Kirjoittaja Aihe: Idols [Se tulee taas]  (Luettu 83963 kertaa)

Julle

  • ***
  • Viestejä: 8
    • livejournal
Vs: Idols
« Vastaus #300 : 23.11.2008 21:51:31 »
Koop Arponen Tapio Rautavaara: Kulkurin iltatähti

>> Herkäksi veti, ihan oikeasti. Koopin ääni tuntuu tulevan jostain niin syvältä sen miehen sisältä, että huh, minun sydämeni on mennyttä. Varsinkin kun jäi kuuntelemaan kappaleen sanoja niin veti oikeasti ihokarvat pystyyn. Koopin ääni on jotenkin paljon mielenkiintoisempi kuin idols-miesten yleensä. Kaunista.

Pete Parkkonen Sara: Rauhan aika


>>Ei huono, ei hyvä. Biisi on hyvä, mutta Pete mutisi sen, sanoista ei saanut juuri mitään selvää. Lisäksi se naaman ruttaaminen kyllä hieman ärsyttää.

Anna Puustjärvi Tehosekoitin (Vesa-Matti Loirin versio): Hetken tie on kevyt

>>Minua suoraan sanottuna itkettää. Kamalaa raiskaus kauniista kappaleesta, ihan oikeasti. Tehosekoitin on/oli ihana bändi ja Veskukin on loistava laulaja, tämä coverointi vei tämän kappaleen aivan uusiin ulottuvuuksiin. Annalla on hento ja kova ääni. En tiedä, ymmärrättekö mitä tarkoitan, mutta yleensä, kun nainen laulaa kovaa, niin ääni on sellainen tumma ja syvä, mutta Annalla kappale kuulosti  &#&"/#¤((¤.  Mikään ei oikeasti kuulosta yhtä kamalalta kuin se, että lauletaan korkealta nuotinvierestä >.<"  (Ja tämä oli oikeasti lyhennelmä niistä sanoista, joilla Annan esitystä tuli tänään kommentoitua)

Anna-Kaisa Riitijoki PMMP: Joutsenet


>> Kamalan tylsä valinta tässä vaiheessa kisaa. Ihmettelen miten helvetissä (ups) Anna-Kaisa on mukana kisassa viimeviikkoisen jälkeen, se oli melkein yhtä kauheaa kuin Annan tämän päiväinen esiintyminen. Pointsit Anskulle kauniista matalasta äänestä, mutta muuten esitys oli kyllä mielestäni aika tasapaksu, ei kuitenkaan laulullisesti mitään moitittavaa

Kalle Löfström Tehosekoitin: Valonkantaja


>> Sanokoot tuomarit ja muut mitä tahansa, tämä oli hyvä. Toinen Tehiksen coverointi saman illan aikana ja meni vaatimattomat 100% paremmin. Itse diggaan Tehosekoitinta todlella paljon ja odotin varpaat kurkussa, millaiset  sävelet Kalle kajauttaa ilmoille. Herran jumala, tämä pieni mieshän oli melkein yhtä seksikäs kuin itse Tehosekoittimen laulaja Otto Grundström ja se on paljon se! Tämä rokkasi, siitä ei pääse mihinkään.

Tämän illan suosikeikseni siis muodostuivat Koop, sen takia että hän on mielestäni yksinkertaisesti finalisteista paras laulaja  ja Kalle, joka veti Tehistä aikas pirun hyvin.

Annasa muuten vielä sen verran, että se sen kova ääni kuului jo siinä alussa tulleessa Egotripin biisissä niin selvästi muiden yli, että huh :S

ps. Ja Jippu oli kyllä jumalattoman ärsyttävä. Olen naisen musiikin mitä suurin fani, mutta hemmetti se kyllä ärsytti mua siellä tuomaristossa (oletettavasti sen takia, että piti Annasta muttei Kallesta, heh n.n)
« Viimeksi muokattu: 23.11.2008 22:01:35 kirjoittanut Julle »
Kuulen huudon kaukaisen ja sen kutsun
- Hei elä jokainen hetki niin kuin se ois sun viimeinen! -

Melodie

  • ***
  • Viestejä: 1 355
  • Banneri @ Crysted
Vs: Idols
« Vastaus #301 : 23.11.2008 21:54:27 »
Jippu kiroili suorassa TV-lähetyksessä. :p Tulee ihan vanhat hyvät ajat mieleen kun ei ollut sitä nykyistä ainaista piipitystä.

Ja: rakastuin! Kun ne vetivät alussa sen Älä koskaan ikinä muutu -kappaleen, niin Koop lauloi mahdottoman söpösti. :p Tai no, ei laulanut mutta hällä väliä. Huomasin ekaa kertaa sen mainitun aksentinkin (mikä ehkä on vähän fail, mutta...).
Oikeastaan kaikki pojat on söpöjä niin kauan kun ne on hiljaa (Idolsin tapauksessa ainakin; ja toisaalta tytötkin).

Yritin hirveästi antaa Annalle tilaisuuden ja pitää siitä, mutta kun se aloitti... eih! Se oli kamalan kimeää ja yyh. Siinä kappaleessa tuli sellainenkin kohta missä tuli laitettua kädet korville. Toisaalta toinen säkeistö oli jo ihan mukavaakin paikoittain. Mutta se toisti esiintymisessään saman kuin jossain pätkässä jota näytettiin ennen esitystä. :o Ja teki myös saman kuin Koop hetkeä aiemmin...
Pete... tykkään kiharoista mutten ole koskaan tykännyt siitä. No, jaa. Kappale oli ihan suloinen, tuli sellainen olo että se kovasti yrittää saada siitä kuulumaan tunteita (ja sitten kun se sanoi että ei ole ikinä ajatellutkaan sen laulun sanoja niin tuli vähän se "ovat söpöjä kunhan ovat hiljaa" -olo...). Ei se nyt mitenkään erityisen hyvä ollut, mutta parani kun lisäsi äänenvoimakkuutta. ;D

Koopista sen sijaan tykkäsin (kai kun se esiintyi ekana ja juuri olin ehtinyt rakastua :D), se oli iih. Lauloi kivasti ja no niin, aika silleen mahtipontisesti ja kasvoi loppua kohti ja sitä paitsi, hmm tykkään sen vaatteista (Petelläkin oli tällä kertaa ihan kivat, varmaan siksi tykkäsin siitä enemmän kuin yleensä...).
Täytyy myöntää että Anna-Kaisaa ja Kallea en niin kuunnellutkaan, mutta ei minulla ollut mitään kumpaakaan vastaan. Poikaystävä kuulosti siltä että ei niin lämmennyt Kallen laululle, mutta en minä mitään vikaakaan huomannut... ja Anna-Kaisa veti ihan kivasti.

Fiorella

  • ***
  • Viestejä: 5 712
  • Hyvän tuulen kotisatama
    • https://archiveofourown.org/users/Fiorelle
Vs: Idols
« Vastaus #302 : 23.11.2008 22:02:21 »
Minä kannatan edelleen Koopia, sen minkä nyt ylipäätään kannatan. (En tuhlaa rahojani äänestyksiin, mutta taputan täällä kotona!) :) Kauniisti tulkittu oli tuo perinteinen ja ihana kappale ja minusta on nirppailua tuomareilta valittaa, että he eivät tykkää iskelmästä. Ei kai siinä heille olla lempilaulajaa etsimässä, vaan suurelle yleisölle.

Toisista kuuntelin vain pätkät, kun katsoin kelaamalla vain vähän, ja en niihin sen kummemmin mieltynyt kuin inhonnutkaan.

I´m kind and caring Hufflepuff!
~ Iltakävelylle Fiorellan ficcitarhaan? ~

Firdilien

  • Fiktiiviseksuaali
  • ***
  • Viestejä: 554
  • Semi-ilkeä ihmissyöjätossu
    • Tossun ficit
Vs: Idols
« Vastaus #303 : 23.11.2008 22:22:46 »
Tänään oli kyllä mielenkiintoinen show. Koopista tykkäsin kovasti ja minun oma suosikkini mies on pitkään ollut. Hih. Tuijotin vain hänen silmiään ja ilmeitään, kun selkeästi olivat esityksen aikana tunteet pinnassa. Minua naurattaa hiukan, kun Koop tuntui olevan tilanteesta ja suomenkielisen laulun esittämisestä niin kamalan hermostunut. Se välittyi ennen ja jälkeen esityksen niin selvästi. Lisäksi minua ärsytti kamalasti se kaikki omalla äidinkielellä laulamisesta paasaaminen. Hitto vie, suomi ei ole Koopin äidinkieli tai ainakaan se ensimmäinen kotikieli. Koophan puhuu sitä niin hyvin, ettei mitään, mutta tuskinpa se mitään herkkua on hänellekään laulaa vieraalla kielellä, kun kaikki muut laulavat tutulla ja turvallisella äidinkielellä. Mietin siinä vain, että jos joku suomenruotsalainen joskus eksyisi Idolsiin niin oletettaisiinko hänenkin laulavan tuossa vaiheessa suomeksi vai kelpaisiko ruotsinkielinen kappale? Tämä nyt meni kielipaasaukseksi, mutta ei voi mitään. ;)

Anskun veto oli varmaan hänen parhaansa, vaikka ei tytön esitys ja ääni PMMP:n alkuperäisesityksen tasolle yltänytkään. Minä tykkäsin, mutten silti niin paljon, että jäisin Anskua kisaan kaipaamaan pahemmin, jos hän nyt tippuisi. Kalle veti myös paremmin, kuin mitä tuomarien kommentit antoivat ymmärtää. Ainakin hän oli ulkona siitä omasta pienestä kuplastaan, jossa hän yleensä esiintyy. Mutta en minä Kalleakaan kaipaamaan jäisi, koska koko tyyppi ärsyttää muuten.  ;D Peteä ja Annaa nyt tuomarit ihkuttavat joka kerta, mutta enpä hirveästi pettyisi vaikka putoamisvaarassa olisivatkin tänään juuri he. Annalla on hyvä ääni, mutta tämänpäiväinen veto ei mennyt ihan kamalan hyvin. Kappaleesta jäi puuttumaan kaikki se hieno, mitä alkuperäisessä versiossa on. Peten kappaleen alkuperäisversiosta taas en osaa mitään sanoa, mutta eipä siitä juuri jäänyt mitään mieleen. Vähän yhdentekevä esitys.

Jippu oli ärsyttävä. Jotenkin tyyppi on olevinaan niin kamalan aito ja taiteellinen oma itsensä, että se menee jo feikiksi. Toki tämä on vain oma mielipiteeni, mutta minua Jipussa vain ottaa päähän jokin tosi paljon. ::)
Lopeta totuuden etsiminen ja asetu aloillesi hyvään fantasiaan.

68 to go.

Voldemort

  • Vieras
Vs: Idols
« Vastaus #304 : 23.11.2008 22:38:30 »
Mä tykkään kun idolit laulaa suomeksi, kun englanti on niin hypetetty kieli ja sitten paasataan vaan ääntämyksestä, mutta mun mielestä on silti typerää laittaa vieraskielinen laulamaan suomeksi, vaikka Koop hienosti vetikin. Ja se on jotenkin niin herttainen, joka ei liittynyt mitenkään tähän.  :D

Carolynne

  • A proud Hufflepuff
  • ***
  • Viestejä: 1 341
Vs: Idols
« Vastaus #305 : 23.11.2008 22:49:19 »
Mitä maailmassa? Tuossa idolsin äänestyslähetykessä ei ole mitään järkeä. Jos jotenkin yritetään manipuloida ääniä niin noin. Ihan niin kuin ne pikkutytöt ei äänestäisi Peteä 59 viestillä kukin kun paljastuu, että se on äänestysuhan alla. Eikä se sitten enää ole reilu äänestystulos, jos vaikka Ansku tippuu (tai Koop, koska se ei ole kertaakaan ollut uhan alla eikä kukaan panikoidu sen puolesta). Rahankeräystä viime hetken äänillä.

En katso enää jaksoakaan protestiksi, jos tippuja ei ole Kalle tai Pete. Tämä on niin törkeää katsojan ja esiintyjän aliarvioimista.

//ja jep, tähän jäi idolsin katsominen ikuisiksi ajoiksi. Harmi, tulee melkein ikävä koopia, mutta ostan sitten sen levyn. Tuota ohjelmaa en kyllä enää tue.
« Viimeksi muokattu: 23.11.2008 22:55:56 kirjoittanut Carolynne »
"Forever may only be twelve days."
"Then we'll take those twelve days, and we'll live twelve lifetimes."

weiff

  • ***
  • Viestejä: 283
  • Three Words, Eight Letters and I'm Yours
Vs: Idols
« Vastaus #306 : 23.11.2008 22:53:27 »
Ahaa, että Kalle pääs jatkoon! Jälleen, jälleen kerran. Itse olen tästä edelleenkin onnellinen, tiedän kyllä että hän ei voita.
Olen silti harmissani Anskun putoamisesta ;( Hänellä oli hyvä lauluääni (ja onhan tietysti edelleenkin :D) Tykkäsin hänestäkin, edelleenkin olen sitä mieltä että Koop ei oikein ole niin idols tyyppiä, saisi pudota pois koko leikistä :) On hänellä hyvä lauluääni, myönnän sen! :)

weiff
Just trust me

Voldemort

  • Vieras
Vs: Idols
« Vastaus #307 : 23.11.2008 22:59:05 »
Mä ajattelin ihan samaa ja jäin oikeasti miettimään jopa sitä, että onko tuollainen systeemi edes laillista, koska tuohan tekee homman ihan mielivaltaiseksi!

Makisuke

  • Killan ex-Ylinoita
  • ***
  • Viestejä: 486
  • Mäksä
Vs: Idols
« Vastaus #308 : 23.11.2008 22:59:52 »
Tässä vaiheessa minulle on aivan sama kuka voittaa. (Kunhan se ei ole Kalle.) Nuo esitykset olivat kaikki niin tasavertaisia, kaikilla on samat tekniikkaonglemat - joku laulaa musiikin seassa ja joku sen alla, harvat sen päällä. Koop ei näköjään pääse eroon tavastaan antaa jännityksen näkyä esityksen alkupuoliskolla, Kalle kuvittelee edelleenkin itsestään liikoja ja tänään voin liittyä Jonen kommenttiin karaokesta, Anna on suloinen ja luottaa siihen ehkä jopa vähän liikaa, Pete puolilaulaa, Koop fiilistelee hillitysti ja Ansku angstaa. Tämäniltainen jätti aika välinpitämättömäksi. Tykkäsin kyllä Annan ja Peten esityksistä, muut olivat OK. Jippu vei huomioni - se nainen vain ärsyttää minua yhä enemmän ja enemmän, vaikka tuontanto on ihan siedettävää.

//: Jaahas, Ansku sitten tipahti. Todella tyhmä systeemi kalastella vielä viime tipassakin ääniä. Voipi olla, että Kalle ja Pete sekä Ansku ja Anna laitettiin putoamisvaaraan sen takia, että Kallella ja Anskulla oli vähiten ääniä siinä vaiheessa ja Petellä ja Annalla eniten ja hännillä olevien kilpailijoiden eroa muihin haluttiin kasvattaa, mutta vähemmän toistensa kustannuksella. En luota yhtään tuohon äänestyssysteemiin. Mutta Ansku oli huomattavasti parempi kuin Kalle.
If you do not believe in any kind of magic, you might as well be dead. - Albert Einstein

Daala

  • shapeshifter
  • ***
  • Viestejä: 1 982
  • always find my place among the ashes
Vs: Idols
« Vastaus #309 : 23.11.2008 23:05:00 »
Ei... Ansku siis putosi... Jäi tuloslähetys näkemättä. Hyvä kuitenkin, että Kalle pääsi jatkoon. :)
Pete nyt mäelle sieltä!
Oli muuten Koopilta uskalias veto ottaa Rautavaaran kappale, joka ei todellakaan ole mitään perus-Idolskamaa. Ja päästä vielä jatkoon sellaisella kappaleella.

Jippu vei huomioni - se nainen vain ärsyttää minua yhä enemmän ja enemmän, vaikka tuontanto on ihan siedettävää.
Minä en osaa sanoa pidänkö Jipusta vai inhoanko häntä... Jotenkin ristiriitaisia tuntemuksia. Joko se on ihana ihminen tai kamala narttu, en osaa päättää. Kyllä sillä särmää on, ja pidän sen ajatuksista (muualla kuin Idolsissa lauottuja siis lähinnä tarkoitan). Paitsi rokin suhteen olen tismalleen eri mieltä.
“We've all been raised on television to believe that one day we'd all be millionaires, and movie gods, and rock stars.
But we won't. And we're slowly learning that fact. And we're very, very pissed off.”

Carolynne

  • A proud Hufflepuff
  • ***
  • Viestejä: 1 341
Vs: Idols
« Vastaus #310 : 23.11.2008 23:06:48 »
Lainaus
Mä ajattelin ihan samaa ja jäin oikeasti miettimään jopa sitä, että onko tuollainen systeemi edes laillista, koska tuohan tekee homman ihan mielivaltaiseksi!

Mietein ihan samaa. Muutenkin koko äänestys on rahastusta (ja siksi en äänestäkään), millä ihmeen perusteella voi äänestää jo ohjelman aikana vaikkei ole edes kuullut esityksiä? Lisää vain entisestään kuilua suosikkien ja hyvinlaulavien välillä. Puhumattakaan nyt sitten tästä.
"Forever may only be twelve days."
"Then we'll take those twelve days, and we'll live twelve lifetimes."

Bulla

  • Vieras
Vs: Idols
« Vastaus #311 : 23.11.2008 23:09:44 »
Anna-Kaisa sitten tippui, varmaan kaikki tietävät edellisistä paasauksistani, että kannustin sitä likkaa. Noh, kiitos nyt vaan sitten, Suomen kansa.

Suoraan sanottuna, tuo äänestysjuttu on ihan pimeä ja aloin ihmettelemään lähetyksen aikana, kuten näköjään muutkin, että onkohan tämä nyt edes ihan laillista. Jotenkin tuntuu ihan hirveän äänienkalastelulta... Siinä vaiheessa, kun Peten ja Kallen ilmoitettiin olevan pudostusuhan alla, ilmeeni oli kyllä näkemisen arvoinen, varsinkin sitten, kun kymmenen sekunnin päästä äänestysuhassa ei ollut enää kumpikaan. Menin jo sekaisin siinä vaiheessa, kun ne Annan laittoi uhan alle...

Kallesta en nyt enää edes viitsi sanoa mitään. Olen jo menettänyt toivoni sen suhteen, kun näköjään jätkä onnistuu pudottamaan itseään lahjakkaampia laulajia pois joka helvetin jaksossa.

Miksiköhän vaivaudun edes enää katsomaan tätä?

-Bulla

Daala

  • shapeshifter
  • ***
  • Viestejä: 1 982
  • always find my place among the ashes
Vs: Idols
« Vastaus #312 : 23.11.2008 23:10:51 »
Lainaus
Mä ajattelin ihan samaa ja jäin oikeasti miettimään jopa sitä, että onko tuollainen systeemi edes laillista, koska tuohan tekee homman ihan mielivaltaiseksi!

Mietein ihan samaa. Muutenkin koko äänestys on rahastusta (ja siksi en äänestäkään), millä ihmeen perusteella voi äänestää jo ohjelman aikana vaikkei ole edes kuullut esityksiä? Lisää vain entisestään kuilua suosikkien ja hyvinlaulavien välillä. Puhumattakaan nyt sitten tästä.
Sehän on nyt jo päivänselvää, että tuo koko show pyörii rahan ympärillä - ei minkään lahjakkuuksien esille tuomisen. Eli siis nyhdetään ihmisiltä niin paljon rahaa kuin suinkin pystytään.
Ei kai tuollaisissa tapauksissa laista ole mitään apua, kun ei tuollaista toimintaa missään kielletä. Ja mitään moraaliahan ohjelmassa ei ole...
“We've all been raised on television to believe that one day we'd all be millionaires, and movie gods, and rock stars.
But we won't. And we're slowly learning that fact. And we're very, very pissed off.”

Tinppa

  • Rokkari
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 3 773
  • Angustiina
Vs: Idols
« Vastaus #313 : 23.11.2008 23:12:33 »
En ole tämän vuoden Idolsia paljoa katsellut, eikä mulla ole mitään mielipidettä kenestäkään kisaajasta, mutta silti mua kiinnostais tietää, että millanen tämän päivän äänestys oli? Tai siis kun täällä on puhuttu että olisi ollut jotenkin epäreilu tai jotain ja saamieni mielikuvien mukaan erilainen kuin yleensä.
Tinpan raapustukset
Vakola
WWW
Ladan pakoputki oli jonkin verran ruosteessa, Igorin slaavikyykky ei.

Voldemort

  • Vieras
Vs: Idols
« Vastaus #314 : 23.11.2008 23:14:58 »
Oho, mussa on sitten jotain vikaa, koska mua Jippu ei ärsyttänyt, muutaman kerran ainoastaan herätti hilpeyttä.  :D  Mä en tykkä sen omasta tuotannosta yhtään, en sen musiikista ja inhoan sen laulutyyliä, joka tuo aina mulle mieleen jonkun toisen tyypin, jota myös inhoan.  :D Voisi nyt alkaa boikotoida Idolsia, kun kerran tuo on aivan mielivaltaista tuo äänestystulosten julkistaminen kesken laskennan. Menee jo liian arpomiseksi tuo homma. Ja niin, onhan se rahastusta muutenkin, kun äänestää saa pitkän aikaa ja jo heti alusta asti kuuntelematta ensin biisejä, mikä varmasti vaikuttaa jonkin verran äänimäärään. Mutta tämä tämäniltainen oli jo huippu ja sen perusteella alkaa miettiä jo kuluttajansuojaa ja Idols-kilpailijoiden oikeusturvaa. Olisihan se mielenkiintoista saada tästä aikaiseksi jokin kantelu ja skandaali. ;D

Voldemort

  • Vieras
Vs: Idols
« Vastaus #315 : 23.11.2008 23:18:05 »
Lainaus
Ei kai tuollaisissa tapauksissa laista ole mitään apua, kun ei tuollaista toimintaa missään kielletä.

Kyllä muuten laki säätelee näitä juttuja ja ihmisten rahastamista, ja jos kerran asiaa mainostetaan äänestyksenä ja vaikuttamismahdollisuutena, niin äänestystuloksen manipuloiminen tänään nähdyllä tavalla saattaa hyvinkin itse asiassa olla laitonta.

Firdilien

  • Fiktiiviseksuaali
  • ***
  • Viestejä: 554
  • Semi-ilkeä ihmissyöjätossu
    • Tossun ficit
Vs: Idols
« Vastaus #316 : 23.11.2008 23:19:26 »
Tuo oli kyllä niin syvältä tuo tämän päivän äänestystulosohjelma! Pelkäsin Koopin puolesta paljon siinä vaiheessa, kun putoamisuhkaan oli laitettu ensin Pete ja Kalle ja heti perään Anna ja Ansku. En kyllä tiedä, onko tuollainen ännestystulosten etukäteisjulkistaminen laillista edes nähnyt. No, uskon siihen, että MTV3 saa tuosta niin paljon valituksia epäreiluudesta, että eivät ehkä tee tuollaista heti uudestaan.

Ei siinä mitään, en minä muutenkaan äänestä juuri ikinä missään tuollaisissa tapauksissa, joissa demokratialla ei ole sanansijaa asiassa vaan pelkästään näpyttely- ja soitteluahkeruudella ja saldorajan suuruudella, mutta ei tuo silti mitään reilua peliä ole, koska se heittää sitä tilannetta niin ympäri (mikä tietysti on tarkoituksenakin, muttei tee tilanteesta yhtään sen reilumpaa).  ;)

//Tinppa, äänestysohjelman alussa siis ilmoitettiin, että tällä hetkellä putoamisvaarassa ovat Pete ja Kalle ja vielä minuutti ennen äänestyksen loppua ilmoitettiin uudestaan, että nyt putoamisuhassa ovat Ansku ja Anna. Reilua.
« Viimeksi muokattu: 23.11.2008 23:21:26 kirjoittanut Firdilien »
Lopeta totuuden etsiminen ja asetu aloillesi hyvään fantasiaan.

68 to go.

Voldemort

  • Vieras
Vs: Idols
« Vastaus #317 : 23.11.2008 23:35:54 »
Itse asiassa tuolla manipuloinnilla ennen äänestysajan päättymistä taidetaan rikkoa sitä samaa lakia, mistä Keskinen sai sakot eli arpajaislakia. ;D Tai ei se riko sitä lakia, mutta koska väitetään, että tulos on kiinni äänestäjistä, sen ei pitäisi olla minkään arpajaislain alaista, muttä tällaisessa tapauksessahan se on. Putoaja ei olekaan enää se, jota suoraan äänestetään vähiten vaan siihen vaikutetaan epämääräisesti niin, että putoaja on enemmän sattumaa. Tuohonhan vedottiin Miljoonapilkissä, että pilkkikisan tulos ei ollutkaan kiinni kenenkään taidoista vaan sattumasta.

Mä en muuten edes tullut ajatelleeksi, että Koop olisi voinut tuolla pelleilyllä vaikkapa olla vaarassa pudota, koska hän oli ainoa, jonka nimeä ei sanottu eli siis hän ei välttämättä saanut tuolla pelleilyllä paljoakaan lisä-ääniä!

Remoteness spectator

  • ***
  • Viestejä: 2 183
  • Sanokaa Remoksi vaan
Vs: Idols
« Vastaus #318 : 24.11.2008 00:09:31 »
Hmm. Olen nyt ensi kertaa kokonaisuudessaan seurannut viikottain Idolsia, ja minua eniten irriteeraa se, että osa laulajista on todellakin päässyt jatkoon vain näiden ala-aste ikäisten miniteinien ansiosta (Juuri ne jotka lähettelevät Kallelle hello-kitty pikkuhousujaan!). Ensinnäkään, Kalle on hieman symppis vaikka esittääkin melko kovaa, toisekseen hän ei osaa todellakaan laulaa keskivertoihmistä paremmin. Itsekin hieman ihmettelen että onko hänessä sellaista...ainesta.

Pete osaa kyllä laulaa kun ei huuda, Petellä on charmia ja jotain joka vetoaa naisiin. Mutta totta sekin, että hänellä on miniteinit takanaan.

Koop on charmantti hänkin, ihana se brittiaksentti. Kannatan brittejä, joilla on noin herrasmiehen luonne. Selvästikin aikuinen väestö on tämän tyypin kannalla. Itse toivon että pääsee kahden parhaan joukkoon Peten kanssa.

Anna-Kaisa ei ole koskaan ennen osannut laulaa paitsi tänään. Kalle olisi mieluummin saanut tippua vihdoinkin.

Anna on mukava "keijukaismainen" ja iloinen pikkuinen nainen, mutta ne yliäänet ottaa vähän korviin.

Ja huomasin juuri että tämä on melko suorasukaista arvostelua, mutta minulla ei ole todellakaan mitään henkilökohtaista heitä kohtaan. Mukavia ihmisiä kaikki!


It is time
to break the chains of life
If you follow you will see
what's beyond reality
 
       
~Dark designs~

Blame

  • ***
  • Viestejä: 64
  • it was my heart, it was your knife.
Vs: Idols
« Vastaus #319 : 24.11.2008 19:21:31 »
Nonni, loppui kyllä viimeinenkin katsominen Idolssin suhteen. Suosikit ovat pudonneet ja mua jostain syystä ärsyttää Kalle aivan jumalattoman paljon. Taas se selviytyi pudotusuhasta ja porskuttaa kohti voittoa.
Blood in my hands
don't know where it came from.
I just pretend
that it's not yours.