestä kiinni posket punaisina, hän ei ollut vielä valmis näyttämään itseään kokonaan alastomana Dracon edessä. Draco hymyili Harrylle ymmärtävästi ja suuteli Harryn vatsaa aina ylemmäs asti, kunnes hän oli Harryn kaulan kohdalla. Draco painoi huulensa Harryn kaulalle ja Harry hätkähti Dracon imiessä hänen ihoaan käyttäen samalla hieman hampaitaan.

"Pieni muistomerkki minusta", Draco hymyili viekkaasti Harrylle, joka punehtui lämpöisästi.

"Sinulla ei varmaan ole ollut niitä koskaan?" Draco kysyi toiveikkaana ja Harry pudisti päätänsä lilertävän mustelmantapaisen ilmaantuessa hiljalleen hänen iholleen.

"Oletko koskaan edes suudellut ketään ennen minua?" Draco kysyi uteliaasti hymyillen ja Harry imi huultansa pudistellen samalla päätänsä. (AN:/ Ja ja Cho tapausta ei ole sitten koskaan ollutkaan....)

Draco hymyili joksenkin voitonriemuisesti ja suuteli Harryn huulia. Harry suuteli Dracoa hellästi takaisin ja Draco ryhtyi imemään Harryn alahuulta.

"Krhm!"

Draco irroitti huulensa Harryn huulista, muttei siltikään katsonut taakseen. Harry punastui jälleen kun hän yhtäkkiä älysi miten hänen vaatteensa olivat.

"Tiesinhän minä, ettette nukkuisi kumminkaan! Ylös siitä, minulla ei ole mitään tekemistä!" Blaise vaikeroi ja Draco nousi hymyillen ylös vaihtamaan toisia vaatteita ylleen. Harry ponnahti istumaan ja veti pyjamansa kunnolla päälleen Blaisen iskiessä hänelle kieltään näyttävästi silmää.


"Mitkä on uudenvuoden lupauksenne?" Blaise kysyi Dracolta ja Harrylta.

He olivat majoittanutuneet Luihuisten oleskeluhuoneeseen syömään aamupalaa, heistä ei ollut hyvä ajatus mennä Suureen Saliin kolmisin syömään Luihuisten tai Rohkelikkojen pöytään.

"Lupaus? Eikö tuo ole vähän lapsellista", Draco tuhahti ja katsoi kysyvästi Blaisea haarukka suussaan.

"No joo, sinä rikot ne aina", Blaise totesi tuhahtaen Dracolle, "onko sinulla uudenvuoden lupauksia, Harry?"

Harry pudisti ujosti päätänsä.

"Ääh, te olette tylsiä", Blaise virnuili ja heilutti lusikkaa kaakaomukissaan.

"Minä lupaan, että vielä joskus suutelen raskalaisensuudelman Harryn kanssa", Blaise virnisti silmät kiinni.

Draco siirsi murhaavan katseen Blaiseen ja Harry piirteli ujona varpaallaan kuvioita lattiaan.

"Hyvä on", Draco murahti ja osoitti haarukallaan Blaisea, "minä lupaan, että jos teet sen hänelle, saat turpaasi Blaise."  

Harry hymyili ujosti Dracolle, joka veti hänet lähelleen katsoen edelleen murhaavasti Blaisea.

"Aaaw", Blaise laittoi kyynerpäänsä pöydälle ja katsoi unelmoivasti Dracoa ja Harrya, "kuherrelkaa vain siinä, ei se minua haittaa."

Draco heitti ivallisen katseen Blaiseen ja katsoi sitten Harrya kulmat koholla, "oletko syönyt vielä mitään?"

Harry punastui ja päätti heti napata pöydältä yhden leivän. Draco nappasi leivän Harryn kädestä, voiteli sen ja laittoi sen päälle neljä palaa kurkkua ja kaksi kinkkusuikaletta. Blaise hymyili unelmoiden katse suunnattuna kattoon ja Draco ojensi leivän Harrylle, joka katsoi sitä hivenen epäröiden.

"Kokeile edes, jooko?"

Harry otti leivän Dracon kädestä ja ryhtyi syömään sitä Blaisen ja Dracon siirtäessä puheenaiheen huispaukseen.

"Puuskupuh voitti Korpinkynnen kolmellakymmenellä pisteellä ja me rökitimme Korpinkynnen 180 - 0. Voitamme taatusti tänä vuonna!" Blaise selosti innoissaan ja Harry katsoi häntä toinen kulma hivenen koholla.

"Aww, vai meinaatko sinä pahoittaa Dracon mielen nappaamalla siepin hänen nenän edestä?" Blaise kysyi kiinnostuneena Harrylta.

Harry kuvitteli itsensä saamaan siepin kiinni ja Dracon näyttämään pettyneeltä, se saisi hänet varmasti surulliseksi.

Draco naurahti ja siliti Harryn selkää, "niin, luulen että tulisin todella surulliseksi jos en omalla kapteenikaudellani voittaisi huispausmestaruutta."

Harry hymähti pienesti ja haukkaisi toisen palan leivästään. "En tiedä onko minulla enää edes voimia pelata huispausta", Harry sanoi hivenen surullisesti ja Draco veti hänet halaukseen.

"Kyllähän sinulla on", Blaise hymähti pöydän toiselta puolelta, "älä sitä huolehdi. Sinun tulisi ennemminkin huolehtia siitä, että minä saatan pelin aikana hypätä luudallesi ja täyttää uudenvuoden lupaukseni. AI! VITSI, se oli vitsi, Draco!"

Draco oli heittänyt pöydällä olevan omenan Blaisen päähän.


Päivä sujui muutamaa oksennusta mukaan laskematta mukavasti. Blaise oli halunnut syöttää Harrylle suklaata niin paljon, ettei Harryn vatsa enää pitänyt niitä sisällään. Tästä hyvästä Blaise oli saanut Dracon melkein kurkkuunsa kiinni ja Harry oli rauhoitellut Dracoa sanomalla voivansa hyvin. Epäonnisen suklaatapauksen jälkeen Harry, Draco ja Blaise olivat siirtyneet ulos leikkimään lumisotaa, jota Draco nimitti lapsien pelleilyksi. Draco oli liittynyt Harryn puolelle, mutta oli sitten kesken kaiken kääntänyt selkänsä Harrylle tekemällä yllätyshyökkäyksen Blaisen kanssa tätä vastaan. Harry oli taas joutunut niin sanotuksi sotavangiksi ja Blaise oli yrittänyt antaa Harrylle suudelmaa, Draco oli keskeyttänyt tämän yrityksen hyvin tähdätyllä, melko kovalla, lumipallolla.

"Ai ai", Blaise mumisi ja hieroi päätään siitä kohtaa mihin Draco oli lumipallollaan osunut. Omena oli aikaisemmin osunut tismalleen samaan kohtaan. Pojat olivat siirtyneet illan tullen takaisin makuusaliin.

"Älä valita Blaise, nythän ainakin tiedät mitä mieltä minä olen sinun yrityksistäsi", Draco tuhahti ja Harry asteli matolla istuvan Blaisen viereen. Blaise käänsi koiranpentu katseensa Harryyn päin ja hymyili sädehtivästi toinen käsi yhä päätään hieroen.

Harry astui Blaisen taakse ja katsoi Blaisen hiuksia siirrellen melko suurta kuhmua pojan päässä. Harry katsahti hivenen moittivasti Dracoa, joka katsoi häntä puolustavasti, "hei! En minä aio katsoa vierestä kun joku muu suutelee sinua!"

Harry punastui ja siirsi katseensa kuhmuun Blaisen päässä, "onko täällä jossain jäitä?"

Draco taikoi Harrylle pussillisen jäitä ja siirtyi istumaan sängylleen, josta hän katseli varuillaan mitä Harry teki. Harry painoi jääpussia Blaisen päässä olevan kuhmun päälle ja Blaise sihisi nyrkkejään puristaen.

"Se kirveltää hetken, mutta sitten sen pitäisi alkaa rauhoittua", Harry totesi ujosti ja piti jääpussia paikoillaan. Hetken päästä Blaise oli jo aivan tohkeissaan, "Wahau, sehän toimii!"

Draco pyöräytti silmänsä kattoa kohti ja Blaise nousi innoissan ylös ja heitti pussin maahan.

"JEHEI! Ja nyt", Blaise katsoi vietteliäästi Harrya, "pullonpyöritystä."

Harryn kasvot näyttivät mitä mieltä hän pelistä oli. Draco näytti kiinnostuneelta ja lisäsi, "muutetaan hieman pelin sääntöjä. Ensinnäkin totuutta ei saa ottaa muuta kuin kaksi kertaa peräkkäin ja peliä ei saa yksi lopettaa, täytyy olla vähintään kaksi, jotka haluavat lopettaa."

Blaise nyökkäsi hyväksyvästi ja Harry nielaisi, "okei, annan teidän sitten pelata rauhas - "

Draco esti Harryn astelemisen sänkyyn ja raahasi pojan istumaan lattialle Blaisen laittaessa pullon maahan. Harry katsoi anelevasti pidempää poikaa ja Draco hymyili hänelle hivenen ilkeästi pudistaen päätänsä. Kun Draco oli laittanut pojan istumaan lattialle, Harry tunsi, että hänen oli kerrassaan mahdoton nousta ylös.

"Luihuisten peleissä", Blaise virnisti pullon ruvetessa pyörimään, "laitamme joskus tällaisen loitsun, että pelaajan on mahdoton poistua pelistä jos hän siihen ryhtyy."

"M-mutta enhän minä halunnut", Harry änkytti.

"Mutta minä raahasin sinut paikallesi silti", Draco hymyili viekkaasti ja Harryn teki mieli kostaa, mutta mitä hän mahtaisi Dracolle? Mitä hän ylipäätään haluaisi tehdä Dracolle? Muuta kuin ehkä suudella ja ... niin.

Pullo pysähtyi Harryyn, joka katsoi pelokkaana Blaisea, hän muisti yhä viimekertaisen tehtävän, jonka oli Blaiselta saanut. Blaise virnisti viekkaasti.

"Totuus", Harry mutisi ja nyppi matonreunaa, jonka päällä hän istui.

"No höh", Blaise virnisti ja katsoi kattoon miettien mitä kysyisi, "Haluaisitko minun suutelevan sinua?"

Draco katsoi silmät sirissä Harrya, joka näytti typertyneeltä kysymyksestä, "e-en."

"En usko", Blaise totesi ja vetäisi taskustaan pienen läpinäkyvän pullon ja ojensi sen virnuillen Harrylle.

"M-mitä?" Harry otti kysyvänä pullon käteensä ja katsoi Dracoa.

"Totuusseerumia, se määrä riittää yhden kysymyksen totuuden tarkastamiseen", Draco totesi ja Harry nielaisi katsoen pulloa. Hän ei todellakaan tiennyt mitä mieltä olisi siitä, jos Blaise suutelisi häntä. Olisihan se väärin Dracoa kohtaan.

Harry korkitti pullon ja nielaisi pienen määrän vedeltä maistuvaa nestettä.

"Haluaisitko että suutelisin sinua?" Blaise kysyi uudestaan silmät tuikkien, Draco katsoi hivenen huolissaan Harrya.

"Vain jos se kävisi Dracolle", Harry vastasi hivenen utuisella äänellä. Blaise näytti vain hivenen pettyneeltä, Draco ei toisaalta tiennyt mitä ajatella. Toisaalta Harry osoitti Dracolle uskollisuutta, mutta halusiko Harry suudella Blaisea?

Harry katsahti Dracoa pullon lähtiessä pyörimään. Se osui Blaiseen.

"Tehtävä", Blaise sanoi itsevarmasti.

Harry huokaisi ja raapi niskaansa, hän oli tosi huono tässä. Hän ei edes halunnut laittaa Blaisea tai Dracoa tekemään mitään mitä he laittoivat taatusti hänet tekemään.

"Öh...punnerra kolme kertaa", Harry antoi Blaiselle saman tehtävän kun oli antanut Dracolle. Blaise virnisti ja punnersi kolme kertaa esittäen sen olevan kovinkin raskasta. Pelaaja pystyi liikkumaan vaan, kun hän suoritti jotain tehtävää.

Pullo osui Dracoon. "Lopetetaan tämä", Draco tokaisi ja aika tuntui joksenkin pysähtyvän. Harry nyökkäsi pienesti ja hän tunsi taian raukeavan, hän pystyi taas liikkumaan.

Draco nousi ylös ja asteli vessaan, Blaise katsoi hänen peräänsä joksenkin häpeissään ja Harrysta tuntui, että hän vajoaisi lattian lävitse. Hetken Harry vain istui siinä Blaisen vieressä, mutta sitten hän tunsi palan nousevan hänen kurkkuunsa ja hänen silmänsä alkoivat tuntua yliluonnollisen kuumilta. Harry päästi kurkustaan tukahtuneen äänen ja hän ryntäsi ulos makuusalista välittämättä Blaisen huudoista hänen peräänsä.


Harry pysähtyi vasta kun oli päässyt ulos. Hän vajosi istumaan lumihankeen ja itki silmät vettä vuolaasti vuotaen. Ei hänen ollut tarkoitus pahoittaa Dracon mieltä, miksi heidän oli ylipäätään pitänyt aloittaa sen typerän pelin pelaaminen?

Taivaalta satava lumi alkoi hiljalleen kerääntyä Harryn päälle pieniksi kinoksiksi ja hänen silmänsä vuosivat vieläkin. Harry ei tiennyt kuinka kauan aikaa oli kulunut ja vaikka hänelle tulikin kylmä, hän ei halunnut palata takaisin makuusaliin. Kun hän lähtisi, hän ei menisi takaisin, vaan hän menisi Rohkelikkojen makuusaliin.

"HARRY!"

Joku huusi hänen nimeään, mutta Harry ei välittänyt, hän halusi olla siinä vielä jonkin aikaa. Hän kuuli askeleita, kun jonkun jalat upposivat lumeen jonkun juoksessa lähemmäs häntä.

"Harry, Harry", kädet vetivät Harryn syleilyyn ja Harry tunnisti viimein henkilön pojan tuoksun perusteella.

Poika puristi Harrya lähemmäs häntä itseään Harryn selkäpuolelta eikä Harry tiennyt mitä tekisi tai sanoisi. Hän tuntui jäätyvän siihen paikkaan, vaikka häntä puristettiinkin lämpimään syleilyyn.

"Etsin sinua kaikkialta", toinen kuiskasi ja rutisti Harrya, joka antoi kyyneleiden valua kasvoilleen, "älä enää ikinä tee noin."

Harry sulki silmänsä ja pysyi velttona toisen pojan halauksessa, "anteeksi." Se oli ainoa sana jonka hän sai sanottua.

"Ei se mitään, Harry...ei se mitään..."

Muutama kirkas valo valaisi heitä ja lunta heidän ympärillään. Kello oli saavuttanut luvun kaksitoista ja ilotulitusten iloiset värit täyttivät tumman ja tähtisen taivaan. Poika painoi päänsä Harryn hiuksiin ja kuiskaisi, "onnellista uutta vuotta."

Harry hymyili pienesti muutama kyynel yhä kasvoillaan ja siirsi katseensa värejä välkkyvälle taivaalle, "onnellista uutta vuotta, Draco."




Drätätätä pum!!! (.........okei nyt pitäis käydä siellä mielisairaalassa...)
R&R niin on taas mukava kirjottaa  :D  :D

PS. Toi Blaise ei näytä yhtää Blaiselta  :o
« Viimeksi muokattu: 07.10.2007 19:37:56 kirjoittanut Hallow »
HYVÄÄ JOULUA! : D

Lumos

  • ***
  • Viestejä: 26
Re: The Lines Between (PG-13) (H/D) OSA 16 tullut!
« Vastaus #57 : 07.10.2007 14:54:34 »
Oioioi tää on ihana ficci ! Ihana! Ja noi kuvat kans! Repesin tän luvun ensinmäiselle kuvalle totaallisesti hahaha :D JATKOAA !
In a big big way I am really small

Winga

  • Gremlin
  • ***
  • Viestejä: 2 446
Re: The Lines Between (PG-13) (H/D) OSA 16 tullut!
« Vastaus #58 : 07.10.2007 16:45:59 »
Kyllä sä osaat kirjoittaa oikein mahtavasti !
Ja noi kuvat... Ne on niin upeita! [size=70]Miksi, oi miksi en ole oppinut piirtämään niin kuin sinä?[/size]
Olen yhä sitä mieltä, että mitä tahansa teetkin hahmoille, se ei lopulta vaikuta huonolta, koska kirjoitat niin kauniisti!
[size=75]Kehuinko jo tarpeeksi?  :D [/size]

Enpä tiedä siitä, että osaisin kirjottaa... Mutta yritän kuitenkin uskotella itselleni, että osaan, en muuten varmaan koskaan olisi tännekään mitään kirjoittanut ja olisin luovuttanut muutenkin... Mutta se olen vain minä...

Mutta mutta... Jatkathan pian?  :)
Odotan jo sitä hetkeä, että kaikki muut palaavat takaisin Tylypahkaan ja mitä sitten käykään... :)
"It's just like I always say; if you want to find something weird you have to go downtown."

Lucius Black

  • ***
  • Viestejä: 47
Re: The Lines Between (PG-13) (H/D) OSA 16 tullut!
« Vastaus #59 : 07.10.2007 17:09:00 »
Taas sivistyksen parissa (olin isovanhempien luona) ja mitä näenkään? kokonaista kaksi uutta kappaletta. voi, kuinka mie oon onnellinen.
 fluffya suoraan suoneen, mikään ei voita sitä

Muttamuttamutta...
Ficit olivat oikein mainioita, TOSIN! kuka on mestari karkoittamaan ankeuttajia?
Siinä kohden minä hiukan ärryin... mutta, se annettakoon anteeksi.
Kuvat olivat mainioita.

Mitä tulee siihen mielisairaalaan, niin minä jaa mielelläni omia nappejani muillekin.  ;D

-Lucius Black-

_____________
"In a time when computeranimation brings us worlds of ungredible beauty
one movie dears to be ugly...

- The Simpsons movie; in 2-D
- Aaaaw... The bunny´s not breathing