Traconin viikonloppuliput meniki sitten jopa yllättävän nopeasti tänä vuonna, alle tunnissa

Onneks olin ajoissa liikkellä (heti kuudelta), ja vaikka sivut lagittikin ostoryntäyksen takia, sain viikonloppulipun ostettua! Oliko muilla yhtä hyvä tuuri?
Desuconin jälkeen on ollut kyllä semmonen tunne, että eihän se viikonloppu riittänyt mihinkään, tartten lisää

Tracon kyllä tulee hyvään saumaan senkin suhteen (toki pitää yrittää järkätä perjantai vapaaksi töistä, koska sen illan ohjelmiin olis kiva ehtiä). Tarkoitukseni olis myös pitkästä aikaa cossata! Mulla onkin tilattuna SK8:n Kaorun
siviiliasu (ja peruukki), kun en jaksa itse ommella mitään tällä kertaa, ja toivon että ne on hyvät ja saan kaikki osat ajoissa niin cossi onnistuu. Sopivat piilarit mulla on jo, tilasin tossa reilu kuukausi sitte ku mulla oli PinkyParadiseen koodi, jolla sai kahet piilarit yksien hinnalla + ilmaset postarit (niin ostin ne harmaiden Princess Mimien lisäksi). Tai no en oo kyl vielä kokeillu omaan silmään et onko sopivat, mutta design näyttäis just täydelliseltä.
Traconin ohjelmakin vaikuttaa tänä vuonna tosi kiinnostavalta, iski melkee paniikki sitä kattoessa XD Paljon kivaa menee päällekkäinkin, et pakko sit yrittää valita, mitä menee katsomaan.
Kaikkein eniten mua kyllä vetää puoleensa
Mielenterveys Digimonissa,
Lolita ja pikamuoti sekä
Free!-uimapoikanostalgia, ja tietty AMV-kisa, vaikka kyllä mä niin haluun mennä kattoo myös luennot fanifiktiosta, Genshin Impactin ongelmallisista faneista, Pokemonien designeista, Muumeista, animefiguurien keräilystä, gachapeleistä... joo kertoo varmaan sen et pitäis oppia Traconiin mennessä monistamaan itsensä niin vois mennä joka ohjelmaan XD Mut ihanaa että on niin paljon, mitä odottaa!
Tiiän ainaki pari finiläistä, jotka on Traconiin tulossa, mutta mites muut? Olis hauska ainakin moikkailla muita siellä! Desussa en nähnyt melkee ketää tuttuja, vaikka tiiän että siellä niitä oli 😅 Kertokaa kans jos teillä on jotain cossisuunnitelmia ja mitä mieltä ootte tulevista ohjelmista.