Kirjoittaja Aihe: Harry Potter  (Luettu 162784 kertaa)

Eveliina L

• Hey I can fly
Vs: Harry Potter
« Vastaus #100 : 05.09.2026 08:44:56 »
Mä vaan varaudun pahimpaan skenaarioon, koska pessimisti ei pety. Ja näin kun sanon niin luultavasti oon sitten ensimmäisenä kirjoittamassa H/D-ficcejä uudesta sarjasta, jota en kylläkään ole ollut kauheasti aikeissa katsoa, mutta mitä vaan, että pääsen eroon nykyisestä vitsauksesta. ;D

//Ja toivottavasti ihmiset nyt ei ota tätä tosissaan. Mä luen Harry/Dracoa ja jos se on uusi aalto, se on enemmän kuin tervetullutta. Mikä vaan kirjoitusaalto ja lukuaalto on tervetullutta.
« Viimeksi muokattu: 05.09.2026 09:00:11 kirjoittanut Eveliina L »
"Do I want him here forever? Yes, of course." -Leon Draisaitl
Avasta kiitos kuuluu flawlessille

Angelina

• the vampire
  • Valvoja
« Vastaus #101 : 06.09.2026 21:45:13 »
Mikä vaan menee, mutta ei se jos tästä lähtee käyntiin joku uusi Harry/Draco -aalto. Siinä tapauksessa revin kyllä pelihousuni.;D ;D

Mitä on tämä hate! :''D Mä ihan intopiukeena odotan, että saataisiin lisää matskua (esim. joku Feeniksin Kilta, näkyikö Draco ko. leffassa ehkä 15 sekuntia?) ja jos siitä lähtisi pieni tai iso uusi drarrybuumi ;D Olisin ihan mukana!! Mutta juu ei, en minä ainakaan ottanut tosissani ;)

Mutta noi uudet tupavaakunat oli kyllä lame, nykyään kaikkialla loistava minimalismi oksettaa mua :'')

could be nice
could be

grafiikat © Inkku ♥

Kiirsu

« Vastaus #102 : tänään kello 00:20:24 »
Voi kun tulisi Drarry-aalto!! Sitä ei voi koskaan olla liikaa. Tai ylipäätään joku ficcaus-aalto, ehkä se boostaisi taas myös omaa kirjoittamista.

Mä yllätyin siitä miten hienolta ja kiinnostavalta traileri näytti. Odotukset ei olleet korkealla, mutta tää on oikeasti aika kivasti toteutettu.

And some people, dance.
"Ja pysyä loitolla heteromiehistä, lesboista ja biseksuaaleista."
-Severus Kalkaros