Mun Rarry-sydän taas itkee verta, jos ohkasesti homoseksuelli pohjavire poikien väliltä jää pois!
Joo sama 😭😭 Toivon myös, että Ronin hahmo pysyisi sellaisena kuin kirjoissa, eikä yksinkertaistuisi sellaiseksi "porukan vitsiksi", miten leffoissa kävi enemmän tai vähemmän :/ En kestä jos taas saa kuulla, että kaikki Ronin parhaat palat ja vahvuudet annetaan Hermionelle ja muille hahmoille. Oikeutta Ronille! 😭
mutta huomasin kyllä kans ne tupavaakunat sekä sen, wizards are on budget too kun katseli niitä Suuren salin surullisen yksinkertaisia illallislautasia. 
Mä kans oon hajoillu varsinkin hahmojen aamiaistarjottimille XD Kyllä sitä kuvitteli Tylypahkaan aamupalallekin paljon hulppeammat tarjoilut kuin mitä sarja on trailerin perusteella tarjoamassa.
Jonkun kuvan näin myös tupavaakunoista, ja ne oli ainakin sen perusteella aika pettymys. Odotin jotain mahtipontisempaa.
Mulla on vieläkin hirveän ristiriitaiset fiilikset koko jutusta, enkä tiedä, aionko katsoa tv-sarjasovitusta laisinkaan. Samaan aikaan olen utelias ja kauhuissani, ja joistain jutuista trailerien perusteella tykkään tosi paljon ja joillekin taas en ole lämmennyt yhtään (enkä varmaan ikinä lämpenekään). Lisäksi tuntuu tosi oudolta edes nähdä muita näyttelijöitä tutuissa rooleissa, kun leffat (+ mielikuvat, mitä kirjat ovat lukiessa luoneet) ovat niin vahvasti mielessä. Vähän sellainen uncanny valley -fiilis, kun samaan aikaan on niin paljon tuttua mutta kuitenkin vierasta. Uusi ficcausaalto kyllä olisi kiva! Tai jos sitä itsekin vaikka innostuisi ja inspiroituisi kirjoittamaan Pottereista. Se ei tosin ole ikinä ollut mulle sellainen ns. kirjoitusfandom, vaan lähinnä tulee luettua Potter-ficcejä. (Jotenkin saan ideat aina ihan muihin sarjoihin...)