Kirjoittaja Aihe: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all  (Luettu 221552 kertaa)

Sarveiskalvo

  • ***
  • Viestejä: 177
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #540 : 23.07.2017 21:46:35 »
Huomasin tänään ihan puolivahingossa PoGon avatessa, että legendaariset olivat tulleet peliin, kun läheisellä gymillä oli Articuno. Paikalle mennessä siellä oli jo iso lössi väkeä ja ehdin justiinsa mukaan meinikeihin. Saatiin Articuno melko helposti kukistettua, mutta palloon se ei kyllä jäänyt, vaan vei kaikki mukanaan. :/ Sain kuitenkin lopulta muilta raideilta sekä Articunon että Lugian, nyt on molempia yksi kappale! Yhteensä piti osallistua neljään raidiin, jotta sain kaksi lintua. Tosi harva raideilla olija tuntui saavan noita jäämään, valtaosalla veivät vain kaikki pallot mennessään.

Tänään tuntui kyllä olevan paljon väkeä liikenteessä, mutta varmasti into vähenee nopeasti. Itsellänikin on nyt vähän se fiilis, että kun molempia ne yhdet sain, niin en välttämättä enää jaksa mennä turhaan kuluttamaan pokemonejani ja hermojani. On meinaan melkosen tuskastuttavaa, kun viimeisenkin pallon heittää ja Articuno sen torjuu. :D
"I'm surrounded by idiots." - Scar

Fiorella

  • ***
  • Viestejä: 5 723
  • Hyvän tuulen kotisatama
    • https://archiveofourown.org/users/Fiorelle
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #541 : 23.07.2017 22:02:43 »
Minäkin näin molemmat uudet pokemonit tänään. Harmi kyllä toiselle raidille tuli vain neljä ihmistä, toiselle siirryimme yhdessä kun se oli aika vieressä, ja siellä tuli isompi jotain 15 hengen porukka, joka kylläkin päihitti sen Lugian, mutta vain yksi sai sen napatuksi. Enkä se ollut minä. ;)

On jotenkin todella hämmentävää osallistua tuollaisiin isoihin raideihin. Minulle tämä oli vasta toinen kerta.

Mutta hei, paljon noita legendaarisia otuksia hyödyllisempi juttu tuli havaittua vahingossa! :D Nyt on taas lyhyempi kävely buddy-pokemoneille ja samoin munat hautoutuvat vain murto-osassa aikaa. :D Eli nyt liikkeelle, jos on joitain joille haluaisi saada lisää candyja. :D

I´m kind and caring Hufflepuff!
~ Iltakävelylle Fiorellan ficcitarhaan? ~

Larjus

  • IƧƧИA
  • ***
  • Viestejä: 6 598
  • En kaipaa kirjoituksiini (negaa) kritiikkiä tms.
    • twitter
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #542 : 23.07.2017 22:50:18 »
Itse vedin tänään perusrundiani, ja yhdellä salilla näkyi Lugia... No, kun menin sinne, siellä oli raid-porukkaa, jotka oli juuri taistellut sen raidin ja just ottamassa Lugiaa kiinni T___T Myöhästyin siis, ja kyllä ketutti. Siitä porukasta vissiin vain muutama sai lopulta Lugian, eli ei oo tosiaan mikään helppo. Lievästi sanottuna kyllä ärsytti, koska jos olisin ollut aiemmin liikkellä, olisin ehtinyt tohon raidiin mukaan >:(

Yhdellä läheisellä salilla näkyi myös Articuno, mutta sinne en viittinyt edes kävellä, kun sielläkin olis salee just porukka raidia lopettelemassa.
お~ラスティ
ファンタスティック
頭の中

Karma91

  • Sassmonster
  • ***
  • Viestejä: 416
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #543 : 23.07.2017 22:53:01 »
Haa, kävin iltalenkillä hautomassa munasiani, mutta eksyin myös yhdelle Articuno raidille. Viitisen minuuttia venailtiin että saatiin raidiporukka kasaan ja Articunon tiputtaminen osottautui paljon helpommaksi kuin Lugian. Lugialla toki isompi CP noissa raideissa muutenkin, mutta Articunon pääisku teki paljon vähemmän damagea. Mulla jäi puolet monneista henkiin tuossa taistossa. Articuno jäi minullakin palloon, eli legendaaristen raidien saldo on nyt 2/2. Varmaan seuraavassa raidissa jää monni saamatta, kun todennäköisyyksiä miettii, mutta onpahan nyt molempia yksi.

Fiorella

  • ***
  • Viestejä: 5 723
  • Hyvän tuulen kotisatama
    • https://archiveofourown.org/users/Fiorelle
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #544 : 24.07.2017 15:10:09 »
Tänään sain kaksi Articunoa. :) Mutta parhainta raideissa oli kyllä se, kun kuulin yhtäkkiä sivusta sanottavan: "Tiesin, että Fiorella on keltainen!"  ;D Koska se ei ole pokemon-nickini. Olipa hauska törmätä vanhaan finikaveriin noin sattumalta.

Muutenkin on sekä hämmentävää että hauskaa, kun ihmiset kokoontuvat noihin raideihin. En ole mikään ujo, mutta ensin tuntui että onpa outoa liittyä vieraiden ihmisten porukkaan. Mutta nyt en enää niinkään sitä hätäile, kun ilmeisesti eivät nuo toisetkaan toisiaan välttämättä tunne, kunhan nyt vain tulevat paikalle yhtä aikaa. On hullunkurista, vähän niin kuin näkisi unta, kun katsoo miten aikuiset ihmiset juttelevat pokemoneista. ;) Mutta ainakin siitä tulee sellainen tunne, että en ole yksinäni ainut höpsö täti joka tuolla kaupungilla viipottaa puhelintaan katsellen. ;)

Olipa hyvä, kun on tarvinnut kävellä vähemmän kuin ennen. Munia on hautoutunut paljon (tosin ei niistä ole tullut yhtään hyödyllistä tai erikoista, vaan ihan tavallisia vain) ja nyt tarvitaan enää yksi candy ja sitten saan muutettua vihreän ötökän punaiseksi.  :D

I´m kind and caring Hufflepuff!
~ Iltakävelylle Fiorellan ficcitarhaan? ~

Fiorella

  • ***
  • Viestejä: 5 723
  • Hyvän tuulen kotisatama
    • https://archiveofourown.org/users/Fiorelle
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #545 : 31.07.2017 21:21:00 »
Hihii, sain Tyranitarin raidilta. :) Kävi myös kerrankin tuuri munan kanssa ja sain siitä Grimerin, joka minulta puuttui.

Nyt tilastoni Pokedexissä on 221 erilaista ja 236 nähtyä. :)

Puuttuu enää 25 pokemonia että lista olisi täysi. Vau! :) Ja osaa niistä kai ei edes Suomesta saanutkaan. Huomenna kai tulee joku uusi legendaarinen pokemon. Minulta puuttuu vielä se Lugia. Tänään olisi ollut raidi lähellä, mutten kerinnyt siihen, kun tuli muuta menoa.

I´m kind and caring Hufflepuff!
~ Iltakävelylle Fiorellan ficcitarhaan? ~

Sarveiskalvo

  • ***
  • Viestejä: 177
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #546 : 31.07.2017 22:25:39 »
Mulla on ollut kyllä huonoa raidonnea. Olen nyt käynyt neljännä Tyranitar-raidilla, mutta ei ole yhteenkään jäänyt kiinni. Articunoa olen yrittänyt seitsemän ja Lugiaa viisi kertaa, mutta molempia olen saanut kiinni vain yhdet ainoat. Toivon, ettei tämä jatku nyt ihan samanlaisena, Moltres olisi kiva saada kiinni, mutta sen jahtaamiseen mulla ei nyt ole yhtä paljon aikaa kuin Articunoon. ^^'

Hyvänä puolena sentään noissa raideissa on isot XP-määrät ja rare candyt, niillä sain pari puuttuvaa pokemonia kehitettyä. Paljon on vieläkin kyllä kehitettävää, menen dexiä järjestyksessä läpi ja pääsin vasta nyt ulkoiluttamaan Chikoritaa. Hitaasti mutta varmasti!

Oho, eipä sulta kyllä Fiorella puutu montaa! Mulla on dexissä vielä kasakaupalla tyhjiä kohtia.
"I'm surrounded by idiots." - Scar

Karma91

  • Sassmonster
  • ***
  • Viestejä: 416
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #547 : 01.08.2017 17:35:07 »
Ensimmäinen Moltres on nyt pyydystetty! Ehdin jo säikähtää kun peli jäi jumiin ja jouduin käynnistämään sen uudelleen. Pääsin kuitenkin sisälle, mutta omaa poksua ei kuitenkaan näkynyt missään, joten en juuri saanut omalta osaltani autettua tiimiä. No, seitsemällä ja puolella pelaajalla kuitenkin alas ja toiseksi viimeiseen palloon jäi. Oli vieläpä hyvä yksilö, sillä IV on 93 ja ihan hyvät iskut tuli, vaikka Overheat olisikin Fire Blastia parempi.

Mun Dexi on tällä hetkellä 232 napattua ja 236 nähtyä. Unown puuttuu vielä, samoin Pupitar, Hitmontop ja Sunflora, kun en oo vieläkään saanut toista sunstonea  ::)

Tuittu

  • ***
  • Viestejä: 414
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #548 : 01.08.2017 22:21:15 »
Minullapa onkin dexissä 235 eli kaikki paitsi Unown ja alueelliset. Nähtyjä on 240, eli kaikki paitsi Corsola. Moltresia piti yrittää tänään neljä kertaa ennen kuin sain napattua. Siihen oli paljon vaikeampi osua kuin Lugiaan ja Articunoon. Minun Moltresillani on Overheat, mutta iv on vain 87.

Odo

  • Sankari
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 12 543
  • 707
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #549 : 01.08.2017 22:44:16 »
Minä kerkesin osallistua vain kahdelle Articuno raidille, enkä kummastakaan saanut napattua. Toivon, että Articuno palaa vielä raideille jossain vaiheessa, koska tuo aika oli yksinkertaisesti aivan liian lyhyt, että kaikki olisivat voineet ehtiä osallistua raideille saati sitten saada sitä vielä kiinni. Kuulin raideilla, että joillain on vaikka kuinka niitä, mutta ovat juosseetkin pirun monella raidilla. En käsitä, mistä ihmiset repii aikaa juosta noiden perässä. :D

Lugiaakaan en oo saanut napattua, enkä Pokemonia ole tänään pelannut kuin ihan lähiympäristössä, missä ei Moltres raideja ole ollut niin en ole päässyt yrittämäänkään. En tiedä, kerkiänkö raideille senkään suhteen, mutta haluaisin sen tosi kovasti, niinkuin halusin Articunonkin. Jos peliin vaan ei halua syytää rahaa saa koettaa ainoastaan kerran päivässä, eikä noi jää edes joka kerta kiinni, niin aika mahdottomalle näyttää. Kun edes joka päivä en pääse osallistumaan ja niinä päivinä kun pääsen on se kerta. Articunoa pääsin kokeilee kahdesti vain siksi, että raidit oli vierekkäin ja sattui olemaan se sata kolikkoa. :/

Dexistä puuttuu niin paljon kaikkea, etten viitsi edes katsoa. :D Olen vissii vähän huono pelin kanssa, kun level 25 ja mulla ei ole juuri mitään Pokemoneja ja ainoastaan yksi yli 2000cp:n monnikin. Gyaradoksia on pelaajilla ollu alusta lähtien, omat madikarp candyt on ehkä 250 jne. Oon jotenkin tosi jäljessä koko pelin kanssa. ;D
“People can have lovers.
They can have friends. They can be together.



But when you think about it,
you’ll see that originally, we’re alone.”

Kosmik

  • ***
  • Viestejä: 3 891
  • ava © Ingrid
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #550 : 02.08.2017 16:33:30 »
Odo, ei mullakaan ole ensimmäistäkään legendaarista, kun aika ei vaan riitä ja viime aikoina on mielenterveyskin reistaillut, minkä vuoksi ei ole kiinnostanut pelata koko peliä. Muutenkin ahdistaa se ajatus, että pitää ängetä osaksi jotain 20 hengen porukkaa, jotta saisi edes mahdollisuuden napata noita legendaarisia. -__-

Onpas teillä muilla paljon hahmoja jo dexissä, vau. :D Mulla on vasta 227 eri pokemonia dexissä. :') Jostain face-ryhmästä luin, että mun kotikaupungissa olis Unown vieraillut vain viisi kertaa sen jälkeen kun toka gene julkaistiin, joten siihen tuskin tulen törmäämään ihan heti. :o

Onnistuin tänään laittamaan yhdelle gymille 10 CP Magikarpin. X'D Ajettiin autolla sen gymin ohi ja piti nopeasti sutaista sinne joku. Muistin, että mulla on lajiteltu hahmot CPn mukaan, mutta olinkin lajitellut ne recentin mukaan ja ekana sormelle sitten osui se onneton Magikarp. XD No, toivottavasti joku sai siitä päivän naurut. :')

// Ootteko muuten huomanneet, että kun pokemon palaa gymiltä takaisin, niin siltä on lähtenyt pois se favourite-tähti? Säikähdin, kun huomasin, ettei mun paras pokemon ole enää tähdellä merkitty, kun se tuossa taannoin palasi gymiltä takaisin mulle. Ihan kiva, jos vahingossa menisi poistamaan sen. D: Sen jälkeen olen huomannut, että jokainen tähdellä merkitty pokemon on palannut gymiltä ilman sitä tähteä. Miksiköhän peliin on tuollainen typerä vahinko lipsahtanut?
« Viimeksi muokattu: 02.08.2017 17:23:23 kirjoittanut Kosmik »

Odo

  • Sankari
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 12 543
  • 707
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #551 : 02.08.2017 17:28:35 »
Mukava kuulla, etten oo ainut, vaikka toki harmittaa ettei sullakaan Kosmik oo vielä legendaarisia. Mua ei niinkään se porukkaan meneminen jännitä (mitä oon ollut, on ollu tosi kivaa porukkaa), mutta se, että pitäisi koko ajan kytätä missä on raidi, minne on tulossa porukkaa, ja toimia kellontarkkuudella eikä voi vapaasti vaan mennä. Jotenkin menee maku hieman pelaamisesta sen suhteen, että pitäisi olla kellon mukaan paikoissa x ja y, että olisi noita mahdollista edes saada. Kun on muutakin elämää kuin Pokemon.

Mutta tänään oli hyvä Pokemon päivä. Unohdin viime valitukseni aikaan mainita, että jotain hyvääkin. Sain Jyväskylästä ekan Dratinini ja nyt nappasin toisen. Eikä siinä vielä kaikki! Kotimatkalla huomasin, että Draconair oli ihan pienen lenkin päässä. Lähdin sitten viipottamaan sinne päin ja matkalla se katosi, mutta ajattelin silti kävästä stopilla asti ja siellähän se ilmestyi uudestaan. (Olihan draconair se toinen muoto? noh se kuitenkin). Joka on aika jeejee. Kuopiossa ei ollut tullut kumpaakaan vastaan, kahdesta dratini ollut lähistöllä, mutta toisella kerralla sitä ei löytynyt ja toisella kerralla se oli liian kaukana siihen nähden, minne olin menossa. Nyt on kuitenkin nuo. Dragonitesta saan vielä haaveilla pitkään, liekkö koskaan tulen nappaamaan. :D
“People can have lovers.
They can have friends. They can be together.



But when you think about it,
you’ll see that originally, we’re alone.”

Tuittu

  • ***
  • Viestejä: 414
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #552 : 02.08.2017 18:47:38 »
Minä kerkesin osallistua vain kahdelle Articuno raidille, enkä kummastakaan saanut napattua. Toivon, että Articuno palaa vielä raideille jossain vaiheessa, koska tuo aika oli yksinkertaisesti aivan liian lyhyt, että kaikki olisivat voineet ehtiä osallistua raideille saati sitten saada sitä vielä kiinni. Kuulin raideilla, että joillain on vaikka kuinka niitä, mutta ovat juosseetkin pirun monella raidilla. En käsitä, mistä ihmiset repii aikaa juosta noiden perässä. :D

Lugiaakaan en oo saanut napattua, enkä Pokemonia ole tänään pelannut kuin ihan lähiympäristössä, missä ei Moltres raideja ole ollut niin en ole päässyt yrittämäänkään. En tiedä, kerkiänkö raideille senkään suhteen, mutta haluaisin sen tosi kovasti, niinkuin halusin Articunonkin. Jos peliin vaan ei halua syytää rahaa saa koettaa ainoastaan kerran päivässä, eikä noi jää edes joka kerta kiinni, niin aika mahdottomalle näyttää. Kun edes joka päivä en pääse osallistumaan ja niinä päivinä kun pääsen on se kerta. Articunoa pääsin kokeilee kahdesti vain siksi, että raidit oli vierekkäin ja sattui olemaan se sata kolikkoa. :/
No mutta saahan niitä kolikoita ilman oikeaa rahaa gymeiltä, tosin aika hitaasti, mutta kuitenkin. Minulla oli kolikoita myös säästössä, kun tiesin että legendaariset on tulossa. Olen pelannut Lugia-raideja 9, Articuno-raideja 7 ja Moltres-raideja 4. Enkä ole mielestäni pelannut mitenkään kovin paljon, tuohan on vain n. 2 raidia päivässä, ja en siis ole yhtään oikeaa rahaa peliin käyttänytkään. Ja joka päivähän ei ole pakko ehtiä raidaamaan, kun päivän passin voi käyttää vielä seuraavanakin päivänä.

Onnistuin tänään laittamaan yhdelle gymille 10 CP Magikarpin. X'D Ajettiin autolla sen gymin ohi ja piti nopeasti sutaista sinne joku. Muistin, että mulla on lajiteltu hahmot CPn mukaan, mutta olinkin lajitellut ne recentin mukaan ja ekana sormelle sitten osui se onneton Magikarp. XD No, toivottavasti joku sai siitä päivän naurut. :')

// Ootteko muuten huomanneet, että kun pokemon palaa gymiltä takaisin, niin siltä on lähtenyt pois se favourite-tähti? Säikähdin, kun huomasin, ettei mun paras pokemon ole enää tähdellä merkitty, kun se tuossa taannoin palasi gymiltä takaisin mulle. Ihan kiva, jos vahingossa menisi poistamaan sen. D: Sen jälkeen olen huomannut, että jokainen tähdellä merkitty pokemon on palannut gymiltä ilman sitä tähteä. Miksiköhän peliin on tuollainen typerä vahinko lipsahtanut?
Minä laitan aina tarkoituksella jotain huonoja pokemoneja gymeille, eihän sinne kannata mitään hyviä tuhlata, kun ei ole tarkoituskaan, että viipyisivät siellä kovin pitkään. Sitä paitsi kun sitä 10 CP Magikarppiakin joutuu kuitenkin hakkaamaan sen kolme kertaa niin eipä sillä ole paljon väliä :D En nyt sentään yleensä ihan sellaisia laita, mutta jotain vähän yli tai alle 1000 CP pokemoneja, jotka aion muutenkin poistaa, niin eipähän tarvitse niihin tuhlailla potioneja sitten. Siitä syystä en siis ole huomannut tuota tähtijuttuakaan, kun en koskaan laita mitään tähtipokemoneja sinne.

Odo

  • Sankari
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 12 543
  • 707
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #553 : 02.08.2017 20:25:43 »
Käyn aika vähän saleillakin, laitan pokemonin kyllä jos sattuu olemaan vapaana, mut aika vähän jään taistelemaan sitten varsinaisesti. Kyllähän noita kolikoita nyt ihan kivasti tulee jos pokemon on salilla, mutta kun harvemmin saa pokemonia salillekaan (melkein kaikki punaisten salit on aina täynnä) niin ei niitä kolikoitakaan nyt hurjasti tule.

Ja siis kerkesin pelata kahtena päivänä ja käydä yhteensä kolmella raidilla. :D Ei sitä ehkä joka päivä tarvitse pelata, mutta kolme raidia ei ole mitenkään riittävästi, enkä enempään taipunut koko viikonaikana ja siihen tosiaan riitti minun kolikot ja passit, mitä oli. Myönnän hukanneeni yhden passin, kun kaverin kaa koetettiin voittaa Muk yhdeltä salilta kahdestaan, eikä edes voitettu sitä...

Viikko on oikeesti yllättävän lyhyt aika. Mitä tänään olen pelannut, en ole nähnyt Moltres raideja ainakaan niillä suunnilla missä olen liikkunut. Että ei ole nyt voinut edes osallistuakaan raideille. Mulla ei myöskään ole autoa tai edes pyörää, että ihan minne tahansa pääsisi kulkemaan.
“People can have lovers.
They can have friends. They can be together.



But when you think about it,
you’ll see that originally, we’re alone.”

Tuittu

  • ***
  • Viestejä: 414
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #554 : 03.08.2017 12:36:09 »
Nojoo, mutta eiköhän tarkoitus olekin, että legendaariset on melko vaikea saada, eli kaikki satunnaiset pelaajat eivät välttämättä saa. Jos tosissaan yrittää, niin aika varmasti myös saa. Totta on, että ei ne raidit noin vain vastaan kävele, ainakaan jossain syrjäisemmillä seuduilla, ja jos tuleekin, niin sitten ei ole tarpeeksi pelaajia. Gymit ei edes näy kovin kauas, joten kyllä se melkein noita someryhmiä vaatii, että raideihin pääsee osallistumaan, tai sitten vilkkaammilla alueilla liikkumista. Tietty pelkällä odottelullakin voi pärjätä, jos jaksaa seistä odottamassa, saattaa tulla muitakin.

Minä teen joka ilta ennen nukkumaanmenoa kävelylenkin kahden lähimmän salin kautta, hakkaan ne ja laitan pokemonin sinne. Aika suurella todennäköisyydellä sitten saan 50 kolikkoa seuraavalta päivältä. Jos pelaisi vielä ahkerammin, 50 kolikkoa saisi varmistettua.

Muk on kyllä sellainen, että se on yksinkin helppo voittaa. Riippuu tietty pokemoneista, mutta kuitenkin. Tiesittehän, että sitä voi yrittää uudelleen, jos häviää? Tietenkin jos voitto jäi kauas ja ei ole parempia pokemoneja valittavaksi, niin se ei oikein auta.

Sarveiskalvo

  • ***
  • Viestejä: 177
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #555 : 03.08.2017 16:32:30 »
Ihan ymmärrettävää, että legendaarisia on vaikea saada, eihän niissä muuten olisi oikein ideaa. Mutta alkaa kyllä silti hiljalleen palaa käpy, nyt oon käynyt seitsemällä Moltres-raidilla ja saldona on tasan pyöreä nolla.  >:( En tiedä pitävätkö muut huonon tuurin ihmiset matalaa profiilia vai onko mulla oikeasti todella huono tuuri, kun valtaosalla tuntuu olevan huomattavan paljon korkeammat kiinnijäämisprosentit. No, pitää jatkaa yrittämistä. Kolikoita kuluu kyllä melkoinen kasa, kun noita raidpasseja joutuu ostelemaan.
"I'm surrounded by idiots." - Scar

Odo

  • Sankari
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 12 543
  • 707
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #556 : 03.08.2017 16:33:50 »
Lainaus
Muk on kyllä sellainen, että se on yksinkin helppo voittaa. Riippuu tietty pokemoneista, mutta kuitenkin. Tiesittehän, että sitä voi yrittää uudelleen, jos häviää? Tietenkin jos voitto jäi kauas ja ei ole parempia pokemoneja valittavaksi, niin se ei oikein auta.
Tiedettiin kyllä, koetetiin kahdesti vai kolmesti (mulla oli tosi vähän potioneja) ja molemmilla kerroilla jäi parista iskusta kiinni ennen kuin aika loppui. Valitettavasti vaan Pokemonit ei riittänyt ellen olisi ruennut käyttämään jotain tosi huonoja mistä taas ei kauheasti olisi ollut iloa ja halusin säästää potioneja legendaarisiakin varten. Itselläni ei ole kovin montaa hyvää Pokemonia ja kaveri on vasta aloittanut pelaamisen.

Legendaarisissa omat pokemonit kaatuu tosi nopeasti, mutta kiitos porukan on mahdollista edes päästä nappaamaan sitä. Tällä hetkellä mun ongelmana on lähinnä se, että potioneja on niin pirun vähän. Säästelin ennen niitä vaaleanpunaisia potioneja, mutta ne oli jotenkin kadonnut? Poistelin niitä huonompia potioneja, joten poistin sitten varmaan nekin vahingossa ja nyt tuntuu, etten saa stopeilta ollenkaan potioneja. Ne mitä olen saanut on nyt mennyt siihen, että olen vihdoin saanut elvytettyä kaikki Articunoa vastaan käytetyt Pokemonit.
“People can have lovers.
They can have friends. They can be together.



But when you think about it,
you’ll see that originally, we’re alone.”

Tuittu

  • ***
  • Viestejä: 414
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #557 : 03.08.2017 17:43:33 »
Ihan ymmärrettävää, että legendaarisia on vaikea saada, eihän niissä muuten olisi oikein ideaa. Mutta alkaa kyllä silti hiljalleen palaa käpy, nyt oon käynyt seitsemällä Moltres-raidilla ja saldona on tasan pyöreä nolla.  >:( En tiedä pitävätkö muut huonon tuurin ihmiset matalaa profiilia vai onko mulla oikeasti todella huono tuuri, kun valtaosalla tuntuu olevan huomattavan paljon korkeammat kiinnijäämisprosentit. No, pitää jatkaa yrittämistä. Kolikoita kuluu kyllä melkoinen kasa, kun noita raidpasseja joutuu ostelemaan.
Viime viikolla tapasin raideilla yhden tyypin, joka sai ensimmäisen legendaarisensa vasta 16. raidista. Mutta onhan tuo tietysti poikkeuksellisen huonoa tuuria, tuntuu että suurin osa saa jostain viidestä raidista, ainakin jos osaa heittää kunnolla. Vähän tietysti riippuu siitäkin, paljonko palloja saa.


Tiedettiin kyllä, koetetiin kahdesti vai kolmesti (mulla oli tosi vähän potioneja) ja molemmilla kerroilla jäi parista iskusta kiinni ennen kuin aika loppui. Valitettavasti vaan Pokemonit ei riittänyt ellen olisi ruennut käyttämään jotain tosi huonoja mistä taas ei kauheasti olisi ollut iloa ja halusin säästää potioneja legendaarisiakin varten. Itselläni ei ole kovin montaa hyvää Pokemonia ja kaveri on vasta aloittanut pelaamisen.

Legendaarisissa omat pokemonit kaatuu tosi nopeasti, mutta kiitos porukan on mahdollista edes päästä nappaamaan sitä. Tällä hetkellä mun ongelmana on lähinnä se, että potioneja on niin pirun vähän. Säästelin ennen niitä vaaleanpunaisia potioneja, mutta ne oli jotenkin kadonnut? Poistelin niitä huonompia potioneja, joten poistin sitten varmaan nekin vahingossa ja nyt tuntuu, etten saa stopeilta ollenkaan potioneja. Ne mitä olen saanut on nyt mennyt siihen, että olen vihdoin saanut elvytettyä kaikki Articunoa vastaan käytetyt Pokemonit.
Joo tietty jos potionit on lopussa, niin ei oikein auta. Minusta on ärsyttävää, kun raideilta tulee nykyään kauheasti revivejä, mutta niistä ei ole oikein mitään hyötyä ilman potioneja. Pokestoppeja pyörittelemällä niitä potioneja tietysti saa, mutta niin saa myös revivejä, joten ne raideilta tulevat revivet on minusta ihan turhia. Tai oikeastaan pitäisi tulla niiden lisäksi myös potioneita. Minulla yleensä potionit kyllä riittää, mutta pelaan raideja aika paljon lasten kanssa, ja niillä on potionit aina ihan lopussa, kun ne ei jaksa oikein pyöritellä pokestoppeja, vaan tykkäisivät vain raidata :D Ja sitten vielä kun se item-reppu on koko ajan ihan täynnä, niin pokestoppien pyörittäminen on hankalaa.

Odo

  • Sankari
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 12 543
  • 707
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #558 : 03.08.2017 17:52:57 »
Lainaus
Ja sitten vielä kun se item-reppu on koko ajan ihan täynnä, niin pokestoppien pyörittäminen on hankalaa.
Joo tämä!! Koska välillä lenkkeilen paikoissa (aika usein) mistä ei saa palloja niin kerään yleensä paljon palloja varastoon, että voin sitten pelailla huoletta. Jossain vaiheessa pelaaminen nimittäin jäi vaan sen takia, ettei palloja ikinä ollut, kun menin lenkille ja niitä olisi pitänyt lähteä hakemaan keskustasta. Mutta jos on paljon palloja niin se verottaa sitten potioneista. :D Säästelin rahaa sitä repun lisäosaa varten, mutta meni se satanen raid-passiin ja mietin, että nyt kun oon taas reilun satasen saanu itelleni, et käyttääkö tuonkin nyt passiin vai säästääkö vaan suosiolla siihen reppuun. Varmaan katella ensin, miten pääsee ylipäätään raideille.

Mutta nyt oli tosiaan kyllä sitä omaa mokaakin, kun ne vaaleanpunaiset potionit hävisi, kun olin koettanut niitä aina säästellä, vaikka huonommat poistinkin yleensä, jos reppu alkoi olemaan täynnä ja niitä oli riittävästi. Nyt tuntuu, ettei potioneja tule ollenkaan ja juuri kuten sanoin, lenkkeilen paikoissa missä stoppeja ei ole kauheasti. :D Siihenkin on simppeli syy, jota kutsutaan koiraksi.

// Pelailin kauppareissulla ja kaksi munaa kuoriutui. Ensin olin vähän pettynyt, kun sain sen apinan kahden kilometrin munasta, mutta kymppimunasta (joka on muuten mun kolmas?) tuli Aeradactyl. Sitä mulla ei vielä ollutkaan ja vaikutti ihan hyvältä, vaikka iskut ei ollukaan kovin voimakkaat, cp oli jotain 1200 muistaakseni. Sain myös tosi hyvän Machopin, jotain 795cp ja siitä tuli vallan mainio seuraava muoto. Nyt joudun taas odottelemaan iäisyyden, että saan karkkeja tarpeeksi kolmanteen muotoon, mutta hitaastipa mä olen muutenkin edennyt. :D Vilkasin dexin, 167.

Ihmettelin muuten, että mulla näkyy Farfetch'd (onko tuo sen ankan nimi?) sellaisena harmaana nähtynä, vaikka eikös se ole Aasian tai jonkun muun alueen oma Pokemon, mitä ei Suomessa ole? En muista nähteeni sitä saati muista, että se olisi saatavilla Suomestakin.
« Viimeksi muokattu: 03.08.2017 18:43:28 kirjoittanut Odo »
“People can have lovers.
They can have friends. They can be together.



But when you think about it,
you’ll see that originally, we’re alone.”

Larjus

  • IƧƧИA
  • ***
  • Viestejä: 6 598
  • En kaipaa kirjoituksiini (negaa) kritiikkiä tms.
    • twitter
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #559 : 03.08.2017 23:47:34 »
Se Farfetch'd on todennäköisesti tullut sulla jollain salilla vastaan (siis niin että joku on sen sinne jättänyt puolustajaksi), koska myös silleen voi saada dexiin uusia nähtyjä. Mullakin on nähtyinä purjosorsan lisäksi Tauros ja Kangaskhan (ja joitain, joita en oo vielä saanut, esim. Granbull), koska oon nähnyt ne joskus salipuolustajina.
お~ラスティ
ファンタスティック
頭の中