Kirjoittaja Aihe: Rakkaat rojut || keskustelua fanitavaroista  (Luettu 79636 kertaa)

ssatine

  • ***
  • Viestejä: 100
Rakkaat rojut || keskustelua fanitavaroista
« : 10.07.2007 12:37:18 »
Nonniin finiläiset, haluaisin tietää kaiken teidän HP-fanikamoistanne.
Onko teillä
-julisteita
-kirjoja
-kyniä, kumeja, penaaleja ynm
-vaatteita, pyyhkeitä, laukkuja
-jotain muuta, mitä?

En ole ennen muistaakseni ainakaan nähnyt tällaista topiccia, ja koska aihe on mielestäni hyvin... Öh, mielenkiintoinen, halusin siitä kysellä  ;D

Aloitan itse ensin. Minulla tuota fanikamaa riittääkin. Ainakin jonkun verran. Omistan...

-kaikki Potterkirjat, sekä Huispaus kautta aikojen ja Ihmeotukset ja niiden olinpaikat
-HP- kortit
-Runoalbumin
-koulukalenterin
-valokuva-albumin
-2 tarra-albumia
-värityskirjan (vanha, sain monia vuosia sitten)
-Kynän ja kumin
-monia julisteita
-HP ja viisasten kivi trivia-pelin
-Kaikki elokuvat (isällä, DVD:itä kaikki), sekä äitin luona AV
-kortteja, sekä taikuuskortteja
-kirjanmerkin
-kännykkäkotelon
-tarrakirjan, jossa mooonia HP-tarroja
-tatuointeja tuhansittain
-oli HP- seinäkalenteri vmallia 2005
-AV soundtrack

Edittailen tähän sitten aina kun muistan/ostan tavaroita.

Ystävälläni on HP-pyyhe ja laukku, olen kateellinen  >:(

Mutta kommenttia ja keskustelua aiheesta!

~ssatine
« Viimeksi muokattu: 26.08.2012 11:59:36 kirjoittanut jaina »
Dream a paradise

Slytherin

  • Vieras
(Ei otsikkoa)
« Vastaus #1 : 10.07.2007 13:46:17 »
Mulla ei oo mitään, mutta mun puolveljellä on Harry-nukke (veli on 9 v ). Se on semmone ihan kangasta, ja  tällee ^^  Puolveljelle tää nukke on tosi tärkeä, kerran koko konkkaronkan piti ettii sitä kun se hävis
^^
« Viimeksi muokattu: 01.01.1970 02:00:00 kirjoittanut Slytherin »

Corpse Bride

  • Vieras
(Ei otsikkoa)
« Vastaus #2 : 10.07.2007 13:58:19 »
No, mulla on kirjat nelosesta kutoseen, muut osat on siskon hyllyssä (4-6 myös enkunkielisinä), kaikki leffat, vielä vähän kesken oleva luihuishuivi ja Bellatrix-paita, sekin vielä tekeillä. Siis sellainen tiukka musta trikoopaita, jossa on kirjontaa rintamuksessa, ylipitkät hihat jotka on kiinnitetty paitaan sellaisella narusysteemillä. Jos on muuta niin en ainakaan muista. Ficcikansio tietokoneella tietysti, pari avataria ja netistä ladattu taustakuva....  :D

// Pääsi unohtumaan: minulla on vihreistä ja harmaista helmistä näperrellyt S:n muotoiset riippukorvakorut. En vain voi käyttää niitä, kun läpi menevän osan metallin koostumuksesta ei ole mitään tietoa.  :(
« Viimeksi muokattu: 10.07.2007 15:49:25 kirjoittanut Corpse Bride »

destine

  • ***
  • Viestejä: 213
(Ei otsikkoa)
« Vastaus #3 : 10.07.2007 14:46:04 »
Mitäs kaikkea dessun kaapeista sitten löytyykään? Jonkin verran on tosiaan tuota "Potter-krääsää" kerääntynyt nurkkiin vuosien varrella.

Suomeksi löytyy kaikki kirjat aina Viisasten kivestä Puoliveriseen prinssiin asti, kun taas englanniksi löytyy vain Order of the Phoenix ja Half-Blood Prince. Lisäksi löytyy Harry Potter kumppani, jonka lopulta päädyin ostamaan.

Julisteita on myös kertynyt jonkin verran. Elokuvajulisteita minulta löytyy kaikista elokuvista, paitsi Salaisuuksien kammiosta ja tietenkin Feeniksin killasta. Myös yksittäisiä näyttelijäjulisteitä on jonkun verran. Minulla on myös kirjajuliste kuudennesta kirjasta.

Kuudennetta kirjaa hakiessani sain kirjakaupasta paidan, jossa on suomenkielisen kirjan kannen kuvan. Muuten minulla on painettuna muutamia Potter-paitoja, mikäli oikein muistan, kolmisen kappaletta.

Olen itse tehnyt Tylypahka- ja Korpinkynsi -merkit, jotka koristavat joskus laukkuani ja joskus paitaani. Riippuen täysin tilanteesta. Minulla on myös laukkuun kiinnitettävä musta 'liina', jossa lukee keltaisella tekstillä "Harry Potter".

Omistan myös kaavun ja viitan, jotka olen mammani kanssa tehnyt. Olen myös kerännyt eri vaatekappaleista itselleni Tylypahkan koulupuvun, johon kuuluu sinivakoinen kravaatti, kauluspaita, slipooveri, musta hame tai vaihtoehtoisesti housut, sekä mustat kengät ja Korpinkynnen itsetehty kaulaliina.

Jonkinlaisen taikasauvan olen myös itselleni puuvajasta veistellyt. Olen myös ostanut itselleni sulan, josta taiteilin sulkakynän. Minulla on myös miittivihko, jonka kannet muistuttavat hieman Salaisuuksien kammio -elokuvassa näkyvää Tom Valedron päiväkirjaa.

Myös kaikki elokuvat on tullut ostettua, kaksi ensimmäistä elokuvaa omistan sekä VHS:nä että DVD:nä, mutta muuten kaikki elokuvat löytyvät DVD:nä. Elokuvien lisäksi lehtiä, joissa on Pottereista ollut juttua, olen lopulta armotta ostanut. Yksi ruotsinkielinen juttu LP:stäkin on löytänyt tiensä kokoelmiin x) Mutta sen sain kaveriltani.

Syntymäpäivälahjaksi sain muutama vuosi sitten jonkinlaisen Harry Potter -nuken, epäilen vahvasti sen olevan joku Rohkelikoista. Kaverini ostivat minulle myös Potter-väritys- ja puuhaakirjat *laugh*

Toisin sanoen, onhan sitä Potteriin tullut jonkin verran tuhlattua ^^

EDIT. Ai niin, olen myös kahtena peräkkäisenä jouluna saanut joululahjaksi Potter-pussilakanasetit. Toisin sanoen, yöt nukun mukavassa Potter-peitossa ja pää Potter-tyynyssä.
« Viimeksi muokattu: 10.07.2007 14:49:25 kirjoittanut destine »
Therapy has taught me it's all your fault
avatar by xxmiyu_chanxx

Cokada

  • ***
  • Viestejä: 25
(Ei otsikkoa)
« Vastaus #4 : 10.07.2007 14:46:43 »
Minulta löytyy kirjat ja leffat. Sitten on kolmisen kappaletta niitä Älä häiritse, luen Potteria -ovikylttejä, tyyny jossa Harry on luudalla, leffajulisteita, paperikassi jossa on FKn kirjan kansi, pelikortit LP leffasta, Voldemort sukat, rohkelikon tupakaulaliina.

Olisiko tuossa ollut kaikki. Potter pyyhe olisi kiva, mutten ole vielä semmoiseen törmännyt
« Viimeksi muokattu: 01.01.1970 02:00:00 kirjoittanut Cokada »
Respect the fidelity

Polina

  • ***
  • Viestejä: 75
    • http://
(Ei otsikkoa)
« Vastaus #5 : 10.07.2007 15:07:13 »
Minulla on tietenkin kaikki kirjat, ja VK & SK videoina. Omistan myös yhdet muoviset Potter-lasit, jotka oli kerran pakko ostaa lastenosastolta. :D Muuten en pahemmin krääsästä välitä... Alkaa välillä melkein tökkimään kaikki oheiskrääsä, niitä kun on niin älyttömät määrät, pyyhkeistä avaimenperiin.
« Viimeksi muokattu: 01.01.1970 02:00:00 kirjoittanut Polina »
[size=85]You don't want to hurt me,
But see how deep the bullet lies.[/size]
[/color]

Fairy tale

  • ***
  • Viestejä: 2 802
(Ei otsikkoa)
« Vastaus #6 : 10.07.2007 17:56:57 »
Olen liian vanha kerätäkseni kauheasti mitään rojua nurkkiini. Kirjahyllyllänkin komeilee ainoastaan 6-kirja ja sekin englanninkielisenä. Se saa kohta kaveriksi 7-kirjan. Krääsäksi en voi lukea itse väkertämiäni Harry ja Draco nukkeja. Nehän ovat mun vauveleita.  :D
Tein sitten itselleni luihuisen tuvan kaulahuivin, jota ei välttämättä heti tunnista, koska se ei ole aivan standardien mukainen vaan sovellettu ja hapsutettu.
« Viimeksi muokattu: 01.01.1970 02:00:00 kirjoittanut Fairy tale »

Bootstrap

  • Vieras
(Ei otsikkoa)
« Vastaus #7 : 10.07.2007 21:51:52 »
Mulla ei ikävä kyllä ole kuin kolme kirjaa (ykkönen, nelonen ja kutonen), tarkoituksena on kyllä ostaa ne kaikki vielä joskus.
Kaikki elokuvat hyllystä kyllä löytyy.
Julisteita minulta löytyy todella paljon, niin elokuvista kuin näyttelijöistä.
Kortit vielä ostan sekä teen varmasti Rohkelikon ja Luihuisen kaulahuivit :)

// hei, onhan mulla vielä AV ja LP PS2 pelit  ;D
« Viimeksi muokattu: 20.07.2007 23:16:43 kirjoittanut Bootstrap »

Idwen

  • Vieras
(Ei otsikkoa)
« Vastaus #8 : 11.07.2007 20:03:41 »
Kirjoja  on, mutta ei niistäkään kaikkia CoS ja OotP puuttuvat. HBP on suomeksi ja englanniksi PoA on englanniksi ja LP ja VK suomeksi. Eikö ole ihanaa lyhenteiden käyttöä? Elokuvia minulla ei ole yhtään, enkä ole edes nähnyt kaikkia.

Joskus minulla oli sellainen vihreä "kivi"-koru, jossa oli sisällä pieni kuva Snapesta. Harmi kun se hävisi, oli ihan hauska kapine. Jonkin näköistä kaapua (joka suurella todennäköisyydellä ei ole musta) on tekeillä, sillä pukeudun Tonksiksi seuraavassa RopeConissa. Pinkki vuori siihen ainakin tulee.

Puuskupuhin kaulahuivi pitäisi jostain tehdä. Voisi pyytää yhtä kaveria kutomaan sellaisen. Olen itse aivan onneton kutomisen ja virkkaamisen kanssa.

Julisteita ei ole, tosin pari erään taiteilijan tekemää kuvaa tulostettuina seinillä kehyksissä.
« Viimeksi muokattu: 01.01.1970 02:00:00 kirjoittanut Idwen »

Scar

  • ***
  • Viestejä: 69
(Ei otsikkoa)
« Vastaus #9 : 11.07.2007 22:00:48 »
Kirjat 1-6 suomeksi, sekä kutonen englanniksi. Kohta niiden joukkoon ilmestyy myös 7 englanniksi.
Julisteita on kertynyt huima määrä. Lähes kaikissa on Harry, Ron ja Hermy.. Muutama netistä tulostettu kuva "julisteina".
Sitten minulla on tarravihko ja siellä Harry Potter-tarroja asianmukaisesti. ;)
Harry Potter-penaali on, loitsuvihko, ovimerkki 'älä häiritse, luen Potteria', kaulahuivi Rohkelikon väreissä, HP-lautapeli, korttipeli, leffat 1-4.. Siinä taitavatkin olla. Muoksin jos lisää löytyy. Kyllä sitä huomaamatta HP-roinaa on kertynyt.

~Scar
« Viimeksi muokattu: 01.01.1970 02:00:00 kirjoittanut Scar »
We fly, of course! LUNA LOVEGOOD

COLIN // GSD

hermyli

  • ***
  • Viestejä: 22
(Ei otsikkoa)
« Vastaus #10 : 11.07.2007 23:01:55 »
No kirjat löytyy tietysti 1-6 suomeksi sekä 5, 6 ja 7 englanniksi. Hyllystä löytyy myös Huispaus kautta aikojen ja Ihmeotukset ja niiden olinpaikat. Ostin myös hetken huumassa Harry Potter kumppanin ja sitä olen katunut.

Elokuvat löytyy kaikki dvd:inä ja ykkönen myös videonakin. Lompakosta löytyy kaikki Potter-elokuvien leffaliput. (Tutkin aina hullunkiilto silmissäni valtavaa leffalippupinoani.) Kaapista löytyy myös Viisasten kivi playstationpeli. Tosin olen jumittunut Irvetaan, enkä pääse eteenpäin, niin siitä ei ole mitään iloa.

Sain joskus ulkomailta onnettoman Harry Potter ja Azkabanin Vanki pyyhkeen, jonka kuva on ruma ja se kuivaakin huonosti. Muodon vuoksi säilytän sitä kaapissani. Sain myös joskus pussilakanasetin ja aina joskus innostun nukkumaan niissä :)

Laatikosta löytyy kaksi HP aiheista vihkoa. Toinen on erityisesti runoja varten. Kannessa ainakin lukee poetry album. Jossakin lymyää Potter -lyijykynäni, teroittimeni ja viivoittimeni. Vanhoista tarravihoista löytyy Potter-tarroja mukaanlukien erityisen herkullinen Snape :D Ja on myös yksi tarravihko Potteria. On myös sellainen siirtotarravihko ja sellainen, mihin kerätään kaikki tietyt tarrat ja laitetaan tiettyyn kohtaan kirjasessa. Niin ja Harry Potter aiheisia postikortteja on lukuisia! Ainiin! Onhan tuolla hyllyssä tuo kätevä HP -valokuva-albumikin! Se oli kiva kun sinne oli tilaa sellaisille kuvatekstilapuille!

Seinälläni tässä tietokoneen yläpuolella roikkuu taulu. Harry liemiluokassa tutkii kirjaa noidankattilan takana ja Snape mulkoilee takana ja Ron ja Hermione pällistelevät taustalla.

Ja sitten on sellaiset pyöreät sieppi pelikortit (HUKASSA! :'() ja "tavalliset" pelikortit, jotka eivät ole tavalliset, vaan niillä voi tehdä taikatemppuja! Julisteita löytyy jostain laatikoiden pohjalta, koska en harrasta niitä oikein enää. Sitten on sellainen oviripustin, minkä sai jostain kirjakaupasta kun osti Potterin.

Sitten on kaksi lautapeliä. Se Viisasten kivi tietokilpailusysteemi ja sitten se Cluedon tapainen, jossa täytyy selvittää kuka loitsi kehen ja minkä loitsun. Ai niin ja kaksi palapeliä, jota en ole ikinä osannut/jaksanut tehdä!

Sitten on jotain lehtileikkeitä (Daniel Radcliffe puolinakuna!!!). Niiin, ja itse tehdyt S/R ja Remus♥ paidat. AINIIN ja sellainen piirustuslehtiö elokuvakuvalla kannessa. Rukoilen, että tuossa oli jo kaikki n__n''

Edit// Leeloon viestistä tuli mieleeni, että mulla oli joskus ala-asteella Harry Potter seinäkalenteri, en tiedä onko se vielä jossain kaapissa. Toivottavasti, siitä saisi leikattua kivoja kuvia :) Ja tosiaan, yhdestä laatikosta löysin juuri sellaisen peltisen keksirasian, mutta siinä ei taida olla kantta!

Edit2// Ai niin ja kirjepaperia!! Oikein kahta eri laatua!
« Viimeksi muokattu: 23.07.2007 14:03:23 kirjoittanut hermyli »

Chárlotte

  • ***
  • Viestejä: 24
(Ei otsikkoa)
« Vastaus #11 : 11.07.2007 23:21:42 »
Ooh, itse asiassa voin ylpeänä esitellä omistavani "henkeäsalpaavia" FK-TARROJA :D Bongasin ne kiireesti tänään kassan vierestä kun olin ostamassa äitille jotakin. Katoin vaan että oho, Harry ja Hermione kuoressa, täytyypä ostaa ja kattoa kotona että mikä tää on. No, FK-tarrojahan ne sitten oli! :D Ihan kivoja, vois ostaa toisenkin pakan ;) Nää on vähän kuin Pokemonit joskus aikoinaan. Kiva keräillä.

Ja onhan mulla toki HP-elokuvajulisteita (LP ja FK), jotain pikkukuvia näyttelijöistä, postikortteja, kirjepaperia (se on muuten aivan mahtavan näköistä, Rohkelikon väreissä ja mini!Harry nurkassa) ja tietty HP-kirjoja. Voin raskain sydämin todistaa omistavani vain PP;n omana, kaikki muut olen lukenut kirjaston kautta (joo, mun Pottervillitys alkoi vasta pari, kolme vuotta sitten), ja äiti ei suostu sponsoroimaan mulle niitä muita kun oon lukenut ne jo. Okei, ehkä tuossakin logiikassa on hyötynsä.. 8)
« Viimeksi muokattu: 01.01.1970 02:00:00 kirjoittanut Chárlotte »
I hate everything  about you
Why do I love you?

H/D, it's a lifestyle

ssatine

  • ***
  • Viestejä: 100
(Ei otsikkoa)
« Vastaus #12 : 20.07.2007 17:53:05 »
Kiva että olette kertoneet tavaroistanne.
Minulla olisi yksi kysymys, ja se koskee tuota "Harry Potter kumppani"- kirjaa. Olen kuullut siitä monta kertaa, mutten ikinä lukenut tai edes kai (muistaakseni) nähnyt sitä. Haluaisin hiukan tietää siitä, että millainen se on?

hermyli, minua hymyilytti kun luin kommenttisi. Sinulla oli yllättävän paljon samoja tavaroita kuin minulla (:

Minun HP- fanitukseni alkoi 6-7 vuotta sitten. Ja aina kun törmää kaupassa HP- aiheisiin tavaroihin/vaatetuksiin, tekisi mieli ostaa, mutta kaikkeen vain ei ole varaa. :/

~ssatine

PS. Deathly Hallowsia odottelen innolla.
« Viimeksi muokattu: 01.01.1970 02:00:00 kirjoittanut ssatine »
Dream a paradise

Leeloo

  • Vieras
(Ei otsikkoa)
« Vastaus #13 : 20.07.2007 18:11:27 »
Aah, onhan tässä jotain tullu keräiltyä.

"Virallista kamaa"
- AV, FK ja PP suomeksi, GoF enkuksi
- Ihmeotukset ja niiden olinpaikat -kirja
- Philosipher's Stone- ja Order of the Phoenix -soundtrackit. Vikaa en ole koeajanut vieläkään. -.-
- Neljä ekaa leffaa deeveedeenä.
- Kahesta ekasta leffasta tehdyt Gameboy Color-pelit. Lol sanon minä.

Oheistavaraa
- Mulla oli joskus semmonen kaupasta ostettu "taikasauva," joka oli vain ruma, muovinen ja ruskea pötkylä. Hyi.
- Mulla oli myös joskus semmonen pieni lautapeli, jossa oli ainakin Harry, Ron, Hermione ja Hagrid... En muista millainen se oli, se tais mennä perhetutulle loppujen lopuksi.
- Pörrö -lelukin oli joskus, en tiiä missä se nyt on. Mennyttä kai.
- Söpö vaaleanpunainen pöllö kirjeineen. KUVA
- Harry Potter -seinäkalenteri 2007.
- HP-keksirasia, vähän rujo mutta hyödyllinen kumminkin.
- HP-penaali, liila, ei käytössä kun se on niin ruma.
- Feeniksin kilta -juliste.
« Viimeksi muokattu: 20.07.2007 19:14:07 kirjoittanut Leeloo »

Kao

  • ***
  • Viestejä: 99
(Ei otsikkoa)
« Vastaus #14 : 20.07.2007 18:11:39 »
Eli meiltä löytyypi kirjat 1-6 ja voitte vain uskoa millaisessa kunnossa jotkut niistä ovat. Ykkönen, kakkonen ja kolmonen ovat kellastuneita ja kannet melkein repeilee irti. Nelosen minä tuhosin kerran ottamalla sen talvella ulos ja se kastui. Kannet on irti ja sivut sellaisia, no tiedätte kai mitä paperille käy kun siihen kaatuu vettä. Sivujakin on tainnut lähteä irti, nyyh.

Vitonen ja kutonen ovat ainoat, jotka ovat hyvässä kunnossa. Sitten kun seiskan suomennos ilmestyy niin sekin sitten ostetaan heti. Hmm, ai niin onhan meillä vitonen muuten myös englanniksi.

Sitten muista rojuista, mitä silloin pienenä ja erityisesti Viisasten Kivi -leffan aikaan on osteltu. Tarroja löytyy, myös sellaisia tatuointeja ja se tarra-albumi. Sitten on muutamia julisteita, Azkabanin vangin juliste (joka on kyllä siskon, mutta never mind) komeilee huoneen ovessa. [size=59]Me ollaan pistetty Harrylle siinä tekoviikset, joo kröhöm.[/size]

Mulla on myös postikortteja, vihko (vaikka sen taisin lahjoittaa kaverille), kirjepaperia, lyijäreitä, kumeja, terotin, penaali, legoja (jee n__n), joku lautapeli, Tällipaju-peli, tietokonepelit 1-5 (nyyh, vitonen se on niin vaikea) ja sitten joku huispauspeli kanssa, Hermione-nukke, pelikortit, sellaisia ihme kiviä, pari leffan soundtrackia ja leffat 1-4. Siinä ne taisi olla.

Kuten sanottu nuo on hankittu joskus kauan sitten. Ai niin ja on se Feeniksin killan mukana kirjakaupasta saatu ovilappu tms. :---)

//Ai niin, multakin löytyy se keksirasia, jonka kyllä eräs kaverini tallasi pilalle. Olen katkera.
« Viimeksi muokattu: 01.01.1970 02:00:00 kirjoittanut Kao »
They were kids I once knew

Violetu

  • Draamaprinssi
  • ***
  • Viestejä: 5 903
potterkamat
« Vastaus #15 : 20.07.2007 19:12:14 »
Kaikki kirjat löytyy suomeksi, englanniksi VK, FK ja PP, huomisen jälkeen toivon mukaan myös DH.
Kaikki Potter-leffat on DVD:llä. Kolmonen kahteen kertaan, kun yksi on piraatti.
Ai niin, ja Ihmeotusten olinpaikat löytyy myös.

Sitten "krääsää"...
-Potter taikatemppukortit
-Penaali
-Itse painettu Puoliverinen Prinssi -paita
-Joskus maailmassa on ollut Potter-pyyhekumi
-Paaljon Potter-julisteita

Se on kivaa tuunata "vanhoja" tavaroita uuteen uskoon tekemällä niistä Potter-tyyppisiä. ;D
- Kaiversin yhteen pyyhekumiini "Murder me Harry." xD

Olen ajatellut tehdä seinälle jonkinmoisen Potter-kollaasin, johon leikkaisin kuvia ja juttuja vanhoista lehdistä, jos vaan raaskin.

Nyt en ainakaan muista että omistaisin enempää...
« Viimeksi muokattu: 12.04.2010 14:24:06 kirjoittanut Violet Baudelaire »

I spend my days so close to you
'cause if I'm standing here,
maybe everyone will think I'm alright.
.

Kirppu

  • ***
  • Viestejä: 37
(Ei otsikkoa)
« Vastaus #16 : 20.07.2007 19:29:22 »
Okei.
Omistan kaikki kirjat suomeksi, paitsi kakkosen (salaisuuksien kammio, jos joku ei tiennyt ^^) ja huomenna aion herättää äitin aikasin hakemaan seiskaa.
Itse krääsää en omista, ellei jonkun Pirates of the Caribbean- julisteen takana piileksi jotain näyttelijöitä vahingossa. o_O Suunnitteilla olisi kyllä kutoa Luihusten kaulahuivi, jos nyt jaksan. : D

Eli krääsätön olen.
« Viimeksi muokattu: 01.01.1970 02:00:00 kirjoittanut Kirppu »
It feels like forever.

Kopiokuolema

  • ***
  • Viestejä: 24
(Ei otsikkoa)
« Vastaus #17 : 21.07.2007 03:08:22 »
Minulta ei löydy Potter-krääsää mitenkään erityisen paljon, mutta jonkin verran kuitenkin:

- Kirjat 1 - 6 suomeksi. AV on joku ihme muinaispainos (kannessa se "Harry Potter" lukee tuttujen salamoitten sijasta tummankeltaisilla pölkkykirjaimilla).
- Kirjat 5 ja 6 englanniksi.

- 1- 4 kirjojen mukana kirjakerhosta saatu LP-juliste. Siis sellainen pienehkö (n. A3) juliste joka on aivan kuin LP:n kansi, mutta vain isompana.

- Mattelin "Potter-Barbeista" sekä Harry että Hermione. Niistä siis ne "hienommat" versiot, joilla on kämmenissä magneetit ja joilla oli siinä pakkauksessa kaikkia varusteita (kuten esim. Harrylla luuta ja Hermionella sellainen jännä matka-arkku). Nyt niistä on varmaan kaikki vaatteet ja tavarat hävinneet ja nuketkin ties missä...

- PP:tä ostaessa Akateemisesta kirjakaupasta saatu Potter-juliste ja t-paita.

- Potter-tarroja ja postikorttikirja jotka olen saanut joskus viimevuonna kaveriltani. Ne olivat pyörineet hänellä vaikka kuinka kauan ja päätyivät sitten minulle loppusijoitettavaksi.

- Potter-postikortteja on joskus myös tullut ostettua.

- Äidin työhuoneen kirjahyllyssä on vieläkin niitä Potter-karkkeja, joissa oli jotain kirpeää mömmöä sisällä ja jotka oli kääritty yksittäin papereihin. Viuhpiiporeita varmaan yrittivät olla.

- Huispauksen MM-kisat-tietokonepeli.

- Sellaset melko isokokoiset LP-pelikortit. Jotain Musta Pekka-tyyppisiä ne muistaakseni on.

- SK-leffa videona ja AV ja LP dvd:nä.

- Ja sitten se kaikista rakkain Potter-"roinani", eli DIotDA-laukkuni. Maksoi rahteineen (tilasin WB Shopista, eli paketti tuli USA:sta) aika paljon ja sitä sai odottaa kolme kuukautta, mutta harvoin minä olen viimeisen vuoden aikana missään ollut ilman "Vladia" (kyllä, laukuillani on nimet). Huono kuva, mutta vaakunan etummaisessa viirissä lukee siis "Durmstrang" ja sen takana olevassa sama kyrillisillä aakkosilla.

[OFF] Tämä on muuten ensimmäinen viestini uuteen Finiin. [/OFF]
« Viimeksi muokattu: 23.02.2008 00:46:01 kirjoittanut Kopiokuolema »
"Jos naisella on tatuointi jossa on sinun nimesi, on vain hyvien tapojen mukaista harrastaa hänen kanssaan seksiä."
- Marilyn Manson - Helvettiin ja takaisin

"Jättäkäämme kauniit naiset miehille, joilla ei ole mielikuvitusta."
- Marcel Proust

Violetu

  • Draamaprinssi
  • ***
  • Viestejä: 5 903
(Ei otsikkoa)
« Vastaus #18 : 21.07.2007 18:51:43 »
Kopiokuolema täältäkin löytyy pottereita pölkkykirjaimilla, LP  on ensimmäinen salamatekstillä. :D
Ja nyt löytyy myös DH, josta en ole tosin lukenut vielä muuta kuin takatekstit.

Ai niin, ja SK-tietsikkapeli löytyy myös. Uskomattoman raivostuttava. ;D

//Ai niin, olen minä kanssa homepää. Meiltä löytyy myös Ykköskirjaan tehty Pottertrivia. (enkä vieläkään ole sujut sen kanssa, että yhden vastauskortin mukaan Norbert puri Hagridia jalkaan, vaikka oikeasti purema osui pohkeeseen.)
« Viimeksi muokattu: 22.07.2007 13:43:40 kirjoittanut Violet Baudelaire »

I spend my days so close to you
'cause if I'm standing here,
maybe everyone will think I'm alright.
.

piladel

  • ***
  • Viestejä: 141
(Ei otsikkoa)
« Vastaus #19 : 21.07.2007 19:26:21 »
Minulta löytyy kaikki kirjat suomeksi. Englanniksi löytyvät Chamber of Secrets, Goblet of Fire, Order of the Phoenix, Half-Blood Prince ja Deathly Hallows. Haluaisin myös ensimmäisen ja kolmannen ja ostan ne mitä pikimmin. Kirjallisuuden pohjalta minulla on englanninkielinen, Englannista ostettu So you think you know Harry Potter-teos, jossa on yli 1000 kysymystä neljästä ensimmäisestä kirjasta. Sain myös hiljattain tässä kirjan Harry Potter kumppani, faktaa, fiktiota ja kansantaruja, johon en ole vielä ehtinyt tutustua, mutta joka kannen kuvauksen perusteella sisältää Yli 300 hauskaa ja kiehtovaa faktaa Harry Potterin maailmasta - myyttejä, legendoja, kirjallisuutta ja historiaa. Minulla on myös J.K.Rowling Elämäkerta: Harry Potterin luoja, jonka on kirjoittanut Sean Smith.

Julisteita minulle on kertynyt lehdistä. Ostin myös kakkosleffan leffajulisteen ja sain kaksi leffajulistetta ykkösleffastakin.

Elokuvat omistan myös kaikki. DVD:llä on kaikki 1-4 ja VHS:llä myös kaksi ensimmäistä.

Minun ja veljeni on myös aina pakko saada uusin Potter-peli. Meillä on ykkönen ja kakkonen Play Station ykköselle ja kolmonen ja nelonen Play Station kakkoselle. Nyt pitäisi hankkia se vitonen. x)

Vaatetuspuolelta minulla on äidin kutoma luihuiskaulahuivi (tosin se on mitä ilmeisimmin hukassa) ja itse kutomani luihuistumput. Hyypsäkkä teki minulle pari joulua sitten paidan, jossa on etupuolella teksti: One simple rule of dating Draco Malfoy ja takana: be Harry Potter.

Lisäksi pienempänä minun oli pakko saada kahden ensimmäisen Potterin värityskirjat ja ykkösleffan jälkeen sain kaksi tarrakirjaakin. Netistä tulostelin joskus "suklaasammakkokortteja" ja jostain laatikosta löytyy myös keräilytarroja. Kun olin ostamassa kuutoskirjaa Englannista sen julkaisuaamuna, sain hienon pahvikassin, jossa oli kirjan kannen kuva. Se on hieno ja edelleen tallessa.

Muuta minulta ei taida löytyä, tuossa on kyllä ihan tarpeeksi. :D

// Edit.
Ai joo, heti unohtui. Meillä on myös "Tylypahkan arvoitus" lautapeli ja minulla on nelosleffan kuvilla kuvitettu "happy families" korttipakka, sekä pari Potter-aiheista kirjanmerkkiä :D
« Viimeksi muokattu: 01.01.1970 02:00:00 kirjoittanut piladel »