Menneisyyden minä: Varmaankin tää suhdepaljastuskin saadaan käärittyä aivan hirveään murheellisuuspakettiin. Katsotaan löytyykö paketista sit Danielin irtopää vai mikä.

AI KAMALA!!!
NO EI LÖYTYNYT TÄSTÄ JAKSOSTA
DANIELIN IRTOPÄÄTÄ!!!!!!!!!!! MUT VOI HELE MIKÄ PÄÄTÖS JAKSOLLE. Katsoin sen jo alkuiltapäivästä, mutta mun ajatukseni täst uusimmasta jaksosta ovat edelleen tasoa pelkkää (IHASTUNUTTA) huutoa!! MUN MURHAAJABEIBET!!!! JA AH SE DANIELIN JA ARMANDIN (KOSTO)VIDEO, voiko tällaista ollakaan!!! Musta tuntuu, että mun fiilikset näistä kahdesta on jo useamman jakson ajan olleet tällaisia häkeltyneen yllättyneen onnellisia, että miten miten miten minä saan katsoa jotain näin ihanaa. <3<3<3 Nautin myös mielettömästi siitä Danielin ja Louis'n sekä Lestatin dinneritapaamisesta, siinä oli mainio tunnelma ja se veren lasiin valuttaminen, miten sekin oli jotenkin eroottista? Tai siis tiedän kyllä tasan tarkkaan miten. UH AH. Ja Loustat sai tosi kivasti pienen romanttisen hetken ennen (TÄYSIN ANSAITTUA) teloitusta, mitäs menivät vittuilemaan Danielille, joka herkästi ja rakastuneesti ilmoitti
tapailevansa jotakuta (!!!!!!! kuumasti porottavan auringon alla!!!)! AAAAHHHHHH! Joo. Ei järjellistä sanottavaa. Lisään vielä että se Merrick-noita oli PELOTTAVA. Tai siis Claudia oli. Ja ihan hirmuisen surullinen kohtalo sillä. En kestä. Ikuisesti etsimässä rakastaan, koskaan sitä löytämättä. AAAAGGHHHH!
Joo. Tän uusimman jakson jäljiltä odotan entistä vahvempi hullunkiilto silmissäni Assadin ja Ericin edesottamuksia siellä Comic Conissa!! <3