Kirjoittaja Aihe: Idols [Se tulee taas]  (Luettu 83796 kertaa)

Lily

  • Vieras
Vs: Idols
« Vastaus #260 : 16.11.2008 21:21:29 »
Koop <3_<3 Ei luoja! *sisäinen fanityttö herää* Ja Anna veti mun mielestä kans ihan hyvin, samoin Kalle. Pete tai Jaana pois, pakko! Muuten ei tuu kesää :'D

Makisuke

  • Killan ex-Ylinoita
  • ***
  • Viestejä: 486
  • Mäksä
Vs: Idols
« Vastaus #261 : 16.11.2008 21:28:43 »
Minä tykkään edelleenkin Annasta tosi paljon! Hänessä on sellaista kujeilevaa suloisuutta. Ja tuo runkka-tunkka-tuka-tuka-tunk-tunk-biisi kävi melkein käsikädessä viime kertaisen Crazyn kanssa. Tajusin kyllä esityksen jälkeen, että olen sen jossain kuullut, mutta melko tuntematon se minulle kuitenkin on. Ja vihdoinkin Anna jätti sen kuningatarheiluttelun vasemmalla kädellään pois! Ah, halleluujah! ;D
Anna-Kaisaan kyllä petyin vähän. Kuuntelen erästä bändiä, jonka solistilla tuollainen raaka karjuminen toimii, koska hän on muutenkin niin rosoinen ja roisi, mutta Anna-Kaisa ei ole selvästikään vielä löytänyt omaa tyyliään. Vaikka hänellä on oikeasti kaunis ääni (jota hän käytti harmistuttavan vähän tänään), en tiedä selviääkö hän tästä äänestyksestä. Asennetta esityksessä tietty oli, mutta se oli enemmänkin sellaista angstangstangst-asennetta, mikä ei vetoa minuun sitten oleenkaan.

Koop puolestaan yllätti viimeviikkoisen pliisun vedon jälkeen! Arvasin, että biisi sopisi hänen äänelleen tosi hyvin ja se sopi hänen tyyliinsä muutenkin. Koopilla vaikuttaa vain olevan se ongelma, että hän on todella jännittynyt ekan puoliskon biisistä, ja sitten rentoutuu ja vetää sen omiin nimiinsä.  

Jaanan ja Kallen vedot lähinnä ärsyttivät. Jaanalla ei ollut paljonkaan asennetta, Jonea kengällä heitto olisi ehkä parantanut asiaa vähän, muttei olisi pelastanut esitystä. Jaana on yksinkertaisesti niin keskiverto, ettei häneen saa särmää edes taltalla. Kalle taas oksetta minua tilittämällä kokoajan rakkaudesta. Ensin se kävi siinä jaksossa kun pojat lauloivat Eppuja, ja Kalle selitti soveltavansa tulkintaan tunteitaan pari vuoden takaisesta suhteesta, sitten uudestaan viime jaksossa hän sanoi jotain samansuuntaista Wicked Gamen yhteydessä ja nyt sitten tuo "minusta siinä on eniten asennetta, että laulaa rakkaudesta miljoonan katsojan edessä". Joopajoo.  :D

Olen Voldemortin kanssa samoilla linjoilla Peten suhteen. Se laulaja-Pete oli ihana, tämä karjuja vaan esittää biisit omalaatuisesti nytkyen kuin epileptikko. Onhan se ihan seksikäs. :P Kuitenkin Pete on noista kilpailijoista kiinnostavin ja haluaisin nähdä, minkälaisen levyn hän julkaisisi.


If you do not believe in any kind of magic, you might as well be dead. - Albert Einstein

Voldemort

  • Vieras
Vs: Idols
« Vastaus #262 : 16.11.2008 21:37:56 »
Lainaus
Kalle on minusta sellainen kypsä ja fiksu - tuntuu että sillä on enemmän elämänkokemusta kuin noilla muilla (paitsi Koopilla, joka on toinen samanlainen).

Joo, vähän samanlainen vaikutelma on minullekin noista haastatteluista tullut.ö En tiedä onko kypsä se oikea sana, mutta kaipa se on. Oman tiensä kulkija, nähnyt ja kokenut asioita ja siksi suhtautuu niin kuin suhtautuu. Tuomarithan haukkuivat tänään Kallea rentoudesta, mikä minusta liittyy samaan asiaan. Kun on nähnyt ja kokenut kaikenlaista, ei sitä vaan jaksa olla niin kuin muut ja pingottaa, kun tietää että maailmanloppu on vasta maailmanloppu ja se on ainoa oikea hetki hätääntyä tosissaan.  ;D Arvostan sitä asennetta. Toisaalta se kertoo siitä, että tietää itsensä, mutta ei se poista sitä, etteikö ilkeät sanat satuttaisi. Edelleen Idolsissa vaivaa ristiriita persoonallisuuksien hakemisessa ja samalla niiden teilaamisessa. Mä en vaan näe Petessä tai Annassa sen enempää idoliainesta kuin Koopissa tai Kallessa tai Anna-Kaisassa tai Jaanassa ja silti tuomarit ovat sitä mieltä, että Annassa ja Petessä on sitä enemmän kuin muissa. Petelle ei edes kukaan ole valittanut siitä, että se vetää aina samalla tavalla, kun taas edellisessä Idolsissa Arille valitettiin siitä jatkuvasti. Tuomareiden pitäisi olla asiantuntijoita, mutta jotenkin kaikesta silti näkyy, että se on pärstäkerroin tai jokin muu kuin tapa esiintyä ja laulutaito, joka ratkaisee mieltymykset.

Peten levy olisi täynnä huutoa.  ;D Itse asiassa mä varmaan tykkäisin kovastikin sen levystä, koska tykkään eniten juuri sen tyyppisistä biiseistä, joissa vedetään kovaa äärimmäisellä tunteella.  ;D

Makisuke

  • Killan ex-Ylinoita
  • ***
  • Viestejä: 486
  • Mäksä
Vs: Idols
« Vastaus #263 : 16.11.2008 21:46:42 »
Lainaus
Petelle ei edes kukaan ole valittanut siitä, että se vetää aina samalla tavalla, kun taas edellisessä Idolsissa Arille valitettiin siitä jatkuvasti.
Johtuu varmaan siitä, että Ari veti aina todella tylsästi samanlaisesti kuin olisi karaokea laulanut (olen varmasti sanonut näin aiemminkin ;D) kun taas Peten esiintyessä saa jännittää, että meneekö siltä niska poikki vai kompastuuko mikkiin.

Minuakin alkaa ärsyttää nuo tuomarit kyllä pikkuhiljaa. Aina saa kuulla samat puheet ylävireisyydestä Niinalta ja Jonelta jotain kyynistä analyysia. Patrick on kyllä mukava, mikä toisaalta saattaa johtua siitä, etten ole kuunnellut hänen kommenttejaan viimeiset kolme tuotantokautta. Ja tottakai tuomarit antavat hyvää palautetta potentiaaliselle kaupalliselle esiintyjälle, koska tämä saattaa joskus olla heidän leiväntarjoajansa.
If you do not believe in any kind of magic, you might as well be dead. - Albert Einstein

Firdilien

  • Fiktiiviseksuaali
  • ***
  • Viestejä: 554
  • Semi-ilkeä ihmissyöjätossu
    • Tossun ficit
Vs: Idols
« Vastaus #264 : 16.11.2008 21:47:40 »
Minä en kyllä näe Kallessa minkäänlaista kypsyyttä. Tai no minusta se ei ole kypsyyttä nähnytkään, että brassailee fanipostinsa määrällä ja haukkuu tuomarien, jotka kuitenkin ovat musiikin ammattilaisia, mielipiteet ihan huonoiksi ja ohittaa kaiken rakentavankin kritiikin ja jatkaa sillä samalla tyylillä. Tänään Kalle oli kyllä hyvä, ettei siinä mitään, samoin silloin Eppu-viikolla. Mutta minua siis ärsyttää se sellainen asenne, että minä tiedän mitä teen ettekä te ihmiset, jotka olette hommaa tehneet ikuisuuksia, voi siihen sanoa yhtään mitään. Herran ajatukset rakkaudesta ja tunteista ovat kyllä ihan kunnioitettavia, koska harva uskaltaa niitä miljoonan ihmisen edessä niin rehellisesti sanoa, kuten hän itsekin mainosti, mutta ei Kallessa mielestäni mitään erityisen kypsää ole. Ennemminkin epäilen, että hän vetoaa sillä kapinoiva anarkistinuori -asenteellaan ja tyylillään katsojiin. ;)

Tosin tuomaripeli kyllä ärsyttää minua myös tänä vuonna enemmän kuin ehkä koskaan. Tuomarit selkeästi yrittävät saada tiettyjä kisailijoita pois ja tiettyjä pysymään jatkossa ja antavat niitä punaisia ja sinisiä (vihreitä ;D) lamppuja aika randomisti. Joillekin kisailijoille tulee keskinkertaisesta esityksestä sininen ja joillekin taas punaista, vaikka mitä tekisi. No niin no, on se kyllä huomattu tänä vuonna, etteivät tuomarien mielipiteet mene ollenkaan yhteen yleisön mielipiteiden kanssa. ;)
Lopeta totuuden etsiminen ja asetu aloillesi hyvään fantasiaan.

68 to go.

Voldemort

  • Vieras
Vs: Idols
« Vastaus #265 : 16.11.2008 21:52:44 »
No jos tuomarit sanovat, mitä nyt sanovat, niin jopa minäkin voisin kyseenalaistaa niiden "asiantuntijuuden" ja alkaa epäillä, että ovat vain niin kovasti omiin kaavoihinsa ja omaan asiantuntijuuteensa kangistuneita, että suhtautuisin taatusti vielä pahemmin niihin kuin Kalle.  ;D

Muoks: Toisin sanoen väittäisin itseäni kypsäksi. Aika lol, mutta olkoon. Mutta pointti oli se, että jos tuomarit koko ajan vaan haukkuisivat, niin kuka tahansa kypsyisi siihen ja alkaisi kuittailemaan takaisin. Kypsä ihminen ei jää makaamaan tuleen ja ala itkemään sitä kun tuomarit mollaavat vaan laittaa heidät omassa elämässään siihen lokeroon, mihin he kuuluvat: ihmisiin, joilla on valta ja joilla on ehkä näkemystä, mutta joiden sana ei ole laki ja joita ei kaikesta huolimatta tarvitse pitää auktoriteetteinä ja ainoina oikeina totuuden lähteinä.  Toisin sanoen itseään saa puolustaa ja minusta se fanipostilla brassailu oli vain kuittaus siihen, että tuomarit veikkailivat jatkuvasti, että Kalle lähtee.  Kypsä ihminen lähinnä tuntee itsensä, tietää mitä itse haluaa eikä lähde muuttamaan itseään jokaisen asiantuntijan halujen perässä. Jos johonkin haluaa, niin ei siihen pääse ainakaan sillä, että lähtee hötkyilemään jokaisen itseään asiantuntijaksi väittävän ihmisen mielen mukaan. Ajattele jos kirjoittajatkin aina muuttaisivat tekstejään kriitikoiden mukaan. Sama juttu.  ;D
« Viimeksi muokattu: 16.11.2008 22:00:30 kirjoittanut Voldemort »

Bulla

  • Vieras
Vs: Idols
« Vastaus #266 : 16.11.2008 22:35:33 »
Suoraan sanoen pelkään kyllä Anna-Kaisan puolesta tänään.

Se OLI heikoin veto tällä kierroksella, mielestäni melko selvästikin, vaikkei Kalle vieläkään vakuuttanut minua ja olin niin ja näin Jaanan crushcrushcrush -kuiskauksista. MUTTA mielestäni hän ei ansaitsisi pudota. Sillä hän on ollut huomattavasti parempi kaikilla muilla kierroksilla ja pidin suunnattomasti hänen "asenne" -määritelmästään; tiesi koko ajan, että kaivaa omaa hautaansa, mutta lauloi silti juuri sen biisin jonka halusi. Ainakin se vastaa pitkälti omaa asenne-määritelmääni.

Haluaisin, että Kalle putoaa. Mutta olen melko varma, että ei putoa, hänhän on saavuttanut Sanjaya -aseman tällä kaudella.

Jaana saattaa olla yksi pudotusuhan alla olevista, sillä vaikka tyttö on ihan oikeasti tosi hyvä laulaja, hänellä ei oikein ole mitään annettavaa tälle kisalle; jokainen esitys on samanlainen, hieman iskelmään taipuva veto. Ja, vaikken haluaisi sanoa tätä, onhan se nyt ihan hirveän nuori likka. Voisi mennä kotiin kasvamaan vielä hieman (enkä tarkoita tätä millään pahalla).

Ja vielä lopuksi; GO TONI WIRTANEN! Sehän oli äijä tässä jaksossa, olin samaa mieltä melkein kaiken kanssa mitä hän sanoi. JA on kotoisin tuolta naapurikunnasta, joten :D

-Bulla

// No niin, arvasin, että nuo kolme on pudotuksessa... Mukavaa, että Ansku pääsi jatkoon, kyllä se sen ansaitsi! HITTO tuon Kallen kanssa...
« Viimeksi muokattu: 16.11.2008 22:49:59 kirjoittanut Bulla »

weiff

  • ***
  • Viestejä: 283
  • Three Words, Eight Letters and I'm Yours
Vs: Idols
« Vastaus #267 : 16.11.2008 22:50:01 »
Kalle on mun fanitettavana, mutta en tosiaan usko että hän voittaa. (Vaarassa pudota ; ( )

Pete, nojaa... Se saattaa hyvinkin voittaa, se ja Anna tullaan aika varmasti näkemään finaalissa. Anna veti ihan hyvin.

Jaana, hän on aivan liian nuori, parin vuoden päästä voisi olla KOVILLA. Jaa, tuomaritkin olivat samaa mieltä. Juuri katselen tässä tätä tulos lähetystä. Mutta, Jaana, hän on hyvä laulamaan, mutta ei ehkä niin kypsä ja tarpeeksi aikuinen vielä. (Vaarassa pudota)

Koop jatkossa! Mitä ihmettä, ajattelin että hän tippuisi, ei oikein ole sellaista Idols asennetta, okei! Myönnän että Jani Wikholm, aivan sama miten kirjotetaan, pääs pitkälle! Mut Koop, en sitten tiedä. (ANSKU JATKOSSA!)

Nyt putoaa... Jaana
Kalle jatkossa ;))

weiff
Just trust me

Lokitar

  • ***
  • Viestejä: 1 726
Vs: Idols
« Vastaus #268 : 16.11.2008 22:50:27 »
JES! Kalle ei pudonnut <3 Suosikkini ollut koko ajan

Fiorella

  • ***
  • Viestejä: 5 703
  • Hyvän tuulen kotisatama
    • https://archiveofourown.org/users/Fiorelle
Vs: Idols
« Vastaus #269 : 16.11.2008 22:52:03 »
Tällä kierroksella minä jopa tykkäsin siitäkin Annasta. Minusta se oli veikeä kappale, ja edelleen pidän peukkuja Koopille.

Jaana putosi - no, se oli odottettavissakin. Vaikka Anna-Kaisalla todellakin meni huonoimmin, huutamisen puolelle.

I´m kind and caring Hufflepuff!
~ Iltakävelylle Fiorellan ficcitarhaan? ~

Daala

  • shapeshifter
  • ***
  • Viestejä: 1 982
  • always find my place among the ashes
Vs: Idols
« Vastaus #270 : 16.11.2008 22:53:23 »
Ei saa pelotella pissoja housuun... :D
No ei, kyllä nyt jaksaa hymyillä, kun Kalle pääsi jatkoon.
Jaana putosi, enkä minä yhtään osaa harmitella sitä. Ei hänestä vain ollut siihen, eikä tämänpäiväinen ollut kovin hyvä veto...
“We've all been raised on television to believe that one day we'd all be millionaires, and movie gods, and rock stars.
But we won't. And we're slowly learning that fact. And we're very, very pissed off.”

nonaah

  • ***
  • Viestejä: 162
Vs: Idols
« Vastaus #271 : 16.11.2008 22:55:32 »
Jaana putos joo.. no se oli odoteltavissakin.

Ens kerralla teemana kotimaisuus mitäköhän esityksii sieltä tulee ? :D
lalalalalaaaaaa

Bulla

  • Vieras
Vs: Idols
« Vastaus #272 : 16.11.2008 22:55:46 »
Mikä ihmisiä siinä Kallessa viehättää? Enkä siis tarkoita tätä mitenkään loukkauksena tai haasteena, ihan vain kysymyksenä. Itse olen nimittäin sitä mieltä, ettei herraa olisi pitänyt päästää edes semifinaaleihin enkä jotenkin osaa hahmottaa hänen viehätystään. Kertokaa ihmeessä, niin viisastun :D

Edelleenkin, en tarkoita tällä nyt mitään pahaa xD Ihan vain uteliaisuuttani.

-Bulla

sokerijuurikas

  • ***
  • Viestejä: 373
Vs: Idols
« Vastaus #273 : 16.11.2008 23:00:29 »
Uaah mun sappi alkaa kyllä tosta Annasta nykyään kiehumaan myös yli. Tuomarit eivät varmaan kuunaan päivinään ole haukkuneet Annaa, mutta kyllä aina tietyistä henkilöistä tulee sitä pahaa sanottavaa joka kerta. Ja oikeen leipoo Annasta ja Petestä ohjelman voittajia sanomalla kaikkea siihen viittaavaa. Tuomarit vois heittää ihan oikeasti kuuseen, kuka niitä tarvitsee alkukarsintojen jälkeen kun eivät osaa pysyä "puolueettomina". Ärsyttävää kun aina sorsivat toisia ja sulkevat silmänsä lemppareiden virheiltä.

KOOP<3

Voldemort

  • Vieras
Vs: Idols
« Vastaus #274 : 16.11.2008 23:01:36 »
Mä tykkään Kallen äänestä ja tavasta laulaa, hyvin yksinkertaisesti sanottuna. Ja mä tykkään sen asenteesta lavalla ja muutenkin. Tykkään tyypeistä, jotka vastaavat tyhmiin kysymyksiin tyhmästi. "Miten Idols on kasvattanut sinua?" Kenen idioottiaivot noita kysymyksiä keksii? Ellenin omat?  ;D Mä taas en voi ymmärtää, mitä ihmiset näkevät Pete The kirkujassa? Tykkäävät sen huudosta? ;D Mä kun luulin, että tämä on pääasiassa kumminkin laulukilpailu eikä huutokilpailu/missikilpailu/misterkilpailu. ;)

Okei, Koop laulaa Kallea paremmin. Koop idoliksi! :D Tai Anna-Kaisa, kunhan se valitsisi seuraavat biisinsä paremmin. Mä toivon melkein jo, etteivät nämä tuomarien ihkuttamat Anna tai Pete voita. Alkaa tuollainen nuoleskelu tuomarien puolelta jo kuvottaa, kun en itse näe kyseisissä henkilöissä mitään ylivoimaista noihin muihin verrattuna.  ;D
« Viimeksi muokattu: 16.11.2008 23:06:19 kirjoittanut Voldemort »

Bulla

  • Vieras
Vs: Idols
« Vastaus #275 : 16.11.2008 23:05:10 »
Okei, Koop laulaa Kallea paremmin. Koop idoliksi! :D

Tässä voin kyllä komapta ihan täysillä :D Koop on ihana! Petestä minulla ei suurempia tunteita ole, viihdyttävä jätkähän se on, mutta... Anna-Kaisa ja Koop ovat lemppareitani. AK ihan vaan sen takia, että se on jotenkin samaistuttavin porukasta.

-Bulla

Amy Malfoy

  • ***
  • Viestejä: 1 121
Vs: Idols
« Vastaus #276 : 17.11.2008 16:55:23 »
Kalle ei tainnu ihan tajuta, mitä Asenne tarkoittaa, mutta ei sitä siansilmäistä wnblaulajaa voi syyttä (oikeestaan voi!HAHA!)

Öh, tuota... Minusta Kalle perusteli kappaleensa asennepuolen itse ihan hyvin, vaikka olihan se mielenkiintoinen valinta silti.
Ja tuollainen haukkuminen on minusta hieman.. no.. turhaa.


Ei ollut tarkoitus haukkua.. Mutta omahan on mielipiteeni.. Niin siis minä en voinut sille mitään, että kaikki mitä Kallen suusta kuulosti kliseisiltä ("rakkaus..ah..") Mutta ihan miten vaan, en vaan pidä koko tyypistä, mutta anteeksi jos loukkasin jotakuta...

~Amy

btw.. Toni rokkasi siellä tuomaripöydässä! Kaikki muut jäi ihan totaalisesti sen varjoon ja vaikka se sanoki jotain vähän negatiivista nii silti kaikki taputti sille, ei kukaan "uskaltanu" buuata :D ja aika kiltisti se yritti ne negatiivisetkin asiat sanoa :) <3<3

Ginin banneri<3
~The End is here: Deathly Hallows Part II~
~Dramione~
”Goalies don't think." - Chris Osgood
                                                                       Kiitos Leijonat <3

Carolynne

  • A proud Hufflepuff
  • ***
  • Viestejä: 1 341
Vs: Idols
« Vastaus #277 : 17.11.2008 17:01:26 »
Ensi viikolla aiheena siis kotimaisuus ja vierailevana tuomarina Jippu <3 Mitähän siitä tulee, ainakin keikoilla naisen välirepliikit ovat olleet aika mielenkiintoisia. No, ehdottomasti minun idolini ja paras kotimainen artisti, joten sinänsä hyvä valinta. Herkkyyteen olisi kuitenkin sopinut paljon paremmin.

Ja huh, Anna-Kaisa tai Kalle eivät tippuneet. Nyt siellä on sitten enää minun suosikkejani ja Pete, joka on hyvä vain kun ei huuda.
"Forever may only be twelve days."
"Then we'll take those twelve days, and we'll live twelve lifetimes."

sokerijuurikas

  • ***
  • Viestejä: 373
Vs: Idols
« Vastaus #278 : 17.11.2008 19:46:25 »
hehhe pitää tulla sanomaan kun naurattaa niin paljon, että repeän aina totaalisesti niille Kallen "jeeea" mörinöille : ;D Harmi että tässä finissä ei oo enää sitä mikä kierii naurusta lattialla olevaa hymiötä.

Nyyh Koop on niin hyvä sen täytyy voittaa! Ketä veikkaatte tippuvan ensi kerralla? Ja muuten ketkä olivat viimeksi vaarassa pudota, Jaana ja kuka muu? En katsonut tuloslähetystä.

Fanpire

  • Vieras
Vs: Idols
« Vastaus #279 : 17.11.2008 19:52:31 »
Toivon, että Kalle tippuu, en tajua, miten se on voinut selvittää tiensä postimerkkiin... Ja olen vieläkin katkera siitä, että Saana tippui. Mutta kuten olen jo sanonut, Kalle varmaan menee ja voittaa koko homman. Ja se on kyllä jotain niin uskomatonta ja naurettavaa, että ei jestas...
Ja en usko, että Toni Wirtasta päästetään ihan heti tuomaroimaan Idolsiin :D (Joo, varastan kaverini lausahduksen, mutta se on niin totta.)
Oli ihan ok, että Jaana tippui, ei se ehkä enää tässä vaiheessa ollut ihan samassa sarjassa muiden kanssa. Ja ärsytti, kun ei voinut millään suhtautua saamaansa kritiikkiin asiallisesti.