Kirjoittaja Aihe: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all  (Luettu 220378 kertaa)

Sarveiskalvo

  • ***
  • Viestejä: 177
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #620 : 02.07.2018 10:28:56 »
Olen nyt vähän jumissa sen päivähaasteen kanssa, kun on kaksi liian vaikeaa tehtävää. "Kolme peräkkäistä great-heittoa" ja "viisi peräkkäistä curveball-heittoa". Joku yksittäinen joskus aina saattaakin tulla, mutta noin monta peräkkäin on mahdottomuus. Pitää toivoa, ettei kolmanteenkin tule samanlaista, tai muuten matka tyssää siihen.
Niitä päivähaasteita voi poistaa, jos haaste tuntuu vaikealta tai ei muuten miellytä. Haasteen oikeassa yläkulmassa on pieni roskiksen kuva, josta poisto onnistuu. :)

Mulle on tullut yhteensä kaiketi neljä ex-raidkutsua, mutta oon osallistunut vain kahteen, kun muiden ajoitus on ollut turhan hankala. Ja kun toisesta se Mewtwo jäikin kiinni, ei ole ollut enää niin kova hinku osallistua uudelleen, kun täyttelen lähinnä dexiäni.
"I'm surrounded by idiots." - Scar

Fiorella

  • ***
  • Viestejä: 5 712
  • Hyvän tuulen kotisatama
    • https://archiveofourown.org/users/Fiorelle
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #621 : 02.07.2018 12:29:04 »
Uskomatonta, onneksi avauduin tuosta, niin pääsen eteenpäinkin! Kiitos, Sarveiskalvo!!! :)

Minä olen saanut vain yhden kerran sen erikoisen kutsuraidin. Osallistun raideihin vain silloin tällöin, kun siihen on joutilasta aikaa. Siinä mielessä harmi, että usein näkee niitä, mutta menevät ohi.

I´m kind and caring Hufflepuff!
~ Iltakävelylle Fiorellan ficcitarhaan? ~

Virhrearvio

  • ***
  • Viestejä: 130
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #622 : 02.07.2018 13:55:33 »
Fiorella, jos haluat uuden kutsun ex-raidiin, niin kannattaa käydä samalla salilla, minne sait sun ekan ex-kutsun, jollai pienemmällä raidilla. Yleensä noi ex-kutsut tulee samoille saleille :) Saisit yrittää uudestaan Mewtwon nappaamista
Mä oon käynyt neljässä ex-raidissa samalla salilla, niin voisin sanoa väitteen pitävän paikkansa ^^
So give me just one chance
And one by one I'll prove you wrong

Clearwater

  • Sudentuoja
  • ***
  • Viestejä: 312
  • chaos born in candlelight
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #623 : 02.07.2018 18:20:45 »
Jospas minäkin :) Tunnus on Kissamieli ja koodi 8641 3555 3481.
Kotimaani on Mikä-Mikä-Maa.

Winga

  • Gremlin
  • ***
  • Viestejä: 2 446
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #624 : 02.07.2018 19:13:39 »
Joo vaan tietyt salit on ex raidisaleja ja ainakin jos niitä kaupungissa on useita niin vaihtelee vuoroviikoin että missä on ex-raid (oman kaupungin discordista usein itse näen että missä kannattaa ja milloin raidaa että niitä kutsuja sais...) pari mewtwota on kiinni jäänyt kun ollaan kiirsun kanssa raidailtu ja pari raidia jäänyt väliin kun oltu väärässä kaupungissa.
"It's just like I always say; if you want to find something weird you have to go downtown."

Kosmik

  • ***
  • Viestejä: 3 889
  • ava © Ingrid
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #625 : 02.07.2018 19:22:47 »
Jihuu, on ollut kiva availla teidän lähettämiä paketteja ja olen pyrkinyt teillekin niitä lähettelemään. :D

Mun äidillä ei ole ketään muita kavereita kuin minä, joten jos olette mukavia ja pyydätte häntäkin kaveriksi. :) Hän asuu pienehköllä paikkakunnalla ja pokestopit on harvassa, joten niille itemeille tulee tarvetta, kun hänellä on aina pallot lopussa. :) Kysyin kyllä häneltä luvan, että saanko jakaa hänen koodinsa ja sain luvan, joten tässä se on: 3961 8882 2951

Fiorella

  • ***
  • Viestejä: 5 712
  • Hyvän tuulen kotisatama
    • https://archiveofourown.org/users/Fiorelle
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #626 : 02.07.2018 21:15:21 »
Lisäsin äitisikin, Kosmik. :) Tosiaan noita lahjoja on ollut hauska avata ja lähettää. Ja olen saanut jo useamman erikois-pokemoninkin niistä. :) Osaako joku sanoa, mihin se perustuu, että ne ovat samoja pokemoneja mutta eri näköisiä kuin aikaisemmat?

Hyvä tietää, että kannattaa suosia tiettyä paikkaa raideissa. :) Voi kun en oikein tuota Discordia tiedä, siihen ovat useimmat liittyneet, mutten oikein tiedä mikä se on ja en tiedä tahdonko sitä ladata, kun jos se on joku, mikä jatkuvasti sitten kilkuttaa viestiä viestin perään puhelimeen, enkä itse kuitenkaan pääse, niin käy hermoille... Täällä paikalliset tuntuvat siinä useimmat olevan.

I´m kind and caring Hufflepuff!
~ Iltakävelylle Fiorellan ficcitarhaan? ~

Winga

  • Gremlin
  • ***
  • Viestejä: 2 446
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #627 : 02.07.2018 21:56:44 »
Fiorella, ne on niiden pokemonien alola-muotoja, joita on joissain aiemmissa peleissä ollu, ja jotka nyt tähänkin tuotiin :) ne on musta niin söpöjä. tänää selvisi vasta minulle että rotan saa niistä munistakin...

Mäkin voisin Kosmikin äidin lisätä!
"It's just like I always say; if you want to find something weird you have to go downtown."

Virhrearvio

  • ***
  • Viestejä: 130
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #628 : 03.07.2018 08:45:51 »
Nyt on Corsola saatavilla Suomessakin! Nappasin jo itselleni kokoelmiin :)

Kosmik lisäilin sun äidin kaveriksi ^^
Paketit on kyllä kivoja ^^ Hyödyllisiä ainakin mulle, kun tulee paljon potioneja ja reviveä. Voin käydä raideilla useammin. Harmittaa vaan, että en saa stopeilta montaa lahjaa päivässä. Oon miettinyt, onko mulla jokin bugi siinä, kun tulee niin huonosti :/
So give me just one chance
And one by one I'll prove you wrong

Odo

  • Sankari
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 12 520
  • 707
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #629 : 03.07.2018 09:39:38 »
Pitääpä harkita, että itse taas päivittelisin pelin pelivalmiuteen, kun ei ole aikoihin tullut sovellusta avattua. Tämä ystävä-juttu kuulostaa kivalta, että ehkä sitä voisi kokeilla (ilmoittelen sitten koodiani, kunhan pääsen taas pelinmakuun). :)

Mutta itse asiaan eli päivitin aloitusviestiin trainer koodit, että ne on helposti yhdessä paikassa. Laitoin järjestykseen Fininick, koodi ja sulkuihin, jos on ilmoittanut trainernickinsä (esim. eri kuin Fininick). Löytyypi sieltä ja jos ei löydy, hihkaskaa. Joku on saattanut mennä ajatuksissa ohitse, jotain on väärin tai muuta vastaavaa, mutta sellaista sattuu joten pitää huomautella. :D Jos tulee lisää trainer koodeja niin päivittelen omien aikataulujen puitteissa, kun selaan topicia ihan koneen äärestä (puhelimella en edes yritä), mutta aika pian pitäisi listoille päästä.

Olkaapas hyvät!


“People can have lovers.
They can have friends. They can be together.
But when you think about it,
you’ll see that originally, we’re alone.”

Kosmik

  • ***
  • Viestejä: 3 889
  • ava © Ingrid
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #630 : 03.07.2018 10:25:26 »
Jee, kiitos kaikille, jotka ootte mun äidinkin lisäilleet. :D

Ja Virhrearvio, en tiennytkään, että Corsolaakin saa nykyään Suomesta. :o Kiitti kun tulit ilmoittamaan, pitääkin metsästää itsellekin sellainen. :D Ja mulle kyllä tulee ihan hyvin noita paketteja stopeilta. Ei nyt joka pyöräytyskerralla, mutta ihan mukavasti. :) Ehkä sulle on käynyt vain huono onni niiden kanssa?! :o

Odo, juuri itsekin mietin, että voisi olla hyvä joku lista tehdä noista trainer koodeista. Kiitos kun jaksoit koota ne listaan. ;) Ja hieman kyllä naurahdin, kun olit listannut mun äidin sinne nimellä "Kosmikin äiti". X'D Ihana. ♥ Hän on muuten pelissä sitten Jasuka10. :)

Mulle ei ole vielä tippunut exRaid-passeja, mutta en kyllä käykään usein raideilla tai saleilla, joten se ei silleen yllätäkään. :) Mut hienoa, että teistäkin moni on päässyt vastakkain Mewtwon kanssa. :)

Itse vähän petyin, kun sen Articunon jäljeen tutkimuksen seitsemän päivän pokemoniksi vaihtui Snorlax?! Odotin tyyliin Lugiaa ja sitten se olikin Snorlax... ::) Ei kauheasti motivoi tehdä noita tehtäviä, kun siitä palkaksi saa sitten Snorlaxin, joita mulla on jo muutama...

Ja onko pelissä muuten mahdollista vaihtaa kaverille sellainen hahmo, joka häneltä puuttuu. Yritin äidille vaihtaa itseltäni Chimechon, kun häneltä se puuttuu, mutta peli ei antanut mun ottaa sitä siihen vaihtoon?! Pitääkö sen jonkun ystävyysmittarin olla sitten tarpeeksi korkea, että voi niitä hahmoja antaa toiselle, joka häneltä puuttuu?

Winga

  • Gremlin
  • ***
  • Viestejä: 2 446
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #631 : 03.07.2018 13:28:55 »
Corsola on saatavissa nyt 48 tuntia koska oli niin paljon serveriongelmia dortmundissa niin tää on niinku korvaus siitä, että pitää tänään tai huomenna se sitten napata (me juostii yöllä sitä ettimässä ja sit niitä tuli kolme pihaan). saa nähä mitä tää tietää jenkkeihin.

Kosmik puuttuvien poksujen vaihto vaatii erikoisvaihdon mikä vaatii enemmän stardustia niin voi olla että sitä ei oo tarpeeks ku molemmat joutuu enivei sen kalliimman hinnan pulittaan. Hinta laskee kun ystävyystasot laskee. Ja jos oot laittanu poksun tähdellä niin et voi vaihtaa.
"It's just like I always say; if you want to find something weird you have to go downtown."

sademestari

  • sammakkotietäjä
  • ***
  • Viestejä: 329
  • good soup.
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #632 : 03.07.2018 18:51:44 »
Haa, minäkin sain vihdoin pelin taas toimimaan puhelimessa, joten totta kai tulen heti ensimmäisenä jakamaan oman trainer koodini tänne  ;D Eli kaveriksi saa lisäillä koodilla 4215 9534 3770, olen sademestari sielläkin. Jännää, en oo vielä päässyt tutustumaan tähän uuteen päivitykseen ollenkaan! Jos tuo keli vähän paranee, niin taidanpa lähteä ulos ottamaan siitä selkoa  8)

Nyt kun on kesä, niin on tullut kyllä pelailtua enemmän. Heti kun kelit kylmenee, niin mulla ainakin stoppaa pelaaminen saman tien, kun ei nuo puhelimet oikein tunnu kestävän Suomen kylmyyttä. Nuo pitkät tauot kyllä näkyy heti, sillä mulla on dexi aikas tyhjä vielä, 1. genistä puuttuu enää muutamia poksuja, mutta 2. ja 3. genit onkin jo toinen juttu  ::)

Lainaus käyttäjältä: Kosmik
Itse vähän petyin, kun sen Articunon jäljeen tutkimuksen seitsemän päivän pokemoniksi vaihtui Snorlax?! Odotin tyyliin Lugiaa ja sitten se olikin Snorlax... ::) Ei kauheasti motivoi tehdä noita tehtäviä, kun siitä palkaksi saa sitten Snorlaxin, joita mulla on jo muutama...
Itse toivotan Snorlaxin tervetulleeksi, sillä se vielä puuttuu enkä oo tainnu koskaan siihen luonnossakaan törmätä tai saanu edes munasta. Vähän tosin odottelin Moltresia, mutta se on sitten tainnut jo mennä aikasemmin. Hami juttu sinänsä, kun Zapdoksen ja Articunon sain nyt näin tutkimusten kautta, niin olisihan se kolmen kopla kiva saada täyteen  :D Mulla ei tuu käytyä koskaan legeraideissa, niin olin positiivisesti yllättynyt, kun tajusin, että näitähän voi saada myös tälleen tutkimusten kautta!

bannu: crys

But what if that moment's right now?

Violetu

  • Draamaprinssi
  • ***
  • Viestejä: 5 928
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #633 : 03.07.2018 19:10:32 »
Lainaus
Itse vähän petyin, kun sen Articunon jäljeen tutkimuksen seitsemän päivän pokemoniksi vaihtui Snorlax?! Odotin tyyliin Lugiaa ja sitten se olikin Snorlax... ::) Ei kauheasti motivoi tehdä noita tehtäviä, kun siitä palkaksi saa sitten Snorlaxin, joita mulla on jo muutama...
Vähän samat fiilikset, Lugiaa odotin minäkin. Mutta toisaalta Snorlax antaa toivoa siitä, että sen jälkeen voisi jossain kohtaa olla vuorossa Lapras ja Aerodactyl, jotka itseltä vielä puuttuu, ja ketuttaa suuresti.

Lähettelin pyynnöt nyt kaikkiin(?) tämän sivun trainer codeihin :D

I spend my days so close to you
'cause if I'm standing here,
maybe everyone will think I'm alright.
.

Kosmik

  • ***
  • Viestejä: 3 889
  • ava © Ingrid
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #634 : 03.07.2018 19:47:18 »
Ää, mulla olis niin monta Laprasta, jotka voisin vaihtaa, mutta harmi kun se vaatii sen lähietäisyyden että vaihto onnistuu. ::)

Ja Winga, kiitos muuten noista vaihtovinkeistä. :) Mulla oli tosiaan molemmat Chimechot merkitty tähdellä, niin siksi niitä en voinut antaa vaihdossa, mut tänään onnistui, kun äidin kanssa kokeiltiin. :D

Äiti muuten kiitteli että olitte pyytäneet kaveriksi. :D Tosin se kysyi, että ei kai nää tyypit oo vaan mistään pervosivustolta ja nauroin sille, ettei todellakaan... Joo-o, miten tuon nyt ottaa. X''D Se näköjään tuntee mut paremmin kuin luulinkaan. X''D

Ja mullekin napsahti tänään useampi Corsola, jee. :D

Larjus

  • IƧƧИA
  • ***
  • Viestejä: 6 562
  • En kaipaa kirjoituksiini (negaa) kritiikkiä tms.
    • twitter
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #635 : 03.07.2018 20:12:57 »
Mäki lisäilin Kosmikin äidin :) (Ja Clearwaterin)

Mä oon ehtinyt napata vasta yhden Corsolan. Olin lähes koko päivän kaverin luona ja katottiin lähinnä kauhuleffoja, niin eipä siinä pahemmin pokemonjahtiin lähdetä. Onneksi sen yhden ehdin saada, ja huomenna yritän napata ainakin pari lisää. Serkkupoikani (11-vuotias) tulee torstaina käymään, ja hän on juuri päässyt aloittamaan pelin, ja olen luvannut auttaa häntä pelaamisessa. Mietin, että jos hän ei nyt ole onnistunut saamaan Corsolaa, niin voisin yrittää vaihtaa hänelle yhden, jos vain dustit riittää. Uskon, että hän pitäisi siitä, kun on nyt ainutlaatuinen tilaisuus saada Corsola Suomesta. Harmi kun Corsola ei olee enää torstaina, olisin muuten voinut mennä metsästämään sitä hänen kanssaan.

Mulla on nyt yhteensä kolme Mewtwo-raidia ollut, ja neljäs on perjantaina. Ekasta (joskus tyyliin talvella) en saanut Mewtwota, mutta näistä kahdesta seuraavasta sain. Kummankaan IV ei kylläkään parhaasta päästä, mutta upin niistä sen, jolla on Shadow Ball, melkein kolmitonniseksi. (Salee saan tuosta seuraavasta raidista 100 IV:isen :P) No, vaikken kolmatta Mewtwota saa niin ainakin raid-palkinnot kelpaa.
お~ラスティ
ファンタスティック
頭の中

Fiorella

  • ***
  • Viestejä: 5 712
  • Hyvän tuulen kotisatama
    • https://archiveofourown.org/users/Fiorelle
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #636 : 07.07.2018 22:17:16 »
Huomenna ilmeisesti on taas erikoispäivä ja noiden kävelyjen pitäisi kutistua neljännekseen. :) Sopii minulle.

Sain viisi Corsolaa tuona päivänä, se oli kiva ylläri. Minulla on melko monia sellaisia, joita ei Suomesta saa "nähtynä" muttei itsellä, joten mukavaa kun yksi sellainen spotti täyttyi!

Huomenna saanen tuosta viikkohaasteesta Snorlaxin? Kyllä minuakin harmitti kovasti, ettei ollutkaan odottamani Lugia, joka ei ikinä jäänyt kiinni vaikka kävin monella raidilla! Tosin kiva sinänsä, että nekin, joilla ei jotain erikoisempaa ole, voivat sen tuosta saada.

Mew-haaste on 7/8-kohdassa, ja siinä taitaa vähän aikaa pysyäkin... Muut kohdat täytetty, mutta siihen tyssäsi. Katsoin oikein youtube-ohjevideonkin, ja harjoittelin tekemään excellent curveball -heittoa - jokseenkin tuloksetta. Sen myötä minulla on enää kaksi pokepalloa jäljellä.  ::)

I´m kind and caring Hufflepuff!
~ Iltakävelylle Fiorellan ficcitarhaan? ~

Kosmik

  • ***
  • Viestejä: 3 889
  • ava © Ingrid
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #637 : 07.07.2018 23:56:47 »
Fiorella, kiva kuulla et ne kilometrit kutistuu taas hetkeksi. :) Yritän sille Pekonille (Bagon) kerätä nyt karkkeja ja se on 5 km kaveri niin toi event homma tulee tarpeeseen. :D Munkin piti kokonaan opetella se curve heitto, kun en osannut sitä ollenkaan ennen tota Mew-questia. Yllättävän nopeasti sen perusajatuksen opin ja sattumalta sain excellent curve -heiton onnistumaan. ::) Jotkut sanoneet, että Wailmer on ehkä helpoin napata tolla tavalla. Sillä on ainakin iso se rinkula. Helpoiten se heitto onnistuu ehkä silleen kun ei yritä sitä väen vängällä ja harjoittelee vaan sitä curve-heiton tekemistä. Näin jälkeenpäin oon huomannut että curvella Pokemon jää sinne palloon todennäköisemmin kuin ihan normiheitolla, joten ihan hyödyllinen taito oppia. :)

Nuo kukkahattutäti-Pikachut on muuten hauskoja. :'D Enkä nyt varmaksi mene sanomaan mut olin lukevinani jostain, että peliin tulis myös Squirtleja, joilla on ne ikoniset aurinkolasit!? Eli se on kai sit huomenna kun on se community day.

// Ja nyt luin et jos huomenna suorittaa niitä kenttätehtäviä niin palkinnoksi voi saada Squirtleja, jolla on ne lasit. ;D

Larjus

  • IƧƧИA
  • ***
  • Viestejä: 6 562
  • En kaipaa kirjoituksiini (negaa) kritiikkiä tms.
    • twitter
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #638 : 08.07.2018 14:57:34 »
Minun mielestäni Wailmeri lisäksi helpoimpia curve excellent -kohteita on Ponyta. Ja jos nyt käy legeraideilla niin Regice on helppo kohde myös (vaikkei helposti jääkään kiinni  ::) minulta karkasi tänään taas yksi. Onneksi se on jo dexissä).
Curve-heitot tosiaan nostaa pokemonin catch ratea hieman, eli niiden heittelystä on ihan hyötyäkin. Ja saa niistä vähän lisäexpaakin.

Minulla jäi tänään ihan kivasti Squirtleja. Tulin jo aikoja sitten kotiin, vaikka community dayta on vielä vähän jäljellä. Kaupassakin tuli käytyä välissä :D Onnistuin nappaamaan shinyja ihan kivasti, pari myös aurinkolasiversioina. Eipä noiden CP:t tai IV:t kyllä päätä huimaa. Mutta onhan ne hienon näköisiä. Shiny Blastoise aurinkolasit päässä on myös aika pähee näky.
お~ラスティ
ファンタスティック
頭の中

Fiorella

  • ***
  • Viestejä: 5 712
  • Hyvän tuulen kotisatama
    • https://archiveofourown.org/users/Fiorelle
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #639 : 08.07.2018 20:46:01 »
Aamupäivän lenkki oli tuottoisa. :) Sain niin monta Squirtlea, että entisten candyjen lisäksi sain kehitettyä kaksi isoa kilpikonnaa, toisen niistä alusta asti shinyna! :) Minulla ei kovin montaa shinya ole ikinä tullutkaan vastaan, joten se oli kiva yllätys! Tahtoisin keltaisen pumpulilinnun jos saisin, se on erityisen söpö! Silmälasista versiota ei ole näkynyt, paitsi Pikachulla. Sain senkin Snorlaxin, mutta nyt minulla on niitä jo neljä ja vain yksi niistä iso, se Lugia olisi kyllä ollut hyödyllisempi.

Lisäksi sain ties monenko erikois-kisun jälkeen viimeinkin valkoisen Vulpixin ja se on tosi suloinen! Tahtoisin kehittää sen, mutten raaski ennen kuin saan vähintään toisenkin, etten jää ilman. Olen kai nyt saanut ne kaikki erikoiset, paitsi isoa Vulpixia; kissan, vyötiäisen, rotan ja mönjäolion. Siitä tuli yllättäen sateenkaari-Muk! :)

Olen onnistunut tekemään curve-heiton, mutta en todellakaan excellent-versiota. Toivotaan, että se tulee joskus vahingossa!  ::)

// Ja tänään vielä sain sen aurinkolasisen Squirtlen. :)
« Viimeksi muokattu: 09.07.2018 19:36:46 kirjoittanut Fiorella »

I´m kind and caring Hufflepuff!
~ Iltakävelylle Fiorellan ficcitarhaan? ~