Kirjoittaja Aihe: Idols [Se tulee taas]  (Luettu 84749 kertaa)

Fiorella

  • ***
  • Viestejä: 5 723
  • Hyvän tuulen kotisatama
    • https://archiveofourown.org/users/Fiorelle
Vs: Idols
« Vastaus #420 : 14.12.2008 23:03:01 »
Kiva juttu, tosin en olisi ikinä arvannut että noin rajusti olisivat äänet jakautuneet. Mutta eiköhän se Koop saa omannäköistään musiikkia aikaiseksi kumminkin. Täällä ollaan tyytyväisiä tulokseen.


I´m kind and caring Hufflepuff!
~ Iltakävelylle Fiorellan ficcitarhaan? ~

Saasta

  • Vieras
Vs: Idols
« Vastaus #421 : 14.12.2008 23:04:07 »
Äänestin kahdesti mut eipä kai ois tarvinnu, ku niin selvä voittohan tuo Koopille oli! <3 Mulla on ollu nyt muuten joku kuukaus käynnissä missio: halaa Koop Arposta :'DD En tiiä, se vaa on niin halattavan näkönen ihminen. Toivottavasti missioni joskus toteutuu <3

Niin ja. Tykkäsin molemmista tänään paljon, mut Koop kyllä vie aina voiton. Vaikka siitä tulis joku iskelmälaulaja ni kyllä silti menisin sen keikoille, on sillä vaan upea ääni! Ih, Koopkoopkoopkoopkoopkoop ei mun mielessä pyöri nyt mitään muuta.

> Saasta (KOOP<3)

Lallu

  • freak bitch
  • ***
  • Viestejä: 1 256
  • dynamite
Vs: Idols
« Vastaus #422 : 14.12.2008 23:06:34 »
Jei! :D

Oliks se Jannike, joka siihen meni kiehnäämään? Mä nimittäin katoin eka että se on Ibi Love joka sinne hyökkäs xD

Lainaus
Mulla on ollu nyt muuten joku kuukaus käynnissä missio: halaa Koop Arposta
aww. Toivotaan, että onnistuu.  ;)
[

Makisuke

  • Killan ex-Ylinoita
  • ***
  • Viestejä: 486
  • Mäksä
Vs: Idols
« Vastaus #423 : 14.12.2008 23:07:14 »
Jes! Kyllä meni voitto oikeaan osoitteeseen ja pisti hymyilyttämään. Harmi vaan, että taitaa jätkä joutua niin suureen julkisuuspyöritykseen, että saas nähdä mitä hänen sympaattisuudelleen sitten käy. Olisin siis sen puolesta halunnut Annan voittavan, että Koop olisi säästynyt, mutta katsotaan nyt. Ihana kun siitä huomasi kuinka pöllämystynyt voittajan laulun alussa ja sitten pikku hiljaa tajusi, että voitti ja alkoi hymyilyttää.

Olen nyt jälkeenpäin katsoessa tosi tyytyväinen tähän Idols-kauteen. Kilpailijat olivat monipuolisia keskenään ja parhaat pääsivät loppuun asti. Ainoa mikä ärsytti oli Idols-ilmiön yhä kiihtyvä kaupallistuminen, kuinka tässä finaalin finaalissakin hoettiin koko ajan äänestysohjeita ja sitä kuinka "tämä on sitten ladattavissa vain maikkarin netistä".

//: Laluna, mäkin katoin, että se olis ollu Ibi Love, mutta eihän se voinut Jannikekaan olla kun pelkästään finalistit olivat lavalla! Mutta Ibi Love olisi jotain liian puistattavaa...
« Viimeksi muokattu: 14.12.2008 23:08:48 kirjoittanut Makisuke »
If you do not believe in any kind of magic, you might as well be dead. - Albert Einstein

Carolynne

  • A proud Hufflepuff
  • ***
  • Viestejä: 1 341
Vs: Idols
« Vastaus #424 : 14.12.2008 23:09:02 »
Ihan hassu olo, en tiedä olisinko iloinen vai kauhuissani. Koop oli kyllä paras, ja hyvä, että tuomarit saivat nenilleen mummoäänistä sun muista, mutta voi apua. Se Insomnia oli valtavan huono eikä sopinut Koopille, ei sen tyyliin yhtään. Raukkaparka joutuu laulamaan tuota...

En kuitenkaan osaa sanoa ihan puolueettomasti, voittiko oikea ihminen, sillä kuten jossain mainitsinkin, se on meidän isän työkaveri (tai oli, tuskinpa palaa...). Muistan hei vielä kesältä, kun isä kertoi ruokapöydässä, että meidän töistä sellainen Kooppi osallistuu Idolsiin. Vissiin vähän naureskelinkin, että millaistakohan mahtaa tulla kun isän tuttuja, ja onnistuin kuulemaan nimenkin väärin. Etsin kilpailusta Cobya ja tajusin vasta teatteriviikonlopun loppupuolella, että se olikin Koop se "tuttu" ^^
Mutta meillä on ainakin vanhemmat kannattanut sitä, ja minä tykkäsin molemmista.

Olinko minä muuten ainoa, jota ärsyttivät Annan mekot?
"Forever may only be twelve days."
"Then we'll take those twelve days, and we'll live twelve lifetimes."

raitakarkki

  • mrs. Finnigan
  • ***
  • Viestejä: 1 201
Vs: Idols
« Vastaus #425 : 14.12.2008 23:10:13 »
Oliks se Jannike, joka siihen meni kiehnäämään? Mä nimittäin katoin eka että se on Ibi Love joka sinne hyökkäs xD

No et oo kuule ainoo ;D Huusin jo perheelle et mitä h*mmettiä Ibi Love sinne tunki x)

Mut Koop voitti, ihanaa <3 Ostan varmasti levyn jos/kun sellainen tulee ^^
in the bleak midwinter

Lallu

  • freak bitch
  • ***
  • Viestejä: 1 256
  • dynamite
Vs: Idols
« Vastaus #426 : 14.12.2008 23:10:55 »
Lainaus
Olinko minä muuten ainoa, jota ärsyttivät Annan mekot?
Et. Se, missä oli vihree lärpäke, näytti vähän teltalta. Oli sillä kyl tänään joku ihan kivakin, mut toi jäi vaan päällimmäisenä mieleen.  :D

edit

Oliks se Jannike, joka siihen meni kiehnäämään? Mä nimittäin katoin eka että se on Ibi Love joka sinne hyökkäs xD

No et oo kuule ainoo ;D Huusin jo perheelle et mitä h*mmettiä Ibi Love sinne tunki x)

Sil tytyl oli enivei hiukset aika Ibi Lööv-maisesti.  ;D
« Viimeksi muokattu: 14.12.2008 23:12:32 kirjoittanut LaLuna »
[

Bulla

  • Vieras
Vs: Idols
« Vastaus #427 : 14.12.2008 23:13:00 »
Oliks se Jannike, joka siihen meni kiehnäämään? Mä nimittäin katoin eka että se on Ibi Love joka sinne hyökkäs xD

No et oo kuule ainoo ;D Huusin jo perheelle et mitä h*mmettiä Ibi Love sinne tunki x)


Samoin :D JES, HYVÄ KOOP! Oikea ihminen voitti, eikä Annakaan näyttänyt kovin surkealta tulosten selvitessä. Taas kyllä jurputan sen verran, että oliko niitä tuloksia nyt pakko mennä näyttämään? Aika murskavoitto nimittäin ja ei ole kivaa kiertää veistä haavassa...

-Bulla

Roshwua

  • Vieras
Vs: Idols
« Vastaus #428 : 14.12.2008 23:14:32 »
Lainaus käyttäjältä: Makisuke
Ainoa mikä ärsytti oli Idols-ilmiön yhä kiihtyvä kaupallistuminen, kuinka tässä finaalin finaalissakin hoettiin koko ajan äänestysohjeita ja sitä kuinka "tämä on sitten ladattavissa vain maikkarin netistä".
Minua ärsytti ja ärsyttää edelleen sama juttu. Mutta siis Koopin voitosta: Voittaja oli aika sama minulle, aluksi kannatin Annaa, mutta lopuksi naisen viehätysvoima ei enää jaksanut kantaa. Mutta kivaa, että edes joku voittaja löytyi ;D Onnea Koopille!

raitakarkki

  • mrs. Finnigan
  • ***
  • Viestejä: 1 201
Vs: Idols
« Vastaus #429 : 14.12.2008 23:35:14 »
Se oli Ibi!

Ei se ollukaan Jannike vaan Ibi Löövhän se siellä komeili 8D alkaa jo ärsyttää muija mut onhan se osa perinnettä.
in the bleak midwinter

Violetu

  • Draamaprinssi
  • ***
  • Viestejä: 5 960
Vs: Idols
« Vastaus #430 : 14.12.2008 23:39:47 »
Haha, eka kerta kun näin/kuulinKoopin laulavan ja heti lauloi suoraan sydämeen <3
Voi tosin olla, että silläkin on jotain tekemistä asian kanssa, kun tuli sen lauluäänestä mieleen Supernaturalin Dean kun se parissa jaksossa vähän laulaa, samanlainen miehisen käheä ääni... :-[ :-*

Sinänsä oli ihan sama kumpi voittaa, olisin ollut ihan tyytyväinen annankin voitosta. Varmasti molemmilta kuitenkin tulee levy... (ja Koopin oman voisin harkita ostavanikin...)

I spend my days so close to you
'cause if I'm standing here,
maybe everyone will think I'm alright.
.

Daala

  • shapeshifter
  • ***
  • Viestejä: 1 982
  • always find my place among the ashes
Vs: Idols
« Vastaus #431 : 15.12.2008 00:53:33 »
Ibi Love... Silloin kun neito suvaitsee tulla ruutuun, niin minä tietty missaan sen kohdan... Odotin pitkään sitä, milloin hän taas tupsahtaa esiin, mutta tyypillisesti sitten se jäi huomaamatta.
Minusta hieman tuntuu, että tuo Ibi on hankittu varta vasten tuohon hommaan. Oliko se viime kaudella, kun hän myös hyökkäsi lavalle muka yhtäkkiä. Minä luulen, että siinä on tuotannon puolelta jokin kikka kyseessä.
“We've all been raised on television to believe that one day we'd all be millionaires, and movie gods, and rock stars.
But we won't. And we're slowly learning that fact. And we're very, very pissed off.”

Sleepless

  • ***
  • Viestejä: 98
Vs: Idols
« Vastaus #432 : 15.12.2008 10:32:46 »
Mun mielestä Koop on todella sellainen ihminen, joka voittonsa ansaitsi. Ei pelkästään ihanan lauluäänensä/taitojensa takia, vaan siksi että on ihmisenä niin persoonallinen ja aito, eikä mikään kansan suosiossa rypevä ylpeilijä. En yhtään ihmettele, miksi Koop sai murskavoittonsa, koska ei tuollaisesta tyypistä voi olla pitämättä.  Koopin esityksistä tuli aina niin hyvä fiilis, samoin se puheista ja olemuksesta. Elämänasenne kohdallaan  :) Uskon kyllä, ettei Koopin persoona tuosta mihinkään muutu voiton myötä ja että hän tulee menestymään, jos vain haluaa.
"Missä on aarteesi, siellä on myös sydämesi."

Sometimes I need to die to feel alive.

Jinmuru

  • Fangirl
  • ***
  • Viestejä: 1 323
  • Ava (c) Okakettu
    • Tumblr
Vs: Idols
« Vastaus #433 : 15.12.2008 17:42:20 »
Koop on tosi sympaattinen. Hänhän jakeli suklaata bändin jäsenille siinä, kun Anna kertoi siitä biisistä, mikä valitsi Koopille. Olin siinä ihan "Aww!" :3

sokerijuurikas

  • ***
  • Viestejä: 373
Vs: Idols
« Vastaus #434 : 15.12.2008 22:50:01 »
JEES! Paras voitti :D Koop lauloi eilen ihan älyttömän hyvin oon niin ylpeä siitä ahhh olisin vaan halunnut lisää ja lisää ja lisää...

Saasta

  • Vieras
Vs: Idols
« Vastaus #435 : 15.12.2008 23:00:43 »
Lainaus
Hänhän jakeli suklaata bändin jäsenille siinä, kun Anna kertoi siitä biisistä, mikä valitsi Koopille
Miulla oli siinä vaiheessa hymy ihan korvasta korvaan, awww tosiaan! Sit lopus vaa heitti itelleeki yhen konvehdin suuhun :'333 Voi että kun se Koop on niiiin lutunen! Hirvee hinku päästä toteuttamaan sitä mun missiota, ja jos joku ei mun edellistä viestiä lukenut niin..
MISSIO: Halaa Koop Arposta!
Se on niiiin halattavan näkönen, eikö? Tuntuu et kaikki murheet kaikkois jos sitä pääsis halaa.

Ja Koopin äitikin oli ihana ^^,

> Saasta

niiina

  • Ylikuolonsyöjä
  • Administrator
  • *****
  • Viestejä: 5 596
  • Malfoysexual
Vs: Idols
« Vastaus #436 : 15.12.2008 23:27:06 »
"Miten Idolssin voittaja päätettiin?"
"Koop Arpo Ne"

;D Joo, en oo kuunnellu liikaa radiota.. (ja sehän on Koop Arponen jos joku aikoo nussia pilkkua ;))

Joo, mielestäni ihan oikea voitti kun mun suosikit tippu jo aikoja sitten, joten Koop oli semmonen symppis, josta varmasti tulee vielä jotain. Ehkä Koop tuntuu hellyyttävällä tavalla hieman höpsön tyhmältäkin, varsinkin kun Suomi ei ole niin hallussa kun voisi olla, niin huvittaa katsella, mutta ei pahalla ollenkaan. Vaikuttaa mukavalta tyypiltä. Ei Annassakaan vikaa ollut, mutta Koop vain oli parempi.

niiina

niiina
Dramione

Voldemort

  • Vieras
Vs: Idols
« Vastaus #437 : 15.12.2008 23:42:26 »
Lainaus
Tai sitten minä olen vain totaalisen vittuuntunut siihen, kuinka jokaisesta voi nykyään tulla laulaja

Jokaisesta on aina ennenkin voinut tulla laulaja. Jos kukaan on katsonut vanhoja dokumentteja taiteen tekemisestä Suomessa ja muualla entisaikaan ja muutenkin, niin tietää, ettei siinä suurimman osan aikaa mistään lahjakkuudesta ole kyse vaan jostain ihan muusta säädöstä.  :D

Minusta kummatkin finalistit kuulostivat hyviltä ja paremmilta kuin aikaisemmin. En olisi osannut itse päättää, kumpi oli parempi ja yllätti ne prosenttiluvut, joilla Koop voitti.

Violetu

  • Draamaprinssi
  • ***
  • Viestejä: 5 960
Vs: Idols
« Vastaus #438 : 16.12.2008 00:23:15 »
Lainaus
En osaa kuvitella, että näistäkään tulisi koskaan muuta kuin lisää sieniä Suomen sateeseen alias lentotähtiä musiikkimarkkinoille. Pelkkää kaupallisuutta, ei Idolsissa mistään musiikista kyse ole.
Mitä vikaa "lentotähdissä" sitten on? Ei kaikkien artistien tarvitse olla ikuisia The Rasmuksia (minulla ei ole mitään bändiä vastaan) tai vastaavia, mukavaahan se vaan on, että musiikkibisneksessä vilahtaa välillä uusia naamoja ja ettei tarvitse katsella kaikkia hamaan ikuisuuteen, jos ei jostain satu tykkäämään.
Ei kaiken tarvitse aina olla elämää suurempaa.


I spend my days so close to you
'cause if I'm standing here,
maybe everyone will think I'm alright.
.

Deathwish

  • ELF
  • ***
  • Viestejä: 618
  • are you ready or not?
    • tumblr
Vs: Idols
« Vastaus #439 : 30.12.2008 16:44:17 »
Mä oon tosi hauska  ;D :

Minä: *söperrän jotain siitä kuinka paras/ihana Kalle Löfström on*
Kaverit: *Eivät kuuntele* - Kumpi on parempi? Anna vai Koop?
Minä: *Lopetan sössötyksen* - Jos on ihan pakko sanoo...                   

... niin...

... Kalle!

Mä oon Kalle fani!

Onko joku tulossa Ideaparkin Idoleita ja Tähtiä konserttiin? (Mä oon menossa)
« Viimeksi muokattu: 30.12.2008 18:54:00 kirjoittanut Nyappy-Chan »
if you die now, how would you feel about your life?