Kirjoittaja Aihe: Tv-sarjat #2  (Luettu 684530 kertaa)

Ingrid

• Ryöväriruhtinatar
  • Valvoja
Vs: Tv-sarjat #2
« Vastaus #600 : 22.04.2026 17:37:07 »
Ooh! Kiitos paljon ehdotuksista flaw. Aloitettiin miehen kanssa aikoinaan tuo The Fall of the House of Usher, ja katsottiin myös The Haunting of Hill House. Hill Housesta tykkäsin kyllä ja House of Usherissakin nimenomaan hahmot jäivät mieleen. Kauhu on mulle scenenä ehkä kuitenkin sellainen, etten aina osaa olla ottamatta sitä niin vakavasti ja sitten stressaan öisin sitä kun pitäisi pimeässä talossa kävellä vessaan. :D Laitan nämä kuitenkin ehdottomasti korvan taakse, koska olin jo ehtinyt vähän unohtaakin nämä sarjat vaikka niistä miehen kanssa kovasti tykättiinkin - jos noita en nyt yksin saa katsotuksi niin saadaan näistä yhteistä katsottavaa!

Good Omens vaikuttaa kyllä sellaiselta, että voisin sen laittaa heti viikonloppuna testiin.

Lainaus käyttäjältä: flawless
Sister Wives
Oh. My. God. Siis mä muistan kuinka tämä sarja pyöri jossain Subilla tms. kun aikoinaan tulin koulusta/töistä kotiin ja katselin tätä sitten samalla kun söin. Tässä oli jotain niin koukuttavaa vaikka siis oikeastihan koko touhussa ei ole mitään järkeä! Mielenkiinto nyt kuitenkin heräsi hetimiten kun mainitsit että sarjassa on ollut kunnon draamat tulilla koronavuosien aikaan - siis mun täytyy varmaan oikeasti mennä kyyläämään, mitäs kaikkea siellä on tapahtunut. Ja samalla taas muistuttaa itseä siitä, kuinka harmonisessa ja ihan kivassa avioliitossa sitä itse onkaan. :D

Onko muilla enemmän tai vähemmän salaisia tositelkkariin liittyviä guilty pleasureja? :D Itsehän katson salaa Paradise Hotellia ja Love Islandia. Temppareihinkin olin joskus koukuttunut, mutta sitä en ole vuosiin enää katsonut enkä tiedä, tehdäänkö sitä edes enää.

Moon dust in her lungs, stars in her eyes,
she is a child of the cosmos, a ruler of the skies.

Remoteness spectator

• Sanokaa Remoksi vaan
« Vastaus #601 : tänään kello 13:51:37 »
Lainaus
Onko muilla enemmän tai vähemmän salaisia tositelkkariin liittyviä guilty pleasureja? :D

No on kyllä! En siis koskaan katso MITÄÄN realitysarjoja tai muuta draamajuttua muuten, mutta My Big Fat Fabulous Lifeen olen jäänyt koukkuun (Upea lihava elämäni). Olen sitä ihan useita kausia katsonut ja jotenkin se onnistuu olemaan viihdyttävä ja hauska. Seuraa siis erään Whitney-naisen varsin aktiivista elämää sen jälkeen kun hän nousi kuuluisuuteen julkaisemalla aikoinaan netissä videon otsikolla "Fat girl dancing". Sarja rakentuu siis pitkälti kehopositiivisuudelle, mutta tokihan siinä myös draamaa ja käänteitä riittää, kun siinä seurataan tämän Whitneyn lisäksi myös hänen perhettään ja joitakin ystäviään ja realityssä nyt aina kaikki leikellään ja ohjaillaan mahdollisimman dramaattiseksi :D Todellakin vähän guilty pleasure, kun on niin random että sitä ylipäätään päädyin seuraamaan reality-vihaajana, mutta jotenkin siinä on viihdyttävä tunnelma ja henkilöt tulevat niin tutuiksi.
It is time
to break the chains of life
If you follow you will see
what's beyond reality

ava by: sayuri524art

Angelina

• disapproves
  • Valvoja
« Vastaus #602 : tänään kello 14:21:08 »
Onko muilla enemmän tai vähemmän salaisia tositelkkariin liittyviä guilty pleasureja? :D

Hengenvaarallisesti lihava, sitä katsoin joskus kaverin kanssa aina, kun vaan mahdollisuus ;D Samaten katsottiin 90 Day Fiancé ja kaikkia sen spin-offeja, mutta en kestä sitä sekoilua enää yhtään :'D Tuli kiintiö niin sanotusti täyteen. Katsoin myös aiemmin tosi intensiivisesti Real Housewivesin eri versioita, erityisesti Beverly Hillsiä, mutta jotenkin nekin alkoivat toistaa toisiaan ja se draamailu alkoi väsyttää. Ehkä siitä syystä realityt on vähän jääneet, kun jotenkin ei vaan jaksa enää sitä huutoa ja tuulesta temmattua draamaa. Aikanaan se oli kyllä kovinkin viihdyttävää ;D Tempparit, Love Islandit ja Ex on the Beachit oon kyllä sen sijaan kiertänyt aina kaukaa ;D

"Oikeista" sarjoista uusin rakkaus (yllätys yllätys) on Interview with the Vampire, jota lämpimästi suosittelen <3 Odotan myös kuumeisesti, milloin The Boysin viimeisen kauden kaikki jaksot on Primessa katsottavissa ja tykitän sen sitten kerralla loppuun -- sitä sekoilua odotankin sitten into piukassa ;D

I wanted him dead
I wanted him all to myself

grafiikat © Inkku ♥