Kirjoittaja Aihe: Rakkaat rojut || keskustelua fanitavaroista  (Luettu 79631 kertaa)

hobby

  • ***
  • Viestejä: 155
    • http://darthenin.livejournal.com/
Re: Rakkaat rojut
« Vastaus #20 : 28.07.2007 08:05:26 »
Minä en omista muuta kuin kirjat (enkä kyllä niitäkään kaikkia; kakkonen puuttuu) ja leffat.

Ja sitten itsekudotut tumput ja villasukat rohkelikkovärityksellä. Sekä tietysti kaverilta saadut tumput luihuisvärityksellä. <3 Ne on ihanat.
Jumala ei heitä noppaa.

~Einstein

Violetu

  • Draamaprinssi
  • ***
  • Viestejä: 5 903
Re: Rakkaat rojut
« Vastaus #21 : 29.07.2007 20:38:00 »
Täältäkin löytyy vitosen mukana tullut oviläppä (käytän kirjanmerkkinä).
Ja sitten löytyy vanhoja Potterlegoja vino pino.
Löytyy VK:sta Kolmannen kerroksen kielletty käytävä, pörrö ja pirunnuorahuone.
Sitten löytyy jonkinmoinen minikokoinen viistokuja ja tyrmät. Ukkeleista löytyy Harry, Ron, Hermione x2 (toinen oli aina Parvati), Draco, Crabbe ja Goyle, kahdella viimeksimainitulla on Ronin ja Harryn naamat takaraivoissaan...  ;D

Ai niin ja sitten löytyy myös "Viistokuja"-lautapeli, joka on uskomattoman raivostuttava.

I spend my days so close to you
'cause if I'm standing here,
maybe everyone will think I'm alright.
.

thirdy

  • ***
  • Viestejä: 61
Re: Rakkaat rojut
« Vastaus #22 : 29.07.2007 22:10:30 »
Minulla ei ole varmaan mitään fanitavaraa? Eh, mitä edes tekisin niillä.. pilaisin hyvän sisustukseni (jotai ei siis ole). Jos jostain löytyisi mustavalkoisia elokuvakohtauksiin liittyviä julisteita niin awwz huoneeni olisi jo tapetoitu.

Eikun hetkinen.. taitaa minulla jokin ihme potter kansio olla.. ja miljoona tarraa, ja postikortteja....... ne ovat vuodelta -78 joten..===) (ja ehheheheee.. leffateatterista sai ilmatteeksi potter tarrakirjan ja kasan tarroja (jotka oli joissain vihoissa erilaiset, joten julmasti keräilin niitä niiden vihkojen välistä.. miksi ihmeessä?) kun menin katsomaan FK:n..)
[size=150]monday 7:18[/size]
-but whats so easy in the evening, by the morning is such a drag

Eruru

  • ***
  • Viestejä: 398
  • easy, breezy, beautiful
Re: Rakkaat rojut
« Vastaus #23 : 10.08.2007 11:12:22 »
-Kirjat 1-6 suomeksi
-Deathly Hallowsin ostan varmaankin tänään
-Elokuvat 1, 2 ja 4
-Pleikkaripelit 2, 3 ja 4
-Jotain tarroja
-Kaksi laminoitua palapeliä
-Demistä tullut juliste
-Kansio
-Viisasten Kivi -tietokilpailulautapeli (olipa pitkä sana :D)

Siinä oli varmaankin kaikki.

Jinx

  • ***
  • Viestejä: 76
    • http://raistlana.livejournal.com/
Re: Rakkaat rojut
« Vastaus #24 : 11.08.2007 04:48:29 »
No kirjat nyt ainakin löytyy, kaikki suomeksi ja vitosesta ylöspäin myös enkuksi. Leffoista omistamme (siskolle se kyllä kuuluu...) vain Liekehtivän pikarin, ehkä voisi ne muutkin joskus jostain halvennuksesta hankkia, mutta kuitenkaan en niin paljon leffoista perusta, että olisin tähän mennessä vaivautunut. Nelonen nyt vaan oli niin slashi että se oli pakko hommata. ^^

PC-pelejä meiltä myös löytyy, ykkösestä kolmoseen. Niitä sitten aina silloin tällöin pelaillaan huviksemme, niin että sisko liikkuu ja minä taion. XD Tulee ihan nostalgisia muistoja mieleen, kun muistenlen niitä aikoja, kun saimme ykköspelin ja pelasimme sitä aina... Voro-kohta oli niiiin kauhean vaikea! :'D

Hhm, mitäs sitten vielä? No ainakin jotain Harry Potter -kirjepaperia mulla joskus oli, se oli aika söpöä. Ja tarroja ja kortteja oli tietysti, sekä jonkun kirjan mukana tullut oveen laitettava lappu, joka ilmaisee toiveen häiritsemättömäksi tulemisesta (? jotenkin oudosti sanottu..) Potteria lukiessa. On kyllä jokin hämärä mielikuva semmoisesta julisteesta, jossa on luudalla lentävästä Harry ja jonka olis saanu jonkun neloskirjan suomennoksen yhteydessä... Ja onhan noita leffajulisteita ainakin mökin vinttiä koristamassa.

Oliskohan tuossa kaikki? En minä Potter-oheiskrääsärojuja kovin innokkaasti ole kerännytkään, että hyvin mahdollista..

//ainiin olihan meilläkin se Viisasten kivi -tietovisapeli, mutta missä ihmeessä se luuraa nykyisin?? :'D
[size=75]But the moment never comes.[/size]

Izanai

  • saippuakuplakone
  • ***
  • Viestejä: 97
  • vaikka kuinka kovaa sattui
Re: Rakkaat rojut
« Vastaus #25 : 26.08.2007 10:51:16 »
[size=90]Mitähän minulla on? Oikeastaan ei paljoa mitään mutta kuitenkin aika paljon. Hihi.

Kirjoista meillä on VK, AV, FK ja PP. Kunhan DH ilmestyy suomeksi niin luulen että sekin
meillä on jo ensimmäisinä päivinä. <:
Loput olenkin sitten aina lainannut kaverilta, ja Huispaus kautta aikojen + ...se toinen pikkukirja .___.,
 ne lainasin kirjastosta joskus (kuin myös J.K. Rowlingin elämänkerran ja Harry Potter kumppanin).

Joskus omistin AV-leffan julisteen, ja olin ihan ihastunut Danieliin siinä. ^___^ Ahihi hyvä etten antanut
joka ilta suukkoa sille. Lopulta se repesi ja katosi, en ole tuon jälkeen nähnyt. Ja olihan minulla joskus pieni juliste
jossa oli Daniel, Rupert ja Emma. Sekin kadonnut aikojen saatossa, mutta ei se koskaan seinälle asti ehtinytkään.

Elokuvana on vain Viisasten kivi, sellainen ihana rätisevä VHS. <: Sitä oli kiva katsella talvella flunssassa. Naapurilta taisimme saada.

Nyt iskeytyi mieleeni että joskus ennen kuin olin kirjoja lukenutkaan, omistin HP-kynäsetin. o_O
En ymmärrä mistä sen sain, ehkä lahjaksi tai vastaavaa. Muistan sen tummansinisen kynän jonka päässä oli sieppi. Mukana taisi olla myös pyyhekumi, viivoitin ja teroitin.[/size][size=60] Ja se kynä oli ihan sairaan hyvä, sellainen... sopiva. Hyvä kirjoittaa.[/size]

[size=90]En taida omistaa HP-vaatteita, mitään aitoja sellaisia. Olenhan minä monesti pukeutunut velho/noita-vaatteisiin mutta vaatekappaleet ovat olleet ihan randomeita kauluspaitoja, kravatteja ja säärystimiä. Suunnitelmissa olisi tehdä tupakaulaliina mikäli ehdin ja on kiinnostusta ja saan lankaa. Ehkä luihuisen väreihin... *pohtii*
Pikkuveljelläni taitaa olla tummansininen huppari jossa lukee salamakirjaimin Harry Potter ja sellainen (kamalan)vihreä paita jossa on Harry. Ja toisella pikkuveljellä oli muinoin Harry Potter-reppu! Se oli kyllä aika kamala. <:

Pelejähän meillä riittää. PlayStationille on 3 Viisasten kivi-peliä ja Salaisuuksien kammio, ja PC:lle VK ja SK.
Sitten on vielä Viisasten kivi-trivia-lautapeli. Ja Harry Potter-pelikortit...

Pienenä olin hirvittävän kateellinen parhaalle kaverilleni kun hänellä oli Potter-päiväkirja. ;<

Muoksin jos tulee lisää mieleen.[/size]

Taukkikaheli

  • ***
  • Viestejä: 43
Re: Rakkaat rojut
« Vastaus #26 : 28.08.2007 18:20:21 »
Hmm. Ihanaa.

-kirjat nelosesta seiskaan (loput siskolla, ja ainoastaan seiska enkunkielisenä, nelosessa ameerikan kannet)
-elokuvat (ei omia kylläkään)
-Tulisalama<3
-viitta (rohkelikon, pitäisi olla kyllä Korpinkynnen)
- kahdet Korpinkynsi -villasukat (kiitos mummi)
-julisteita
-muovikassi ja paperikassi
-kirjanmerkkejä
-paitoja (itsepainettuja)

On niitä varmaan muitakin, mutta ainakaan nyt ei tule mieleen.
Ja sitten on vielä J. K. Rowlingin elämänkerta, jos sitä lasketaan.: D

TK

/Lauta- ja tietokone pelit!
//postikortti!
///Ja taikasauva tietysti!
If I only could I would change everything.

ava by Dysfunk!

Wilwarin

  • sakuholisti
  • ***
  • Viestejä: 380
  • K is for Kaptain
Re: Rakkaat rojut
« Vastaus #27 : 28.08.2007 19:01:51 »
Ajattelin kun aloin lukemaan tätä topikia, että eihän mulla ole mitään. Kun lueskelin tätä sitten, niin tajusin että mikä mun kaapeissa vie tilaa. (:

Ensinnäkin,
Kirjat 1-6 suomeksi ja DH enklanniksi[/b]. [size=85](ykkönen on muuten kahteen kertaan, kun sain muistaaksen ekan painoksen joululahjaksi hamassa menneisyydesä, enkä edes tiennyt mikä se on. Muutama joulu sitten sain lahjaksi poksin, jossa oli neljä ekaa kirjaa.)[/size]
Leffat 1-2 VHS ja 3-4 DVD[/b] [size=85](viideskin hankitaan!)[/size]
Pleikkapeleistä VK ja AV[/b] [size=85](AV on itseasiassa varmaankin pikkuveljen, en ole varma..)[/size]

Ja loput:
VK - trivialautapeli
Viistokuja-peli
Julisteita kasakaupalla
, [size=85]myös pelk. näyttelijöistä[/size]
Penaaleja kaksi kappaletta
Siirtokuvakirja
[size=85] (LP (!) ) [/size]
Värityskirjoja
Värikynät
[size=85]( O.o ) [/size]
Monta lyijykynä+kumi+viivotin+jne.-pakettia [size=85]vuosien varrelta, lyijärit tynkiä ja kumit kadoksissa (:[/size]
Kirjepaperia, [size=85]johon ei voi kirjoittaa mitään koska se on niin täynnä kuvioita.[/size]
Vihkoja
Kaksi kansiota
Kaksi lehti-sellaista-telinettä
[size=85](miksi niitä kutsutaan?), Jyskistä sai halvalla. [/size]
Tarroja

Hmm, enempää ei yhtäkkiä tule mieleen. Paljon niitä kuiten on, kun mummo ei voi millään uskoa, että mua ei välttämättä ihan kiinnosta kaikki lautapelit yms.

Wilwarin
Ficcilistaus on päivitetty 26.8.-16.

En pure yksärin laittajia. (:

Aryachia

  • ***
  • Viestejä: 191
  • The Writer
Re: Rakkaat rojut
« Vastaus #28 : 01.09.2007 21:15:07 »
Minulta löytyy vaikka mitä:

- Kaikki kirjat lukuun ottamatta Deathly Hallowsia jonka odotan ilmestyvän suomeksi.
- Kolme erilaista AV julistetta (lempileffani) joista yhden pitää olla kaapin oven sisäpuolella koska minua häiritsee se, että kuvakulma saa Lupinin näyttämään paksulta (oikeasti.)
- + muut julisteet.
- Kaikki DVDlle ilmestyneet Potter leffat
- Yksi muki jota käytän usein.
- Kaksi tarrakirjaa, taitavat kuitenkin olla jo molemmat roskissa tai jossakin ihan ihme paikassa.
- Harry Potterin pelikortit ja niiden lauta (vähän niin kuin Pokemon pelikortit mutta ei sinne päinkään)
- AV ja LP PlayStation 2selle ostan FK kunhan saan rahat siihen ja olen yrittänyt VKta ja SKta etsiä nettikaupoista.
- Muutama Potter hahmopalapeli, toinen oli Hermionesta ja toinen taisi olla Dracosta, en ole koonnut pitkään aikaan.
- Suklaasammakoiden kortteja kun niitä myytin oheistuotteina Citymarketissa joskus, harmi että lopettivat niiden myynnin. Taisivat olla liian kalliita jos oikein muistan.
- Sekalaista sälää mitä sai kun vuokrasi uunituoreen Potter leffan R-kioskilta (Kuten se AVn mukana oleva Siriuksen "Have you seen this wizard?" etsintäkuulutusjuliste.)
http://www.finfanfun.fi/index.php?topic=11097.0 <-- Tervetuloa hullujenhuoneelle
Klik?

Heli

  • ***
  • Viestejä: 7
Re: Rakkaat rojut
« Vastaus #29 : 06.09.2007 17:38:55 »
Hmm olen niin myöhäisessä iässä alkanut kiinostumaan Pottereista joten nuo rojut ovat jääneet ostamatta. Hyvin vähän siis löytyy mitään, mutta 1,2,3 + 6 kirjat löytyvät omana (en tajua miksen ole muita ostanut omaksi..), elokuvista 1,2 VHS, 3 DVD ja 4 DVD, Rohkelikko huivin olen itse neulonut ja on melko aktiivisessa käytössäkin (ajattelin ostaa viikonloppuna lankaa ja neuloa samantien Rohkelikko pipon ja lapsetkin, Luihuis huivikin olisi mukava tehdä), huomattava määrä netistä tulostettuja kirjanmerkkipohjia jotka sitten olen vain päälystänyt kontaktimuovilla (ovat niin kauniita~) ja siinä ne sitten olivatkin.

wiffe

  • ***
  • Viestejä: 3
Vs: Rakkaat rojut
« Vastaus #30 : 11.01.2009 10:39:20 »
No aaww.. miksi tämä on mun mielestä jotenkin suloinen aihe? ^w^ Okei, joo..

Mullekin on tota krääsää vuosien varrella kertynyt jonkin verran varsinkin niinä kaikkein "pahimpina" aikoina, jolloin oli päällä ihan hirvittävä Potter-buumi (joka on kieltämättä tekemässä comebackin~).. Eli, muistini mukaan omistan..

~ kaikki kirjat suomeksi.
~ kaikki leffat lukuunottamatta salaisuuksien kammiota (+ viisasten kivi vain videona...). nakertaa hieman, musta henkilökohtasesti SK on kuitenkin paras tähän asti ilmestyneistä leffoista.
~ sellanen valkonen pehmopöllö (ihan rrandom vaan, jostain leluosastolta ostettu), joka on aina ollut mulle hedwig ! ♥
~ löytyy myös kynä, kumi, terotin + muuta tollasta pikkukrääsää.
~ tarroja + tarravihko.
~ sellanen hermione-nukke, (ei aivan barbin kokoinen.. pienempi, ei pehmeä, vaan kova), jolla tuli mukana mm. noidankanttila ja arkku, jossa makaa koukkujalka. arvatkaa jumaloinko sitä kun pienempänä sain synttärilahjaksi? jumaloisin vieläkin, jos tietäisin, mihin pikkusiskoni sen oikein on piilottanut.
~ norbert-avaimenperä-virtuaalilemmikki. se oli niin ihana, kun sitä sai ruokkia ja pelata.. mutta aina loppu patterit.

(+ oli julisteita, jotka kaveri oli mulle antanut, mutta ystävyyden loppuessa vaati takaisin *kiukkuista jupinaa*)
honey honey, hold me, ah-hah, honey honey

Daala

  • shapeshifter
  • ***
  • Viestejä: 1 982
  • always find my place among the ashes
Vs: Rakkaat rojut
« Vastaus #31 : 17.01.2009 04:54:01 »
Jostain syystä Potter -fanikama ei juuri lainkaan kiehdo minua - siis jos nyt puhutaan penaaleista, julisteista, kalentereista, paidoista jne.
Yleensä toteutus on kovin ei-minun-mieleiseni ja yleensä kuvaan on lätätty joku ihmekolmikosta, jota sattumoisin satun näin sattumalta melko lailla vieroksumaan.
Ylipäätään en ole törmännyt oikeastaan mihinkään fanitavaraan, jonka itselleni haluaisin. Hahmot, joista satun pitämään, ovat sen verran sivuhahmoja kuitenkin, ettei heitä pahemmin näy koristamassa fanituotteita.
Olen tosin kyllä pohtinut ostavani Bellatrixin ja Luciuksen figuurit Amazonista, kun vaikuttavat olevan sangen laadukkaan näköisiä.
Onhan minulla muuten toki tuo pahvinen Lucius koristamassa huonettani. :D Ja Feeniksin kilta -tarra-albumi löytyy paria tarraa lukuunottamatta täyteen kerättynä.
Siinäpä ne taitavat tosiaan olla. Itsetehtyä taikasauvaa, viittaa, noidanhattua ym. larppikamaa tuskin lasketaan mukaan..?

Kirjat toki omistan suomeksi, pari englanniksi ja yhden venäjäksi. The Tales of Beedle The Bard löytyy myös. Elokuvista kolme ensimmäistä.
“We've all been raised on television to believe that one day we'd all be millionaires, and movie gods, and rock stars.
But we won't. And we're slowly learning that fact. And we're very, very pissed off.”

Neme

  • the kissogram
  • ***
  • Viestejä: 1 450
  • Vaniljen ava
Vs: Rakkaat rojut
« Vastaus #32 : 17.01.2009 05:36:13 »
Giladra, pahvinen Lucius? Herätit mielenkiintoni :D

Minulta löytyy kans aika nihkeästi tavaraa:
-Potterkirjat 1-7, englanniksi 6 ja 7 myöskin.
-Meillä oli semmoinen Potter -cluedotyyppinen peli, missäköhän se muuten on? :D
-Hagrid-figuuri. Maksoi viis euroa prismassa joskus vuonna soosi, pakkohan se oli hankkia.
-Potter UNO-kortit, jostain lentokentältä ostetut :)

Suunnitteluasteella:
-Luihuisen tupahuivi, ehkä myös rohkelikon ja siihen soveltuvat hansikkaat!

// No siltä kuulostaakin :D Aika veijari!
« Viimeksi muokattu: 17.01.2009 06:22:55 kirjoittanut Nemethys »

spell
ℒ-O-V-E


Daala

  • shapeshifter
  • ***
  • Viestejä: 1 982
  • always find my place among the ashes
Vs: Rakkaat rojut
« Vastaus #33 : 17.01.2009 05:49:44 »
Giladra, pahvinen Lucius? Herätit mielenkiintoni :D
Sellainen about 120 cm korkea pahvikuva (todella harmi ettei ole reaalikoossa), jollaisia oli leffateattereissa Feeniksin killan aikainen. Lucius siis seisoo siinä ennustus kädessään.
Itse en tuota tavallaan hankkinut, vaan sain sen eräältä henkilöltä. Oikea aarre. :D
“We've all been raised on television to believe that one day we'd all be millionaires, and movie gods, and rock stars.
But we won't. And we're slowly learning that fact. And we're very, very pissed off.”

Milgia

  • Kapteenska
  • ***
  • Viestejä: 1 791
  • He'd be Her Bert.
Vs: Rakkaat rojut
« Vastaus #34 : 17.01.2009 13:08:14 »
Mitähän krääsää mulla on? *miettii*

- Kaikki seitsemän kirjaa suomeksi
- Julisteita, joista rakkain onAzkabanin vanki <3
- Vaaleanpunainen(!!) muovinen penaali jossa on Harry ja Draco, mukana tuli viivoitin, kynä, kumi ja klipsu (H/D faneille kuin unelma)
- 1-3 videoina, 3-5 dvd:llä
- Viisasten kivi pleikkari peli
- Semmonen metallinen keksipurkki
- 2x Harry figuuria kirpparilta halvalla, Harry näkymättömänä ja huispauskuteissa
- lukematon määrä kuvia arkistoissa, koneella ja kaikkialla
- muutama itse tehty pinssi
- Feeniksin kilta tarra-albumi puoliksi täynnä (vain... )
-  Severus Kalkaros tarra Viisasten kivi albumista
- Viisasten kivi sieppi kirjoitusvihko
- Punainen koulureppu jossa kolmikko metsästää avaimia luudilla, vetoketjuissa salamat yms.
- Huispauspeli kortit
- Kaverini minulle tekemä Tonksin takki
- Feeniksin kilta paperikassi ja kirjanmerkki
- Roikkuva FK dvd mainos, jonka sain makuunista
-  Kaikkien leffojen liput (jossain)
 
Eipä kai muuta, luulisin ainakin ^^ tästä huomaa että omistan krääsää, mitään en kylläkään ole itse ostanut (paitsi takin maksoin itse, 3 dvd:n ostin omilla ja tarrat myös), koska rakas mummuni on ostanut ne kaikki :''D
But deep within my soul, I'm glad the times have changed
As long as rock and roll and the Chevys stay the same.

It was me and you and Chevy.

Yove

  • ***
  • Viestejä: 10
Vs: Rakkaat rojut
« Vastaus #35 : 17.08.2009 10:51:38 »
Omistan kaikki kirjat suomeksi ja englanniksi + 2 & 3 ruotsiksi. Sitten omistan yhen korttipelin, minkä äiti löysi joskus eurolla jostain :P
Ja dvd't 1-4. Eli ei oikeen mitään krääsää.

venomoth

  • Vieras
Vs: Rakkaat rojut
« Vastaus #36 : 20.08.2009 12:38:22 »
Tästä se lähtee, ensimmäinen viesti foorumiin kyseessä siis. :'D Asiaan, kirjahyllystäni löytyy Potterit ensimmäisestä viimeiseen suomeksi, sekä Siuntio Silosäkeen tarinat, ja elokuvat omistan myös.

krääsäksi luokiteltavat:
- AV & LP -pelit xboxille
- pari lautapeliä
- Potter -aiheinen laatikko ja joku lehtiteline
- sininen penaali, jossa lukee Harry Potter
- muutama juliste, mutta seinälle ne eivät ole päätyneet :''D
- pari itsetehtyä pinssiä
- 2x joku kirpparilta löydetty Harry -figuuri 8'D
- itsetehty luuta, heh
- taikasauva, totta kai

muuta en muista omistavani.
« Viimeksi muokattu: 20.08.2009 12:39:55 kirjoittanut venomoth »

sunnywolf

  • ***
  • Viestejä: 14
  • grr kissanainen
Vs: Rakkaat rojut
« Vastaus #37 : 20.08.2009 18:54:46 »
Tämähän on hauska topic  ;D

Listausta omista aarteistani:

- Kaikki kirjat suomeksi
- pari VHS-kasettia (Viisasten kivi ja Salaisuuksien Kammio)
- melkein kaikki ilmestyneet pelit joko PC tai PS2 versioin
- kaksi tarrakirjaa
- Luihuinen-avaimenperä laukussa
- n. 200 keräilykorttia
- pelikortit

näitä ennen oli myös julisteita, mutta vanhenemisen myötä ne jäi pois. :(

Mistä tätä tavaraa oikein tulee?  ;)
mörrimöykyt tanssii ja ruokopilli soi. :3

Deathwish

  • ELF
  • ***
  • Viestejä: 618
  • are you ready or not?
    • tumblr
Vs: Rakkaat rojut
« Vastaus #38 : 20.08.2009 19:33:03 »
Tässä on nyt jotain -kaikkia kun en todellakaan muista-:

- Kaikki kirjat suomeksi.
- Jästit ja taikuus -kirja.
- The Tales of the Beedle the Bard -kirja (englanniksi siis).
- Kaikki tähän asti ilmestyneet DVD:t.
- Viisasten kivi videona.
- Kaksi hiirimattoa.
- Kolme korttipeliä.
- Viisi pinssiä.
- _Paljon_ julisteita.
- _Paljon_ toiminta figuureja ym.. mitä nyt niissä mukana tulikin..
- Kaksi tarra-albumia + paaaaljon tarroja.
- Avaimenperä.
- Muki.
- 2-5 sekä Huispauksen maailmamestaruus kisat pleikka peleinä.
- Pahvikyltti (makuunista saatu).
- Joku ihme lelu kuolonsyöjä naamari+sauvahomma.
- Harry Potterin ilmestys -kirja.
- Lompakko.
- Poimittaislinja ja tylypahkan pikajuna pikkuauton tapaisina leluina.
- Kirjanmerkki.
- Palapeli.
- 4 postikorttia.
- Joku ihme storyteller figuuri Harrysta, ja vastaavan lainen missä on kolmikko ja Pörrö (tosin tämä jälkimäinen oli HIEMAN kärsinyt. esim. Harry puuttui kokonaa, ja oliko se että Ronilta puuttui käsi (jalka?) ja Pörröltä yksi korva ja kaulapannan piikkejä.. ym.)
- Paperikansio.
- HBP seinäkalenteri.
- PALJON muuta itsetehtyjä juttuja (luuta taikasauvoja, paita ym.ym..)

Enemmänkin olisi varmaan, noi nyt muistui mieleen.
« Viimeksi muokattu: 20.08.2009 19:34:53 kirjoittanut Deathwish »
if you die now, how would you feel about your life?

Penny L

  • Kukkaislapsi
  • *
  • Viestejä: 1
Vs: Rakkaat rojut
« Vastaus #39 : 22.08.2009 17:40:13 »
Mä oon aina kuvitellut, etten oo kovin materialistinen Harry Potterin suhteen. Tai siis en oo mitenkään tietoisesti keränny aiheeseen liittyen ku kirjat ja leffat, mutta kun asiaa rupesi oikeen ajattelemaan niin löytyyhän täältä kämpästä vähän muutakin. Eli ylimalkaisesti listattuna:

- kaikki kirjat suomeksi ja yhtä vaille englanniksi. Noita englanninkielisiä versioita oon lähinnä pyydelly lahjaksi.
- kaikki leffat
- kirpparilta löytynyt paita, jossa on kuvana luudalla lentävä Harry.
- pelikortit
- kaksi värityskirjaa (oon saanu lahjaksi kummatki, jostain syystä ovat vielä ilman värejä :'D)
- postikortteja
- tarroja
- taikasauvan mallinen mustekynä. Sain kylkiäisenä kun kävin ostamassa Feeniksin kilta -dvd :')
- The Tales of Beedle the Bard -kirja
- 1001 frågor om Harry Potters magiska värld -kirja
- The Science of Harry Potter -kirja

(Jotain saatoin unohtaa, mutta eiköhän tossa ollu ne tärkeimmät.)

Siskonpojalla on myös joku HP-aiheinen lautapeli, jonka oon luvannut periä sen jälkeen kun se ei enää hänelle kelpaa...