Kirjoittaja Aihe: Musiikki #2  (Luettu 28232 kertaa)

Eririn

• captain of skyrissian
  • Jedi like my father before me
    • kiliel is a lesbian ship
Vs: Musiikki #2
« Vastaus #300 : 09.04.2019 12:59:10 »
Abarat: Mun oma suosikki BLACKPINKin biiseistä on As If It's Your Last kuten tossa aiemmin mainitsin, joten suosittelen. Playing With Fire, Stay, DDU-DU DDU-DU ja Forever Young on myös hyviä. Tosin ylipäänsä mun mielestä kaikki tän ryhmän biiseistä on tosi hyviä^^ mutta noilla pääsee hyvin alkuun.

Haruka

• Taskukokoinen
  • Ava by mustapisara
    • Mietteitä musiikista
« Vastaus #301 : 09.05.2019 00:06:01 »
Mun viimeisin löytö Suomipopin saralla on Ellinoora. Oon jo about ekan levyn ilmestymisestä lähtien kuunnellut kyseistä artistia aina, kun uusia biisejä on tullut ja tykkään kovasti näistä "Sinä 4ever" sekä eetun kanssa tehdystä "Bäng, bäng, typerä sydän"-biiseistä. Helmikuussa käynyt katsomassa Ellinooraa Tavastialla livenä ja tykkäsin kovasti. Odotan, koska häneltä tulee se toinen albumi.

Kuinka monella on biisilistoillaan sellaisia biisejä, joiden tykkäämistä tavallaan häpeää? Itse tunnustan Kasmirin "Vadelmaveneen" kuuluvan näihin mun ns. Guilty Pleasure-biiseihin, joiden kuuntelemista ja itse laulamista oon hävennyt, kunnes pari päivää sitten kyseinen biisi soi mulla koko aamun korvamatona ja mun oli itse pakko laulaa se ihan acapellana päästäkseni siitä korvamadosta eroon :D

Abarat

« Vastaus #302 : 19.05.2019 13:52:59 »
Ellinoora on ihan jees artisti, hieno ääni ja soittaa myös ukulelea? Ystävä kysyi keikalle, saa nähdä mennäänkö.

Kuunteleeko kukaan kiinalaista musiikkia? Tietääkö joku yhtyeen nimeltä S.H.E?
« Viimeksi muokattu: 19.05.2019 16:53:04 kirjoittanut Abarat »