Kirjoittaja Aihe: Rakkaat rojut || keskustelua fanitavaroista  (Luettu 79637 kertaa)

repa

  • ***
  • Viestejä: 551
Vs: Rakkaat rojut || keskustelua fanitavaroista
« Vastaus #80 : 08.08.2016 06:24:37 »
Voi, mä en oo kova fanityttöileen tai kerään krääsää, mutta koska Potterit niin multa löytyy jopa jotakin!

Eli ne tärkeimmät: koko sarja suomeksi. <3

Niiden lisäksi ajankääntäjä kaulakoru, slytherin-huppari, joku ikianha pleikkapeli, ja koska Potter-studio niin lippuja sinne (käytettyjä), pari pinssiä ja tulossa on Potter-taulu, johon laitan kuvia studiolta, "Harryn kutsukirjeen Tylypahkaan" (niitä siis jaettiin siellä) ja muuta sälää tyyliin linnunsulkia. : D

Nää Potterit on ollu niin pitkään elämässä, että jopa minä olen onnistunut haalimaan jotakin, mikä on oikeasti ihan älytön ihme. Taikasauvan haluisin ihan hirmuisesti. Joko Luciuksen tai Bellatrixin, ylläri. Pitää varmaan tehdä itse, että saa järkevään hintaan. Ja sillon Bellan sauva on helpompi tehdä. Se vois mennä HP taulun yläpuolelle sit koristukseksi :'D

En usko, että älyttömästi tulen hankkimaan mitään sälää, mutta näillä nyt ainakin mennään. Pitäähän se potterpääkkyys näkyä jossain ees. : D

Virhrearvio

  • ***
  • Viestejä: 130
Vs: Rakkaat rojut || keskustelua fanitavaroista
« Vastaus #81 : 21.08.2016 11:21:32 »
Itelle fanikamaa on kertynyt vasta nyt, pitkän fanituksen jälkeen x) Nuorempana  en oikein osannut etsiä mistään mitään kivaa.
Löytyy tärkein eli kirjat suomeksi!! Osa on myös englanniksi. Äänikirjoja suomeksi sekä englanniksi, elokuvat ja suuri velhouskirja.
Koruina on ajankääntäjä kaulakoru sekä sieppi korvakorut sekä kaulakoru.
Vaatteina löytyy luihuisten huivi ja paita sekä korpinkynnen hanskat.
Sekä pinssejä.
Ohan sitä tullut keräilyä mukavasti kun nyt miettii x)
So give me just one chance
And one by one I'll prove you wrong

Nava

  • Mostly Harmless
  • ***
  • Viestejä: 150
Vs: Rakkaat rojut || keskustelua fanitavaroista
« Vastaus #82 : 21.08.2016 12:58:23 »
Oon niin kateellinen kaikille onnellisille ajankääntäjä-korun omistajille! Taidan kirjoittaa pukille tänä vuonna, jos oisin ollut tarpeeks kiltti... Miekään en nuorempana ostellut oikein mitään fanikamaa, ja nyt niitä ei tuu juuri missään vastaan. Nettikaupat oon selaillut läpi, mut haluisin päästä hipelöimään niitä. Enkä haluu ostaa mitään sen takia, et kyljessä lukee Harry Potter, vaan sen pitäis muutenkin miellyttää silmää. Ja jostain syystä mikään ei oikein miellytä.

Haaveena ois tehdä Potter-tauluja, joihin sen teeman piilottais jotenkin semi-hienovaraisesti. Mukitkin ois kivat, mut niitäkään ei löydy mistään. Ei ainakaan sellaisia, jotka kelpuuttaisin kaappiini. Mut ei kai posliinin maalaus niin vaikeeta voi olla...? :D Voi olla, et jää tekemättä, mut ainahan saa haaveilla.

Toivon kovasti, et Ihmeotukset ois fanituksen arvoinen juttu, ja että kaupat täyttyis sen julkaisun jälkeen kaikella kivalla fanikamalla. Eihän se tietenkään oo sama kuin Potter, mutta jonkun söpön Ihmeotus-pehmon voisin nurkkiini ottaa. :)
”Puhutaan vain jos on tarpeen.”  – Uppo-Nalle

Virhrearvio

  • ***
  • Viestejä: 130
Vs: Rakkaat rojut || keskustelua fanitavaroista
« Vastaus #83 : 22.08.2016 21:55:11 »
DemureKyl ajankääntäjiä pitäs löytyy koruina, pukille vaan listaan nii varmaan löytääkin. Ehkä emp:stä tai tilaamalla ulkomailta. Ite sain lahjaksi niin ei tietoa alkuperästä ^^
Mulla on yksi ihana muki!! (Unohdin ihan mainita) Löysin sen conista sattumalta, en ole ennen törmännyt. Jos käyt coneissa tai sulla on tuttuja jotka käy nii kannattaa ettiä jos löytäisit/ kysyä jos tutut löytäis :)
So give me just one chance
And one by one I'll prove you wrong

Ansa

  • runostaja
  • ***
  • Viestejä: 2 878
  • rakastettu
Vs: Rakkaat rojut || keskustelua fanitavaroista
« Vastaus #84 : 22.08.2016 22:58:15 »
Mulla on turhaa fanikamaa aika paljon, mutta tärkeimmät kaksi on jokapäiväisessä käytössä; LotR Arwenin iltatähti riipus ja Amazing Book Is Not On Fire (okei, se on niin uusi että varmaan on uutuudenviehätystä tämä vielä.)

Potterkamaa en ees laske fanikamaks. :D Tai siis... kyllähän multa löytyy kirjat moneen kertaan suomeks ja enkuks ja kaikki oheiskirjat (Huispaus kautta aikojen, Ihmeotukset ja niiden olinpaikat, Legenda, The tales of Beedle the Bard etc...)

Fanikama! <3

-Ansa


kirjoittelen runoja ja tunnelmoin

Eririn

  • valomiekkalesbo
  • ***
  • Viestejä: 956
  • Jedi like my father before me
    • lesbian with a sword and a grudge
Vs: Rakkaat rojut || keskustelua fanitavaroista
« Vastaus #85 : 30.08.2016 17:49:48 »
Multakin löytyy fanikamaa, niin Potterkamaa kuin muutakin. King's Crossin Harry Potter -kaupasta tuli toukokuussa hommattua Puuskupuh-haalarimerkki ja -kaulakoru (olisin varmaan kaulaliinankin hommannut, mutta se oli törkeän hintainen, että kudon mieluummin sitte itse), ja sitten on totta kai kirjat. Potter-legojakin on kertynyt lapsuuden ajalta melkoinen määrä, ja Tylypahka on edelleen esillä ikkunalaudalla. Samoin mulla on myös Hobitti/LotR-legoja, jotka olen itse asiassa hommannut aikuisiällä (Repunpää, Synkmetsä, Erebor ja Moria). Hobitti/LotR-kamaa on muutakin, kuten Filin sinettisormus, Tauriel Funko Pop -figuuri, LotR-leffat kahteen kertaan (teatteriversiona ja pidennettynä), Hobitti-leffat, Thorinin avain ja mitä kaikkea onkaan kertynyt. Sama juttu myös Star Warsin kanssa, kaikenlaista kertyy kun on fanityttöilykohtaus.

Rakkain esine on kyllä se Filin sinettisormus, käytän sitä päivittäin kaulakorussa (koska sormeen se on hitusen liian iso). Sen kanssa on leikitty Klonkkua ja sihisty "Myyyyy preciouuuusssss" kerran jos toisenkin xD

Välillä tulee kyllä mietittyä, että mihin hemmettiin sitä on taas rahoja pistetty, mutta toisaalta en kadu ainoatakaan fanikamaa mitä multa löytyy. Ne on kaikki omalla tavallaan rakkaita ja samalla ne kertoo paljon mun elämästä.

(Mietin kyllä vähän, että mitähän mun lapset, jos sellaisia joskus saan, tulee niistä ajattelemaan xD)
We had each other. That's how we won.

Waulish

  • rohkupuusku Nedric ♡
  • Administrator
  • *****
  • Viestejä: 8 740
  • ”Mutta totta kai sitä munnaaki pittää olla.” #50
Vs: Rakkaat rojut || keskustelua fanitavaroista
« Vastaus #86 : 09.08.2017 22:55:33 »
Minä omistan aika vähän fanikamaa, mutta tänään en kerta kaikkiaan voinut vastustaa heräteshoppailua, kun Worldconissa oli kaikkea ihanaa esillä ja myynnissä! Sieltä tarttui mukaan Harry Potter -muki, joka vaihtaa väriä lämmön vaikutuksesta. Normaalitilassa se on ulkopuolelta tumma ja siinä kulkee pienet jalanjäljet ja lukee "I solemnly swear that I am up to no good", mutta kun siihen kaataa kuumaa nestettä, se muuttuukin vaaleaksi ja siihen ilmestyy kelmien kartta. Ihmeellistä taikuutta, olin ihan fiiliksissä äsken kun leikin tuolla mukilla! ;D Väriä vaihtavat mukit sinänsä ovat tuttu juttu, arvelen nähneeni tuollaisen Potter-version ennenkin ja tuollainen varmaan aika monelta Potter-fanilta löytyy, mutta olen silti ihan onnessani siitä. Ihana piristys arkeen. ♥

Ostin myös TARDIS-matkamukin, jossa on silikoninen kansi. Sekin on superhyperhieno, enkä malta oottaa, että pääsen kanniskelemaan sitä ympäriinsä. Apua, kuinkakohan paljon minä vielä ehdin törsätä fanikrääsään tämän conin aikana... ::)


lately I’ve been looking hard
where is my love, where is my luck, where is my faith


my reason to die another day

Fairy tale

  • ***
  • Viestejä: 2 802
Vs: Rakkaat rojut || keskustelua fanitavaroista
« Vastaus #87 : 23.08.2017 12:49:57 »
Viimeisin fanikamani on itselleni synttärilahjaksi ostamani lippis. Halusin jonkun Lontoo-aiheisen lätsän ja netistä tilasin mustan lippiksen jossa lukee 221B.
Olen saanut huomata, että eipä ole kyselty perään mitä hittoa se meinaa. Minulla on sen verran ikää (lue: kaksi kertaa niin paljon kuin monilla Finiläisillä) että ei minun ikäisistäni monikaan fanita juttuja ihan tällä tyylillä. Sitten on omat fantasiaporukkani, jotka ymmärtävät jutun juuren samantien. Lippis on mukanani tällä hetkellä melkein aina.

Kirjahyllyäni koristaa Tardis, joka on rahalipas. Sinnehän mahtuu miljoonia, eikä se tule koskaan täyteen. Ei vaineskaan, kyllä sitä on rahantarpeessa tyhjennelty.
Kirjahyllyni on muutenkin hieman poikkeava koristeiltaan. Sieltää löytyy pieniä pehmoleluja, täytetty orava ja fanikamoista kolme pientä LOTR/Hobitti -legosettiä. Haaveilen vielä yhdestä isommasta legosetistä, jossa on Repunpää, Bilbo ja 5 kääpiötä. Bilbo-lego mulla jo on, mutta kääpiöitä ei vielä yhtään. Klonkku löytyy ja haltioita ja Gandalf.

Vaatteita mulla on itse tehty haltiaviitta ja rapakon takaa tilattu Bofurin hattu. Ja olenpa tehnyt ihan omin kätösin 40 paunaisen pitkäjousen punatammesta. Toimii muuten oikein hyvin. Sillä metsästetään örkkejä, puput ja oravat jätetään rauhaan. Tein itselleni aikoinaan luihuisen kaulahuivin ja samanväriset villasukat. Villasukat on muuten edelleen ahkerassa käytössä.

En osaa kirjoja ja filmejä ajatella fanikamoiksi, mutta niitäkin löytyy. TSH ja Pottereista 2 viimeisintä kirjaa englanniksi. LOTRit ja Hobitit kaikki extended-versiot täyttävät hyllyäni, kuten myös sountrakit näistä. Löytyy multa pari Keski-Maa julistettakin, joista toinen on makuuhuoneen ovessa. Ovi on kyllä yleensä auki, joten juliste jää piiloon.

Pirates of the Caribbeanista löytyy leffat 1-3 ja soundtrakit 1 ja 3. Tästä päästääkin Hans Zimmerin musiikin fanittamiseen ja sitä kautta siihen, että hänen musiikkiaan löytyy myös piirrosanimaatiosarjasta Madagascar, joka on mielettömän ihana fanitettava piirretty. Leffat löytyvät hyllystäni (vaikka lapsia mulla ei olekaan). Ei siihen muksuja tarvita...

Crys

  • Taivaanrannanmaalari
  • ***
  • Viestejä: 4 503
  • inFINIty
    • Listaukseni
Vs: Rakkaat rojut || keskustelua fanitavaroista
« Vastaus #88 : 23.08.2017 13:37:49 »
Heh, mullahan on oikea hylly omistettu HP-kamalle, enimmäkseen asteettisesti vihreää ja hopeaa roinaa olen sinne kasannut :D Siellä mulla on kaikki hp kirjat, Severus Kalkaros funko-hahmo, syömäpuikoista+kuumaliimasta+maalista itsetehtyjä taikasauvoja sekä luihusen vaakuna kehystettynä. Viiimekesän Lontoon reissulla tarttui mukaan paljon HP-kamaa: Luihuisen huivi (josta muuten tein pesän sille snape funko hahmolle :D) ja medaljonki, sekä pikkukrääsää jotka on kaikki myös sillä hyllyllä. Samalta reissulta sattui mukaan myös pokkarin kokoinen pienoismalli Tardis ja game of thrones vihkonen, johon en ole vielä kehdannut raapustella mitään. Eipä mulla sitten kai muuta ole, niin no Dean Winchester funko-hahmo. Ikuisena haaveena on myös joskus hankkia Castiel (jotta voisin laittaa sen pussailemaan Deanin kanssa), mutta se pitäisi melkeinpä tilata netistä enkä ole saanut sitä aikaan (en luota nettikauppoihin).

Never underestimate the power of fanfiction

Odo

  • Sankari
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 12 492
  • 707
Vs: Rakkaat rojut || keskustelua fanitavaroista
« Vastaus #89 : 23.08.2017 23:42:45 »
Minä oon varmasti kirjottanut tänne joskus, mutta tulenpa toisenkin kerran. Voi fanikamat. <3 Omistaisin huomattavasti enemmän, jos en katselisi kukkaroani niin usein surumielisenä. Pidän esineistä ja olen jonkun sortin materialisti, mutta siihen nähden, mulla on aika vähän tavaraa loppujen lopuksi. Eniten harmittaa se, ettei Potter-kamaa ole kovin paljoa, mutta ehkä asia korjaantuu tulevalla Lontoon reissulla. Eli katsellaan kahden viikon päästä, mikä on tilanne. :D

Tällä hetkellä Potterista omistan taikasauvan, kuoleman varjelukset kaulakorun, (omistin ajankääntäjänkin, mutta annoin sen pikkusiskolle). Sitten tietysti kirjat ja leffat, mutta niitä ei nyt lasketa. Niin ja tietysti löytyy luihuisen tupahuivi ja luihuisen kravaatti! Kirjahyllyn päällä nököttää myös pöllöpehmolelu, vaikkei se "virallinen" Potter-krääsä olekaan! TSH:sta minulla on aarteideni aarre eli Sormus! Se on vielä EMP:n joku rajoitettu painos ja aivan ihana.

Sitten päästäänkin figuurikokoelmaan, olin näihin joskus hulluna, nykyisin olen kiinnostunut vain Sephirotheista ja Cloudeista, mutta uusia en ole aikoihin hankkinut. Kirjahyllyjen päällä on siis kolme erilaista Sephirothia (Kingdom Hearts, FF VII: Advend Children ja Dissidia 12), kaksi Cloudia (Kingdom Hearts, Dissidia 12), Jack Sparrow, FMA:sta Winry, Ed, Alphonse, Maes, Envy. One Piecestä Nico Robin, Hellsingistä Integra. Pehmoleluna tietysti kätyri-Bob ja FF VIII:n Squall Leonhart.

Eikä pidä unohtaa, että hamstraan töistä leffajulisteita (t. videovuokraamon täti), mutta tällä hetkellä noita ei ole seinille. Uudelle kämpälle varmaan ripustan Kaunotar ja Hirviö-leffan julisteen, mutta muuten ei varmaan tuollaisia tule laitettua. Haaveissa olisi Westerosin tai Keski-Maan kartta. Ja ylipäätään GoT-sälää niin maan perkeleesti. :D Siitä sarjasta mulla on kuitenkin sohvatyynyt, Stark ja Targaryen, mitkä on aika jees. Ja niin on mulla Bertie Bottinkin joka-maun-rakeita, siis Potteria.

Että sellaista ja Lontoosta varmaan paljon kaikkea lisää. Nyt pinnalla on GoT, joten siitä varmaan ja tietysti sitä Potteria. Ja ikuinen haaveeni on saada iso Ace-figuuri One Piecestä. Olen kuolannut sitä jo liian monessa conissa, että varmasti vielä joku päivä ostan sen. ♥


“People can have lovers.
They can have friends. They can be together.
But when you think about it,
you’ll see that originally, we’re alone.”

Fredu

  • Luihuisnörtti
  • ***
  • Viestejä: 1 009
    • Mieleni on maalaus
Vs: Rakkaat rojut || keskustelua fanitavaroista
« Vastaus #90 : 28.08.2017 07:24:33 »
Omistan kokonaisen kirjahyllyn Pottereille pyhitettynä. :D Tässä hieman vanhentunut kuva, tuohon on tullut yksi taulu lisää, kirjanmerkkejä puuttuu, GameBoy Color!Viisasten kivi puuttuu, Luihuishanskat, Luihuishuivi, Luihuisen logolla varustettu nahkakantinen muistikirja, yksi pipo, yli kymmenen paitaa, kahdet sukat, yksi muki ja yksi hologrammijuliste. Keräilen siis Pottereista fanikamaa ihan hulluna ja jos olisin miljonääri, posti laulaisi koko ajan. (Joku linkkasi aikaisemmin sen Noble Collectionin linkin ja kirjaimellisesti itkin, HALUAN KAIKEN!) Mikään muu fandom ei ookkaan sitten saanut mua yhtä hulluksi tuon oheistuotteiden määrän suhteen. Olisihan se kiva omistaa The One Ring mutta en sitä ainakaan vielä ole hommaamassa.

Ai niin joo, onhan mulla Assassin's Creed -taskukello. :'D

Fairy tale, kadehdin tota sun TARDISia! Minäkin tahdon!
Avatar: Beauty Enchants
hiphei, hurraa, nyt ei surra! pienet on konstit nää: jos joskus täytyy huolia olla, tuntuu pahalta, itkettää, itke kyyneleet sovinnolla,
ei ne silloin sisälle jää
~*~
Hävisin pelin

Eririn

  • valomiekkalesbo
  • ***
  • Viestejä: 956
  • Jedi like my father before me
    • lesbian with a sword and a grudge
Vs: Rakkaat rojut || keskustelua fanitavaroista
« Vastaus #91 : 09.01.2018 00:46:16 »
Taas on fanikamaa kertynyt, just nyt Star Wars -kamaa. Tänään hain postista EMP:stä tilaamani The Last Jedi -paidan, jossa on etumuksessa Rey, Finn, Poe, Rose ja Chewie, ja takana kirjotettuna kaikki leffat ja niiden ilmestymisvuodet. Ja se on vielä mu vuosia himoitsema cold shoulder -paita <3 (ja siis hommasin sen aika paljon sen takia, että kerrankin siinä on mun suosikit, eikä ainuttakaan avaruusuusnatsia)

Kirjahyllyssä puolestaan on Rey, Finn ja BB-8 Funko Popit. Nyt kun sais vielä aikaseks hommattua Poen ja Rosen niin oisin kokoelmaan tyytyväinen^^ no, miksei Leia, Luke, Han ja Landokin voisi sitä koristaa. Pitää kattoo mihin rahat riittää. Mutta sanoisin, että keskityn Star Wars -kamaan, se on kumminkin mun isoin aktiivinen fandom just nyt.
We had each other. That's how we won.

Angelina

  • Stark-Rogers
  • ***
  • Viestejä: 6 480
Vs: Rakkaat rojut || keskustelua fanitavaroista
« Vastaus #92 : 09.01.2018 01:05:39 »
Eikä pidä unohtaa, että hamstraan töistä leffajulisteita (t. videovuokraamon täti), mutta tällä hetkellä noita ei ole seinille. Uudelle kämpälle varmaan ripustan Kaunotar ja Hirviö-leffan julisteen, mutta muuten ei varmaan tuollaisia tule laitettua. Haaveissa olisi Westerosin tai Keski-Maan kartta.

Ooo unelma! Jos oisin videovuokraamon täti niin veisin varmaan kaikki leffajulisteet itelleni! Olin pitkään niiiiin kateellinen mun serkun mahtavanupealle Darth Vader-julisteelle, jonka sen porukat oli napanneet sille jostain. (toki typerä mieheni vihaa Star Warsia, joten en sitä seinälleni saiskaan...) Keski-Maan kartta ois kyllä aivan mahtava, kiitos vaan tästä ideasta :'D Pitääkin ruveta etsimään!

Mulla on yllättävän vähän mitään fanikamaa siihen nähden, millainen ihkuttajanörtti olen. Mulla on muutama lahjaksi saatu Star Wars-muki, jotka on kyllä kovassa käytössä, samaten kun muutama aiheeseen liittyvä paita (mm. R2D2 ja BB-8). Potter-kamaa mulla ei kirjojen ja leffojen lisäksi ole mitään, mikä on itseasiassa aika yllättävää. Legolas-julisteita mulla oli joskus, mutta niistä oon kyennyt luopumaan tullessani "aikuiseksi". Hoh. Eihän mulla oikeesti ole mitään leffa/kirja-aiheista fanikamaa! Suurin osa mun fanikamoista liittyy lätkään, sillä niitä löytyykin sitten kaulahuiveina, pipoina, pelipaitoina...


ava & bannu © Inkku

Fiorella

  • ***
  • Viestejä: 5 703
  • Hyvän tuulen kotisatama
    • https://archiveofourown.org/users/Fiorelle
Vs: Rakkaat rojut || keskustelua fanitavaroista
« Vastaus #93 : 23.08.2018 22:40:21 »
Olen joitakin noita HP-legosettejä nähnyt mutta tuo linna on kyllä melkoinen! Ja vielä nuo perustajat mukana, aika hieno lisä kokonaisuuteen. Katselin että ihanat nuo siirtyvät portaat ja tutut kohtausten tapahtumapaikat. Melkoinen on kyllä hintakin! Kuinkahan moni tuollaisen todellisuudessa raaskii ostaa... ;)

Minä en ole kovin suuri fanitavaran kerääjä, mutta sen myönnän, että Daryl Dixon (TWD) -tavaraa on jotenkin tullut kyllä hankittua. Coraline -elokuvaan ja kirjaan liittyvää tavaraa voisin melkein sanoakin keräileväni, samoin Lilo&Stitch -juttuja. Minulla on yksittäisiä esineitä eri fandomeista, mutta olen päätynyt niihin lähinnä, koska ne ovat kiinnostaneet esineinä itsenään.

I´m kind and caring Hufflepuff!
~ Iltakävelylle Fiorellan ficcitarhaan? ~

Resonanssi

  • ***
  • Viestejä: 1 013
  • Seamus Finnigan + Theodore Nott = <3
Vs: Rakkaat rojut || keskustelua fanitavaroista
« Vastaus #94 : 19.04.2019 01:06:35 »
Oli pakko tulla päivittämään, että nyt olen hankkinut lisää luihuis-vaatteita koulupukuun ja tilannut Seamus Finniganin sauvan  ;D Mitä muuta tyttö voisi toivoa...
Seamus Finnigan <3 Theodore Nott
http://www.finfanfun.fi/index.php?topic=15036.0

Ansa

  • runostaja
  • ***
  • Viestejä: 2 878
  • rakastettu
Vs: Rakkaat rojut || keskustelua fanitavaroista
« Vastaus #95 : 16.02.2021 14:33:15 »
Äh, fanikama! ♥️

Mulla on;

Harry Potter;

-Hedwig figuuri koristeellisessa lintuhäkissä
-Bertie Bottin jokamaunrakeita emalisessa näköisrasiassa
-Tylypahka taulu, minkä tuttava maalasi
-Pop up joulukalenteri
-Farkkuliivi, missä on koko selän kokoinen pimeydenpiirto
-Pimeydenpiirto t-paita
-Ystävän huovuttama Voldemort figuuri
-Skottiruutuisen_aamutakin neuloma autenttisen näköinen paksu Luihuisten tupahuivi ♥️
-Pinssejä
-Avaimenperiä
-Tylypahkateemainen nahkalaukku
-Pari kahvimukia
-2019 ja 2020 Lego joulukalenterit
-Pari minifiguuria
-Punakultainen puuarkku omalla nimellä
-Flanellikauluspaita missä selässä Luihuisen vaakuna
-Musta Avada Kedavra, Bitch t-paita
-Pimeyden voimilta suojautuminen peli
-PS pelejä
-Tupapelikortit
-Bellatrixin kuolonsyöjänaamio
-Tom Riddlen päiväkirja
-Basiliskin hammas
-Kuvitettu pop up viisasten kivi
-Kirjat
-Huispaus kautta aikojen
-The tales of Beedle The Bard
-Fantastic Beats The original screenplay
-Taikuuden historia
-HP Trivial pursuit

Doctor Who:

-Tardis mekko
-Kaudet 1-7
-The husbans of River Song
-The Legends of River Song
-Time lord Fairy tales (16 kirjaa)
-11th muki
-River Song figuuri
-Dalek figuuri

Pokemon:

-Charmander pehmolelu
-Julisteita
-Pipo
-Psyduck kahvimuki
-Pokemon Monopoly

« Viimeksi muokattu: 16.02.2021 15:14:04 kirjoittanut Ansa »


kirjoittelen runoja ja tunnelmoin

mursuhilleri

  • vihertumpelo
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 3 198
  • kahvia koneeseen
Vs: Rakkaat rojut || keskustelua fanitavaroista
« Vastaus #96 : 16.02.2021 15:00:31 »
Nyyh! Oon niin kateellinen kaikille, joilla on hirveästi fanikrääsää :P Onhan mullakin jonkun verran jotain, mutta sydämeni halajaa lissää <3

Mun most precious aarre on puuskupuhin tupahuivi, jonka Crys toi mulle Lontoosta sieltä Harry Potter studiolta. Mulla iski melkoinen sydänkohtaus kerran, kun se jäi yhteen ravintolaan! Onneks oltiin vasta parkkipaikalla niin ehdin juosta sinne meidän pöytään nappaamaan sen takaisin <3

Sit mulla on avaimissa killunut jo 7-8 vuotta, nykyään melko kärsineen näköinen kuoleman varjelukset -avaimenperä, jonka oon ostanut teininä Lontoon Harrodsista. Sieltä ostin myös kolmen kirjan paketin, missä on Siuntio silosäkeen tarinat, Huispaus kautta aikojen ja Ihmeotukset ja niiden olinpaikat.

Kirjoista puheen ollen! Mulla on mustakantiset Potter-pokkarit, ja nyt hiljan keräsin uudet 20v-juhlakantiset kovakantiset Potterit. Sitten oon alkanut just keräämään enkkupottereita puuskupuh-kansilla! Mulla on vasta kyllä kolme ekaa. Siinä taitaapi olla mun Potter-kirjat.

Sit mulla on funko pop -figuureja Voldemort (jonka oon saanut taas Crysiltä, oisko ollut joululahjaksi), sitten Daryl Dixon ja sellainen avaimenperä-funko Aragorn. Ajattelin jossain vaiheessa, että alan keräämään niitä, mutta totesin sen puuhan turhan kalliiksi ja tilaavieväksi :D Aion kyllä kerätä lisää jos tulee vastaan jotain kivoja, mutta en nyt varsinaisesti ala keräilemään.

Sit mulla on kolme (?) Potter-kahvikuppia! Joista kaksi vaihtaa väriä kun laittaa kuumaa nestettä. Toinen niistä joutui kerran vahingossa astianpesukoneeseen ja se värinvaihtoefekti vähän meni pilalle :(

Onko mulla muuta? Ei varmaan. Ei tuu mieleen ainakaan. Tietty mun kuoleman varjelukset -tatuointi <3 Joskaan se ei oo fanikrääsää, mutta enivei :D

Haluaisin ihan hirveästi jotain Potter-vaatteita tai -asusteita! Ei oo tullut ostettua, kun ne on aika hintavia kuitenkin.

Salem

  • Vieras
Vs: Rakkaat rojut || keskustelua fanitavaroista
« Vastaus #97 : 16.02.2021 17:12:33 »
Futisjuttuja on jonkun verran kertynyt :D Aarteina on neljä eri pelipaitaa, ja vaikka ne olivat meikäläisen budjettiin nähden tosi isoja ostoksia, niin kyllä ne vieläkin tuossa seinällä roikkuessaan laittavat hymyilemään. En seurannut ollenkaan futista noin 3-4 vuoden aikana mielenterveysongelmieni takia, mutta silloinkin ne tuntuivat tärkeiltä tavaroilta.

Mulla on myös jonkin verran FC Barcelona- ja Bayen München-fanituotteita. Löytyy säästöpossua, avaimenperää, magneettia, muistikirjaa, kolikkokukkaroa, kirjoitussettejä ja huivi siitä ainoasta Barcelona-ottelusta, jonka olen nähnyt. Barcelonaa joskus kannatin varsin intohimoisesti. Bayern Münchenin tuotteita olen ostanut matkamuistoina paikan päältä, kun heidän kotikaupunki on itselleni tärkeä paikka.

En ole koskaan itse ollut Espanjassa, vaikka aikoinaan oli unelmana mennä näihin futismestoihin :D Mulle ovat kuitenkin paikan päällä käyneet kaverit tuoneet jotain juttuja, ja jotenkin kuristi kurkkua hyvällä tavalla, kun tuijotti sitä fanituotetta, ja mietti miten kaveri, joka ei ollenkaan seuraa lajia, oli onnistunut valitsemaan sen oikean jutun. ♥