Kirjoittaja Aihe: Tekohymyilyä | syömishäiriöraapaleita | 30/30: Pakokauhu | K-11  (Luettu 23260 kertaa)

Solembum

  • ***
  • Viestejä: 1 847
Nekotorachan: Kiitos kommentista! Näin ristiriitaisesta aiheesta on vaikeaa kirjoittaa kommenttia, jossa ei ole ristiriitoja, mutta olen lukenut aika monta sellaista jo aikaisemmin, ja ymmärrän hyvin mitä kommentillasi tarkoitit (:

Kiitos siis paljon positiivisesta palautteesta!

Scork

  • ***
  • Viestejä: 64
  • ava ryöstetty Nukkemestarilta
Oon lukenu nää kaikki osat moneen otteeseen lähes vuoden (?) ajan, enkä meinaa kyllästyä.
Sun kaltaista kirjoittajaa tartettais lisää kirjoittamaan sh-aiheisia kirjoja, ihan tosi!
Nää on niin aitoja, eikä moni tajua että samaa tapahtuu joka hetki jollekulle.
Ois tosi tosi mukavaa jos kirjoittaisit lisää samaan aiheeseen viittaavaa, mutta kuitenkin erilailla lähestyttäessä. Jos joskus iskee inspis nii ainakin täällä on kannattaja ja luvattu lukija&kommentoija!
    Raapaleet oli kirjoitettu aika uskaliaasti loppujen lopuksi. Voin sanoa, että olen tätä lueskellut naama kännykkään lätsäytettynä yön pikkutunneilla hyvin mietteliäänä, mutta juuri nyt olen taas lukossa selatessani näitä. Pahoittelut ja terkkui sinul (:.
each have piece of magic

Solembum

  • ***
  • Viestejä: 1 847
Scork: Kiitos paljon kommentista. Itseasiassa, sillä oletuksella että saan mun suunnitelman joskus oikeasti suunniteltua, aion ainakin yrittää tämän vuoden nanowrimoa syömishäiriöaiheella. Eihän sitä tiedä jos vaikka onnistuisinkin tai ainakin saisin tarinan alun kirjoitettua ja joku vielä tahtoisi sen kustantaakin. Katsotaan (:

Kiitos kaikesta positiivisesta ja muutenkin kannustuksesta kirjoittaa lisää. Ja p.s aloitin uuden raapaletopicin, jos kiinnostaa!

Maddy

  • ***
  • Viestejä: 14
  • ava by eisitten
Whoaa hhrrr
Pirun pelottavaa, mutta silti niin..
Kirjotat uskomattoman hyvin ja tosi kauniisti. Jotenkin pysty tuntemaan tunteet ja kylmätväreet veti selkää pitkin.

Onks tyttö tosissaan fiktiivinen? Tuntu niin todenmukaselta. Pelottavaa
"I will never let you fall
I'll stand up with you forever
I'll be there for you through it all (through it all)
Even if saving you sends me to heaven" (Red Jumpsuit Apparatus - Your Guardian Angel)
Banner by eisitten