Esittääkseni hetken verran että mua liikuttaa myös muut sarjat kuin Veren vangit, niin pakko tulla huikkaamaan, että mulle kävi
Fargon kanssa ihan samalla tavoin kuin sulle,
Eveliina! Tykkäsin ekasta kaudesta aivan hillittömästi ja uskottelin itselleni vuosikaudet, että seuraavien kausien katsominen olisi täyttä ajanhukkaa, kun hahmot vaihtuu ja tarina on joka kaudella eri. Sitten jossain mielenhäiriössä menin kuitenkin katsomaan seuraavia kausia ja yllätys yllätys nehän olivatkin kelpo kamaa. Ei tietenkään ole ykköskauden voittanutta, mutta oon tykännyt joka kauden jutuista (tosin neloskausi jäi kesken, silloin oli just viitoskausi tullut ulos ja kiirehdin sen pariin, kun mafiahommat eivät jotenkaan innostaneet siinä hetkessä. Pitäisi yrittää nelostakin uudestaan vielä joskus.... hamassa tulevaisuudessa), ja etenkin kolmoskausi oli tosi viihdyttävä, David Thewlisin pahishahmo oli AIVAN TÖRKEÄN HIENO JA TÄYDELLISEN HIRVEÄ. Siinä oli jotain samaa kuin ykköskauden Billy Bob Thorntonin Malvo-hahmossa, mutta siinä missä Malvo oli tosi vetävä ja seksikäs, Thewlisin Varga on ÄLLÖ. Mut silti mieletön hahmo, ah että sentäs. Ja kakkoskauden Kirsten Dunstin ja Jesse Plemonsin esittämän pariskunnan sekoilu oli kyllä kans erittäin erinomaista settiä.

Ja jatkaakseni
Veren vangeista, kolmoskauden suurimpia lahjoja kyllä on, että voin popitella kokonaista The Vampire Lestatin
The Failures -levyä aina kun haluan eli heheheee, kaiken aikaa!

Vähän tietty menneet roolit väärin päin (NO EI KYL OIKEESTI), kun Jacob Anderson on oikeassa elämässä myös muusikko ja Sam Reid todellakaan ei, mutta ehkä just siksi Samin suoritus kolmoskaudella on niin mieletönnnnnnnnn.