Jos etsii lyhyitä sarjoja, suosittelen Odonkin mainitsemaa
Musta kuningatar (Queen's Gambit) sekä
Juhlat (Russian Dolls) molemmat löytyy Netflixistä ja ovat sellaisia, jotka on niin hyviä että katson ne uudestaan parin vuoden välein. Mustassa kuningattaressa tykkään erityisesti hahmoista, heidän taustatarinoistaan ja kehityksestään ja heidän keskinäisestä dynamiikastaan, Juhlat-sarja on sellanen liminaalinen/taiteellinen aikalooppi, jossa päähenkilö joutuu elämään saman päivän uudestaan.
Over the Garden Wall on myös kaunis ja hieman psykedeelinen lyhyt animaatiosarja kahden veljeksen matkasta lumottuun maailmaan.
En seuraa tositeeveetä, mutta sellaset teinidraamaromanssihömppäsarjat on mun guilty pleasure

Esim.
Heartbreak High (Koulun seinältä löytyy kartta, jossa on kuvattu kuka koulun oppilaista on maannut kenenkin kanssa ja se johtaa draamaan. Hyvä queer- ja autismirepresentaatio),
Ginny & Georgia (Kiinnostavan räväkät ja syvälliset hahmot, hieman epätavallisempaa äiti-tytärsuhteen kuvaamista, joka rikkoo hyvin äitistereotypioita),
Never Have I Ever (päähenkilö on vähän sellanen realistisella tavalla ärsyttävä teini, joka ensi-ihastusten myötä joutuu kommelluksiin ja tekee hupsuja tenivirheitä),
Sex Education (nimestäkin voi päätellä, että on seksikeskeinen mutta ei graafisesti vaan komedisesti, myös paljon queerhahmoja ja Gillian Anderson <3).
End Of The Fucking World on myös hyvä, mutta vähän raskaampi, vaikka silti humoristinen. Nää kaikki löytyy Netflixistä. Katoin kanssa
Summer I Turned Pretty joskus yhteen putkeen kun olin kipeenä ja tykkäsin tästä kolmiodraamahömpästä (ainakin kuumehöyryissä) ja sen tunnari tulee ikuisesti elämään mun mielessä

Angelina hehkutti
Interview with the Vampire ja komppaan! Kumppani tutustutti siihen ja täytyy myöntää että im in love! Toksisia homovamppyyyreita, mitä muuta sitä voikaan toivoa! Tää on myös yks niistä harvoista sarjoista joissa mua se aikahyppely ei haitannut, yleensä vihaan sitä että puolet ajasta ollaan yhessä ajassa ja puolet toisessa. Odotan innolla sitä
Lestat jatko-osaa.
Komppaan myös
Good Omensia, josta nyt on pian tulossa sarjan lopetusjakso. Vähän ristiriitasia suhteita kyllä siihen sarjaan, koska tosiaan, Neil Gaiman ja hänen seksuaalirikoksensa, ja senhän takia sarjasta ei olekaan tulossa kolmoskautta vaan se yksi 90 min (?) lopetusjakso. Mutta sentään se, koska kakkoskausi jäi niin jännään paikkaan, että jäin huutamaan ruudulleni.
Nyt olen seuraamassa kauhulla sitä, minkälainen paskamyrsky
Euphorian kolmoskausi on, ai että X( Kaks ekaa jaksoa nähtyäni voin sanoa että tää tulee jäämään historiaan Stranger Thingsin ja Game of Thronesin kanssa siinä, miten viimenen kausi tulee pilaamaan koko sarjan huonoudellaan. Olihan Euphorian ekatkin kaudet ongelmallisia, mutta sen upea estetiikka ja maskeeraus sentään piti sitä pystyssä. Sam Levinson on muutenkin problemaattinen hahmo, mutta jos hän kerran ne kaks ekaakin kautta plagioi niin miten hän nyt sitten voi heittää niin huti tässä kohtaa että pysyisi edes johdonmukaisena. Tässä kolmoskaudessa nää hahmot on vedetty aivan uusiksi siis niin ooc edellisiin kausiin verrattuna että nyrpistelin nenääni kyllä ruudulle katsoessani. Osa vuorosanoistakin kuulostaa suoraan jostain GhatGPT:stä... Toisaalta se on nykyään kriteerikin joillain studioilla että sarjassa pitää selittää kaikki auki niin että ihminen joka katsoo sarjaa puhelinta selaillen pysyy kärryllä :/ Onko muilla mielipidettä Euphoriasta? Ootteko kattonu kolmoskautta?