Näissä parissa uudessa jaksossa on ollut niin mahtavaa settiä ettei mitään järkeä ees. Menetin nelosjaksosta täysin järkeni. Danielin ja Armandin
vihdoin kohtaaminen, Danielin absoluuttisen savage keilahalliroast (❤️ nautin niin paljon, niin hyvää herjaa), ARMANDIN RAKKAUDENTUNNUSTUS (❤️❤️❤️) vaikka Daniel olikin vähän buu eikä voinut heti myöntää että vähän myös tykkää friendless bottom twink sociopathista takaisin silleen (lempiluonnehdintani mistään hahmosta ikinä plus lasken tämän validoinnille mielipiteestäni että Armand on niin twink oli se top tai bottom), se kohtaus kun kaikki katoaa ympäriltä, LESTATIN MAHTAVA DISSTRACK (tää oli mun ehdoton lempparikohtaus, nauroin niin paljon että oli pakko kelata koko ajan että kuulen seuraavan lyriikan kun kiljuin vielä edelliselle), se
MAHTAVA verisuihkukohtaus jossa Armand lukee kirjettään tai siis kattoo Lestatin kullia tai siis lukee kirjettään ja cuntessa pistää parhaita muuvejaan tiskiin oih. Nelosjakso siis vaan oli niin kaikkea mitä mä elämääni tarvitsen.
Oon myös niin iloinen että kaikki merkit osoittaa siihen että past Devil's minion -storyline on vahvistettu ja sarja tulee jossain vaiheessa näyttämään siitä oman versionsa. En malta odottaa! Menneisyydestä saadut tietohippuset on nyt jo niin herkullisiaaaa ja olen erittäin hyvin koukutettu siihen että haluan kuulla lisää. Mahdollisimman suurella ja yksityiskohtaisella tarkkuudella. Haluaisin kyllä tietää lisää myös Danielin päiväkävelyn
opettelusta (? pliiis täähän on kiertoilmaisu veren jakamiselle eikä mikään tylsä tutoriaali vaikka saa kyllä myös kävellä käsi kädessä kadulla jos on pakko) ja aaaah miten söpö pikku palanut naama Danielilla oli, ihan kuin joku etelänlomalainen jolle tän päivän puna on huomisen bruna. 😆
Oon itse kyllä sillä kannalla, ettei Louis ole tiennyt kaikkea Armandin ja Danielin suhteesta --
Joo en kyl kans usko jotenkin. Se kääntäisi kaiken Dubaissa tapahtuneen sit niin saakelin oudoksi. Mikä toisaalta... No mut eih silti, en mä usko että Armand olisi ollut täysin rehellinen. Miksi olisi. Ei se koskaan ole täysin rehellinen.

Eiköhän se oo ollut romanssissaan ja välillä käynyt moikkaamassa Louisia jota ei yhtään oo kiinnostanut missä Armand on pyörinyt. Varsinkaan yksityiskohtaisesti.
Akasha oli MAHTAVA, todellakin
the queen on astunut kuvioon <3 Keeper-storyline oli toteutettu tosi hyvin ja tykkäsin Lestatin halluisesta menosta siellä. Ja ahhhh Akashan näyttelijä on täydellinen, miten tää casting voikaan olla näin UPEA. Se monologi oli niin upea että hiljaiseksi veti ja monttu auki tuijotin.
Ja ah Armand kunnolla gremlin-moodissa asemalla oli
PARASTAAAAAA siis miten joku voikaan olla noin enkelimäisen kaunis tehdessään jotain noin herkullisen kamalaa. Ihanaa että Armandin anteeksipyyntökiertue on nyt ohi ja hänellä on selkeästi Suunnitelmia. En malta odottaa. Mahtava lopetus jaksolle. Aivan sairaan mahtava. Murder gremlin best ❤️❤️❤️
Kutosjaksosta tykkäsin ihan munana. Vihdoin kunnon Loustatia salvaksi raadellulle shipparisydämelle ❤️ Lestatin paniikkikohtaus, se että se vihdoin sai Louisin ulos siitä oudosta Claudia-larpista (jessus mene terapiaan oikeesti), Lestatin aivan upea uusi Claudia-laulu (❤️), ja kaikki Loustat-kontsa vaan oli ihanaaaaaaaaaa. Vihdoin. They are so back. Rakastin myös uusia ulottuvuuksia Claudiaan, sitä että oliko tämä magian vääristämää tai kuoleman katkeroittamaa vai oliko tämä lähempänä totuutta kuin kenenkään aiemmin kerrotut versiot. Vaikea pilleri niellä tuolle kaksikolle jos on
mutta tykkään siitä miten Claudian menetystä ollaan tällä kaudella käsitelty ja kuinka erityisesti Louisin coping tavat oli pahempia kuin alkuperäinen ongelma 😅 SNAP. BACK. NOW. Noitailusta tykkäsin kyllä ja oli todella onnistuneen pahaenteinen tunnelma siinä, nää voodoo-hommat menee varmaan hiton hyvin jatkossakin, hienoa työtä pojat, loistavaa päätöksentekoa.
Nautin myös mielettömästi siitä Danielin ja Louis'n sekä Lestatin dinneritapaamisesta, siinä oli mainio tunnelma ja se veren lasiin valuttaminen, miten sekin oli jotenkin eroottista? Tai siis tiedän kyllä tasan tarkkaan miten. UH AH.
Jep siis JEP. Tää oli ihan täykky kohtaus kans ❤️
Olinkin odottanut Gabriellan mammanaolon droppausta mutta ahh mahtavalla tavalla tuli se kyllä. Alex kyllä mietityttää, ensin Lestat torpedoi bändihommat, sitten tulee harharetki toisaalle ja Armand vähän sekoittaa lusikalla aivoja, sitten broidi tekee täysin itsenäisesti ja ilman minkään ulkoisen tekijän vaikutusta itsarin, sitten sulla on maailman karsein vampyyrimamma jonka hoivan laatu tuskin on kauhean hienoa, sitten Armand valjastaa kaiken maailman plääneihin ja joooo tsemii hei.
Mitä en ollut odottanut oli se lopetus 😆 Olin aika varma että Lestatin pää lähtee kyllä jossain vaiheessa, ehkä Danielinkin, mutta LESTAT
JA LOUIS omg. Nyt on metal meininkiä. Ihanaa että saatiin murder husbands 💕 Heti myös tuli mieleen että nyt jos Armand ei laita päitä ensin väärin päin takaisin tai ainakin ehdota sitä ja sitten polje jalkaa kun Daniel ei annakaan sen leikkiä hullua tiedemiestä niin mä kuolen sisältä vähäsen. Musta tässä oli erinomaisella tavalla jännitystä vaikka tietääkin että molemmat tietty selviää
jotenkin, Louis kun kuitenkin nähtiin tulevaisuudessa ja Lestat "I have the blood of Akasha in me" de Lioncourt nyt on automaattisesti turvassa. Mutta DAMN oli kyllä kova. Nyt on kovat odotukset lopetukselle.