Kirjoittaja Aihe: Japanilainen populaarikulttuuri  (Luettu 313960 kertaa)

Odo

  • Sankari
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 12 520
  • 707
Vs: Cosplay-topic
« Vastaus #280 : 24.04.2011 00:37:50 »
Anteeksi tuplapostaus.

Cossiryhmäläiset etenkin, mutta myös muut; kuinka cossien teko sujuu näin kun conkesää lähestytään huimaavaa vauhtia? Onko työt vielä aloittamista vailla, vai joko olette päässeet liki valmiiksi ja hiotte viimeisiä yksityiskohtia? :)

Nii ja ketää tulossa Bakaan? Ite aattelin, että jos vaan on rahaa junaan niin voisin vaikka lähteä, kun se on kuitenkin kohtalaisen lähellä täältä katsottuna ja viimevuotisen Bakan iltabileissä oli hauskaa - ite ainakin tykkäsin. :)


“People can have lovers.
They can have friends. They can be together.
But when you think about it,
you’ll see that originally, we’re alone.”

howboring

  • ***
  • Viestejä: 720
  • master of rottamatto
    • my Yuu/Yokozawa
Vs: Anime, manga ja J-dorama
« Vastaus #281 : 24.04.2011 20:00:27 »
akdskkflflfk. Yritän tässä kirjoittaa Junjousta Hiroki/Nowaki-ficciä. En tajua yhtään millanen koulusysteemi Japanissa on. Hiroki opettaa olikse Mitsuhashin yliopistossa, kirjallisuutta ? literatureksi se on käännetty englanniksi. Onko tää paikka siis yliopisto? Ja onko se samanlainen kun Suomessa? Mitä ihmettä literaturen tunneilla käsitellään? 8(

Oi Junjou <3 päätin tässä just et katson Junjoun uudelleen kokonaan 8) ihana sarja.
'Nezumiiii, where are we going?'
'To a hotel.'
'Huh?'
@ no.6

Aionka

  • Vapaamatkustaja
  • ***
  • Viestejä: 1 298
Vs: Anime, manga ja J-dorama
« Vastaus #282 : 24.04.2011 20:37:01 »
^ No en kyllä tiedä äidinkielen- ja kirjallisuuden opinnoista hölkäsen pöläystä, mut jos jatkossa tarviit japaniapua niin multa voi kokeilla kysyä :D

Vitsit, oon niin rakastunu oresama teacheriin. Badass-naispääosalliset sarjikset on hot.

unicorn

  • ***
  • Viestejä: 26
  • avatar by Huurresinetti
Vs: Cosplay-topic
« Vastaus #283 : 25.04.2011 12:57:03 »
Odoshi, minulla ainakin on ihan kesken x__x Tosin peruukki hankittuna ja jopa yksi osa tarvittavista vaatteista.
Ja tosiaan, ne pitäis saada sitten Bakaan mennessä valmiiksi.. Mutta jos olet tulossa Bakaan, niin tulisin kyllä moikkaamaan jos tietäisin kuka olet :D
Ehkä minä olen salaisuus.

Odo

  • Sankari
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 12 520
  • 707
Vs: Cosplay-topic
« Vastaus #284 : 25.04.2011 16:09:01 »
Odoshi, minulla ainakin on ihan kesken x__x Tosin peruukki hankittuna ja jopa yksi osa tarvittavista vaatteista.
Ja tosiaan, ne pitäis saada sitten Bakaan mennessä valmiiksi.. Mutta jos olet tulossa Bakaan, niin tulisin kyllä moikkaamaan jos tietäisin kuka olet :D
Kyllä saa tulla moikkaamaan! Minä oon vissii bakassa siviilissä, joten cossista tuskin tunnistaa muttamutta enköhän mä jotain keksin itseni tunnistamiseksseni tai sitten galleriasta stalkkeroikaa (sama nick kuin täälläkin).  ;D

Ja oot sinä sitten edennyt cossissasi paremmin kuin minä, joka ei vielä ole edes aloittanut... tota hups... ^^ ''


“People can have lovers.
They can have friends. They can be together.
But when you think about it,
you’ll see that originally, we’re alone.”

Odo

  • Sankari
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 12 520
  • 707
Vs: Anime, manga ja J-dorama
« Vastaus #285 : 25.04.2011 16:51:16 »
Lainaus
Yritän tässä kirjoittaa Junjousta Hiroki/Nowaki-ficciä.
<3 Minä tahdon sitten lukea sitä, linkkaatko tänne? :3 Muutenkin ois ihan kiva, jos tänne joskus linkkailtaisiin anime/manga fikkejä joita muut suosittelette tai olette saaneet kirjoitettua tai jotain. ^^

Minulla on nyt taas päällä uusi innostus, tai oikeastaan vanha mutta siis aloitin lukemaan conania alusta! Nyt siirtymässä osaan 11, ja oi että minä tykkään siitä sarjasta, vaikka hiukan harmittaa kun muistan aika monet murhaajat tuosta, mutta on se silti viihdyttävää lukea noita rikosjuttuja sun muita. Ah, dekkarifiilis. ;D


“People can have lovers.
They can have friends. They can be together.
But when you think about it,
you’ll see that originally, we’re alone.”

Garesu

  • Vieras
Vs: Anime, manga ja J-dorama
« Vastaus #286 : 25.04.2011 18:36:03 »
pöö tulin vaihteeks ihkuttamaan

Oon totally in love Furubaan! Lainaan sitä veljen tyttökaverilta ja se on ihana, parempi ku anime! Tosin siinäkin havaitsee pientä tyylin vaihtumista, mutta whatever. <3 Kun sitä lukee pidemmälle kuin sen animen verran, niin se käy paljo mielenkiintosemmaks. ja kyosta tulee hotimpi Tykkään myös sen kääntäjän huomioista niissä lopussa, varsinkin kun se selittää niiden hahmojen puhetavoista. :>

SPOILAUSTA

Mua ärsyttää, kun se poika, joka auttoi Toorun pienenä kotiin, olikin Yuki! Se ei sovi! Olis ollu paljon kivempaa jos se olis ollu Kyoo. <3 Muutenkin menee hermo kun Yuki koko ajan lääppii Toorua, se kuuluu Kyoolle! ;___; Tosin osassa neljätoista tai viistoista (oon vasta sinne asti lukenut) kun se selittää että ''en näe Toorua naisena vaan äitihahmona'' tai jotain, niin sen pisteet nousee mun silmissä edes hiukkasen.

[/ihkutus]

// Scarlett pienensi spoilaavan tekstin kokoa
« Viimeksi muokattu: 02.05.2011 21:47:46 kirjoittanut Scarlett »

Violetu

  • Draamaprinssi
  • ***
  • Viestejä: 5 928
Vs: Cosplay-topic
« Vastaus #287 : 26.04.2011 23:27:58 »
Cossinteko sujuu... huonosti. Ei yhtään inspaa Bleach, vaikka tosiaan olen ihan suomimangassa ajan tasalla. Viimeisin manga laittoi oikeasti miettimään, että kannattaako koko sarjan lukemista edes jatkaa... noh, mutta ainakin Tatsuki on taas mukana kuvioissa. Mutta kun se tuntuu vaan, ettei sitä ole mitään mieltä cossia, jos ei ole myös Himeä :-\ (ai minullako muka paritus-ongelma/pakkomielle??)

Ja sitten viime aikoina olen tuntenut yhä suurempaa houkutusta lähteä cossimaan (Harry tai) James Potteria (jos kaveri alkaisi Siriukseksi...). Kun kerran ruoskakin löytyy.(??)

Bakacon on kertaalleen nähty ja ikävä kyllä siltä reissulta jäi niin mieleenpainuvat muistot, että sinne tuskin uudelleen tulee mentyä xD Ja kaukanakin se on, eikä rahaa ole yhtään. Ei taida olla tulossa Kikuconiakaan tänä vuonna :-\
Yksi huolestuttava juttu on tuon Animeconin kanssa... pitää pyytää töistä se viikonloppu vapaaksi ja huolestuttaa, että missä vaiheessa saan sen pyydettyä. Pakkohan se on saada, mutta...

I spend my days so close to you
'cause if I'm standing here,
maybe everyone will think I'm alright.
.

Milgia

  • Kapteenska
  • ***
  • Viestejä: 1 791
  • He'd be Her Bert.
Vs: Cosplay-topic
« Vastaus #288 : 27.04.2011 00:12:05 »
Sotken haarukkani sukkaan ihan toisella kuin anime tai manga cossilla : D - Ajattelin nimittäin niinkin mahdottomuutta kuin Mary Poppinsia cossata jossain vaiheessa. Liekö hyvä alku vai ei, kun itseltä löytyy valmiiksi kengät, sukat ja ehkä takki.

Hei vaikka en nyt sata varma ole asiasta, mutta silti kysyn, jos teidän hahmoilla on nuttura kampaus, oletteko tehneet sen omiin hiuksiinne vai ostanut peruukin? , kyselen tätä nyt ihan informaation vuoksi, kun itse pohdin juuri asiaa... Tehdäkö vai etsiäkö jostakin peruukkin.

Ja oletteko te laittaneet mummonne kutomaan, jos olette tarvinneet joitakin neulejuttuja?

M
But deep within my soul, I'm glad the times have changed
As long as rock and roll and the Chevys stay the same.

It was me and you and Chevy.

Noruz

  • pandafanaatikko
  • ***
  • Viestejä: 136
  • KH-kaudella
    • Love♥Shine- Noruzin blogi
Vs: Cosplay-topic
« Vastaus #289 : 27.04.2011 00:32:21 »
Mun mummi neuloo vaan villasukkia tarvittaessa, mut mun ekaa cossia varten on nyt tullu sen verran apua, et sain ompelukonetta lainaks. Saa kyl viel nähä, tuleeko must James vai ei... ^^' Peruukki kyl o, mut mua huolettaa kaikki muut. Ne saappaat o vaikeet hankkia, ja hanskat...

Olisko kenelläkää mitää ideoita saappaiden värkkäämiseen/hankkimisee? Tai niihi valtaviin hanskoihin? Mul olis valmiiks muute täydelliset kengät, mut niis o soljet joit ei saa pois hajottamat niit...

Ja jottei kenellekää jääny kysymystä hahmosta, tarkotan juuri sitä Pokemonista tuttua Rakettiryhmän Jamesia. :D
(random keskusteluun hyppääminen~)
Nyt se on virallista. ♥

Violetu

  • Draamaprinssi
  • ***
  • Viestejä: 5 928
Vs: Cosplay-topic
« Vastaus #290 : 27.04.2011 12:50:56 »
Lainaus
Olisko kenelläkää mitää ideoita saappaiden värkkäämiseen/hankkimisee?
Japan Popissa oli muutama numero sitten aika hauska ohje, jolla tehdä "mieleiset" saappaat. Miltä kuulostaa kenkien päällystäminen sukkahousuilla? En juuri nyt löydä mikä numero se oli, mutta... ::) Tosin niiden piti muistaakseni olla saappaat niiden kenkien... suosittelen etsimään lehden käsiin.

Milgia, miksen ole yllättynyt tuosta hahmovalinnasta...?  :D
jos teidän hahmoilla on nutturakampaus, oletteko tehneet sen omiin hiuksiinne vai ostanut peruukin?
Jos omat hiukset riittää, niin en näe mitään syytä, miksei nutturaa voisi toteuttaa niillä. Itse en ole yhtään nutturapäätä cossannut, koska en malta kasvattaa hiuksia niin pitkiksi... (mutta ajattelin lähiaikoina vierailla peruukkikaupassa!)

Ärsyttävää, kun näiden Punanaamioiden ja Aprillien tyyppisten liikkeiden peruukit ovat niin... epäcossimaisia? Kaikilla on jo joku tietty funktio/hahmo, jollaisille ne on tarkoitettu. Etsipä sieltä sitten vaikkapa Narutolle soveltuvaa peruukkia... ei cosplay tarkoita sitä, että ihminen haluaa näyttää siltä kuin olisi menossa vappunaamiaisiin... *mutinaa*

I spend my days so close to you
'cause if I'm standing here,
maybe everyone will think I'm alright.
.

Milgia

  • Kapteenska
  • ***
  • Viestejä: 1 791
  • He'd be Her Bert.
Vs: Cosplay-topic
« Vastaus #291 : 27.04.2011 13:24:20 »

Milgia, miksen ole yllättynyt tuosta hahmovalinnasta...?  :D
jos teidän hahmoilla on nutturakampaus, oletteko tehneet sen omiin hiuksiinne vai ostanut peruukin?
Jos omat hiukset riittää, niin en näe mitään syytä, miksei nutturaa voisi toteuttaa niillä. Itse en ole yhtään nutturapäätä cossannut, koska en malta kasvattaa hiuksia niin pitkiksi... (mutta ajattelin lähiaikoina vierailla peruukkikaupassa!)

Ärsyttävää, kun näiden Punanaamioiden ja Aprillien tyyppisten liikkeiden peruukit ovat niin... epäcossimaisia? Kaikilla on jo joku tietty funktio/hahmo, jollaisille ne on tarkoitettu. Etsipä sieltä sitten vaikkapa Narutolle soveltuvaa peruukkia... ei cosplay tarkoita sitä, että ihminen haluaa näyttää siltä kuin olisi menossa vappunaamiaisiin... *mutinaa*


Vaikee sanoo  ;D mutta siis, mulla on niin sama ongelma, luulis nyt että nutturoita tarvis muissakin rooleissa kuin jossain mummoroolissa harmaana? Ja olen itse asiassa Tonksin cossauksessakin törmännyt tähän samaan ongelmaan, vaikka sillä onkin kaiken maailman violetteja sun muita hauskoja värejä hiuksissa ^^Nii silti ei löydy mitään hyviä, vaan sellasia tosi tosi epäaitoja joille ei voi tehdä mitään.

Aprillista puheen ollen, pitäski käydä sieltä ostamassa ne söpöt pitkälahkeiset alkkarit :3

M
But deep within my soul, I'm glad the times have changed
As long as rock and roll and the Chevys stay the same.

It was me and you and Chevy.

Yukimura

  • Mrs. Kurosaki
  • ***
  • Viestejä: 1 554
  • Ava by Tuhkatriinu
Vs: Cosplay-topic
« Vastaus #292 : 27.04.2011 15:00:10 »
Lainaus
Cossinteko sujuu... huonosti. Ei yhtään inspaa Bleach, vaikka tosiaan olen ihan suomimangassa ajan tasalla. Viimeisin manga laittoi oikeasti miettimään, että kannattaako koko sarjan lukemista edes jatkaa... noh, mutta ainakin Tatsuki on taas mukana kuvioissa.
Minkä takia sä jäit tuollaista miettimään? Koska periaatteessa Bleach vasta alkoi kunnolla - tosin mä odotan kauhulla sitä kun (spoiler?) Hime ''kidnapataan'', mä inhoan koko hahmoa enkä jaksaisi lukea siitä mitään. Tatsuki on ihan mukava hahmo, harmi vain kun sitäkään ei kauheasti näy (koska sen osuus mangassa on tosi pieni).

Lainaus
Mutta kun se tuntuu vaan, ettei sitä ole mitään mieltä cossia, jos ei ole myös Himeä :-\ (ai minullako muka paritus-ongelma/pakkomielle??)
Hahah. Et kuule ole ainoa jolla on paritus -ongelmia. Mä haluaisin cossata Rukiaa, mutta ei se onnistu ilman Ichigoa (koska Ichiruki<3).

Jos teidän hahmoilla on nuttura kampaus, oletteko tehneet sen omiin hiuksiinne vai ostanut peruukin?
Tietenkin omat hiukset ovat aina paremman näköiset kuin peruukki. Mutta joo, kannattaa tuossa tilanteessa miettiä miten vaikea sen nutturan tekeminen on ja sitten sitä cossatavan hiusten väriä (mä cossasin viime vuonna Konataa ja sillä on räikeän siniset ja ylipitkät hiukset joten ostin peruukin).

Olisko kenelläkää mitää ideoita saappaiden värkkäämiseen/hankkimisee? Tai niihi valtaviin hanskoihin?
Kannattaa katsastaa kaikki kirpputorit ja kierrätyskeskukset läpi. Mä löysin mun Konata cossiin viime vuonna just oikeanlaiset kengät 1e kierrätyskeskuksesta.

Lainaus
Ärsyttävää, kun näiden Punanaamioiden ja Aprillien tyyppisten liikkeiden peruukit ovat niin... epäcossimaisia? Kaikilla on jo joku tietty funktio/hahmo, jollaisille ne on tarkoitettu. Etsipä sieltä sitten vaikkapa Narutolle soveltuvaa peruukkia... ei cosplay tarkoita sitä, että ihminen haluaa näyttää siltä kuin olisi menossa vappunaamiaisiin... *mutinaa*
Jos haluaa panostaa siihen pukuun/perukkiin niin kannattaa ostaa ihan ulkomailta - toki se tekee lompakolle kipeää, mutta yleensä niiden laatu on sitten hyviä. Ne on kuitenkin suunniteltu just sille yhdelle hahmolle ja ne on käsityöllä tehtyjä.

Mulla on ongelma! Lupauduin cossaamaan jotain randomia jostain Kuroshitsujista ja mä en tiedä siitä sarjasta mitään. Pitäisi saada se ilmeisesti traconiin mennessä valmiiksi ja kiva kun ei ole mitään intoa tehdä sitä pukua kun ei tiedä sarjasta mitään. *Huoh*

Noruz

  • pandafanaatikko
  • ***
  • Viestejä: 136
  • KH-kaudella
    • Love♥Shine- Noruzin blogi
Vs: Cosplay-topic
« Vastaus #293 : 27.04.2011 22:26:12 »
Kiitos ehdotuksista~ Oon kans kyl lukenu sen numeron, mut mul ei oo sopivii saappait siihe... Ja kirppareita on tullu kierreltyä, mut jatkan epätoivosta etsintää... ^^'

Lainaus
Ärsyttävää, kun näiden Punanaamioiden ja Aprillien tyyppisten liikkeiden peruukit ovat niin... epäcossimaisia? Kaikilla on jo joku tietty funktio/hahmo, jollaisille ne on tarkoitettu. Etsipä sieltä sitten vaikkapa Narutolle soveltuvaa peruukkia... ei cosplay tarkoita sitä, että ihminen haluaa näyttää siltä kuin olisi menossa vappunaamiaisiin... *mutinaa*

Toi on kyl tuttua! Oon onnellinen, etten cossannutkaa Aizenia, koska peruukkii olis ollu mahoton löytää tällä budjetilla... Mut löysin yllättävän laadukkaan peruukin Tamperee Punanaamiosta Jamesia varten... Piti kyl leikat vähintää 20 senttiä siit peruukista, jotta tuli sopivan pituseks. ^^'
Mut yllättävän laadukas ja suuri piirtei sopiva värinenki. :3 Naruto-cossiin ei kyl millää löytys hyvää peruukkii sellasest kaupast, mäki etein melkei puol tuntii oikeeta värii Jamesia varte!Ja ko suurin osa näyttää vappuperuukeitl, ni... Lähes yht pahoi ko Tiimari. :D
Nyt se on virallista. ♥

Milgia

  • Kapteenska
  • ***
  • Viestejä: 1 791
  • He'd be Her Bert.
Vs: Cosplay-topic
« Vastaus #294 : 28.04.2011 16:59:59 »
Ah miumpa hiusongelma tuli ratkaistua koska löysin hyvän tutoriaalivideon : DD Pari kolme senttiä pitää hiuksia kasvattaa niin sitten onnistuu... Eikä se ollu ees kovin vaikea. Itseasiassa aikalailla niin miten itse olin asian pähkinyt ^^

Niin ja löysin mun Poppins-sävyn huulipunan varastoistani. Nyt pitäisi alkaa kaivella ompelukonetta esille ja käydä sen kanssa voitokasta taistelua (100-0 mulle, mutta tod.näk 100-0 ompelukoneelle -_-')

Tilailetteko te niitä teidän kaavoja jostain vai teettekö jonkun kaava-asiantuntijan kanssa niitä kuvista?

M
But deep within my soul, I'm glad the times have changed
As long as rock and roll and the Chevys stay the same.

It was me and you and Chevy.

Noruz

  • pandafanaatikko
  • ***
  • Viestejä: 136
  • KH-kaudella
    • Love♥Shine- Noruzin blogi
Vs: Cosplay-topic
« Vastaus #295 : 28.04.2011 22:51:26 »
Mul on pari omaa kaava-asiantuntijaa. Ne auttaa cossin kanssa. Ens viikolla taas suunnittelemaan ja kattelemaan kankaita~ :D (Ehkä.)
Nyt se on virallista. ♥

howboring

  • ***
  • Viestejä: 720
  • master of rottamatto
    • my Yuu/Yokozawa
Vs: Anime, manga ja J-dorama
« Vastaus #296 : 02.05.2011 16:34:05 »
Tulin tulokseen että Hiroki opettaa jossain yliopiston kaltaisessa paikassa kirjallisuutta ja laitoin sitä kuvaamaan "kirjallisuuden professori" tai "avustava professori". Oi tulinpa iloiseksi kun kirjoituksiani halutaan lukea n__n linkitän toki Odoshi ! Mutta tossa varmaankin kestää melko kauan, että saan valmiiksi. En ole varma vielä että miten jatkan tosta ja miten se loppuu o__ö
Ja mustakin olisi mukava lukea ficcejä, linkitelkää (8

Lainaus
Minulla on nyt taas päällä uusi innostus, tai oikeastaan vanha mutta siis aloitin lukemaan conania alusta!
Conania on mukava lukea silleen muutamia, mutta jos lukee kymmenen putkeen niin niihin rikoksiin tylsistyy ja lisäksi juoni etenee melko hitaanlaisesti. Missä vaiheessa Conan on tällä hetkellä? Onko Conanin todellinen henkilöllisyys jo selvinnyt sille sen ihastukselle... Ranille? Muistakaa laittaa spoilerivaroitukset muille (8
'Nezumiiii, where are we going?'
'To a hotel.'
'Huh?'
@ no.6

Odo

  • Sankari
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 12 520
  • 707
Vs: Anime, manga ja J-dorama
« Vastaus #297 : 10.05.2011 13:25:42 »
Lainaus
Missä vaiheessa Conan on tällä hetkellä? Onko Conanin todellinen henkilöllisyys jo selvinnyt sille sen ihastukselle... Ranille?
Minä en tiedä onko asia selvinnyt Ranille vai ei, koska Conan jäi minulta jossain vaiheessa kesken juuri pituutensa takia. Nyt taitaa olla japanissa menossa osa 68 (wikipediasta tosin katoin, he) ja Suomessa 64, eikä Aoyama ole vieläkään saanut sarjaa päätökseensä. Dekkarifriikille (joka minusta on nyt tullut pahasti) rikoksia rikoksen perään on ilo lukea, muttah, kyllä se jossain vaiheessa alkaa maistua puulta, kun juoni todellakin etenee hyvin hitaasti. Spoilervaroituksia ei tarvittu, mutta jos joku tarkentaa tätä niin laittakaa ne spoiler, koska mulla lopahtaa mun innostukseni täysin jos nyt spoilaannun!

Ja fikkejä ois tosi kiva lukea, jos joku täällä haluaa suositella tai mainostella omiaan ja voidaan niistä sit jutella, jos tulee jutun aihetta. Vähän niinku fikkipiiriä, mutta ei kuitenkaan, koska täällä käydään myös muutakin keskustelua. :> Siitäpuheen ollen tapoin blokkini Salapoliisi Conan fikillä Menneisyyden taakka, K-11. Lyhyt ficlet, mutta ajattelin mainostaa täällä, kun Conan on aika tuntematon fandom finissä, kai. ^^'' eheheh ja kaipaan lukijoita, koska sain blokkini vihdoin pois päiviltä eiku...


“People can have lovers.
They can have friends. They can be together.
But when you think about it,
you’ll see that originally, we’re alone.”

Violetu

  • Draamaprinssi
  • ***
  • Viestejä: 5 928
Vs: Anime, manga ja J-dorama
« Vastaus #298 : 10.05.2011 21:53:59 »
Huuh, lukaisin tuossa viikonlopun aikana La Esperancan kaikki ilmestyneet osat uudestaan ja se innoitti saattamaan loppuun ficin Katseeni vankila, K-13, joka on ollut tekeillä jo ensimmäisen osan ensimmäisestä lukemisesta lähtien. Sisältää minimaalista spoilausta ensimmäiseen osaan liittyen ja keskittyy Robertin näkökulmaan.

Viime aikoina olen lainaillut armottomia mangavuoria kirjastosta, about tahtia yhdeksän kirjaa viikossa ;D
Samalla on tullut tutustuttua uusiin sarjoihin, kuten Shugo Chara ja Rinne.
Shugo on ainakin osoittautunut erittäin viihdyttäväksi, joskin 10+ on mielestäni vähän turhan heppoinen ikäraja joidenkin juttujen osalta... täynnä kauniita poikia (joita on helppoa erehtyä luulemaan tytöiksi) ja söpöjä tyttöjä ja ihania vaatteita ja kaikkea muuta söpöä. Ikuto...♥ Grrr.
Suosittelen ehdottomasti, jos haluaa lukea jotain hyväntuulista, söpöä ja harmitonta(?). Tekisi vähän mieli ficata, mutta se olisi vähän sama kuin kajoaisi sakkolihaan :'D

Rinne... noh, riittää, kun ajattelette Inuyashaa. Laatu on taattu, mutta juoni on ainakin toistaiseksi (kahden pokkarin perusteella) hämärän peitossa. Oikein hyvä sarja lainailla, jos ei ole mitään lukemista.

Lainaus
Joo mä tulen nyt tänne ihkuttamaan, koska mulla on tarve ihkuttaa enkä viitti piinata mun kavereita mut. Kuroshitsuji on ehkä ihkuin sarja ikinä.
Hmmm, taas yksi rasti lisää kyseisen sarjan puolesta :D Ehkä pitää oikeasti kesällä conista ostaa eka osa ja tutustua.

I spend my days so close to you
'cause if I'm standing here,
maybe everyone will think I'm alright.
.

Odo

  • Sankari
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 12 520
  • 707
Vs: Cosplay-topic
« Vastaus #299 : 21.05.2011 00:26:33 »
Noruz, mistä saa oman kaava-asiantuntijan vai onko ne siis jotani sun tuttujas? Oon tyhmä.  :D

Ja tämä on aivan uskomaton (kyllä, rakastan miekkoja/veitsiä yms) haluan omakseni ehdottomasti Sephirothin miekan!
Sekä tietysti tämän, koska Tooshiroo.<3 Saakohan tuollaista käyttää coneissa, tuskin... vaikuttaa liian vaaralliselta propilta. Löysin muuten tuolta sivustolta myös ainakin Ichigon (Bleach) miekan, sekä Cloud Strifen miekan (FF VII). Aika kallista, valitettavasti.

Onneks kuitenkin löysin urumista sellainen juuri Tooshiroon miekan, jota aion käyttää. :> Tosin mulla ongelmia rahan ja kaavojen kanssa, vaikka propit ois niinku hallussa (miekka ja peruukki ehkä). Tosin saatan joutua vetämään koulupukuversionin, vaikken haluis.

//Paitsi, että mietin myös vaihto-ehtoa ostaa.
Huomaako kukaan muuta eroa kuin Tooshiroon valkoisentakin (ja tietty olkanauhan)? Koska molemmat ovat kyllä shinigami asuja, mutta haluan vielä varmistaa ettei mitään suurempia eroja asuissa olisi, kun Rukian asu olisi halvempi, ehe.

Tässä siis ne cossit joita vertailla Rukia ja se oikea cossattava Hitsugaya. Mielipiteitä :> Tooshiroo maksaa 103dollaria ja Rukia 89dollaria eli siinä on eroa 14dollaria eli n. 10 euroa. Aika kallista, sanon minä. Muttamutta...
« Viimeksi muokattu: 21.05.2011 01:05:19 kirjoittanut Odoshi »


“People can have lovers.
They can have friends. They can be together.
But when you think about it,
you’ll see that originally, we’re alone.”