Kirjoittaja Aihe: Tv-sarjat #2  (Luettu 144137 kertaa)

Camilla

  • Vieras
Vs: Tv-sarjat #2
« Vastaus #60 : 06.01.2015 23:09:31 »
Itse oon tässä viime viikkoina katsonut Communitya aika ahkerasti. Joku taisi tehdä siitä luukun joulukalenteriin, minkä takia sitten itse kiinnostuin ja aloin lopulta itsekin katsomaan. Nyt on menossa kolmas kausi ja huhhuh, en voisi pahemmin olla koukussa! :D

HIMYMin loputtua vähän suretti, kun ei enää tuntunut olevan oikein mitään hyvää sarjaa katsottavana. Community tuntuu kuitenkin olevan ehkä jopa sitäkin parempi, ainakin tähän mennessä katsomani perusteella. Jotenkin tässä on vain kaikkea, mitä itse sarjalta haluaa; huumoria, mahtavat hahmot ja ennen kaikkea mahtavaa tässä on se, että tuo yllättää mut ihan joka kerta. Siis kuinka monessa sarjassa on kokonaisia jaksoja stop motion-animoituna, animetyyliin piirrettyjä kohtauksia, sotadokumentteja ja ties mitä muuta? Tuntuu, että oon nähnyt jo ihan kaiken mutta melkeinpä joka jakso tuo mukanaan jotain ihan uutta, toivottavasti meno jatkuu samanlaisena loppuun asti!

Katsooko kukaan muu tätä? :)

nami

  • alkkiskacara
  • ***
  • Viestejä: 1 859
  • ava cee Ingrid bannu cee raitis
Vs: Tv-sarjat #2
« Vastaus #61 : 06.01.2015 23:26:49 »
Katsooko kukaan muu tätä? :)
Aa oon harkinnut mutten koskaan saanut aikaseks! Vaikuttaa sen verran kiinnostavalta sarjalta :-D Pitää kyl tsekkaa, varsinkin jos HIMYM:iä diggaava suosittelee (tbh en oo ihan löytänyt korvaavaa The Eeppistä Sarjaa HIMYM:in jälkeen nyyh)!

Mä oon nyt joululomalla tahkonnut läpi Pretty Little Liarsin kaks ekaa kautta ja nyt ois haussa kolmonen - vedin pienet itkupotkuraivarit kun tein tänään täsmäiskun Anttilan hyllylle ja just kolmoskausi oli ylläripylläri loppuunmyyty. En kestä, oon ihan koukus.... lataamista koitan vältellä mut argh saa nähdä miten täs käy :D Ja joo I know oon niin jäljes ku aloin kattoo tätä vasta nyt mut addiktion määrä on sen verran suuri et pakko kysellä onko joku muu samassa veneessä mun kanssa tän sarjan suhteen?
kun sä oot siinä ei oo olemassa mörköjä

flawless

  • Alempi ylilehmä
  • Administrator
  • *****
  • Viestejä: 10 684
  • d a d d y
Vs: Tv-sarjat #2
« Vastaus #62 : 06.01.2015 23:48:53 »
nami, joo! Tai siis no mulle Pretty Little Liars on sellainen guilty pleasure -sarja jota katselen aina kun haluan katsoa teinidraamahömppää ja jättää aivot hetkeksi narikkaan. Mulla on niin suuri viha-rakkaus-suhde ko. sarjaan koska tbh se on aika kuraa toisinaan mutta hitto kun on koukuttava! Mua ketuttaa niin suunnattomasti että kahta asiaa vatvotaan koko ajan, sitä että kuka tappoi Allisonin ja kuka on A. Olen siis ilmestymisvauhtia sarjaa katsonut ja ai että kun raastaa hermoja kun noita samoja juttuja on puitu monta kautta ja juonikuviot menee ihan järjettömiksi mutta en mä voi lopettaakaan katsomista koska olen koukussa ja haluan tietää vastaukset noihin mysteereihin :D PLL ei ole sellainen sarja millaisia yleensä katson enkä seuraa sitä niin ns. tosissaan ja suurella intohimolla, mutta onhan se tosi koukuttava ja viihdyttävä sarja. Juuri sopiva sekoitus mysteeriä/creepyilyä ja draamaa.

Vähän sama mulla on The Vampire Diariesin kanssa, siitä kakkos- ja kolmouskaudet olivat mielestäni oikeasti ihan hyviä mutta sen jälkeen on taso laskenut, ja vaikka niin onkin tapahtunut ja se on vähän liian teinidramaattinen sarja mun makuuni niin en vaan osaa lopettaa seuraamista koska joskus aina tekee mieli katsoa ja kiinnostaa että mihin tämä nyt päätyy. Vaikka edellinen kausi oli tosi suuri pettymys niin tämä nyt pyörivä kausi kyllä yllätti mut, olen katsonut ensimmäiset kolme jaksoa ja ne ovat imo olleet jo parempia ja oikeasti mielenkiintoisia! Vähän ehkä on joitain ennalta-arvattavia juttuja että nyt jo arvaa mitä jonkun asian suhteen tulee tapahtumaan mutta on tosi kiinnostaviakin juonikuvioita. Ja mulla on jo kaksi lempparijuttua joista olen tosi innoissani, spoil 1) se että mun lempparihahmoni Alaric on taas bäk in bisnes <3 ja 2) Bonnien ja Damonin suhde on jotenkin tosi ihana ja hahmojen kemioiden kohtaamista ja yhteentörmäilyä on tosi mielenkiintoista ja viihdyttävää katsella.

bannu by Ingrid

sugared

  • ginger spice
  • ***
  • Viestejä: 1 514
Vs: Tv-sarjat #2
« Vastaus #63 : 07.01.2015 09:20:19 »

Mä oon nyt joululomalla tahkonnut läpi Pretty Little Liarsin kaks ekaa kautta ja nyt ois haussa kolmonen - vedin pienet itkupotkuraivarit kun tein tänään täsmäiskun Anttilan hyllylle ja just kolmoskausi oli ylläripylläri loppuunmyyty. En kestä, oon ihan koukus.... lataamista koitan vältellä mut argh saa nähdä miten täs käy :D Ja joo I know oon niin jäljes ku aloin kattoo tätä vasta nyt mut addiktion määrä on sen verran suuri et pakko kysellä onko joku muu samassa veneessä mun kanssa tän sarjan suhteen?

Samassa veneessä ollaan. :--D Tosin itse oon jo useemman kauden kattonut jenkkitahtiin ja iloitsen siitä, että viides kausi jatkuu tänään! Oon samaa mieltä flawlessin kaa siitä, että juoni on kiertynyt jo niin naurettavalle sykkyrälle, että ei tosikaan, mutta edelleen jokainen jakso sekä viihdyttää että jännittää. Puhumattakaan siitä, miten paljon rakastan sarjan hahmoja! Ja niiden näyttelijöitä, saatan seurata aika montaa Instagramissa...

Joku muukin on varmasti tutustunut jo Netflixin Marco Poloon? GoT:in suosiosta selkeästi huomattavasti ammentanut, Kublai-khanin valtakuntaan sijoittuva sarja, jossa ei luonnollisestikaan seksiä tai väkivaltaa säästellä. Oon varmaan katsojana marginaalissa, kun vaihdan yleensä välilehteä kaikkien taistelukohtausten aikana (paitsi et kung fu on siistiä) ja nauran noille älyttömän turhille "alastomat naiset kiemurtelee" -kohtauksille. Mutta tässä on suht mielenkiintoista poliittista juonittelua, hienoja pukuja ja vahvoja naishahmoja!

Entä jakaako joku mun syvän surun siitä, että Murdochin murhamysteerit jää Ylellä tauolle? ;---(

her shaking shaking
glittering bones

tirsu

  • BubblegumKnight
  • ***
  • Viestejä: 1 983
  • Clara, my Clara
Vs: Tv-sarjat #2
« Vastaus #64 : 07.01.2015 11:18:22 »
Entä jakaako joku mun syvän surun siitä, että Murdochin murhamysteerit jää Ylellä tauolle? ;---(

*nostaa kätensä pystyyn* Mä jaan.

George - tai siis, tarkoitan Murdochin murhamysteerit - on aivan loistava ohjelma. Jokaista jaksoa on ollut mielenkiintoista seurata; mitä kaikkea Murdoch keksii, joka auttaa rikoksen selvittämisessä; mitä ihmeellisimpiä, mahtavimpia ja hauskoja teorioita sydämeni varastanut George keksiikään (mua niin harmittaa, kun Murdoch ja komisario Brackenreid ei koskaan kuuntele Georgen teorioita loppuun vaikka ne vähän liioiteltuja ovatkin - mutta joskus George osuu vielä niidän kanssa oikeaan.) ja keksiiköhän sitä itse, että kukahan se syyllinen on.

Saa nähdä koska se jatkuu taas uuden kauden merkeissä. Ylellä ei kuulemma ole vielä tietoa. Voih.

Miksei niitä kirjoja ole mistään saatavilla suomennettuna? Tahtoo ne kirjat! Toivottavasti ne suomennetaan joku kaunis päivä. Ja toivottavasti kaudetkin ilmestyisivät DVD:nä.
>> Don't give up. Not ever. Not for one single day. >> Clara Oswald

 >> How do sharks make babies? >> The 11th Doctor 
 >> Carefully? >> Clara Oswald
>> No, no, no - happily. >> The 11th Doctor

>> I don’t think I could ever forget you. >> The 12th Doctor

Hallahäive

  • ***
  • Viestejä: 719
Vs: Tv-sarjat #2
« Vastaus #65 : 01.02.2015 18:28:56 »
Onko ihmiset jo nähneet GoT:in  uuden trailerin? Olen ihan järjettömän innoissani. Tyrion, Sansa ja Dany, kuinka olen teitä kaivannutkaan.

SPOIL:Se kohta missä Varys sanoo "who said anything about him" sai mut suurin piirtein kiljumaan. Olen myös innoissani siitä, että pääsee näkemään mitä Sansa ja Littlefinger tekevät nyt, kun Lysa on kuollut. Ei voi muuta kuin odottaa mielenkiinnolla mitä tapahtuu.SPOIL Mitä mieltä muut olette trailerista?
Who lives, who dies, who tells your story?

Ava by Auro, banneri by Ingrid

Hömöpöllö

  • Hely
  • ***
  • Viestejä: 286
  • Herra merirosvo, köyteni ovat liian löysällä.
Vs: Tv-sarjat #2
« Vastaus #66 : 01.02.2015 18:52:03 »
Näin sen tänään ja tuli ihan hirvee hinku katsoa neljäs kausi loppuun areenasta (mutta sen teen vasta huomenna koska yh:n koe :P)

SPOIL: Just tossa samassa kohtaa mä ajattelin "jesjesjes" sillä olen mielessäni spekuloinut tuleeko Dany koskaan kohtaamaan ketään Kuninkaansatamasta. Myös uudet (tai aiemmin mitättömät) naishahmot saivat minut malttamattomiksi. Viidennestä kaudesta tulee varmasti mielenkiintoinen mutta mitä muuta GoTilta voi odottaa  ;D*silittää Drogo-figua* SPOIL
Pöllökoto
Kansientakaiset maailmat viimeksi arvosteltu J.S. Meresmaan Keskilinnan ritarit 20.6.2016
avatar Ingridiltä ja banneri Ansalta

Snoop.

  • Vieras
Vs: Tv-sarjat #2
« Vastaus #67 : 01.02.2015 21:30:45 »
Onko ihmiset jo nähneet GoT:in  uuden trailerin?
Minäää! Oon myös ihan täpinöissäni ja oli pakko kattoa se heti uudestaan.

SPOILMä en itse tykkää hirveästi Danysta ja ilmeisesti sen ruutuaika on vaan kasvamassa, mutta niin kauan Tyrion on hengissä ja elämän voimissa, kestän kyllä Danya niin paljon kun tahansa. SANSA JA LITTLEFINGER! Mä rakastuin tohon pariin neloskaudella vaikka siinä on miljoona asiaa väärin ja nounou, mutta jotenkin niitten hahmojen kemiat toimii aivan erityisellä dynamiikalla. Tai sitten rakastan vaan Aidan Gilleniä liikaa, mikä on ihan mahdollista.Ootan kanssa innolla Jaimen näkemistä, siitä tuli yks mun suosikkihahmoista viime kauden lopulla. SPOIL

Uncaring

  • Slytherin
  • ***
  • Viestejä: 286
  • "I'm not small, it's the world that's too big!"
Vs: Tv-sarjat #2
« Vastaus #68 : 02.02.2015 13:08:08 »
Onko ihmiset jo nähneet GoT:in  uuden trailerin?

Voi kyllä! Suunnilleen tärisin tuolillani, kun lykkäsin sen pyörimään! Nyt iski haikeus katsella aiemmat kaudet uudestaan, mutta toisaalta en halua taas tuntea niitä kaikkia feelssejä *insert feels-frog here* Olen kyllä onnistunut hieman sekoittamaan aiempia kausia keskenään. Muistan ykköskauden tapahtumat ihan kirkkaasti, mutta välillä kakkoskauden loppupuoli ja kolmoskauden alkupuoli pääsevät hieman hämärtymään. Aloittaessani en ollut heti täysin myyty fani, mutta auta armias kuinka rakas ja fanityttökiljuntaa aiheuttava sarja siitä on tullut tässä vuosien aikana. Oikeasti, mikään tv-sarja ei ole vielä vetänyt vertoja Game of Thronesille siinä suhteessa, kuinka paljon se onnistuu herättämään vihaa surua intohimoa tms.

Spoil! Vähän kyllä huolettaa Aryan kohtalo, vaikka mulla on osittain tiedossa, että mitä tuleman pitää. Ihan vain aiempien kausien pohjalta Aryasta on muotoutunut mulle erittäin tärkeä hahmo, vaikka sen teot onkin välillä vähän wtf ja käytös lapsellista (duh sehän on vielä lapsi) ja niisk Sandor! En ole lukenut kirjoja niin en tiedä oliko se sitten siinä vai mikä hahmon kohtalo on, mutta viime kausi antoi ymmärtää pahinta. Briennestä sai kivasti kaikkea irti viime kaudella ja tykkään sen ja Jaimen välisestä hahmokemista. Cerceistä on vähän ristiriitaiset fiilikset. Välillä se on yks mun lempihahmoista ja välillä tekis mieli repiä sen pää irti, argh. Littlefingeristä sen verran, että hahmo sai kympin arvosanan multa erityisesti nyt viimeisimmän kauden ansiosta, vaikka oonkin tykännyt siitä koko ajan. Spoil!

Sansa oli kamala pentu ensimmäisellä kaudella, mutta kakkoskaudesta "nykypäivään" on ollut mukava huomata hahmossa oikeasti selkeä kasvu ja aikuistuminen. Muutenkin monet hahmot ovat saaneet hyvää syvyyttä sarjan myötä, mm. Daenerys, vaikkei hahmo lemppareihini kuulukaan.


avatar by raitakarkki, banneri ibin

Verinen Paronitar

  • monkerias
  • ***
  • Viestejä: 1 989
  • monokkeli huurussa
Vs: Tv-sarjat #2
« Vastaus #69 : 08.02.2015 15:17:32 »
Tuntuu, että Supernatural on yks harvoista sarjoista, jotka paranee myöhemmilla kausilla (koska Castiel ♥). Yleensä kai ne ekat kaudet on parhaita...

Harmillisesti se paraneminen ei vaan loputtomiin jatku, vaan jossain vaiheessa kehitys kääntyy hirveäksi alamäeksi. Oon itse sitä koulukuntaa, jonka mielestä vitoskausi oli paras, kutosella oli vielä muutamia todella loistokkaita jaksoja, mutta sen jälkeen alkaa tunnelma vaan latistua latistumistaan. Lopetin itse katsomisen kahdeksannella kaudella, koska yksinkertaisesti tapahtumat kiinnosti niin vähän, etten vaan enää muistanut seurata sarjaa...  :D
sano mua rovastiks

Gil Galad

  • Luihuinen
  • ***
  • Viestejä: 258
  • LightHowl8815
Vs: Tv-sarjat #2
« Vastaus #70 : 09.02.2015 22:46:16 »
Mä oon nyt katellu subilta torstaisin kymmeneltä alkavaa Extanttia. Sarja sijoittuu tulevaisuuteen ja pääosassa nais astronautti joka tuli raskaaksi avaruusaluksella. Sarjassa pääjuonena on yritetty selvittää miksi lapsi tuli maahan.
Se, mitä ihminen näkee ja kuulee, riippuu hyvin paljon siitä, missä hän seisoo; se riippuu myös siitä, millainen hän on. TS 51

Ingrid

  • Ryöväriruhtinatar
  • ***
  • Viestejä: 3 403
Vs: Tv-sarjat #2
« Vastaus #71 : 19.02.2015 17:27:44 »
Kokeilin katsoa neljän jakson verran vuonna 2006 ilmestynyttä BBC:ltä ja YLE kakkoselta tullutta Robin Hood -sarjaa, jossa näyttelevät mm. Jonas Armstrong ja Richard Armitage. Mulla oli aika suuret odotukset tätä sarjaa kohtaan, koska oon aina tykännyt Robin Hoodista ja koska no, Armitage. Mutta eihän sitä sarjaa yksi näyttelijä tee ja se on erittäin totta tässäkin tapauksessa - Armitage ei todellakaan onnistunut pelastamaan mielestäni muuten melko kehnolla näyttelijäkaartilla tähditettyä sarjaa, jossa monet roolisuoritukset oli suoraan sanottuna niin huonoja, että ihmettelen todella miten kyseiset henkilöt on rooleihinsa valittu. Sarjan idea oli kuitenkin toimiva ja ihan mielenkiintoinen ja voi olla, että teatterihommia itse tehtyäni kiinnitän tarkemmin huomiota virheisiin ja mokiin, mutta voin kyllä rehellisesti sanoa ettei niitä tarvinnut edes etsiä vaan niitä kyllä tuputettiin ihan katsojan nenän alle. Sarjasta oli ilmeisesti yritetty tehdä hieman modernimpi varsinkin vaatetuksen osalta (ainakin joidenkin hahmojen kohdalla), mikä ei mielestäni kuulu Robin Hoodiin sitten ollenkaan, ja lisäksi Marianin liiaksi meikatut kasvot ärsyttivät suunnattomasti! Taistelukohtaukset oli myös tehty ja viimeistelty tosi kehnosti, minkä vuoksi ne tuottivatkin eniten myötähäpeää...

No, pettymys joka tapauksessa. Armitage on kuitenkin yksi lempparinäyttelijöistäni ja harmittaa, ettei tuota sarjaa tuon pidemmälle viitsi katsoa.

Lainaus
Entä jakaako joku mun syvän surun siitä, että Murdochin murhamysteerit jää Ylellä tauolle?
Minä! Olin reissussa eikä sitä siksi tullut hetkeen katsottua, mutta kotiin palattuani olin ihan äimänä kun sarja olikin poistunut ohjelmaluettelosta!
« Viimeksi muokattu: 19.02.2015 17:29:30 kirjoittanut Luella »

Moon dust in your lungs, stars in your eyes,
you are a child of the cosmos, a ruler of the skies.

Remoteness spectator

  • ***
  • Viestejä: 2 148
  • Sanokaa Remoksi vaan
Vs: Tv-sarjat #2
« Vastaus #72 : 19.02.2015 18:21:48 »
Murdochista on kuitenkin kovaa vauhtia tulossa uutta materiaalia, koska sarjaa tehdään edelleen, ja Ylekin on käsittääkseni oikein hyvin tietoinen sarjan suosiosta joten uusia kausia tulee suomessakin kyllä aivan varmasti ;D Mitenköhän pitkään mahtaa kestää... Se on kyllä tosiaan hyvä ja "helposti katsottava" sarja, joka pienibudjettisena kanadalaissarjana onnistuu kyllä olemaan ihastuttavan omaperäinen.
It is time
to break the chains of life
If you follow you will see
what's beyond reality
 
       
~Dark designs~

Varjuska

  • sanojen sirottaja
  • ***
  • Viestejä: 435
  • Clue-ing for looks.
Vs: Tv-sarjat #2
« Vastaus #73 : 02.03.2015 00:27:31 »
Tammikuussa olisin ansainnut binge-mitalin koska katsoin Hannibalin kaksi kautta about kahdessa vuorokaudessa. :D Ei vitsi mikä sarja, aluksi kyllä aika häiritsevää materiaalia, mutta loppujen lopuksi juoni oli niin kiehtova että olin myyty. Vikan jakson katsottuani olin ihan hädissäni, mutta onneksi uutta kautta ei tarvitse odottaa pitkään...

Joskus viime vuoden lopulla tulin myös viimein katsoneeksi läpi Merlinin. Oon edelleen todella hämmästynyt miten onnistuin suoriutumaan lukukauden vikoista tenteistä JA samalla katsomaan kaikki viisi kautta viikossa...

Mulla myös katsottavien tv-sarjojen lista kasvaa... Oon omistanut Tudorsin ekan kauden jo vaikka kuinka monta vuotta mutten ole saanut katsottua sitä loppuun. Ei sillä etteikö olisi napannut, mutta jotenkin se on aina unohtunut. Olen myös nähnyt Vikings-sarjan ekan jakson mutten ole sen koommin sarjan katsomista jatkanut. Pitäisi. Myöskin Broadchurch on tainnut olla listallani ties kuinka pitkään.

Supernaturalin kanssa sen sijaan olen kokenut pientä alamäkeä, ja näyttäisi siltä etten ole ainut. :D Välillä joudun ihan pakottamaan itseni katsomaan uusimman jakson, välillä taas sarjan katsominen unohtuu moneksi viikoksi. Toisin on...

...Game of Thronesin laita. Viitoskausi, melkein täällä! Nämä viimeiset viikot ennen uuden kauden alkua ovat aina pahimmat. Olen katsonut trailerin läpi varmaan miljoona kertaa ja ylianalysoinut siinä vilahtavat kohtaukset koittaen päätellä tiettyjä juoniratkaisuja, joihin kirjoittajat ovat päätyneet tällä kertaa. Mielenkiintoisenhan tästä kaudesta tekee se, että juonen voi odottaa poikkeavan kirjoista entisestään. Toisaalta taas kauden lopussa on odotettavissa jonkin verran materiaalia tulevasta Winds of Winter -kirjasta. Vähän ristiriitaisin aattein odotan niitä viimeisiä jaksoja, jos niissä kerran piilee kirjaspoilaantumisen vaara...

banneri ja ava (c) raitis

Elämän keskipäivässä
minäkin eksyin synkkään metsään.

Helyanwe

  • ***
  • Viestejä: 121
Vs: Tv-sarjat #2
« Vastaus #74 : 02.03.2015 22:01:43 »
Nyt on kyllä pakko päästä hehkuttamaan erästä sarjaa, nimittäin Marvelin Agent Carteria. Sarja vei sydämeni, olen pahasti koukussa ja suren ensimmäisen kauden päättymistä. Kerrankin Marvelilta tulee sarja, jonka pääosassa on NAINEN. Nainen, jonka taidot eivät rajoitu tappeluun ja hyvältä näyttämiseen. Suosittelen sarjaa, jos ei muuten niin Jarvisin takia <3 Odotan innolla sitä että joku alkaa kirjoittamaan ficcejä kyseisestä sarjasta  ;)


Broadchurch on toinen sarja, jonka toista kautta odotan kuin kuuta nousevaa. Katsoin ensimmäisen kauden ja rakastuin (noh, siinä on Tennant, mitä voimme olettaa?). Onko kellään mitään tietoa milloin nämä kyseiset sarjat alkavat näkyä Suomessa?
"Makuasioista ei voi kiistellä, mutta huonosta mausta on velvollisuus huomauttaa."

Varjuska

  • sanojen sirottaja
  • ***
  • Viestejä: 435
  • Clue-ing for looks.
Vs: Tv-sarjat #2
« Vastaus #75 : 02.03.2015 22:34:59 »
Pitääkin muuten kysyä tuohon Game of Thronesiin liittyen - ne teistä joilla on CMore Series, kuinka nopeasti uudet jaksot on perinteisesti näytetty Suomessa? Joskus muistelisin lukeneeni että muistaakseni kolmoskautta varten HBO päätti piratismin vastaisena toimena pistää uudet jaksot jakoon USA:n ulkopuolelle viikon (?) sisään. Olen innoissani, kun isä ilmoitti tuossa yksi päivä hankkineensa MTV Total -paketin ja kun katsoin tuota listaa ja silmiini osui CMore Series, niin totesinpa vaan että "Tuun sitten joskus huhtikuusta alkaen käymään sun luona joka vko katsomassa uusimman Game of Thronesin!"

banneri ja ava (c) raitis

Elämän keskipäivässä
minäkin eksyin synkkään metsään.

Eririn

  • valomiekkalesbo
  • ***
  • Viestejä: 956
  • Jedi like my father before me
    • lesbian with a sword and a grudge
Vs: Tv-sarjat #2
« Vastaus #76 : 02.03.2015 23:07:57 »
Varjuska: Ainakin viimeksi jaksot tuli päivän viiveellä (eli jos Jenkeissä jakso tuli sunnuntaina, niin Suomessa näkyi heti seuraavana maanantaina).
Katson GoT:ia äidin kanssa ja me oltiin ihan kikseissä kun iskä hommasi paketin, jossa tuli nuo C-Moret, ja päästiin näin katsomaan GoT:ia melkein reaaliajassa^^ äiti odottaa vitoskautta melkein enemmän kuin mä xD

Tulipa muuten hommattua CDOnista Once Upon a Timen kaksi ekaa kautta, kun olivat kumpikin 9.95€. On ollut jo jonkin aikaa tarkoituskin hommata ne, kun ei niistä muista enää mitään, on sen verran pitkä aika siitä kun on ne viimeksi katsonut. Joskus tällä viikolla postin pitäisi ne tuoda. Neloskauden alkuakin täällä Suomessa odottelen, varmaan joskus syksyllä saadaan sekin. Olen melko lailla lätkässä Killianiin, Lumikkiin ja Reginaan xD
We had each other. That's how we won.

nami

  • alkkiskacara
  • ***
  • Viestejä: 1 859
  • ava cee Ingrid bannu cee raitis
Vs: Tv-sarjat #2
« Vastaus #77 : 03.03.2015 10:27:55 »

Mä oon nyt joululomalla tahkonnut läpi Pretty Little Liarsin kaks ekaa kautta ja nyt ois haussa kolmonen - vedin pienet itkupotkuraivarit kun tein tänään täsmäiskun Anttilan hyllylle ja just kolmoskausi oli ylläripylläri loppuunmyyty. En kestä, oon ihan koukus.... lataamista koitan vältellä mut argh saa nähdä miten täs käy :D Ja joo I know oon niin jäljes ku aloin kattoo tätä vasta nyt mut addiktion määrä on sen verran suuri et pakko kysellä onko joku muu samassa veneessä mun kanssa tän sarjan suhteen?

Samassa veneessä ollaan. :--D Tosin itse oon jo useemman kauden kattonut jenkkitahtiin ja iloitsen siitä, että viides kausi jatkuu tänään! Oon samaa mieltä flawlessin kaa siitä, että juoni on kiertynyt jo niin naurettavalle sykkyrälle, että ei tosikaan, mutta edelleen jokainen jakso sekä viihdyttää että jännittää. Puhumattakaan siitä, miten paljon rakastan sarjan hahmoja! Ja niiden näyttelijöitä, saatan seurata aika montaa Instagramissa...
Okei, teen paluun tän sarjan osalta tähän topaan nyt ku oon vihdoin päässyt jenkkitahtiin ja kartalle tuoreimpien kausien tapahtumista ja tbh mua ei enää ees jokainen jakso viihdytä tai jännitä.... :--D Kompsin tässä sekä sua että flawlessia, juoni on ihan naurettavalla sykkyrällä, kausia kohta 5 tahkottu eikä oikeita vastauksia oo saatu n. mihinkään, miljoona sivuhahmoa jotka vaan menee ja tulee ilman sen kummempaa juonellista relevanssia, ja siis hnnnngh ertjhekhopko mä en edes. Eniten ehkä turhauttaa just tää juonen minimaalinen eteneminen ja naurettavat juonikuviot - kun tuntuu et mennään enemmän yleisen dramatiikan kuin oikeesti juonellisesti tärkeiden koukkujen peräs (köh, 4B & Ezra.....). Tai sitten se, että asiat vaan jää auki ja ne unohdetaan kun siirrytään jo uuteen. Rrraaaa : D Kauhee valitus mut turhauttaa ku oon niin koukussa ja se uusin jakso on kuitenkin aina tsekattava! Ja hahmot, voi ne on ihan mielettömiä, samoin näyttelijät. Varsinkin Lucy Hale ja Ian Harding on vieneet ihan täysin mun sydämen, lol.
kun sä oot siinä ei oo olemassa mörköjä

Larjus

  • IƧƧИA
  • ***
  • Viestejä: 6 524
  • En kaipaa kirjoituksiini (negaa) kritiikkiä tms.
    • twitter
Vs: Tv-sarjat #2
« Vastaus #78 : 03.03.2015 23:12:13 »
Ihanaa, kun porukka puhuu täällä "aikuisten" sarjoista, ja minä aloin tänään katsa Legends of Chimaa :D Päiväkodin lapset manipuloi pelkillä mielenkiinnonkohteillaan, oon piirtänyt pojille niin paljon Chima-hahmoja, että alkoi sarjakin houkuttamaan...

No ei, kyllä mä noita aikuisillekin tehtyjä sarjoja katson. Mun ohjelmamaku on pienestä pitäen ollut sekä niitä että ihan lastenohjelmia. Molempi parempi.
« Viimeksi muokattu: 04.03.2015 09:16:13 kirjoittanut Larjus »
お~ラスティ
ファンタスティック
頭の中

Crescen

  • ***
  • Viestejä: 674
  • looking for a romance
Vs: Tv-sarjat #2
« Vastaus #79 : 04.03.2015 03:49:12 »
Mä oon jotenkin viimeisen kahdeksan vuoden aikana ollut tosi laiska katsomaan telkkaria, joten suurin osa suomalaista sarjoista joita ei ole netissä hypetetty on mennyt multa ihan täysin ohi. Nyt oon kuitenkin parin sattuman kautta (katsoin pari viikkoa True Detectiveä ja tää tuli sitä ennen, mutta sitten yhtäkkiä td katosi vaan ohjelmistosta tai siirtyi toiselle päivälle) katellut yle areenalta tota Sykettä ja oon ihan myyty. En oo hoitaja tai muutakaan, mutta amatöörin silmin ainakin sopivan realistinen ja näyttelijät veti kaikki roolit tosi hyvin. Joissain kohdin juonenkäänteet olivat aika ennalta-arvattavissa mutta ainakaan mun kohdalla ei oo menoa haitannut. Eteenkin hahmoista oon tykännyt ihan sikana, tosi aidon oloisia ja vaikka menossa mukana on reippaasti draamaa, niin ihmissuhteet ja tilanteet ovat pysyneet suomalaiseen ympäristöön uskottavina. Nyt oon lähinnä vihainen jos tälle ei tuu toista kautta koska jos kerta jotain salkkareita jaksetaan vääntää vuosikymmenestä toiseen, niin kyllä tämmöstä laadukkaampaakin viihdettä vois tehdä enemmän.

Muita joita suomalainen työ on päässyt lyömään ällikällä?
We are what we repeatedly do. Excellence, then, is not an act, but a habit.
- Aristotle