Kirjoittaja Aihe: Musiikki #2  (Luettu 119739 kertaa)

Epona

  • Harmiton
  • ***
  • Viestejä: 340
Musiikki #2
« : 02.10.2012 17:40:01 »
Keskustelu musiikista jatkukoon yhtä runsaana ja polveilevana kuin edellisessäkin topicissa!

Vanhaa topicia pääset selailemaan tästä. Siellä viimeiseksi keskustelun aiheeksi jäivät finiläisten osallistuminen bänditoimintaan, ja Nightwishin tiedote siitä että Anette Olzon erosi bändistä ja kiertueen loppuun asti häntä on valittu paikkaamaan Floor Jansen.

Areena on teidän! (:
Ava by Vanilje

Hiljainen Talvi

  • Eskapisti
  • ***
  • Viestejä: 1 110
  • Ava by: R0land
Vs: Musiikki #2
« Vastaus #1 : 02.10.2012 21:30:55 »
Täytuy myöntää etten odottanut että Aneten ja Nightwishin tie jo nyt eroaa.
Harmittaa huruasti, oikeastaan yksi kerros elämästä tippui pois, suuri Nightwish fani kun olen.
Eniten itseäni kuitenkin kiinnostaa asiat joita meille ei tilanteessa kerrota. Miksi nyt kesken kiertueen? Miksi Aneten sairastumisen/sairaalaan joutumisen jälkimainingeissa? Ja kesken Nightwishin huikean nousun?
No kuka tietää tulin vain hieman purkamaan tuntoja.
Tulienkelisi
"Caught in all, the stars are hiding,
That's when something wild calls you home, home,

If you face the fear that keeps you frozen
Chase the sky into the ocean
That's when something wild calls you home, home"

                  - Lindsey Stirling

Human_cannonball

  • ***
  • Viestejä: 308
Vs: Musiikki #2
« Vastaus #2 : 03.10.2012 20:27:13 »
Itse olin sairaalassa kun kuulin tästä ja ensimmäinen reaktio oli "Häh? Huono vitsi, heheh!" Nyt kuitenkin olen ihan sisäistänyt asian ja en oikeen tiedä mitä ajattelisin. Anette oli musta jotenkin ihana ja kuitenkin se laulaja, joka Nightwishissa vaikutuksen teki itseeni, vaikka toki Tarjastakin pidin hirveästi.
Oikeastaan mun ajatus koko asiasta on vähän sellanen "jahas". Toki koko juttu tuli ihan puun takaa, mutta missään vaiheessa ei ollut varsinainen shokki. Tietty harmittaa hirveesti :( Anette oli kuitenkin taitava ja kehityksen DPP:n ja Imaginaerumin välillä huomasi.

Saa nyt nähdä mitä tapahtuu. Toivon, että pojat löytää hyvän ja kivan laulajan bändillä. Ja toivon myös, ettei sitä lähdetä ihan toiselta puolelta palloa hakemaan. Mieluiten suomalainen, jos saan sanoa.

Banneri by: Ingrid

momentum

  • Vieras
Vs: Musiikki #2
« Vastaus #3 : 04.10.2012 05:56:39 »
Saa nyt nähdä mitä tapahtuu. Toivon, että pojat löytää hyvän ja kivan laulajan bändillä. Ja toivon myös, ettei sitä lähdetä ihan toiselta puolelta palloa hakemaan. Mieluiten suomalainen, jos saan sanoa.

Ainakin kiertueen loppukeikoilla yhtyeen laulajana tuuraa hollantilainen Floor Jansen. Että ei ne taida ihan Suomesta olla sitä laulajaa etsimässä...tosin vielä, ei ymmärtääkseni tarkempaa tietoa, että jatkaako Jansen sitten lopullisestikin bändissä, mutta ainakin tuuraa nyt ilmeisesti keikoilla?


LeFay

  • ***
  • Viestejä: 33
Vs: Musiikki #2
« Vastaus #4 : 05.10.2012 13:32:42 »
Voi hyvä jumala, rakastan Floor Jansenia! Hartwallin-keikan lippu suorastaan sulaa käsissäni silkasta innosta. Aiemmin kerran nähty ja juurikin Nw:tä lämppäämässä silloin tapaninpäivänä 2004. Tarjan lähtö oli aikanaan kova paikka kun Nw oli yksi mua henkisesti sinä aikana parhaiten tukeneita elementtejä elämässäni, mutta Anette, vaikka menetteli, sen vaan tiedosti olevan liian sopimaton yhtyeeseen pidemmän päälle. Toivottavasti jää pysyväksi jäseneksi hollannitar sillä keuhkoja ja tekniikkaa löytyy enemmän kuin kahdesta edellisestä yhteensä. Ja se lavakarisma, ja ne REIDET  :-*
Never met a kinder heart than yours

Let it bleed

Chelle

  • partner in crime
  • ***
  • Viestejä: 25
Vs: Musiikki #2
« Vastaus #5 : 12.10.2012 15:16:17 »
Voisinpa tulla heittämään tänne oman mielipiteeni tosta Nightwishin laulajanvaihdoksesta. Mun mielestä toi on hyvä asia, ainakin noitten parin klipin perusteella jotka oon nyt katellut Floorin esiintymisestä, imo se sopii Nightwishin tyyliin paremmin mitä Anette niin ääneltään ku olemukseltaankin. Käytiin muuten just jotain kuukausi sitten musakurssilla kohtuu laaja väittely aiheesta Anette vs Tarja ja oon edelleen ihan sama mieltä kuin silloin; Tarjan aikakauden musa iskee muhun paremmin mitä nuo uudemmat vaikka niitäkin kyllä diggailen, varsinkin Imaginaerumia.

Voisin ehkä myös vuodattaa siitä, kuinka pettynyt oon Aerosmithin tulevan levyn sinkkuihin. Etukäteen bändin jätkät lupaili palata vähän juurilleen, mutta huolestuttavasti tää näyttää siltä, että tällasella 90-luvun pop-bonjovi-meiningillä jatketaan. Ite kun satun arvostamaan Aerosmithin tuotannossa eniten just tuota niiden 70-luvun hard rock -aikakautta mut ei sit :( Varsinkin What Could've Been Love kuulostaa enemmän joltain Carrie Underwoodin biisiltä kuin minkään muotoselta rokilta. No, hienoa kumminkin että nää jaksaa vielä tehdä musiikkia ja toivottavasti tää uus levy nyt poikii sitten sen euroopankiertueenkin ens keväänä/kesällä.
« Viimeksi muokattu: 12.10.2012 15:19:56 kirjoittanut Chelle »
this is a fairytale
and i am the witch

Haruka

  • Taskukokoinen
  • ***
  • Viestejä: 1 110
  • Ava by mustapisara
    • Mietteitä musiikista
Vs: Musiikki #2
« Vastaus #6 : 12.10.2012 20:41:25 »
Billy Talent on mun uusi rakkauteni musiikin saralla. Yks tuttuni kuuntelee niitä ja kyseinen tuttuni antoi myös mun kuunnella niiden musiikkia autossaan, joten mä tietysti rakastuin... Ja parin viikon päästä voin todistaa, että pääsen katsomaan herroja täällä Helsingissä...

Onko joku muu Finistä menossa katsomaan kyseistä bändiä? Tai marraskuussa The Usedia?

Melba

  • ***
  • Viestejä: 573
Vs: Musiikki #2
« Vastaus #7 : 13.10.2012 11:40:14 »
Onko joku muu Finistä menossa katsomaan kyseistä bändiä? Tai marraskuussa The Usedia?
Billy Talentia olisin mennyt katsomaan Ouluun, jos keikka ei olisi K-18. Pienet ragekohtaukset vetäisin siinä vaiheessa kun tajusin, että tuo Oulun keikka tosissaan on Billy Talentin näistä kaikista Suomenkeikoista ainoa K-18...... </3 Oulu olis ollu inhimillisen lähelläkin vielä. Tosin Billy Talent-pettymykset laantui aika tavalla siinä vaiheessa, kun tuli tuo tieto The Usedin keikasta. Tai ensinhän sekin meinas olla K-18, mutta sitten se onneksi muuttui myös ikärajattomaksi. :---D

Eli Usediin siis todellakin hell yeah olen menossa. Sinnehän on aikaakaan enää vähän reilu kuukausi, iik. Toivottavasti bändi tällä kertaa pääsee Suomeen asti eikä jumitu jonnekin matkan varrelle... Todella innolla odotan tuota keikkaa, Used on yksi ehdottomista lempibändeistä nimittäin.
ja mitä vähemmän susta mä muistan sen täydellisempi mun mielessäni oot

- Finin lukupiiri -

LeFay

  • ***
  • Viestejä: 33
Vs: Musiikki #2
« Vastaus #8 : 14.10.2012 02:39:18 »
Tässä alkaa sormet syyhytä Sauna Open Airin lippuja ja ReVampin uuden albumin keikkatiedotteita. Floorgasmia ei voi estää. Olen hemmetin lääpälläni siihen.

Steelfest miellyttäisi myös ensi vuonna: Mayhem, Destruction, Sodom, Tsjuder mm. läiskimässä turpaan Hyvinkäällä.

Tulevista levyistä wanhoilla goottimetallibändeillä kunnon edustus mutta eniten taitaa kiinnostaa Rotting Christin seuraava kiekko.

Edit.

Jumalauta, galaksit räjähtää:

Song of Myself ja Hollannin ihmenainen: http://www.youtube.com/watch?v=rTe5A0OiRUY

Ghost Love Score: http://www.youtube.com/watch?v=O2jQSrmZkb4

Dark Chest of Wonders: http://www.youtube.com/watch?v=6ZJdJ445F5U

Ever Dream: http://www.youtube.com/watch?v=BjPTq755CJg
« Viimeksi muokattu: 14.10.2012 23:23:54 kirjoittanut LeFay »
Never met a kinder heart than yours

Let it bleed

momentum

  • Vieras
Vs: Musiikki #2
« Vastaus #9 : 15.10.2012 14:22:24 »
Nojoo, onhan se kai loppujenlopuksi ihan sama, kuka NW:ssä laulaa, mutta kyllä itselle henk.kohtaisesti Tarja Turunen on oikeastaan ainoa naislaulaja, josta olen koskaan ylipäätään pitänyt. En yleensä lämpene kovinkaan helpolla noille naislaulajille, en tiedä, miksi en, mutta Tarjaa olen aina kuunnellut mielelläni.

Ehkä minulla muutenkin on jo ollut aiemminkin lopahtanut kiinnostus Nightwishiin, kun musiikkimakuni on muutenkin kääntynyt enemmän indrtustial/cyber/altertanive - puolelle. Pitkään olen jopa etsinyt sellaista bändiä elämääni, joka herättäisi minussa samanlaisia tunteita kuin Marilyn Manson ja Deathstars ja nyt vihdoin viikko sitten lauantaina sellaisen löysin, nimittäin Lord of the lostin! Tämä bändihän esiiintyi Gloriassa ennen Deathstarsia ja kuuntelin bändiä jo aiemmin Spotifystä ja tykkäsin kyllä jo siinä kuunnellessa ja sanoinkin kaverille, että tämä bänfi pitää tsekata sitten Trash festeillä myös. No, livenä bändi iski suoraan sydämeeni! Voi jeesus, mikä keikka! <3 Olin ihan myytyä tyttöä, kun siinä eturivissä kuuntelin ja osasin jopa muutaman kappaleen aikana laulaa mukanakin ja pakko myös mainita, että menetin siinä sivussa sydämeni myös bändin solistille, Chris Harmsille, jolla on kerrassaan upea ääni ja, joka osaa selvästi esiintyä! Diggaan bändeistä, joilla on lavakarismaa, eivätkä vain tyyliin seisoskele ja soita siellä ja Lord of the lostissa sitä ainakin oli! Levy tarttui keikalta mukaani ja sitä olen kuunnellut nyt tiuhaan tahtiin, samoin paria muuta levyä Spotifystä! Rakastan!

Myös Deathstarsin osalta keikka oli varsin onnistunut. Olin jopa lievästi sanottuna onnessani, kun sain itse Whiplasher Bernadottelta suudelman kämmenelleni, kun hän polvistui yhdessä vaiheessa siihen eteeni.  :-* Aikaisemmin olin hänelle ruusun antanut, joten mitä ilmeisemmin suudelma oli sitten kiitos siitä ruususta. Oli ihanaa nähdä bändi pitkästä aikaa livenä taas, mutta tuntui, että heidän keikkansa meni aivan liian nopeasti ohi. Aivan kuin bändi olisi ollut lavalla vain parin-kolmen biisin ajan, vaikka oikeasti soittivatkin 12 biisiä, mutta silti tuntui menevän niin inhottavan nopeasti. Mutta niinhän ne keikat aina, kun ensin niitä saa odottaa monta viikkoa ja sitten ne on liian nopeasti ohi. Ikävä vain jäi! <3

Ovatkos muut tehneet hyviä, uusia bändilöytöjä viime aikoina tai kenties olleet hyvillä keikoilla syksyn tullen?

Swizzy

  • queen
  • ***
  • Viestejä: 1 009
  • have some pride
    • High-functioning fangirl
Vs: Musiikki #2
« Vastaus #10 : 15.10.2012 15:07:17 »
Lainaus
Ovatkos muut tehneet hyviä, uusia bändilöytöjä viime aikoina tai kenties olleet hyvillä keikoilla syksyn tullen?

Yeah baby, todellakin. Oon rakastunut The Rasmukseen, siis virallisesti. Ennen se oli vähän sellaista kun joku niiden biisi soi radiosta, että "jee, tää on hyvä biisi" mut se jäi vaan siihen. Niiden keikalla kun olin, suunnilleen maailma muuttui.

Se oli lievästi ilmaistuna upeetamahtavaatäydellistätajunnanräjäyttäväähienoa! Tunnelma ei ollu katossa, vaan katto oli räjähtäny ja tunnelma oli pilvissä. Siis ei oikeesti oo sanoja kuvaamaan sitä tunnetta. Ne soitti pitkän keikan, luokkaa kaks tuntia. Mä olin harmikseni yläkatsomossa, ja tuli sellanen tunne että ois halunnu sinne alas pomppimaan ja kiljumaan (ei sillä ettenkö olisi sitä tehnyt tuolla ylhäälläkin :D) Mut sillee tunteellisesti aika voimakas kokemus. Mua suorastaan pelottaa miten pahasti mä tulen itkemään keikan loppuessa sitten kun eräs Adam Lambert tulee Suomeen lähivuosina... Ja mä oon ehkä vähän hullu, mutta mä nautin siitä miten mä pystyin tuntemaan sen musiikin syvällä sisimmässäni. Ja miten jumalaisilta ne sähkökitarat kuulosti ja miten pari akustisesti vedettyä biisiä toi ihanan pehmeyden siihen. Se vaan oli jotain niin upeeta. ♥

Mutta vaikka ton jälkeen tunnustankin vuodattaneeni pari kyyneltä, jäljelle jäi ihan uskomattoman iloinen fiilis. Eikä se oo hävinny vieläkään. :)

Mutta asiasta kukkaruukkuun, mua nyt hieman harmittaa että The Rasmus jää tauolle, kun just ehdin kunnolla innostumaan. Löytyykös finistä muita The Rasmuksen faneja?


22.3.2013 & 17.2.2015 ♥ raison d'etre

Ava: Demeter, banneri: minä

Sisilja

  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 2 048
Vs: Musiikki #2
« Vastaus #11 : 15.10.2012 17:13:40 »
Löytyykös finistä muita The Rasmuksen faneja?

Jee, minä! The Rasmus on ollut Se Bändi vuodesta 2007 kun ekan kerran kävin heidän keikallaan. Ja takana on ihan sama tarina kuin Swizzyllä, aiemmin olin lähinnä fiilistellyt bändin biisejä, omistanutkin levyn tai kaksi, mutta livenä näkeminen räjäytti pankin. The Rasmus on bändi joka osaa ottaa yleisönsä ja tulla lähelle ilman kukkoilua ja olla silti suuren luokan esiintyjiä. Ja musiikki on vahvaa, kaunista ja jotain sellaista, joka iskee joka soluun. Olen ollut ihan myyty monen monta vuotta, vaikka en ole keikalle vielä toista kertaa päässytkään. Mutta sekin korjaantuu tällä viikolla, oi että olen innoissani!

Niin ja bändin taukoilu ei haittaa, koska musiikkia on paljon jo valmiiksi ja Lauri on sanonut julkaisevansa tauon aikana toisen soololevyn. Sitä odotellessa. <3
Kirjoittamisen riemusta

Avasta kiitos aijulle!

Swizzy

  • queen
  • ***
  • Viestejä: 1 009
  • have some pride
    • High-functioning fangirl
Vs: Musiikki #2
« Vastaus #12 : 15.10.2012 17:47:11 »
Lainaus
Niin ja bändin taukoilu ei haittaa, koska musiikkia on paljon jo valmiiksi ja Lauri on sanonut julkaisevansa tauon aikana toisen soololevyn. Sitä odotellessa.

Vau, tätä mä en tiennytkään! Sitä odotellessa todellakin. Mulla on toi eka soololevy, tykkään siitä kauheesti, enkä oikeastaan tiedä miksi, koska se ei oo ihan mun genreä. Mutta Laurin ääni on tajuttoman ihana, ja toi levy on mukavan erilainen verrattuna esim. noihin The Rasmuksen vanhempiin levyihin.

Lainaus
The Rasmus on bändi joka osaa ottaa yleisönsä ja tulla lähelle ilman kukkoilua ja olla silti suuren luokan esiintyjiä. Ja musiikki on vahvaa, kaunista ja jotain sellaista, joka iskee joka soluun.
Susimus, sulla taitaa olla kyky lukea mun ajatuksia ja pukea ne järkevästi sanoiksi siinä missä mä saan suustani vain ihkutusta. :D

Hih, onnea sulle sinne keikalle, sulla tulee olemaan kivaa! (ja varaudu siihen että tulee hiki, etenkin jos oot alhaalla seisomassa)


22.3.2013 & 17.2.2015 ♥ raison d'etre

Ava: Demeter, banneri: minä

Sisilja

  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 2 048
Vs: Musiikki #2
« Vastaus #13 : 15.10.2012 17:58:32 »
Joo, Laurin New World on ihastuttavan omanlaisensa! Herra itse kaiketi nimitti sitä jossain haastattelussa "nörtti-Laurin kokeiluksi" tai jotain sinnepäin, haha. Onhan se musa aika elektronista, mutta silti, sama ääni, sama ääni, ja se ääni on kultaa.

Lainaus
Hih, onnea sulle sinne keikalle, sulla tulee olemaan kivaa! (ja varaudu siihen että tulee hiki, etenkin jos oot alhaalla seisomassa)
Hihii, kiitos. Aion pitää superkivaa, ottaa kaiken irti ja enemmänkin. Seisomapaikka on tiedossa ja oi, ajattelin hyppiä ja tanssia ja laulaa koko keikan läpi. Muutama päivä enää odotusta ja nekin kulutan luukuttamalla The Rasmuksen tuotantoa uudestaan ja uudestaan. <3
Kirjoittamisen riemusta

Avasta kiitos aijulle!

Eririn

  • valomiekkalesbo
  • ***
  • Viestejä: 956
  • Jedi like my father before me
    • lesbian with a sword and a grudge
Vs: Musiikki #2
« Vastaus #14 : 16.10.2012 23:08:36 »
Ovatkos muut tehneet hyviä, uusia bändilöytöjä viime aikoina tai kenties olleet hyvillä keikoilla syksyn tullen?

Joo! Viimeksi tänään tutustuin japanilaiseen tyttöryhmään nimeltä Fairies. He ovat todella hyviä - yhdenkään tytön ääni ei ärsytä, mikä on tosi harvinaista, ainakin jos miettii niitä ryhmiä, joita yleensä kuuntelen (Morning Musume ja Berryz Koubou etunenässä). Kappaleetkin ovat kivoja. Fairies on julkaissut toistaiseksi vain sinkkuja ja oma suosikkini niistä on More Kiss. Kappale on todella hyvä ja se on juuri sellainen, mitä odotan tälläkin hetkellä Momusulta: siinä ei tungeta miljoonaa eri musiikkityyliä yhteen vaan se on yksinkertainen ja helppo seurata.

Rakastun harvoin tällä lailla, mutta onpahan vaihtelua^^
We had each other. That's how we won.

nauha

  • ***
  • Viestejä: 339
  • Sunnuntaiteuras
Vs: Musiikki #2
« Vastaus #15 : 18.10.2012 22:32:10 »
Onko joku muu Finistä menossa katsomaan kyseistä bändiä? Tai marraskuussa The Usedia?

Itehän ostin juuri tänään lipun tuonne Talentin Kaapelitehtaan keikalle, kun sain työvuorot vaihdettua sopiviksi.
Olen kyllä suhteellisen innoissani, vaikkei kyseinen bändi enää varsinaisesti olekaan mulle se ykkönen niinkö pari vuotta sitten vielä.
Kolme vuotta sitten kävin kattomassa näitä ko vetivät keikan jäähallila ja oli kyllä älyttömän hyvä meininki, toivottavasti nytten puoliksikhaan yhtä kova keikka :) Häätyy vain kuunnella tuota uutta levyä, ko varmaan siitä aika paljon kans soittavat, eikä mulla sitä vielä ittelä ole.
Kaipaan hetkeä jonka toivoin sinun olevan minun

Haruka

  • Taskukokoinen
  • ***
  • Viestejä: 1 110
  • Ava by mustapisara
    • Mietteitä musiikista
Vs: Musiikki #2
« Vastaus #16 : 18.10.2012 22:55:00 »
nauha: "Dead Silence" on mahtava levy, mitä mä oon sitä kuunnellut Spotifyn kautta. Ja voi olla, että yritän siitä jonkinlaista arviota omaan blogiini väsätä, ainakin keikan jälkeen :)

forevermore

  • Vieras
Vs: Musiikki #2
« Vastaus #17 : 19.10.2012 09:27:52 »
Helou! :)
 Sitä tulin vaan kyselemään kun on mietityttäny:
Onko teillä miten rönsyilevä musiikkimaku? Kuunteletteko ensin let's say Black Veil Pridesia ja vaihdatte sitten Robiniin?

Itelläni tää menee vähän tonne päin: Ensin My Chemical Romancea ja sitten f(x):ää, korealaista tyttöbändiä. (mutta vaan, koska Amber on hot! Noei, mä oikeesti tykkään niitten musasta. Se o kivaa.)
 Ei mulla muuta :))

Eririn

  • valomiekkalesbo
  • ***
  • Viestejä: 956
  • Jedi like my father before me
    • lesbian with a sword and a grudge
Vs: Musiikki #2
« Vastaus #18 : 19.10.2012 11:23:43 »
Ai sinäkin tykkäät f(x):istä, kivaa tavata joku toinen suomalainen fani^^ Mäkin rakastan Amberiä - Lunaa myös~

Onko teillä miten rönsyilevä musiikkimaku?
Suora kopio deviantArt-profiilistani:
Favorite music:
Morning Musume., Berryz Koubou, Adam Lambert, Girls' Generation, KARA, C-ute, S/mileage, Lordi, AKB48, Nightwish, Glee cast, Lady Gaga, Super Junior, SHINee, f(x), 2NE1, BIGBANG, 4minute, Zhang Li Yin, w-inds., Utada Hikaru, BoA, Avril Lavigne, Shakira, ABBA, Queen, Green Day, Kelly Clarkson...

Luullakseni tuosta voi päätellä, miten rönsyilevä meikäläisen musamaku on^^ Yhden musatyylin kuuntelu on vain niin jumalattoman tylsää, välillä on pakko vaihdella. Eikä tuossa listassa edes ole mainittuna suuresti rakastamiani Disney-biisejä (pitäisi kai lisätä).
We had each other. That's how we won.

momentum

  • Vieras
Vs: Musiikki #2
« Vastaus #19 : 19.10.2012 13:35:41 »
Mitä mieltä ihmiset olette cover-versioista?

Tavallisesti en oikein pidä covereista, mutta esimerkiksi Marilyn Mansonilla on hyviä covereita ja samoin tällä uudella suosikkibändilläni, Lord of the Lostilla. Heidän coverinsa ovat oikeastaan todella mielenkiintoisia, kun bändi itse on saksalainen goottimetalliryhmä, mutta sitten coverit koostuvat mm. sellaisista kappaleista kuin Backstreet Boysin "Everybody", Lady Gagan "Bad romance" ja Rihannan "I love the way you lie". Että todella mielenkiintoisista kappaleista tehty covereita, ei voi muuta sanoa! :D Mansonilla taas vähän häiritsee se, että herran tunnetuimmat kappaleet ovat juurikin covereita, mutta noh, ovathan ne hyviä. Tosin, jos bändillä on liikaa covereita, niin alkaa väkisinkin miettimään, että onko heillä omia biisejä laisinkaan.  ;D

Ja mitä tulee rönsyilevään musiikkimakuun, niin meikäläinen on ainakin niin genreuskovainen, ettei todellakaan ole kovinkaan rönsyilevä musiikkimaku minulla. :)