Kirjoittaja Aihe: The Lines Between (K-11) (H/D) VIIMEINEN OSA tullut!  (Luettu 41372 kertaa)

Charm

  • ***
  • Viestejä: 49
Re: The Lines Between (PG-13) (H/D) OSA 8 tullut!
« Vastaus #20 : 30.09.2007 20:48:27 »
Voi helkkari sä oot nopee kirjottaa näit(kaikki sanoo ja toistan :P)
Oot tosi hyvä kirjottaa kyl  niinkun aikasemminki sanoin !

Aina Harry löytää Dracon tähtitornista hoh :D
It's in the water baby it's in the pills that bring you down.
http://http://uk.youtube.com/watch?v=kVTquRBLWs8Puoliverinene Prinssi

Sierra

  • ***
  • Viestejä: 322
Re: The Lines Between (PG-13) (H/D) OSA 8 tullut!
« Vastaus #21 : 01.10.2007 15:32:30 »
<3  :o  <3  :o  <3  :o  <3

Rakastan tätä ficciä. Oikeasti.
Draco onki romanttine, oi :) <3

Jatkoa vaan, ootsä kipeenä kotona, vai miten oot näin nopee? :D

<3  :o  <3  :o  <3  :o  <3
“Aha! What villains are these, that trespass upon my private lands! Come to scorn at my fall, perchance? Draw, you knaves, you dogs!” -Sir Cadogan

Hallow

  • muinaisjäännös
  • ***
  • Viestejä: 226
  • *snort*
Luku yhdeksän: ensimmäinen joulumme
« Vastaus #22 : 01.10.2007 18:28:30 »
Kiitos kommenteista jälleen:

AVADA
Jei, kiitos ^^
Ei tarvitse lopettaa ihkutusta jos siihen on aihetta  :D  
Auts, mulla jäikin se talentti välistä *huups*
Tooosi paljon kiitoksia jälleen ihanasta kommentista ^^

CHARM
Kiitus tosi paljon ^^ (eh, sanavarastot vähissä...)
xD Harrylla on taipumus löytää Draco tähtitornista, joo mutta siellähän ne "ihimeet" tapahtuvat  :roll:
(okei...ehkä mun pitäis tässä rauhoittua xD )
Kiitos vielä kerran kommentista ^^ ^^ (toistaa itseään)

MERRIADOC
x) Oooh, kommentit eivät ole koskaan turhia  :D  (ellei kyseessä ole joku vaivainen örähdys...örh)
(Joo ja mähän olen siis ihan kunnossa...)
Kiitokset ^^ oon itseasiassa melko tyytyväinen siihen loppuun...geh geh ...
Todella paljon kiitoksia kommentistasi!

SIERRA
*aukoo suutaan ilman että saa sanaakaan sanottua/kirjoitettua* kiitos ^^ ^^
tooooodella paljon <3
Draco on romanttinen kun hän haluaa *grin*
xD xD ihan terveenähän minä täällä  :D hammasta ehkä vähän kivistää...
Kiitos jälleen ihanasta kommentista ^^


Tänään en oo ollut kovin nopee, osaa oli hankala kirjottaa (ja sen kyllä varmaan huomaa  :D ... <--- että mä rakastan tota smilea xD )


LUKU 9 Ensimmäinen joulumme




Seuraavat viikot kuluivat rauhallisesti ja lunta alkoi tupruttaa harmaalta taivaalta. Harry ja Draco eivät olleet nähneet toisiaan tähtitornissa tapaamisen jälkeen, koska valvojaoppilaidenkin partiointi oli kielletty Voldemort vaaran takia. Azkaban oli murrettu uudestaan auki ja monta kuolonsyöjää, Dracon isä mukaan lukien, oli paennut ja liittynyt takaisin Voldemortin riveihin. Harrya pidettiin kovasti silmällä, kerran Harry jopa huomasi Professori McGarmiwan seuraavan häntä kissa muodossaan. Harrya tämä alkoi ärsyttää. Ensiksikin hän halusi tavata Dracon taas jossain ja toiseksi, hän vihasi kun hänen joka liikettään seurattiin.

Juuri sillä hetkellä Harry ei nähnyt ketään perässään, Ron ja Hermionekin olivat muualla. Joten se oli satumaista tuuria, että juuri silloin Draco tuli häntä vastaan.

"Ota se", Harry sanoi kuiskaten ja ojensi näkymättömyysviittansa Dracolle, joka katsoi häntä kysyvästi.

"Voimme nähdä joku ilta, löydän sinut joka tapauksessa."

Draco oli hämillään, mutta otti viitan silti ja jatkoi matkaansa. Harry hymyili itsekseen ja asteli eteenpäin kohti Loitsujen luokkaa.

Harry oli päättänyt, ettei kertoisi Dracolle mitään painajaisistaan. Vaikka hän melkein joka yö heräsi paniikissa omasta sängystään ja kaipasi Dracoa vierelleen, hän ei siltikään halunnut kertoa niistä Dracolle yhtään mitään. Ron ja Hermione tosin tiesivät, Ron oli kerran herännyt Harryn ääntelyihin.

Harrysta tuntui, että jos hän kertoisi Dracolle, tällä heräisi kauheat epäilykset.



"Kuinka sinä oikein löydät minut?" Draco kysyi toinen kulmakarva koholla kun hän oli vetänyt näkymättömyysviitan pois päältään. Draco oli majoittautunut yhteen tyrmien salakäytävistä.

Harry hymähti, "Remus, Sirius ja isä vähän auttavat. Miten sinä voit?"

Draco näytti hämmentyneeltä Harryn vastauksesta ja heilautti kättään, "mitä väliä miten minä voin, voitko sinä hyvin?"

Harry kohautti olkiaan.

"Oletko nähnyt painajaisia?" Draco kysyi epäilevästi johon Harry pudisti äkkiä päätään.

"On vain ollut ikävä", Harry mutisi maassa lojuvalle matolle ja punastui. Onneksi oli melko pimeää.

Harry kuuli Dracon hymähdyksen, "niin minullakin."

Harry punastui entisestään ja Draco veti hänet halaukseen. He olivat siinä jonkin aikaa puhumatta sanaakaan. Draco löysensi hieman otettaan Harrysta ja Harry tunsi pian Dracon huulet hänen omillaan. Harry yritti melko kömpelösti suudella Dracoa takaisin, mutta Harrysta tuntui, että hän teki sen kammottavalla tavalla väärin.

Draco painoi päänsä Harryn niskaa vasten ja pian Harry tunsi Dracon näykkivän hänen niskaansa korvan alapuolelta. Harry hymyili ja sulki silmänsä kietoen samalla kätensä Dracon ympäri.

Harry voihkaisi pettyneesti Dracon vetäytyessä katsomaan Harrya silmiin.

"Minun täytyy mennä."

"Nyt jo?" Harry kysyi pettyneesti ja katsoi maahan.

Harry tunsi Dracon kädet poskillaan ja ne pakottivat Harryn katsomaan omistajaansa. Draco hymyili valoisasti.

"Jäätkö joululomaksi Tylypahkaan?"

"Tottakai jään", Harry sanoi, "ai niin joo, Ron kutsui minut Kotikoloon."

Draco näytti jostain syystä hyvin pettyneeltä.

"E-eikö sinun äitisi halua sinua jouluksi kotiin?" Harry kysyi hämillään, miksi Draco näytti niin pettyneeltä.

"Voi kyllä hän ehdotti, mutta minä kieltäydyin", Draco totesi.

"Miksi?" Harry ihmetteli.

Draco kohautti olkiaan, hyvästeli Harryn antamalla suukon pojan poskelle ja asteli ulos salakäytävästä. Harry katsoi ihmeissään pojan perään, mitä hän oli tehnyt väärin?



Joululoma alkoi hiljalleen lähestyä. Oppilaat puhuivat innoissaan toisilleen lahjatoiveistaan ja Harry tunsi säälinpistoksen Dracoa kohtaan, kun tämä joutui jäämään yksin Tylypahkaan. No, Blaise Zabinikin kuulemma jäi.

Harry asteli yksin Tylyahossa ja mietti mitä ostaisi Dracolle lahjaksi. Sillä pojalla oli jo kaikkea, joten Harry tyytyi ostamaan hänelle korikaupalla suklaata ja kehyksen johon hän laittaisi heistä yhteiskuvan.

Draco oli tuntunut välttelevän Harrya viimetapaamisen jälkeen ja se joksenkin satutti Harrya, hän ei vieläkään voinut käsittää mitä hän oli tehnyt väärin.

Harry astui lumipyrystä sisälle kolmeen luudanvarteen. Huppu ja punakeltainen kaulahuivi peittivät hänen kasvonsa miltein kokonaan.

"Kermakalja, kiitos", Harry tilasi Rosmetalta, joka asteli jonnekin tiskin taakse.

"Kiitos", Harry kiitti ja ojensi rahat Rosmetalle, "voit pitää loput."

"Erittäin huomaavaista", Rosmeta sanoi iloisesti, "kiitoksia."

Harry asteli vapaalle pyöreälle pöydälle ja katsoi ympärilleen ihmetellen kuinka vähän ihmisiä siellä oli. Äkkiä hänen katseensa osui Blaise Zabiniin ja Draco Malfoyhin, jotka istuivat läheisessä pöydässä supattelemassa toisilleen jotakin. Harry yritti terästää kuuloaan ja siemaisi kermakaljaansa.

"...yhdessä", Zabini lopetti lauseensa.

"Olin ajatellut viettää sen hänen kanssaan", Dracon ääni totesi vaivaantuneesti.

"No ei voi enää mitään, olisit kysynyt asiasta ennen sitä verenpetturia", Zabini totesi haukotellen.

"En kyllä ymmärrä miksei hän haluaisi olla kanssasi, olethan sinä paljon komeampikin kuin se punapää", Zabini vielä lisäsi ja Harry kuuli Dracon naurahtavan.

Kateus poltteli Harrya vatsasta, halusiko Draco olla jonkun toisen kanssa hänen sijastaan?

"Minä voin raivata sen punapään tieltäsi jos haluat", Zabini ehdotti.

"Ha, ha, Blaise, ihan kuin se sitä paitsi auttaisi. He ovat sopineet sen keskenään ja minun tulee niellä se."

"Et kuulosta ollenkaan Luihuiselta, Draco", Zabini hymähti ja Harry näki hänen pudistavan päätään.

"Oletko varma, että Potter ymmärsi mitä tarkoitit kysyessäsi sitä häneltä?" Zabini varmisti.

Harry räpytti ihmeissään silmiään. Mistä Zabini puhui?

Harry kuuli Dracon tuhahtavan, "sanoin jo, Blaise, että sitä oli hankala ymmärtää väärin."

Äkkiä Harry ymmärsi koko tilanteen ja hänen teki mieli hakkaa päätänsä mihin tahansa. Tottakai! Draco halusi viettää joulun hänen kanssaan, sen takia hän oli kieltäytynyt kotiin lähdöstä!

Täytyy kertoa Ronille, Harry ajatteli nopeasti ja nousi ylös, etten pääse tänävuonna Kotikoloon!


"Ai jaa", Ronin ääni oli täynnä pettymystä, "mikset?"

"Ajattelin, että minulla on aika paljon kiinniotettavaa koulussa", Harry selitti, "numerot ovat aika kovassa laskussa."

"Harry on oikeassa", Hermione sanoi iloisesti.

"Äh, okei", Ron sanoi ja pohti Harryn sanoja, "voin jäädä tänne kanssasi jos haluat."

"Ei, ei sinun tarvitse Ron. Haluat kuitenkin viettää joulun perheesi kanssa, äitisi ainakin haluaa", Harry totesi ja kuvitteli mielessään Dracon ilmeen, kun tämä huomaisi Harryn jäävän koululle.

"Okei", Ron hymähti ja nyökkäsi muotokuva-aukolle päin, "lumisota?"

Harry naurahti ja nyökkäsi. Heiltä kesti hetki taivutella Hermione mukaan.


Draco istui ulkona lumessa katsomassa Harrya, joka leikki lumisotaa Grangerin, Weasleyn, Weasleyn pikkusiskon ja Longbottomin kanssa. Draco katsoi silmillään hyväillen Harryn punehtuneita iloisia
kasvoja ja tupsullista hattua, joka sopi hyvin yhteen pojan karvatumppujen ja suloisten kasvojen kanssa. Harry muistutti Dracosta pikkuista, hieman ylikasvanutta, ykkös- tai kakkosluokkalaista.

Draco katsoi kun Harryn silmät osuivat yhtäkkiä häneen ja leveä hymy muodostui pojan kasvoille, tämä kostui Harrylle, kun Weasleyn pikkusiskon hyvin tähdätty lumipallo osui Harrya kasvoihin. Draco naurahti itsekseen Harryn pölmästyneelle ilmeelle ja sille, kuinka Harry aloitti kostotulituksen Weasleyn pikkusiskoa kohti.

"KOTIIN LÄHTEVÄT NYT AULAAN!" Minerva McGarmiwan ääni kuului taialla voimistettuna ja Draco nosti surullisena kasvojaan nähdäkseen Grangerin halaavan Harrya ja Weasleyta. Meidän kuuluisi viettää se yhdessä, Draco ajatteli happamasti, ensimmäinen joulumme.

Weasleyt, Longbottom ja Granger lähtivät juoksemaan kohti Tylypahkaa ja Dracosta tuntui siltä että Harry halusi hyvästellä hänet ennen Kotikoloon lähtöä.

Harry astelikin Dracon luokse ujo hymy huulillaan.

"Sinulle tulee kiire, jos et mene sisälle", Draco totesi tyynesti Harrylle, joka kyykistyi hänen eteensä.

"Mistä sinä puhut?" Harry hymyili silmät kiinni ja pää kallellaan.

Draco kurtisti ihmeissään kulmiaan.

"Minullahan on ihan hirveästi läksyjä ja vaikka mitä", Harry totesi niin vakavasti kuin osasi, "enhän minä voi minnekään lähteä!"

Draco tunsi hymyn leviävän hänen kasvoilleen ilman että edes mahtoi sille mitään. Draco kaatoi nauravan Harryn lumeen saaden pojan pipossa olevan tupsun heilumaan iloisesti. Harry näytti suloiselta pehmoisen lumen ympäröimänä ja Draco painoi iloisena huulensa Harryn huulia vasten. Tästä tulisi paras joululoma ikinä.




Oijoi, sori jos tuli lyhkänen osa  :o
Tää saatto edetä melko nopeesti...hehe..
HYVÄÄ JOULUA! : D

Charm

  • ***
  • Viestejä: 49
Re: The Lines Between (PG-13) (H/D) OSA 9 tullut!
« Vastaus #23 : 01.10.2007 18:38:12 »
Ooi ei voi muut sanoo :D söpöä
It's in the water baby it's in the pills that bring you down.
http://http://uk.youtube.com/watch?v=kVTquRBLWs8Puoliverinene Prinssi

Pati

  • ***
  • Viestejä: 17
  • kauneus on katsojan silmässä
Re: The Lines Between (PG-13) (H/D) OSA 9 tullut!
« Vastaus #24 : 01.10.2007 18:58:37 »
Awws <3_<3 tää on just sellanen ficki mikä saa apeellakin tuulella olevat ihmiset hymyilemään korvasta korvaan ja aattelemaan et täs maailmas on jotain ihanaa. R a k a s t u i n tähän! :D
You can go a long way with a smile. You can go a lot farther with a smile and a gun.
Al Capone (1899 - 1947)♥

Sierra

  • ***
  • Viestejä: 322
Re: The Lines Between (PG-13) (H/D) OSA 9 tullut!
« Vastaus #25 : 01.10.2007 20:16:43 »
AWWWWWWWWELIS! <33 Mä rakastan joulua ja lunta ja lumisotaa ja pakkasta ja aaaaawwwwwwwwwww<33 :D ei, ei nyt ei kyllä mitenkään tule rakentavaa...  :D  <-- hitto sait mut tykkään tosta hymiöstä :D <3 Harrysta tuli mieleen sellanen halattava nalle :) <3 jos tiiät mitä tarkotan, kiva et ilmotat aina millon on tullut uusi luku :) <3 ohhoh tais tulla aika paljon jo sydämmmmmmiä :D <3 ei muuta kun, että jatka kirjottamista, ole varma, että pommitan sua viellä kommenteilla :D

harry<3draco
draco<3harry
“Aha! What villains are these, that trespass upon my private lands! Come to scorn at my fall, perchance? Draw, you knaves, you dogs!” -Sir Cadogan

Lucius Black

  • ***
  • Viestejä: 47
Re: The Lines Between (PG-13) (H/D) OSA 9 tullut!
« Vastaus #26 : 02.10.2007 01:17:50 »
Suloista, söpöä, ihanaa, kivaa, mahtavaa !!!
En voi riittävästi ihkuttaa tätä ficciä. Harry ja Draco on vaan niin söpö yhdistelmä.

KRHM...
no niin, kerrassaan mainio idea laittaa Harry viiltelemään itseään.
Olin aluksi hiukan skeptinen ajatuksen suhteen, se kun on jotenkin niin teiniangstia pahimmillaan, mutta hei, se toimii.
Lisäksi "yllättäen" lohduttava Draco on jotenkin niin sympaattinen.
Kaiken kruunasi järkyttynyt Kalkaros; "kuinka joku voi tehdä noin itselleen" Se oli mahtavaa!!!

Lisää odotan muiden ohella.

-Lucius Black-

P.S. Rakentava palaute on kaninkolossa.

Hallow

  • muinaisjäännös
  • ***
  • Viestejä: 226
  • *snort*
Re: The Lines Between (PG-13) (H/D) OSA 9 tullut!
« Vastaus #27 : 02.10.2007 13:21:57 »
Kiitos taas tooooodella paljon kommenteistanne ^^

CHARM
^__^ lumi on  :D
Lumimaisemista on helpompi kehitellä kaikkee tämmöstä ... okei joo, en tiiä  mitä selitän ^^
Kiitos taas jälleen tuuusi paljon kommentista :)

PATI
^^ Kiitos kiitos tosi paljon! Toivottavasti et ole itse apealla tuulella  :'(
Mutta hyvä että tää saa hymyilemään  :D  
Kiiitoksia *hug* ^^

SIERRA
Olet samaa maata kanssani, (jee suomi!...joo heh okei...) miekin tykkään lumesta ja semmosesta ^^ niistä on ainaki kiva kirjottaa. (ei semmosesta harmaasta likaloskasta, vaan pehmosesta valkosesta ^^)
 :D  mulla on sellanen vaikutus ( :D  tuo on vaan niin ihana xD )
Joo, sellasen kuvan mä halusinkin Harrysta antaa ^^ mutten vaan keksiny sille yhtä hyvää nimitystä
kuin sä keksit. ^^ Sydämmet on höpsöjä, niitä saa tulla vaikka kuuinka monta ^^ (mulla näitä ^^ - riittää.)
Pommita aivan vapaasti ^^, minua saa pommittaa kommenteilla kuinka paljon vaan haluaa!

LUCIUS BLACK
^^ Kiitos tosi paljon ^^
Joo, itekin meinasin et kuinkakohan moni alkaa karttaamaan tätä ficciä luettuaan: Harry viiltelee
itseään :D En odottanu et näin moni haluais jatkoa  :)  Mutta kyllä, teiniangstausta pahimmillaan.
Draco on vähän tommonen ... no...hönö x) (hyvässä mielessä... ei vaan keksi parempaa sanaa)
xD Joo, Kalkaros näyttää sisimmät isä-olemuksensa (hui...eikai ny sentää...)  :D
Joo okei, tää oli varmaan tosi seko vastaus :D Mutta kiitos tooodella paljon vielä kommentista! ^^


Kiitos kiitos kaikille vielä ^^



AAAAARRRGGHH tää on luku täys kymppi!   xO      
Nyt pitää tehä superluku jos osaan :)    





LUKU 10 Talviloma osa 1


"Mitä olet suunnitellut?" Harry kysyi ujolla äänellään Dracolta.

"Hmmh? Jos olen jotain suunnitellutkin luuletko, että kertoisin siitä sinulle?" Harry kuuli Dracon vastaavan ja naurahti heleästi.

Harry ja Draco makasivat pehmeässä lumessa Tylypahkan pihamaalla, muutama lumihiutale harhaili välillä Harryn kasvoille.

"Draco?" Harry kuiskasi ja ojensi kättään taaksepäin, Draco tarttui siihen omallaan. He makasivat lumessa päät toisiinsa koskettaen.

"Harry?"

"Kuinka aikaisin sinä heräät aamuisin?"

Draco pysyi hetken hiljaa, "aikaisin, kuinka niin?"

"Ajattelin että monelta tapaisimme aamulla kun olemme heränneet? Mahdollisimman aikaisin tietysti!" Harry sanoi innoissaan.

Harry kuuli lumen ratisevan kun Dracon kiepahti ympäri ja pian pojan kasvot ilmestyivät hänen kasvojensa yläpuolelle.

"Kuinka niin?" Draco kysyi hymynkaarre huulillaan, "etkö sinä haluakaan tulla viettämään kanssani joulua Luihuisten makuusaleihin?"

Harry katsoi aluksi hämillään Dracoa ja hymyili sitten arasti.

"Mitä jos muut Luihuiset näkevät minut?"

"Blaise on ainoa Luihuinen joka viettää joulun täällä minun lisäkseni", Draco totesi hymyillen ja antoi suukon Harryn nenän päähän saaden sen astetta punaisemmaksi, "enkä usko, että häntä haittaa."

Harry hymyili ja hänen oli vaikea peitellä riemuaan.

"Tiedätkös, että sinä olet todella paljon erilaisempi kuin kuvittelin", Draco kuiskasi ja silitteli Harryn kasvoja. Harry hymyili ja katsoi Dracon harmaita silmiä.

"Ai...niin olet sinäkin."

"Olet paljon ujompi kuin luulin. Et koskaan viiden vuoden aikanasi täällä näyttänyt minulle ujouttasi", Draco kuiskasi ja Harry jatkoi hymyilyään katsoen minne tahansa muualle, paitsi ylös Dracon kasvoihin.

"Pidän siitä", Harry kuuli Dracon toteavan, "siitä, että olet noin ujo."

Harry hymyili ja sulki silmänsä kiinni Dracon hyväillessä hänen kasvojaan. Hänestä ei tuntunut yhtään kylmältä tai yksinäiseltä nyt kun Draco oli siinä hänen vierellään. Harrylle ei ikimaailmassa tulisi mieleenkään viiltely, ei nyt kun Draco oli siinä. Harry tunsi Dracon antavan pienen suudelman hänen poskelleen ja vaikka suudelma ei ollut pitkä, Harry tunsi sen pitkän aikaa.

"Saisit pitää tuota hattuasi aina", Draco kuiski Harryn oikeaan korvaan, "se sopii sinulle."

Harry punehtui ja tunsi kuinka Draco heilutteli pumpulimaista pallotupsua Harryn pipossa.

"Eikö sinulle tule kylmä?" Harry kysyi hiljaa vaihtaen puheenaihetta, "sinulla ei ole käsineitä eikä hattua."

Draco hymyili ja siveli Harryn hiuksia, jotka karkailivat pojan pipon alta.

"Minulla on harvoin kylmä", Draco myhäili, "ja voisihan minulla yhtä hyvin tumput ja pipokin olla, niin kuin sinulla."

"Käsineet sopivat enemmän sinulle", Harry hymyili ja avasi suuret ja vihreät silmänsä.

Draco ojensi pitkän sormensa ja siveli sillä Harryn nenänpäätä saaden Harrylle kylmätväreet, jotka kulkivat Harryn selkärankaa pitkin hänen jalkoihinsa asti.

Äkkiä, kun Harry oli juuri sulkemassa silmiään, Draco tiputti suuren määrän pehmeää lunta Harryn
naamalle.

"Draco!" Harry huudahti ja Draco hypähti nauraen seisomaan Harryn kahmaistessa lunta maasta.

Harry viskaisi lumipalloja Dracoa päin ja osui kaksi kertaa pojan selkään. Harry juoksi pakenevan pojan perään ja juuri kun hän oli suuren puun alla, Draco heilautti sauvaansa, saaden puussa olleet
lumikinokset tippumaan Harryn päälle.

Harry kaatui maahan ja sylki lunta suustaan Dracon astellessa hänen yläpuolelleen.

"Eiköhän mennä", Draco hymyili toinen kulmakarva koholla ja veti Harryn ylös kinoksesta

"Minne?" Harry kysyi kallistaen päätään kun Draco otti hänen kädestään kiinni. Harry pudisti hymyillen
lunta päältänsä.

"Esittelen sinulle vähän Luihuisten oleskeluhuonetta", Draco hymyili ja lähti johdattamaan tupsupipoista poikaa Tylypahkaa kohti.


Harry astui Dracon perässä Luihuisten oleskeluhuoneeseen arkaillen hieman suurta ja hivenen kylmännäköistä kivistä huonetta. Harry piti itseään niin lähellä Dracoa kuin mahdollista ja puristi hellästi pojan kättä. Harry tiesi käyttäytyvänsä kuin mikäkin pelkäävä ensiluokkalainen, mutta Luihuisen oleskeluhuoneessa oleminen oli väkisinkin hitusen pelottavaa.

"Ei hätää", Draco vakuutti hymyillen pienemmälle pojalle ja katsoi häntä hellästi, "kukaan ei ole täällä tekemässä sinulle mitään pahaa."

Harry punehtui häpeästä, tottakai hän sen tiesi.

"Missä minä nukun?" Harry kysyi kuiskaten, hän ei uskaltanut vielä puhuakaan lujaa Luihuisten oleskeluhuoneessa. Hänkö kuudennella luokalla?

Draco hymyili ja asteli Harryn kanssa kohti portaita, jotka vieivät vielä alemmas ilmeisesti makuusaleihin.

"Voit nukkua Crabben tai Goylen sängyllä jos sinua pelottaa nukkua vieressäni, vakuutan tosin, etten tee mitään joka voisi satuttaa sinua."

Harry punastui kuvitellessaan itsensä ja Dracon nukkumassa samassa sängyssä.

Draco ohjasi Harryn yhdestä ovesta sisälle ja Harry yllättyi kuinka kotoiselta makuusali näytti. Viisi muhkeaa pylvässänkyä, kiviset seinät joille oli pistetty lumottuja ikkunoita, oma takka, pehmeän näköinen vihreä matto ja monilla eri väreillä koristeltu joulukuusi. Oikeastaan kuusessa oli vain hopeaa, vihreää, punaista ja kultaa. Harry oletti Dracon pistäneen punaiset ja kultaiset pallot kuuseen, koska laseillakin Harry erotti monesta pallosta nimen; Harry, jonka perässä oli pieni sydän.

"Odotit siis minua?" Harry kysyi pienesti punehtuen ja Draco hymyili hänelle.

"Oi, Draco! Minä - aha ja kappas, kappas."

Harry ei ollut huomannutkaan että huoneessa oli joku. Blaise Zabini käveli Harryn ja Dracon luokse hymyillen alas Harrylle.

"Harry, tässä on Blaise Zabini, kuten varmaan tiedät", Draco nyökkäsi Zabinia kohti.

Harry nyökkäsi ja katsoi arasti Dracon ystävää, joka hymyili hänelle sädehtivästi.

"Ei mitään tarvetta arastella minulle, Harry! Lupaan etten pure", Zabini sanoi iloisesti ja irroitti Harryn Dracon otteesta esitelläkseen Harrylle huonetta. Sillä välin Draco asteli hymyillen istumaan omalle pedilleen.

"Toffeeta?" Zabini tarjosi Harrylle hopeista rasiaa, jossa oli metallinvihreisiin kääröihin pakattuja karamellejä.

"Ei kiitos, Zabini", Harry sanoi ujosti yrittäen kuulostaa rohkealta ja samalla kohteliaalta.

Zabini naurahti makeasti ja paijasi Harryn poskea, "sano Blaise. Zabini kuulostaa oudolta."

Harry nyökkäsi.

"Ihana pipo sinulla", Blaise hymyili ja tökki valkoista tupsua.

Draco naurahti jossain Harryn takana, "enkö sanonutkin, Harry ja Blaise, anna raukan olla, hän pelkää sinua."

Harry punastui ja Blaise näytti haavoittuneelta koiranpennulta.

"Ei Harry minua pelkää, ethän?"

Harry pudisti hymyillen päätänsä ja Blaise näytti kieltä Dracolle.

Harry käännähti ympäri ja asteli istumaan Dracon viereen sängylle, Draco laittoi kätensä Harryn olan yli ja painoi suukon pojan poskelle.

"Awww", Blaise hymyili ja istui matolle Harryn ja Dracon eteen, Harry punastui.

"Söpö pari", Blaise myhäili.

"No mutta tottakai me olemme", Draco hymähti Blaiselle ja veti Harryn istumaan syliinsä jotta voisi paremmin painaa päänsä pojan niskaa vasten.

Blaise hymyili, "te kaksi saatte minut kiihottumaan."

Harry punastui rajusti ja Draco naurahti Harryn niskaa vasten, "kaikki saa sinut kiihottumaan, Blaise."

"Kehtaatkin sanoa noin Draco! Yäkh, ei nyt Crabbe ja Goyle sentään!" Blaise esitti loukkaantunutta
ja näytti kieltään.

"Mitä tehdään? Miten olisi erä totuutta vai tehtävää?"

Draco hymyili Blaiselle Harryn olan yli, "Totuus vai tehtävä? Älä viitsi, Blaise."

"Älä viitsi Draco, se olisi hauskaa!" Blaise sanoi silmät suurina.

"Mitä mieltä olet, Harry?" Draco kysyi Harrylta ja silitti tämän poskea, "annetaanko Blaiselle periksi."

Harry katsahti häntä anovasti katselevaa Blaisea ja nyökkäsi ettei pahoittaisi Blaisen mieltä. Harry tosin tiesi syvällä sisimmissään, ettei Blaise olisi oikeasti pahastunut vaikka hän olisikin kieltäytynyt.

Draco huokaisi ja Blaise hyppäsi innoissaan pystyyn, "Jesh! Kiitti Harry, lupaan olla löysä sinua kohtaan."

Blaise ryhtyi tonkimaan pulloa matka-arkustaan ja Draco istui Harryn kanssa lattialle.

"Paha virhe, Harry", Draco hymyili Harrylle, joka riisui tumput ja takin päältään.

Harry hymyili ja oli ottamassa pipoa pois, mutta Draco esti tämän ottamalla kiinni Harryn kädestä.

"Kehtaatkin ottaa sen pois", Draco virnisti.

Harry punehtui ja puri ujosti alahuultaan Blaisen astuessa viimein heidän luokseen puolitäysi tuliviski-pullo kädessään.

"Tuliviskiä?" Harry totesi ihmeissään psytymättä hillitsemään itseään. Draco ja Blaise kummatkin hymyilivät hänelle viekkaasti. Mihin liemeen olenkaan itseni saanut, Harry ajatteli huvittuneena, olen yksin  Luihuisten makuusalissa kahden Luihuisen armoilla, ilman sauvaa. Hänen sauvansa oli jäänyt hänen omaan makuusaliinsa.

"Aww? Etkö ole ikinä maistanut?" Blaise hymyili viekkaasti ja ojensi pulloa Harrylle.

Harry peruutti itseään poispäin pullosta ja törmäsi Dracoon, joka naurahti hennosti.

"Älä kiusaa häntä, Blaise."

Blaise hymyili Harrylle, "kaikki meidän ikäisemme piilottelevat yhtä pulloa matka-arkussaan, tai niin ainakin luulin ennen tätä. Maista nyt, se on hyvää."

Blaise helisti pulloa Harryn lähellä, joka peruutti itseään päätään pudistellen lähemmäs Dracoa, joka katsoi Blaisea nyt moittivasti.

"Älä kiusaa poikaystävääni Blaise, tai minä näytän sinulle loitsutaitoni", Draco sanoi muka uhkaavasti ja Harry tunsi punehtuvansa monella asteella.

Draco oli juuri kutsunut Harrya hänen poikaystäväkseen. Harry raapi niskaansa ja istui takaisin omalle paikalleen heidän niin sanotussa ympyrässä ja Blaise asetti pullon heidän keskelleen.

Äkkiä pullo ryhtyi kieppumaan taian voimalla ja se pysähtyi Dracoon, "Totuus."

Blaise mietti ilmeisesti kovinkin nöyryyttävää totuutta ja katsoi sivusilmäyksin Harryyn, joka yhtäkkiä toivoi ettei olisi suostunut tulemaan peliin.

"Oletko haaveillut, että voisit viettää Harryn kanssa laatuaikaa sängyssäsi?"

Harry punastui rajusti.

"Tottakai olen", Draco totesi rauhallisesti saaden Harryn punastumaan entistä rajummin, "etkö keksinyt pahempaa?"

Blaise näytti Dracolle kieltä ja pullo pysähtyi seuraavan kerran Harryyn, joka vaihtoi vaivaantuneena istuma-asentoaan. Hän toivoi, että Draco olisi hänelle kiltti.

"Totuus."

Draco mietti hetken Blaisen katsoessa häntä ahnaasti.

"Mistä sait tuon pipon?" Draco kysyi päästäen Harryn helpolla, hän nimittäin tiesi ettei hän eikä Blaise tekisi sitä uudestaan.

Harry hymähti, "Molly Weasley teki sen minulle, Ronin äiti."

"Kymmenen pistettä Weasleylle!" Blaise naurahti pullon ruvetessa kieppumaan uudestaan. Blaise tuntui tietävän Dracon juonittelun.

Pullo pysähtyi uudestaan Dracoon, "tehtävä." Draco tiesi, ettei Harry keksisi mitään kamalaa.

"Öh...punnerra kolme kertaa", Harry sanoi vailla mielikuvitusta ja Draco totteli.

Harry ei ollut vielä ikinä pelannut pelejä Luihuisten kanssa ja sen kyllä huomasi. Hän saisi pian kokea kunnon nolauksen.

Pullo osui taas Harryyn, joka ei tällä kertaa pelännyt yhtään mitä Draco kysyisi, "totuus."

Draco päätti edistyä hitaasti, "oletko neitsyt?"

"Öh", Harry punastui ja Blaise katsoi häntä ahnaasti, "horoskooppimerkiltänikö?"

Blaise rämähti nauruun ja Draco pudisti päätään.

"Olen", Harry sanoi naama retiisinpunaisena ja pullo pysähtyi Blaiseen.

"Totuus", Blaise tuhahti innoissaan.

"Oletko sinä sitten neitsyt?" Harry kysyi ujosti.

Blaise hymyili, "En."

Ja taas pullo osui Harryyn, joka tuhahti, "tuo pullo on kirottu! Öh...tehtävä?"

Blaise hymyili innoissaan ja äkkiä Harrysta tuntui, että hänen olisi pitänyt valita totuus.

"Ei kannata ottaa tehtäviä Luihuisilta", Draco hymyili Harrylle viekkaasti, muttei näyttänyt olevan yhtään pahoillaan asiasta.

"Nukut seuraavan yön Dracon kanssa", Blaise sanoi ja osoitti Dracoa. Se kävi Harrylle, hän oli muutenkin ajatellut nukkuvansa Dracon vieressä.

"Vain bokserit jalassa, tuo suloinen pipo päässä ja nuo karvalapaset kädessä", Blaise lisäsi silmät tuikkien.

Draco näytti positiivisesti yllättyneeltä ja Harry punastui huultaan purren. Eikö Blaisen pitänyt olla löysä häntä kohtaan?

Rakastan sinua Blaise, Draco ajatteli itsekseen, annan sinulle anteeksi kaikesta ärsyttävästä mitä olet minulle näiden viiden vuoden aikana tehnyt.

Pullo kiepahti ja osoitti seuraavaksi Dracoa.

"Tehtävä."

"Okei", Harry sanoi, "sinä saat tehtäväksi lopettaa tämän pelin."

Blaise näytti Harrylle kieltä ja naurahti. Draco nappasi pullon heidän keskeltään ja vei sen takaisin Blaisen matka-arkkuun.

"Minun täytyy tästä ryhtyä tekemään yhtä juttua", Blaise myhäili ja asteli matka-arkulleen etsimään sieltä jotain.

"Ai niin", Harry muisti että hänen ostama lahja Dracolle oli vielä hänen omassa makuusalissaan, "minun täytyy käydä Rohkelikkotornissa. Tulen kohta!"

"Okei", Draco katsoi Harrya hymyillen, "älä vaivaudu ottamaan pyjamaa mukaan."

Harry käännähti katsomaan virnuilevaa Dracoa, "usko pois, Draco, mutta  tämän jälkeisen yön nukun pyjama päällä."

"Salasana on käärmessuu!"

Draco huudahti Harryn perään.



Harry astui autioon makuusaliin ja veti oman sänkynsä alta lahjan, jonka hän aikoi antaa Dracolle. Harry nappasi pöydältään sauvansa ja heilautti sitä lahjansa päällä mutisten samalla loitsun.
Harry hymyili ja päätti viimeistellä toisenkin lahjansa. Hän nousi ylös ja kaivoi laatikostaan vanhan näköisen kameran.

Harry lennätti pienen yöpöytänsä hyvälle kohdalle ja asetti kameran sen päälle. Hän katsoi että kamera oli hyvin ja istui sitten suuren ikkunan laudalle suoristamaan pipoaan. Ulkona ikkunan toisella puolella satoi muhkeita lumihiutaleita, jotka sopisivat hyvin kuvaan.

Harry heilautti nopeasti kädessä olevaa sauvaansa ja heitti sen sängylleen ennen kuin kamera ehti ottaa kuvan.

Valo välähti ja kamerasta pöllähti savupilvi, Harry hypähti katsomaan miten kuva oli onnistunut.

Kuvan Harry hymyili hänelle hieman ujosti pipo hieman kallellaan ja hartiat ylös nostettuina. Kuva liikkui hieman ja Harryn hymy levisi siinä hiljalleen samalla kun lumihiutaleet tanssahtelivat kuvan ikkunan takana.

Harry asetti kuvan kehyksiin ja paketoi senkin. Aluksi hänen oli ollut tarkoitus laittaa kehyksiin kuva, jossa olisi ollut myös Draco, mutta he eivät olleet ottaneet kuvia yhdessä.

Siihen tulisi muutos, Harry ajatteli hymyillen ja nappasi kameran mukaansa.

Harryn kaivaessa pyjamaansa, hänen katseensa osui laatikossa olevaan hopeiseen veitseen. Harry nappasi veitsen ja pyjaman mukaansa ja poistui makuusalista oleskeluhuoneeseen.
Huone näytti tyhjältä kun siellä ei ollut ketään. Pieni lautasellinen hedelmiä osui Harryn silmään ja hän asteli laittamaan veitsen punaisen omenan viereen. Hymy valaisi Harryn kasvot kun hän
katsoi punaista omenaa ja hopeaa veistä, olisikohan Luihuisilla vain pelkkiä vihreitä omenoita?



Kommentit olisi jälleen mukavia ^^ (pahoittelen kirjoitusvirheistä ja pilkunpaikoista)
(*hyökkää alakertaan syömään nuudeleita* Mukavia lukuhetkiä teille!)
HYVÄÄ JOULUA! : D

Sierra

  • ***
  • Viestejä: 322
Re: The Lines Between (PG-13) (H/D) OSA 10 tullut!
« Vastaus #28 : 02.10.2007 15:22:24 »
JATKOO WUHUUU! <3<3<3<3 ^^ <-- (tartutin tonki mulle, kiitti vaa  :D )

Söpö luku, jatkoo vaa, mä täs kommentoin vaa koko aja :D
“Aha! What villains are these, that trespass upon my private lands! Come to scorn at my fall, perchance? Draw, you knaves, you dogs!” -Sir Cadogan

Hallow

  • muinaisjäännös
  • ***
  • Viestejä: 226
  • *snort*
Luku yksitoista Talviloma osa 2
« Vastaus #29 : 02.10.2007 18:20:48 »
Kommenteista kiitokset jälleen kerran:

SIERRA
xD xD Mwahahahaaa   :D  *pirullista ilveilyä* ^^ ^^
Kiitos tosi paljon ^^ toivottavasti jatkuu hyvänä!
Kiitokset kommentista jälleen  :D

MERRIADOC
xD (nauraa uudestaan pirullista nauruaan: mwahahahahahahaaa) Et pääse ikinä pois koneeltasi  :o  ... ...  :D Autanhan minä! Lisää tulee tässä!
Joo, voi Harry raukkaa ^^ Luihuiset osaavat olla ilkeitä pikku Rohkelikoille.
Kiitos kommentista taas jälleen ^^



LUKU 10 + 1 Talviloma osa 2


Kello lähestyi kahta yöllä ja Blaise jaksoi yhä riehua ja keksiä heille tekemistä.

"Mennään ulos yö kävelylle!" Blaise ehdotti innoissaan ja Draco, joka ei keksinyt parempaakaan tekemistä, nyökkäsi.

Juuri silloin Harry haukotteli mahtavasti ja hieraisi silmäänsä.

"Nukkumaan", Draco totesi siinä samassa ja Blaise pysähtyi kesken ovelle kävelynsä.

"Ai jaa", Blaise hymyili ja kääntyi kunnolla ympäri katse Harryssa.

"No eihän me sitten voida minnekään mennä, huomenna sitten!" Blaise huudahti ja istahti matolle katsomaan valppaasti Harrya, joka vasta sitten muisti mitä hänen piti tehdä.

"Etkö voisi katsoa muualle?" Harry kysyi unisena Blaiselta, joka pudisti päätään.

Harry käänsi anoavan katseensa Dracoon, joka hymyili ja tuhahti Blaiselle, "katso muualle, Blaise!"

"Hei, et voi tehdä sitä minulle, Draco!" Blaise intti vastaan, "minähän se annoin Harrylle tämän tehtävän! Ilman minua, sinä et saisi omia hupejasi!"

Harry punastui ja kuuli Dracon huokaisevan takanaan.

"Sori Harry, Blaise puhuu kerrankin asiaa."

Blaise taputti hymyillen käsiänsä ja katsoi silmät suurina Harrya, joka katsahti vaivaantuneena Blaisesta Dracoon. Draco oli istahtanut sängylleen ja katsoi sieltä hymyillen Harrya, josta tuntui aivan siltä että tämä oli hänen koko elämänsä noloin hetki.

"Mitä jos en suostu?" Harry kysyi vaivaantuneena Blaiselta, jonka hymy muutti pirulliseksi virneeksi.

"Sitten tehtävän tekijä pakottaa sinut siihen", Draco vastasi Harryn takaata saaden Harryn niskakarvat nousemaan pystyyn.

"Etkö suostu?" Blaise kysyi kohentaen hieman ryhtiään, hän näytti innostuneelta.

Harry huokaisi vaivaantuneena ja heitti viittansa maahan kasvot tulipunaisina. Jos hän teki sen nopeasti, niin se olisi nopeasti ohi.

Blaise näytti vaan hitusen pettyneeltä kun Harry oli päättänyt riisua itse vaatteensa.

Harryn vyö kalahti lattialle ja pian housut liittyivät sen vierelle, Harryn naamaa kuumotti kun hän veti paitansa pois Blaisen ja Dracon edessä.

Blaise vihelsi ja Harry punastui vetäessään tumput käteensä.

Draco taputti sänkyä jolla hän istui ja Harry asteli hytisten hänen viereensä. Draco pani merkille sen kuinka laiha Harry oli ja epäilys iski häneen, oliko Harry vieläkään syönyt kunnolla? Vaikkakin hän oli laiha, Draco ihasteli pojan tasaista, pehmeän näköistä ihoa.

Harrya kuumotti joka puolelta ja hän tunsi pientä pistelyä ihossaan kun molemmat Luihuiset katsoivat häntä herkeämättä.

"Noniin Blaise, nukkumaan siitä!" Draco murahti Blaiselle, joka asteli mutisten sänkynsä vierelle etsimään pyjamaansa.

Draco hymyili Harrylle ja nousi ylös pedistä. Hetken vielä Harrya katseltuaan hän veti taikasauvansa heilautuksella pylvässängyn verhot kiinni ja asteli ilmeisesti vaihtamaan pyjamaa päällensä.

Harry katseli hetken vihreitä verhoja ja kömpi sitten peiton alle naama niin punaisena, että se saisi Ronin hiuksetkin näyttämään kalpeilta rinnallaan.

"Öitä!" Blaise huudahti ilmeisesti sängystään.

"Öitä", Harry sanoi sen verran hiljaa vastaukseksi, että Blaise kuuli sen juuri ja juuri.

Dracokin huudahti jotain käsittämätöntä, hän pesi ilmeisesti hampaitansa.

Harry pohdiskeli miten voisi nukkua Dracon pedissä pelkillä boksereilla. Pitäisikö hänen nukkua aivan sängyn reunassa? Miten päin hänen pitäisi nukkua? Harry tuskastui ja hän tunsi olonsa kuumeiseksi.

Pian verhot aukesivat hieman, kun Draco hivuttautui pedille päällään, yllätys yllätys, vihreä pyjama. Draco hymyili peiton alla melkein kokonaan piileskelevälle Harrylle ja veti peittoa niin, että pääsisi itsekin sen alle. Harryn naaman punaisuus levisi hänen kaulaan Dracon vetäessä hänet keskemmälle sänkyä.

Harry hätkähti tuntiessaan Dracon sormet hänen selässään, piirtelemässä ympyröitä sormenpäillään niin että se kutitti. Harry painoi kasvonsa Dracon rintaa vasten ja hän tunsi silmiensä valuvan kiinni.

"Annan sinun nukkua tällä kertaa", Draco kuiskasi hiljaa Harryn korvaan saaden Harryn huulille pienen hymyn.

"Vai antaisinko?"

Harry tunsi patjan liikahtelevan kun Draco nousi hänen ylleen. Harry avasi unisia silmiään ja katsoi hymyilevää Dracoa, joka otti Harryn silmälasit pois ja asetti ne jonnekin maahan.

"Etteivät mene rikki", Harry kuuli Dracon kuiskaavan.

Harry katsoi silmät sirissä kun sumea Draco hänen yläpuolellaan laski päänsä ja antoi suu avonaisia suudelmia Harryn niskaan ja sitten alemmas vatsaan. Harry hymyili ja sulki uniset silmänsä Dracon kutitellessa ja suudellessa häntä.

"Olemme Blaisen kanssa miettineet miten hyvin näet ilman laseja", Draco kuiskasi ja nuolaisi Harryn
korvalehteä.

Harry kohotti ujona olkapäitään ylemmäs, "jotenkin." Hän sanoi pienellä äänellä.

Draco hymyili Harryn niskaa vasten ja kohotti toisen kätensä ylös.

"Monta sormea", Draco kysyi hiljaa.

Harry siristi silmiään ja katsoi Dracon sumeaa kättä. Hän punastui enemmän ja enemmän.

"Kolme?" Harry heitti veikkauksen ja tunsi Dracon hymyilevän hänen niskaansa vasten.

"Viisi", Draco virnuili hyvillään. Harry hymyili ujosti.

Draco hyväili käsillään Harryn vatsaa ja kylkiä ja asetti suudelmia pojan kuumille kasvoille. Harry hymyili ja tunsi kuinka hänen sydämensä hakkasi hurjaa vauhtia.

Seuraavaksi Draco käänsi Harryn vatsalleen ja kuljetti kieltään Harryn selkärankaa pitkin. Harry voihkaisi ja tunsi väsymyksen valtaavan hänet turhan nopeasti. Hän ei halunnut nukahtaa vielä.

"Nuku, Harry", Draco kuiskasi Harryn korvaan ja pian Harry vaipuikin syvään uneen.


"Sirius!" Harry juoksi pimeässä metsässä ohutta polkua pitkin miehen luokse, jolla oli pitkä ja suora musta tukka.

"Sirius!" Harry oli niin iloinen, Sirius oli tullut katsomaan häntä!

Harry juoksi Siriuksen vierelle ja hymyili ylös hänelle. Sirius kuitenkin otti Harryn kädestä lujasti kiinni ja avasi suunsa, josta valui verta hänen puhuessaan hiljaa, "sinä tapoit minut."

Harryn hymy hyytyi järkytykseksi ja hän pudisti päätänsä, "e-en minä Sirius, h-he sanoivat ettei se ollut syytäni."

"He valehtelevat", Sirius sanoi kylmästi puristaen entistä lujemmin Harryn kättä.

"E-e-ei, Sirius..!" Kyyneleet vierivät Harryn poskelle ja hän näki punasilmäisen hahmon ilmestyvän Siriuksen taakse.

"Kiitos, Harry", kylmä ääni sanoi voitonriemuisena, "ilman sinua, en olisi näin helpolla saanut raivattua häntä tieltäni."

Harry pudisti kyyneleet silmistä valuen päätään ja katsoi Siriuksen silmiä, joista niistäkin valui verta.

"ei...ei...EI!"


"Harry! HARRY!"

Harryn silmät rävähtivät auki ja hän erotti Dracon hahmon yläpuoleltaan. Kyyneleet valuivat Harryn poskille ja Harry tunsi hänen huultensa tutisevan.

"Harry, shhh, se oli vain uni", Draco lohdutti Harrya ja veti pojan syleilyynsä.

Harry haukkoi henkeään ja puristi tumput käsissään Dracon pyjamaa kyynelten valuessa hänen kasvoillaan. Hänen sydämensä hakkasi lujaa ja kipeästi, Harry oli varma, että Dracokin tunsi sen.

Draco kuiski lohduttavia sanoja Harryn korvaan, eikä Harry oikeastaan kuullut niistä mitään. Ne olivat merkityksetöntä sanahelinää Harryn korviin. Sirius...Sirius...

Harry painautui lähemmäs Dracoa, joka rutisti Harryn halaukseen ja keinui hieman edes takas.

"Consider this...the hint of the century, consider this..."

Harry kuunteli silmät vettä vuotaen Dracon rauhoittavaa hyräilyä.

"The slip that brought me to my knees failed. What if all these fantasies come flailing around, now I´ve said too much..."

Harry nieleksi hänen kurkussaan tuntuvaa palaa ja hieroi päätänsä Dracon rintaa vasten. Hän ei ymmärtänyt mitä Draco sanoi, hänen kuulonsa ei ollut palannut vielä täysiin voimiinsa.

"I thought that I heard you lauhghing
I thought that I heard you sing
I think I thought I saw you try..."


Harryn hengitys rauhoittui, mutta kyyneleet virtasivat yhä hänen silmistään.

"But that was just a dream..."

Se oli vain typerä painajainen, Harry yritti lohduttaa itseään...

"...that was just a dream..."

Se oli pelkkä uni, Harry nyyhkäisi...

"...just a dream...just a dream..."

Harryn sydän hakkasi kivuliasta vauhtia hänen rinnassaan.

"...dream."

Harry sulki silmänsä ja oli onnellinen siitä, että Draco oli hänen vierellään.






* = miten se kirjotetaan xD merkitsettämättömiä, merkitsyttemättömiä...misuiasukfäöläk

x_______x *kuolema*

Poimin ton laulun enkun kirjasta xD
se on R.E.M.:n Losing my religion.

Sori, tuli varmaan melko lyhyt luku  :o
« Viimeksi muokattu: 07.10.2007 19:37:02 kirjoittanut Hallow »
HYVÄÄ JOULUA! : D

Sierra

  • ***
  • Viestejä: 322
Re: The Lines Between (PG-13) (H/D) OSA 11 tullut!
« Vastaus #30 : 02.10.2007 18:41:33 »
UPEAA! Näitä lukuja tulee lisää vaan nopeemmin ja nopeemmin! Onko sulla oikeesti vaan hammassärkyä  :D  eikä, sun on pakko olla kipeenä kotona!! miten joku voi olla noin nopee? ja hyvä silti! rakastan tätä ficciä! oikeesti! ^^ <3

lisää vaan, Blaise on yllättävän kiva :D ^^ <-- kivat oikeesti sulle ku tartutit!  :D

Kiitos ihan hirrrrmuisesti, vaikee sana toi... :D 'merkitsettämättömiä, merkitsyttemättömiä...misuiasukfäöläk' <-- aloin nauraan :D <3
“Aha! What villains are these, that trespass upon my private lands! Come to scorn at my fall, perchance? Draw, you knaves, you dogs!” -Sir Cadogan

Charm

  • ***
  • Viestejä: 49
Re: The Lines Between (PG-13) (H/D) OSA 11 tullut!
« Vastaus #31 : 02.10.2007 21:14:50 »
Whiii! Taas yks mahtava luku!
It's in the water baby it's in the pills that bring you down.
http://http://uk.youtube.com/watch?v=kVTquRBLWs8Puoliverinene Prinssi

Pati

  • ***
  • Viestejä: 17
  • kauneus on katsojan silmässä
Re: The Lines Between (PG-13) (H/D) OSA 11 tullut!
« Vastaus #32 : 02.10.2007 21:33:29 »
TÄMÄ on aivan MAHTAVAA kun näitä lukuja tulee niin nopeaan tahtiin, olet selvästi elämäni kirjoittaja ;) Juoni kulkee edelleen mukavasti eikä takkuilua ole ollenkaan ilmennyt. Harry on tosi söpö tollaisena ujotana "teini-angsti emona" ja muutkin henkilöhahmot ovat olleet mukavia yllätyksiä kuten esim. Blaise. Se siitä rakentavasta kommentista, oli mahtavaa kun olin kaverini kanssa ja piipahdin täällä ja näin että tätä oli ilmestynyt lisää jatkoa! Oli pakko heti kun olin kotona rynnätä tänne tätä lukemaan ;) Halauksia *hug* sinnekkin päin ja toivottavasti jatkoa taas tulee ilman luomiskriisejä!  :D
You can go a long way with a smile. You can go a lot farther with a smile and a gun.
Al Capone (1899 - 1947)♥

Lucius Black

  • ***
  • Viestejä: 47
Re: The Lines Between (PG-13) (H/D) OSA 11 tullut!
« Vastaus #33 : 02.10.2007 22:44:07 »
Herran jestas: Taas uusi luku.
Kirjoitusvauhtisi on niin nopea, että hitaanpaa ihan hirvittää.

Joo-o, kiitos vain.
Se oli oikein kivaa luettavaa, vaikka hahmot ovatkin aika OC, niin se ei sen kummemmin haittaa.
Dracon mieltymys Harryn pipoon on ihan hauska juttu, samoin kuin melko homppelimainen Blaise.

Näemme ja kuulemme.

L.B.

Rakentava palute on kaninkolossa.

Suvva

  • ***
  • Viestejä: 16
    • http://www.myspace.com/suvix
Re: The Lines Between (PG-13) (H/D) OSA 11 tullut!
« Vastaus #34 : 03.10.2007 14:57:51 »
oioi tämä on ihana <3 rakastuin ^^<3 kirjoitat hyvin.
tykkään Dracosta tässä, niin ihanan suojeleva ja Harry on söpö, kun on niin ujo : D
kirjoita pian lisää ! <3
Mitä sanoisit, jos kosisin sinua?
- En mitään. En pysty puhumaan ja nauramaan samaan aikaan.

Silversnake

  • ***
  • Viestejä: 54
Re: The Lines Between (PG-13) (H/D) OSA 11 tullut!
« Vastaus #35 : 03.10.2007 15:39:38 »
Tää on aivan mahtava! Koska jatkoo tulee ? Toivottavasti nopeesti... ;D

Hallow

  • muinaisjäännös
  • ***
  • Viestejä: 226
  • *snort*
Luku kaksitoista Talviloma osa 3
« Vastaus #36 : 03.10.2007 16:16:39 »
KIITOS KOMMENTEISTA JÄLLEEN <3

SIERRA
ihan oikeesti oikeesti olen terveenä kuin pukki täällä kotona ^^ (no jaaa...sormet on kyllä vähän muusina..antaiskohan opettajat sairaslomaa mulle koulusta jos sanoisin et en voi sormien takii mennä
tekee kokeita, ku en pysty kirjottaa xD )
Kiitos erittäin paljon kommentista ^^
muhahahaa...näemmä minulla on taipumus tartuttaa smailitauteja  :o
 :o  se oli hankala kirjottaa xD

CHARM
Tack så mycket! ^^ ruotsi jääny päälle ku kokeet painaa päälle...
Mutta kiitos erittäin paljon kommentista ^^

PATI
Heh, toivottavasti juoni ei alakaan takkuilee matkan varrella  :D  (yritän parhaani mukaan!)
Hmm...joskus pitäis varmaan laskea kuinka monta kertaa Harry punastuu yhen sille nolon luvun aikana  :D  aina oon ajatellu Dracon vähän niinku "dominoivammaks" ku Harryn, joten Harrysta
tuli ujo ja tommone lutunen  :D
*hug* sinnekin takaisin ^^ ja kiiiiitos kommentista ^^

LUCIUS BLACK
Sanottavahan tässä alkaa loppua....*hätäilee*
Heh, miten musta tuntuu et aika moni huomauttaa mulle mun kirjoitusnopeudesta  :D
Kiitos erittäin paljon kommentista...en nyt keksi ollenkaan mitä sanoisin ^^

SUVVA
Kiitos errrrittäin paljon ^^ ^^ mukava saada uusia lukijoita ^^
 :D  Kiitos erittäin paljon vielä kerran! (niinkuin jo tossa sanoin..sanat on jääny jonnekin, varmaan
hukku tolla lenkillä koiran kanssa ulkona ^^ )

SILVERSNAKE
oijoi, lisää uusia lukijoita! ^^ ^^
Kiitos erittäin erittäin erittäin paljon sinullekin kommentista!
Joo, jatkoa tulee tässä  :D  ja katotaan kuinka nopeesti seuraava osa tulee!




LUKU 10 + 2 Talviloma osa 3


"Näytät väsyneeltä, Draco."

"En saanut kunnolla nukuttua."

"Ai? Kova menoko?"

"Pää kiinni Blaise. Harry näki painajaista ja hätääntyi."

Blaise ja Draco kuiskivat toisilleen ja Crabben pöydällä oleva kello näytti kahdeksaa aamulla. Blaise istui matolla jalat ristissä ja Draco istui sängyllään Harryn pää sylissään. Harry oli käpertynyt kerälle
Dracon jalkojen viereen kasvoilla yhä kuivuneita kyyneleitä.

"Luuletko, että hän toipuu tästä?" Blaise kysyi Dracolta, joka tiesi tarkalleen mitä poika tarkoitti.

"Luulen. Hän oli jo melkein unohtanut koko asian ennen tätä painajaista", Draco sanoi hiljaa ja paijasi Harryn päätä vedettyään ensin pipon pois.

Blaise kallisti päätään ja katsoi Harrya, "awww, hän on niin suloinen. Miksi juuri hänen pitää kärsiä?"

Draco naurahti happamasti ja piirsi sormenpäällään kuvioita Harryn ihoon, poika värähti ja hymyili unilleen.

"No, nyt hän ei ainakaan näe painajaista", Blaise virnsiti, "mistäköhän hän uneksii?"

Draco tuhahti ja hymyili Harrylle, joka hieroi päätänsä Dracon jalkoja vasten.

"Minusta?" Blaise ehdotti ansaiten Dracolta murhaavan katseen.

"Hnnn...Draco?" uninen ääni keskeytti sen mitä Draco oli juuri laukaisemassa Blaiselle. Blaise ja Draco kääntyivät Harryyn päin, joka aukaisi unisena silmiään ja puristi heikosti käsillään Dracon
pyjaman housuja.

"Huomenta unikeko", Draco sanoi hellästi ja silitteli Harryn olkapäätä, kun poika yritti jaksaa nousta istumaan. Draco kuitenkin painoi Harryn takaisin makuulle.

"Hyvää joulua, pikkuinen", Draco kuiskasi Harrylle ja silitteli tämän päätä Blaisen kiirehtiessä hakemaan joululahjoja.

"JOULULAHJOJA!" Blaise karjaisi (Harry hätkähti äänen yhtäkkisestä voimakkuustasosta) ja asteli Dracon ja Harryn luokse kaksi pakettia mukanaan. Toinen oli paketoitu metallinvihreään ja toinen oli muuten valkoinen, mutta siihen oli painettu nallekuvioita. Harry punastui hieman kun Blaise ojensi hänelle nallekuvioisen pehmeän paketin

"Blaise...ei sinun olisi tarvinnut...minä, minä en..." Harry änkytti unisesti ja Blaise naurahti kättään huitaisten.

"Ei mitään, Harry! Kuulin muutenkin vasta tänäaamuna Dracolta, ettet tiennyt tulevasi tänne viettämään jouluasi!" Blaise hieroi käsiään ja katsoi Dracoa ja Harrya vuoron perään.

"Avatkaa, avatkaa, haluan nähdä ilmeenne!"

Draco avasi ensin lahjansa. Vihreästä paketista paljastui jokin ihmeellinen ja karvainen pallo, Draco kuitenkin tiesi mikä se oli, ja näkymättömyysviitta.

Draco otti viitan paketista ja Blaise virnisti hänelle, "ajattelin että voisit tarvita omaa viittaa ja Harry omaansa kun joudutte hiippailemaan yöllä luutakomeroon."

Draco hymyili ja Harry punastui.

"Kiitos, Blaise."

Draco ei tiennyt mitä muuta hän sanoisi, mutta Blaise ymmärsi tämän ja kääntyi sitten Harryyn päin.

Älä ole mitään kallista, Harry ajatteli epätoivoissaan avatessaan pakettia. Paketista tuli esille Blaisen omatekemä pörrölankainen ja valkoinen pipo, joka näytti ihan lumesta tehdyltä. Pipoon oli kirjailtu vaaleanpunaisia sydämiä ja sen päässä heilui vaaleanpunainen pampula.

Harry punehtui pipon väriseksi vaaleanpunaiseksi ja kiitti Blaisea, joka näytti erittäin tyytyväiseltä Harryn reaktioon.

Harry veti mukavalta tuntuvan pipon päähänsä ja ojensi oman lahjansa Dracolle, joka heitti lahjan ensin Blaiselle ja sitten Harrylle.

Blaise repi pakettinsa auki ja ihaili Dracolta saamaansa kirjaa. Hän kiitti tuhannesti ja rupesi selaamaan kirjan sivuja. Harrylla oli paha aavistus, että hän tiesi mitä kirjassa oli.

Draco oli avannut Harrylta saamansa lahjan ja katseli yhtä suurta sydämmen-muotoista suklaata, johon Harry oli kaivertanut käsialallaan; H/D. Draco hymyili ja antoi suukon Harryn poskelle. Kaikissa
suklaissa oli samanlainen kaiverrus.

Harry hymyili ja Blaise ryhtyi napsimaan Dracolta suklaasydämiä.

"Anteeksi, en keksinyt mitä ostaisin", Harry sanoi pienesti.

Draco silitti Harryn hiuksia ja katsoi poikaa silmät tuikkien, "et olisi voinut keksiä parempaa. Rakastan suklaata."

Harry hymyili ja haukkoi henkeään avattuaan Dracolta saamansa lahjan. Hopeakultainen ketju, jonka päässä oli tikarin ympäri kääriytynyt käärme. Ketju oli pitkä ja se koostui pienistä palloista, jotka kimmelsivät erikseen luoden valonsäteitä Harryn kasvoihin. Käärme oli kiertynyt tikarin ympäri niin, että se muodosti tikarin taakse sydämmen.

Harry aukoi suutaan saamatta mitään sanotuksi. Draco antoi hänelle jotain näinkin kaunista ja hän itse antoi Dracolle vain suklaata. Kyynel vierähti Harryn poskelle ja Draco pyyhkäisi sen hymyillen pois.
Blaise jähmettyi yksi suklaa kädessä ja katsoi Dracoa ja Harrya.

"M-minä..." Harry ei keksinyt mitä sanoa ja Draco painoi sormensa Harryn huulille.

"Se on Malfoyn perheen symboli, tikarin ympäri punoutunut käärme. Yleensä siinä ei ole sydäntä, mutta sain tämän äidiltäni. Hän halusi että annan sen tyttöystävälleni, no tässä tapauksessa poikaystävälleni."

Harry tunsi jotain erittäin lämmintä sisällään ja hän joutui puremaan huultaan ettei alkaisi itkemään.

Draco ilmeisesti vaistosi tämän ja vetäisi Harryn halaukseen.

Harry sulki korun nyrkkiinsä ja laittoi nyrkkinsä rintansa päälle siihen kohtaan, jossa hänen sydämensä sykki kuuluvammin.

"Awww", Blaise huokaisi yksi suklaasydän kädessään ja puraisi siitä palan.


Harry, Draco ja Blaise pelleilivät lumessa ja Harry sai kokea Luihuisten vimman kun molemmat pojista olivat häntä vastaan lumisotaa.

"Sori, Harry, mutta Luihuiset ovat aina Rohkelikkoja vastaan!" Draco oli virnistänyt ja Harry oli nyt pahasti alakynnessä, kun Draco ja Blaise laukoivat häntä vuoronperään lumipalloilla.

Harry nauroi ja juoksi äkkiä suuren lumikeon taakse valmistelemaan itselleen lumipalloja. Harry noukkasi yhden pallon maasta ja työnsi päänsä esiin lumikeon takaata, hän ei nähnyt ketään ja yhtäkkiä joku tarttui häntä takinselkämyksestä. Harry huudahti säikähtäneenä kun hänen kaappaajanaan toiminut Blaise raahasi häntä puun alle.

Blaise köytti Harryn sauvanheilautuksella puuhun ja Draco heilautti sauvaansa tipauttaen jälleen puussa olleet lumet Harryn päälle.

"Hei! Päästäkää minut irti", Harry nauroi ja rimpuili köyttä vasten lunta kasvoillaan.

Blaise ja Draco istuivat häntä vastapäätä ja hymyilivät ilkeähkösti, "olet sotavankimme", Blaise hymyili silmät kaventuneina.

"Saat olla juuri siinä", Dracokin naurahti ja nousi seisomaan. Hän käveli Harryn luokse ja painoi huulensa Harryn huulille pyyhittyään ensin lumia pois Harryn suun ympäriltä, Blaise hymyili ja lässähti makaamaan lumeen. Harry avasi voihkaisten suunsa Dracon kielelle ja antoi sen tutkiskella hänen suutaan. Harry ei nähnyt mitään muuta kuin valkoista, lunta oli tippunut hänen laseilleen ja Harrysta tuntui, että Draco oli loihtinut lumen jäämään kiinni hänen lasejensa linsseihin. Draco painautui Harrya vasten ja piti toisella kädellään Harrya kasvoista toisen harhaillessa pojan takin ja paidan alle. Dracon yhä suudellessa Harrya, Harry hätkähti kylmien sormien hyväillessä hänen vatsaansa.

Dracon vetäytyessä irti Harrysta, mutta vain sen verran, että heidän nenänpäänsä vielä koskettivat toisiaan, Harry huohotti suu hieman raollaan. Hänen poskensa oli ruusunpunaiset ja ne sopivat hyvin yhteen hänen uuden piponsa kanssa. Oli outoa, kun hän ei nähnyt mitä Draco teki. Vaikkei hän poikaa nähnytkään, Harry oli varma pojan olevan Draco.

"Voitte lainata sitä sinulta saamaani kirjaa jos haluatte!" Blaise huudahti Dracon takaata.

Draco naurahti, todistaen Harryn olleen oikeassa siitä kuka hänen edessään oli, ja veti Harryn kaulaliinan pois voidakseen painaa päänsä pojan niskaan. Harry voihkaisi Dracon nuoleskellessa hänen niskaansa, näykkiessä sitä ja painaessa siihen suu avonaisia suudelmia. Draco siirtyi nuolaisemaan Harryn korvalehteä, koska hän tiesi pojan pitävän siitä. Harry huokaisi ja hänen suu
jäi hivenen auki kun taas hänen silmänsä sulkeutuivat. Ei hän kuitenkaan näkisi mitään.

Draco laittoi molemmat kätensä Harryn paidan alle ja hieroi Harryn kylkiä. Harry tunsi hänen kasvojensa kuumottavan kylmässä talvi-ilmassa Dracon suudellessa hänen niskaansa ja pojan kylmien käsien hyväillessä hänen kylkiään. Kädet siirtyivät alemmas ja mahtuivat Harryn löysien housujen suusta pojan pakaroille.

Harry hätkähti, hänen silmänsä rävähtivät ammolleen ja hän punastui rajusti Dracon nuoleskellessa hänen korvalehteään. Harryn suu retkotti auki Dracon hieroessa hänen pakaroitaan pienin pyörremäisin liikkein. Harry tunsi Dracon hymyn hänen niskaansa vasten ja voihkaisi pettymyksestä Dracon vetäessä kätensä pois Harryn housuista.

Harry ei nähnyt mitään mitä seuraavaksi tapahtui ja jotenkin hänestä tuntui siltä, ettei mitään enää
tapahtuisi. Hän huohotti vielä hetken ja yritti koota itseään. Blaise ja Draco tarkkailivat Harrya ilkikurisesti hymyillen.

"Voisimmehan jättää sinut siihen", Blaise ehdotti virnistellen.

"Voi raukkaa kun et näkisikään mitään ja sitten McGarmiwa löytäisi sinut siitä, puuhun köytettynä...voisimme vetäistä housusi kitnttuihisi. Ajattele muiden opiskelijoiden ja oppilaiden ilmeitä!" Blaise kiusasi Harrya ikävän totisella äänellä.

Harryn poskia kuumotti ja hän yritti saada edes kätensä irti köysien puristuksesta.


Harry aneli Dracoa ja Blaisea päästämään hänet irti puolentunnin kestäneen roikkumisen jälkeen samalla kun musta pöllö liihotti Dracon luokse antamaan hänelle kirjeen.

Draco taitteli kirjeen auki Blaisen astellessa Harryn luokse kiusaamaan tätä. Hopeakultainen sormus tipahti hänen käteensä.

"H-hei, Draco..? Blaise...Blaise!? DRACO!"

Draco katsahti nopeasti Harrya ja Blaisea. Blaise oli vetänyt Harryn takkia auki ja paidankaulusta irti ihosta, että sai kaadettua lunta pojan lämmintä ihoa vasten.

Draco hymyili ja käänsi katseensa päätään pudistellen kirjeeseen Harryn huudoista huolimatta.


Draco,

Kuten varmaan tiedät, olen palannut Azkabanista. Olen järkyttynyt Draco, kuulin Pimeyden Lordilta että sinulla olisi jotain tunteita Harry Potteria kohtaan! Draco, sinun täytyy kuunnella minua.
Tässä kirjeeni mukana on sinulle sormus, jossa on Malfoyn symboli. Anna se Potterille, se vie hänet suoraan Pimeyden Lordille, niin kuin Pimeyden Lordi haluaakin. Jos et tee sitä, hän tappaa sinut.
Olet lapseni ja sinun tulee totella minua, äitisi ja minä olemme sinusta huolissamme ja uhraisitko muka itsesi sen Potterin tähden? Potterista on pelkkää harmia, hän on hyödytön pikkukakara!
Tottele minua Draco ja anna sormus Potterille viimeistään uutena vuonna!

Isäsi Lucius



Draco katsoi järkyttyneenä kirjettä ja Blaisen nauru tuntui hänestä kovinkin kaukaiselta. Pimeyden Lordi oli saanut tietää. Kurkkua kurtistava kysymys huuhtoi kaikki muut hänen ympäriltään. Hän vai Harry? Uhraisiko hän Harryn? Draco nosti katseensa kirjeestään suloiseen mustatukkaiseen poikaan.

Harry kinasteli jotain Blaisen kanssa posket heleästi punoittaen, vihreät silmät suurina, kun Blaise
oli napannut Harryn lasit pois hänen nenältään.

Hän on hyödytön pikkukakara! Draco rypisti kirjeen nyrkkiinsä. Harry ei ollut hyödytön! Hän oli maailman suloisin ja ystävällisin ujo poika.

Totuus iski Dracoon kuin veitsi, hänen piti jättää Harry, ennen kuin Pimeyden Lordi saisi hänet käteensä.

Muttei vielä. Draco katsoi Harrya, heidän ensimmäisen ja viimeisen joulun tuli olla ikimuistoinen.

"Keneltä tuli kirje?" Blaise kysyi samalla kun päästi Harryn irti puusta.

"Äiti toivotti hyvää joulua", Draco valehteli ja tunki kirjeen takin taskuun.

Harry kalisteli hampaitaan ja Draco katsoi häntä pakottaen hymyn huulilleen, "onko kylmä?"

Harry katsoi Dracoa murhaavasti ja nyökkäsi.

"Mennään sisälle sitten", Draco hymähti ja sulki Harryn tumpullisen käden oman kätensä rutistukseen.

Blaise voihkaisi pettyneenä, mutta seurasi silti hytisevää Harrya ja Dracoa, jonka teki mieli tappaa se, joka oli kertonut Pimeyden Lordille hänestä ja Harrysta. Eihän kukaan edes tiennyt --
Draco katsahti Blaisea, joka hyppi innostuneena. Ei, ei se Blaise voinut olla. Blaisen isäkään ei kuulunut kuolonsyöjien riveihin.

Voisiko se olla...? Draco puristi hieman lujemmin Harryn kättä. Voiskiko Severus tosiaan tehdä sen hänelle? Draco epäili sitä, mutta kukaan muu ei tiennyt heistä.



"Draco?" Harry kysyi pienellä äänellään. Hän, Draco ja Blaise istuivat Luihuisten makuusalissa takan edessä.

"Hmmh?"

"Voitko hyvin?" Harry kysyi hiljaa ja huolestuneena. Draco oli käyttäytynyt hyvin kummallisesti sen jälkeen kun he olivat tulleet ulkoota. Pelkäsikö Draco, että Harry oli oikeasti tunnin mykkäkoulun jälkeen pahoittanut mielensä Luihuisten kiusaamisesta?

Draco hymyili pakonomaisesti Harrylle ja nyökkäsi.

Harry ei uskonut Dracon olevan kunnossa, mutta hän ei halunnut painostaa Dracoa puhumaan. Harry nousi seisomaan ja hyppelehti vessaan. Heti kun vessan ovi kalahti kiinni, Blaise kääntyi Dracoon päin, "mikä sinulla on?"

Draco huokaisi, hän tiesi, ettei hän voinut salata Blaiselta mitään. Draco kaivoi rypistyneen kirjeen taskustaan ja antoi sen Blaiselle, joka luki sen useaan otteeseen.

"Mitä meinaat tehdä?" Blaise kysyi kauhistuneena ja siirsi katseensa Dracoon.

Draco painoi päätänsä alas ja hieroi kasvojaan toisella kädellään.

Totuus iski Blaiseen ja hän näytti järkyttyneeltä, "sinä aiot jättää Harryn, etkö aiokkin?"  (AN/ aijokkin, aiokkin...puaah.)

Draco nyökkäsi ja Blaise laski kätensä Dracon olkapäälle.

"Mitä se auttaa, Draco? Sinulla on kaksi vaihtoehtoa. Joko annat Harryn Pimeyden Lordille tai kävelet itse yksin hänen luokseen ja..."

Blaisen ääni hiipui kuulumattomiin.

"En aio antaa Harrya hänelle", Draco sihisi raivoissaan nyrkkejään puristellen.

"En uskonutkaan", Blaise totesi, "mutta miksi olet jättämässä hänet?"

"Varmuuden vuoksi", Draco vastasi, "haluan varmistaa, ettei hänelle käy mitään."

"Ensinnäkin, Draco", Blaise huokaisi ja katsoi ystäväänsä, "en ainakaan itse usko että jos jätät Harryn niin Pimeyden Lordin olisi yhtään sen hankalampi saada häntä. Ja toiseksi, Harry rupeaisi varmasti taas viiltelemään itseään jos jätät hänet. Ja vielä viimeiseksi, Pimeyden Lordi ei saa sinuakaan kiinni Tylypahkasta."

Draco pohti Blaisen sanoja kun hymyilevä Harry pommpi vessasta istumaan Dracon vierelle. Draco vetäisi Harryn syliinsä ja nojasi hänen takana olevaan tuoliin. Blaise oli kaikin puolin oikeassa, mutta Draco ei tiennyt vieläkään mitä tekisi. Yhdessä asiassa Blaise nimittäin oli väärässä, Pimeyden Lordi saisi kenet tahansa Tylypahkasta jollain keinoin jos niin halusi.

Draco silitti Harryn hiuksia. Hän ei antaisi Harrya Pimeyden Lordille, eikä hän astelisi tämän luokse itsekään. Jos Pimeyden Lordi sitten yrittäisi hakea Harryn Tylypahkasta, Draco olisi ainakin Harryn
vierellä vaikka viimeiseen hengenvetoonsa asti.


x.x ........................puuuh....
sori tosi kauheesti jos oli tylsyyttävä luku  :o
« Viimeksi muokattu: 03.10.2007 18:50:30 kirjoittanut Hallow »
HYVÄÄ JOULUA! : D

Sierra

  • ***
  • Viestejä: 322
Re: The Lines Between (PG-13) (H/D) OSA 12 tullut!
« Vastaus #37 : 03.10.2007 17:53:28 »
Ihanaa! <3 ^^

Draco on niin... niin... hmm, lojaali ja rakastunut Harryyn! AWW<3
I <3 THIS SO MUCH<3 Koulussa mietin vain, että onkohan tullut jo uusi luku!

Jatkoo vain, mahtavaa luettavaa, ei voi sanoa muuta! <3
“Aha! What villains are these, that trespass upon my private lands! Come to scorn at my fall, perchance? Draw, you knaves, you dogs!” -Sir Cadogan

Winga

  • Gremlin
  • ***
  • Viestejä: 2 446
Re: The Lines Between (PG-13) (H/D) OSA 12 tullut!
« Vastaus #38 : 03.10.2007 18:20:34 »
Tää on niin ihana tarina.  :)
Melkein joka kerta huomaan, että on tullut uusi luku ja heti vain lukemaan.
Aww...
Rakastan oikeasti. Sitten kun vielä kuuntelee Draco and Harrya niin tästä tulee vielä sulosempi...
<3
"It's just like I always say; if you want to find something weird you have to go downtown."

Lucius Black

  • ***
  • Viestejä: 47
Re: The Lines Between (PG-13) (H/D) OSA 12 tullut!
« Vastaus #39 : 03.10.2007 19:07:12 »
Jatkoa on tullut, näemmä.

Joo-o, mullakin alkaa olemaan se vaiva, että ei keksi mitään kommentoitavaa...
Luettua tuli ja pidin kovasti. kerrassaan ihanaa söpöilyä.

L.B.

"Rakentava palaute on kaninkolossa."