Kirjoittaja Aihe: Fandom-aiheiset teemajuhlat  (Luettu 678 kertaa)

Kenkulinos

• *
Fandom-aiheiset teemajuhlat
« : 28.04.2019 10:29:29 »
Laajennetaan topic koskemaan kaikkia fandom-aiheisia teemajuhlia ja niiden ideointia :) Oletko osallistunut teemajuhliin? Oletko itse järjestänyt sellaiset? Mitä on hyvä ottaa huomioon? Kerro parhaat vinkkisi ja kysy ideoita muilta! // Angelina

Hei rakkaat finiläiset!

Eräs potteristi-ystäväni on menossa naimisiin kesällä, ja tähän liittyvät luonnollisesti myös polttarit ennen häitä.

Jos itse järjestäisit HP-teemaiset polttarit, mitä niihin voisi kehitellä niin ohjelman kuin rekvisiitankin puolesta?

Huomautan, että suljen pois kaikki yletöntä päihteidenkäyttöä edellyttävät ideat. :D

« Viimeksi muokattu: 01.05.2019 10:39:43 kirjoittanut Angelina »

nominal

Vs: HP-teemaiset polttarit?
« Vastaus #1 : 28.04.2019 11:21:39 »
Mun polttareissa pelattiin huispausta, se oli ihan älyttömän kivaa! Sieppinä toimi ihminen, jonka vyötärölle sidottiin sukkahousun lahkeeseen pujotettu tennispallo. Etsijöiden tehtävänä oli napata se pallo kiinni ;D Meillä oli myös luudanvarret, ja voin sanoa että niiden kanssa juokseminen ryteikköisessä metsässä oli oma haasteensa ;D ;D Muu porukka pelasi kaadolla, ja maaleina toimi jotkut huispaussalkoja muistuttavat vanteet - ei hajuakaan, mistä kaasoni oli ne repäissyt. Toki jos olisi enemmän porukkaa, voisi varmaan ottaa mukaan ryhmyjäkin. Meillä toimi tällainen pienempi versio loistavasti, eikä ei-potteristeillakaan ollut vaikeuksia tajuta sääntöjä.

Muuten Potter-teemaista voisi olla sekoitella ohjeiden mukaan taikaliemiä, joista tulisi sitten jotain cocktaileja. Kelmien karttaa mukaillen piirretty aarrejahti, johon voisi kuulua lisäksi Potter-henkisiä arvoituksia. Jos pitää lautapeleistä, niin ihan joku Potter-lautapeli, valmis tai vaikka itse tehty Potter-alias/pantomiimi. Enempää ei tule äkkiseltään mieleen, mutta jään kyttäilemään muiden ideoita, näistä saisi tosi hauskat muuten-vaan-juhlatkin! (Harmi kun tunnen liian vähän potteristeja.)
Never regret something that once made you smile.

carrowfan

• Hah, respect
Vs: HP-teemaiset polttarit?
« Vastaus #2 : 28.04.2019 13:32:19 »
Huispaus kuulostaa hyvält
"Papereissa 20, henkisesti 17"

zilah

• Sydänten kapteeni
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Vs: Fandom-aiheiset teemajuhlat
« Vastaus #3 : 10.05.2019 16:17:57 »
Minä olen pitänyt yhdet fandom- aiheiset juhlat, tosin  fandomina ei ollut HP. Olin siihen aikaan innostunut Twilightista ja tarkemmin sanottuna Voltureista. Joten pidin sitten Volturiaiheiset tupaantuliaiset. Olimme kaikki pukeutuneet mustiin plus meillä oli mustat viitat. Muutakin pikkusälää oli, mm. käsinmaalatut italialaistyyppiset naamiot ja punaiset pikarityyppiset lasit. Niistä kun joi punaviiniä, vaikutelma oli jo aika aito.  ;D

zilah

carrowfan

• Hah, respect
Vs: Fandom-aiheiset teemajuhlat
« Vastaus #4 : 11.05.2019 12:25:06 »
Nyt mä tiedänki minkälaiset bileet pidän.
"Papereissa 20, henkisesti 17"