Kirjoittaja Aihe: Hetken huumaa (S, Dramione)  (Luettu 2302 kertaa)

Pineapple_Girl

  • puuskupuh
  • ***
  • Viestejä: 174
Hetken huumaa (S, Dramione)
« : 15.03.2015 00:20:42 »
Ficin nimi: Hetken huumaa
Kirjoittaja: Pineapple_Girl
Ikäraja: S
Paritus: Draco Malfoy/Hermione Granger



Hetken huumaa



Rohkelikko voitti huispausmatsin Luihuista vastaan. Nyt oleskeluhuoneessa pidetään varmaan jonkinmoiset juhlat. Ja niinpä niin, kun astuin muotokuva-aukosta sisälle, siellä oli jo meno käynnissä. Etsin katseellani Ronia, halusin onnitella hyvästä torjunnasta.

Hetkinen... onko tuo Ron, joka on liimautunut kiinni Lavenderiin? Ei, ei voi olla... se on hän! Tunsin kuinka kyyneleet kohosivat silmiini. Miten Ron voi tehdä tämän minulle? Meidän piti mennä Kuhnusarvion joulujuhliin yhdessä... ei näköjään enää.

Juoksin pois oleskeluhuoneesta, en halunnut olla siellä, en Ronin lähettyvillä. Riensin portaita alas vailla määränpäätä. Kyyneleet valuivat poskiltani alas, samalla kun vain kävelin rivakasti käytäviä pitkin.

Yhtäkkiä, huomaamattani, olin maassa. Katsoin ympärilleni hämmentyneenä. Näin jalkaparin vieressäni, olin siis törmännyt johonkuhun. Nousin ylös maasta kämmenieni avustuksella.

Harmikseni huomasin, että olin törmännyt päin Malfoyta. Tuo vaaleahiuksinen, harmaasilmäinen poika ei tehnyt muuta vaan kuin kiusasi ja aiheutti pahaa mieltä kaikille. Ei ehkä kaikille, mutta ainakin minulle. Aina hän sanoi minulle sen kauhean sanan. Kuraverinen. Siinä Malfoy vain seisoi edessäni outo ilme kasvoillaan, eikä tehnyt elettäkään liikkuakseen.

Tuijotettuaan minua hetken aikaa hän otti askeleen eteenpäin. Meillä oli väliä enää vain noin neljä senttiä. En tiedä mikä minuun meni, mutta kurottauduin kohti Malfoyn huulia ja painoin omani niitä vasten. Suutelin poikaa hellästi. Yllätyksekseni hän vastasi siihen.

Jaoimme yhden kiihkeän hetken, ja siihen se sitten jäikin, koska minä juoksin paikalta ripeästi. Menin tyhjään luokkahuoneeseen miettimään äskeistä tekoani. Miksi tein niin? Yritinkö äsken jotenkin kostaa Ronille? Se oli hetken huumaa. Yksi tyhmä päähänpisto. Eihän nyt yksi suudelma tarkoita mitään. Eihän?
« Viimeksi muokattu: 19.10.2016 00:31:10 kirjoittanut Pineapple_Girl »
Does it ever drive you crazy,
just how fast the night changes

Crys

  • Taivaanrannanmaalari
  • ***
  • Viestejä: 4 503
  • inFINIty
    • Listaukseni
Vs: Hetken huumaa (S, Dramione)
« Vastaus #1 : 21.03.2015 18:31:45 »
Voooi, ihana ficlet :)
Lainaus
Meidän piti mennä Kuhnusarvion joulujuhliin yhdessä... ei näköjään enää.
Niin Hermionen tyylistä kieltää tunteensa Ronia kohtaan, mutta sitten kun näkee Ronin toisen kaulassa niin kyyneleet tupsahtaa silmiin <3
Lainaus
Menin tyhjään luokkahuoneeseen miettimään äsköistä tekoani.
En tiedä tuliko tuo vahingossa, vai onko se jotakin murretta, mutta kirjakielinen ilmaisu olisi äskeistä. Kirjoittajasta itsestään kyllä riippuu miten haluaa laittaa.
Lainaus
Yritinkö äskön jotenkin kostaa Ronille?
Ja se sama juttu tässä.

Tykkäsin muuten tosta otsikosta/nimestä paljon, se sopi tähän hyvin. Kaiken kaikkiaan oikein suloinen ficci, jatka samaan malliin ;)

Never underestimate the power of fanfiction

Pineapple_Girl

  • puuskupuh
  • ***
  • Viestejä: 174
Vs: Hetken huumaa (S, Dramione)
« Vastaus #2 : 23.03.2015 18:04:35 »
Voooi, ihana ficlet :)
Lainaus
Meidän piti mennä Kuhnusarvion joulujuhliin yhdessä... ei näköjään enää.
Niin Hermionen tyylistä kieltää tunteensa Ronia kohtaan, mutta sitten kun näkee Ronin toisen kaulassa niin kyyneleet tupsahtaa silmiin <3
Lainaus
Menin tyhjään luokkahuoneeseen miettimään äsköistä tekoani.
En tiedä tuliko tuo vahingossa, vai onko se jotakin murretta, mutta kirjakielinen ilmaisu olisi äskeistä. Kirjoittajasta itsestään kyllä riippuu miten haluaa laittaa.
Lainaus
Yritinkö äskön jotenkin kostaa Ronille?
Ja se sama juttu tässä.

Tykkäsin muuten tosta otsikosta/nimestä paljon, se sopi tähän hyvin. Kaiken kaikkiaan oikein suloinen ficci, jatka samaan malliin ;)

Kiva kun pidit tästä! Minä itse käytän sanaa äskön, olen kyllä kuullut, että se olisi oikein kirjoitettuna äsken, mutta olin unohtanut sen..  ;D Pitääpäs korjata...
Does it ever drive you crazy,
just how fast the night changes