Kirjoittaja Aihe: Adara, Siriuksen tähti (K-11, 160 lukua)  (Luettu 315038 kertaa)

FanGirl

  • Vieras
Vs: Adara, Siriuksen tähti (K-13, 160 lukua)
« Vastaus #1100 : 25.07.2011 19:19:32 »
Aluksi haluan kiittää että kirjoitit koko fikin. Monesti oon sen nimen listalla nähnyt, mutta koskaan en ole sitä uskaltanut avata. Nyt kumminkin viikko sitten avasin sen kun en muuta löytänyt. Onneksi avasin sillä tää on aivan ihana.
Adaran ja Siriuksen isi-tytär suhde on ihana.
Adaran suhde Georgen kanssa oli ihana ja harmittaa kun se ei kestänyt ikuisuuksiin. Kumminkin olen hieman kiitollinen ettet laittanut niitä naimisiin sillä mä voin mennä nyt sen kanssa naimisiin. Se on ihana. Muuten George ei varmasti pettäisi ketään jota rakastaisi oikeesti.
Adaran ja Dracon suhde on ihan ok ja varmaan käypä. En itse tykkää Dracosta sen oikeen luonteen takia, mutta ehkä mä totun siihen. Toivottavasti niitten suhde tulee olemaan ruusuinen.
Adara kuolonsyöjänä ei ollut mieluisa idea. Se kumminkin pärjäsi ihan hyvin. Meinasin sen takia lopettaa tän lukemisen.
Siriuksen kuoleman estäminen oli hyvä idea. Harmi että Adara siinä samalla menetti muistinsa, kumminkin oli yllättävää että se muisti toisesta menneisyydestä ne asiat. Mietin kyllä vähän että jos tulevaisuudesta tullut Adara kuolee eikö sen pitäisi sitten kun se päivä mistä tuli koittaa kadota/kuolla, mutta jos menneisyys muuttuu se ei perjaatteessa lähe pelastamaan Siriusta ja ei kuole.
Sitten huomautan ettei Remus löis ketään puolulaistaan.
Kalkaros oli omituinen. Se oli Adaran eno??? jaa ei kai sillä väliä.
Kiitti kun jätit henkiin Fredin ja muut...
En keksi enään mitään mutta lupaan lukea kakos osan ja kommentoida sitä...
« Viimeksi muokattu: 14.03.2012 22:28:37 kirjoittanut FanGirl »

Lokitar

  • ***
  • Viestejä: 1 727
Vs: Adara, Siriuksen tähti (K-13, 160 lukua)
« Vastaus #1101 : 28.07.2011 03:27:06 »
Siinä se nyt oli, 50 000 lukukertaa. Ja yllätyksenne ilmestyy tässä: tämä topicci lukitaan, ja suosittelen seuraamaan Suurta salia  ;)

// 29.9 - Päädyin nyt loppujen lopuksi avaamaan tämän, koska tämän lukeneet saattoivat välillä päätyä kommentoimaan Suuren salin re-make-Adaraa ja spoilaamaan asioita sinne, joita uudet lukijat eivät tiedä :) Eli tähän liittyvät kommentit tänne kiitos, ja älkää mainitko juonen tulevia yksityiskohtia re-make Adaraan, koska siellä on paljon lukijoita jotka eivät ole tätä lukeneet!

edit:/ ja tuhannet kiitokset! 52 000 lukukertaa, vau! <3
« Viimeksi muokattu: 01.10.2011 14:28:52 kirjoittanut Fubuki »

Spring

  • Springleri broileri
  • ***
  • Viestejä: 63
Vs: Adara, Siriuksen tähti (K-13, 160 lukua)
« Vastaus #1102 : 22.10.2011 20:20:03 »
Oli nyt pakko lukea alkuperäinenkin kun uudesta loppui luvut kesken *vink vink  ;)
Jaa en voi sanoa enää muuta kuin oli mykistävän hyvä <3  Itkin ja nauroin vuoron perään. Kiitos, jään odottamaan uuden version etenemistä :-*
Make a wish

Swizzy

  • queen
  • ***
  • Viestejä: 1 009
  • have some pride
    • High-functioning fangirl
Vs: Adara, Siriuksen tähti (K-13, 160 lukua)
« Vastaus #1103 : 23.10.2011 11:11:16 »
Aivan uskomattoman hyvä ficci. Suurin syy, miksi suostuttelin äitini antamaan minulle luvan rekisteröityä, oli päästä lukemaan tämän jatko-osaa. Kirjoitat hyvin, eikä virheitä löydy muuta kuin hakemalla suurennuslasin kanssa. Hahmot ovat IC, ja Adara on hyvin laitettu mukaan. Hyvä ettet tappanut Frediä, Siriusta tai Severusta. Vaikka olisinkin ehkä toivonut Adaran ja Georgen päätyvän yhteen, alitajuisesti kannatin Dracoa.
Tämä on kyllä paras koskaan lukemani ficci, kiitos!

Swizzy


22.3.2013 & 17.2.2015 ♥ raison d'etre

Ava: Demeter, banneri: minä

Fotoni

  • ***
  • Viestejä: 100
Vs: Adara, Siriuksen tähti (K-13, 160 lukua)
« Vastaus #1104 : 27.10.2011 11:59:10 »
Oon ties kuinka monta kertaa nähnyt tämän nimen, ja ajatellut että ei tää varmaan erityisen hyvä ole. Edellispäivänä tuli sitten vähän tylsempi hetki, ja ajatellin vilkasta tätä vähän. No, niinhän siinä sitten kävi, että luin tän kahdessa illassa kännykän netillä kokonaan (aikaa meni, mutta oli se sen arvoista)
Ja siis pakko sanoa; tää on ihan järjettömän hyvä, varmaan yks parhaita mitä on lukenu <3 <3
Ja kaikki Siriuksen ja Adaran isä-tytär kohdat oli mun mielestä jotenkin tosi ihania :) Ja siinä kohdassa, kun Sirius kuoli,itkin vaikka kuinla paljon :P
Niin, ja aion lukea myös kakkososan, todennäköisesti jo tänään :D
Sometimes you gotta fall before you fly

Lokitar

  • ***
  • Viestejä: 1 727
Vs: Adara, Siriuksen tähti (K-13, 160 lukua)
« Vastaus #1105 : 28.10.2011 00:26:16 »
Anturajalka93, pahoitteluni että jouduit lukemaan tämän paremman puutteessa ^^' yritän kyl parhaani et pääsisin jatkaan uuden version kanssa...
Swizzy, voi kiitos kauheasti  :)
Fotoni, oi kiitos, hyvä ettei tämä sitten ollutkaan aivan ennakkoluulojen mukainen ^^

Lokitar

  • ***
  • Viestejä: 1 727
Vs: Adara, Siriuksen tähti (K-13, 160 lukua)
« Vastaus #1106 : 03.01.2012 23:49:42 »
Apuah, mun silmiini sattuu tan pitkan kommentin jalkeen (sori kun puuttuu pisteita erinaisten kirjainten paalta, oon skotlannissa). Joo, tosiaan Noyrin palvelija oli Kalkaros - duh, kukas muu  :D Myonnan tosiaan etta tassa on paljon epamaaraisyyksia enka edes yrita lahtea puolustelemaan niita - juurikin ne epakohdat on syy miksi kirjoitan uutta versioo tasta ficista ja varmaankin poistan taman vanhan sitten uuden valmistuttua (joskus houkuttelisi poistaa se jo aiemmin....). Harmi etta luit taman tavallaan turhaan ja vakisin rampimalla lapi kun uudempi versio on varmasti laadukkaampaa kuin tama 12-vuotiaana-aloitettu-kliseisyyksien-klontti...  :(

Lokitar

  • ***
  • Viestejä: 1 727
Vs: Adara, Siriuksen tähti (K-13, 160 lukua)
« Vastaus #1107 : 06.01.2012 21:30:48 »
Yritan muistaa nama (ja varmaan tusina muutakin) epakohtaa uutta kirjoittaessa, hyva kun jaksoit kertoa niista :)

Zafrina_Black

  • Hiddlestoner
  • ***
  • Viestejä: 117
  • Loki's army!
Vs: Adara, Siriuksen tähti (K-13, 160 lukua)
« Vastaus #1108 : 01.03.2012 08:17:56 »
Elikkäs, ficci oli aivan yli ihana! Adara on sovitettu mukaan aivan mahtavasti ja Sirius on aivan ihana isä!
Juoni meni mukavasti eteenpäin ja kaikkein ihaninta on, kun olet keksinyt kaikkia "muutoskohtia" (unohdin
sen sanan, mikä mun piti laittaa...). Kuten se ajankääntäjä ja muistin menetys!

Itkin hirveästi, kun Sirius kuoli. Adarasta välittyi niin suuri suru jajaja...
Sanokoot muut mitä tahansa, mutta Adara on loistotyyppi, tykkäsin molemmista parituksista (George, Draco) ja
minusta oli aika nerokas tuo Kalkaroksen ja Adaran valesuhde (vaikka Kalkaros olikin loppujen lopuksi Adaran eno).
Ainoa, mikä jäi mieleen oli se, että Harry oli hieman ei-oma-itsensä. MUTTA sekin oli loppujen lopuksi hyvä, sillä mielestäni
Harry on hieman tylsä hahmo muutenkin, ei pahalla kenellekään!

Ja nyt pyydän uudestaan:

ÄLÄ POISTA TÄTÄ, KILTTI FUBUKI! Lukisin tämän mielelläni uudestaan! Ja jos minulta kysytään, sinun kannattaisi julkaista
fanfictioneistasi kirja :D ja näistä voisi melkein tehdä elokuvankin, jos saan sanoa!

Mutta joo, lueskelen muita ficcejäsi. Älä vaan lopeta, oot yksiä parhaita kirjoittajia! :)

Don't delete this, keep writing!  :D

Zafrina_Black
"You've been Loki'd again! LOKI'D!"

mellonami

  • ***
  • Viestejä: 194
Vs: Adara, Siriuksen tähti (K-13, 160 lukua)
« Vastaus #1109 : 01.03.2012 19:12:37 »
olen melko samaa mieltä Zafrina_Black kanssa 8)
Toivon, koska uskon
uskon, koska rakasta
ja rakastan, koska toivon

Cirilla

  • Welhon tytär
  • ***
  • Viestejä: 303
Vs: Adara, Siriuksen tähti (K-13, 160 lukua)
« Vastaus #1110 : 03.03.2012 00:55:08 »
Voin sanoa, että kolme päivää on mennyt varsin hyvässä mielessä. Varsin nopeasti vieläpä. Ja kaiken kukkuraksi ihmettelen suuresti, että olen sittenkin kommentoinut tätä. Silloin joskus...

Kyllä alussa oli varsin mielenkiintoista tekstiä, mutta kehittymisesi oli aivan valtavaa! Tosin pidän paaaljon enemmän siitä uudesta Adara ykkösestä. Ei niin tönkköä kuin tämän alku. Ehkä seuraavaksi kahlaan läpi tuon Adara kakkosen.

Edelleenkään en voi oikeastaan muuta tehdä kuin nostaa hattua sinulle! Olet tehnyt todella ison työn. Toivottavasti jatkat kirjottamista. On suuri nautinto lukea kirjoituksiasi. Tai sitten olen vain todella pahasti kirjojen puutteessa tai jotain vastaavaa.

Mahtavaa mahtavaa!

Paljon olisi tässä tekstissä korjailtavaa, mutta eipä siinä mitään. Tarkoitan noita kirjoitusvirheitä.

Mutta mutta.. Mahtavan homman olet tehnyt! Ja tätä oli aivan todella suuri ilo lukea. Kuin oikeaa Potteria (ainakin tuolla lopussa).

Kylläpä näin..

Mahtavuutta jatkoonkin! Kiitoksia sinulle tästä lukunautinnosta!

Cirilla  8)
Maailma on kaunis. Kiitos mielikuvituksesta ja taiasta.

Midnight

  • Kelmi
  • ***
  • Viestejä: 90
Vs: Adara, Siriuksen tähti (K-13, 160 lukua)
« Vastaus #1111 : 13.03.2012 17:39:11 »
Nyt sain viimein luettua tämän!
Oon monta kertaa katsellut ensimmäistä lukua, mutten ole kuitenkaan jaksanut lukea pidemmälle. Nyt viime perjantai-iltana päätin alkaa lukasta nopeesti paria ekaa lukua... No, sinä sitten kävi niin, että jäin tähän ficciin ihan koukkuun. Luin melkein tauottomasti nämä pari päivää tätä. En silti kadu. ;D

Musta Adara sopi ihan yhtä hyvin Goergen ja Dracon kanssa, mutta olen silti tyytyväinen loppuun kun Adara päätyi yhteen Dracon kanssa. Ne oli tosi suloset niiden kaksosten nimet! Severus ja Sirius, awws!

Sirius oli niin ihana isä Adaralle! (olispa munkin isä samanlainen...) Ja se oli niin surullista kun hän kuoli. Onneks sitten loppujen lopuksi kaikki selvisi niin, että Sirius jäi henkiin! Ja muutenki oli ihanaa kun Fred, Remus, Tonks jne. jäi henkiin! Olispa niin käynyt alkuperäsessä tarinassakin.

Ei mulla oikeestaan ole paljon mitään rakentavaa tähän, mutta oli vaan pästä kommentoida edes jotain nyt kun sain tän viimein luettua!
Hyökkään nyt varmaan Adara kakkosen kimppuun. Toisaalta haluaisin lukea myös Adaran uuditetun version... Katsotaan nyt...

Joka tapauksessa AIVAN mahtava ficci!!!
                                             

                                                Kiitän ja kumarran.
Elämäsi ei muodostu päivistä jotka ovat menneet, vaan päivistä jotka muistat.

Zafrina_Black

  • Hiddlestoner
  • ***
  • Viestejä: 117
  • Loki's army!
Vs: Adara, Siriuksen tähti (K-13, 160 lukua)
« Vastaus #1112 : 17.04.2012 09:28:55 »
Luin toisen kerran koko tarinan. Lisään vielä, että vaikka tarina meni nopeassa tahdissa, niin eipähän tullut tylsiä kohtauksia. Sen suurempia kuvauksiakaan ei minusta tarvinnut, sillä joskus sellaiset pilaavat innon lukea. Jälleen kerran, IHANAA FUBUKI IHANAA!
"You've been Loki'd again! LOKI'D!"

Myself

  • ***
  • Viestejä: 149
  • Purkkanarkomaani ja kahviriippuvainen
Vs: Adara, Siriuksen tähti (K-13, 160 lukua)
« Vastaus #1113 : 02.05.2012 14:46:41 »
Luin tämän jo joskus aikoja sitten, mutta vasta nyt sain itseäni niskasta kiinni, sen verran, että jaksoin tulla jättämään nimimerkkini, sekä tiedon, että olen tämän lukenut. (Huh... oli kyllä niin pitkä lause, että on takuulla laiton...)

Pidin tästä todella paljon, sekä rakastin kaikkia juonenkäänteitä. En tajua mistä sait ideat noihin kaikkiin, vuosi-ajankääntäjiin ja muihin! Lempikohtiani on todella monta, joten en niitä kaikkia viitsi kertoa, mutta erityisesti pidin kohdasta, jossa Adara saa muistinsa takaisin matkustettuaan ajassa. Jotenkin todella suloinen kohta. Sirius on tässä ficissä jotenkin niin isällinen, ja ennen kaikkea isäksi sopiva. Nykyään Azkabanin vankia katsoessa surettaa, kun siinä ei ole Adaraa mukana.

Adara on henkilönä ehkä vähän Mary Suemainen, mutta silti loppujen lopuksi isänsä lailla aika kelmi! Lopusta pidin paljon, ja mielestäni Draco ja Adara ovat täysin täydellinen pari.

Muutenkin loppu oli todella ihana! (Asiaan ehkä saattaa vaikuttaa sekin, että Remus jäi eloon...) Ja nykyään Rowlingin loppua lukiessa harmitta kun siinä kuoli niin paljon ihmisiä. Sinun loppusi on jotenkin paljon onnellisempi. Juuri sopivan onnellinen minun makuuni. Toi epilogi yksikin päätyi (ja toki myös kakkonenkin) ehdottomasti minun lempikohtiini tässä ficissä!

Ei minulla sen suurempaa. Kiitän vielä kerran mahtavasta lukukokemuksesta!
Ulkona oli pakkasta, eikä kukaan enää muistanut tyttöä, joka oli lähtenyt yksin katsomaan revontulia.

Tyttö jaksoi silti tulla takaisin ja kertoa muille näkemästään.


Määrittelemättömällä kirjoitustauolla...

silsqu

  • ***
  • Viestejä: 87
Vs: Adara, Siriuksen tähti (K-13, 160 lukua)
« Vastaus #1114 : 28.06.2012 21:17:18 »
VÄSYTTÄÄ!?!?!? Luin tän yhtä putkeen melkein alusta loppun meni noin 2 vuorokautta, mut päätin et luen ennen ku meen nukkuu joten nyt se on luettu ja pääsen nukku.

Hirvee urakka kirjoitaa 160 lukua mut onistuit ja viel tosi hyvin.

Jotain kirjoitus virheita tuol viel lyötyi mut en jaksa valittaa niistä, ku en itekkään muista niitä. Tää oli musta oli hyvä idea sekoitaa joku ihminnen hp mailmaan niin et se sekoitaa koko tarinan ja niin voimakkasti ja pelastaa monet jotka kuolee oikeesti.

Elayne

  • suden sisar
  • ***
  • Viestejä: 179
  • vihreä ajah
Vs: Adara, Siriuksen tähti (K-13, 160 lukua)
« Vastaus #1115 : 27.07.2012 12:23:33 »
Täällä sama kuin edellisellä, luin tätä neljään asti - koukutuin niin pahasti  :D Oli mielenkiintoista lukea kirjaan pohjustuvaa ficiä, jossa ei kuollut kuitenkaan mikään hyvä tyyppi (paitsi Dobby), mutta onneksi et tapattanut Frediä <3 <3 <3, etkä ihanaa Siriusta  ;D. Kalkaroksen henkiinjäämineen oli jotenkin yllätyksellinen -en tiedä miksi.

Ja parituksessakin yllätit. Luulin että olit kallistunut Georgen puolelle, mutta se olikin sitten Draco :o. Hyvä niin pidän kummastakin, itse en olisi osannut päättää kumpi  ;)


Minua jännitti ehdottomasti Adaran puolesta eniten niissä kohdissa kun hän oli liittymässä/liittynyt kuolonsyöjiin.Jotenkin mukava myös että Dracolla ja Adaralla on kummallakin pimeän piirrot  ;D

Aluksi oli aika paljon virheitä ja hiemän töksähteleiä lauseita, mutta pidemmälle mentäessä olet kehittynyt valtavasti (minäkin haluan! - siis kehittyä kirjoittamisessa, mutta en ole päässyt omassa ficissäni edes julkaisuun asti) ;D

Kaiken kaikkiaan aivan ihana, ja loistava tarina, taidan mennä lukemaan sen toisenkin Adara-ficin  :)
« Viimeksi muokattu: 27.07.2012 12:26:38 kirjoittanut Elayne »
Fred&George<3<3       Riesu <3      Harry <3
Draco <3                      Tom<3

Nalle

  • ***
  • Viestejä: 63
  • Linnun siivin nousen ilmaan
Vs: Adara, Siriuksen tähti (K-13, 160 lukua)
« Vastaus #1116 : 13.01.2013 11:52:00 »
Voih! Ihana! (Kadehdin niitä ihmisiä jotka saa aikaan pitkän kommentin  :-[ )
Rakastin sitä aikaa ennen sitä ajan kiertämistä, vaikka Adara olikin aika, no miten sen sanos tunnoton? Niin tykkäsin kun se oli Dracon kanssa. Repesin nauruun sen puhdasrotuisen koira jutun takia. xd

Mutta joo, eipä muuta...

Anya

  • ”Obliviate.”
  • ***
  • Viestejä: 41
  • I hate living without you
Vs: Adara, Siriuksen tähti (K-13, 160 lukua)
« Vastaus #1117 : 14.01.2013 23:59:50 »
Ra - kas - tuin ! Aivan ihana ficci. Kolme päivää ( ja öitä, olin niin malttamaton ja luin tätä aamu kuuteen asti melkein joka yö, vaikka oli koulua... hups ) tosiaan meni tämän lukemiseen ja pakko myöntää, että oli sen arvoista. Tosin nyt tuli vähän haikea fiilis... Mitä minä nyt luen :( ( Haha, taidan siis siirtyä muihin Adara aiheisiin ficceihisi ;) )

Nyt tuntuu, kun alkaa ensi kerran katsomaan uudestaan Pottereita ( kyllä, niitä on ihana katsoa uudestaan ja uudestaan ) niin musta tuntuu, että tulee sellaisia hetkä, kun alan ihmettelemäänminne Adara jäi :D Harmi ettei Rowling ollut niin nero ja keksinyt Adaraa, mutta olen todella onnellinen, että sinä teit sen!

Sirre tosiaan tarvitsee jonkun, jota paijata kun Harry siihen tehtävään ei oikein sovellu ( menisi oudoksi... yäk, kuinka likainen mielikuvitus mulla onkaan ). Osasit tehdä Siriuksesta aivan ihanan isä hahmon. Sellaisen, jonka tosiaan kaikki haluaisivat ja tarvitsisivat ( mun isissä mitään vikaa ole.. ::) ). teit Adaran ja Siriuksen isä-tytär suhteesta niin aidon tuntuisen, että ihan kadehdin sun kirjoittajan taitojasi ( kyllä, oikeasti tämä ficci - tai ehkä paremminkin se uudempi versio, koska siinä näkyy kuinka oletkaan kehittynyt niin paljon alkuperäisen Adaran alkuajoista - pitäisi saada kansien väliin!! )! Haha, kuten Twilightista on se Bree Tannerin elämä mikä lie, niin voisit julkaista Potter version, jossa Adara seikkailee ;)

Tosiaan, alussa tuntui, että Adara oli kaikin puolin täydellinen, jota vähän liiankin moni kuolasi - George, Draco ja Harry ( POTTER KUULUU GINNYLLE >:( ). Mutta onneksi hänessä alkoi näkyä niitä puolia, ettei enää ollutkaan täydellinen ja aloin pitämään tästä ficistä vain enemmän. Olet kehittynyt todella paljon siitä, kun aloitit tämän projektin. Alku kuulosti tönköltä uudemman Adaran jälkeen, mutta taso alkoi pikku hiljaa nousta loppua kohden ja hyvä niin ;)

Ja tähän vielä sanon, että kyllä Adara kuuluu Dracolle eikä kenellekkään muulle. Olihan Georgen ja Adaran suhde todella suloinen, mutta George tuntui olevan vähän epäkypsä vakavalle pitkäkestoiselle suhteelle, jos näin sanoisin :D Draco tuntui juuri niin oikealle, kun hänen ja Adaran yhteisiä kohtauksia oli. Rakastin niitä.

Rakastan tätä ficciä ja sinua ja sinun kirjoittajan taitojasi ja ää - oot ihana puspus <3 Kiitos, kun oot uhrannu niin paljon aikaasi tälle ja se on oikeasti kannattanut, oot kehittynyt kirjoittajana ja tarinan kertojana ( no nehän on melkein sama asia, mutta niin :D )

Tästä tais tulla nyt aika sekava ja hassu kommentti, mutta toivottavasti kelpaa :)
Never feared for anything, Never shamed but never free
A light that healed the broken heart, With all that it could
Lived a life so endlessly, Saw beyond what others see
I tried to heal your broken heart, With all that I could
Will you stay? Will you stay away forever?

Livia Granger

  • ***
  • Viestejä: 68
Vs: Adara, Siriuksen tähti (K-13, 160 lukua)
« Vastaus #1118 : 25.03.2013 12:21:04 »
Heips sinä ihana ihminen <3

Luin sitä sun uutta Adaraa (tai siis sitä uutta versiota tästä tarinasta..) Sit tajusin että se on kesken ja luin tämän!<3
Awwwwwwss <3
Ihana tarina. Ja kyllä huomaa sinun kirjoitustyylisi parantuneen loppua kohden..
Olen NIIIN koukussa.
(Enpäs saa taaskaan mitään fiksua aikaan.. Koita kestää ;))
Ääää.. En uskalla aloittaa sitä Adara 2:sta.. MITÄ MÄ TEEN KUN SAAN SEN LUETTUAA!!!! :D
En mitenkään hirveesti ole noita kirjoitusvirheitä pongaillut, ehkä muutaman sellasen ihan pienen typon. (mm. se kun kilta siirtää Harrya, muistelen että sen piti tapahtua 31 päivä, mutta yhdessä kohtaa olit laittanut 13? Tai siis sellasia u nou :D)
Ihania hahmoja olet lisäillyt tarinaan, ja tosi luontevasti Adarakin tuli mukaan mm: hirnyrkkien metsästämiseen.
Mulla on tässä tarinan aikana ollut paljon ongelmia oman päänupin kanssa, kun en oikeen oo tiennyt kenen kanssa Adaran haluaisin pariutuvan, mutta uskon että Draco on paras ;) (Severuskin olis ollut ihan ok :D ) *olen omituinen* :DDD
Mut anyhuu. OLET IHANA <3 TARINA ON IHANA <3 JA HALUAN LUKEA LISÄÄ <3 :)

Kiitos hirveästi <3<3<3<3<3
*lähtee innoissaan ja peloissaan lukemaan Adara 2*

XOXOXOXOXO

Livia

(ps. sanoinko jo että olet ihana ja kiitos?)
Hey.Tears all fall the same.
We all feel the rain,We can't change.
Everywhere we go,We're lookin' for the sun.
Nowhere to grow old. And always on the run.
They say we'll rot in hell,But i don't think we will
They've branded us enough
Outlaws of Love.

BelWard

  • Vieras
Vs: Adara, Siriuksen tähti (K-13, 160 lukua)
« Vastaus #1119 : 04.04.2013 14:20:13 »
Pakkohan tätä on kommentoida ku nyt luin vihdoinki loppuun :D Luin tätä muutama vuosi sitte, mutta jostain syystä jäi kesken. Nyt olen kolmena perättäisenä aamuna istunu yöpuku päällä melkein kolmeen asti ja lukenu tätä (tänään heräsin yhdeksältä ja aloin lukemaan tätä, vähän nälkä :D )... Ja siis oikeastihan minun pitäis olla lukemassa pääsykokeisiin-.-

Äääää en osaa kommentoida ku tää on niin pitkä ja mulla on tosi surkea lukutyyli; luen nopeaa ja ymmärrän mitä luen, mutta sitte aivot karsii semmoset pienet jutut pois ja mulla on vaan isoimmista ja tärkeimmistä asioista muistikuvat :D

Oli tosi kiva, ku tämä silleen osittain seuras kirjaa, mutta osittain olit sitte vieny ihan eri suuntaan ja tuonu uusia juttuja, ettei se ollu niinku kirja, mutta aina vaan lisäys "Harry, Ron, Hermione ja Adara tekee sitä ja menee tuonne", vaan Adaralla oli ihan omat kuviot :D

Itkin ja märsysin ku Sirius kuoli, ja sitte ku Adara pelasti sen, itkin taas :D Oli niin huippua, ku Sirius jäi eloon :) Siinä lopussa, ku Sirius syöksy Kalkaroksen suojaksi, aloin jo itkeään taas, että no nytkö se kuoli, ku ehin jo iloita, että Sirius jää eloon. Ja se ei kuollu! <3

Toinen märsykohtaus oli ku Remus tuli Simpukkamökkiin sen jälkeen ku Ted oli syntyny. Tiesin että (tai no kirjassa tapahtu näin) Remus ja Tonks kuolee ja ne ei olekaan onnellinen perhe  :'( Mutta neki sie jätit eloon! Kiitos <3

Olen tosi tosi tosi ilonen, että jätit niin monta ihanaa hahmoa eloon. Melkeimpä ainoa asia, mitä Rowlingin kirjoissa inhoan, on se, että niin monen pitää kuolla. Ja nyt mie voin kuvitella että ne kuollukkaan :D

Oli muuten kiva, ku pikku-Annie kulki tarinassa mukana ja putkahti aina millon missäki kohtaa esille.

Onko tuo Adara 2 muuten tähän vai siihen remake-Adaraan pohjautuva? Luin joskus vähän tuota remake-Adaraa, ja se on ehkä vähän erilainen kuitenki ku tämä..

Kiitos vielä  :-*