Kirjoittaja Aihe: The Lines Between II - you and me. (K-11) //tauolla jälleen// H/D  (Luettu 80257 kertaa)

MissWeasley

  • Rohkelikko
  • ***
  • Viestejä: 483
  • Too cute to be straight.
Hmm... On toi Hallow ollu edes täällä finissä niin kauan aikaa sitten(elokuussa 2010), että jää varmaan toi jatko aika epätodennäköseks... :/
Every time a child says
'I don't believe in fairies'
there's a little fairy somewhere
that falls down dead.

Jebbe

  • ***
  • Viestejä: 88
Jatkoa, jooko Hallow? :<< Olet viimeksi ollut täällä elokuussa, josta on jo liiankin monta kuukautta aikaa...

Täällä on monta ihmistä, jotka haluavat enemmän kuin mielellään lukea tämän tarinan loppuunsa asti. Eikö ideoita synny jatkon kannalle, vai mikä on? Eikö kirjoittaminen enää innosta? Toivottavasti innostaisi, ja tämä johtuisi vain idean puutteesta.
Lisäideoita pitää jostain saada. Jos nyt ensimmäiseksi johdat loppuun tämän hetkisen ideasi, elikkä paljastat lukioille jotenkin, mistä Dracon romantiikannälkä johtuu, samoin kuin väsymys ja tummat silmän aluset. Monella on varmasti villejä veikkauksia niiden suhteen ja nyt haluttaisiin tietää se totuus.
Tämän jälkeen ei muuta kuin uutta ideaa kehittämään. Tapahtuisiko läpimurto Malfoyden kartanolle? Harmaaselkä pääsisi sinne ja syntyisi tappelu, jonka myötä vaikka koko Malfoyden kartano tuhoutuisi? Joku kidnapataan? Esimerkiksi Ginny, jonka kaikki haluavat pelastaa, eikä Draco ymmärrä mustasukkaisuudeltaan Harryn halua pelastaa Ginny. Draco voisi vaikka tulla oikeasti tosi mustasukkaiseksi tästä ja kieltäytyä auttamasta, jolloin muut lähtevät ilman blondia, kunnes Draco tulisi apuun viime tingassa, Voldemort kukistetaan ja päätät tarinan siihen? Ihan oikeasti, MITÄ TAHANSA, kunhan vain tarina saa päätöksensä.

Pyydän tätä nöyrimmästi ja rukoilen sinua muiden lukijoiden kanssa yhteisrivissä polvillamme jatkamaan. Edes käymään täällä ja ilmaisemaan, että olet yhä elossa.

redrose

  • Vieras
Lainaus
Tämän jälkeen ei muuta kuin uutta ideaa kehittämään. Tapahtuisiko läpimurto Malfoyden kartanolle? Harmaaselkä pääsisi sinne ja syntyisi tappelu, jonka myötä vaikka koko Malfoyden kartano tuhoutuisi? Joku kidnapataan? Esimerkiksi Ginny, jonka kaikki haluavat pelastaa, eikä Draco ymmärrä mustasukkaisuudeltaan Harryn halua pelastaa Ginny. Draco voisi vaikka tulla oikeasti tosi mustasukkaiseksi tästä ja kieltäytyä auttamasta, jolloin muut lähtevät ilman blondia, kunnes Draco tulisi apuun viime tingassa, Voldemort kukistetaan ja päätät tarinan siihen? Ihan oikeasti, MITÄ TAHANSA, kunhan vain tarina saa päätöksensä.
Toi ois vaik kui hyvä lopetus/jatko tarinalle. <3 Hallow kilttii jatka vielä kirjoittamista. Täällä monien ihmisten sydämet särkyy jos jatkoa ei tule ollenkaan. Varsinkin kun viimeinen luku jäi tuollaiseen kohtaan. :,<
Ei näin voi tehdä, kohta kaksi vuotta ollut tauolla.

Paitsi jos ei oo ollu yli puoleen vuoteen paikalla ni en usko että jatkoa tulee. :<< *niisk

hiekkapaperi

  • ***
  • Viestejä: 58
Hei vou ou! Eei tää näin voi mennä - sun TÄYTYY jatkaa *murhanhimoinen katse* tätä ficciä jos vaikka.........pian? Tiiän kyllä että aika mahdottomalta kuulostaa, mutta aaaaa :( DISLIKE. Noh, josko sitten --- IHANA FICCCIIII! Luin 1&2 osat putkeen (kheheh) jaja nyappyyy<3 Täydellinen tai jotain<3?

Okei. Tykkään paaaljon kun Voldemort on tässä mukana ja kaikkine juttuineen että maailma ei pyöri pelkästään Dracon ja Harryn ympärillä. En tiiä miksi, mutta jotenkin pidin siitä kun Harry viilteli... Blaise on ihana, Blaise on täääydellinen, Blaise Zabinilla on IHANA luonne tässä ficissä ja minärakastuinsiihen<3 Ah, mutta tiedäthän hyvä Hallow että minä _en_ anna sinulle lupaa tämän ficin keskeyttämiseen tai johonkin sellaiseen mikä viittaa siihen että sä et jatkaisi tätä!

Miksi, miksi, miksi olet niin kauan poissa finistä ollut, miksii? Ja MIKSI tätä ficciä on jatkettu viimeksi (mitä se nyt oli) 2009 vuonna. ARG. Jos tuntisin sut irl - noh, mä olisin pakottanut sut kirjottamaan tän loppuun! *evil grin*

Nyt mua suorastaan HUOLESTUTTAA sinun tilanteesi Hallow miksi et ole tätä jatkanut tai edes käynyt finissä D:::: Jahas, nyt oon tässä vaan valittanut kun jatkoa ei oo tullu :D Taino - en mä mitään järkevää oikein osaisikkaan sanoa.........

JATKA HERRANJUMALA<3

...tai saat tuntea minun kylmän vihani - hrr. Okei, ei mitään syytä huoleen, oikeasti älä pelkää (jos tätä kommenttia nyt ikinä luetkaan), Hallow, oon susta ylpee kun oot tämmösenkin tekstin väsännyt ja tää onkin mitä upeimpaa tekstiä. *bow*
« Viimeksi muokattu: 15.05.2011 02:57:31 kirjoittanut hiekkapaperi »
because destiny, John... is a fickle bitch

kataaa

  • Vieras
EEEEIIIIIIIIIIIIiiiiiiiii miten sä voit jättää tän tollaseen kohtaan.  Liityin vasta ja oon nyt hulluna lukenu tätä ficcii joka päivä yö myöhään astiii! sun on pakko jatkaa PLIIIIIIS!!!! tulin tänne tällai anelemaan jatkoa muiden tän ficin fanien seuraks, mitä mä nyt muka luen?!?! Hallowwwwwwwwwwwwwww älä tee tätä meille. Onneks luin tätä vast nyt en ois kestäny jos joutuis oottaa useesti tän jatkooo. nyt oon vaan voinu lukee hulluna ku en oo saanu silmiäni irti tästä - ennen ku selkään ja päähän alko särkee ku istuin huonossa asennossa ja tillitin tietokoneen näyttöö varmaa 5h putkeen- auts

joooooh.... olipa vaan epämääräinen sanaryöppy...*selaa sivut loppuun asti ja tajuaa ettei jatkoa ole tullut, menee kommentoimaan eikä saa mitään järkevää ulos suustaan*  ku en järkytyksekseni muuhunkaan pysty :o

järkyttynyt olen siis sen takia kun tämä oli niin ihana ja kaikkein paras ja sitten joutuunkin odottamaan kun muut luvut lukenu melkee putkee aina kun on vaa koneelle päässy! <3

dracolove

  • ***
  • Viestejä: 96
  • Drarryholisti
Heyyyyyyyyy!!! Millon sä oikeen meinaat jatkaa tätä, koska mä rakastuin tähän ficciin :)
Tää on ehkä yksi parhaista mun lukemista h/d:eistä ja olisi mukavaa jos tätä jatkettaisiin :)
Mä tiivistän mun pointin tähän;
ÄLÄ UNOHDA TÄTÄ, TAI MAAILMA KÄRSII! MÄ PYYDÄN, RUKOILEN, ANELEN! Jatka!
Love, my96

Olen samaa mieltä my96 kanssa. Maailma tosiaan kärsii jos hallow unohtaa tän ja rukoilen ja anelen (ja itken tän puolesta jos tää ei jatku) myös.
« Viimeksi muokattu: 01.04.2012 19:15:48 kirjoittanut dracolove »
When you feel my heat
Look into my eyes
It’s where my demons hide

ensilumi

  • ***
  • Viestejä: 15
Luin joskus aiemmin ykkösosan ja rupesin nyt lukemaan tätä... voi itku, ei ois pitänyt tehdä sitä kun nyt harmittaa aivan mielettömästi kun tajusin, että tähän ficciin on tuskin jatkoa tulossa :( ajattelin että kyllähän tämä ficci loppuun menee, mutta kirjoittaja ei tosiaan ole ollut finissä vuoteen.. :( Mutta aivan mahtava tarina kuitenkin! Ehkä minäkin tokenen tästä harmituksesta :D ehkä :D

Drapple

  • ***
  • Viestejä: 47
Noniin... Luin tämän koko stoorin.

Et voi jättää tällaista ficciä keske!!![/size][/color]

Pointti tuli varmaan selväksi. Jatkoajatkoavain, kyllä me lukijat annamme anteeksi monen vuoden tauon...!

Livia Granger

  • ***
  • Viestejä: 68
Samaa mieltä edellisen kanssa, Tämä tarina HUUTAA jatkoa!!!! :)
Kirjoitat todella hyvin ja juoni on ihana <3<3<3<3

Jatka ole kiltti!!
Hey.Tears all fall the same.
We all feel the rain,We can't change.
Everywhere we go,We're lookin' for the sun.
Nowhere to grow old. And always on the run.
They say we'll rot in hell,But i don't think we will
They've branded us enough
Outlaws of Love.

Potterhead

  • ***
  • Viestejä: 12
Tämä on aivan ihana ficci ja juoni kulkee hyvin!! Yksi suosikeistani<3<3<3 Toivon jatkoa nopeasti :)
« Viimeksi muokattu: 06.03.2015 18:57:40 kirjoittanut Potterhead »

haryu

  • pRINsessa
  • ***
  • Viestejä: 2 220
  • the gay ships are the yay ships
Lensin suunnilleen läpi katosta kun huomasin et tässä on toinenkin osa. Voi ketti Hallow, tää on ihan mahtava, vielä parempi kuin TLB ykkönen. Apua. Mä toivon että palaisit eloon täällä finin puolella, koska niin moni kaipaa jatkoa tälle ihanalle tarinalle. Kiitos.

Hm. Onko kellään Hallowin yhteystietoja? Jos löytyy niin KYSYKÄÄ et mikä on tän ficin tuomio...
Myrsky vesilasissa, etten jopa sanoisi. -Biitti