Kirjoittaja Aihe: Twilight: You Belong With Me [VALMIS 9.6] | K-11, B/? + normiparit, kaikki ihmisiä  (Luettu 39128 kertaa)

E_Bella

  • Vieras
Vs: You Belong With Me [5.OSA 2.5]
« Vastaus #40 : 02.04.2010 21:23:22 »
Juu-uh. ;)
Tykkäsin tästä luvusta. (:
Kivan pituisia nämä luvut ovat olleet ja tekstikin on hienoa. :)
Tulipas nyt hieno kommentti. ;D
Mutta jatkoa tulin tänne pyytämään. :)

PS: Tuossa otsikossa lukee 2.5 eli sen pitäisi varmaan olla 2.4? ^^

Blinky

  • ***
  • Viestejä: 141
Vs: You Belong With Me [5.OSA 2.5]
« Vastaus #41 : 02.04.2010 21:26:58 »
Kyllä minäkin luen!  :D Olen vain niin pahuksen laiska kommentoija.

Taas virheetöntä sujuvaa tekstiä, paitsi että meinasit varmaan "antiikinkreikkaa", et antiikinkeikkaa, hih?
dream as if you'll live forever
live as if you'll die today

Anaid

  • ***
  • Viestejä: 281
  • Jamie <3
Vs: You Belong With Me [5.OSA 2.4]
« Vastaus #42 : 03.04.2010 10:35:38 »
En, jaksais kommentoida, mutta kommentoin kuiteski ;)
Joo hyvä luku oli taas toi Tanyan lentosuukko Edille oli semmonen, et olisin Bellan sijassa oksentanu :D
Ja toi Bellan esikoulu kaveri-samassa koulussa juttu on kiva
Anaid
Draco/Harry<br />Harry/Ginny<br />Lily/James

Deph

  • Herkuttelija
  • ***
  • Viestejä: 589
Vs: You Belong With Me [5.OSA 2.4]
« Vastaus #43 : 03.04.2010 17:58:31 »
Uusi luku (: <3
Tosi hyvin olit tämänkin kirjoittanut. Tämä oli ihana luku ja tykkäsin tosi paljon, vaikkei paljoa tapahtunut <3 On todella kiva lukea välillä ihan normaalia elämää. Tanya -.- sai heti vihani heräämään :D
En ole koskaan pitänyt siitä naisesta pisaraakaan.
Virheitä en huomannut yhtään ja tosi sujuvaa ja selkeää tekstiä kirjoittelet.
Jään taas odottamaan seuraavaa lukua (:

ew
On hiljaisuus niin täydellisen hiljaista.
Samuli Putro - Olet puolisoni nyt

Avatar Irkku

Miz

  • Vieras
Vs: You Belong With Me [5.OSA 2.4]
« Vastaus #44 : 03.04.2010 21:34:34 »
Ihanaaa..!
Jotenkin saat kirjoitettua niin että itsekkin vihaan Tanyaa..  >:( (joka kumminkin on tosi hyvä asia..) :D
Tähän mun mielestä sopis tosi hyvin, joku Miken kaltanen tyyppi, joka voisi tehdä Edwardin mustasukkaiseksi.. :D Siis idea vaan..
Odotan innolla jatkoa.. Olisikohan sitä tulossa? Ja miloin? ??? :)

alba

  • Vieras
Vs: You Belong With Me [5.OSA 2.4]
« Vastaus #45 : 03.04.2010 22:07:15 »
minnamoi, hannm: Thanks, virhe(et) korjattu. :D Tanyan tapaamisesta tulee kyllä aika mielenkiintoinen, sen uskallan luvata.

E_Bella: Kiitos :D Ja kiitos huomautuksesta, mä menen jo kuukausissa sekaisin.. ::)

makeaavettä: Oho, joo. Korjasin, kiitos :D

Anaid: No hyvä, että jaksoit kommentoida. Elän kommenteille.

ewii_: Kiitos, kiitos :)

Miz: Hyvä, yritänkin saada Tanyasta mahdollisimman ämmän. ;D Mutta joo, toi idea on tosi hyvä, pistän korvan taa.

Jatkoa voi tulla hyvällä tuurilla jo huomenna, tai sitten vaihtoehtoisesti maanantaina. Tästä kiittäkäämme pääsiäislomaa ja sitä, että mulla on ihan liikaa vapaa-aikaa :D

lov ~ alba

alba

  • Vieras
Vs: You Belong With Me [5.OSA 2.4]
« Vastaus #46 : 04.04.2010 14:23:39 »
Naiset ja herrat, osa on valmis. Ennätysajassa. Kahdessa päivässä. Vähänkö mä oon hyvä ;D
But;

6. Osa, Beautiful Disaster

Kelly Clarkson - Beautiful Disaster


Domaréesta oli käynyt heti selväksi, että hän on mukava vain harvoille valituille oppilaille. Esimerkiksi ihmettelin miksi rehtorimme ei käynyt lattialle nuolemaan Tanyan jalkoja tälle jutellessaan. Minut taas tavattuani hän oli innostunut siitä, että olin hänen mukaansa “Suuren Broadway-tuottaja Charlie Swanin tytär” ja pystyin näkemään hänen päässään monia eri tapoja millä hän yrittäisi päästä isäni puheille. Livvyä ja Alicea Domarée kohteli niin kuin vanhaksi mennyttä makkaraa kaupan lihatiskillä.
Tunnin olimme aloittaneet eräänlaisella arvonnalla, Domarée oli heittänyt lasiseen purkkiin muutaman lapun, missä oli aiheita siihen, mitä itseilmaisun tunnilla joutuisimme tekemään. Toki minä olin joutunut uutena oppilaana “onnettareksi” - Jacob nauraisi itsensä kahtia jos tietäisi - ja minä olin vetäissyt purkista lapun, missä luki “tunteiden näyttäminen”. Toki, mikäs se parempaa.
“Hienoa Bella. Sillä onkin hyvä aloittaa, nyt tytöt menkää toiselle puolelle salia riviin ja pojat toiselle”, Domarée käski ja porukka valui paikoilleen. Minä olin jotenkin onnistunut kadottamaan molemmat, Alicen ja Livvyn, ja seisoin kahden oudon tytön välissä.
“Oletko sinä Isabella Swan? Se mistä minun poikaystäväni on niin kovasti paasannut?” Ystävällisen tekopirteä ääni kuului jostain yläilmoista. Huomasin katsovani minua päätä pidempään tyttöön, jolla oli punertavan vaaleat hiukset ja jään siniset silmät - jotka suoraan sanoen pelottivat minua katseen porautuessa suoraan minun lävitseni. Tanya.
“K-kai joo. Sano Bella vain”, sanoin ja yritin änkytykseni lomasta vääntää kasvoilleni jotain hymyn tapaista. Käänsin taas katseeni maahan ja huomasin Tanyan pituuteen syyn - hänellä oli kymmenen sentin kiilakorot.
“Sepä oikein mukavaa, Bella”, Tanya sanoi väkinäisen ystävällisellä äänellä sylkäisten nimeni suustaan kuin se olisi pahin kirosana mitä löytyy. Se sai ihoni kananlihalle.
“Nyt keskittykää lapsoset! Onko vapaaehtoisia tunteennäyttäjiä?” Domarée kysyi kimakalla äänellään ja oppilaat hiljenivät taas kuin miekan sivalluksesta.
Kukaan ei vapaaehtoisesti kävellyt keskelle Domaréen antaessa katseensa kiertää oppilaasta toiseen. Sitten hän osoitti poikien puolelta jotain mustahiuksista poikaa.
“Matthew!” Domarée sanoi ja Matthewksi kutsuttu poika käveli hitaasti löntystäen keskelle lattiaa Domaréen viereen, joka nyt tutki silmälasiensa yli tyttöjen riviä. Sitten osoitti tyttöä, joka oli toisessa päässä riviä kuin minä.
“Alice tulee varmaan mielellään Matthewin pariksi, eikö niin?”, Domarée kysyi mairealla äänellä ja näin Alicen kävelevän korot hennosti kopisten lattiaa vasten kohti Matthewta.
“Toki, Rehtori Domarée”, Alice sanoi vähintäänkin yhtä mairealla äänellä ja hymyili leveästi. Se sai minut tirskahtamaan ja Tanya vilkaisi minua silmäkulmastaan kuin hullua.
“Älä naura tulevalle kälylleni, Bella”, Tanya kuiskasi taas sylkäisten nimeni suustaan.
“Domaréelle vai Alicelle?” Pistin väliin ja Tanya nakkeli niskojaan ja vilkaisi murhaavasti. Mahani sisältö heitti kuperkeikan.
“Noniin, ottakaa purkista lappu”, Domarée sanoi ja käänsin pääni taas salin keskustaa kohti. Mahassani oli alkanut myllätä kahta pahemmin. Aloin jo hetken epäillä entisaikaisia ajatuksiani siitä, että Tanya olisi mukava.
“Epätoivo”, Matthew mumisi ja rypisti pienen valkoisen paperilapun nyrkkiinsä. Nyt Alice kalasti läpinäkyvästä lasipurkista lappua ja lopusta vetäisi sieltä yhden ulos.
“Viha”, Alice hihkaisi ja hymyili Domaréelle.
“Nyt sitten yhdistätte ne pienoisnäytelmäksi kyseisiä tunteita avuksi käyttäen. Alkaa!” Domarée sanoi käskevästi ja taputti käsiään kaksi kertaa yhteen ja peruutti taaemmaksi jättäen näytelmälle tilaa. Alice rykäisi ja väänsi kasvoilleen ilmeen, mitä en ollut koskaan nähnyt hänellä. Se oli täynnä puhdasta vihaa. Vau, hän on hyvä feikkaamaan..
“Sinä petit minua! Miten kehtasit, senkin, senkin..!” Alice parkaisi ja alkoi kiertää Matthewta ympäri kuin hai laivaa. Minä jouduin nipistämään huuleni yhteen, etten alkaisi hohottaa.
Matthew oli vaikuttanut kovin ujolta, mutta nyt hänen kasvoillaan oli epätoivoinen ilme. Menisi minuun täydestä.
“En mitä tarkoittanut, niin vain kävi! Se oli vahinko, olen pahoillani, ota minut takaisin!” Matthew aneli. Se oli niin uskottavaa, että pystyin kuvittelemaan saliin jonkin naurettavan saippuaoopperan lavasteet.
“Ei! Sinä petit minua, siitä ei päästä mihinkään. Minä. Vihaan. Sinua!” Alice rääkäisi joka sai Matthewin suun vääntymään surulliseen virneeseen.
“Alice! Minä anelen sinua! Anna vielä yksi mahdollisuus!”
Samassa Alice käveli Matthewin luo ja antoi hänelle kevyen litsarin, joka tuskin tuntui juuri yhtään.
“Ei, Matthew. Se on ohi. Poistu talostani, NYT!” Alice sanoi ja juoksi takaisin paikalleen riviin kaikkien hurratessa ja taputtaessa hänelle ja Matthewille.
“Bravo, Bravo!” Domarée sanoi lyöden käsiään yhteen ja hymyillen leveästi. Matthew palasi nopein askelin takaisin paikoilleen, yhtä ujon oloisena kuin ennenkin.
“Sitten seuraava pari! Vapaaehtoisia?” Domarée huudahti ja minä astuin pari senttiä taaksepäin. Tanya vilkaisi minuun ja astui viereeni. Tunsin käden selälläni ja Tanya tönäisi minut kovakouraisesti eteenpäin pois jonosta. Domarée katsoi minuun hymyillen ja loin ällistyneen ja vihaisen katseen omahyväisesti hymyilevään Tanyaan. Mikä ämmä!
“Ahaa, Isabella. Mainiota! Kukas tulisi Isabellan pariksi?” Domarée hihkaisi iloisesti ja katsoi poikiin. Näin Alicen ja Livvyn seisovan rivin päässä vierekkäin ja katsovan minuun ällistyneenä. Sanoin äänettömästi Tanyan nimen ja Alice luki sen huuliltani. Hän nyökkäsi ymmärtäväisesti ja loi huulillaan lauseen Yritä kestää, hoidellaan Tanya myöhemmin.
“Minä voin tulla”, kuulin tutun hurmaavan äänen poikien riviltä päin. Edward asteli minua kohti hymy huulillaan. Kuulin Tanyan takanani murahtavan ja käännyin häntä päin väläyttämään omahyväisen hymyn.
“Mainiota, Edward. Ottakaahan laput”, Domarée sanoi ja ojensi meille lasista purkkia.
“Naiset ensin”, Edward sanoi kohteliaasti ja hymyili.
Nyökkäsin ja upotin käteni lasiseen purkkiin paperinpalojen sekaan ja vetäisin esiin ensimmäisen lapun mikä käteeni vain sattuikin osumaan.
“Pelko.” Huokaisin, nyt ainakin pelosta tulisi uskottavaa. Edward naurahti ja upotti kätensä lasipurkkiin ja kaiveli hetken, kuin etsien oikeaa lappua. Edward veti kätensä purkista ja katsoi lappua hymyillen.
“Rakkaus”, hän lausui naurahtaen ja minä jähmetyin niille sijoilleni.
“Bella, odota näytelmän alkua”, Edward kuiskasi minulle samalla kun Domarée perääntyi purkkeineen kaksi askelta.
“Alkaa!”
Purin alahuultani ja pohdin kuumeisesti mitä minun pitäisi tehdä. Puristin käteni nyrkkeihin ja katsoin Edwardiin, joka kauhukseni astui eteeni ja otti minua vyötäröltä vetäen minut itseään vasten. Avasin käteni nyrkeistä ja laitoin ne hitaasti Edwardin niskan taa. Aloitimme hitaan vaappumisen puolelta toiselle, ja toivoin sen muistuttavan edes etäisesti tanssia.
“Bella”, Edward aloitti. “Työmatkani kestää vain pari viikkoa. Ei se ole kauaa, minä lupaan.”
Edward hunajainen karhea kurkkuääni oli saada minulta jalat alta. Yritin päästä juoneen mukaan ja nyökkäsin.
“M-mutta minua pelottaa, Edward. E-entä jos sinulle tapahtuu jotain?” Sanoin nolosti änkyttäen, onneksi minun tunteeni oli pelko. Oikeasti minua pelotti olla näin lähellä Edwardia hänen tyttöystävänsä ja muiden kolmenkymmenenkahden ihmisen nähden. Jossain rakkaustarinoissa kaikki muut katoaisivat tässä vaiheessa tanssia ympäriltä, mutta nyt olin enemmän kuin tietoinen Tanyan tappavasta katseesta.
“Bella rakas, minä lupaan tulla ehjänä takaisin. Minä lupaan”, Edward sanoi hunajaisella äänellä korvaani vasten ja minä en voinut pidätellä pientä voihkaisua joka pääsi huulteni lomitse. Laittaisin sen myöhemmin näytelmän piikkiin.
“Mutta pelkään, että löydät jonkun toisen”, sanoin melkein kuiskaten kun ääni ei lähtenyt hurmoksessa kunnolla liikkeelle. “Pelkään, että katoat.”
“Niin ei käy, rakkaani. Olen aina luonasi.”

Tuon hurmoksellisen puolitoistatuntisen päätyttyä minä, Alice ja Livvy lähdimme yhtä matkaa kohti ruokalaa. Olin yhä ihan kuin olisin syönyt jotain sieniä tai ottanut LSDtä. Sydämeni pumppasi sata kertaa nopeammin kuin normaalisti ja puna saatiin laskemaan vain Alicen meikkipussin sisällön avulla.
Kun saavuimme ruokalaan, luulin siirtyneeni aivan toiseen maailmaan. Se oli aivan tavanomainen ja täysin ristiriidassa koulun ulkoasun kanssa, aivan kuten luokat ja käytävätkin. Seinät olivat haalean vaaleansiniset, pöydät valkoiset linoleumipäällysteiset ja joka nurkasta löytyi jokin kasvi. Isojen ikkunoiden verhot olivat valkoiset, ja niissä oli jotain tunnistamatonta kuviota.
Siirryimme kanttiiniin puolelle valikoimaan jotain syömistä. Minä päädyin pelkkään pullolliseen kokista. Muu kiinteä ruoka saattaisi tulla hetkellä millä hyvänsä ylös, ainakin oloni oli sen mukainen.
“Bella, mitä hittoa se oli?” Alice kysyi kun istuimme pyöreään pöytään ruokalan nurkkaan. Kohotin kulmakarvojani ja avasin kokikseni, joka reagoi sihahtaen hiljaa.
“Niin mikä?”
“No se sun ja Edwardin juttu, mikä muukaan! Teidän välillä oli ihan selvästi jotain kipinää!” Livvy sanoi ja avasi muoviin pakatun juustovoileipänsä. Tunsin taas punastuvani ja nojasin toisella kädelläni poskeeni viilentääkseni sitä kylmällä kämmenelläni.
“En tiedä mistä te höpisette”, sanoin ja otin kulauksen juomastani.
“Joo varmaan et tiedä. Miksi sitten helotat punaisena kuin jouluvalot?” Alice tuhahti ja katsoi minuun tuomitsevasti. “Hikoilet naamasi irti.”
“Hei kaverit!” Rosalie sanoi iloisesti ja istahti Alicen viereen ja katsoi Livvyyn.
“Kukas tämä uusi on?” Rosalie kysyi ja minä olin kiitollinen, että puheenaihetta oli vaihdettu.
“Livvy Jones. Oltiin Bellan kanssa samaan aikaan eskarissa”, Livvy sanoi ja hymyili samalla pienesti. Rosalie nyökkäsi ja minä päätin jatkaa puuttua jutteluun, ennen kuin Alice ehtisi muistuttaa minun ja Edwardin näytelmästä.
“Mitä muuten sinulle näin yleisesti kuuluu? Ei ehditty vaihtaa kuulumisia kunnolla”, kysyin Livvyltä ja hörppäsin uudestaan pullostani.
“No, minulle niin sanotusti siunaantui neljä vuotta sitten pikkusisko, Viona. Ei kai muuta mullistavaa ole tapahtunut”, Livvy naurahti ja kohautti olkapäitään.
“Onneksi olkoon.”
“Kai sitten.” Livvy sanoi ja virnisti.
Söimme ja joimme hetken hiljaisuudessa lounastamme kunnes oppilaat alkoivat valua kohti luokkia. Otin taskustani lukujärjestyksen ja rypistin otsaani.
“Musiikin kaksoistunti” sanoin iloisena. Lempiaineeni.
“Haluatko, että saatan sinut tunnille?” Livvy kysyi samalla kun me kaikki neljä lähdimme kävelemään kohti ruokalan ovea.
“Ei sinun tarvitse, luulen, että osaan sinne. Ja minun täytyy käydä ensin vessassakin”, vastasi hymyillen ja Livvy nyökkäsi.
“Me menemme tänne suuntaan”, Alice sanoi ja nykäisi Rosalieta hihasta kääntyen vasemmalle. “Heippa Bella ja Liv!”
Huiskutimme hyvästit heille ja jatkoimme matkaamme eteenpäin pitkin käytävää. Käytävän seinät olivat rapistuneen valkoiset ja seinien vierustoilla ja kaappeja. Minun kaappini oli toisessa kerroksessa suuren aulan nurkassa. Siellä minne oli vaikein pujotella.
“Minun luokkani on tässä”, Livvy sanoi ja kääntyi minua kohti. “Soitellaan?”
“Toki. Heippa!” Sanoin vielä ja lähdin etsimään vessoja. Pujottelin oppilaiden ohi ja totesi, että huomenna käsivarteni olisi mustelmilla. Kukaan ei ollut kovinkaan halukas väistämään, vaan kaikki tönivät uutta oppilasta. Mukavaa.
Viimeinkin pääsin isoimman ihmislauman ohi vessoille ja avasin oven. Kauhukseni Tanya, ja kaksi muuta blondia olivat juuri siistimässä peileillä meikkejään. Yritin poistua vessasta, ennen kuin he ripsivärin laiton lomasta huomaisivat minut. Suljin oven perässäni ja lähdin kävelemään rivakkaa tahtia kohti musiikkiluokkaa, tai paikkaa missä luulisin sen luokan olevan.
“Hei, Bella!” Kuului huuto takaani ja tunnistin sen automaattisesti Tanyan ääneksi. Äänen kovuutta ja käskevyyttä korostivat korkokenkien kova kopina.
“Aioitkos karata, vai?” Toinen blondeista sanoin. Tunnistin hänet siksi toiseksi tytöksi, joka oli seisonut näytelmätaiteiden tunnilla vieressäni. Hänellä oli piikkisuorat juuri olkapäiden yläpuolelle pätkityt hiukset ja vihreät silmät. Toinen tyttö oli myös blondi, hänellä oli pitkät laineikkaat hiukset ja siniset silmät.
“En tietenkään. Tuli vain kiire tunnille, joten..” Sanoin ja jatkoin kävelyä eteenpäin.
“Ei niin nopeasti.” Tanyan käsi kiepsautti minut ympäri suoraan häntä vasten. Jouduin kallistamaan niskaani nähdäkseni hänen silmänsä.
“Sinä pysyt Edwardista erossa. Hän on minun. Jos näen sinut vielä kerrankin hänen seurassaan, lupaan tehdä elämästäsi helvettiä. Tuliko tämä nyt selväksi?” Tanya sanoi rauhallisella, uhkaavalla äänellä katsoen minua läpitunkevasti silmillään. Nielaisin.
“Okei”, sain pihistyä ja Tanya päästi kädestäni irti, johon refleksin omaisesti siirsin toisen käteni päälle.
“Hienoa että saatiin tämä selväksi”, Tanya sanoi hymyillen säkenöivästi. “Jessica, Kate. Mennään musiikintunnille.”
Ja niin he lähtivät korot kopisten ihan vastakkaiseen suuntaan, mihin minä olin aikonut mennä. Nostin valkoisen hupparini hihaa ylös ja näin ihooni painautuneet selvät viiden sormen jättämät jälkeiset alueet, mistä veri oli paennut. Olallani roikkuvasta laukusta otin myttyyn lytätyn tekonahkatakkini ja kävin yläkerrasta kaapiltani hakemassa kypäräni. Sen jälkeen juoksin shokissa parkkipaikalle ja lähdin ajamaan kohti kotia.
« Viimeksi muokattu: 04.04.2010 14:27:44 kirjoittanut alba »

Blinky

  • ***
  • Viestejä: 141
Vs: You Belong With Me [6.OSA 4.4]
« Vastaus #47 : 04.04.2010 16:40:40 »
Äääk multa ei (vaihteeksi) irtoa mitään rakentavaa, kaikki sanottavani vain että kirjoitat mahtavasti.  :D Ja Ed on ihana. Paitsi mitä hittoa se näkee Tanyassa, joka on niin vihattava että tekee pahaa jo lukea sen nimi.

Niin ja muutes, toi Taylorin biisi on ihana ja aina kun kuuntelen sitä niin mulla tulee sun ficcis mieleen - ja toisinpäin  ;)
dream as if you'll live forever
live as if you'll die today

anonym.

  • tattinson
  • ***
  • Viestejä: 136
  • used to be hannm
Vs: You Belong With Me [6.OSA 4.4]
« Vastaus #48 : 04.04.2010 16:48:27 »
tämä oli mun mielestä varmaan paras luku tähän mennessä, thänks
tanya vaihteeksi tuollainen kunnon bitch :D i like it
ei luoja taisin repeillä tuon alicen ja sen pojan kuka lie nyt ikinä olikaan esityksen aikana.
mahtava luku ja sanattomaksi veti  ;)  

hyvä päivä tänään, kiitos ficcisi.

edit:// BTW, en oo muistanu ihkuttaa tätä uutta nimeä♥  ihana kappale.
kohti ihkutusta ja sen yli
« Viimeksi muokattu: 04.04.2010 16:50:40 kirjoittanut hannm »
Tell them I was happy
And my heart is broken
All my scars are open

minnamoi

  • ***
  • Viestejä: 193
  • Kwop kilawtley
Vs: You Belong With Me [6.OSA 4.4]
« Vastaus #49 : 04.04.2010 17:00:50 »
jes uus luku näinki nopeesti! :) tykkäsin tästä luvusta vaikkaki tanya vois painuu kuuseen! :D en tajuu ees miks aikasemmi odotin innoissani et alat kirjottaa siitä :o että sillai, teksti oli sujuvaa enkä tällä kertaa löytäny virheitä :) tykkäsin tosi paljon siitä edwardin ja bellan "tehtävästä" se oli jotenki nii ihana ja sellai "aidontuntunen" ♥ ja alicen ja matthewin jos se nyt oli sen nimi se "tehtävä" oli paras :D hajosin sille :D mä oisin nii toivonu et edward ois tullu pelastaa bellan sillon ku tanya uhkaili sitä... mut ehkä joskus niin käy toiveajattelua

minnamoi♥
"Disco is back, motherfuckers!"♥

Embuu

  • vammanaama
  • ***
  • Viestejä: 76
  • because you are the only exception ♥
Vs: You Belong With Me [6.OSA 4.4]
« Vastaus #50 : 04.04.2010 17:15:43 »
Ihana luku ja vielä todella nopeasti! Upeaa   ;)
Tykkäsin siis kovasti ja Tanyasta ollaan näköjään taas tehty kauhee ämmä. Mainiota!  ;D
Hyvää tekstiä, sun muuta.. joo mutta minä säästän ainut näiltä typeriltä lörpötyksiltäni nyt!
Ciao! :-*
daadaaadaaadaaadaa

Deph

  • Herkuttelija
  • ***
  • Viestejä: 589
Vs: You Belong With Me [6.OSA 4.4]
« Vastaus #51 : 04.04.2010 17:19:49 »
Voi h**vetti että minä Vihaan Tanyaa.
Kauhee ämmä. Bella vedä sitä turpaan, Alice hauku se, Edward jätä se...yms.
Oikeasti, onnistut todella hyvin tämän kuvailussa ja kirjoittamisessa, en ole koskaan, en koskaan vihannut ketään ficin hahmoa näin paljon!
Kuten jo sanoin, kirjoitat hienosti ja kuvailet sellaisiakin asioita, joita minun teksteissäni ei edes huomioitaisi :D
Oi, hyvä luku oli ja mainitsen vielä kerran, että Vihaan Tanyaa, jos kaikki eivät vielä tajunneet xD
Jatkoa pakko saada! Todella todella todella ihana luku oli <3 (:

ew
On hiljaisuus niin täydellisen hiljaista.
Samuli Putro - Olet puolisoni nyt

Avatar Irkku

E_Bella

  • Vieras
Vs: You Belong With Me [6.OSA 4.4]
« Vastaus #52 : 04.04.2010 17:32:07 »
Mä menisin kauheaan paniikkiin, jos pitäis vain vetää purkista lappu jossa lukisi näytelmän aihe! :o
Niin, kommenttiin! :D VIHAAAAAAAA Tanyaa! Sais painua kuuseen- eei helvet**in. (: Yep.
Kuvailet älynhyvin noita joitain juttuja, niinkuin ne sormenjäljet. :D
Tähän osaakin nyt värkätä jotain järkevää. ^^
Ed ja Bel nyt vain yhteen ja Bellalle kitarasoollo jonnekin niin hyvin menee. :D Rakastan kitara soooooloja. <3<3
Jooh, ja poikkesin aiheesta.  Taas. :D
Jatkoa!!!   etten enää venytä tätä viestiä kovin paljoa.  .  .  .

Lööperiikka

  • ***
  • Viestejä: 481
Vs: You Belong With Me [6.OSA 4.4]
« Vastaus #53 : 04.04.2010 18:45:05 »
Vähän noi näytelmät on parhaita! Alice ja Matthew <3 Ihana tuo Matthew kun oli noin ujo mutta näytellessään...
Tanya on ihan paras, kunnon bitch... Siis ei sillä että minä siitä pitäisin mutta hän on kiva lisä ja paras (sekä inhottavin) hahmo!
Tää ficci on ihan paras! Kuvailu on siis tosi onnistunut!

Lainaus
Ed ja Bel nyt vain yhteen ja Bellalle kitarasoollo jonnekin niin hyvin menee.
Jep. Mutta ei ihan vielä... Meikä ainakin haluaa kunnon kolmio-draamaa!  ;D
 
Taidan jättää kommentoimisen nyt tähän ettei kenenkään tarvitse luke mitään turhaa...

JATKOA nopeasti! <33

Miz

  • Vieras
Vs: You Belong With Me [6.OSA 4.4]
« Vastaus #54 : 04.04.2010 18:47:51 »
Taas tosi hyvä luku!! Ja Tanya taas hirvieä ÄMMÄ!!! :D
Odotan inolla jälleen jatkoa  ;D

Ja Ed, JÄTÄ Tanya!! :D
Jatkoa vaan tulemaan.. ;D

Prumrose

  • Vieras
Vs: You Belong With Me [6.OSA 4.4]
« Vastaus #55 : 04.04.2010 18:50:24 »
Ihana luku !
Tanya vois todellakin painuu hevonkuuseen!
Tai sitten se vois käydä Bellaan käsiks ja Edward pelastais sen " <33 :D haha.. no olipa taas idea. :D Mutta siis jatkoa odottelen. Ei mitään rakentavaa sanottavaa, muuta kuin se että Tanya vois todellakin häippästä ja kaaaauaaaspoooiiiis ! :D

JaTkOa! <3

CandyApple

  • wonderwoman
  • ***
  • Viestejä: 221
  • I'm a broken doll and you're the puppeteer.
Vs: You Belong With Me [6.OSA 4.4]
« Vastaus #56 : 05.04.2010 00:47:02 »
Ihanaa!
Sori, kun en kommannut tuota edellistä lukua, olin
meinaan landella viettämässä pääsiäistä  ;D
Hitsi nyt tuli kauhee ikävä teatterille!
Kun huomennakin (tänään) on vielä vapaapäivä, niin ei voi
mennä sinne notkumaan..  :'(
Takaisin aiheeseen.. Tästä tulee väkisinkin mieleen
High School Musical! Oikeesti..  ;D
Tanya on kyllä kauhee horo, mut se tekee tästä tarinasta
paljon mielenkiintosemman! Kyllä ne Edward ja Bella vielä
päätyvät yhteen.. ♥

-Candy
I don't know who invented high heels, but all women owe him a lot.
-Marilyn Monroe-

Jaima

  • ***
  • Viestejä: 126
  • "love is the key that holds two hearts together."
Vs: You Belong With Me [6.OSA 4.4]
« Vastaus #57 : 05.04.2010 17:23:59 »
Uuh... Tanyan on aina kyllä pakko mennä tunkemaan itsensä joka ikiseen paikkaan...
Mutta hyvä luku oli. Jatkoa vain lisää mielenkiinoitsesta jatkosta. (:
I'm glad were together. Your love has shown me how beautiful the world is. Our love is the key to a lifetime and happiness ♥

alba

  • Vieras
Vs: You Belong With Me [6.OSA 4.4]
« Vastaus #58 : 07.04.2010 17:31:48 »
Tähän osaan voin ihan rehellisesti sanoa kopioineeni idean Taylorin You Belong With Me -musiikkivideosta :D Älkää haastako oikeuteen.

7. Osa, Undisclosed Desires


Olin yksin. Kaikki oli niin valkoista ja kirkasta. Ja lämmintä.
Liian kirkasta, liian lämmintä. Epämukavaa. Yhtäkkiä olinkin aavikolla ja kurkkuani alkoi kuivata. Lähdin hortoilemaan yksin erämaahan, missä olin vain minä, hiekka ja porottava aurinko. Sitten näin hänet ja hänen täydelliset kasvonsa kaukaisuudessa. Niin kaukana, niin lähellä. Lähdin juoksemaan Edwardia kohti, joka seisoi kädet ojossa, hymyillen valmiina ottamaan minut syliinsä. Hyppäsin viimeisillä voimillani Edwardin syliin, mutta hän ei enää ollutkaan siinä ja mätkähdin kasvot edellä hiekkaan, jota meni silmiini, suuhuni ja hiuksiini. Yritin sylkeä hiekkaa suustani, mutta suuni ei kyennyt aukeamaan. Se oli parsittu ristipistoilla kiinni. Taas olimme vain minä, dyynit ja aurinko.
Yritin nousta ylös, mutta en kyennyt siihen, kuin olisin halvaantunut. Tanya nauroi vierelläni kädessään parsinneula ja siihen pujotettu punainen lanka. Yritin nousta ylös, tuloksetta.
Sitten heitä alkoi tulla lisää, jokainen tänään tapaamani uusi ihminen, joiden nimiä en edes muistanut tuli Tanyan vierelle nauramaan ja ilkkumaan minulle. Jopa Livvy.
Tanya nosti minut käsivarresta ylös, - kuin höyhenen - ja hymyili silmät punaisina leiskuen.
“Sinä pysyt Edwardista erossa. Hän on minun. Jos näen sinut vielä kerrankin hänen seurassaan, lupaan tehdä elämästäsi helvettiä. Tuliko tämä nyt selväksi?” Sitten hän upotti parsinneulan sydämeeni.

“Bella, Bella! Herää!” Jonkun huolestunut ääni ja vihlova kiljunta täyttivät tajuntani avatessani silmäni. Nousin äkkinäisesti istumaan ja haukoin henkeä. Kauhistuneena tajusin kiljuneeni.
“Oletko kunnossa?” Charlie kysyi silmät huolesta palaen ja otti minut syleilyynsä. “Se oli vain unta, Bella. Vain unta.”
Haukoin henkeäni ja painauduin Charlieta vasten. Olin aivan hikinen. Katsoin sivusilmällä kelloradiota ja huomasin kellon olevan vasta kolme yöllä.
“Mitämitähäh?” Jacob mumisi hyökäten huoneeseeni kädessään sorkkarauta. Hän vilkuili silmät lautasenkokoisina ympärilleen etsien hullua murhaajaa.
“Kaikki hyvin, Jake. Näin vain.. unta” Jätin mainitsematta, että murhaaja oli unessani. Jacob tuhahti ja laittoi sorkkaraudan nojaamaan yöpöytääni vasten ja lähti laahustamaan takaisin huoneeseensa mumisten jotain taas se sama rumba tapaista. Näin pienenä usein painajaisia ja Jake oli hyökännyt yöllä huoneeseeni suojelemaan minua kädessään jos millainen ase. Joskus se oli vesipyssy, joskus lattialta löydetty vanha sukka.
“Onko kaikki hyvin?” Charlie kysyi ja nyökkäsin vaitonaisena.
“Mene vain nukkumaan. Kaikki on hyvin, se oli vain paha uni”, mumisin ja Charlie katsoi minua arvioivasti ennen kuin luikahti takaisin huoneeseensa.

Seuraavat kaksi viikkoa sujuivat aika mutkattomasti. Livvystä ja Alicesta oli tullut lyhyessä ajassa hyvät ystävät. Olin hyvilläni siitä, en joutuisi olemaan yksin Alicen meikkipäänä.
Edwardia välttelin koulussa ja arkena parhaani mukaan. Kyllä hän tuli joskus vastaan aamulla postinhakumatkalla, ja vaihdoimme muutaman sanan, kunnes säntäsin takaisin sisään ties minkä tekosyyn varjolla. Sisälle päästyäni jäi nojaamaan ulko-oveen ja hakkaamaan itseäni nyrkillä otsaan. Miksi minun täytyi olla sellainen pelkuri? Ei Tanya saisi vaikuttaa minuun noin. Vaikutti kuitenkin.
Istuin huoneessani ja katsoin sinne tuodusta pienestä televisiosta jotain komediaa, joka oli osunut kohdalle. Huokaisten käänsin pääni kohti ikkunaa ja katsoin syksyistä ja värikkäästä lokakuusta vaihtunutta marraskuista harmaata ilmaa. Kaikki lehdet olivat varisseet puista ja nurmikko oli muuttunut likaisemman vihreäksi. Taivas oli tummien pilvien peitossa.
Silitin hajamielisenä vieressäni nukkuvaa Mollya ja käänsin pääni takaisin mainostauolta palautuvaan komediaan, joka ei edes naurattanut minua. Otin kaukosäätimen käteeni ja aloin selata kanavia. Osuin musiikkikanavalle, ja siellä oli juuri Musen Undisclosed Desires -musiikkivideo alussa. [A/N: Laita kyseinen laulu soimaan (:] Aloin laulaa sen mukana.

I know you’ve suffered
But I don't want you to hide
It's cold and loveless
I won't let you be denied

Suuni levisi hymyyn ja pomppasin sängyltäni ja kaappasin Jamesin syliini napsauttaen sähkökitarani vahvistimen päälle. Aloin näppäillä laulun tahtiin.

Soothing
I'll make you feel pure
Trust me
You can be sure

I want to reconcile the violence in your heart
I want to recognize your beauty is not just a mask
I want to exorcise the demons from your past
I want to satisfy the undisclosed desires in your heart

You trick your lovers that you're wicked and divine
You may be a sinner
But your innocence is mine

Huojuin musiikin tahtiin ympäri huonettani ja lauloin mukana. Samalla keinahtelin huoneeni ovelle avaten sen.
”Isä? Jake?” Huusin, mutta vastausta ei kuulunut. Suuni levisi hymyyn ja lisäsin telkkariin volyymia - Mollya se ei vaivannut ja aloin laulaa vähän aikaisempaa lujemmalla äänellä.

Please me
Show me how it’s done
Tease me
You are the one

I want to reconcile the violence in your heart
I want to recognize your beauty is not just a mask
I want to exorcise the demons from your past
I want to satisfy the undisclosed desires in your heart

Please me
Show me how It’s done
Trust me
You are the one

I want to reconcile the violence in your heart
I want to recognize your beauty is not just a mask
I want to exorcise the demons from your past
I want to satisfy the undisclosed desires in your heart


Lopetin laulamisen, soittamisen ja heilumisen. Aloin nauraa ja huohottaa samaan aikaan kaatuen raukeana sängylleni. Musiikki vain oli se jokin, mitä ilman en voinut elää. Ja tällä hetkellä olin sitä mieltä, että Muse oli taidetta parhaimmillaan.
Hypähdin adrenaliinin vallassa ylös sängyltä ja vein Jamesin takaisin paikoilleen ja laitoin vahvistimen pois päältä. Telkkarista alkoi huutaa joku laulu, jota en tunnistanut ja kiiruhdin kaukosäätimelle hiljentämään volyymia.
Katsoin taas ikkunasta ja huomasin ensikertaa, että viereisen Cullenien talon mystiseen huoneeseen oli sytytetty valot. Huoneen seinät olivat sähkönsiniset ja seinillä oli satunnaisessa järjestyksessä julisteita. Sänky oli valtava petaamaton jenkkisänky, kermanvaalea matto ja työpöytä, jossa oli tietokone.
Vaistomaisesti hyppäsin verhojen taa piiloon, kun huoneen nurkan takaa tuli joku. Nojasin kyljelläni  seinää vasten - kuin mikäkin agentti - ja vilkaisin tummien verhojeni lomasta huoneeseen. Edward puhui kiihtyneen oloisena puhelimeen ja kiersi kehää ympäri huonetta.
Tiesiköhän Edward, että tämä oli minun huoneeni? Oliko hän nähnyt minut? Yhtäkkiä kiitin itseäni, että valot oli huoneestani nyt pois päältä.
Edward otti puhelimen korvaltaan, ja näytti vihaiselta. Hän katsoi puhelintaan ja viskasi sen huoneen läpi. Hätkähdin.
Meni kontalleni kontaten Edwardin katseelta piilossa kohti huoneeni ovea, jonka avasin. Sitten nousin seisomaan ja laitoin valot päälle ja kävelin sammuttamaan television muina miehinä. Kuin olisin vasta saapunut huoneeseen.
Vilkaisin vaivihkaa Edwardin huoneeseen ja näin hänen katsovan minua. Käännyin - muka hämmästyneenä - ympäri ja heilutin kättäni hänelle. Edward heilautti myös kättään ja hymyili.
Otin koulupöydältäni tussin ja A4 kokoisen lehtiön ja kirjoitin sille. Edward katsoi minuun kiinnostuneena toinen kulma hivenen koholla. Tai niin koholla, että sen näki seuraavaan taloon kymmenen metrin välimatkasta huolimatta.

Hei

Ajattelin sen olevan luonteva tapa aloittaa ja näytin lehtiötä hänelle. Hitot Tanyasta. Näin Edwardin naurahtavan ja ottavan oman koulupöytänsä laatikoista A3 kokoisen lehtiön ja kirjoittavan siihen vihreällä tussilla.

En tiennytkään tuon huoneen kuuluvan sinulle

Edwardin käsiala oli paljon parempi ja terävämpi kuin minun. Hymyilin hänelle ja käänsin lehtiöstä uuden sivun ja raapustin sille vastauksen.

Nyt tiedät. Onko kaikki hyvin, näytät vähän : (

Tyydyin käyttämään hymynaamaa kuvaamaan hänen mielentilaansa paperin pienuuden takia.
Edward peruutti istumaan jenkkisänkynsä päätyyn ja käänsi uuden sivun alkaen kirjoittaa.

Tanya vain tajuaa vitsini tahallaan väärin. Ei sen vakavampaa.

Ikävää.

Edward kohautti olkapäitään ja käänsi lehtiöstä uuden sivun ja alkoi raapustaa. Samalla hänen kirjoittaessaan huomasin, että hänen sänkynsä päällä makasi ehkä noin kolmivuotias kahvinruskea kissa. Edward käänsi lehtiönsä minuun päin.

Mikä on kissasi nimi?

Nauroin, kun huomasin tajunneemme saman asian samaan aikaan. Edward katsoi minuun kummastuneena, mutta minä pudistin päätäni. Kerroin - tai kirjoitin - Edwardille lyhyesti Mollysta ja hän kertoi omasta kissastaan. Kahvinruskean poikakissan nimi oli Vladimir ja se oli kuin olikin kolmivuotias. He olivat ottaneet sen muuttaessaan tänne.

Oletko tulossa tänä perjantaina uimahallille?

Mietin hetken ja näytin peukaloa ja Edward hymyili. Sen jälkeen hän muodosti huulillaan täytyy mennä ja poistui huoneestaan sammuttaen valot perässään.
Samassa mieleeni pomppasi Tanya, joka varmasti olisi myös tulossa perjantaina uimaan kanssamme. Selkäpiitäni kylmäsi, mutta sitten ryhdistäydyin. Ei Tanya minua vahingoita, jos on tarpeeksi todistajia lähellä. Ja minun on aika oppia pitämään puoleni.
Vaikka se sitten vaatisikin sitä, että ottaisin itsepuolustustunteja Jacobilta.
« Viimeksi muokattu: 19.04.2010 17:12:19 kirjoittanut alba »

NiNNNi

  • Weasley
  • ***
  • Viestejä: 593
    • LJ
Vs: You Belong With Me [7.OSA 5.4]
« Vastaus #59 : 07.04.2010 17:49:51 »
Olen ollut näköjään vähän laiska tuon kommentoimisen kanssa ;D
Yritän saada korjattua tapani ja alkaa kommentoimaan useammin.. Mutta tämä on ehdottomasti yksi parhaimpia ficcejä täällä. =) Tekstin laatu on hyvää ja helppo lukuista. ;)
Muutama virhe osui silmiini;
Lainaus
Sisälle päästyäni jäi nojaamaan ulko-oveen ja hakkaamaan itseäni nyrkillä otsaan.
jäin?
Lainaus
Meni kontalleni kontaten Edwardin katseelta piilossa kohti huoneeni ovea
Menin?
Ja otsikossa on väärä päivämäärä, tänään on seitsemäs. ;)

Mutta itse olen myös nähnyt tuon Taylor Swiftin - You Belong With Me-musavideon ja se kieltämättä sopi tuohon tilanteeseen :) Ja Musen biisi sopi tuohon kans ;)
Jatkoa toivoisin jälleeen :)

ninnni~
Other cities always make me mad
Other places always make me sad
No other city ever made me glad
New York, New York