Kirjoittaja Aihe: Twilight: You Belong With Me [VALMIS 9.6] | K-11, B/? + normiparit, kaikki ihmisiä  (Luettu 39126 kertaa)

Anaid

  • ***
  • Viestejä: 281
  • Jamie <3
Vs: You Belong With Me [VALMIS 9.6]
« Vastaus #180 : 09.06.2010 13:12:48 »
Huomasin just, et multa on jääny yks luku välistä!(se mis selvis, et Tanya yritti tappaa bellan) Luojan kiitos Tanya kuoli, päästiinpä siitäki sekopäästä! Joo, kirjota pliis epilogi! ja ihana toi laulu! Kiva ku siin oli se Avrilin laulu, ku se on yks mun lemppari laulajista!
Epilogia toivoen ja tästä ficistä kiittäen,
Anaid
Draco/Harry<br />Harry/Ginny<br />Lily/James

iituska

  • ***
  • Viestejä: 98
Vs: You Belong With Me [VALMIS 9.6]
« Vastaus #181 : 09.06.2010 13:40:53 »
IHANA! Siis aivan mahtava loppu! :D
Toivottavasti saadaan epilogi tähän, ois ihan mukava.
Kiitos tosi paljon ihanasta ficistä! Tällasia lukisin enemmänki :P

iituska

Deph

  • Herkuttelija
  • ***
  • Viestejä: 589
Vs: You Belong With Me [VALMIS 9.6]
« Vastaus #182 : 09.06.2010 16:10:20 »
OIJOI. Aivan mahtava loppu mahtavalle ficille!
Kauhean haikea olo, kun tämä loppuu. Toivon kovasti, että epilogi ilmestyisi, mutta ihan hyvä näinkin. Loppu oli mitä parhain, ihanan onnellinen <3 Sellaisia loppuja minä rakastan (;

Tämä on ainakin tällä hetkellä lempi ficcini. Osaksi juonen takia, osaksi tekstin takia. Olen vahvasti sitä mieltä, että sinulla on ihan oikeasti lahjoja kirjoittamisen suhteen. Teksti on hyvin selkeää, mutta kuvailuja mahtuu silti. Virheitä löytyy hyvin vähän, vaikka sinulla ei ole betaa. Eli, ihan täydellistä tekstiä. Harvoin saa lukea näin hyvin kirjoitettuja ficcejä, joissa on vielä kaiken kukkuraksi todella hyvä juoni.

Vaikka - mielestäni - oli aika varmaa, että Bella ja Edward menevät yhteen, tämä ei silti ollut ennalta-arvattava ficci. Esimerkiksi onnettomuus tuli täysin puun takaa ainakin minulle. Ja niitä pieniä, söpöjä juttuja, kuten esimerkiksi Mollyn pennut, mahtui myös mukaan. Tekstissä annetaan pienemmillekin asioille arvoa, ja se tekee tästä vielä entistä paremman.

Toivottavasti ei ollut kauhean sekava kommentti :D Yritin laittaa pituutta mukaan.
Mutta kiitos tästä <3 Mulla olis varmasti vielä muutakin sanottavaa, mutta nyt on aikamoinen tiltti päälle. Johtuu aika varmasti siitä, miten haiken mielin tämän ficin hyvästelen (:

Deph
« Viimeksi muokattu: 09.06.2010 16:12:56 kirjoittanut Deph »
On hiljaisuus niin täydellisen hiljaista.
Samuli Putro - Olet puolisoni nyt

Avatar Irkku

minnamoi

  • ***
  • Viestejä: 193
  • Kwop kilawtley
Vs: You Belong With Me [VALMIS 9.6]
« Vastaus #183 : 09.06.2010 17:11:42 »
Ihana lopetus ja ihana ficci! ♥ Eli tosiaan tää oli ja on yks lempificeistä eli sen luulis kertovan paljon! Upea ja ihana tarina ja hyvin kirjotettu! :) Henkilöt ei ollu ollenkaa OOC tms. vaan just semmosii ku niiden ois kuulunukki olla! En pysty tätä oikee sanoilla kuvata mutta tää oli UPEA! Ja odottelenki sun uuden ficin ensimäistä lukua :) Kaiken oleellisen oonki sanonu aiemmissa viesteissä! :) KIITOS TODELLA PALJON kun olet tämänkin ficin jakanut meidän kesken! :)

KIITTÄEN minnamoi♥
"Disco is back, motherfuckers!"♥

aurore

  • Vieras
Vs: You Belong With Me [VALMIS 9.6]
« Vastaus #184 : 10.06.2010 13:57:38 »
OMG <3
Ihana päätös ihanalle ficille !
Edward ja Bella niiiin kuuluu toisillensa ja aww tää on niin söpö <3
Huoh, rakentava lensi taas jonnekkin, sori ):
Ps. Kai teet vielä jatko-osan tälle ficille ? (; täällä olisi ainakin yksi innokas seurailija <3
~a.

Jakepoo

  • Urpå
  • ***
  • Viestejä: 173
Vs: You Belong With Me [VALMIS 9.6]
« Vastaus #185 : 11.06.2010 15:03:46 »
OMG OMG OMG OON SANATON!!

Ensinnäkin, aivan LOISTAVAN ficin teit! Tämä on munkin yksi ehdottomasti lempparificeistä, ja on ollut nautinto lukea tätä.
 Lopetus oli kaiken huippu! Ihanan haikea biisi, ja sitten vielä.... EDWARD KOSI BELLAA!! ♥♥♥ Se oli aivan loistava juonenkäänne, sait mun koko päivän, kenties koko viikon piristymään tuolla ihanalla, ihanalla käänteellä ♥ Oli kyyneleetkin lähellä...

 Mutta, kiitos kamalasti tästä ficistä. ♥
Where were you
When everything was falling apart?
All my days
Were spent by the telephone
That never rang
And all I needed was a call
It never came
To the corner of First and Amistad

Sarkku

  • Green Day holisti
  • ***
  • Viestejä: 175
  • ava by NiNNNi
Vs: You Belong With Me [VALMIS 9.6]
« Vastaus #186 : 14.06.2010 12:33:26 »
Oooi <3 Mikä lopetus  :-*
Nyyh nyt se on ohi  :'(
Rupeen ehdottomasti lukemaan sitä toista ficciä jota kirjoittelet  :)

Sarkku
Do you know what's worth fighting for?
When it's not worth dying for?

CandyApple

  • wonderwoman
  • ***
  • Viestejä: 221
  • I'm a broken doll and you're the puppeteer.
Vs: You Belong With Me [VALMIS 9.6]
« Vastaus #187 : 14.06.2010 15:47:43 »
Tää oli kyl ihana ficci!
Harmi et se loppu.. Oisin lukenu lisääki  :)
Toi loppu oli kaikista ihanin ♥
Ja sori  kun oon kommannu niin harvoin  :-\
Mut kiitos ihan tuhannesti, kun kirjoitit
jotain näin ihanaa !

♥:llä, Candy
I don't know who invented high heels, but all women owe him a lot.
-Marilyn Monroe-

alba

  • Vieras
Vs: You Belong With Me [VALMIS 9.6]
« Vastaus #188 : 15.07.2010 12:03:36 »
Kiitos kaikille aivan suunnattomasti! (: Oli kyllä ihanaa saada tämä projekti valmiiksi. Epilogia en valitettavasti tee, mutta... katsellaan nyt sitten.

KIITOS!

sajusa

  • ***
  • Viestejä: 231
Vs: You Belong With Me [VALMIS 9.6]
« Vastaus #189 : 20.07.2010 00:26:44 »
Pidin tästä todella paljon... KIITOS! :-*

alba

  • Vieras
Vs: You Belong With Me [VALMIS 9.6]
« Vastaus #190 : 20.07.2010 11:38:01 »
Ole hyvä sajusa (: Kiitos itsellesi lukemisesta.

Voisin oikeastaan tehdäkin sen epilogin kun aika moni näyttää sitä toivovan. Ei siitä nyt niin kauheasti haittaa tuolle toiselle tarinalle olisi. (:

esssi

  • ***
  • Viestejä: 5
  • robsten !<3
Luin tän koko tarinan nyt putkeen, OLI IHANA <3 varmasti yks parhaimpia mitä oon lukenu ! (:
Tuleeko tähän vielä sitä epilogia ?  ???

Anskubits

  • ***
  • Viestejä: 258
  • Only the strongest people have fallen
Luin tän koko tarinan nyt putkeen, OLI IHANA <3 varmasti yks parhaimpia mitä oon lukenu ! (:
Tuleeko tähän vielä sitä epilogia ?  ???
En jaksa nyt kommentoida niin lainasin nyt vaan jotai sellasta kommenttia mitä itse kirjottaisin 8' ) Eikai haittaa että lainaan esssin kommaa ? Eihän? Toivottavasti ei haittaa  ;)
Nyt meen nukkumaan, heibba  ;D

<3.Anskubits
Addicted to Twilight, The Vampire Diaries, Justin Bieber, Demi Lovato and Doctor Who

esssi

  • ***
  • Viestejä: 5
  • robsten !<3
Anskubits, eieiei haittaa tietenkään :D

Anskubits

  • ***
  • Viestejä: 258
  • Only the strongest people have fallen
esssi: No hienoa 8' )

Ja muuten onko lisää tämmösiä tulossa joissa olis niiku aina jotai kuvii asuista tai jotain musiikkei?
Addicted to Twilight, The Vampire Diaries, Justin Bieber, Demi Lovato and Doctor Who

Anskubits

  • ***
  • Viestejä: 258
  • Only the strongest people have fallen
EI TODELLAKAAN OLLUT VIIMENEN OSA HUONOSTI KIRJOTETTU! SE OLI MAHTAVA!
No mutta mulla on nyt sormet ja varpaat ristissä! Toivottavasti pian tulee jatko-osa!

<3.Anskubits
Addicted to Twilight, The Vampire Diaries, Justin Bieber, Demi Lovato and Doctor Who