Kirjoittaja Aihe: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all  (Luettu 220435 kertaa)

Tuittu

  • ***
  • Viestejä: 412
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #580 : 15.01.2018 14:02:32 »
Yhdentoista ja kahdentoista välissä illalla ei pahemmin kannata lähteä saleja valtaamaan, se on melkein varma homma, että silloin tulee kultavattuja eteen :D

Kolmosgenin pokemoneja olen saanut 48 erilaista. Aika paljon vielä puuttuu... Lauantaina pelasin ekan Kyogre-raidin, mutta en saanut kiinni, täytyy jatkaa yrittämistä. Harmi kun minulla on vain yksi Raikou, ne olisi hyviä Kyogrea vastaan.

Eilen sain ekan ex-raid-passin! Ensi viikolla pääsee sitten Mewtwota yrittämään, vähän kyllä epäilyttää tuleeko tarpeeksi porukkaa, kun raidi on keskellä päivää kaukana kaikesta ::) Tai siis on se meidän kodin lähellä, mutta monet on varmaan koulussa ja töissä siihen aikaan.

Riddler

  • ***
  • Viestejä: 65
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #581 : 16.01.2018 00:42:29 »
Vastaavanlainen tilanne on koettu ennenkin tällä paikkakunnalla, kun mentiin hakkaamaan yhtä salia pois Mysticiltä ja paikalle ajoi autolla joku jätkä, joka samaan aikaan syötti omalle hahmolleen marjoja, kun me yritettiin hakata se sali alas. Tyyppi istuu autossa ja me hakataan pakkasessa salia alas, siinä onnistumatta, kun se hysteerinen mulkero tuli autollaan siihen paikalle "puolustamaan" saliaan. Teki mieli mennä sanomaan sille, että tule nyt edes pihalle pelaamaan, äläkä nökötä siellä autossa ku joku helvetin kermaperse. ::)
Jos tuo Mystic-tyyppi tulee aina paikalle kun ko. salia yritetään hakata pois Mysticiltä, niin kannattaa organisoida salille säännölliset hakkausyritykset, jolloin ajan myötä Mystic-tyypin bensakulut nousevat sietämättömiksi ja hän luovuttaa. Nykyisillä bensan hinnoilla tuohon ei mene kovin kauan.

Virhrearvio

  • ***
  • Viestejä: 130
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #582 : 29.01.2018 11:35:21 »
Piti tulla hehkuttamaan, kun hommasin uuden puhelimen ja nyt voin pelata pogoa niin paljon kuin haluan! Intoni vain lisääntyi, kun gen3 tuli peliin ja onkin mukava taas keräillä uusia pokemoneja  :D

Vanhassa kännykässä oli ongelmia akun kanssa ja kostealla kelillä sammui melko välittömästi. Veikkaan, että oli hapettunut.  On jäänyt sen takia pelailut vähille, mutta sain viimein ostettua uuden paremman puhelimen  :)

Onko muiden kännykät toimineet hyvin pelin kanssa?
So give me just one chance
And one by one I'll prove you wrong

Tuittu

  • ***
  • Viestejä: 412
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #583 : 29.01.2018 12:40:18 »
Minulla toimii ihan ok:sti.  Ei aina ihan täydellisesti, varsinkaan pakkasilla, mutta ei ole haitannut pelaamista :D Enemmän haittaa se, että meinaan itse jäätyä...

Nyt on Kyogre ja Mewtwokin pokedexissä <3
59 kolmosgenin pokemonia minulla nyt yhteensä, aiemmista geneistä kaikki mitä on voinut saada. Yritän kuoria ahkerasti munia, kun kuulemma kaikista nyt kerätyistä munista tulee kolmosgenin pokemoneja.

Fiorella

  • ***
  • Viestejä: 5 712
  • Hyvän tuulen kotisatama
    • https://archiveofourown.org/users/Fiorelle
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #584 : 12.02.2018 18:07:34 »
Peli-into laantui jonkun verran jo siksi, että on talvi, ja että ei ole mahdollista napata yksin vaikeampia raideja; silloin kun sellaisen kohdalle tuurilla joskus sattuu, ei siellä taatusti ketään muuta ole... Ja ne sadan tai jopa neljänsadan (???) candyn takana olevat ovat melko vaikeita saada kokoon, ellei niitä satu muuten osumaan kohdalle. :( Minulla ainakaan ei ole aikaa kovin aktiivisesti pelata, niin se syö kyllä kiinnostusta kovastikin.

Olen kuitenkin saanut melkoisen määrän jo kolmansia pokemoneja. Ei hullumpaa sinänsä. Voihan olla, että tuon taas jossakin välissä poistaa tilaa viemästä, mutta olen sen antanut vielä pyöriä laukussa milloin jossain liikun, että saa munia kuoriutettua. :)

I´m kind and caring Hufflepuff!
~ Iltakävelylle Fiorellan ficcitarhaan? ~

Sarveiskalvo

  • ***
  • Viestejä: 177
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #585 : 12.02.2018 22:47:16 »
Ainakin täällä päin on useita whatsapp-ryhmiä, joihin noita vaikeampia raideja ilmoitellaan. Sen kautta pelaajat usein yrittävät kerryttää tarpeeksi tulijoita raideille ja sopivat sitten porukalla kellonajan, jolloin ko. raidille mennään. Tämä tuntuu toimivan ihan hyvin ja itsekin olen tuon kautta välillä raideilla käynyt, vaikken mitenkään ahkerasti olekaan nyt pelannut.

Mewtwon sain pari viikkoa sitten, ei ole tasoltaan kummoinen, mutta onhan se ihan kiva tuolla joukon jatkona ja dexin täytteenä. :D Rayquazaa olen käynyt kerran kokeilemassa, mutta kiinni se ei vielä jäänyt. Eiköhän sekin täydy käydä nappaamassa, kun kaikki aiemmatkin legendaariset olen saanut kiinni.

Mulla on tällä hetkellä kai 70 kolmannen genen pokemoneja. Yritän saada noita hiljalleen lisää haudottua, mutta munia tuntuu tulevan hirmu huonosti. :/ Tälläkin hetkellä repusta löytyy vain kaksi munaa, jotka kohta jo kuoriutuvat. Noita uusia pokemoneja on kyllä sellainen määrä, että niiden eteenpäin kehittämisessä kestänee pieni ikuisuus ja on oma projekti jo sinällään.
"I'm surrounded by idiots." - Scar

Odo

  • Sankari
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 12 520
  • 707
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #586 : 18.03.2018 16:43:37 »
Mä oon taas pelaillut Pogoa. Ajattelin ihan lyhyellä matkalla Bradfordissa (Englannissa) ollessani kokeilla, mitähän sieltä tulee. Nappasin aika monta, vaikka pelasin ehkä puolen kilometrin verran ja pari pääsi menemään ohikin, kun kaverini ei jäänyt odottelemaan mun nappailuja. :D En tunne yhtään tämän uuden genen Pokemoneja, saati sitten, onko ne harvinaisia. Kerronpa nyt kuitenkin, mitä tuolta maailmalta sain, jos sinne olisi joku harvinaisempi eksynyt. Palloon tarttui Taillow, Castform, Whismur, Spheal, Barboach, Wurmple, Skiploom, Minun ja Gulpin. Sitä ennen sain pari Suomesta ja sen jälkeen muutaman näitä uusia (tai sitten ne on edellisiä, kun en niitäkään paljoa ole napannut. Osaan vain ekan genen. :D) Nyt Pokedexissä on 189 Pokemonia, joista Kantoa 119, Johtoa 53 ja Hoennia 17.

Legeraideidelle en ole osallistunut, enkä haluakaan. Minulla ei ole aikaa, eikä kiinnostusta kytätä ryhmiä ja juosta sinne, missä nyt sattuu jotain tapahtumaan. Pelaan mieluummin omaan tahtiini, kuten olenkin jo aiemmin sanonut. Jossain viestissä sanoinkin, että se on syy, miksi maku meni koko pelistä. Nyt kuitenkin uusien Pokemonien myötä ihan kiva pelata välillä, vaikka en asioikseen olekaan lähtenyt tai varmaan lähdekään pelaamaan vaan ennemminkin satunnaisesti, jos satun kävelemään jonnekin. Mewtwo on minulle tärkeä Pokemon, mutta en ole sellaista passia saanut ja minusta randomius, miten se tulee ja kenelle tulee on tyhmää - ja en edes tiedä, millä perusteilla sen saa. Ja kun se juuri rajoittaa (kai?) sen verran, että pitäisi olla juuri tiettyyn aikaan juuri tietyssä paikassa ja eieiei, en halua, että pitäisi silleen rajoittaa elämääni pelin takia.

Muutenkin minulla on vain "huonoja" Pokemoneja. Tuntuu, että legeraideissa pitäisi olla juuri jotain hyviä, kuten Tyranitar, Golem, Snorlax, Chansey, Dragonite ja mitä näitä "hyviä" nyt on, eikä minulla ole ainuttakaan noista. Noita on ilmeisesti aika vaikea saada napattua ja esim. Dragonite on todella kaukana, että saisin sellaisen edes evolvattua. Olen saanut pari Dratinitia ja yhden Draconairin. Sama juttu noiden muidenkin evolvauksen suhteen, eikä munistakaan ole tullut esim. Chanseytä. 10km munia minulla on muutenkin ollut todella vähän pelin aikana, enkä ole mikään tehomunija niin kuin jotkut ovat. Hautomoita on sen verran, mitä olen saanut level uppien myötä ja silloin joskus muutaman, kun sai stopeilta (sekä tietty se vakio). Haudottuja munia on 87 vaan, käveltyä kilometrejä 230,2km eli olen kai vähän huono pelaaja. :D Level on nyt 25.

Paljonko noita Pokemoneja on per gen tullut nyt saataville? Miinustaen noi legendaariset? Mietin, että mulla varmaan tosi pitkä matka saada kaikkia ja legejen takia en tule koskaan kaikkia saamaan. En kyllä varmaan muutenkaan, kun Candyja pitäisi saada niin valtavasti, että voisi evolvata joitain "harvinaisempia". Joku Gyaradoskin jäänee ikuisiksi ajoiksi haaveeksi. :D


“People can have lovers.
They can have friends. They can be together.
But when you think about it,
you’ll see that originally, we’re alone.”

Tuittu

  • ***
  • Viestejä: 412
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #587 : 18.03.2018 18:29:38 »
Chansey/Blissey ja Snorlax nyt on ihan turhia raideilla. Eikä siellä legeraidilla tarvita erityisen hyviä pokemoneja, jos on iso porukka, mutta tietty jos on hyvät niin pärjää pienemmällä porukalla. Jos ex-raid-passin haluaa, niin pitäisi pelata raideja sellaisella salilla, johon niitä Mewtwo-raideja tulee.

Dratini-eventtihän oli vähän aikaa sitten, silloin olisi ollut hyvä tilaisuus keräillä karkkeja Dragonitea varten :( Dragoniteja voi kyllä löytää ihan villinäkin. En kyllä tiedä onko se kovin hyvä pokemon, ainakaan omilleni en ole keksinyt juurikaan käyttöä...

Minulla on pokedex-lukemat nyt:
Kanto 149 (näistä 4 on legendaarisia, ja 2 alueellisia jotka on olleet vain väliaikaisesti saatavilla) (puuttuu Tauros, jonka saa vain Pohjois-Amerikasta, ja Mew, joka ei ole ollenkaan pelissä)
Johto 96 (näistä 5 on legendaarisia) (puuttuu Heracross ja Corsola, jotka on alueellisia, ja Smeargle ja Celebi, jotka ei ole ollenkaan pelissä)
Hoenn 100 (tietääkseni Suomessa saatavilla olisi 111 + 3 legendaarista (jotka ei ole tällä hetkellä saatavilla, mutta olen saanut ne))

Kolmosgenistä siis puuttuu minulla vielä jonkin verran. Lotad ja Lileep puuttuu kokonaan, ja sitten karkkeja pitää keräillä vielä Treeckolle, Wailmerille, Feebakselle, Slakothille, Bagonille ja Beldumille.

// Niin ja olen nyt tasolla 35, kilometrejä kävelty 2191 ja munia haudottu 736 :D
« Viimeksi muokattu: 18.03.2018 19:00:44 kirjoittanut Tuittu »

Larjus

  • IƧƧИA
  • ***
  • Viestejä: 6 563
  • En kaipaa kirjoituksiini (negaa) kritiikkiä tms.
    • twitter
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #588 : 18.03.2018 22:46:25 »
Dragonitet on yleishyviä hyökkääjiä, etenkin lohari-iskuilla. Dragonite on vahva pokemon, ja lohikäärme on sellainen tyyppi, että harva pelissä oleva pokemon vastustaa niitä iskuja (keiju- ja teräs-pokemonit taitaa olla ainoa poikkeus, ja ne ei ole GO:ssa niitä yleisimpiä). Mulla on tosi usein raideilla tai saliotteluissa ainakin yksi Dragonite tiimissä, etenkin jos tuntuu että ei löydy tarpeeksi sopivan tyypin pokemoneja muuten. Puolustukseenkin Dragonitet on ihan hyviä, vaikka niillä onkin tuplaheikkous jääiskuille.

Ja tosiaan Blissey ja Snorre ei ole hyökkääjiä vaan ensisijaisesti salien puolustajia (vaikka itse välillä käytän parasta Snorlaxiani salien kaatamiseen :D). Raideille niitä ei kannata ottaa, saa muilta korkeintaan mulkoilua.

Hyvän Goleminkin saa suhteellisen helposti hankittua (ainakin helpommin kuin vaikka Tyranitarin), vaikka se vaatiikin karkkeja kehittämiseen. Geodude muotoineen kerää buddyna nopeasti karkkeja (1 per km), ja aurinkoisella ja puolipilvisellä säällä niitä yleensä tulee aika hyvin.
Eeveenkin eri muodot on aika helppo saada, ja ne on hyviä taisteluissa (itse tykkään käyttää etenkin Vapreonia ja Jolteonia).
お~ラスティ
ファンタスティック
頭の中

Fiorella

  • ***
  • Viestejä: 5 712
  • Hyvän tuulen kotisatama
    • https://archiveofourown.org/users/Fiorelle
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #589 : 18.03.2018 22:59:56 »
Minä taidan olla nyt tasolla 33 jos muistan oikein. En ole mitenkään perehtynyt mikä pokemon pärjää mitäkin vastaan, mutta olen huomannut että ihmiset laittavat aina Blisseyn salille ja sitä on usein vaikea sieltä saada pois. Minulle tarjoaa pokemoneistani raideille ja gymeille eniten Tyranitaria (no se onkin noista numeroltaan paras niin varmaan siksi) ja sarvikuonoja tai Vaporeonia. Golemeja minulla on useita ja nekin ovat ihan hyviä. Niitä tuli helposti viime kesänä, kun niitä pieniä muotoja oli jossakin vaiheessa tosi paljon liikkeellä, enpä ole sen koommin kyllä nähnytkään. Olen tehnyt niin, että aina kun jotain näkyy paljon liikkeellä, kerään niitä talteen.

Sain yhden erikoisen Aronin tässä joku aika sitten, sillä oli punaiset silmät. Tutkin asiaa, niin se on ilmeisesti ensimmäinen ja ainoa shiney pokemon, johon olen tähän mennessä törmännyt. Olen nähnyt kaikenlaisia omituisia otuksia gymeillä, mutta ei niitä juuri koskaan itselle tule.

Odo, minulle tuli tuollainen Gyarados joskus ihan muuten vain vastaan kaupungilla ja sain sen pyydystettyä. Ei puhettakaan että sellaista olisi vielä tähän päivään mennessäkään, jos olisi pitänyt keräillä niitä pikkukaloja... En tiedä, mistä ihmeestä ihmiset saavat niitä korkeampia muotoja, joihin tarvitsee sata tai monta sataa candya. Toisaalta, en kyllä edelleenkään mitenkään aktiivisesti pelaa, mutta usein jos jonnekin menen, laitan tuon päälle laukussa että kertyy edes kilometrejä. :)

I´m kind and caring Hufflepuff!
~ Iltakävelylle Fiorellan ficcitarhaan? ~

Larjus

  • IƧƧИA
  • ***
  • Viestejä: 6 563
  • En kaipaa kirjoituksiini (negaa) kritiikkiä tms.
    • twitter
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #590 : 18.03.2018 23:14:31 »
Blisseyllä on ihan mieletön HP, joten se takia porukka laittaa sitä salille. Paljon tuhoa se ei yleensä saa itse aikaiseksi, mutta sinnittelee pystyssä niin pitkään, että sitä kaataessa tulee helposti aika vastaan. Lisäksi sillä on normaali-tyypin pokemonina vain yksi heikkous (taistelu), mikä on aina "etu", koska on vähemmän optimaalisia vastustajia (+ tuplaheikkoudet salipuolustajilla ei ole paras mahdollinen tilanne).

Viime kesänä oli kivi-event, jolloin Geodudea oli tosiaan pilvin pimein. Kyllä niitä näin muutenki löytyy ihan hyvin, ainakin täältä Länsi-Helsingin perukoilta.

Shinyt on harvinaisia. Onnittelut shiny-Aronista! Minun shinyni ovat toistaiseksi kaikki Dratineja (ja yksi kehitetty Dragonair ja Dragonite), jotka sain viime community dayn aikana. Muuten en ole shinyja saanut... Yritystä on kyllä ollut :(
Nythän muuten myös legeraideihin palannut Lugia voi olla shiny, ja jos se tulee kohdalle, niin catch rate on kuulemani mukaan 100 %. Kelpais kyllä... Itselläni on yksi tavallinen Lugia viime kesältä, mutta eihän useampi haittaisi... Olen vain laiska legeraidaamaan, jaksan yrittää jokaista tyyliin kerran jos sitäkään :D Mutta on minulla silti Lugian lisäksi Entei, Groudon ja Rayquaza.
お~ラスティ
ファンタスティック
頭の中

Tuittu

  • ***
  • Viestejä: 412
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #591 : 04.04.2018 14:14:12 »
Täällä kun oli joitakuita, joille legeraidit tuntui ylitsepääsemättömiltä, niin tulin mainostamaan, että peliin on nyt tullut toinenkin tapa saada legendaarisia pokemoneja! Pokestoppeja pyörittämällä saa questeja ja kun on seitsemänä päivänä (ei tarvitse olla peräkkäin) tehnyt vähintään yhden questin, pääsee nappaamaan legendaarista :)

Lisäksi Mew on tullut peliin, sitä varten on omat questinsa, jotka voi suorittaa ihan niin nopeasti/hitaasti kuin haluaa. Yksi näistä questeista on Magikarpin evolvaaminen, joten jos on sille karkkia säästössä, niin ei kannata tuhlata ennen kuin pääsee sinne asti... ja jos ei, niin se kannattaa laittaa buddyksi!

Kosmik

  • ***
  • Viestejä: 3 889
  • ava © Ingrid
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #592 : 04.04.2018 18:07:56 »
Tuittu vau, kiitos infosta! :D Tiesin että Mewin voi napata tuolla spesiaalitutkimushommalla, mutta sitä en tiennyt, että muitakin legendaarisia on mahdollista päästä nappaamaan. Aivan mahtavia uutisia, sillä en tykkää käydä legeraideilla. Pitää nyt kunnostautua noiden questien suorittamisessa. Eilen aika monta jo suoritin, niin täytyypi tänään lähteä raidille ja gymille tappelemaan, että saa tältäkin päivältä yhden suorituksen täyteen. :)

Muutenkin noi questit on kiva lisä tähän peliin ja itse ainakin innostuin pelistä nyt uudella tavalla, kun on uusia tavoitteita, joita kohti voi yrittää pyrkiä. :)

Fiorella

  • ***
  • Viestejä: 5 712
  • Hyvän tuulen kotisatama
    • https://archiveofourown.org/users/Fiorelle
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #593 : 04.04.2018 22:20:53 »
Minäkin tykästyin noihin uusiin tehtävänantoihin, mutten ollut tajunnut että niiden ideana on se, että pääsee käsiksi legendaarisiin pokemoneihin ilman porukkaa. :) Loistava uudistus. Jotkut tehtävistä tosin ovat sellaisia, etten tiedä miten ne tehdään, niin kuin joku tietty heitto tms.

Latio ja Latia -nimiset uudet pokemonit tulevat niin, että toinen ilmestyy ensin tänne puolelle maailmaa ja toinen muualle, ja ne vaihtavat paikkaa toukokuun alussa, joten kaikilla pitäisi olla mahdollisuus pyydystää molemmat erilaiset.

I´m kind and caring Hufflepuff!
~ Iltakävelylle Fiorellan ficcitarhaan? ~

Tuittu

  • ***
  • Viestejä: 412
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #594 : 05.04.2018 10:21:27 »
Curve-heitto tehdään niin että pyöritetään palloa ja heitetään kaarteella. Nice, Great ja Excellent tulee siitä että osuu sen värillisen ympyrän sisälle riippuen sen ympyrän koosta (suhteessa sen valkoisen ympyrän kokoon) :) Ja niitä questejahan voi poistaakin, jos joku tuntuu liian hankalalta.

Ja sen verran pitää korjata, että uusien legendaaristen nimet on siis Latias ja Latios :D Eilen kävin kahdella Latias-raidilla, mutta en saanut kiinni.


Sarveiskalvo

  • ***
  • Viestejä: 177
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #595 : 05.04.2018 21:23:17 »
Evolvasin Magikarpin vajaa kuukausi sitten ja loppuja karkkeja tuhlasin sitten Gyaradosten power uppaamiseen - mahtava ajoitus, kun nyt sitten niitä karkkeja pitäis olla säästössä. Mulla on karkkeja tasan 40, hetki menee että taas sen 400 kasaan. ^^'

Mä oon nyt kolmelle Latias-raidille ehtinyt, ja 2/3 on jäänyt kiinni. Sinällään mä en muuten kaipaisi useampia kappaleita samoja legendaarisia, mutta rare candyjä mielelläni haalin, kun niillä saan nopeutettua puuttuvien monnien evolvaamista. Iloisempi yllätys tuli tänään illalla, kun lähdin vielä vesisateessa kokeilemaan elämäni ensimmäistä Absol-raidia - sieltä tulikin shiny yksilö! :3
"I'm surrounded by idiots." - Scar

Kiirsu

  • ***
  • Viestejä: 2 164
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #596 : 05.04.2018 22:15:04 »
Minäkin oon taas vihdoinnut innostunut pelaamaan, kun sain Wingan pakotettua innostettua pelaamaan kanssani :3 Tykkään näistä uusista tehtävistä ihan hurjan paljon!! Suurin syy, miksi into lopahti ja pelaaminen jäi syksyllä, oli se, että legendaariset raidit tuntui niin mahdottomilta ja itse olen kaikki tai ei mitään -ihminen eikä tuntunut enää hauskalta pelata, kun oli mennyt jo mahdollisuus saada kaikki pokemonit. Mutta nyt kun legendaarisia saa taskien kautta, on innostus saada dexi täyteen palannut!! Nyt muutenkin riittää kaikkea hauskaa, kun kolmannesta genestä ei mulla ollut käytännössä vielä ollenkaan poksuja.

Mulla Latias jäi hämmentävän helposti kiinni. Ensimmäisellä raidilla, ensimmäisellä heitolla, joka ei ollut edes nice tai great. Ikinä mikään legendaarinen ei ole jäänyt noin helposti kiinni ja oli hieman hämmentävää, mutta positiivinen yllätys!! Legendaarisia lintuja oli niin tuskaa yrittää napata, mutta toivon, että tämä olisi nyt suunta tulevaisuudessa.

Vähän olen pettynyt, että yhtään shinyä en vielä ole onnistunut löytämään. Toisaalta tähän hätään on se hyvä puoli, että karpille on karkkeja lähes tuhat kappaletta, kun olen niitä shiny-gyaradosta vasten säästellyt :D

And some people, dance.
"Ja pysyä loitolla heteromiehistä, lesboista ja biseksuaaleista."
-Severus Kalkaros

Larjus

  • IƧƧИA
  • ***
  • Viestejä: 6 563
  • En kaipaa kirjoituksiini (negaa) kritiikkiä tms.
    • twitter
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #597 : 05.04.2018 22:17:35 »
Mä en oo vielä jaksanut käydä Latias-raideilla. Muutenkin oon superlaiska legeraidien suhteen. Nyt en käynyt Lugiaakaan uudestaan yrittämässä, ihan vain koska mulla oli se jo :D Vähän kyllä parina kertana mietin, pitäiskö mennä ja kattoa, tulisko shiny, mutta enpä jaksanut. Että mulle todellakin kelpaa, jos 7 leiman keräämisestä pääsee yrittämään jotain legeä. Onkohan niissä muute mikä catch rate? Jos oikein osasin lukea, niin japanilainen kitaristi-idolini twiittasi päässeensä leimojen myötä yrittämään Moltresia ja sai kiinni. Tiedä sitten, oliko hänellä tuuria vai onnaako kaikilla, kun muita kokemuksia tai tietoja mulla ei asiasta ole :D Ainakin noissa stoppitehtävien palkintona olevien pokemonien nappaamisessa catch rate taitaa olla 100.

Mulla ei ole vielä yhtäkään Absolia. En kyllä ole käynyt sitä raidaamassa. Yksin se ei onnistu, pitäisi olla ainakin muutama tyyppi seurassa, mutta ei ole sopivaa raidia tullut kohdalle. Ehkä joskus. Harmi kun se on raid exclusive -.-
Raideista tuli vielä se mieleen, että huomasin niihin tulleen uusia vastuksia. Ainakin Shuppet ykköstason, Misdreavus kakkostason ja Granbull kolmostason raideihin. Yhen Shuppet-raidin kävin eilen vesisateessa tekemässä, kun sattui olemaan lähellä ja tehtävät vaati raidien pelaamista. Helpostihan se kaatui, mutta eipä ollut shiny :/
お~ラスティ
ファンタスティック
頭の中

Tuittu

  • ***
  • Viestejä: 412
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #598 : 05.04.2018 23:50:54 »
Noiden quest-legendaaristen level on vain 15 niin sen puolesta catch rate on varmaan vähän isompi kuin raideilla, mutta lähinnä kun ei ole raidien rajattuja palloja ja ne ei lähde savuna ilmaan ollenkaan, niin saa varmasti kiinni. Kuulin huhua että Moltres olisi nyt palkintona huhtikuun ajan ja sen jälkeen vaihtuisi johonkin toiseen...

Mewn hankkiminen jumittaa minulla noissa kummituspokemoneissa... Ärsyttää kun nyt yöllä nearby olisi täynnä niitä, mutta en minä uskalla lähteä yksin pimeässä ja sateessa tuonne lähimetsään niitä etsimään ::)

Fiorella

  • ***
  • Viestejä: 5 712
  • Hyvän tuulen kotisatama
    • https://archiveofourown.org/users/Fiorelle
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #599 : 06.04.2018 00:20:16 »
Curve-heitto tehdään niin että pyöritetään palloa ja heitetään kaarteella. Nice, Great ja Excellent tulee siitä että osuu sen värillisen ympyrän sisälle riippuen sen ympyrän koosta (suhteessa sen valkoisen ympyrän kokoon) :) Ja niitä questejahan voi poistaakin, jos joku tuntuu liian hankalalta.

Ja sen verran pitää korjata, että uusien legendaaristen nimet on siis Latias ja Latios :D Eilen kävin kahdella Latias-raidilla, mutta en saanut kiinni.
Kiitos! :) Missään ei ole tullut vastaan mitään heitto-ohjetta tähän mennessä, niin että olen ollut tyytyväinen kun ylipäätään olen osunut pokemoniin niin että se jää kiinni. Tähän mennessä varmin konsti, miten olen saanut pokemonin kiinni, on ollut niin että heitän pallon suoraan ja ravistan vähän puhelinta sivuttain, silloin se nappaa.  ;D En tiedä voiko se muka vaikuttaa, mutta ainakin verrattuna siihen, että puhelin on paikallaan, se jää todennäköisemmin kiinni noin. Siskon poika näytti viime kesänä miten hän pyöritti sitä palloa sormella paikallaan, mutta kun itse yritin, se pallo lensi jonnekin ihan jorpakkoon eikä pokemoniin päinkään.

Samoin jonkun tietyn iskun käyttäminen on ihan hepreaa. Kunhan naputan jos pitää taistella. ;) Olen edelleen aika lailla ummikko koko pokemonien kanssa, vaikka olen pelannut jo tasolle 33.  ;D

Kas vain, ajattelin että nuo nimet olivat monikossa. ;) Vielä ei ole tullut sellaista uutuutta vastaan.

Oletteko huomanneet, että sellainen omituinen Castform -pokemon on välillä eri näköinen, vaikka onkin samanniminen. Minulla taitaa olla neljä erilaista.


I´m kind and caring Hufflepuff!
~ Iltakävelylle Fiorellan ficcitarhaan? ~