Kirjoittaja Aihe: Idols [Se tulee taas]  (Luettu 83942 kertaa)

Daala

  • shapeshifter
  • ***
  • Viestejä: 1 982
  • always find my place among the ashes
Vs: Idols
« Vastaus #400 : 13.12.2008 23:55:43 »
Siis onko tuo Somebody told me se biisi, missä lauletaan "Somebody told me that you have a boyfriend that look like girlfriend?" Tai jotain sinne päin.  ;D Jos se on se, niin se on tosiaan vähän ulos Koopin tähän astisista valinnoista.  :D 
Joo, sehän se on.
Varmaan siksi niin ei-tyypillinen kappale Koopille, koska tuomarit saivat sen päättää. Onneksi Annakaan ei saanut ihan sitä omintaan tyyliä olevan kappaleen, muuten olisi voinut taas miettiä, mitä tuomarit ovat mahtaneet ajatella valinnoissaan. Nyt onneksi vaikuttaa kummallakin olevan suurin piirtein yhtä hankala tuomarien valitsema kappale.
“We've all been raised on television to believe that one day we'd all be millionaires, and movie gods, and rock stars.
But we won't. And we're slowly learning that fact. And we're very, very pissed off.”

winterforest

  • ***
  • Viestejä: 83
Vs: Idols
« Vastaus #401 : 14.12.2008 11:06:21 »
Noi tuomareiden valitsemat kappaleet vaikuttaa vähän samanlaisilta kuin viime vuonna. Kun Arille valkattiin tosi hyvin sen äänelle sopiva biisi, ja Annalle oli joku I love rock'n'roll (muistaakseni) ja sen se esitti ihan surkeesti. Kun luulisin että kuitenki toi Hot 'n' cold kuitenki menee Annalta ihan hyvin, mut Somebody told me ei tosiaanka sovi Koopin tyyliin.

nonaah

  • ***
  • Viestejä: 162
Vs: Idols
« Vastaus #402 : 14.12.2008 17:54:11 »
eiikää : D kun käveltiin kaverin kanssa itiksessä ja sitten katottiin että siellä edellä on jotain kamera tyyppei sitte aateltii kiertää ne mutta ei sitte jaksettu : D sitten kuten arvata saattaa ne pysäytti just meiät. sitte ne kysy johonki galluppii että kumpi voittaa Koop vai Anna? vastailtiin että Koop ehdottomasti. Sitte ne sano että pitää sanoo se ja perustelut vielä kun kamerat on saatu päälle. sitte kaveri vaan sano "Koop voittaa koska se on niin söpö ja hyvä tyyppi" sitte mä vaa jäädyin ja mumisin jotain siihen :D sitte ne tyypit vaa sano että kattokaa sitte sunnuntaina telkkarista itteänne :D
lalalalalaaaaaa

Jinmuru

  • Fangirl
  • ***
  • Viestejä: 1 323
  • Ava (c) Okakettu
    • Tumblr
Vs: Idols
« Vastaus #403 : 14.12.2008 18:19:54 »
nonaah, minkä näkänen oot? Tiiänpähän kahtoa sua! :D

nonaah

  • ***
  • Viestejä: 162
Vs: Idols
« Vastaus #404 : 14.12.2008 19:21:51 »
ruskee pipo ruskee nahkatakki ja kai sellanen musta paita mis oli ruutuja ja sitten tummat hiukset ja ruma ja punanen naama. :D offiaaa
lalalalalaaaaaa

Lallu

  • freak bitch
  • ***
  • Viestejä: 1 256
  • dynamite
Vs: Idols
« Vastaus #405 : 14.12.2008 20:08:07 »
Ei oo vielä nonaahia tullut Idolsissa vastaan, mut sukulaismummoja kylläkin xD Ou mään mä putosin, kun ne siellä höpötti kyläkaupassa Koopista jotain.  ;D

Mä myös kikattelin sille
"Se on semmonen reikäpää"
 :D
[

Slytherin

  • Vieras
Vs: Idols
« Vastaus #406 : 14.12.2008 20:26:35 »
IHANA KOOP ! <3

AWWW OON IHAN KIKSEISSÄÄ ! <3

anteeksi ihkutuuss !:D


8D

tarkkailen jospa noonahia näkyisyi (; PS, se on varmaan ihan lopus.

Mut ääk! 8) se veti toooosi hyvin Somebody told men :o <3

mä olin pettyny Annan Hot n coldiin ;o se oli jotenki laimee siin alus ja mutuenki..

bitch silleen hellästi :o

mut ääk1 (: <3

ihanaa ! 8) äähhh !! juu heips!

Mäki repesin tolle reikäpäälle ;D awwww <3
vahvistu Sarinin mielipiteet mummoäänistä sen videon myötä (;
noei, mä äänestäisin ellei se maksais 0,99 € + pvm

nonaah

  • ***
  • Viestejä: 162
Vs: Idols
« Vastaus #407 : 14.12.2008 21:07:22 »
juu onneks ei mua näkyny :D !

KOOP OLI MAHTAVA!<3 oikeesti pakko vähän ihkuttaa! Tossa lopussa ku se repes ja sen ääni meni sellaseks herkäks nii se oli tosi sulonen ja mua alko itkettää tosi paljon. Se veti iha sika hyvin somebody told meen ja sitte kans tykkäsin iha sikan have  u ever seen the rainista! Koop oli tänää tosi ihana ja sulonen ja kaikkee!

Anna taas oli must iha samanlainen ku ennenki. En tykänny yhtää sen vetämästä hot n coldista. Mut se Koopin valitsema kappale oli ihan hyvä :>

Ja tosta Patrickin biisistä nii mun mielestä Koop veti sen selvästi enemmän tunteel ja muutenki paljon paremmin :D

// Mäki äänestin koopia noin 4-5 kertaa :D ! ÄÄNESTÄMÄÄN IHMISET!
« Viimeksi muokattu: 14.12.2008 21:20:39 kirjoittanut nonaah »
lalalalalaaaaaa

Weillmarien

  • Vieras
Vs: Idols
« Vastaus #408 : 14.12.2008 21:12:48 »
KOOP VOITTOON!!

Se on about 1000000000000 kertaa parempi kuin Anna ^^ Anna on hirmu tylsä ku se vetää aina vaan hitaampia biisejä, Hot'n'Cold oli kauhee pettymys kun se veti senkin hitaana versiona. boooriiingg.... Koop on aivan mahtava. Se veti sen voittobiisinkin niin paljon paremmin kuin Anna että olisi voinut olla ihan eri kappale ^^ Kamalat fiilikset nyt täällä, ihmiset, äänestäkää Koopia, itse äänestin 4 kertaa kun vähän innostuin :---DD Koop veti kaikki biisinsä aivan mahtavasti.

Koop on muutenkin niin kamalan sulonen ja tälleen^^ mutta pääasiahan on se että se laulaa niin miljoonasti paremmin kuin Anna.

Daala

  • shapeshifter
  • ***
  • Viestejä: 1 982
  • always find my place among the ashes
Vs: Idols
« Vastaus #409 : 14.12.2008 21:22:34 »
Koop oli kyllä hyvä tänään. Jotenkin se ääni on kuitenkin ehkä hivenen liian persoonaton, jos nyt mietin, että miten minä Idolsin ulkopuolella hänestä pitäisin... Tuskinpa levyä ostaisin. Tai se riippuu niin niistä biiseistä.
Somebody Told Me oli kyllä Koopin heikoin, mutta sitä nyt osasin odottaakin.

Annan esityksiin pääsin paremmin sisälle nyt kuin aiemmin, ja huomasin pitäväni hänestä enemmän kuin ennen. En kyllä välttämättä häneltäkään levyä ostaisi, mutta pakko myöntää, että varsinkin Insomniac oli hitsin hyvin vedetty. Kauniisti.

Molemmat kyllä ovat vallan lahjakkaita laulajia, ei sen puoleen voi valittaa - toisin kuin viime vuonna, jolloin pidin Koivusta aika kamalana.
Minä en niin jaksa stressata kumpi voittaa, sillä oikeastaan se on yksi ja sama asia. Koopin olisi parempi jäädä toiseksi, jotta hän pääsisi tekemään omaa musiikkiaan paremmin, mutta...
No, tänään sen näkee.


nonaah, ei se sattunut olemaan sinun kaverisi siinä lopputekstien aikana, joka sanoi että "Koop voittaa koska se on niin söpö"? Meinaan siinä näytettiin niitä kommentteja jostain ostoskeskuksesta, niin tuli vain siitä nyt mieleen. :)

//Okei, ei sitten. :D
« Viimeksi muokattu: 14.12.2008 21:29:47 kirjoittanut Giladra »
“We've all been raised on television to believe that one day we'd all be millionaires, and movie gods, and rock stars.
But we won't. And we're slowly learning that fact. And we're very, very pissed off.”

nonaah

  • ***
  • Viestejä: 162
Vs: Idols
« Vastaus #410 : 14.12.2008 21:27:26 »
ei se ollu :D me oltii itkisessä sellasen kukkakaupan edessä et se varmaa näkyy siel taustal ja sitte mun kaveri on mua melkee 15 cm lyhyempi ja näyttii siin molemmat et jos noit viel tulee (hope so not) nii saa bongailla :D
lalalalalaaaaaa

Fiorella

  • ***
  • Viestejä: 5 712
  • Hyvän tuulen kotisatama
    • https://archiveofourown.org/users/Fiorelle
Vs: Idols
« Vastaus #411 : 14.12.2008 21:35:09 »
Minusta molemmat kuulostivat hyvältä. Ei haittaa, kummin päin se nyt meneekään. (Vaikka pidän silti peukut pystyssä Koopin puolesta. ;) ) Ja Koop kyllä lauloi vahvemmin, mutta ei se herkempi tulkinta Annalla minusta paha ollut myöskään. Jännä nähdä pian, kumpi sitten voittaa.

I´m kind and caring Hufflepuff!
~ Iltakävelylle Fiorellan ficcitarhaan? ~

Lokitar

  • ***
  • Viestejä: 1 727
Vs: Idols
« Vastaus #412 : 14.12.2008 21:53:11 »
Koop-fanit, älkää nyt helvetissä äänestäkö! Kattokaas ku voittajahan saa idolsin kautta aivan surkean levydiilin jossa hän ei pääse itse päättämään mistään mitään, mutta kakkoseksi tullut saa joltain ulkopuoliselta ja paremmalta yhtiöltä sit diilin :D Haluatteko Koopin ekan levyn olevan persoonaa imevä massatuotantolevy? Nöy.  ^^ Annetaan Annan voittaa nii Koopilta tulee heti eka levy oleen mahtilaatua. Tietty toi idolsin diili koskee vaan ekaa levyä mut silti, haluais heti kunnon Koopin levyn käsiinsä :>

Slytherin

  • Vieras
Vs: Idols
« Vastaus #413 : 14.12.2008 22:03:31 »
Mut sit halusiin kuitenki et Koop voittaa koska mä en haluis et Anna voittaa, muta mä haluun et Koop voi tehä rauhas levynsä. Ristiriitasta.

Siks ANSKUN olis pitäny voittaa 8D

Firdilien

  • Fiktiiviseksuaali
  • ***
  • Viestejä: 554
  • Semi-ilkeä ihmissyöjätossu
    • Tossun ficit
Vs: Idols
« Vastaus #414 : 14.12.2008 22:18:02 »
Fubuki, juuri tuosta syystä olisin halunnut Peten voittavan ja Koopin olevan kakkonen, koska Peten voitto ei olisi häirinnyt minua läheskään niin paljon kuin Annan voitto häiritsisi. ;)

Minua jännittää jostain syystä ihan älyttömästi. Minua jännitti jo ennen kuin kilpailijat aloittivat esiintymisen. Minulla ei ole penniäkään kiinni koko kisassa, mutta silti jänskättää vähän. Katsellaan miten käy. Koop kyllä lauloi tänään ehdottomasti vahvemmin omasta mielestäni, mutta Anna ei ole huono, eikä sillä kai tässä vaiheessa enää ole niin paljon väliä, että kumpi sen kisan nyt voittaa.
Lopeta totuuden etsiminen ja asetu aloillesi hyvään fantasiaan.

68 to go.

Daala

  • shapeshifter
  • ***
  • Viestejä: 1 982
  • always find my place among the ashes
Vs: Idols
« Vastaus #415 : 14.12.2008 22:29:21 »
Eikös noilla ole muuten se allekirjoitettu sopimus Idolsin kanssa tekemisissä olevan levy-yhtiön kanssa, etteivät finalistit voi solmia sopimusta muun yhtiön kanssa, ellei tämä kys. levy-yhtiö anna siihen lupaa? Eli siis ei sillä toiseksi tulleella ole välttämättä niin kovinkaan suurta mahdollisuutta päättää omista asioistaan, mutta onpahan enemmän kuitenkin kuin sillä voittajalla, jolla on edessä kaiken maailman mudollisuudet jne.
“We've all been raised on television to believe that one day we'd all be millionaires, and movie gods, and rock stars.
But we won't. And we're slowly learning that fact. And we're very, very pissed off.”

Lokitar

  • ***
  • Viestejä: 1 727
Vs: Idols
« Vastaus #416 : 14.12.2008 22:35:48 »
Tossu, joo, Pete ois voinu voittaa ku suurin osa sen faneista oli ala-astetyttöi nii ne ei olis paljoo välittäny levyn laadusta :D

Melodie

  • ***
  • Viestejä: 1 355
  • Banneri @ Crysted
Vs: Idols
« Vastaus #417 : 14.12.2008 22:54:08 »
... Koop voitti. ^^

Ja laulaakin ihan nätisti. Asukin on jo parempi kuin alussa.
« Viimeksi muokattu: 14.12.2008 22:56:51 kirjoittanut Melodie »

Daala

  • shapeshifter
  • ***
  • Viestejä: 1 982
  • always find my place among the ashes
Vs: Idols
« Vastaus #418 : 14.12.2008 22:55:17 »
Koop sitten otti ja voitti reilulla ylivoimalla. Näin tänä vuonna.
“We've all been raised on television to believe that one day we'd all be millionaires, and movie gods, and rock stars.
But we won't. And we're slowly learning that fact. And we're very, very pissed off.”

Haisku

  • ***
  • Viestejä: 56
  • ava by Rebecca Lupin
    • haiskun avat
Vs: Idols
« Vastaus #419 : 14.12.2008 22:59:46 »
Koop sitten voitti. Kyllä Koop hyvin veti. En ole hirveästi tänä vuonna seurannut idolssia, mutta hyvä voittaja :)
AK by Rebecca Lupin

Zac Efron <3
High school musical <3
Ginga nagareboshi Gin <3
Ginga densetsu Weed <3
Fruits basket <3
Twlilight <3


Meikäläisen fikit

Haiskun avat