Kirjoittaja Aihe: The Lines Between II - you and me. (K-11) //tauolla jälleen// H/D  (Luettu 80717 kertaa)

campuzze

  • Vieras
Juuuuu!!!! Hallow kiltti, uusi luku uudenvuodenlahjaks vois olla tosi kiva :)
Pliiiiiis!!!!

amorgirl

  • Vieras
Joo! Pliis, pliiss! *puppyeyes* Pliis! Jooko? Etkö vois? Se ois toosi ihana. Nii ja Remus vois selvitä siinä. Ei kuolla.

Hallow

  • muinaisjäännös
  • ***
  • Viestejä: 226
  • *snort*
itse asiassa mun oli tarkotus laittaa joululahjaks .... .... mut sit se vähän jäi -.-'
kärsin täällä vakavasta writers blockista, että jos joku keksis keinoja sen deletöimiseen,
ottaisin ideoita vastaan : )
HYVÄÄ JOULUA! : D

Dra-Dra

  • ***
  • Viestejä: 20
  • The darkest times make you stronger.
Oih ja voih sekä sokerina päällä aaaaww ♥

Ei voi olla totta, että kaverini sai minut lukemaan TLB I vasta vähän aikaan sitten, no arvatkaas kuka jäi koukkuun ja aloin äkkiä lukemaan kakkosta, ja tämä on kyllä ehdottomasti paras tähän astisista H/D ficeistä jotka olen lukenut!
Aww, Draco on nii ihana, ja tän tarinan myötä aloin raksuttamaan kans Blaisea (:: ♥

God, rakentavat jäi nyt kyllä kuuseen.

Jatkoa TODELLAKIN odottelen (:

|eijona

  • Vieras
Voivoivoivoivoivoi...
Tää on vaan niin ihana  :D
Olen tässä odotellut jatkoa jo vähän aikaa, mutta anteeksi että hoputan nyt  :(

Resonanssi

  • ***
  • Viestejä: 1 013
  • Seamus Finnigan + Theodore Nott = <3
minä pyydän polvillani jatkoa.

en kestä jos jatkoa ei tule, pliis
Seamus Finnigan <3 Theodore Nott
http://www.finfanfun.fi/index.php?topic=15036.0

campuzze

  • Vieras
itse asiassa mun oli tarkotus laittaa joululahjaks .... .... mut sit se vähän jäi -.-'
kärsin täällä vakavasta writers blockista, että jos joku keksis keinoja sen deletöimiseen,
ottaisin ideoita vastaan : )
Mä en oo hyvä siinä..
Mut jos sä laitat tänne sen mitä oot kirjoittanu jotenkin sopivalla lopulla  ;D

Luihuinen_89

  • Yksinäinen kulkuri
  • ***
  • Viestejä: 1 025
  • Käsi käsessä kuljemme yhdessä ohi esteiden!!
Mäkin kaipailen täällä jatkoo.. Oon hätää kärsimässä kun ei saa lukee tätä.. Pitänee varmaan taas alottaa alusta.. mä varmaan kyllä osaan tän kohta ulkoa.... ::)

~L~
Kaikki muuttuu, minäkin vaikkei sitä aina uskoisikkaan.

Mun ficci kokoelma

Uusi Mcr G/F
Trust Me

JoPPe

  • ***
  • Viestejä: 58
ÄÄH, JATKOAAA! ;o Omhh, mun on pitäny aina koulusta tultuani juosta heti koneen ääreen lukemaan tätä. ;) Joo, tää on tosiaankii ihanin ficci mitä oon koskaan lukenu. Se on jo aika hyvä suoritus. DRACO ON IHAN SIKA HYPER MAHTAVAN IHANA♥ aawwss<3 Ja Blaisekinn..  Remus parka, vollotin kyllä ihan kunnolla O_o Pakotin kaikki kaverit lukeen ykkösen :D Jaa, joo, älkää antako mun pilata iloanne. JATKA JA HETI!
harry and louis (ू•ᴗ•ू❁)

littlerose

  • ***
  • Viestejä: 56
  • This is my reality
Ihana ficci, onneksi satuin lukemaan ensimmäisen osan ensiksi, lukukokemus on paljon parempi niin. Äidinkielen kielioppini on sen verran huono etten edes viitsi alkaa syynätä tekstistä virheitä, eli ei mitään rakentavaa palatetta tulossa tältä sunnalta, pahoittelen. :) Toivottavasti saataisiin pian jatkoa!!

Jebbe

  • ***
  • Viestejä: 88
VoiLuojaVoiLuojaVoiLuojaVoiLuojaVoiLuojaVoiLuojaVoiLuoja

ja vielä kerran voi Luoja...

Löysin tämän, ja päätin kehotuksesi myötä lukea ensin ensimmäisen osan tarinasta. Huhhuijjaa.. Luin koko tarinan yhdessä päivässä, ja arvaa vain puutuiko takamus siinä vaiheessa. No, pikku vikoja, sillä tarinasi aiheutti minulle vaarallisen tilanteen monesti lähellä sydänkohtausta. Voi että on posketkin ihan kipeinä kun leveä virne/hymy/ sanoin kuvaamaton ilme kohosi kasvoille vähän väliä. Harry ja Draco olivat jo niin söpöjä ensimmäisessä osassa ! Vaikka tosin minulta meni ihan ohi sitä lukiessa, milloin Draco tajusi tunteensa Harrya kohtaan. Tai sitten en vain muista enää, mutta eilen illalla tarinan loputtua olin ihan pihalla siitä kohdasta. Mutta aivan sanoin kuvaamattoman ihana oli.

Ja sitten tämä.. Oh God.. Mitähän tähän keksisi? Ärsyttää kun en nähnyt niitä piirroksiasi, kun minulle vain linkkiä napsautettaessa väitettiin jotain kummaa. Että kuva olisi poistettu tai jotain. En tiedä. Mutta itse teksti....
Siis... En yksinkertaisesti keksi mitään sanottavaa. Olen ihan pihalla. Tai ei, en pihalla. Olen SEKAISIN! En ole tajunnut ympäristöstä yhtään mitään lukiessani tätä toista osaa, sen kaikkia osia. Viime yö meni pitkälle kun en voinut jättää konetta rauhaan. Nyt tuntuu taas kiitettävästi takamuksessa jatkuva istuminen.. o__o Posket ovat taas kramppaamis vaiheessa ilmeilyn takia. Harry ja Draco.. Ah.. Voi että. Uskomattoman söpö pari. Ja saatan tietää syyn Dracon äkilliselle romantiikanhalulle ;) Mutta jäi ärsyttämään nyt tämä taukosi...!!! Nyyh..
Haluaa jatkaa lukemista, takamuksen ja poskilihasten puuduttamista! Jätit sen vielä noin... ah.. selkäpiitä värisyttävään kohtaan.
Parempi olisi että sitä jatkoa tulee pian, tai tämä neiti palkkaa yksityisetsivän ja etsii sinut käsiinsä, pakottaa kirjoitamaan lisää!

Tosin itsekkin kirjoittaneena tiedän että jatkoa on hankala kirjoittaa jos ajatukset eivät vain yksinkertaisesti kulje.

Aquatulio

  • ***
  • Viestejä: 272
  • 'Olisitsä mun Draco Malfoy?'
Aaahhh! Tämä on....... HELVETIN IHANA! Eikai Lupin kuollu! :'< Mutta Harryn ja Dracon kermavaahto-mansikka-kinuski-suklaahetki = YUM! ♥ Ainiinnn, Ginny sais lähtee jo jonnekkin hevon.......

♥ Aquatulio kiittää ja kumartaa! XOXO
♥ Draco Malfoy ♥
♥ Ronald Weasley ♥
♥ Luna Lovegood ♥
♥ Severus Snape ♥
♥ Remus Lupin ♥

~♥~


Banneri: Lady Dynamite ♥

|eijona

  • Vieras
mä alan kohta itkemään jos jatkoo ei tuu  :'(
mä rukoilen polvillani << tapahtuu erikoistilaisuuksissa   :D

se jäi vielä niin pahaan kohtaan...   :-X

romance91

  • ***
  • Viestejä: 161
mä en näköjään kommentoinut viimestä lukua....kai.. :-\
mutta pidin ja tykkään edelleen tyylistäsi.... ;D
Ginnyn voi tunkea jonnekkin muualle....
ja ja
rakentava jäi matikantunnille :)

EYE-YEAR-OH

  • ***
  • Viestejä: 100
OMG!                                                                                      OMG!                                                                                                        OMG!
Mikä tarina<3333 Rakastan! Jatkoo! Rakentava lähti Kreikkaan joten en saa hirveesti aikaseks..

Elikkäs Ginny on ihan ***! Ja sä oot ihan  ***! Koska sä TAPOIT Remuksen!!!!

Ykkös osan luin eile illal (tai yöllä riippuu kummaks klo 12 otetaa:)) Ja tän osan alotin heti tänä aamuna! Mutten ihan suoraan voinu lukee kaikkee koska välil piti käyttää mun surkeita piirtämis lahjoja Dracon Harryn ja niitten yhteisen lapsen (Drarryn) piirtämiseen.... IHihihihihihio
If you look in the mirror and don't like what you see - you can find out firsthand what is like to be me.

HERMOPRINCESS

  • Vieras
Ei mitään tietoa oonko kommentoinu tätä jo aikasemmin, mutta tää on aivan IHANA!
Toivoisin sitä jatkoa.
Rakentavat on nyt jossain lomailemassa.

kassu

  • Vieras
AAAAAAAAAH TÄÄ ON NIIN IHANA<3 :D

Tai okei, Draco ja Harry kohtaukset on niiiin ihania. Tai okei, TUNNUSTAN. En ole oikeasti lukenut tarkasti tätä ficciä, vain ja ainoastaan H/D kohtaukset, hävettää ihan myöntää, koska tämä varmasti ansaitsisi tulla kokonaan luetuksi  :-[  Mutta jäi kyllä aika jännään kohtaan mun mielestä... (1.6.2010 voin kertoa, että koko ficci on luettu ;) )

Mä en halua kuitenkaan, että tää saa surullista loppua Harryn ja Dracon osalta sitten kun tulee päätökseensä. Ihan sama vaikka kaikki muut heittäisi henkensä, mutta kunhan H ja D pysyvät hengissä yhdessä eläen elämänsä loppuun asti <3 ;)


« Viimeksi muokattu: 01.06.2010 18:21:31 kirjoittanut kassu »

ccampsuk

  • Vieras
Melkein vuosi viime luvusta.... :'(
Kai sitä tulee pian

Jebbe

  • ***
  • Viestejä: 88
Voi etä kun saisi jatkoa... :( Harmittaa kun ei pääse lukemaan tätä enempää. Ole päässyt aikoihin.

MissWeasley

  • Rohkelikko
  • ***
  • Viestejä: 483
  • Too cute to be straight.
eieiei, tää oli toooosi hyvä!! :D
Mää en oikeesti osaa kommentoida mitään oon niin hurmiossa! :P
No... olit huomattavasti kehitynyt kirjottamisessa tän ja TLB I:sen välissä :))

Oioioi, tää on ihanaaaa<3 Aloin melkeen itkeen tossa kun Lupin kuoli  :'( Tyhmä tyhmä tyhmä harmaaselkä! >:(
Älä älä älä vaan tapa Harrya tai Dracoo!! </3
Noi sun piirtämän kuvat on TOSI hienoja! :D Harmi ettei noi sun ykkösosan kuvat näy meijän koneilla jostain syystä :(
Mut heii toivottavasti tää palaa pian tauolta :)

P.S Blaise on hauska!

Perhonen...muni munasen...trallalalaa


~Missy~ :)
Every time a child says
'I don't believe in fairies'
there's a little fairy somewhere
that falls down dead.