Kirjoittaja Aihe: Verikyyneleet, 15/15 + epilogi, H/D, [K-11]  (Luettu 39270 kertaa)

Sierra

  • ***
  • Viestejä: 322
Re: Verikyyneleet, H/D+muita [K-13] 11 LUKU!
« Vastaus #40 : 26.10.2007 19:06:35 »
Hihhii kommentteja :D

April: Kiitos paljon kommentista! IHANAA TIÄKKÖ KERRANKIN SAIN JOTAIN EINIINPOSITIIVISTA KOMMENTTIA! :D okeiokei, mut siis oikeesti! :D tykkään paljon kun joku kertoo asiat niinkun ne ovat! :D ekat luvut omastakin mielestä huonompia, mutta tää on mun eka ficci jos sillä saa puolustautua? :D Anna ei ole kadonnut minnekkään, ja kyllä hänestä kuullaan vielä... ;) Jatkoa kirjottelen heti tämän viestin jälkeen! :D
Pallokala: Kivakiva :D :) <3 H/D <3 :D äksöniä on luvassa hyvin pian! :D Jatkoa myöskin.
“Aha! What villains are these, that trespass upon my private lands! Come to scorn at my fall, perchance? Draw, you knaves, you dogs!” -Sir Cadogan

Yuki

  • ***
  • Viestejä: 28
Re: Verikyyneleet, H/D+muita [K-13] 11 LUKU!
« Vastaus #41 : 26.10.2007 23:02:52 »
Heips!
Päätinpä minäkin kommentoida, kun olen tätä kerran lueskellut. ^^
Minä pidän ideasta! Verikyyneleet ovat erilainen ja jotenkin mielenkiintoinen keksintö! Jo pelkästää tämän nimi herätti kiinnostukseni.
Ja juu, niinkuin tuolla jo jotkut mainitsivatkin, että alussa olisi voinut olla enemmän kuvailua. Ja loppua kohti paranee koko ajan minunkin mielestäni!
Tuo liemientunnin lappujuttu sai nauramaan! :D
Minä pidän ja luen mielelläni jatkoa!

~Yuki

vaniliakastike

  • ***
  • Viestejä: 19
Re: Verikyyneleet, H/D+muita [K-13] 11 LUKU!
« Vastaus #42 : 27.10.2007 11:00:28 »
aivan paras!!! yksi parhaimmista mitä olen lukenut!! ihana. :) JATKOA!!!!!!!!  :D

*ei pysty sanomaan enää mitään*
Eläinten ylösnousemuksen päivänä turkiksenne raatelevat teidät ^^

Sierra

  • ***
  • Viestejä: 322
Re: Verikyyneleet, H/D+muita [K-13] 11 LUKU!
« Vastaus #43 : 28.10.2007 18:05:12 »
A/N: Kahdestoista luku vihdoinkin valmis, kesti hieman kauemmin tämän kirjoittaminen, lukaiskaapa niin luultavasti ymmärrätte miksi!

Ai niin, kommenttejakin on tullut...

Yuki: Mahtavaa, että olet sitä mieltä, olen niiiiin iloinen!  :)  Kiitos paljon!
vaniliakastike: Vou  :o   :o  Kiitos todella paljon!

*

Luku 12.

“Minä en voi tajuta mikä teitä kahta vaivaa”, McGarmiwa sanoi ja viittoi poikia istumaan.

Kalkaros asteli seinän vierustalle mustat silmät poukkoillen ympäriinsä. Mies oli lopulta päättänyt lähettää Harryn ja Dracon McGarmiwan luokse, koska ei itse saanut mitään tolkkua poikien käyttäytymisestä.

Harry istuutui kovalle puutuolille ja näki silmäkulmastaan Dracon tekevän samoin hänen oikealla puolellaan.

“Olen kuullut opettajilta paljon valituksia tällä viikolla, ja ne ovat melkeinpä aina liittyneet teihin kahteen, välillä toki Weasleyn kaksosiinkin”, McGarmiwa sanoi ja istuutui työpöytänsä taakse. “Ihme kyllä teihin kohdistuneet valitukset ovat olleet valituksia liiallisesta nauramisesta.”

Harry pysyi vaiti, mutta Draco aukaisi suunsa: “Ethän vain laita meitä jälki-istuntoon? Meillä on tarpeeksi jo tekemistä tuntien jälkeen, professori!”

McGarmiwa katsahti Kalkarokseen ja pudisti sitten päätään. “Ei, en laita teitä jälki-istuntoon, mutta minusta olisi parasta, että me kaikki neljä lähtisimme rehtorin luokse.”

*

“Kas, Minerva”, Dumbledore sanoi ja siirsi katseensa Harryn kautta Dracosta Kalkarokseen. “Meillä on selvästi jotain keskusteltavaa, joten istukaa kaikki alas.”

Jälleen kerran Kalkaros hivuttautui seinän viereen seisomaan, ja Harry ja Draco istuutuivat vierekkäin Dumbledoren pöydän eteen. McGarmiwa jäi myöskin seisomaan.

“Olen saanut paljon valituksia Harrysta”, McGarmiwa sanoi vakavasti.

“Ja minä Dracosta”, Kalkaros murahti.

“Vai niin”, Dumbledore sanoi ja alkoi pyöritellä yhtä sormuksistaan. “Mitä he ovat tehneet?”

”He häiritsevät tunteja nauramalla”, McGarmiwa selitti tiukkana.

Dumbledore kohotti katseensa sormuksestaan ja lävisti Dracon katseellaan. Draco käänsi katseensa polviinsa.

”Vai niin”, Dumbledore toisti.

”Eikö sinulla todellakaan ole muuta sanottavaa Albus?” Kalkaros kysyi.

”Mitä jos te kaksi -” Dumbledore sanoi ja osoitti kädellään Harrya ja Dracoa, ”- jäätte tänne, minulla on teille asiaa. Minerva ja Severus, voisitteko mennä?”

McGarmiwa ja Kalkaros näyttivät molemmat hieman ärtyneiltä ja kävelivät kansliasta kierreportaikkoon.

”Harry, sinä olet varmaan ihmetellyt verikyyneleitäsi?” Dumbledore kysyi.

”Vielä kysyt! Minä en tiedä yhtään mitä tapahtuu!” Harry huudahti ja laittoi kätensä tiukasti puuskaan.

”Olen pahoillani tästä kaikesta salailusta, Harry.”

”Tiedätkö sinä sitten jotain, rehtori?” Harry äyskähti.

Dumbledore vaihtoi omituisen katseen Dracon kanssa ja nyökkäsi.

”Tiedän, ja minusta olisi paras, että Draco kertoisi sinulle kaiken mitä hän tietää.”

*

”MITÄ?!”

”Harry, rauhoitu…”

”ETTEKÄ KERTONEET MINULLE MITÄÄN!”

”Harry…”

”Teillä kummallakaan ei ole mitään aavistusta miltä minusta tuntuu! Kaikki odottavat minun olevan niin vahva ja tietävän kaiken! Ihmiset luulevat etten pelkää mitään! Ja se ei ole reilua!” Harry huusi ja nousi ylös.

”Harry, kukaan ei odota sinulta mitään, sinä olet vain ihminen -”

”IHANKO TOTTA?!”

”Ole jo hiljaa ja lopeta tuo huutaminen!” Draco sanoi kovaan ääneen Harryn huudon päälle.

Harry käänsi katseensa Dracoon ja antoi vihreiden silmiensä kohdata toisen pojan harmaat, ja sillä hetkellä kovin kosteat silmät.

”Hetkinen nyt!” Harry huudahti ja valahti istumaan tuolille. ”Minun siis pitäisi rakastua, jotta pelastuisin? Kehen minun pitäisi rakastua?”

Dumbledore ei sanonut mitään, Draco huokaisi kovaan ääneen.

Harry näytti hetken hämmentyneeltä, mutta sitten pojan kalpeille kasvoille levisi ymmärrys.

”Sitäkö tämä on ollut?” Harry kysyi ääni täristen.

”Mikä, Harry?” Dumbledore kysyi hiljaa.

”Dracon äkillinen muutos. Onko se ollut vain teidän kahden sairasta peliä?”

”Ei tietenkään, minä oikeasti pidän sinusta!” Draco sanoi järkyttyneenä.

”Tiedätkö mitä, Malfoy? Minä en nyt ihan usko sinua”, Harry sanoi ja nousi jälleen seisomaan.
”Ja sinä! Kuinka sinä voit kohdella minua näin? Eikö juuri minun kuuluisi tietää tällaiset asiat ensimmäisten joukossa?!” hän huusi ja osoitti sormellaan Dumbledorea.

”Sinä et ole nyt oma itsesi, kuuntele minua, istu alas”, Dumbledore sanoi ja kuulosti yllättävän väsyneeltä.

Harryn sisällä kuohahti. ”Oma itseni?! Miten voisin olla oma itseni kun en tunne itseäni enää?” poika huusi jälleen ja ryntäsi kanslian ovelle, tarttuen kullattuun kahvaan. ”Aivan kuin kaikki muut tuntisivat minut paremmin kuin minä itse!”

”Harry, tule tänne, sinun on pakko kuunnella!” Draco sanoi ja nousi seisomaan.

”Kuule Malfoy, minä tulen luoksesi vasta kun tunnen Harry Potterin!” Harry huusi kasvot irveessä ja paiskasi oven voimakkaasti kiinni rynnätessään ulos kansliasta.

Hän juoksi kovaa eteenpäin, raivon syödessä häntä sisältä päin.

Draco ei pidä minusta, kaikki on ollut vain teeskentelyä! Kaikki suudelmat, läheisyys… kaikki valetta?

Kääntyessään nurkan taakse, Harry ehti nähdä vain pilkahduksen vaaleista hiuksista ennen kuin löysi itsensä makaamasta lattialta. Hän hieroi takaraivoaan ja nousi kankeasti ylös, huomatakseen vain tuijottavansa suoraan Lucius Malfoyn kasvoihin. Miehen kasvot olivat hätkähdyttävästi samanlaiset kuin Dracolla. Vaalea iho, ylpeät kasvonpiirteet, Luciuksella oli vain hieman jykevämpi leuka kuin pojallaan. Se ei kuitenkaan kiinnittänyt Harryn huomiota, vaan harmaat silmät, jotka hän oli nähnyt viimeksi kuolonsyöjän maskin takana, hautausmaalla päivänä jona Cedric Diggory oli kuollut. Jäätä syöksyi Harryn suoniin.

”SINÄ!” hän sylkäisi suustaan ja veti taikasauvansa esiin.

”Sinuna en tekisi tuota”, Lucius Malfoy sanoi viileästi ja viittoi kädellään Harrya laskemaan sauvansa.

”Ai miksen?” Harry kysyi raivoissaan eikä laskenut sauvaansa.

”Koska tuskinpa sinä haluat minua satuttaa.”

”Oliko tuo vitsi?”

”Harry, me olemme samalla puolella”, Lucius sanoi vakavana ja ojensi kätensä kätelläkseen.

Harry hätkähti järkytyksestä. ”Mi-mitä sinä yrität?”

”Me olemme samalla puolella. Olin juuri tulossa tapaamaan Dumbledorea siinä uskossa että poikani ja sinä olette hänen kansliassaan. Ilmeisesti olin väärässä?”

Harryn kasvoille nousi lievä puna, mutta syynä oli vain se, että Dumbledoren ja Dracon maininta sai Harryn taas raivon valtaan. ”Sinä olet siis myös mukana tässä sairaassa pelissä?”

”Tämä ei ole peliä. Minusta tuntuu, että sinä et ole taaskaan kuunnellut sinua paljon viisaampaa Dumbledorea”, Lucius sanoi ja laski kätensä.

Sanat saivat Harryn sanattomaksi. Ehkä minun olisi todellakin pitänyt kuunnella…

”No - minä - menemmekö sitten?” hän sopersi ja työnsi sauvansa viittansa sisätaskuun.

Lucius Malfoy nyökkäsi ja lähti astelemaan suurin harppauksin kohti rehtorin kansliaa Harry vierellään.

*

”Isä! Mitä sinä täällä teet?” Draco huudahti ja jäi tuijottamaan isänsä perässä tulevaa Harrya.

”Kuulet pian. Albus, aloitammeko?”

Dumbledore nyökkäsi ja katsoi uteliaasti Harrya, joka seisoi vaivaantuneena puuoven edessä.

”Käykää istumaan, ja Harry, toivoisin, että kuuntelet nyt loppuun asti.”

Harry nyökkäsi nolona, ja meni taas istumaan Dracon viereen. Lucius taikoi itselleen tummansinisellä maalilla maalatun puutuolin ja istuutui poikansa viereen. Harry lepuutti käsiään polvillaan, ja tunsi pian Dracon viileän käden kätensä päällä. Hän katsoi Dracoon, joka hymyili melko surullisesti. Kultaisen kattokruunun valosäteet kimmelsivät Harryn kaulalla roikkuvassa sormuksessa kun Harry tarttui Dracon kädestä kiinni.

”Hyvä. Aloitan kaiken nyt aivan alusta, toivon, että te olette kärsivällisiä, ja puhutte vasta kun olen lopettanut”, Dumbledore sanoi ja loi melko tuiman katseen puolikuulasiensa takaa.

”Okei”, Harry sanoi ja Draco nyökkäsi.

”Kuten jo tiedättekin, Voldemort on palannut. Hän yrittää tunkeutua Harryn mieleen, mutta koska hänen suonissaan virtaa Harryn verta, se on hyvin vaarallista. Aina, kun Voldemort katsoo Harryn mieleen, Harry itkee omaa vertaan, joka siis tulee Voldemortista. Tämän te tiesittekin?” Dumbledore selitti ja odottamatta vastausta jatkoi: ”Lopulta Voldemort tajusi, että verikyyneleet heikentävät Harrya, joten hän yrittää sillä tavalla tappaa.”

”Saisinko jatkaa tästä, Albus?” Lucius Malfoy kysyi hienotunteisesti.

”Ole hyvä vain.”

”Eli nyt päästään minun osuuteeni. Olen toiminut Severuksen tavoin kaksoisagenttina joulusta saakka ja -”

Mitä?!” Draco parkaisi.

”Ole hiljaa ja kuuntele. Kuten olin sanomassa ennen kuin minut keskeytettiin, minun tehtäväni on saada selville Voldemortin suunnitelmat. Olisi hengenvaarallista jos äitisi saisi tietää, joten tästä ei sitten puhuta kenellekään, Draco, ymmärrätkö?”

”Ymmärrän.”

”Ja nyt Voldemort on turhautunut. Hän on itsekin heikentynyt, ja koska Harry ei heikkene tarpeeksi nopeasti, hän yrittää turvautua taas vanhaan keinoonsa, eli hän yrittää saada Harryn luokseen tappaakseen tämän.”

Harry ei voinut kuin tuijottaa. Kaikki oli kääntynyt päälaelleen alle puolessa tunnissa. Kaikki Hermionen aavistukset, Ronin järjettömät arvaukset, Harryn mietiskelyt; mikään ei vetänyt vertoja totuudelle.

”Tärkein ja kaikkein vaarallisin asia kuitenkin on, että Voldemort on lähettänyt jonkun kuolonsyöjistään Tylypahkaan esiintymään oppilaana, ja tämä oppilas on edelleen täällä. Ja nyt Voldemort on alkanut epäilemään luotettavuuttani, Merlinille kiitos, että osaan okklumeusta hyvin, eikä hän ole kertonut minulle vähään aikaan mitään. En tiedä kuka oppilaista on kuolonsyöjä. Se voi olla ensiluokkalainen, se voi olla seitsemäsluokkalainen, se voi olla joku ystävistänne, se voi olla joku vihollisistanne. Pahinta on, että tämä soluttautuja on saanut varmasti paljon tietoa sinuun liittyen, Harry, ja hän yrittää lähiaikoina saada sinut Voldemortin luokse”, Lucius kertoi ja mies näytti vanhemmalta kuin koskaan.

”Harry, sinun täytyy olla varuillasi”, Dumbledore lisäsi vakavana.

Harry nielaisi ja tunsi Dracon puristavan kättään lujasti.

”Tämä tuntuu niin epäuskottavalta… tarkoittaako tämä nyt, että en enää itke verikyyneleitä? Voldemort ei enää yritä tappaa minua sillä tavoin?”

”Hyvä, ymmärsit asian ytimen”, Dumbledore sanoi ja hymyili surullisesti.

”Mutta entä Draco?” Harry kysyi.

”Mitä minusta?”

”Miksi sinä - öh, muutuit?”

”Äh, onko minun ihan pakko tässä nyt tilittää sinulle kaikkea?” Draco ärähti ja pojan kasvoja alkoi kuumottaa.

”No, minusta sinä olet sen minulle velkaa.”

”Hyvä on, hyvä on… Diggoryn kuolema avasi silmäni neljännen vuoden lopussa. Olin jo vähän aikaa miettinyt kummalla puolella oikeasti haluan olla, ja koska minä - miksi tätä on niin vaikea sanoa - pidän sinusta kovasti, kallistuin vakaasti tälle puolelle.”

”Ai”, Harry sanoi typerästi ja katsoi Dracoa silmiin. ”Se selittääkin sitten ihan kaiken.”

Draco hymyili Harrylle ja Harry hymyili leveästi takaisin.

”Entä se sinun suunnitelmasi, rehtori?” Draco kysyi yhtäkkiä.

”Sitä ei enää tarvita.”

”Mikä suunnitelma?” Harry ja Lucius kysyivät yhtä aikaa.

”Minun piti saada sinut rakastumaan johonkuhun”, Draco sanoi ja punastui isänsä katseen alla.

Harry siveli peukalollaan Dracon kämmenensyrjää eikä sanonut mitään. Hän ymmärsi vihdoinkin kaiken.

Jäljellä on enää kaksi kysymystä: kuka oppilaista on oikeasti kuolonsyöjä, ja miten tämä soluttautuja yrittää saada Harryn Voldemortin luokse?

*

A/N: Kolahtiko? Muista jättää kommentti. ^^
« Viimeksi muokattu: 31.10.2007 17:24:57 kirjoittanut Sierra »
“Aha! What villains are these, that trespass upon my private lands! Come to scorn at my fall, perchance? Draw, you knaves, you dogs!” -Sir Cadogan

Winga

  • Gremlin
  • ***
  • Viestejä: 2 446
Re: Verikyyneleet, H/D+muita [K-13] 12 LUKU!
« Vastaus #44 : 28.10.2007 18:59:47 »
Ääh... Mitä nyt sanoisin? :)
Tykkäsin tästäkin osasta (ja odottelin jonkun aikaa).

Niin joo, kiitos kehuista nickiä koskien.

Mä tiedän, ettei toi osa ollut kovin hauska, mutta silti virnuilen täällä tyhmästi (oon tehny sitä varmaan jo tunnin :D ).
Hmm... Tuleekos sitä jatkoa pian?  :D
"It's just like I always say; if you want to find something weird you have to go downtown."

Sierra

  • ***
  • Viestejä: 322
Re: Verikyyneleet, H/D+muita [K-13] 12 LUKU!
« Vastaus #45 : 30.10.2007 14:13:44 »
Winga: Anteeks kauheesti, että tuon luvun kanssa kesti niin kauan! Mutta melkeimpä motokseni muodostunut lause kuuluu näin: Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
Kiva jos tämäkin luku miellytti, jatkoa on tulossa pian, kolmattatoista lukua olen kirjoitellut jo kaksi sivua.
miiuu3: Kiitos maljon eikun siis paljon voi hitto, mesessäkin pääsi näitä lipsahduksia vähäsen, muistuukos mieleen? 8) Ei munkaan kommenteissa ole ikinä järkeä, kiitos kommentista, jatkoa tulossa pian!
“Aha! What villains are these, that trespass upon my private lands! Come to scorn at my fall, perchance? Draw, you knaves, you dogs!” -Sir Cadogan

Pallokala

  • ***
  • Viestejä: 57
Re: Verikyyneleet, H/D+muita [K-13] 12 LUKU!
« Vastaus #46 : 30.10.2007 17:59:53 »
Jeah! Jatkoa on tullut! =)
Hui Jännittävää! Kukakohan se kuolonsyöjä on? :O *pureskelee kynsiään*
Vähän mä oikeesti pelästyin, ku Lucius tuli nurkan takaa ja olin ihan varma et se sieppaa Harryn tj. :D
Tää oli tosi hyvä kappale!!! Äksöniä =)
Sä oot ihan hirveen hyvä kirjottaja!

Millos tulee jatkoa? <3
-Pallokala

April

  • funky aphrodite
  • ***
  • Viestejä: 395
  • since 2007, biatch.
Re: Verikyyneleet, H/D+muita [K-13] 12 LUKU!
« Vastaus #47 : 03.11.2007 18:15:45 »
Voi jeesus... Uusi luku! Oisin lukenu jo aikasemmin, mutta Fini ei toiminu! </3
Kauhee, ku en muista tästä enää mitään, ku oon lukenu paljon muitakin ficcejä... Sekotan tän yhteen toiseen koko ajan. -.-'
Mut joo... Kun vähän aikaa luin niin pääsin jo juoneen kiinni. (:
Niistä edellisistä luvuista en muista paljoa... tai no muistan, mutta en muista millasta tekstiä niissä oli... Eheh... ^^'
Siis... eh. Tästä luvusta tykkäsin. ♥
Siitä soluttautuja!kuolonsyöjästä on jo aavistus, mutta en nyt rupea sitä kuuluttamaan jos se meneeekin väärin. ;D
Tekstiä on helppo lukea ja on mukavaa että pilkunnussintaa ei tarvii harrastaa. ;D
Lucce kun sieltä nurkan takaa pamahti, niin luulin että tulee ruumiita... :'D
Ehm... tota kyllä. Sekava postaus jälleen, ee? -Kyllä, olen samaa mieltä!

~Apsu kiittää
« Viimeksi muokattu: 05.03.2008 23:59:17 kirjoittanut April »
If a writer falls in love with you,
you can never die.

   - Mik Everett

Sierra

  • ***
  • Viestejä: 322
Re: Verikyyneleet, H/D+muita [K-13] 12 LUKU!
« Vastaus #48 : 11.11.2007 17:44:08 »
Pallokala: Kiitos tosi paljon kommentista, jatkoa tulee parin päivän päästä, nyt on hirveästi kokeita tässä alkuviikosta. :D
April: Kiva et tykkäsit ^^ <3 Hehee, pian nähdään menikö sun arvaukses oikein, sanoppa sitten menikö!  :D  Arvaa nauroinko tuolle: Lucce kun sieltä nurkan takaa pamahti, niin luulin että tulee ruumiita...  ;D   ;D   ;D  Et arvaakkaan paljonko hekotin... :D Kiitti kommentista <3

Jatkoa siis ensi viikon puolivälin tienoilla. ^^
“Aha! What villains are these, that trespass upon my private lands! Come to scorn at my fall, perchance? Draw, you knaves, you dogs!” -Sir Cadogan

Sierra

  • ***
  • Viestejä: 322
Re: Verikyyneleet, H/D+muita [K-13] 12 LUKU!
« Vastaus #49 : 11.11.2007 18:01:09 »
miiuu3: Sie oot iha sekasi :D eiku sorry, ::D ::D noinhan mun pitiki laittaa ;)
Joo jatkoo pia, ja joo, sie oot kommentoinu jo tota 12 lukuu :D En usko et apinat söi sun aivot koska siel ei oo mitään syötävää !! :D Ei nyt, läppä ::D Eli seuraava luku noin kolmen päivän päästä!
“Aha! What villains are these, that trespass upon my private lands! Come to scorn at my fall, perchance? Draw, you knaves, you dogs!” -Sir Cadogan

juliet

  • ***
  • Viestejä: 41
Re: Verikyyneleet, H/D+muita [K-13] 12 LUKU!
« Vastaus #50 : 11.11.2007 23:07:09 »
Tää on mun rakkaus <3
Tykkään niin paljon tästä.
Rakentava :<
Olisin kommentoinut jo noin vuosia sitten, mut tein vasta eilen käyttäjänki. :)
Tykkään tykkään tykkään jatkoaaaaaaaarh!
(Rakentava, missä lienet?)
You're my intoxicating Romeo
And I'm your dying Juliet

Charm

  • ***
  • Viestejä: 49
Re: Verikyyneleet, H/D+muita [K-13] 12 LUKU!
« Vastaus #51 : 12.11.2007 08:28:11 »
tää on kyllä nii ihana että! jatkoa jatkoa ! :D
It's in the water baby it's in the pills that bring you down.
http://http://uk.youtube.com/watch?v=kVTquRBLWs8Puoliverinene Prinssi

Slytherin

  • Vieras
Re: Verikyyneleet, H/D+muita [K-13] 12 LUKU!
« Vastaus #52 : 18.11.2007 14:48:19 »
Nonyt kommentoin ;X olen aina unohtanut.

Idea on todella kiva, en ole vähään aikaan lukenut, mutta nyt taas palautui mieleen tapahtumia. Jos oikein muistan, niin alussa meni hieman ohi nämä jutut, ja unohdin kokoajan Harryn ulkonäön muutoksen.
Tämän luvun loppu oli kutkuttava, ja nyt olisi sitten melko mainiota (täydellistä) saada luku 13 paikalle.  Aihe on kiinnostava ja toteutus hyvä, pari tönks kohtaa, mutta kyllä nekin ajanmittaa korjaantuu.

Harryn reagoinnit ovat hyvin realistisia.

Kiitos, kumarrus, poistuminen takavasemmalle.

~S, like Slytherin~

Justinee

  • Vieras
Re: Verikyyneleet, H/D+muita [K-13] 12 LUKU!
« Vastaus #53 : 24.11.2007 21:34:29 »
Mä en yleensä KOSKAAN lue HooDeetä, mutta nimi oli jotenkin niin puoleensavetävä :D Onneksi avasin tän, koska tää on TOSI hyvä! Tykkään himona<3 Toi verikyynel jutska on aika kiintoisa, hieno keksintö :) Hieno juoni, ja muutenkin hyvin kirjoitettu fikki.
Tästä kommasta tuli ny pelekkää ihkutusta ja rakentava kiipes kuusen latvaan  :|  Jatkoa!! :D

Sierra

  • ***
  • Viestejä: 322
Re: Verikyyneleet, H/D+muita [K-13] 12 LUKU!
« Vastaus #54 : 27.11.2007 10:32:48 »
juliet: Kiitti tosi paljon, hyvä et teit käyttäjän, niin voit sit kommentoida :D
Charm: Seuraava luku tulee tänään! Kiitos kommentista!
Slytherin: Kiitos kehuista, ja kerroppa vain jos tulee jotain pahoja töks-kohtia, virheistään oppii :)
Justinee: HooDeetä kannattaa lukea! (vaikka myönnän, että olen itsekin kyllästymässä siihen, jos juoni on aina samantyylinen :D ) Kiitti tosi paljon, jatkoa siis tänään!

*

Ja sitten pyydän anteeksi, etten ole kirjoittanut uutta lukua kovin nopeasti, mutta tässä on tapahtunut kaikkea suurta, ja koulu painaa päälle, joka päivä kokeet. Että näin täällä päin Suomea :D
« Viimeksi muokattu: 01.12.2007 10:08:23 kirjoittanut Sierra »
“Aha! What villains are these, that trespass upon my private lands! Come to scorn at my fall, perchance? Draw, you knaves, you dogs!” -Sir Cadogan

Sierra

  • ***
  • Viestejä: 322
Re: Verikyyneleet, H/D+muita [K-13] 12 LUKU!
« Vastaus #55 : 27.11.2007 13:45:07 »
Luku 13.

Takkatuli rätisi kotoisasti ja hohkasi kutsuvaa lämpöään oleskeluhuoneeseen. Harry ja Ron istuivat vieretysten sohvalla. Ron oli jostain syystä valunut alemmas kuin Harry, ja nyt Harry näytti olevan Ronia päätä pidempi. Hermione ryntäsi vauhdikkaasti alas tyttöjen makuusalista suuri kirja kainalossaan, ja istahti poikien väliin läväyttäen kirjan sohvapöydälle.

“Se oli pudonnut matka-arkkuni taakse”, tyttö selitti ja avasi kirjan sisällysluettelon kohdalta.

Ron näytti heräävän jonkinlaisesta transsista ja kohensi asentoaan. Harry nojautui eteenpäin ja juoksutti sormeaan sisällysluetteloa pitkin.

“Ehkä minun pitäisi opetella suojautumaan vihamielisiltä kirouksilta…”

“Sinä osaat jo kilpiloitsun, Harry! Mutta ainahan sinä voisit opetella sanattomia taikoja, ne tulevat vasta ensi vuonna pimeyden voimilta suojautumisessa…”

“Mistä sinä sen voit tietää?” Ron kysyi ihmeissään.

“Lukisit joskus koulun opetussuunnitelman niin tietäisit itsekin”, Hermione sanoi ja hymyili hieman.

Ron hämääntyi ja pari pisamaa pojan kasvoilla näytti sulavan yhteen hänen punastuessaan. Harry rykäisi ja sai Ronin palaamaan maan pinnalle.

“Kai te tiedätte, etten selviäisi tästä ilman teitä?” Harry kysyi hymyillen.

Hermione hymyili vielä leveämmin, ja tytön tummanruskeat silmät täyttyivät kyyneleistä.

“Kyllä tiedetään”, Ron sanoi.

“Voi Harry!” Hermione yhtäkkiä huudahti ja käännähti halaamaan Harrya.

Harry päästi hiljaisen ähkäisyn ja katsoi kysyvästi toinen kulma koholla Ronia, joka kohautti olkiaan. Hermione rutisti Harrya hieman tarpeettoman lujasti ja tuikkasi lopuksi vielä suukon pojan poskelle.

“Öh, Hermione?” Harry kysyi varovasti.

“Mitä?” Hermione kysyi nostaessaan kirjaa polvilleen.

“Mikä sinulle tuli?”

“Minä olen vain niin iloinen, että tunnen sinut ja Ronin.”

Harry katsoi Roniin valmiina vaihtamaan tyypillisen katseen, mutta Ronin ilme oli omituinen.

“Mikä on?” Harry kysyi.

“Miksi sinä pussasit Harrya?” Ron kysyi happamana Hermionelta.

Hermione käännähti Ronin suuntaan kiharat hiukset heilahtaen.

“Koska hän on ystäväni.”

“Sinä et ole pussannut minua sitten eilisen -”

“- Ron!” Hermione pysäytti Ronin lauseen ja punastui syvästi.

Tietävä virne kohosi Harryn kasvoille. “Ai sen takia te hävisitte eilen jonnekin?”

“Ron! Sinä lipsautteleva pieni - pieni rusina!” Hermione kiljaisi ja läimäytti kirjan kiinni noustessaan ylös ja juostessaan tyttöjen makuusaliin.

“Rusina? Hän taisi suuttua oikein kunnolla”, Harry sanoi yrittäen peittää huvittuneisuutensa.

“Harry ole jo hiljaa, okei?”

“Joo okei…” Harry sanoi ja katsoi uteliaasti Ronia. Poika näytti olevan todella järkyttynyt.

“Menen nukkumaan”, Ron sanoi hiljaa ja lähti laahustaen poikien makuusaliin jättäen Harryn istumaan takan ääreen yksin.

*

“Aah, lauantai”, George huudahti ja hyppäsi sohvan selkämyksen yli Harryn viereen.

Harry hätkähti hereille ja hieraisi silmiään. “Huomenta.”

“Oletko sinä nukkunut tässä koko yön?”

“Joo, näköjään.”

“Näitkö ilmoitustaulun?”

“En, mitä siellä on?” Harry kysyi ja nousi venytellen ylös.

“Tule katsomaan”, George vastasi ja tönäisi Harryn liikkeelle. “Sinä olet ihan unessa.”

Harry meni ilmoitustaululle, jonka ympärillä seisoi Angelina Johnson vaaleanpunaisessa aamutakissa.

“Huomenta An”, George sanoi ja hymyili tytölle aurinkoisesti.

“Moi”, Angelina sanoi ja tökkäsi Georgea vatsaan. “Oletko sinä syypää sängylläni olleeseen suklaarasiaan?”

“Hei! Älä pahoinpitele minua! Kuinka sinä muuten arvasit?” George sanoi ja virnisti.

“No siinä päällä oli kortti, jossa luki ‘An, olet yhtä makea kuin nämä suklaat. - GeWe’ niin että se on aika itsestään selvää.”

“Niin, joo. Oletko muuten menossa Tylyahoon viikon päästä?”

Harry huomasi, että George oli näköjään unohtanut hänen olemassaolonsa, ja käänsi katseensa suureen julisteeseen, joka oli kiinnitetty ilmoitustaulun alanurkkaan.

‘Oletteko valmiita rokkaamaan?

Tule katsomaan velhomaailman yhtä suosituinta bändiä, Kipinää, Kolmeen luudanvarteen ensi lauantaina kello viideltä! Sisäänpääsymaksu on kolme sulmua, ja tuotto menee lyhentämättömänä LRI-järjestölle (Loitsin Raajani Irti).

Tervetuloa!’


“Oho”, Harry sanoi. Hän ei ikinä ollut käynyt konserteissa. Dudley oli käynyt edellisenä kesänä joillakin festareilla, mutta Harry ei ikinä päässyt minnekään. Nyt Harry todellakin oli lähdössä.

*

“Draco! Odota!” Harry huusi ja pinkaisi juoksuun.

Draco hymyili ja käännähti ympäri.

Harry halasi Dracoa ja tuikkasi pojan vaalealle poskelle suukon.

“Hei hei, ole varovainen. Ethän halua, että joku näkee?” Draco naurahti.

“Mitä väliä, en jaksa tätä enää!” Harry marisi ja irrottautui Dracosta. “Eikö me voitaisi paljastaa kaikille, että me ollaan yhdessä?”

Draco pudisti päätään. “Ei ainakaan vielä. Ja tulikin mieleeni, että en voi tulla sinne konserttiin kanssasi. Se herättäisi liikaa epäilyksiä.”

“Draco…. sinä lupasit!”

“Tiedän, tiedän… nähdäänkö yrttitiedon jälkeen tarvehuoneessa? Yritän keksiä siihen mennessä jotain.”

“Okei… moikka!” Harry sanoi hymyillen ja lähti käytävällä eteenpäin puristettuaan ensin Dracon takapuolta.

*

“Minulla on idea!” Draco ilmoitti heti Harryn laitettua tarvehuoneen oven kiinni.

Harry hymyili ja tutkaili tarvehuoneen sisustusta. Seinät olivat kermanväriset, lattia tummaa puuta. Huone oli täynnä sohvia, tuoleja, pöytiä ja tyynyjä. Huonekalujen verhoilu oli joku punaista tai vihreää.

“Mitäpä muutakaan?” Harry sanoi hiljaa ja käveli Dracon luokse. “Kerro se sinun ideasi.”

“No, onko sinua jo pyydetty sinne konserttiin? Siis onko joku tyttö pyytänyt?”

“Joo, Anna ja Lisa”, Harry sanoi ja virnisti. “Miksi minusta tuntuu, että he ovat kysyneet sinuakin?”

“Joo niin ovat. Ajattelin, että jos sinä menet Annan kanssa sinne ja minä Lisan, ja he haluavat kuitenkin olla siellä yhdessä, niin siinä samalla mekin voimme olla siellä yhdessä”, Draco selitti silmät loistaen.

“Miksi sinä saat Lisan, hän on paljon mukavampi kuin Anna!”

“Koska minä olen tämän suhteen dominoivampi osapuoli”, Draco ilmoitti ylpeänä ja kohotti leukaansa.

Harryn suupielet kohosivat jälleen leveään virneeseen. “Ai niin vai?”

Harry otti vauhtia ja tönäisi Dracon yhdelle sohvista. “Minusta näyttää, että minä olen se dominoiva osapuoli.”

Draco tönäisi Harryn matolle päältään ja mätkähti hajareisin pojan lantion päälle. “Oletko nyt ihan tosissasi?”

“En…” Harry henkäisi Dracon työntäessä kasvonsa lähelle hänen korvaansa.

“Sitä minäkin”, Draco kuiskasi ja painoi huulensa Harryn kaulalle saaden Harryn voihkaisemaan.

“Draco…” Harry sanoi ja haukkoi henkeään.

“Harry?” Draco sanoi ja kuljetti huuliaan Harryn huulia kohden.

“Ei mitään.”

Dracon painaessa huulensa Harryn huulille ovi pamahti auki ja sisään astui Dumbledore.

“Ohhoh, luulin tulleeni vessaan…” mies sanoi samalla pahoittelevaan ja huvittuneeseen äänensävyyn.

Draco nousi nopeasti pois Harryn päältä ja katsoi Dumbledorea järkyttyneenä.

“Olkaa huoleti, en minä sano mitään”, Dumbledore sanoi ja iski silmää. “Taidan etsiä toisen vessan…”

Ovi paukahti kiinni.

Harry tuijotti Dracoa hetken ja repesi sitten raikuvaan nauruun. Draco hymähti ja painoi huulensa jälleen toisen pojan huulille.

*

“OIKEASTI?!” Anna huudahti.

“Joo, joo, nähdäänkö eteisaulassa viideltä?”

“Tottakai Harry-kulta!” Anna sanoi kujeilevasti.

“Hei, jarruta vähän, en minä sinun poikaystäväsi ole, tai mitään… mehän ollaan sukua!”

“Niin, niin, nähdään kulti!” Anna sanoi ja heitti Harrylle lentosuukon juostessaan kertomaan Lisalle, että Harry Potter oli pyytänyt häntä ulos.

Kymmenen minuutin kuluttua Harry pystyi vaikka vannomaan, että oli kuullut jonkun huudahtavan: “Ja Draco pyysi minua!”

Harryn huulille ilmestyi hymy. Kaikki sujui niin kuin pitikin.

*

Harry vilkaisi kelloa, se näytti puoli viittä. Hän oli juuri tullut suihkusta. Märistä hiuksista valui yhä vettä paljaalle ylävartalolle. Harrylla oli pyyhe kietaistuna kriittisimpien paikkojen peitoksi. Hän asteli matka-arkulleen ja avasi sen. Hän oli jo päättänyt housut, mustat pillifarkut, joiden takataskussa oli Kipinän merkki. Hermione oli taikonut sen kiinni. Paidaksi hän valitsi valkoisen t-paidan, ja sen päälle hän puki smaragdinvihreän neuleen, jonka edessä oli napit. Harry päätti jättää napit auki. Tämän jälkeen hän laittoi piilolinssit ja kuivasi hiuksensa hiustenkuivaajalla. Ron oli sanonut, että se on vain tyttöjen ja homojen juttu.

Harry virnisti peilikuvalleen. Enää paitaan sopivat vihreät Converset ja se on siinä.

Hän asteli alas oleskeluhuoneeseen. Ginny istui nojatuolissa päällään farkut ja sininen paita. Ronkin oli jo siellä, hänellä oli puuvillahousut ja myöskin sininen paita. Hermione riensi Harryn kanssa yhtä aikaa oleskeluhuoneeseen. Tytöllä oli musta minihame ja punainen toppi, jonka päällä oli musta, melko lyhyt takki. Silmät olivat meikattu aika tummiksi ja hiukset eivät olleet kuin loivilla kiharoilla. Kengissä oli korkeat korot.

“He-hermione?” Ron kysyi häkeltyneenä.

“Moi, mennäänkö me?”

“Joo…” Ron mutisi silmät Hermionessa.

“Mitä sinä tuijotat?” Hermione kysyi ja tarttui Ronia kädestä kiinni lähtiessään kävelemään oleskeluhuoneesta pois.

“En mitään…” Ron sanoi ja ei näyttänyt uskovan silmiään.

Harry kuuli Ronin sanovat Hermionelle: “Sinä olet tosi kaunis.”

Ginny naputti jalallaan lattiaa. “Missä se Dean viipyy?”

“En tiedä, kuule, minun pitää mennä. Moikka, nähdään varmaan siellä paikan päällä!” Harry sanoi ja lähti eteisaulaa kohti.

Käytävillä käveli paljon oppilaita, osalla oli kunnon rokkikuteet, osa oli ihan normaaleissa vaatteissa. Moni katsoi Harryn perään hyvin pitkään, sillä he eivät olleet nähneet Harrya usein muussa kuin koulupuvussa. Joku vislasi Harryn kulkiessa ohi. Harry kiihdytti vauhtiaan ja katsoi olkansa takaa kuka oli vislannut. Se oli mustatukkainen tyttö, jonka Harry oletti olevan Korpinkynnestä. Harry haroi hiuksiaan ja kääntyi nurkan taakse.

Anna odotti jo eteisaulassa. Tytöllä oli aivan liikaa meikkiä, mutta muuten hän näytti ihan mukiinmenevältä tiukoissa nahkahousuissaan.

Jos Draco vain joskus pukeutuisi noin, Harry ajatteli ja hänen päähänsä pompahti useita erilaisia mielikuvia, joista normaalein oli luultavasti Draco strippaamassa keskellä käytävää.

“Moi Anna.”

“Moi Harry! Näytät syötävän hyvältä! Voidaanko me muuten hengailla Lisan ja Dracon kanssa?”

Harry virnisti. “Joo totta kai me voidaan olla heidän kanssaan. Missä he ovat?”

“He tulevat tuolta…” Anna sanoi silmät loistaen ja osoitti kädellään portaikkoon.

Ensimmäinen ajatus, joka ilmestyi Harryn päähän, ei todellakaan ollut siitä puhtaimmasta päästä. Mutta minkäs sille voi, jos poikaystäväsi näyttäisi niin upealta.

Dracolla oli valkoiset pillifarkut, jotka korostivat hänen vaaleita hiuksiaan. Hänellä oli tummansininen t-paita ja musta nahkatakki. Anna vislasi Dracolle. Lisalla sen sijaan oli ruskea hame ja vaaleanpunainen villapaita.

Draco tuijotti Harrya epäuskoisen ihailevana. Itse asiassa, Harrykin tuijotti Dracoa tismalleen samalla tavalla.

“Pojat, mennäänkö?” Anna kysyi ja johdatti heidät ulkoilmaan.

*

Sisällä Kolmessa luudanvarressa oli hirvittävä tungos. Ovella maksettiin sisäänpääsymaksu ja sai käteensä leiman, joka ei haalistuisi ennen kuin konsertti päättyisi. Pöydät olivat työnnetty aivan seinän viereen, jokaisessa pöydässä oli aina neljä tuolia. Yhdellä seinustalla oli matalahko lava, jolla oli jo paljon soittimia. Bassorumpuun oli laitettu bändin logo: Harrysta se näytti sähkökitaralta, jonka ympärillä oli kipinöitä, mutta Draco kuiskasi sen olevan sirina. Harry ei ikinä ollut kuullut sellaisesta soittimesta, Anna selitti, että koska bändi ei voi käyttää sähköä, he käyttävät taiottua kitaraa, jota kutsutaan sirinaksi.

Vain kaksi pöytää olivat enää vapaina. Lisa meni istumaan, mutta Harry, Draco ja Anna lähtivät vessaan. He puikkelehtivat ihmismassan lävitse kohti vessoja.

“Nähdään tässä viiden minuutin kuluttua”, Harry sanoi Annalle.

“Ei todellakaan nähdä tässä”, Anna vastasi ja hymyili omituisesti.

“Ai, okei?” Harry sanoi ja meni häkeltyneenä vessaan.

Vapaana oli enää yksi pisuaari. Draco päätti saada etuoikeuden ja ryntäsi sen luokse ensimmäisenä. Harry jäi nojailemaan seinään ja katseli ikkunasta ulos varoen visusti katsomasta Dracoa. Kuului vesihanan ääni ja Draco oli valmis.

“Minä menen jo”, Draco ilmoitti ja lähti vessasta.

Kaikki muutkin lähtivät samaan aikaan, koska salin puolelta alkoi kuulua sähkökitaran - siis sirinan - ääntä.

Harry toimi nopeasti ja ryntäsi pesemään käsiään. Siinä samassa Anna pelmahti vessaan. Tytöllä oli aivan liian suuri mekko päällään, Harry ei voinut ymmärtää, miksi tyttö oli vaihtanut vaatteensa. Mekosta tuli mieleen Bellatrix Lestrangen mekko. Se oli tummanvioletti, ja yläosa oli korsettimainen. Siinä oli mustaa pitsiä ja avara kaula-aukko.

“Anna! Tämä on poikien vessa!”

“Tiedän, vauveli, tiedän”, Anna sanoi ilkeästi.

Harry ei voinut kuin tuijottaa. Hän tiesi vain yhden henkilön, joka käytti hänestä nimeä vauveli. Yhtäkkiä Annan kasvot alkoivat vääristyä ja hän näytti venähtävän pituutta. Harryn jalat eivät toimineet. Hänen suunsa oli jäänyt raolleen.

“Mikäs pientä vauvelia noin hämmästyttää?” nyt Harryn edessä seisova nainen kysyi ilkkuen.

“Kuinka sinä voit olla täällä?!” Harry huudahti peloissaan.

“Minun tehtäväni on olla täällä, vauveli.”

“Mutta, mutta -“ Harry änkytti ja kohotti katseensa Bellatrix Lestrangen tummiin silmiin.

“Veikö kissa kielesi?” Bellatrix nauroi ilkeänä ja kohotti taikasauvansa osoittamaan Harrya.  “Ehkä se on parempi. Päästään lähtemään täältä paljon helpommin kun et huuda.”
« Viimeksi muokattu: 29.11.2007 15:31:49 kirjoittanut Sierra »
“Aha! What villains are these, that trespass upon my private lands! Come to scorn at my fall, perchance? Draw, you knaves, you dogs!” -Sir Cadogan

Liar

  • ***
  • Viestejä: 222
Re: Verikyyneleet, H/D+muita [K-13] 13 LUKU!
« Vastaus #56 : 27.11.2007 17:57:15 »
Siiiistiiii *puhuu lapsellisesti*. Repesin täällä ajatukselle et Harry on pyytäny Bellaa ulos. ^^ Tykkään. Eip muuta.
- av

Winga

  • Gremlin
  • ***
  • Viestejä: 2 446
Re: Verikyyneleet, H/D+muita [K-13] 13 LUKU!
« Vastaus #57 : 27.11.2007 19:39:33 »
Huu, yllätys... En ollenkaan odottanu...
Onkohan Lisaki pahis? O.o
Kiva luku, tykkäilin
Haa, ja tämä loppukommentti: JATKOA
"It's just like I always say; if you want to find something weird you have to go downtown."

Pallokala

  • ***
  • Viestejä: 57
Re: Verikyyneleet, H/D+muita [K-13] 13 LUKU!
« Vastaus #58 : 28.11.2007 12:39:03 »
Jeij vihdoinkin jatkoa!

Vähä toi jäi jännään kohtaan!! En olis kyl ikinä arvannu et Anna oliki Bellatrix.
Mä repesin ihan totaalisesti, ku Dumbledore pelmahti paikalle, ku Draco ja Harry suuteli. =DD

En ehi enempää kommaamaan, ku oon koulussa, mut Kiitos, kiitos, kiitos!

Jatkoa tahtoisin! Voisko tulla tällä kertaa vähän nopeemmin =) (ei siis millään pahalla).

-Pallokala

April

  • funky aphrodite
  • ***
  • Viestejä: 395
  • since 2007, biatch.
Re: Verikyyneleet, H/D+muita [K-13] 13 LUKU!
« Vastaus #59 : 30.11.2007 19:54:52 »
Ooh... jatkoo! \o/
Ihuna luku. ♥
Oi aww... Harry sydän Draco. ^-^ Niillä oli håt asuvalinnat.
Uuh... Herm/Roniakii. Wee!
Lainaus käyttäjältä: Sierra
“Ron! Sinä lipsautteleva pieni - pieni rusina!”
*reps* Rusinat on hyviä, btw. :'D

Mwahhahhaa! Minä tiesin! Tiesin että se pissis!Anna oliki kuolari! Jesh!
Nöööyyh! Bella sieppaa homoja! Hyi kauhee! ;o
Mutta mutta... Haluun tietää mitä käy!
Nopeesti jatkoo! Jookostakookosta?

~April kiittää ja kuittaa
« Viimeksi muokattu: 05.03.2008 23:56:30 kirjoittanut April »
If a writer falls in love with you,
you can never die.

   - Mik Everett