Kirjoittaja Aihe: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all  (Luettu 54073 kertaa)

Tuittu

Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #600 : 29.01.2018 12:40:18 »
Minulla toimii ihan ok:sti.  Ei aina ihan täydellisesti, varsinkaan pakkasilla, mutta ei ole haitannut pelaamista :D Enemmän haittaa se, että meinaan itse jäätyä...

Nyt on Kyogre ja Mewtwokin pokedexissä <3
59 kolmosgenin pokemonia minulla nyt yhteensä, aiemmista geneistä kaikki mitä on voinut saada. Yritän kuoria ahkerasti munia, kun kuulemma kaikista nyt kerätyistä munista tulee kolmosgenin pokemoneja.

Fiorella

• Hyvän tuulen kotisatama
« Vastaus #601 : 12.02.2018 18:07:34 »
Peli-into laantui jonkun verran jo siksi, että on talvi, ja että ei ole mahdollista napata yksin vaikeampia raideja; silloin kun sellaisen kohdalle tuurilla joskus sattuu, ei siellä taatusti ketään muuta ole... Ja ne sadan tai jopa neljänsadan (???) candyn takana olevat ovat melko vaikeita saada kokoon, ellei niitä satu muuten osumaan kohdalle. :( Minulla ainakaan ei ole aikaa kovin aktiivisesti pelata, niin se syö kyllä kiinnostusta kovastikin.

Olen kuitenkin saanut melkoisen määrän jo kolmansia pokemoneja. Ei hullumpaa sinänsä. Voihan olla, että tuon taas jossakin välissä poistaa tilaa viemästä, mutta olen sen antanut vielä pyöriä laukussa milloin jossain liikun, että saa munia kuoriutettua. :)
I´m kind and caring Hufflepuff!
~ Iltakävelylle Fiorellan ficcitarhaan? ~

Sarveiskalvo

« Vastaus #602 : 12.02.2018 22:47:16 »
Ainakin täällä päin on useita whatsapp-ryhmiä, joihin noita vaikeampia raideja ilmoitellaan. Sen kautta pelaajat usein yrittävät kerryttää tarpeeksi tulijoita raideille ja sopivat sitten porukalla kellonajan, jolloin ko. raidille mennään. Tämä tuntuu toimivan ihan hyvin ja itsekin olen tuon kautta välillä raideilla käynyt, vaikken mitenkään ahkerasti olekaan nyt pelannut.

Mewtwon sain pari viikkoa sitten, ei ole tasoltaan kummoinen, mutta onhan se ihan kiva tuolla joukon jatkona ja dexin täytteenä. :D Rayquazaa olen käynyt kerran kokeilemassa, mutta kiinni se ei vielä jäänyt. Eiköhän sekin täydy käydä nappaamassa, kun kaikki aiemmatkin legendaariset olen saanut kiinni.

Mulla on tällä hetkellä kai 70 kolmannen genen pokemoneja. Yritän saada noita hiljalleen lisää haudottua, mutta munia tuntuu tulevan hirmu huonosti. :/ Tälläkin hetkellä repusta löytyy vain kaksi munaa, jotka kohta jo kuoriutuvat. Noita uusia pokemoneja on kyllä sellainen määrä, että niiden eteenpäin kehittämisessä kestänee pieni ikuisuus ja on oma projekti jo sinällään.
"I'm surrounded by idiots." - Scar