Kirjoittaja Aihe: Verikyyneleet, 15/15 + epilogi, H/D, [K-11]  (Luettu 39546 kertaa)

Sierra

  • ***
  • Viestejä: 322
Verikyyneleet, H/D+muita [K-13] VALMIS + EPILOGI
« Vastaus #80 : 31.12.2007 15:26:46 »
A/N: Okei, eli heti aluksi sanon, että en toivo mitään kamalan vihaisia kommentteja tästä epilogista, päätin jo ajat sitten miten tämän ficin päätän. Joten tässä tapahtuu aika paljon, ja asiat kääntyvät aika päälaelleen. No, kiitos kaikille kommentoijille vielä kerran!

*

Epilogi

”Tahdotko sinä, Draco Malfoy, ottaa tämän miehen aviopuolisoksesi, ja rakastaa häntä ikuisesti, myötä- ja vastoinkäymisissä?”

”Tahdon.”

”Tahdotko sinä, Harry Potter, ottaa tämän miehen aviopuolisoksesi, ja rakastaa häntä ikuisesti, niin myötä- kuin vastoinkäymisissä?”

”Tahdon.”

*

Lokakuun viidestoista päivä saapui tuoden mukanaan kaatosateen ja valtavan voimakkaan tuulen. Taivas oli masentavan harmaa, mutta Harry ei antanut sen vaikuttaa mielialaansa. Tänään olisi heidän paras vuosipäivänsä ikinä. Hänellä olisi mahtava lahja Dracolle, se ei ollut maksanut yhtään, mutta Harry tiesi, että lahjan hinta ei merkitsisi Dracolle mitään.

Harry oli jo pukeissa keittiössä, kun Draco laahusti sisään huoneeseen.

”Huomenta kulta, nukuitko hyvin?” Harry kysyi iloisesti ja rikkoi kananmunan paistinpannulle.

”Huomenta. Ihan hyvin. Sinä kuorsasit.”

Harry naurahti. Dracolta ei ikinä saanut kunnollisia vastauksia heti aamutuimaan. Korkeintaan kolmen sanan lauseita.

”Tiedätkö mikä päivä tänään on?” Harry kysyi.

”Joo, sunnuntai”, Draco sanoi hitaasti.

”Draco!”

”Joo, joo, kunhan kiusasin. Tänään on viides vuosipäivämme. Ja on sinun vuorosi päättää minne mennään”, Draco mutisi ja hymyili perään.

”Tiedätkö, minusta olisi aika palata takaisin sinne, mistä tämä kaikki alkoi.”

”Tylypahkaan?!”

”Äh, ei nyt sentään! Tarkoitan Kirkkaudenkukkulaa!”

Draco tyrskähti kahviinsa. ”En vieläkään ymmärrä miksi sillä on niin typerä nimi.”

”No siellä on hyvällä säällä tosi kirkasta, koska se on niin korkealla! Mutta ei se nimi ole tärkeä, muistatko mitä siellä tapahtui?” Harry sanoi ja istuutui Dracoa vastapäätä.

”Tietenkin muistan. Me menimme naimisiin, sinä sottasit naamani kakulla, isäni kompastui juhlakaapuunsa -”

”Lähdetään kahden tunnin päästä, annetaan lahjat vasta illalla”, Harry ilmoitti iloisesti ja laittoi Dracon lautaselle munakkaan.

”Joo - mitä? Harry! Siellä sataa!”

Harry naurahti ja katosi portaikkoon.

*

”Täällä on kaunista”, Draco sanoi ja päästi sateenvarjostaan irti. Se lensi tuulen mukana kymmenien metrien päähän.

”Draco! Nyt meillä kummallakaan ei ole suojaa!” Harry huolehti mutta virnisti Dracon kietoessa kätensä hänen ympärilleen.

”Näin on paljon mukavampaa”, Draco sanoi.

Ja he vain seisoivat siinä, kuunnellen sateen ääntä ja tuntien kuinka vaatteet liimautuivat kiinni ihoon.

Sitten salama lävisti taivaan. Kerran. Kahdesti.

”Lähdetään, me olemme vaarallisen korkealla”, Harry sanoi ja otti Dracon kädestä kiinni.

He juoksivat vähän matkaa, mutta yhtäkkiä Draco pysähtyi ja melkein vetäisi Harryn kumoon mutaiseen maahan.

”Mitä nyt?” Harry kysyi ihmetellen ja kääntyi Dracon puoleen. ”Et kai sinä halua kuolla salamaniskuun?”

Draco pudisti päätään ja osoitti sormellaan Harryn taakse. Harry käännähti nopeasti ja näki ainakin kahdenkymmenen kuolonsyöjän seisovan heidän lähellään.

”Draco - juokse!”

”En jätä sinua, et pärjää heitä vastaan yksin! Ehdimme vielä lähteä!”

”He etsivät minua vaikka maailman ääriin, kunnes löytävät minut!”

”Harry, ole kiltti, emme selviä tästä kahdestaan!”

”Draco ei! Sinä tiedät, mitä minun täytyy tehdä!”

Ensimmäinen kirous lensi Harrya kohti ja Harry väisti sen.

”MENE! Kun vielä voit!” Harry huusi ja veti taikasauvansa taskustaan. ”Tainnutu!”

”Sinä tiedät etten lähde minnekään, en ilman sinua!” Draco huusi takaisin ja veti myöskin taikasauvansa taskustaan.

“Hyvä on! Sitten me näytetään heille, mihin me pystymme!”

Tappokirous hipoi Dracon olkapäätä ja mies heittäytyi maahan iskien lähintä kuolonsyöjää omalla kirouksellaan. Kuolonsyöjä jäi makaamaan maahan oudosti vääntyneenä. Puolet kuolonsyöjistä lähtivät Harryn perään ja puolet Dracon perään kun miehet lähtivät juoksemaan eri suuntiin kukkulalla. Vesipisarat sivalsivat kasvoja, mutta kukaan ei pysähtynyt.

Harry tunsi kymmenien kirousten satelevan lähelleen, mutta yksikään ei osunut. Hän kuuli Dracon huudon, ja tiesi, että tähän oli osunut kirous. Harry pysähtyi ja heitti kirouksia kuolonsyöjiä päin raivolla. Hän tunnisti Bellatrixin naurun ja tähtäsi naista sauvallaan.

”Sektumsempra!”

Bellatrixin sauvakäteen muodostui kuvottava, vertavuotava haava, ja nainen kiljaisi vihaisena. Harry esti uuden kirouksen, ja yritti tainnuttaa Bellatrixin. Nainen kuitenkin kaikkoontui.

”Pelkuri!” Harry karjui ja ampui uusia kirouksia kuolonsyöjiä päin.

Hän sai tainnutettua kaksi ja yritti juosta auttamaan Dracoa. Joku kuitenkin esti hänet ja Harry lensi metrin taaksepäin. Harry tainnutti yhden kuolonsyöjän lisää, ja kolme kuolonsyöjää juoksivat jostain syystä poispäin ja kaikkoontuivat. Jäljellä oli enää kolme kuolonsyöjää, ja Harry tunnisti yhden Lucius Malfoyksi.

”Lucius… nyt!” Harry huusi ja tähtäsi sauvallaan yhtä kuolonsyöjistä.

Vihreä ja punainen valo välähtivät ja Harry huomasi seisovansa kaksin Luciuksen kanssa yhden kuolleen ja yhden tajuttoman kuolonsyöjän kanssa.

”Sinä - sinä tapoit hänet?” Harry kysyi uskomatta silmiään.

”Eiköhän ole aika osoittaa, kummalla puolella oikeasti olen”, Lucius sanoi ja mies melkein hymyili.

Harry nyökkäsi ja pyyhki kädellään märkiä hiuksiaan pois kasvoiltaan.

Draco taisteli vielä viittä kuolonsyöjää vastaan, ja näytti olevan pahasti alakynnessä.

”Eiköhän auteta häntä”, Harry sanoi ja ryntäsi juoksuun.

Kengät liukuivat märällä nurmikolla ja Harry meinasi liukastua. Hän kuitenkin kiihdytti vauhtiaan ja ollessaan tarpeeksi lähellä, hän tainnutti yhden kuolonsyöjistä takaa päin.

”Harry! Takanasi!” Draco karjui ja heilautti sauvaansa estäen jälleen uuden kirouksen.

Harry katsoi taakseen, ja huomasi Luciuksen kaikkoontuneen.

Draco huusi: ”Vangitsous!” ja viimeinenkin kuolonsyöjä oli voitettu.

”Mitä minun pitäisi katsoa?!” Harry huusi ja kääntyi Dracon puoleen.

”HARRY! TAKANASI! VARO!” Draco kiljui hädissään ja osoitti sauvallaan Harrysta vähän oikealle.

Harry käännähti uudelleen ja pyyhkäisi vasemmalla kädellään hiuksensa pois kasvoiltaan. Vihdoinkin hän tajusi mitä Draco tarkoitti.

Voldemort.

Ja Voldemort heilautti sauvaansa ja loitsi äänettömän kirouksen, jonka voimasta Harry lysähti maahan. Draco huusi kauhuissaan ja juoksi Harryn luokse. Mies hengitti vaivalloisesti. Dracon sateesta märät kasvot vääntyivät raivostuneeseen irveeseen ja mies loitsi tappokirouksen suoraan Voldemortin sydämeen. Voldemort loitsi suojakilven, mutta Draco jatkoi tappokirouksien loitsimista.

Harryn silmäluomet painuivat hetkeksi kiinni. Vihreitä valosuihkuja ryöppysi hänen ympärillään. Hän ei voinut käsittää, kuinka niin tärkeä päivä saattoi mennä niin pahasti pieleen. Kuinka kuolonsyöjät olivat tienneet missä he ovat?

Harry naurahti sisäisesti. Hänen kun oli pitänyt tehdä siitä päivästä niin erityinen.

Hän kuuli Dracon huutavan viimeisimmän tappokirouksen ilmaan ja vihreä valo välähti. Ja sen jälkeen oli niin hiljaista. Harry raotti silmiään ja näki Dracon seisovan vierellään raskaasti hengittäen.

”Draco…?” Harry kysyi ja säikähti kuullessaan kuinka heiveröinen ääni hänellä olikaan.

”Minä - minä tein sen… V-voldemort on kuollut”, Draco sanoi ja tuijotti myrskyisälle taivaalle.

Sitten Draco polvistui Harryn viereen. ”Oletko kunnossa?”

”En tiedä… on jotenkin niin - kylmä.”

Dracon huulilta pääsi pieni hätääntynyt ääni ja hän asetteli Harryn kaulahuivin paremmin peittämään miehen kaulaa.

”Draco… minusta tuntuu, että kuolen.”

”Älä puhu tuollaisia!” Draco huudahti ja miehen ääni kaikui, sateen lopulta kadottaen sen alleen.

Dracon silmiä alkoi kirveltää ja kyyneleitä alkoi valua poskille. Ne sekoittuivat sadeveteen.

“Sinä saat elää vapaudessa”, Harry sanoi heikosti.

“En halua, en ilman sinua.”

“Rakastatko minua?”

Tuuli puhalsi lujasti, ja se lennätti Dracon kyyneleet tämän poskilta.

“Rakastan”, Draco sanoi hiljaa ja silitti vapisevin sormin Harryn poskea.

“Sitten… älä sure… en minä pelkää…”

Tuulenpuuska sai kiinni Harryn tummista hiuksista ja yritti heittää niitä takaisin kasvoille. Osa takertuikin miehen kosteille poskille.

“Mutta minä pelkään”, Draco sanoi epätoivoisesti.

“Draco… älä pelkää kuolemista… vaan rakasta elämää, rakasta sitä koko sydämestäsi”, Harry kuiskasi ja painoi silmäluomensa kiinni viimeisen kerran, jättäen Dracon itkemään yksin sateeseen sille samalle paikalle, missä he vannoivat toisilleen ikuista rakkautta viisi vuotta sitten.

Ja salamat halkoivat taivasta sankarin kuollessa rakkaansa vierellä.
“Aha! What villains are these, that trespass upon my private lands! Come to scorn at my fall, perchance? Draw, you knaves, you dogs!” -Sir Cadogan

Winga

  • Gremlin
  • ***
  • Viestejä: 2 446
Re: Verikyyneleet, H/D+muita [K-13] 15/15 + EPILOGI
« Vastaus #81 : 31.12.2007 15:40:30 »
Sä oot julma! Ei eiei...
Muuten kiva yllätys hääpäivänä (joka ois voinu olla päivän myöhemmin...) mutta ei! Harrya ei ois saanu tappaa! ÄÄH!
Vaikka Voldemort kuoli, se oli hyvä, mutta miksi, miksi, piti sinun myös Harry tappaa? Draco-raukka!
Ensin sä pelottelet yhessä luvussa, että Draco ois kuollu ja sitten tapat Harryn. Äh.
Mutta okei, tää oli ihan kiva lopetus, ehkä oli parasta että kävi noin (joo, siis ensin haukun sitä ja sitten kehun, niin minua). Ehkä Draco selviää ja kestää. Mutta muita se rakastaa voiko?
Kiitos tarinasta (ja epilogista)
"It's just like I always say; if you want to find something weird you have to go downtown."

February

  • ***
  • Viestejä: 136
Re: Verikyyneleet, H/D+muita [K-13] 15/15 + EPILOGI
« Vastaus #82 : 31.12.2007 15:47:50 »
Ei voi olla totta.
Draco ei kuollukkaa, mutta HARRY kuoli.
Oon ihan shokisa täälä.
Ehti yhestä järkytyksestä selvitä nii toine hyökkää päälle.
Voi voi. Kyllähän tää oli kokonaisuudessaan aivan mahtava ficci.
Pompin riemusta ku huomasin jatkoa tulleen..
Ja pyydän anteeksi edellistä kommenttia. :D Hieman.. yliampuvaa. :'D
Elämä on hyvä harrastus kun ei saa unta.

Liar

  • ***
  • Viestejä: 222
Re: Verikyyneleet, H/D+muita [K-13] 15/15 + EPILOGI
« Vastaus #83 : 31.12.2007 16:32:50 »
Hahahaha. No vittu. Oisit tappanu ne molemmat, saatana. Toi loppu oli ihan liian ylifluffykliseeDumbbishöpötys. Yhyhyhy, Draco tappo Voldun :( Voldu tappo Harryn  :) Draco jäi yksin ja se voi mennä paneskeleen jotaki muuta ja unohtaa Harryn kokonaan, jee!  :o  [size=85]Koskaan en oo inhonnu Harryy ^^[/size]
- erittäin kieroutunnut avada.

No sit mää oon ylitseampuva, koska mun mielipiteet yleensä on aika hauskoja, vaikken niitä aina viitsikkään ilmaista. + Sillon se ei ois ollu niin paha jos ne molemmat ois kuollu koska sillon Dracon ei ois tarvinnu ettii ketään uutta. Siis se on Draco, ei se mun mielest itke loppuelämäänsä jos Harry kuolee. ^^ Älä suutu, ethän, kyl mä tästä tykkäsin :D [size=50]Ja mää oon hullu, aina ollu :>[/size]
« Viimeksi muokattu: 31.12.2007 16:57:00 kirjoittanut avada »

Sierra

  • ***
  • Viestejä: 322
Re: Verikyyneleet, H/D+muita [K-13] 15/15 + EPILOGI
« Vastaus #84 : 31.12.2007 16:40:47 »
Winga: Harry joutu hautaan, ei mitään sille tehdä voi. Muita rakastaa Draco ei ehkä ikinä voi. Nyyh. Kiitos kommentista<3
February: Joo oon tooosi ilkee  :o   :P  No ei nyt sentään. Kiitos kommentista, eikä se yliampuminen nyt mitään sen ihmeellisempää ollut, ei se mittään :D
avada: Mikäs sua vaivaa? Tuota, arvaa onko vaikea kirjoittaa tähän nyt mitään? avada on nyt niin ilkeä kun kuvittelee Dracosta tuollaista, että Sierra menee nyt sängyn alle itkustamaan... ja KAAPPAAN MERRIADOCIN MUKAANI! Merri on aina niin ystävällinen<3  :)  No vähän meni taas yli.
Eli tuo loppu on ihan tarkoituksella sellainen überkliseinen lause. Ei voi mitään. Ainiin! En tappanut molempia, koska olisin saanut melkein kaikilta sitten hirveitä valituskommentteja :D Saanko mainita että kommenttisi oli hieman yliampuva? :D

// joo no, hyvä että olet rehellinen :)
« Viimeksi muokattu: 31.12.2007 23:26:00 kirjoittanut Sierra »
“Aha! What villains are these, that trespass upon my private lands! Come to scorn at my fall, perchance? Draw, you knaves, you dogs!” -Sir Cadogan

perhoskeiju

  • ***
  • Viestejä: 88
Re: Verikyyneleet, H/D+muita [K-13] 15/15 + EPILOGI
« Vastaus #85 : 01.01.2008 16:01:16 »
sairasta varmaan mut pidin siitä et harry kuoli. Muuten tosi hyvä, mut lässyttely Ronin perheen edessä sai mut kiusaantumaan.  ;D pidin tosi paljon kirjotustyylistä muuten. lisää tämmössii! Aina ei tarvi olla onnellinen loppu...
Mun täytys varmaan  istuttaa Lupiineja, ties vaikka yhdestä kasvaisi oikea herkku peppu Remus. Tai sitten voisin lentää avaruuteen, ties vaikka törmäisi Siriukseen tai Dracoon. Haluuko joku palan?

Luthien

  • ***
  • Viestejä: 203
Re: Verikyyneleet, H/D+muita [K-13] 15/15 + EPILOGI
« Vastaus #86 : 01.01.2008 18:57:04 »
 :o Mitä... mitä... Mitä sä teit! Ensin aiot tappaa Dracon mutta sitten tapatkin Harryn ja Draco jää ihan yksin ja... ja...nyyyh :'(
Ihanan sulonen tarina silti <3

Mutta siis yhä todella hyvä tarina (vaikka kehtasitkin tappaa Harryn kaikkien niitten järkyttyneiden kommenttien jälkeen, kun meinasit tappaa Dracon!)  >:(
Ois kai pitäny jättää tää epilogi lukematta...  ::)
 
Mutta siis todella hyvä tarina loppuun asti, tai siis tarina oikeastaan vain parani koko ajan kun kirjoitit sitä eteenpäin. Niin kuin itsekin mainitsit tarinan alussa on vähän huonompaa tekstiä, mutta nyt lopussa jo todella paljon parempaa.

Muuta ei tässä shokissa (laisinkaan mitään rakentavaa) irtoa, mutta kiitos tästä ihanasta tarinasta!<3
« Viimeksi muokattu: 11.03.2008 09:51:59 kirjoittanut Luthien »
Wanna see how hard i can fall?

Pallokala

  • ***
  • Viestejä: 57
Re: Verikyyneleet, H/D+muita [K-13] 15/15 + EPILOGI
« Vastaus #87 : 01.01.2008 20:29:46 »
MItämitämitämitä!!! Harry kuoli! eiih!
Ja mä kun toivoin, että olis ollu onnellinen loppu *möks*

Harmi ku loppu =( Tykkäsin tästä tarinasta ihan kauheesti (ja oon hokenu sitä jo varmaan ihan liikaa =DD).

Toi loppu oli todella yllättävä käänne. Ja hyvin olit sen kirjottanu, tosi koskettava...

Harry ei olis kyl saanu kuolla. Möy. No, kaikkee ei voi saada.
Sori tää komentti on "vähän" sekava, ku oon vieläkin ihan shokissa... xD

Kiitos ja kumarrus.
-Pallokala

April

  • funky aphrodite
  • ***
  • Viestejä: 395
  • since 2007, biatch.
Re: Verikyyneleet, H/D+muita [K-13] 15/15 + EPILOGI
« Vastaus #88 : 01.01.2008 21:45:13 »
Oijjjj! Täähän on loppunut!
Ja mä kun olin uuden vuoden jossain korvessa... -.-'
Onneksi Darco ei sitten kuollutkaan.
Mutta tosiaan! Viimeinen luku oli aivan mielettömän suloinen. Aws. ^-^
Ja siinä ei kuollut ketään. (Joo ja Averyahan ei oteta mukaan.) \o/
Epilogia ei mun mielestä olisi ollut pakko kirjoittaa, mutta tykkäsin siitäkin.
Ai että oikeen naimisiin!? Oih! Ihanaa!
Mutta miks kuolarit tuli pilaamaan päivän?! >:(
Nyyh. Harry kuoli. Kuoli. KUOLI!! Ainiiiin! Myös Voldu kuoli. Kuoli. KUOLI. KUOLIIIIIIIIIIIIIIIIIIH! Mwahhahhaa!
Mutta loppu oli kuitenkin kaunis. ♥
Tää ficci on kyllä ihana indeed. Vaikka tietysti ois toivonu onnellista loppua. Tai no se oliki onellinen, mutta toisaalta taas ei.
Alussa teksti oli kyllä vähemmän laadukasta, kuten itekin huomasit.
Yleensä pyytäisin tässä kohtaa vuolaasti jatkoa, mutta kun sitä ei nyt tule, niin tyydyn vain sanomaan, että olen iloinen siitä, että seurasin tätä tarinaa loppuun asti. (Ohmyfuckinggay! Tulipas pitkä lause! :o)

~April kiittää
« Viimeksi muokattu: 05.03.2008 23:54:48 kirjoittanut April »
If a writer falls in love with you,
you can never die.

   - Mik Everett

Charm

  • ***
  • Viestejä: 49
Re: Verikyyneleet, H/D+muita [K-13] 15/15 + EPILOGI
« Vastaus #89 : 01.01.2008 22:00:42 »
Nyt kyl täytyy sanoa että tuli sellanen voi vittu staana perkele paska helvetti padfjidjkgbvldzigdryhfghkdf.knd-kfh se¨0pd olo ton epilofin jälkeen muutenki niin masentava päivä voi arrrrrrrghhhhh !!! :D anteeks mut mua harmitta että nyt Harry kuoli :(((

Mut anteeks toi ^ mut oli kiva ficci lukea silti kiitos siitä :D
It's in the water baby it's in the pills that bring you down.
http://http://uk.youtube.com/watch?v=kVTquRBLWs8Puoliverinene Prinssi

kerberos

  • ***
  • Viestejä: 100
Re: Verikyyneleet, H/D+muita [K-13] 15/15 + EPILOGI
« Vastaus #90 : 02.01.2008 19:08:39 »
Löysin tämän mahtavan ficin tänään ja luin sen yhdeltä istumalta. Täytyy kyllä sanoa että alussa ficci vähän töksähteli mutta kulki muuten eteenpäin tosi sujuvasti. Ja nyt kun on annettu asiallista palautetta voin alkaa ihkuttamiseni.
RUSINA! <3 awws kuinka suloista ja hero on paras paritus hoodeen jälkeen ja omg kuinka söpöä hoodeetä tässä ficissä oli aww<3 ja loppu oli niin hirveän katkeransuloista ankstia että! naminam<3 Kiitos ihanasta lukukokemuksesta ja jatka ficcailua paaaljon.

-kerberos joka on kaikkien ihkuttajien äiti.
Mutta ilmassa on toinenkin tuoksu, kaukaisten nuotiotulten tuoksu, johon on sekoittunut häivähdys kanelia - siinä tuoksuu seikkailu!

Sierra

  • ***
  • Viestejä: 322
Verikyyneleet, H/D+muita [K-13] 15/15 + EPILOGI
« Vastaus #91 : 10.01.2008 14:57:39 »
Kommentteja, nam.

Merriadoc: Juuri tuota samaa mietin kun päätin kumman tapan lopullisesti. Harry on niin itsemurhatyyppiä että huhhuh. Kiitos Merri<3
miiuu3: Kiitos, kiitos<3 Sinä olet kommentoinut tätä ahkerasti, kiitos siitäkin<3
perhoskeiju: Ihanaa, ensimmäinen joka ei ruikuta tuosta epilogista  :o   :D  Mutta saahan kaikilla olla omat mielipiteensä, mitä minä siihen nyt puuttumaan... Kiitos kommentista :)
Luthien: Joo, mä oon niin pirullinen ihminen  :o   8)   :D  Kiitosta Luthien<3
Pallokala: Oi ihanaa jos loppu yllätti, mä tykkään kirjoittaa yllättävästi  8)   :)  Kiitos kun olet seurannut tätä ficciä<3
April: Uusi vuosi korvessa, perin hurmaavaa.  :D  Tottakai Harry ja Draco menee naimisiin ^^  Joo, nyt tais käydä niin että hyvän ääripää ja pahan ääripää molemmat kuoli, kiitos kehuista<3 Joo, minä tiedän että teksti oli alussa vähän - erilaista... :D
Charm: :D Kiitos kommentistasi.
kerberos: Oii, kiitos tosi paljon!

Kiitos oikeesti todella, todella paljon kaikille lukijoille<3
“Aha! What villains are these, that trespass upon my private lands! Come to scorn at my fall, perchance? Draw, you knaves, you dogs!” -Sir Cadogan

Luthien

  • ***
  • Viestejä: 203
Re: Verikyyneleet, H/D+muita [K-13] 15/15 + EPILOGI
« Vastaus #92 : 07.02.2008 14:45:50 »
Miks ihmeessä kukaan ei oo enää kommentoinut tätä ficciä?
Ihana ficci<3
Lukekaa!!
Wanna see how hard i can fall?

Luihuinen_89

  • Yksinäinen kulkuri
  • ***
  • Viestejä: 1 025
  • Käsi käsessä kuljemme yhdessä ohi esteiden!!
Vs: Verikyyneleet, H/D+muita [K-13] 15/15 + EPILOGI
« Vastaus #93 : 03.11.2008 19:49:49 »
Voi ei mä oon unohtanut tän kokonaan, oon lukenut tätä varmaan jossain muualla, en vaan muista missä nyt sitten luin tän lopun, kun olin jäänyt siihen kun Draco kuolee. onneksi se ei ollutkaan Draco, mutta voi ei  :-X sitten tässä lopussa, kun kaikki olikin hyvin kävikin toisenlainen käänne Harry miksi??? mutta siis aivan sairaan ihana.. tässä oli tosi kivasti tehtyä huumoria, mutta olis ollut kiva tietää mitä weasleyllä meni siis niinkuin se kesäloma, ymmärrän toki sen että tästä ollisi tullut vieläpidempi kuin se nyt on.. ;D ehkä joskus toiste sitten kirjoitat millainen kesäloma on jos kotikolossa viarailee Malfoy  :D hih olisi aivan mahtava juttu vaikka itse sanonkin

kiittäen luihu
Kaikki muuttuu, minäkin vaikkei sitä aina uskoisikkaan.

Mun ficci kokoelma

Uusi Mcr G/F
Trust Me

Pour

  • sidekick
  • ***
  • Viestejä: 203
  • En rupea arvailemaan
Vs: Verikyyneleet, H/D+muita [K-13] 15/15 + EPILOGI
« Vastaus #94 : 03.11.2008 23:46:48 »
Oooooh. Oli pakko lukea kokonaan, vaikka oli tarkoitus mennä aikaisin nukkumaan. Pidin todella paljon, alusta loppuun. No okei, itseäni häiritsevät hiukan nuo hellittelynimet ja kaikenlainen turhuus, joka ei muita varmaan tippaakaan haittaa.
Kaikin puolin ihana. Ja voi mikä loppu. Olin ihan woooou. Ei haitannut mua yhtään toi Harryn kuoleminen (no okei, surullista ja silleen, mutta hyvä ratkaisu) se on mukavaa vaihtelua näihin siirappisen onnellisiin loppuihin*köh,köh*Joita luen kyllä ihan innolla
Sopivan mittainen oli, ei jäänyt epäselvyyksiä juurikaan ja huumoria oli. Oikeasti, nauroin täällä kuin mikäkin mielipuoli. Juoni oli myös melko omaperäinen (harvinaista hoodeessä) ja ihanan monipuolinen.
Eli paljon tykkäystä, luen varmasti toistekin.
- Purr, purrrr, joka täyttää ihan kohta seitsemäntoista vuotta. (Nyyh olen ikäloppu.)
Muutatko kanssani smialiin?
Toujours purrrrr
Combining History and Hetalia can actually be good.

Ripple

  • ***
  • Viestejä: 717
Vs: Verikyyneleet
« Vastaus #95 : 05.11.2008 18:42:28 »
Ihana ficci! Tykkäsin koko matkan LÄHES loppuun asti. Parasta olis ollut että kumpikaan ei olis kuollu, mutta jos toinen oli pakko tappaa, ni olisit tappanu molemmat. Mun mielipide siis :) Mutta koska lopetus nyt oli tämä, niin siihen on kai tyytyminen :D Mutta jos tälle linjalle mennään, että toisen oli tarkoitus kuolla, niin lopun olisi pitänyt olla vielä surullisempi mielestäni.. jotenkin oli liian kliseinen ja lällyttelu pehmoilu tyylinen toi poikein viimeinen keskustelu, eikä loppu sen takia vaikuttanut aidolta, eikä pystynyt siksi niin hyvin samaistumaan ja eläytymään hetkeen... olis pitäny olla vähän realistisempi niin olis voinu tääkin lopetus upota paremmin :) Älä nyt sitten vaan käsitä väärin, rakastin ficciäsi, enkä missään nimessä anna risuja tällä kommentillani! Tai ehkä yhden hyvin pienen ;) siis lopetuksesta, mutta saat myös suuren kimpun ruusuja!

Eikä se loppukaan nyt niin kamala ollut..  ;)
"Forget the people from the past, there is a reason why they didn't make it to your future."

Sierra

  • ***
  • Viestejä: 322
Vs: Verikyyneleet
« Vastaus #96 : 06.11.2008 16:19:17 »
Ei voi olla totta, te muistatte tän vieläkin : D

Luihuinen_89: Kiitos kiitos, ja en tiedä kirjoitanko tuosta Weasleyillä vietetystä kesästä enää, kun ficin loppumisesta on niin kauan... Mutta siis, kiitti kommentista, hyvä et tykkästit!

purr: Mulla on addiktio tappaa aina toinen päähenkilöistä : D Ja kiitos kehuista, sait mut punastumaan. Hohoo, onneks olkoon jos sulla on siis synttärit tässä joskus : D

Dracone: Mua harmittaa ihan älyttömästi toi epilogin loppu, koska ittelläniki menee tollaset lopetukset vähä yli, kaikki tommonen 'rakasta elämää' jutut. Mutta mutta. Silloin kun tän kirjotin se oli kai musta tosi hyvä : D Huuuh, kiitos ihanasta kommentista!

(... häpeän ficin ekoja lukuja ei herran jumala...)
“Aha! What villains are these, that trespass upon my private lands! Come to scorn at my fall, perchance? Draw, you knaves, you dogs!” -Sir Cadogan

Yu

  • ***
  • Viestejä: 30
  • Ft ♡
Vs: Verikyyneleet
« Vastaus #97 : 07.11.2008 18:17:14 »
Lun eilen ensimmäiset 14 luku ja tänään sitten viidennentoista luvun ja epilogin.. Täytyy sanoa että rakastuin heti! :D Minäkin oletin, että Draco olisi kuollut(raukka, tapetaan niin usein.. :-\), joten vähän yllätyin. En ihme kyllä itkenyt kuitenkaan.. ??? Bellatrix oli tässä(kin) ihana! Oikein Bellamainen. :) Jatkappa mahtavien ficcien kirjoittamista!!  :-*
You who kept on singing to me a real love like this

I won't forget anything about you, even if I was reborn

romance91

  • ***
  • Viestejä: 161
Vs: Verikyyneleet
« Vastaus #98 : 07.11.2008 19:43:19 »
älysin vasta nyt että en ole kommentoinut tänne vaikka olen lukenut tän joskus....
(mutta luin uudestaan ja tykkäsin edelleen)
mutta....niin kirjoittele jatkossakin ;D

Jolandina

  • Vieras
Vs: Verikyyneleet
« Vastaus #99 : 08.11.2008 23:11:47 »
eii.. uaaaah! tämän lopunhan piti olla onnellinen! ei olisi pitänyt lukea, kun jo A/N:ssa varoittelit asioiden päälaelleenkääntymistä..!

itkettää. Tämä oli ihana! liian ihana <3
juu heinoi  ;D