Kirjoittaja Aihe: Salapoliisi Conan, Menneisyyden taakka, K-11, Sherry/Gin, angstromance, ficlet  (Luettu 1439 kertaa)

Odo

  • Sankari
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 12 546
  • 707
Fandom: Salapoliisi Conan
Disclaimer: Gosho Ayoama omistaa hienon dekkarimangan, sen hahmot ja tarinan.

Title: Menneisyyden taakka
Author: Odoshi, it's meh
Rating: K-11
Warning: verta (viittaus murhaan)
Genre: angst, romance
Paring: Sherry/Gin
Summary: Lumihiutaleet olivat niin kauniita ja peittivät maailman rumuuden alleen antaen turvaa ja toivoa huomiseen.

A/N: Halusin kirjoittaa jotain Conanista ja vihdoin tappaa blokkini, vähän epäröin tän julkaisussa koska tämä on noh, ei mitään kovinkaan erikoista ja epävarmaa tekstiä muutenkin. Muttah, jostain se on taas aloitettava kirjoittamaan, kun blokkia ollut jo tammikuusta lähtien eli kohta 5kk. Hui kauhia, niin kauan. Fikin nimi "Menneisyyden taakka" tulee oikeastaan Conanin luvusta 10 osassa 24, josta sain idean kirjoittaa jo pitkään haluaami Sherry/Giniä. Ah, Gin on ihana hahmo, oon tykänny siitä jo ekasta osasta lähtien. Muttah, päästän teidät lukemaan minulle täysin uutta fandomia fikkailussa, sekä blokkini jälkeistä tuotosta.~

Menneisyyden taakka


Lumihiutaleet laskeutuivat hiljalleen taivaalta peittäen veriset jäljet alleen. Routainen maa oli värjäytynyt verestä punaiseksi ja kaksi toiseensa kietoutunutta henkilöä seisoivat vastakkain naisen pään painautuneena kumaraan.

”Sataa lunta.”

Se oli yksi niitä hyviä hetkiä, jota kuormitti katumus. Suudelma syyllisen huulille, mutta molemmat heistä olivat tehneet syntiä. Organisaatio, jolle he työskentelivät oli ajanut heidät yhteen ja kasvattanut Sherrystä katkeroituneen ja Ginistä,hänen ensirakkaudestaan, kylmän ja viileän kuin jäätävä tuuli heidän ympärillään, josta ei saanut otetta.

”Haluan lopettaa tämän”, naisen huulilta kantautui herkkä pyyntö, kuori oli särjetty.

”Ei, Sherry, sinun on pysyttävä kanssani.”

Yksi pyyntö ja lupaus siitä, ettei hänen tarvitsisi enää katua. Lumihiutaleet olivat niin kauniita ja peittivät maailman rumuuden alleen antaen turvaa ja toivoa huomiseen. Ei enää kauan, sitten hän olisi vapaa, mutta miehen käsivarret hennon kehon ympärillä pitävät hänet paikallaan.

Sormet hapuilivat punaisia hiuksia ja kasvot painautuivat painamaan hellän suudelman huulille.


Nyt kaikki oli toisin; nainen sidottuna pienen tytön kehoon pelkäämään. Kasvoja koristivat kyyneleet ja silmät kuin sielun peili huusivat vapautta. Hänen rakkautensa, ainut turva harmaassa menneisyydessä ei enää kulkenut hänen rinnallaan opastaen oikealle tielle.

Sydämen kylmyys oli sulanut kevään koittaessa ja tuonut tilalle uusia tunteita; pelko, katumus, itsesääli, joita ei voinut paeta.
Tutut ja turvalliset askeleet rinnalla seurasivat nyt jalan jäljissä kylminä ja itsevarmoina ampumaan entisen rakastajattarensa ilman sääliä tai tunteita menneisyydestä.

”Sherry, minä löydän sinut.”

Tyttö itki hiljaa vuotellaan itsensä uneen nähden painajaisia tulevaisuudesta, jossa oli vielä kauan sitten nähnyt pienen liekin pilkahduksen onnellisesta tulevaisuudesta.
« Viimeksi muokattu: 10.06.2012 22:00:33 kirjoittanut Yukimura »
“People can have lovers.
They can have friends. They can be together.



But when you think about it,
you’ll see that originally, we’re alone.”

Odo

  • Sankari
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 12 546
  • 707
Vs: Menneisyyden taakka, K-11
« Vastaus #1 : 11.05.2011 16:16:41 »
EpikFeil, kivaa että tulit kommentoimaan, vaikket fandomia tunnekaan. :> Ja tuosta canonista, noh minä en tiedä itsekään onko se virallisesti canonia vai ei, kun Gin on ybermysteerihahmo, joka kyllä puhuttelee Sherryä rakkaanaan, mutta petturi taas ei puhu mitään koskaan, että hän ja Gin olisivat edes tehneet töitä yhdessä samoissa operaatioissa (organisaatio on kyllä sama). Ken tietää, mutta olen varma, että se on canonia!

Joo no en yllättynyt itsekään, että oon blokin takia ruosteessa, muttah kiitos kaikesta rakentavastakin kommentista niin tietää että mihin kiinnittää huomiota ja näin. Saat muuten muutakin luettavaa minulta, koska oon jo aloittanut yhden fikin ja pari suunnitteilla. :> Kiva että joku jaksaa odotella mulla jotain luettavaa. x)
“People can have lovers.
They can have friends. They can be together.



But when you think about it,
you’ll see that originally, we’re alone.”

Anzu

  • Assassin
  • ***
  • Viestejä: 80
    • Conan-kun
Vs: Menneisyyden taakka, K-11
« Vastaus #2 : 22.05.2011 00:26:18 »
Sarjan megaluokan fanina oli ilahduttavaa nähdä tästä jotakin rustausta täällä myös! Gin on ehdottomasti yksi suosikeistani sarjan hahmoista. Jotenki se täydellinen mysteeri jaksaa kiehtoa, harmi tosin kun näkyy niin harvoin koko hahmoa. Ja se vielä täytyy nostaa esille, että en ole aikaisemmin edes tainut lukea enempää, kuin yhden ficin tällä parituksella, joka olisi mielenkiintoa nostattava.

”Sherry, minä löydän sinut.”
Tämä oli mukava sisällytys tekstiin mukaan, kun Ginin pakkomielle Sherryn löytämiseen on nostettu varsin usein esille.

No, toivottavasti kirjoitat tätä fandomia lisääkin, täällä on ainakin yksi innokas SC fani, joka tietää sarjasta varman vähän liikaakin jo. :D
"Nothing is true; everything is permitted."
~
"They didn't break me. I am broken."

Odo

  • Sankari
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 12 546
  • 707
Vs: Menneisyyden taakka, K-11
« Vastaus #3 : 22.05.2011 10:53:49 »
Anzu, kiitos kommentistasi ja hienoa, että finistäkin löytyy näitä Conan-fikkien lukijoita. :> Gin on todellakin mahti kaikessa salaperäisyydessään, oikeastaan koko organisaatio voidaan luokitella tähän kategoriaan. :D Tämä paritus on yksi minun OTP parituksistani, joten luultavasti kirjoitan tätä vielä lisääkin, vaikkei het olekaan ihan omaa genreäni, mutta kaikkeen oppii. Conanista tuun varmaan jatkossa kirjoittamaan lisää, ainakin suunnitteilla on ollut, että kirjoittaisin jonkun dekkarityylisen fikin, jossa Heiji on pääroolissa - koska Shinichi vie aina voiton ja se ei ole reilua! ;D

Oon myös miettinyt haastetta tälle fandomille, mutta saapahan nähdä. :>
“People can have lovers.
They can have friends. They can be together.



But when you think about it,
you’ll see that originally, we’re alone.”

Kaatosade

  • pervektionisti
  • ***
  • Viestejä: 4 856
  • kiero ja sarkastinen
Viime aikoina tullut kulutettua suorastaan hävettävä määrä Detective Conania, joten oli hauska kun sattui silmään ficcikin aiheesta. Mun on jotenkin helppo uskoa, että näillä olisi ollut sarjassa suhde, koska Gin on tosiaan ihan pakkomielteinen Sherryn löytämisen suhteen, joskin rumaahan siitä varmasti sitten tulee...

Tämä oli mukava tunnelmapalanen synkillä vivahteilla, joita ihan ehdottomasti tässä parissa kyllä pitää ollakin. Sherry tuntui omalta itseltään ainaisen pelkäämisensä kanssa.

Vaikea keksiä sanottavaa näin lyhyestä, mutta tämä oli maukas välipala, luin ja pidin, kiitän. <3
Mitä tarinoita kertoisin sinulle hämärän rannalla
että haihtuisi surusi, suloinen ja surullinen nukkeni.   (Pablo Neruda)


Odo

  • Sankari
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 12 546
  • 707
Voi kamala, että on outoa lukea itse omaa vanhaa tuotantoaan. :'D

Kiva kuitenkin Pics, kun löysit tämän unohtuneen tapauksen ja kommentoitkin! Mukava kuulla, että olet pitänyt pätkästä ja hahmot ovat onnistuneet. Itsekin luin tämän varmaan ensimmäistä kertaa sitten vuoden 2011, kun olen tämän kirjoittanut. Paljonhan tässä olisi parantamisen varaa. :'D Tiedä vaikka itsekin kahlaisi taas Coneneita läpi (vaikka ikuinen harmini on se, että hyllystä ei löydy kuin n. 40 osaa) ja kirjoitettua vähän uudempaakin Conania. Gin on yksi mielenkiintoisimmista hahmoista, joten siitä oli kiva kirjoittaa ja hyvä, että se ja Sherrykin oli onnistuneet. :>
“People can have lovers.
They can have friends. They can be together.



But when you think about it,
you’ll see that originally, we’re alone.”