Kirjoittaja Aihe: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all  (Luettu 221597 kertaa)

Sarveiskalvo

  • ***
  • Viestejä: 177
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #600 : 06.04.2018 07:40:43 »
Oletteko huomanneet, että sellainen omituinen Castform -pokemon on välillä eri näköinen, vaikka onkin samanniminen. Minulla taitaa olla neljä erilaista.
Castformeja on tosiaan neljää erilaista. Niiden ulkomuoto riippuu siitä, millainen sää on nappaushetkellä. Eri ulkomuodot myös edustavat eri tyyppejä, esim. vesisäällä napattu, pisaralta näyttävä Castform on tyypiltään vesipokemon, kun taas aurinkoisen sään Castform on tulipokemon.
"I'm surrounded by idiots." - Scar

Virhrearvio

  • ***
  • Viestejä: 130
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #601 : 06.04.2018 08:26:12 »
Uudet tehtävät tuovat kyllä intoa peliin lisää! Tänään sain kerättyä viimeisen leiman passiin niin sain palkinnoksi Moltresin  :D Jäikin saamatta silloin, kun pystyi raidaamaan.

Mewin saaminen on kyllä ihan oma prosessinsa. Junnaa paikallaan, mutta onneksi Magikarp karkkeja puuttuu enää sata. Pääsen etenemään sen jälkeen tehtävissä taas ^^
So give me just one chance
And one by one I'll prove you wrong

Tuittu

  • ***
  • Viestejä: 414
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #602 : 06.04.2018 10:58:28 »
Kiitos! :) Missään ei ole tullut vastaan mitään heitto-ohjetta tähän mennessä, niin että olen ollut tyytyväinen kun ylipäätään olen osunut pokemoniin niin että se jää kiinni. Tähän mennessä varmin konsti, miten olen saanut pokemonin kiinni, on ollut niin että heitän pallon suoraan ja ravistan vähän puhelinta sivuttain, silloin se nappaa.  ;D En tiedä voiko se muka vaikuttaa, mutta ainakin verrattuna siihen, että puhelin on paikallaan, se jää todennäköisemmin kiinni noin. Siskon poika näytti viime kesänä miten hän pyöritti sitä palloa sormella paikallaan, mutta kun itse yritin, se pallo lensi jonnekin ihan jorpakkoon eikä pokemoniin päinkään.

Samoin jonkun tietyn iskun käyttäminen on ihan hepreaa. Kunhan naputan jos pitää taistella. ;) Olen edelleen aika lailla ummikko koko pokemonien kanssa, vaikka olen pelannut jo tasolle 33.  ;D
Puhelimen ravistelu ei kyllä valitettavasti auta :D Sen sijaan curve-heitot ja värillisen ympyrän sisälle osuminen silloin kun se on mahdollisimman pieni auttaa, joten sitä kierteellä heittämistä kannattaa harjoitella :) Itsekin heitin tosi pitkään pelkkiä suoria kun kierteet tuntui niin hankalilta, mutta raidien myötä oli pakko opetella. Raideissa kun ei voi käyttää ultrapalloja ja palloja on muutenkin rajattu määrä, niin curve-heitot on se, millä voi parantaa mahdollisuuksiaan. Tietty kannattaa ensin harjoitella niitä johonkin turhempaan, koska jos ei edes osu pokemoniin, niin eihän siitä sitten ole kuin haittaa ;D

Sitten taistellessa jos näpyttää siitä erikoisiskunapin kohdalta koko ajan, niin se käyttää automaattisesti sen iskun aina kun se on latautunut :D



Minulta puuttuu Castformeista vielä vesityyppi, mutta eiköhän se sieltä löydy kun kevään myötä sadesäät lisääntyy ::)

Minäkin olen ihan innolla kyllä pelannut näitä questeja, vaikka palkinnot tuntuukin melko turhilta minulle :D Saapahan sitten edes keräiltyä sitä mitalia...

Winga

  • Gremlin
  • ***
  • Viestejä: 2 446
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #603 : 22.06.2018 03:04:58 »
Möö! Nyt kun noi kaveriominaisuudet ja treidailut tuli kehiin, niin onko ihmiset jo innostuneet lisäilemään kavereita (tässä öö viiden tunnin aikana kirjoitushetkellä lol)? Mietin että finiläisiäkin voisi olla kiva saada poksukavereiksi (vaikka saattaa niitäkin varmaan vahingossa tuolta fabon pogo-ryhmästä tulla) niin ajattelin antaa teillekin munkin kaverinumeron jos muitakin kiinnostaa :) Kun tuli niin kauheen hauskaksi tämä, että saa lahjojakin lähetellä muille ihmisille! Ja ehkä päädytään vielä joidenkin kanssa (vahingossa) raidaamaan yhdessä jossakin, ja kerätään sitä kautta kaveruutta ;)

Aelovic - 3761 1900 4211
"It's just like I always say; if you want to find something weird you have to go downtown."

Kiirsu

  • ***
  • Viestejä: 2 165
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #604 : 22.06.2018 03:06:31 »
Jee jee, minäkin tarviin muita kavereita kuin vain tuon vaimoni!! Tulkaa ottamaan minun lahjuksia vastaan.

4587 1309 4749

And some people, dance.
"Ja pysyä loitolla heteromiehistä, lesboista ja biseksuaaleista."
-Severus Kalkaros

Kosmik

  • ***
  • Viestejä: 3 891
  • ava © Ingrid
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #605 : 22.06.2018 06:06:50 »
Jihuu, mutkin saa lisätä kaveriksi. :D

Kosmik90 - 2801 9973 1598


Oletteko te muut pogon pelaajat kokeilleet Jurassic World Alive -mobiilipeliä? Se on siis varastanut ideansa pogosta, mutta pelissä kerätään dinojen DNA:ta, jonka avulla kehitetään itselle dinosauruksia, kun DNA:ta on kertynyt tarpeeksi. Pogon pelaaminen on mennyt vähän tylsäksi, niin olen tuota dinopeliä pelannut sen kanssa päällekkäin. :'D

Virhrearvio

  • ***
  • Viestejä: 130
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #606 : 22.06.2018 09:19:40 »
Jee! Mäkin haluun finistä pogokavereita :D saapi siis lisätä listalle
Semmbu -3252 0031 7898

Kiva että tää mahdollisuus tuli peliin. Kauan on tästä puhuttu ja olen odottanut tätä ^^/ Muissa peleissä mitä pelaan niin kaverit on iso osa peliä esim. parantamassa suoritusta.
Toi lahjojen lähettely kuulostaa kivalta :D

Kosmik mä en ole pelannut tota :o Kuulostaa ihan mielenkiintoiselta :) Onko ollu samanlainen pelata kuin pogo?
So give me just one chance
And one by one I'll prove you wrong

Violetu

  • Draamaprinssi
  • ***
  • Viestejä: 5 958
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #607 : 22.06.2018 09:30:46 »
Mulla ei ole päivityksen jälkeen GPS toiminut ööööö ollenkaan, eikä ole harmainta aavistusta miten tuo koko kaveritsydeemi toimii, näkyy vaan, että uusia mitaleja mahdollisuus tienata.
Ja spessupäivänä vaikka kehitin pupitarista Tyranitarin, se ei saanut luvattua spesiaalihyökkäystä, viimeaikaiset eventit ovat muutenkin olleet pettymyksiä jajaja kummituspokeja ei näy koskaan missään, joten suoritapa siinä questia. Alkaa koko ajan kovemmin näyttää siltä, että tämän pelin elinkaari lähestyy loppuaan ja jossain kohtaa heitän sovelluksella vesilintua, eiköhän tämä ala olla jo nähty :-X

Lokiemrys: 4246 0080 7773 saa lisätä😂 ehkä en vielä kuitenkaan luovuta.
« Viimeksi muokattu: 22.06.2018 19:06:25 kirjoittanut Violetu »

I spend my days so close to you
'cause if I'm standing here,
maybe everyone will think I'm alright.
.

Kosmik

  • ***
  • Viestejä: 3 891
  • ava © Ingrid
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #608 : 22.06.2018 13:40:37 »
Virhrearvio, hyvin pitkälti tuo JWA on samankaltainen kuin pogo. :) Kartalle ilmestyy erilaisia dinoja ja niitä klikkaamalla pääsee dronella ampumaan niitä sellaisilla nuolilla, joita voi kerätä supply dropeilta (jotka on samanlaisia kuin pogon poke stopit). Ja niitä nuolia ampumalla tosiaan kerätään dinojen DNA:ta, ja kun DNA:ta on tarpeeksi kerätty tiettyä dinoa varten, pystyy sellaisen dinon luomaan omaan kokoelmaan ja omista dinoista sitten kootaan kahdeksan dinon tiimi, jolla voi taistella muita pelaajia vastaan. :) Noita Supply Droppeja ja dinoja on pelissä kartalla enemmän kuin mitä pogossa on pokestoppeja ja mielestäni dinojakin ilmestyy enemmän yhteen pisteeseen. Mullakin on kotinurkilla koko ajan useampi dino hillumassa ja yllän kotoa yhdelle Supply Dropille, toisin kuin pogossa. :)

Tätä on kiva pelata pienemmälläkin paikkakunnalla, kun supply droppeja on enemmän ja pikkupaikkakunnillekin ilmestyy harvinaisempia dinoja eikä vain isoihin kaupunkeihin. Mullakin ilmestyy päivittäin rare-dinoja tähän kotipihaan ja T-Rexkin on käynyt muutaman kerran näyttäytymässä. :) Sen harvinaisuusluokka on siis Epic, joka on rarea harvinaisempi ja sitten on niitä hybridejä, joita voi luoda kahta eri dinoa yhdistämällä, kun on saanut molemmat dinot tarpeeksi korkealle levelille (osa näistä hybrideistä on harvinaisuudeltaan Legendaryja eli Epic-luokkaa harvinaisempia). Pelissä on tosiaan niitä dinoja, jotka on selvästi yleisempiä, kuten nyt vaikka Stegosaurus, Nundasuchus ja Einiosaurus. :) Olen kuitenkin saanut jo itselleni T-Rexinkin hankittua, joten sekään ei ihan mahdoton tehtävä ollut loppujen lopuksi. Ne legendaariset hybridit sen sijaan vaatii enemmän työtä. :) Yöaikaan tuntuu olevan enemmän Velociraptoria liikkeellä ja tiettyjä muita lajeja ja ilmeisesti dinot on joissain määrin myös alueesta riippuvaisia. Musta tuntuu, että omaan kotipihaan ilmestyy tuon tuosta Tarbosaurus ja esim. keskustassa taas Allosaurus tuntuu olevan yleisempi.

Ja pelissä voi tosiaan muita vastaan taistelemalla voittaa itselleen hautomoita, jotka tietyn ajan jälkeen aukeavat ja sieltä saa seteleitä, kolikoita, nuolia ja DNA:ta dinoille. Niitä on vartin mittaisia hautomoita, 3 tunnin mittaisia, 8 tunnin mittaisia ja joskus taisin saada myös 12 tunnin mittaisen hautomon. 8 h hautomoista saa aina hieman DNA:ta jollekkin Epic-luokan hahmolle, 3 h hautomot tuntuu olevan yleisimpiä. Mut about yhden 8 h hautomon päivässä olen onnistunut voittamaan taisteluista. Jaaha, ja nyt näköjään voitin toisen 12 h hautomon. Ei ole sellaista ollut vielä kuin yksi. :)

Dinoja on kerättävissä tällä hetkellä 100 erilaista, eikä mulla ole vielä puoliakaan. Joitain dinolajeja on kaksin kappalein, esim. Triceratopsia on 1. genen, joka on Rare ja 2. genen, joka on Common.

Mielestäni ihan kokeilemisen arvoinen peli. Itse ainakin olen tuohon tykästynyt. :)

Virhrearvio

  • ***
  • Viestejä: 130
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #609 : 22.06.2018 14:46:48 »
Kosmik kuulostaa jotenkin tosi symppikseltä toi peli :'D Ja tosiaan, aika samanlaiselta kuin pogo.
Olin pienenä aikamoinen dinofani. Leikin paljon veljen kanssa niillä ja luettiin kaikenlaisia kirjojakin :) Niin toi peli vois sopia siinä suhteessa sekä, jos laittaa liikkumaan niin on plussaa :)

Kiitti kattavasta selityksestä, voisin miettiä, jos kokeilisin tuota peliä. Pelkään vaan, etten kohta muuta teekkään kuin pelaa kännykällä :'D
So give me just one chance
And one by one I'll prove you wrong

Larjus

  • IƧƧИA
  • ***
  • Viestejä: 6 598
  • En kaipaa kirjoituksiini (negaa) kritiikkiä tms.
    • twitter
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #610 : 22.06.2018 18:06:45 »
Ja spessupäivänä vaikka kehitin pupitarista Tyranitarin, se ei saanut luvattua spesiaalihyökkäystä, viimeaikaiset eventit ovat muutenkin olleet pettymyksiä jajaja kummituspokeja ei näy koskaan missään, joten suoritapa siinä questia.
Community Dayn spessuliikkeen sai Tyranitarille vain klo 12-15, eli silloin kun varsinainen tapahtuma oli käynnissä. Jos kehitit sen tuon ajan jälkeen niin sen ei kuulunutkaan saada liikettä. (Itse kehitin tuona aikana kolme, ja kaikki saivat Smack Downin niin kuin pitikin. Yhden kehitin sitten illalla ja se sai Biten.)


Mulle kyllä kelpaa PoGo-kaverit :3 Lisäilen teitä jahka ehdin! En nyt jaksa kaivaa omaa peliäni että mikä on oma koodini, mutta jos Larjus-nimiseltä häiskältä tulee kaveripyyntö niin ylläripylläri se olen minä :'D


// Lisäilin teitä. Oma trainer codeni on 6985 3539 7621. Muakin saa lisäillä, hyväksyn kaikki kunhan vain tilaa riittää ^^ (ja sehän ei ihan heti lopukaan)
« Viimeksi muokattu: 23.06.2018 16:37:29 kirjoittanut Larjus »
お~ラスティ
ファンタスティック
頭の中

Fiorella

  • ***
  • Viestejä: 5 723
  • Hyvän tuulen kotisatama
    • https://archiveofourown.org/users/Fiorelle
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #611 : 24.06.2018 10:35:43 »
Minäkin jo teitä muutaman lisäilin. Oma tunnus on Alessiina, 4524 9178 8971. :)

I´m kind and caring Hufflepuff!
~ Iltakävelylle Fiorellan ficcitarhaan? ~

Tuittu

  • ***
  • Viestejä: 414
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #612 : 24.06.2018 19:44:36 »
Ja spessupäivänä vaikka kehitin pupitarista Tyranitarin, se ei saanut luvattua spesiaalihyökkäystä, viimeaikaiset eventit ovat muutenkin olleet pettymyksiä jajaja kummituspokeja ei näy koskaan missään, joten suoritapa siinä questia.
Community Dayn spessuliikkeen sai Tyranitarille vain klo 12-15, eli silloin kun varsinainen tapahtuma oli käynnissä. Jos kehitit sen tuon ajan jälkeen niin sen ei kuulunutkaan saada liikettä. (Itse kehitin tuona aikana kolme, ja kaikki saivat Smack Downin niin kuin pitikin. Yhden kehitin sitten illalla ja se sai Biten.)
Ja sijainti täytyy olla toiminnassa, että sen eventtiliikkeen saa (koska eventit on eri maissa eri aikoihin, niin pelin täytyy tietää missä on). Eli jos siellä yläreunassa on se punainen "GPS signal not found" niin eventtiliike jää saamatta (miehelleni kävi niin edellisenä community dayna).

Kivaa kun peliin on tullut taas uusia juttuja! Ehdin taas saada kaikki edelliset kerättyä, niin meinasi tulla tylsää ;D Uudet munat on ihan parhaita, niin kauniin näköisiä :) Ja tietenkin parasta, että niistä tulee uudenlaisia pokemoneja!

Lisäilin teidät kaikki kaveriksi :)

Fiorella

  • ***
  • Viestejä: 5 723
  • Hyvän tuulen kotisatama
    • https://archiveofourown.org/users/Fiorelle
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #613 : 26.06.2018 21:54:05 »
Nuo lahjat on kyllä hauska lisä, ja samoin että tulee noita erikoispokemoneja munista. :)

I´m kind and caring Hufflepuff!
~ Iltakävelylle Fiorellan ficcitarhaan? ~

Lyra

  • ***
  • Viestejä: 1 984
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #614 : 29.06.2018 12:20:17 »
Latasin pokemonin takaisin puhelimeeni! Olen liikkunut viime aikoina niin paljon että ajattelin ottaa siitä jotain hyötyä taas. Kaveriks saa lisäillä
3371 3555 0612

Sarveiskalvo

  • ***
  • Viestejä: 177
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #615 : 29.06.2018 12:29:36 »
Laitoin kaveripyynnön jo muutamalle, minut saa kanssa lisäillä ken tahtoo: 8693 0690 4112. :)
"I'm surrounded by idiots." - Scar

zougati

  • ***
  • Viestejä: 831
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #616 : 29.06.2018 21:20:14 »
Mäkin päätin tässä muutama viikko sitten katella miltä pokemon maailmassa nyt näyttää, ja ilahduin kun huomasin että kotini läkelle oli ilmaantunut pokestop, eli huonompinakin päivinä voi käydä pyöräyttämässä ja saa palloja. Minun kaveritunnus on 5666 6327 7162 ja zougati sielläkin :) lisäilen muutamia täältäkin kavereiks niin pääsee tutustumaan näihin kaverilisiin! (ja oon jo kriisissä kun mulla on niitä lahjoja kertynyt varastoon)

felarof

  • ***
  • Viestejä: 142
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #617 : 30.06.2018 10:11:38 »
Mua saa kans lisäillä kaveriksi! Trainer code on 0328 2517 4705 :)
Just breathe. Dream.

Larjus

  • IƧƧИA
  • ***
  • Viestejä: 6 598
  • En kaipaa kirjoituksiini (negaa) kritiikkiä tms.
    • twitter
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #618 : 02.07.2018 00:17:33 »
Lisäilin teitä taas kavereiksi :)

Löysin tänään Roselian shiny-version! Eka shiny, jota en ole saanut community dayn aikana :) Oli kyllä kiva yllätys. Ensi sunnuntaina on taas seuraava community day, toivottavasti saisin edes sen yhden shinyn napattua. Ja kyllä mulle Squirtlet muutenki kelpaa, samoin kans jos sattuis kohalle joku Regice-raid. Sitä oon kerran käynyt koettamassa, eikä jäänyt kiinni (mutta siskoni sai sen heti ekaan palloon...  ::) tyypillistä)
Perjantaina mulla on myös neljäs ex-raidini. Olis kiva jos sieltäkin nappais Mewtwon. Mulla on niitä pari, mutta kyllähän Mewtwon karkit aina kelpaa. Ja kaikki raid-palkintosälä. Etenkin kaipailisin rare candyja ja charge TM:iä. Mulla on odottamassa kolme Tyranitarta, joilla on Fire Blast  ::) Ku sais edes sille yhdelle, jolla on Bite, niin Crunchin toiseksi iskuksi. Sellaista dark-hyökkääjää kaipailisin kovasti.
お~ラスティ
ファンタスティック
頭の中

Fiorella

  • ***
  • Viestejä: 5 723
  • Hyvän tuulen kotisatama
    • https://archiveofourown.org/users/Fiorelle
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #619 : 02.07.2018 00:57:34 »
Minäkin sain Roselian shiny-version. :) Ennestään onkin vain edelleen se Aron shinynä. Ja sitten noita erikoismunista tulleita muutamia.

Olen nyt vähän jumissa sen päivähaasteen kanssa, kun on kaksi liian vaikeaa tehtävää. "Kolme peräkkäistä great-heittoa" ja "viisi peräkkäistä curveball-heittoa". Joku yksittäinen joskus aina saattaakin tulla, mutta noin monta peräkkäin on mahdottomuus. Pitää toivoa, ettei kolmanteenkin tule samanlaista, tai muuten matka tyssää siihen.

Mew-haaste etenee paremmin; onneksi en vielä kehittänyt kalaa, kun elättelin toivoa että löytyisi shiny Magikarp. Mutta ei ole kyllä vielä kertaakaan tullut sellaista vastaan. Vinkiksi muille, että yhdessä vaiheessa vaaditaan tuota, joten kannattaa säästää, jos on kaloja jemmassa.

Mewtwo-raidilla olin kerran, mutta se ei jäänyt minulle kiinni, harmi kyllä. Muulloinpa en ole sellaista nähnytkään.   

I´m kind and caring Hufflepuff!
~ Iltakävelylle Fiorellan ficcitarhaan? ~