Kirjoittaja Aihe: The Lines Between II - you and me. (K-11) //tauolla jälleen// H/D  (Luettu 80671 kertaa)

Kalmatus

  • ***
  • Viestejä: 30
Tajuatko kuinka pahasti olet koukuttanut minut tähän ?
Eilen illalla minulla oli tylsää, joten kaivoin ykkös osan esille, no tietenkin piti jatkaa tähän kakkos osaan. Ymmärrätkö kuinka kauan siihen meni, mutta ei se mitään mukavasti vietettyjä tunteja.

Muistin juuri että tässä lopussa tapahtuu jotakin aivan kamalaa. Sinä ilkeä menit ja tapoit Remuksen Harmaaselän välityksellä! ääää...
No joo, ehkä selviän sen kanssa. Mutta vain jos jatkat tätä ficciä ennen kuin saan hermoromahduksen.

Toivon todella että löydät muusasi, jotta saat inspiraatiosi takaisin...

Lähden tästä etsimään jotakin muuta luettavaa siksi aikaa, että sat jatkettua tätä, vaikka tehtävä on melkein mahdoton, sillä ficit jotka painivat samassa sarjassa kuin TLB, on harvassa.

Joten Kalmatus kiittää ja kumartaa, sekä poistuu takavasemmalle leikkimään voodoo nukella
On vain kaksi ääretöntä asiaa: universumi ja ihmisen typeryys. Ja ensin mainitusta en ole aivan varma.
~Albert Einstein

Ilomiete

  • ***
  • Viestejä: 340
  • Ava Crystedin, joulukalenterista
voi voi eiii! ei tauolle! ääh, pistä jatkoa nopeasti tulemaan haluan tietää mikä Dracolla on !!

Niin siis tämä ficcihän on uskomattoman hyvä ja kaikinpuolin hyvin virheetön ;D en osaa sanoa mitään rakentavaa nyt, mutta lisää jatkoa ja nopeasti! *anelee*
orbis unum

SWEETLITTLECUPCAKE

  • ***
  • Viestejä: 56
Alotin tossa aamuyöstä lukemaan TLB  1 ja sain nyt muutaman kerran nukahdettuani luettua kanssa tämän jatkon...
mutta tuota noin siis oikeasti olet aivan mahtava kirjoittamaan; vain muutamia virheitä löytyi !  :o
rakastan ylihuolehtivaa draxua ♥ niin ihana (:


joo ja jatko olisi ihan kiva; suosittelen kirjoittamaan loppuun nyt ja nopeasti, me varmaa etitään kohta sun osote käsiin ja
tullaan häiritsemään (: no eiiiii, se oli vaa vitsi ;D


JATKOA ! JATKOA ! JATKOA ! JATKOA ! JATKOA ! JATKOA ! JATKOA ! JATKOA ! JATKOA ! JATKOA !
ja mä rakastan suaaa ku oot kirjottanu jotai näi ihanaa ja taianomaista ! ♥

SWEETLITTLECUPCAKE kuittaa ja lopettaa häiritsemisen >
Our love would be forever, and if we die, we die together. And I, I said never, 'cause our love would be forever.

MissWeasley

  • Rohkelikko
  • ***
  • Viestejä: 483
  • Too cute to be straight.
Milloin, oi milloin, tämä erinomainen ficci palaa tauolta? ;D

Ja hei, nyt kun luin TLB ykkösen ja kakkosen uudestaan läpi niin MÄ ARVASIN, MÄ ARVASIN mikä Dracoa vaivaa!!
Vähän oon ylpee ittestäni, oon melko varma et oon oikeessa ;)

Mut hei, jatkoa ja vähän äkkiä sittenkin :D
Every time a child says
'I don't believe in fairies'
there's a little fairy somewhere
that falls down dead.

nnevertoldu

  • ***
  • Viestejä: 16
Tämä on niiiiin mahtava, rakastan tätä!
Tulisipa joskus vielä jatkoa...  ???
And when I pause for a breath
I see millions like me

ccampsuk

  • Vieras
Oisko Hallow mahdollista että jatkoa tulisi joskus jouluna. <3
Vaikka joululahjana tai jotain. :)
Kato ku mä sekoon koht jos en saa jatkoo...

Winchester_

  • ***
  • Viestejä: 148
  • "You know your end is near, don't you?"
Apua, apua! Sain luettua just kaikki osat putkeen ja oon täällä ihan hermona :D

Sinun on _pakko_ jatkaa tätä vaikka siitä onki kohta vuosi ko viimeks kirjotit tätä! Oikeasti ei näin hyvää ficciä saa jättää tällä tavalla kesken!

Oot kehittyny kauheasti kirjottamisessa, huomasin jo tämän jatkon ekassa osassa sen. Ja nyt oikeasti hirvittää ajatus siitä, että jos et laita tähän enää minkään näköistä jatkoa... :( Ja pitihän minun alunperin kommentoida tähän kaikkea muutaki mutta nyt on pää ihan tyhjä :/

Yyyyh, ole kiltti ja jatka tätä oikeasti??? *koiranpentu ilme*

JATKOA?
They come to you in the night...
               Demons, ghosts, black fairies ϟ

EYE-YEAR-OH

  • ***
  • Viestejä: 100
Hui kauhia. En muista täst mitää enää. Huomenna  otan projektiks lukee ykkösen ja kakkosen uusiks :)
If you look in the mirror and don't like what you see - you can find out firsthand what is like to be me.

Crisu-

  • ***
  • Viestejä: 41
JATKOA! ihan oikeasti, ois todella julmaa jättää näin hyvä ja muutenki ihana ficci kesken! luin eilen ton 1 osan ja pari kpl 2 osasta ja tänään luin loput ja oli tietysti pakko tulla anelemaan jatkoa : D eli olisitko nyt kiltti ja laittasit jatkoa
"Hey, Potter! Potter! The Dementors are coming, Potter! Woooooooo!"

joulumuori

  • ***
  • Viestejä: 13
Ooooi! Tää on nii ihana :) Toivottasti et lopeta kirjottamista tääl koska nää sun ficit on ihanii :D Siis tää ykkös osa oli ihan paras! ja samoin tää! Draco on kuvailtu ihan nappiin mutt Harryn ujous häiritsee ehkä se on vähän liiankin ujo ku koko_ajan punastelee ja tällee mut sillee tosi söpöö :D En voi muuta ku ihmetellä miten joku voi kirjottaa näi hyvii ficcei, parhaimpii mitä oon lukenu ylivoimasesti! ja toivottavasti et lopeta/ kyllästy kirjottaa ;) Kiiitos kun oot keksiny jotain näin ihanaa! Tää tosiaa piristää ku tuolla ulkona tupruttaa lunta aika ikävästi mutt ei muuta ku koneelle lukee tätä ni johan mieli paranee! :D

redrose

  • Vieras
Harryn ujous häiritsee ehkä se on vähän liiankin ujo ku koko_ajan punastelee ja tällee
mä taas tykkään aivan älyttömästi siitä miten se oli ykkös osaski ihan hermostuneena blaisen edessä ja kaikkee. :)
Hauska lukee ficciä, jossa Harry ei ole niin puhelias ja rohkea.

Cynder

  • ***
  • Viestejä: 115
Yhyy!!  :'( Onko tähän tulossa jatkoa!?

Oon iha epätoivonen! joo hieno komentti mut haluun jatkoo!
OOH SHE WANTS ME
OOH SHE'S GOT ME
OOH SHE HURTS ME

I'm so OVERDOSED♥

MissWeasley

  • Rohkelikko
  • ***
  • Viestejä: 483
  • Too cute to be straight.
Palaahan tämä tauolta? *puppy eyes*
Ei tällasta vaan voi jättää kesken :D

Kyllä sää sen kirjoitusinnon saat takasin ;) Vai mitä????
Every time a child says
'I don't believe in fairies'
there's a little fairy somewhere
that falls down dead.

EYE-YEAR-OH

  • ***
  • Viestejä: 100
Tää nyt ei oo ihan huominen, mut ihana tää on silti <3

Tykkään hirveesti tosta Blaisesta ja säikähin jo et se olis kuollu... Jos meet senki tappamaa ni et tiiä  mitä teen...

P.s lähti täs välis vahingos..

Harry on söpö ku se punastelee koko ajan ja Draco on ihana noine romanttisine kohtauksinee <33 Mikäköhä Dracoa väsyttää?? Toivottavasti ei mtn pahaa...

Ginny on ärsyttävä.. Ron kanssa vähäsen. Hermione on kiva ku se yrittäää tutustuu Dracoon. Jaah en taida nyt kirjottaa pidempää mut lupaan pidemmän jos vedät tän pois tauolta :DD (Kiristystä)
« Viimeksi muokattu: 13.01.2011 14:31:17 kirjoittanut Chita »
If you look in the mirror and don't like what you see - you can find out firsthand what is like to be me.

Peque

  • ***
  • Viestejä: 5
Oi että. Luin molemmat TLB putkeen ja jatkoa kaipailisin minäkin <3 Pitkästä aikaa tuli luettua hyvä ja erittäin kiinnostava tarina Harrysta ja Dracosta,  erilainen tarina mitä on tähän mennessä tullut skaalattua läpi.

Osittain pidin tästä siitä syystä että pystyin rinnastamaan itseni Harryyn ja hänen pahaan oloonsa.

Jatkoa, jatkoa, jatkoa, pliis? Löydä jostain inspiraatiosi ja kirjoita uusia lukuja  :)

-Peque-

LND

  • ***
  • Viestejä: 374
  • Luihuisista luihuisin Korpinkynsi
No niin rakas Hallow, eiköhän täällä ole jo tarpeeksi kauan taivasteltu sitä jatkoa? Ha?

Aivan mahtava fic plaa plaa plaa...

Vinkkejä?
- Pakota itsesi kirjoittamaan (huono, unohda)
- Heitä sekaan uusia henkilöitä
- Lue kaikki miljoona kommenttia uudelleen ja huomaa miten paljon jatkoa kaivataan
- Kehitä uusi sivujuoni
- Kirjoita tajunnanvirtana kaikista tyhmistäkin asioista ja siivoa vähän jälkeen päin (eiköhän sekin riittäisi meille?)
- Väliluku tosi runsaalla fluffylla ;D

En tiedä miten siitä pääsee irti :) Itselläni tyssää yleensä sen takia, että ei ole menossa mitään suurta juonenkäännettä...mutta ei mun inspisvajaukset kyllä kahta viikkoa kauempaa kestä  ::)  Pitkään olet uurtanut tämän kanssa ja uskon että se ansaitsee arvoisensa lopun, joten pyydän...
JATKOA
Vaikka olisi valoisaa, on silti pimeä
Vaikka olisi lämmin, on silti kylmä
Ja vaikka olisi miljoonan ihmisen keskellä, on silti yksin.

Syttymispiste

  • ***
  • Viestejä: 49
Äähhh....
LAITA NYTHERRANJUMALA JO SITÄ JATKOA!!!

Joo ei mikäään niin hirveen hyvä kommentti mutta jatkoa kiitos.

(Alan jo luopumaan toivosta että sitä saisimme)
Ei sitä voi tietää milloin rakkaudet meiltä pois viedään, kaikki kuolee aikanaan.
Kellot pysähtyy ja aika seisoo paikallaan.
Kaikki kaunis katoaa, ei kukaan ehdi varoitaa, ei alustavoi aloitta.
Lopulta kaikki kuollaan ja kodotaan.

redrose

  • Vieras
Veikkaan ettei jatkoo tuu sillä käyttäjä on ollu paikal viimeks yli puol vuotta sit.  :'( Luin tänään koulussaki kännykäl tätä ficcii ku siit on niin pitkä aika ku viimeks luin tän.

Hallows mä rukoilen ja polvistun sun eteen ja pyydän et tee vielä jatkoa. Kyllä se inspiraatio sieltä löytyy kun kovasti yrittää.  :'(

twisted-myy

  • ***
  • Viestejä: 11
Aivan i h a n a ficci!

Luin eilen TLB:n ensimmäisen kokonaan ja hiukan tätä kakkosta (jonka takia nukkuminen meni TODELLA myöhään) ja tänään luin sitten loppuun nämä luvut jotka oli jo kirjoitettu.

Toivon että kirjoitat jatkoa, sillä rinnastaisin tämän ficin yhtä ihanaksi kuin muutosten tuulen<3

Toivon vain, että tälle ei käy samalla tavalla (en meinaan löydä muutosten tuulta mistään :'( ) kuin muutosten tuulelle. Olisi sääli menettää näin hyvä ficci ja oikein kunnon luku nautinto.

Joten jatkoa, KIITOS!

JoPPe

  • ***
  • Viestejä: 58
Hallow, sun on pakko jatkaaa pian ! sä et tiädä kuin paljo rakastan tätä ficciä, niinku monet muutkin ! älä anna meidän kärsiä  :(

JATKAJATKAJATKAJATKAJATKA !
harry and louis (ू•ᴗ•ू❁)