Kirjoittaja Aihe: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all  (Luettu 220429 kertaa)

Odo

  • Sankari
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 12 520
  • 707
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #640 : 20.07.2018 12:16:51 »
Minäkin innostuin taas pelailemaan pitkästä aikaa. Ollut ihan mukava, kun saanut paljon uusia poksuja, kun ei oo pelannut pitkään aikaan. On se paljon jännempää näin, vaikkei mitään hypetystä nyt olekaan noista uusista. Ja kun ei edes tiedä, mitkä on harvinaisia ja mitkä ei, ettei osaa olla ees erityisen iloinen jostain spessusta. Pari hassua oon kyl saanut. Semmoinen musta rattata hämmensi minua suuresti. :D Kesäpikatsujakin olen saanut, ne on olleet ihan jees.

Koodinikin voisin tänne nakata eli siis nickillä Irandiel ja koodi: 0754 3826 2815 :)
// Lisäilin pari tyyppiä ja minut saa toki lisätä!
« Viimeksi muokattu: 20.07.2018 16:20:02 kirjoittanut Odo »


“People can have lovers.
They can have friends. They can be together.
But when you think about it,
you’ll see that originally, we’re alone.”

Fiorella

  • ***
  • Viestejä: 5 712
  • Hyvän tuulen kotisatama
    • https://archiveofourown.org/users/Fiorelle
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #641 : 20.07.2018 14:27:53 »
Olen iloinen, kun sain erikoisraidilta Mewtwon tällä kertaa. :) Samoin sellaisen hännällään lainelautailevan Raichun, jota en ennen ollut nähnytkään.

Monta erikoismunaa kuoriutettu, mutta niistä tuntuu tulevan enää vain kissoja ja hiiriä.  ::) Saisinpa vielä toisen Vulpixin, niin senkin saisi kehitettyä.

I´m kind and caring Hufflepuff!
~ Iltakävelylle Fiorellan ficcitarhaan? ~

ruttotohtori

  • nightmare muse
  • ***
  • Viestejä: 1 248
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #642 : 21.07.2018 18:34:18 »
Semmoinen musta rattata hämmensi minua suuresti. :D
Joo ne on näitä alolan-muotoja, joita esiintyy Sun&Moon -pelissä! :--D Oon ite saanu niistä paljon Rattatoita, useemman Exeggutorin (niitä oli tos viikko sitten sikana), yhen Meowthin munasta, Diglettejä ja Geodudeja! Vulpixin tahtoisin kun se on niin nätti, ja oispa ihanaa jos peliin tulis joku päivä alolan-Raichu! *3*

Itse tosiaan aloitin pelaamaan uudestaan ehkä öö, reippaat kuukausi sitten kai? Tein kokonaan uuden tunnuksen ja oon nyt levelillä 24, haha. Community Dayt on olleet mun lempiasioita näistä uusista päivityksistä mitä on tullu vuoden 2016 jälkeen kun oon viimeksi aktiivisesti pelannut. Larvitar-päivän ja Squirtle-päivän pelasin läpi, on se niin kätevää kun voi mennä lurettaan kolmeksi tunniksi kun ne luret silloin kestää sen koko kolme tuntia! :--D Ainoo mikä vähän pelissä harmittaa on se, että raidaaminen on tosi vaikeeta kun ei oo paljoo kavereita, mut sainpa liityttyä johonkin kotipaikkakunnan raidi-ryhmään, josko sieltä sais inffoo välillä! Oon vasta parit leget saanut raideilta, Articunon silloin Articuno-päivänä ja tänään kaksi Zapdosia joista toisen lupasin vaihtaa kumppanille kun hää ei pystynyt raideille tulemaan. Se Zapdos, jonka itse pidän onkin shiny ja oli muuten jo kolmas shiny itellä! Squirtlen sain community dayna ja sit ko täs oli jossain vaihees paljon Roseliaa, kotia tuli yks semmonen shinynä (se on niin kaunis muuten kun sillä on musta kukkanen). Mutta ihan hyvin koen että kuukaudessa oon saanut aikaan, en mä joka päivä oo todellakaan pelaamassa, mut PoGo on auki kyllä aina kun oon ulkona ja kokoelma on ihan jees, imho. Harmittaa ku tässä oli joku päivä Lugia-raideja, mut en tienny yhtään mitämissähäh. Toivottavasti ne tois Lugian jossain vaiheessa takas (vaiks research rewardiks), ko tykkään Lugiasta kovasti.

Koodii en jaksa laittaa, mulla on koko ajan lahjat lopussa jo nytte vaik mul on vaa kolme kaverii. :--D
leipää ja perunasoppaa

Winga

  • Gremlin
  • ***
  • Viestejä: 2 446
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #643 : 21.07.2018 20:00:42 »
Orca, Fion mainitsema lainelautaileva raichu on alola-raichu, se on kolmosraideissa nyt! ja nelosraideissa on alola-marowak. nää tuli tyylii eilen raidattaviks? kyttäillää täällä aina ku lähisalil alkaa raidi et alkaisko vaik niistä jompikumpi :D

minä hirveästi haaveilin shinysta minunista kun niitä oli mut sain vaan plusleja :( roselian sain kanssa pihasta kun se oli, oli kauheen kiva ylläri!
"It's just like I always say; if you want to find something weird you have to go downtown."

Odo

  • Sankari
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 12 520
  • 707
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #644 : 21.07.2018 20:08:40 »
Mulla oli tänään hyvä poksupäivä!! Kolme munaa kuoriutui ja sain kuusi uutta Pokemonia. Okei, multa puuttuu about kaikki, mutta on se silti kiva löytää uusia Pokemoneja, kun pelailee. Ei aina vaan niitä samoja, joita oon laiska nappailemaan, kun palloja kumminkaan ei oo rajattomasti, enkä käy kamalasti stopeilla. Siksi saa ikinä mitään evolvattuakaan, haha.

Ja Orca mä taidan olla levelillä 26 tunnuksilla, joilla oon pelannut siitä asti, kun peli tuli Suomeen. :D Toki mulla on ollut pitkiä taukoja ja näin, mutta silti! Oon ehkä vähän laiska poksujen metsästäjä? Et on toi sun saavutus kyllä oikeesti hyvä, mulla oli ihan työn ja tuskan takana, et pääsin koskaan ees 25. :D


“People can have lovers.
They can have friends. They can be together.
But when you think about it,
you’ll see that originally, we’re alone.”

ruttotohtori

  • nightmare muse
  • ***
  • Viestejä: 1 248
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #645 : 21.07.2018 23:14:14 »
Orca, Fion mainitsema lainelautaileva raichu on alola-raichu, se on kolmosraideissa nyt! ja nelosraideissa on alola-marowak. nää tuli tyylii eilen raidattaviks? kyttäillää täällä aina ku lähisalil alkaa raidi et alkaisko vaik niistä jompikumpi :D

minä hirveästi haaveilin shinysta minunista kun niitä oli mut sain vaan plusleja :( roselian sain kanssa pihasta kun se oli, oli kauheen kiva ylläri!
Joooo just ku olin laittanu tänne viestii näin et jossai ryhmäs joku oli postannuki kuvaa noista! :--D Harmittaa ku oon Itä-Vantaan telegram-ryhmäs mut just mun kaupunginosan tyypit tuntuu olevan aktiivisempii whatsappis missä on kaikki ryhmät täynnä, buuu. No ehkä meen raidien peräs muualle, onneks raidit ilmestyy kartalle tuntii ennen ko ne alkaa ni ehtii bussilla hurauttaa jonneki päin vaikka.

Ja joooo lol en saanu shinyy minunii enkä pluslee. :--( Vai oliks pluslest ees shinyä? Tosin oli se eventtiaika silti aika jees, sain yhel bussimatkal kolme magmarii lol.

Odo joo siis mun edellisellä tunnuksella olin lvl 21 ja pelasin sillä tyylii koko kesän 2016 ja aina sillon tällön jälkeenkipäin. Mulla ei vaan oo muuta elämää atm ku Pokemon Go ja no joo, auttaa kyl asuu pääkaupunkiseudulla! Asuin Raumalla sillon ko alotin alunperin pelaan ja no siis siel sai kävellä viis kilsaa ja sai maksimissaan yhen rattatan, täällä taas availen ihan kotonaki useemman kerran päiväs sovellusta ku meil on pari nestii himas, harvemmin niist mitää järkevää tulee tho, tosin tänään tuli Nidoran mikä on iha jees. Nii ja Sudowoodoi on tullu kotiin kolme, haha. Lvl 25 muuten varmaan huomenna saavutettu, tarviin alle 3k expaa, jee!
leipää ja perunasoppaa

Larjus

  • IƧƧИA
  • ***
  • Viestejä: 6 563
  • En kaipaa kirjoituksiini (negaa) kritiikkiä tms.
    • twitter
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #646 : 22.07.2018 12:49:10 »
Alolan Raichu on lisätty raideihin ihan pari päivää sitten. Kolmostason raid. Alolan Marowak on lisätty myös, se on nelostason raid (toisin kuin normi Marowak joka raideissa ollessa oli vain kakkostason).

Mulla meni Zapdos-päivä ihan kivasti, vaikka shinya en saanutkaan. Kahdeksan raidia pelasin, seitsemässä sain Zapdosin kiinni. Meidän tiimissä (oltiin kaikki Valoreita) yksi oli joku hiton Zapdos-magneetti, sai kolmelta ekalta raidilta kaikista shinyn! Sitten kokeiltiin yksi raid niin, että hän oli siinä kaikille yhteisessä ryhmässä, jolloin meidän poppoosta kukaan ei saanut shinya. Sitten hän tuli taas meidän raidryhmään ja sai shinyn XD Kahdelta seuraavalta hän ei saanut shinya, mutta vitsailtiin että se johtui nyt siitä että kesken molempien raidien hänen puhelimensa soi :D Ja sen jälkeen hän sitten lopettikin raidauksen kun hänen piti mennä jonkun kaverinsa luo tai jotain.
Oli kyllä tosi kiva raidata muiden kanssa, vaikka itsekin siitä sitten kahdeksan raidin jälkeen lähdin enkä jatkanut loppuun asti (kun passit loppui enkä halunnut ostaa kolikoita niitä saadakseni). Sain mukavasti Zapdos-karkkia yhden puluni paranteluun (mulla oli niitä jo muutama ennestään ja yksi niistä "työmaana"). Sain myös paljon expaa, stardustia, kultavattuja ja rare candyja, joista suurimman osan syötin yhdelle Mewtwolleni. TM:jä tuli kerättyä myös, ja sain vihdoin viimeiseltäkin Tyraltani pois Fire Blastin ja tilalle Stone Edgen (mikä sopi hyvin kun sen fast attackina oli Smack Down).

Pluslesta on shinyversio. Itse olen saanut sen, en Minunia. Siitä ei tosin heti välttisti hiffaa, että se on shiny, koska se punainen on vain hieman tummempaa kuin normilla. Mutta kimaltelu vahvistaa, että se on shiny.

Zapdosin kanssahan on vähän sama juttu: normi ja shiny näyttää tosi paljon samalta, lähinnä sävyeroa nokassa ja koivissa.
お~ラスティ
ファンタスティック
頭の中

Simma

  • The Witch
  • ***
  • Viestejä: 419
  • banneri © Ingrid
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #647 : 25.08.2018 21:45:05 »
Lisäilin teitä kaveriksi tuolta edellisiltä sivuilta. Miulla on kauheet määrät lahjoja kerääntyneenä mutta ei oikein ketään kelle voisin niitä antaa (plus miulla on tällä hetkellä joku tehtävä missä pitäisi saaha uusia kavereita) :D

Oon siis Simma666: 5522 1075 5028 ^^

Miulla meni vähän into tähän peliin joskus aiemmin kun niitä legendoja alkoi tulla koska en oikein ole innostunut niistä raideista. Pitäisi olla paljon porukkaa mukana jotta saisi taisteltua niissä ja hehheh tosi kiva sellaiselle jolla ei ole kavereita jotka pelaisivat pokemonia. Eikä täällä jostain syystä koskaan ollut millään raidilla ketään silloin kun ite niihin menin. Pienen kaupungin ongelmat. Ja miulle tässä pelissä on ollut suurin pointti juurikin se, että saisin kerättyä kaikki, gotta catch 'em all ja silleen.

Oon nyt kuitenkin koittanut aktivoitua tän suhteen lisää nyt taas pitkästä aikaa. Kiva uudistus on ollut varsinkin nuo spesiaalimunat mistä on tullut noita erikoisia pokemoneja. Ja samoin nuo research-jutut on ollut ihan mielenkiintoisia, kiva että on tollasia pieniä tehtäviä mitä pitää suorittaa, muuten tuo peli alkaa kyllä käydä vähän yksitoikkoiseksi. :D (Tosin miulla on jo pitkään ollut siinä tehtävänä napata ditto eikä niitä ole näkynyt kertaakaan sen jälkeen kun se pokemon tuli koko peliin.)

Kuukuiske

  • Mielikuvapakolainen
  • ***
  • Viestejä: 62
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #648 : 14.09.2018 17:07:31 »
Itsellä on siis ollut se tilanne,  että en oo pelannut kunnolla noin puoleentoista vuoteen. Kaikki nämä sillä välin tulleet uudistukset on jääneet mulle ihan ohi.

Asun Turussa, mutta tuntuu, ettei mun kaupunginosassa kukaan käy Raideilla. Saleihin oon sentään saanut laitettua pokemoneja. Haluaisin saada kavereita peliin, jotta pääsisin niistä mun lahjoista eroon, mutta mulla ei oo aavistustakaan siitä mun koodista.

Tuntuu taas hyvältä pienen tauon jälkeen pelata, kun nelosgenkin on kuulemma tulossa piakkoin. Mun käyttäjänimi on PurplePanic9.

edit: mun trainer code on 0955 4148 8808.
« Viimeksi muokattu: 14.09.2018 17:13:57 kirjoittanut Kuukuiske »
Täysiverinen korpinkynsi.

Hömelö haaveilija.

Kaipaa välillä rauhaa, mutta ottaa mielellään yksityisviestejä vastaan.

Tarinalistaukseni:

https://www.finfanfun.fi/index.php?topic=46407.msg869985#msg869985

Fiorella

  • ***
  • Viestejä: 5 712
  • Hyvän tuulen kotisatama
    • https://archiveofourown.org/users/Fiorelle
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #649 : 17.09.2018 19:49:55 »
Latasin pitkästä aikaa uudelleen taas Pokemonin puhelimeen, se vie niin paljon tilaa että joku pakollinen ohjelmistopäivitys ei onnistunut muuten. Nyt onnistuin lataamaan sen uudelleen, kun poistin niin paljon kuvia ja videoita puhelimesta. ;)

Harmittaa, että tuo Mew-koitos lienee päättymässä ja minulla se on edelleen tyssännyt siihen, etten kykene heittämään excellent curveballia. Kumpikin erikseen onnistuu jotenkin, muttei millään samassa paketissa. :( Onneksi ei ole niin vakavaa, mutta tylsää, että jotkut noista tehtävistä ovat melko mahdottomia.

Nyt on muuten taas kaiken sortin erikoista legeä raideilla. Itse en ole nyt kerinnyt pelaamaan, mutta olen huomannut niitä siellä.

I´m kind and caring Hufflepuff!
~ Iltakävelylle Fiorellan ficcitarhaan? ~

Larjus

  • IƧƧИA
  • ***
  • Viestejä: 6 563
  • En kaipaa kirjoituksiini (negaa) kritiikkiä tms.
    • twitter
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #650 : 17.09.2018 20:20:37 »
Ei Mew'n pitäisi olla mihinkään katoamassa. Celebi-tehtävät on tullut jo, mutta myös Mew pysyy.
お~ラスティ
ファンタスティック
頭の中

Fiorella

  • ***
  • Viestejä: 5 712
  • Hyvän tuulen kotisatama
    • https://archiveofourown.org/users/Fiorelle
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #651 : 17.09.2018 20:30:28 »
Ahaa. Minä jotenkin ajattelin että no, en ehtinyt ajoissa niin se menee ohi. Pitääkin seuraavaksi ottaa selville, mikä tuo Celebi on. ;) Kiitos tiedosta!

I´m kind and caring Hufflepuff!
~ Iltakävelylle Fiorellan ficcitarhaan? ~

Melodie

  • ***
  • Viestejä: 1 355
  • Banneri @ Crysted
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #652 : 17.09.2018 21:35:34 »
Nyt on myös mahdollista saada kaverimunista regionaali-pokemoneja! (Rajoitetun ajan mutta en tiedä kuinka pitkän.) Muutama Tauros on tänne jo kuoriutunut. <3 Celebin kanssa ollaan muistaakseni menossa vaiheessa 7/8. On ollut hauskoja ne raidilintupäivät, viimeksi mentiin jollain satapäisellä ihmisjoukolla ympäriinsä. :D Näille tämänhetkisille linturaidelle en ole ehtinyt, harmi kun on vielä shinyt saamatta. (Ho-oh sentään löytyi kiiltelevänä!)

Tuittu

  • ***
  • Viestejä: 412
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #653 : 18.09.2018 09:52:15 »
Nyt on myös mahdollista saada kaverimunista regionaali-pokemoneja! (Rajoitetun ajan mutta en tiedä kuinka pitkän.) Muutama Tauros on tänne jo kuoriutunut. <3
Tämän kuun loppuun tietääkseni. Itsekin yritän Taurosta saada, kun se on ainoa joka vielä ykkösgenistä puuttuu. Ostin sen 12 hautomon paketin niin eiköhän se Tauros sieltä vielä tule.

Celebin sain tänään napattua, minullakin jonkun aikaa kesti ennen kuin onnistuin excellent curven heittämään, uusi puhelin niin sillä tuntuu olevan hankalampaa :D Ehkä en vain ole tottunut siihen vielä. Mutta kun jokaista vastaantulevaa pokemonia heittää curve-heitolla, niin kyllä se joskus excellentiksi sattuu. Celebin nappaaminen oli kyllä yhtä tuskaa, siinähän on taas loputtomasti palloja ja se jää kolmanteen joka osuu, mutta suurimman osan aikaa se pokemon on niin kaukana, että siihen on mahdotonta osua. Lopulta kikkailin pelin puolikkaan näytön kokoiseksi (split screen), niin johan lensi pallot Celebiin asti ;D

Fiorella

  • ***
  • Viestejä: 5 712
  • Hyvän tuulen kotisatama
    • https://archiveofourown.org/users/Fiorelle
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #654 : 18.09.2018 12:23:42 »
Kuinka ollakaan, juuri kun sanoin ja noin miljoonan epäonnistuneen yrityksen jälkeen heitin vahingossa sen excellent curveballin ja sain kuin sainkin Mewin.  ::) ;D Tyypillistä.

Ja huomasin, että olin jo huomaamattanikin menossa kolmannessa vaiheessa sitä Celebiä vaikken edes tiennyt että se on se, ajattelin vain että se on joku ekstratehtävä säälistä jos ei saakaan Mewiä ajan puitteissa. ;)

Tänä iltana taidan mennä veljenpojan kanssa pokemoninpyydystysretkelle, poika kun intoilee ja itsekin ihan jo että saisi niitä munia kuoriutettua. Olisi kiva saada joku erilainen mitä ei muuten saisi. :) (Ja muuten, toivottu valkoinen Vulpix tuli kuin tulikin lopulta, mutta välissä ehti tulla varmaan sata rottaa ja kissaa ja jokunen Grimerikin. ;)

I´m kind and caring Hufflepuff!
~ Iltakävelylle Fiorellan ficcitarhaan? ~

Rowena

  • ***
  • Viestejä: 1 014
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #655 : 01.10.2018 16:58:29 »
Mä oon tosi sunnuntaipelailija, välillä innostun ja välillä peli jää moneksi viikoksi avaamatta. Tällä hetkellä mua kiehtoo eniten lahjojen lähettely, on kiva katsoa, mistä päin ne tulee :D. Mut saa lisätä kaveriksi: 4163 1846 0020. Osan teistä ehdin jo lisätäkin :).

Winga

  • Gremlin
  • ***
  • Viestejä: 2 446
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #656 : 16.10.2018 23:37:03 »
Uusi gen on täällä, hei vain Sinnoh! Käytiin Kiirsun kanssa pikaisella (lue: parin tunnin) Pokemon-kävelyllä (johon kyllä kuului salienkin hakkaamista) ja napattiin neljä ihan uutukaista monnia! Nyt pitäisi heille keräillä karkkejakin että saa kehiteltyä. Mutta niin söpöjä monneja!!! Monta Bidoofia löydettiin ja sitten Chimchar ja Starly ja Buneary! Pupupokemoni!!
"It's just like I always say; if you want to find something weird you have to go downtown."

Melodie

  • ***
  • Viestejä: 1 355
  • Banneri @ Crysted
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #657 : 11.08.2019 23:14:43 »
Mitenkäs muiden pokemon-hommat sujuu? Itselläni on jäänyt pokemon peluu aika vähälle potterin myötä, mutta ainakin adventure syncilla (joka alkoi toimia \o/) on saanut kilometrit talteen. Nyt olen ollut aika innoissani niistä lahjoista saatavista kahden kilometrin munista, sääli että on tullut tallusteltua niitä aika vähän (kun aina unohtuu laittaa uusi). Eventtejä kyllä tässäkin riittää niin että hankala pysyä perässä. Community-päivinä olen sentään pelaillut! Shinyja on muutenkin välillä tupsahtanut, niitä on mukava keräillä. Kaikkia ystävyyshommia sen sijaan on kauhean työläs hoidella kun aina pitäisi olla kysymässä että koskas kehitetään tasoa (ja lahjat jää aina avaamatta kun esinelaatikko on muutenkin täynnä).

Rakettiryhmästopit ovat ihan hauska idea! Alussa oli kauhea murhe ja kyttääminen, nyt kun on questit tehty niin voi rauhaksiin taistella jos sellainen tulee vastaan. Onhan se mukava lisä!

Fiorella

  • ***
  • Viestejä: 5 712
  • Hyvän tuulen kotisatama
    • https://archiveofourown.org/users/Fiorelle
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #658 : 12.08.2019 00:28:01 »
Minä olen vielä pelannut säännöllisen epäsäännöllisesti, mutta tuo ystävä-homma ja isot pokemonit lege-raideissa ovat vähän turhauttaneet, koska ei ole oikein mahdollista pelata yksin, eikä kukaan kaveri enää juuri pelaa. Ja en itse kuitenkaan niin innokas tai aktiivinen ole, että olisin lähtenyt mukaan discord-ryhmiin ja pokemon-tapaamisiin, joita paikkakunnalla järjestetään.

Minun tekisi mieli pelata se quest, mikä taannoin tuli, mutta olen tyssännyt siihen kohtaan, jossa pitäisi pelata jotakuta vastaan grand levelillä. Olen aina joskus kokeillut onneani, mutta ikinä kukaan ei vastaa siihen kutsuun. Oletan, että siinä pitäisi molemmilla olla peli päällä yhtä aikaa? Jos joku täällä vielä pelaa, niin vinkatkaa vaikka, milloin voisi kokeilla pelata yhtä aikaa? :)

Ne uudet mustat kilpailu-stopit ovat ihan kiintoisia, mutta sen questin suoritettua menetin niihin kiinnostukseni. Jos siinä tulee joku vähänkin parempi pokemon, sitä vastaan ei pärjää millään, ja en ole niin kauhean kiinnostunut rotista ja lepakoista. ;) Parhaat mitä olen saanut, taitavat olla Bulbasaureja.

I´m kind and caring Hufflepuff!
~ Iltakävelylle Fiorellan ficcitarhaan? ~

Melodie

  • ***
  • Viestejä: 1 355
  • Banneri @ Crysted
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #659 : 14.08.2019 16:54:24 »
Joo molempien pitää olla paikalla yhtä aikaa, ja vissiin painamassa sitä taistelu-nappiakin, ei tule mitään ilmoitusta... Me ei olla vielä ultra-tason kavereita (joka tarvitaan siihen että voi etätaistella), mutta jos availet sitkeästi lahjoja minulta (Kellopelipallo) niin joskus kuukauden päästä voidaan taistella. :D Toki jos löydät siinä välissä jonkun muun niin parempihan se!