Kirjoittaja Aihe: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all  (Luettu 220362 kertaa)

Fiorella

  • ***
  • Viestejä: 5 712
  • Hyvän tuulen kotisatama
    • https://archiveofourown.org/users/Fiorelle
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #560 : 04.08.2017 16:33:56 »
Minäkin luulen, että jollakulla on ollut se erikoisempi pokemon salilla. Minulle on tullut monesti sinne uusia varjoja, joita en ole tiennyt missään edes nähneeni, mutta ovat olleet jonkun salin paikalla, mitä on pyörittänyt. Minullakin näkyy tuolla tapaa varjona se Tauros.

Sain sen tulilinnun tänään (toinen yritys) ja läheltä piti etten Lugiaakin. Voitteko kuvitella, ohjelma tms jumitti siihen kohtaan kun olisi voinut heittää palloa ja yrittää pyydystää sen! Ei reagoinut mihinkään ja oli pakko lopulta (kaikkien keinojen jälkeen) sammuttaa ja käynnistää uudelleen. Sain raidin edut mutten enää päässyt sitä pokemonia pyydystämään uudelleen. Tosin jos olisi ollut raidipassi ja uusi porukka, niin olisi voinut yrittää uudelleen, koska kuitenkaan siihen raidiin ei tullut sellaista vaakunaa, että olet tehnyt jo tämän. Aika outoa.

I´m kind and caring Hufflepuff!
~ Iltakävelylle Fiorellan ficcitarhaan? ~

Fiorella

  • ***
  • Viestejä: 5 712
  • Hyvän tuulen kotisatama
    • https://archiveofourown.org/users/Fiorelle
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #561 : 20.09.2017 18:43:15 »
Pokemon-kiinnostus on kerinnyt syksyn mittaan hiipua aika lailla, enkä taida olla ainut tämän ketjun hiljaisuudesta päätellen. ;)

Nyt on kuitenkin tulossa taas uusi EVENT ja se vaikuttaa lupaavalta. 22.9. - 2.10. Ainakin saa tuplasti stardustia pyydystetystä pokemonista ja munista, ja erikois-2km munista tulee esim. Chansey, Mareep, Larvitar ja muitakin erikoisempia otuksia. Lisäksi on myynnissä nopeammin toimivia munanhautojia ym. Ja kuun lopussa tuleville legendaarisille uusille pokemoneille voi saada kolminkertaisen xp:n jos sen saa eventin aikaan kiinni.

Minulta puuttuu vielä juurikin noiden mainittujen kehittyneempiä muotoja ja sinänsä kuulostaa oikein hyvältä, että on tällaista uutta tulossa. :) Mutta veikkaan, että eventin jälkeen pistän taas pokemonit pois puhelimesta, koska se vie niin paljon tilaa ja koko ajan on puhelin liian täynnä. Talvella on muutenkin kylmä, eikä tule niin paljon liikuttua.

Vieläkö te muut olette jaksaneet pelata?

I´m kind and caring Hufflepuff!
~ Iltakävelylle Fiorellan ficcitarhaan? ~

Tuittu

  • ***
  • Viestejä: 412
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #562 : 20.09.2017 20:29:43 »
Joo innostus on kyllä hiipunut, ihan siksi kun tavoitteeni on ollut kerätä kaikki pokemonit, ja kun pitkään on jo ollut kaikki mahdolliset, niin ei oikein innosta ::) Pidän kyllä edelleenkin peliä päällä, jos jossain liikun, ja otan ainakin päivän pokemonin ja pokestopin, mutta siihen se yleensä jääkin. Raidejakaan en ole pelannut pitkään aikaan, vaikka periaatteessa niitäkin kannattaisi joka päivä.

Tuleva eventtikään ei herätä mitään innostusta, koska tosiaan eipä siinä ole mitään uutta saatavilla... Toki sitten kun seuraava legendaarinen tulee saataville, niin käyn sitä raidaamassa.

Kosmik

  • ***
  • Viestejä: 3 889
  • ava © Ingrid
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #563 : 20.09.2017 21:18:35 »
Eipä ole kauheasti kiinnostanut lähteä varta vasten pelaamaan, kun legendaarisraidit on ihan perseestä. Edelleen pyöreät nolla legendaarista, kun eivät jää palloon. Mulle ne legendaariset on nykyään ihan paskan hailee. Mitä järkeä yrittää niitä, kun peli on päättänyt, ettei mulla ole mahdollista saada niitä jäämään palloihin. Kultamarjatkin ihan turhia niiden kanssa. Ensin odotat porukkaa paikalle yli puoli tuntia, sitten peli mahdollisesti heittää erroria kun pitäis mennä hakkaamaan legendaarista ja se on siinä. Tai sitten se kusiainen ei jää palloon ja kaikki odottelu on ollut turhaa. Yritän nyt keräillä dexiä täyteen ja hautoa munia sekä power uppailla hahmoja. Sekä nousta leveleillä ylöspäin, mut legendaarisraidit on mun osalta tässä. Äidin kanssa niitä saatan kokeilla, mut yksin en lähde niitä enää metsästämään, koska tulee vaan paha mieli, kun siinä menee vaan aikaa hukkaan ja sen ajan voin käyttää jonkun kivemman tekemisen parissa.

Fiorella

  • ***
  • Viestejä: 5 712
  • Hyvän tuulen kotisatama
    • https://archiveofourown.org/users/Fiorelle
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #564 : 20.09.2017 21:30:13 »
Minulla on yksi tai kaksikin kaikkia legendaarisia (kai) paitsi puuttuu se Lugia, joka ei tarttunut kolmella yritykselläkään. Olen kyllä kuullut, että monet ovat käyneet toistakymmentä kertaa eikä silti käy tuuri. :( Itse en ole kovin usein joutanut raideille, kun ne tulevat niin sattumanvaraisesti ja on paljon muutakin elämää, mutta joskus ohikulkiessa olen jäänyt porukan jatkoksi.

Pitäisi olla joku mahdollisuus, että niitäkin saisi ilman että kokoontuu porukalla. Koska niihin tarvitsee aika monta ihmistä ja ei välttämättä joka paikassa sellaista porukkaa kohdalle osu, ainakaan ihan ekojen päivien jälkeen.

Joku sanoi kerran raidilla, että on olemassa vielä monta sukupolvea uusia pokemoneja olemassa, mutta luulenpa että se on minun osalta tässä, kun vielä muutaman lähellä olevan puuttuvan saan kerättyä tai pyydystettyä. Mutta hauskaa oli kuitenkin niin kauan kuin sitä nyt on kestänyt. :)

I´m kind and caring Hufflepuff!
~ Iltakävelylle Fiorellan ficcitarhaan? ~

Kosmik

  • ***
  • Viestejä: 3 889
  • ava © Ingrid
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #565 : 19.10.2017 21:15:24 »
Haha, legendaarisia edelleen nolla kappaletta. Mut en ole enää pahemmin niitä yrittänytkään, kun meni maku siihen, ettei ne jää mulla palloihin. ::)

Sitä piti tulla juttelemaan, että huomenna alkaa kai jokin Halloween-eventti (klo 22), joka tuo mukanaan jokusen uuden pokemonin. Ja sit karkkeja saa kai tuplamäärän, kävelykilsat vähenee karkkia kohden, tulee spessuboxeja kauppaan ja Pikachulla on noidan hattu. :) Sit tietty on haamu- ja dark -tyyppien pokemoneja enemmän liikkeellä. Ja siinä päivityksessä luki, että joulukuussa saattais tipahdella uusia hahmoja myös peliin. Toi eventti kuulostaa kyl niin kivalta. Harmi vaan, et loukkasin nilkkani eilen, joten kävelemään en pääse ihan hetkeen. Mut eventti on kai voimassa 2.11. asti, joten kaipa siinä ajassa ehtii sen verran parantua, että saisi Scytherille käveltyä karkkeja sen seuraavaan muotoon. ::)

Fiorella

  • ***
  • Viestejä: 5 712
  • Hyvän tuulen kotisatama
    • https://archiveofourown.org/users/Fiorelle
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #566 : 19.10.2017 21:38:21 »
Jotain eventtiä aavistelinkin, kiva että tulee jo nyt. Erityisesti toivoinkin jos lyhenisi ne kilometrimäärät, niin saisi Blisseyn ja ison krokotiilin. Ja ison lampaan. Muut onkin jo melkein oikeastaan, paitsi ne mitä on vaikea tai mahdoton saada. Ja Lugia jäi minultakin välistä, eikä taida tuota uutta omituista otustakaan tulla, kun en ole joutanut raideille. Mutta sen Entein sain sentään silloin aiemmin. Laskeskelin että puuttuu enää 18 pokedexistä ja niistäkin suurin osa näkyy varjona. :) Suunnittelin että poistan pelin taas puhelimesta tilaa viemästä, mutta taidan nyt tuon eventin ajan ainakin vielä pitää!



I´m kind and caring Hufflepuff!
~ Iltakävelylle Fiorellan ficcitarhaan? ~

Odo

  • Sankari
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 12 520
  • 707
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #567 : 20.10.2017 00:52:16 »
Mulle meni maku pelistä tavallaan kanssa noiden legendaraidien kanssa. Jotenkin epäreilua, kun niitä ei voi saada muuten, enkä itse pysynyt mitenkään siinä tahdissa missä niitä olisi pitänyt olla nappaamassa. Tuurillaan sattu kaksi Lugia-raidia niin, että olivat ihan lähellä ja sattui olemaan pelikin päällä ja sain toisella kerralla sitten Lugian. Kaverin kanssa päästiin myös kahdelle Articuno raidille, mutta kumpikaan ei jäänyt palloon. Olihan se ihan kivaa olla porukassa, mutta sitten homma meni jotenkin niin hektiseksi, että heti ensimmäisinä päivinä olisi pitänyt juosta puolen kaupunkia ympäriä ties kuinka monella raidilla ja mulle peli on ollut sellaista vapaa-ajan puuhaa, mitä tekee vaikka joutessaan kävellessä jonnekin. Jotenkin se rentous katosi noiden raidien myötä. Tietystihän se harmitti, ettei lintuja etenkään saanut, kun ne on ykksögeniä, mutta näiden uudempia kohdalla ei enää niinkään edes kiinnosta. Kai se into loppui, kun ei olisi kerennyt mitenkään Moltres tai Zapdos raideille, kun oli muutakin.

Tämä uusi eventti kyllä vähän houkuttelee, että päivittelisi taas pelin ja katsoisi innostuuko sitä taas. Ihan kivaahan se niitä pokemoneja on nappailla ja uudet pokemonit olisi sentään jotain iloa kuitenkin. Tietysti kaikki extra on myös kivaa, mutta jotenkin se tavoitteellisuus pelin suhteen karisi siinä vaiheessa, kun tajusi ettei voi saada koskaan dexiä täyteen. :D Olen myös kuullut, että Mewtwokin vissiin on tullut raideille tai tulossa ja se ois aivan mahtava, mutta tuskinpa tulee olemaan mahdollisuuksia sitä napata. Tavallaan tämä raidihomma oli tosi kiva, että tuli sitä porukassa tekemisenkin meininkiä, mutta se sitten karisikin vähän siinä, kun kaikki on kiinni ajoituksesta ja itselläni ei ainakaan ole silleen pelille "aikaa" erikseen. Jossain vaiheessa saattoi käydä kavereiden kaa pogoilemassa, mutta eipä silleen enää ole sellaista kaveriakaan ja näin.

Harmittaa kyllä. Pokemonien kanssa oli kivaa, mutta en tiedä, antaako tuo peli nyt enää mitään. :D Jotenkin se vain jäi ja fabossa tulee jatkuvasti vastaan päivityksiä, mitkä vaan latistaa sitä omaa peli-intoa, että pitäisi varmaan lähteä niistä kokonaan.


“People can have lovers.
They can have friends. They can be together.
But when you think about it,
you’ll see that originally, we’re alone.”

Kosmik

  • ***
  • Viestejä: 3 889
  • ava © Ingrid
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #568 : 26.11.2017 14:48:24 »
Nyt kaikki pelaamaan, sillä Japanin alueellinen pokemon Farfetch'd (purjolintu) on napattavissa nyt parin päivän ajan, eli varmaan tän ja huomisen päivän. :) Sit kai luret on sen 6 h, mutta se ei mua niinkään kiinnosta, kun ei ole mitään napattavaa enää, jotka multa puuttuisi. Hitmontop vielä puuttuu, kun kaikki Tyroguet, jotka oon saanut, on olleet vääränlaisia. ::) Ja legendaarisia en laske, koska ne ei kiinnosta mua enää hevonvittuakaan. :')

Fiorella

  • ***
  • Viestejä: 5 712
  • Hyvän tuulen kotisatama
    • https://archiveofourown.org/users/Fiorelle
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #569 : 28.11.2017 00:32:53 »
Iso kiitos vinkistä, ei ole pitkään aikaan tullutkaan uusia pokemoneja. :) Sain jopa kaksi tuollaista hassua purjolintua kauppareissulta. Miksi ihmeessä sillä on purjo kädessä?

Legendaarisia en ole minäkään saanut sen ekan aarnikotkan tapaisen jälkeen, koska en ole kerinnyt raideille ja jos olen, ei siellä ole ollut juuri silloin ketään. Pitäisi olla mahdollista saada niitä muutenkin. Eiväthän kaikki edes asu missään kaupungissa, missä olisi monta ihmistä paikalla yhtä aikaa muutenkaan.

I´m kind and caring Hufflepuff!
~ Iltakävelylle Fiorellan ficcitarhaan? ~

Larjus

  • IƧƧИA
  • ***
  • Viestejä: 6 562
  • En kaipaa kirjoituksiini (negaa) kritiikkiä tms.
    • twitter
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #570 : 29.11.2017 00:37:21 »
Mullaki menee hermot legeissä. Tänäänkin tuli uus legendaarinen, mutta kun Stadin ytimessä pyörin muutaman tunnin, niin ei yhtäkään Ho-Oh-raidia. Sama kävi jo aiemmin Raikoun kanssa (en päässyt sitä edes yrittämään). Mutta sitten tietty täällä perä-Haagassa raideja riittää mutta porukkaa ei... :/ Niin tää perus. No, on mulla ainakin Lugia ja Entei legeistä, on seki kiva, etenki ku ottaa huomioon, että oon jokaista legeä raidannut vain kerran (paitsi Articunoa kaks ja Raikouta en nyt lainkaan).

Purjolintu oli kyl kiva. Sain niitä ihan kiitettävästi napattua, tosin en yhtäkään huippuyksilöä. Mutta eipä sillä niin väliä.
お~ラスティ
ファンタスティック
頭の中

Fiorella

  • ***
  • Viestejä: 5 712
  • Hyvän tuulen kotisatama
    • https://archiveofourown.org/users/Fiorelle
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #571 : 17.12.2017 21:25:55 »
Pelasin pitkästä aikaa taas tätäkin, kun olikin tullut ihan kokonaan uusia pokemoneja vaikka miten monta. :) Tänään satuin vahingossa ohikulkiessa myös raidille, jossa oli porukkaa ja joku punainen piikkiotus, oli ihan hauska ottaa taas osaa, mutta harmi kyllä ei tarttunut kiinni ja todennäköisesti ei kovin monesti ehdi raideille yhtä aikaa muiden kanssa, joten jäänee tämäkin saamatta. Mutta lasken lukuun myös ne, jotka näkyvät "nähtyinä" pokemoneina, joten hyvä sekin! :)

I´m kind and caring Hufflepuff!
~ Iltakävelylle Fiorellan ficcitarhaan? ~

Kosmik

  • ***
  • Viestejä: 3 889
  • ava © Ingrid
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #572 : 21.12.2017 20:06:52 »
3. sukupolvi tuli todellakin tarpeeseen. :) Saa taas metsästellä uusia hahmoja ja toivoa, että munistakin tulisi jotain tarpeellista. Joskin en ole vieläkään saanut munasta yhden yhtä kolmosgenen hahmoa. ::) Tänään eksyin pitkästä aikaa legendaarisraidiin (mikalie punainen Gordon (Ramsay) sen nimi onkaan), eikä tietenkään jäänyt palloon. ::) Tuli taas sellainen fiilis, että ihan turha niitä yrittää kun joutuu näkemään niin ison vaivan, että saisi niitä kiinni, kun joutuu kuitenkin käymään raidaamassa useamman kerran ennen kuin tärppää. Onneksi yksi pikkupoika siitä porukasta sai sen kiinni, siitä olin iloinen. :) Tuleekohan loput 3. sukupolven hahmot lähiaikoina peliin? En ole jaksanut seurata enää kovin tarkkaan uutisia aiheeseen liittyen, mutta kaipa nekin tulee sitten joskus. :)

// Tänään muuten alkaa ilmeisesti joulueventti klo 23. Saadaan uusia hahmoja ja jäätyypin pokemoneja on saatavilla enemmän. :) Tonttu-Pikachukin kai tekee comebackin. Niitä onkin vielä viime vuodeltakin mulla jäljellä, kun ei niitä raaski poistaa. :'D Päivän ekalta stopilta saa ilmeisesti 22.12. (klo 23) alkaen kertakäyttöhautomon ja se hautomojuttu on voimassa 25. päivä saakka. :) Olen menossa vielä Tallinnaan jouluksi, niin pääsee siellä pelailemaan, jee. :D
« Viimeksi muokattu: 21.12.2017 21:22:54 kirjoittanut Kosmik »

Fiorella

  • ***
  • Viestejä: 5 712
  • Hyvän tuulen kotisatama
    • https://archiveofourown.org/users/Fiorelle
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #573 : 21.12.2017 21:55:52 »
Tuo hautomo tulee hyvään tarpeeseen! Kiitos eventtitiedoista!

Minulle tuli pitkästä aikaa munasta otus jota ei ollut ennestään, sellainen spagettimönkerö jolla on silmät. Ruma, mutta onpahan nyt taas ihan uusi mitä ei ole ennen nähnyt. :)

I´m kind and caring Hufflepuff!
~ Iltakävelylle Fiorellan ficcitarhaan? ~

Larjus

  • IƧƧИA
  • ***
  • Viestejä: 6 562
  • En kaipaa kirjoituksiini (negaa) kritiikkiä tms.
    • twitter
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #574 : 27.12.2017 15:23:31 »
Mä kävin yhdellä Groudon-raidilla ennen joulua, ja onnistuin nappaamaankin mokoman! Jäi vielä ekaan palloon :D Nyt mulla on sitten kolme legeä, kun Lugian ja Entein olin aiemmin saanut. En oo jaksanut noiden kohdalla pahemmin panostaa, oon käynyt jokaisen legen kohdalla about vain yhdessä raidissa (paitsi Articunoa yritin yhden päivän aikana kahdesti, ja Raikouta ja Ho-Oh'ta en raidannut lainkaan. Mewtwohonkaan en oo saanut kutsua niin ei voi edes yrittää). Tuntuu kuitenkin hyvältä, että on edes muutama lege :P

Tää uusin kolmosgene on mulle sellainen, että suurin osa ei oo mulle kauhean tuttuja. Pari on kokonaan uusia tuttavuuksia. Esim. Medititen näin tämän pelin myötä ekan kerran ikinä, ja kelasin vain että mikä smurffiapina se oikein on :'D
Lempparini on kyllä ehdottomasti Spoink. Siitä oon tykännyt jo vuosia. Ralts on myös söpis. Nimesin ekan löytämäni Raltsin Ralphiksi, ja siitä lähtien oon kutsunut sen lajitovereita samalla nimellä :'D
お~ラスティ
ファンタスティック
頭の中

Kosmik

  • ***
  • Viestejä: 3 889
  • ava © Ingrid
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #575 : 27.12.2017 16:10:20 »
Tää kolmosgeneraatio on ollut tosi hauska, varsinkin nyt kun tuli uusia hahmoja peliin mukaan. :) Tallinnassa sain kerättyä paljon kaikkia kivoja hahmoja joulun pyhinä. Torchic on noussut lemppariksi, koska ne sen ninja-liikkeet on niin söpöjä, kun sitä yrittää napata. :D Olen nimennyt sen Tirpaksi ja sain niitä napattua jo niin monta, että sain Blazikenin evolvattua. :) Se sydämen mallinen kala on myös aikas söpö ja se Magikarpin näköinen fisu myös (Feebas), eikä unohdeta Wailmeria, sekin on lutu. :3 Wailmer on itse asiassa nyt mulla buddyna, koska sen seuraava muoto vaatii kuitenkin sen 400 karkkia, niin parempi yrittää saada se nyt alta pois. Wailmer on onneksi myös raideissa, joten niitäkin pitää yrittää sitten metsästellä. :) Paljon kivempaa metsästellä uusia hahmoja kuin yrittää itku kurkussa niitä legendaarisia, koska se on niin turhauttavaa, miten paljon aikaa legendaaristen raidaaminen vaatii, eikä ne k*sim*lkut jää kuitenkaan mulla palloihin, niin mitäpä niitä paskiaisia edes yrittämään sitten. ::) Mieluummin etsii noita uusia hahmoja ja keräilee niitä, että saa sitten evolvattua niitä kehittyneempiä muotoja. Munista on tullut yhtä Gulpinia lukuun ottamatta pelkkiä ykkös- ja kakkossukupolven hahmoja. ::) Nyt on kymppi hautumassa, ja toivon, että siitä tulisi joku muu kuin Sudowoodo, jonka sain viimeksi kymppimunasta. ::)

Larjus

  • IƧƧИA
  • ***
  • Viestejä: 6 562
  • En kaipaa kirjoituksiini (negaa) kritiikkiä tms.
    • twitter
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #576 : 04.01.2018 00:33:32 »
(28.12.) Wooo, dexini sai tänään ihan mukavasti täytettä, kun käväisin keskustassa. Tarkoitukseni oli lähinnä täyttää pallovarastoja, koska mulla oli niistä huutava pula (jokaista tyyppiä joku 8), mutta samalla tuli poimittua pokemonejakin, lähinnä kolmosgenestä. Mawile-raidinkin vedin kotimatkalla. Parin tunnin reissuni myötä dexiin tuli tänään Marshtomp, Swampert, Grovyle, Beautifly, Mawile, Manectric, Carvanha, Wailmer, Glalie ja Walrein. Kirlian näin nearbyssa, mutta se karkasi ennen kuin ehdin paikalle >.< Mulla olisi nyt myös karkit Torchicin, Spoinkin ja Raltsin kehittämiseen, mutta ei ole vielä sellaisia yksilöitä, jotka haluaisin kehittää. Kaikilla niin alhainen taso tai sitten Candela antaa huonot arvostelut :'D En nyt mitenkään ihmeellisemmin IV:iden perään katsele, mutta mieluummin kehitän niitä, joista Candela sanoo jotain kivaakin ja joiden taso ei ole luokkaa 3.


// (4.1.) o.o Sain äsken elämäni ekan EX raidin passin! Ensi tiistaina, onneks ei ole sali kaukana. Täytyy vain toivoa, että porukkaa tulis tarpeeksi, olis niin siistiä päästä edes yrittämään Mewtwota...
お~ラスティ
ファンタスティック
頭の中

Kosmik

  • ***
  • Viestejä: 3 889
  • ava © Ingrid
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #577 : 14.01.2018 00:00:55 »
Välillä kyllä kyrsii toi salien valtaaminen. Menet yöllä salille valtaamaan sitä ja siellä on joku yli 4000 CP Slaking. Sen saa hakattua nopeasti, jos on kaksin sitä hakkaamassa ja on valinnut oikean tyyppisen pokemonin sitä vastaan. Mutta sitten joku perseenpuolikas syöttää sille jatkuvasti marjoja, jolloin se on parin erän hakkaamisen jälkeen jälleen se yli 4000 CP. Hakattiin sitä vaikka kuinka kauan, kunnes päätettiin luovuttaa, kun joku hysteerinen Mystic-paska syöttää sille aina vaan lisää ja lisää marjoja. Ja toi persläpi on ollut tuolla salilla kuulemma jo vaikka kuinka kauan, eikä ihmekään, jos joku on hysteerisenä syöttänyt sille marjoja aina kun joku tulee hakkaamaan sitä salia alas. Siis oikeesti, eikö joillain pelaajilla ole muuta elämää kuin vahdata jotain ilmaista kännykkäpeliä 24/7? Joku raja saisi olla sillä, miten paljon voi syöttää niille hahmoille marjoja, sillä toi on ihan naurettavaa. Mietittiin voiko olla jopa joku botti, kun koko ajan sille lisääntyi parin erän hakkaamisen jälkeen täydet CPt, jolloin sen hakkaaminen kuoliaaksi on ihan mahdotonta. -__- Hyvin tappaa innostuksen koko peliin tollaset idiootit, jotka kotisohvalta vähän syöttelee hahmolleen marjoja samalla, kun toiset yrittää tuolla ulkona kylmässä hakata typerää hahmoa pois salilta. No, ainakin menetti kivasti marjoja, kun aika monta kierrosta sitä mulkeroa hakattiin ennen kuin luovutettiin...

Larjus

  • IƧƧИA
  • ***
  • Viestejä: 6 562
  • En kaipaa kirjoituksiini (negaa) kritiikkiä tms.
    • twitter
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #578 : 14.01.2018 13:18:16 »
Marjojen syöttämiseen on joku raja oisko 10, marjaa pokemonille 10 minuutissa tai jotain. Mut helpostihan se raja alittuu, jos aina antaa kultavatun just ennen kuin tipahtaa salilta (kultavattu nostaa CP:t ja sydämen aina maksimiin).

Itse en juurikaan syötä pokemoneja silloin, kun joku yrittää kaataa salia. Joskus oon ihan vain siksi, että ärsyttää, kun on just saanut salin vallattua, ja sit sieltä tulee joku Mystic/Instinct heti kaatamaan sitä salia (ja oi että silloin on tyytyväinen olo jos huomaa että toinen luovutti). Mutta jos on pidemmän aikaa poket ollut salilla niin en jaksa enkä viitsi vaivautua. Enkä itsekään mene kaatamaan salia jos huomaan, että se on juuri vallattu.

Eilenkin tosin syöttelin omalle salille marjoja vaikka sitä kaadettiin eikä ollut edes omaa pokea siellä, mutta se johtui siitä, että oli just alkamassa Kyogre-raid ja minä muut punaset haluttiin pitää sali itelläni (ne, joilla sali on, saa enemmän palloja raidissa).

Eikä jäänyt Kyogren mokoma kiinni, kauhea heiluja, siihen oli tosi vaikea edes osua -.- Siskoni kuitenkin onnistui nappaamaan sen pirulaisen, ja olen hänen puolestaan iloinen.


Tuli muuten Kosmik tosta tarinastasi vielä mieleen yksi kuulemani juttu. Mewtwo-raidilla eräs Instinctiin kertoi, että oli kerran myöhään vienyt yhden salin sinisiltä, ja oikein nähnyt, että jonkin matkan päässä olevassa talossa syttyy valo, ja sieltä lähtee joku tulemaan (vissiin autolla) sinne salille. Ja sitten ei mennyt kauaa kun sali oli taas sinisillä :'D Jotenkin tuntuu kaikkien kuulemieni juttujen perusteella, että kaikkein övereimmät salihirmut ja muut peli-intoilijat on kaikki Mysticejä...
お~ラスティ
ファンタスティック
頭の中

Kosmik

  • ***
  • Viestejä: 3 889
  • ava © Ingrid
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #579 : 14.01.2018 13:44:26 »
Larjus, joo, aina on Mystic-ihmisiä ne, jotka tekee tuollaista, ainakin tällä paikkakunnalla. En vaan älyä, kun toi saakelin Slaking on ollut tuolla jo monta päivää ja silti joku edelleen syöttelee sille marjoja, vaikka saisi jo täydet kolikot, jos antaisi jonkun hakata ton salin alas. Ja kello oli yli yksitoista yöllä, kun mentiin sitä salia hakkaamaan ja heti se alkoi syötellä sille mulkerolle marjoja, eikä antanut vallata sitä salia. Tulee väkisinkin mieleen joku, jolla ei ole muuta elämää kuin Pokemon Go, kun lauantaiyönä vahtaa paniikissa tota salia. ::) Ja se on ihan naurettavaa että aikuiset ihmiset tekee tollasta, eikä voi antaa nyt vaikka nuoremmille pelaajille mahdollisuutta salien valtaukseen. Aattelinkin, että varmaan antaa sille niitä kultamarjoja, kun aina sille hahmolle tuli täydet CPt sen kahden kierroksen jälkeen. Vastaavanlainen tilanne on koettu ennenkin tällä paikkakunnalla, kun mentiin hakkaamaan yhtä salia pois Mysticiltä ja paikalle ajoi autolla joku jätkä, joka samaan aikaan syötti omalle hahmolleen marjoja, kun me yritettiin hakata se sali alas. Tyyppi istuu autossa ja me hakataan pakkasessa salia alas, siinä onnistumatta, kun se hysteerinen mulkero tuli autollaan siihen paikalle "puolustamaan" saliaan. Teki mieli mennä sanomaan sille, että tule nyt edes pihalle pelaamaan, äläkä nökötä siellä autossa ku joku helvetin kermaperse. ::)
« Viimeksi muokattu: 14.01.2018 18:57:40 kirjoittanut Kosmik »