Kirjoittaja Aihe: Verikyyneleet, 15/15 + epilogi, H/D, [K-11]  (Luettu 39535 kertaa)

Sierra

  • ***
  • Viestejä: 322
Re: Verikyyneleet, H/D+muita [K-13] 13 LUKU!
« Vastaus #60 : 03.12.2007 19:52:41 »
A/N: Huu, kommentteja tullut.

Merriadoc: Kiitos tosi paljon!  :o  <3
avada:  :P   ;D  En miettinytkään koko asiaa siltä kannalta! Harry&Bellatrix :'D hhaaahh! Kiitos kommentista!
Winga: Kiitttttos. Jatkoa tässä siis... :)
Pallokala: Kiva et tää sai sut nauraan :) Ollos hyvä vain, ja jatko tuli luultavasti nyt nopeammin :D
miiuu3: Kiittikiittikiitti<3
April: H<3D Khyllä. Rusinat ON hyviä. :D <3 Hihhii, sinä olet joku meedio tai jotain :D Jatkoa siis tässä...

Tämä luku on vähäsen lyhyempi, ja tässä tapahtuu paljon (tiedäntiedän, ei pliiis sataa 'tässä tapahtui niin paljon niin nopeasti'- kommenttia :D ) mutta päätin herättää teidät ja saada teidät mukaan toimintaan. ;) Ensimmäiset luvut kun etenivät vähän hitaammanpuoleisesti!

Luku 14.

Bellatrix painoi terävät kyntensä Harryn käsivarteen.

“Sinä tulet mukanani kiltisti, tai vannon, että et näe valoisaa aamua enää ikinä.”

Pelko oli lamaannuttanut Harryn. Hän ei voinut ajatella selkeästi, eikä hänen mieleensä tullut pienintäkään pakoyritystä. Harry tunsi lähtevänsä vessasta, ja tukehduttavasta tunteesta hän tiesi ilmiintyvänsä.

Harry huomasi rutistaneensa silmänsä kiinni. Bellatrixin nauru sai Harryn kuitenkin avaamaan ne heti.

“Alkoiko vauvelia pelottaa?”

“Ei.”

“Tiedätkö missä olemme?”

“En.”

“Etkö osaa puhua kunnolla?”

Harry ei vastannut. Bellatrixin suu muodostui viivaksi ja nainen tönäisi Harryn seinää päin. Bellatrix painoi taikasauvansa Harryn kurkulle.

“No? Puhutko? Vai pelottaako liikaa?”

“E-ei…” Harry kähisi.

“Se korjaantuu pian”, Bellatrix sanoi ja naurahti ilkeästi.

Bellatrix päästi Harryn irti, mutta osoitti poikaa edelleen taikasauvallaan. Harry huomasi tärisevänsä.

Voiko tämä olla todellista?

Huone oli kalsea, siellä ei ollut ainuttakaan huonekalua eikä ikkunaa. Ränsistynyt ovi siellä kyllä oli. Harry liikutti jalkojaan sivusuunnassa sentti sentiltä lähemmäs ovea.

“Mitä sinä luulet tekeväsi?” Bellatrix rääkäisi ja osoitti Harrya taikasauvallaan.

Taikasauvasta lähti valkoinen valosuihku, ja se osui Harryn sydämen kohdalle. Pistävä kipu aaltoili Harryn ruumiissa. Se oli pahempaa kuin kidutuskirous, ja hän oli tuntenut samaa kipua vain kerran aikaisemmin. Silloin kun Sirius oli kuollut.

Siriuksen ajatteleminen antoi Harrylle voimia. Harry nousi urheasti lattialta jolle oli vajonnut, ja tuijotti Bellatrixia silmät raivoa täynnä.

“Katsos poikaa, onko sinun sydämesi jo särkynyt? Luultavasti kammottavan serkkuni takia. Tiedätkö, että juuri minä tapoin hänet?”

Harry puristi kätensä nyrkkiin. “Annoit minulle juuri hyvän syyn.”

“Hyvän syyn mihin -?” Bellatrix aloitti.

Harry veti taikasauvansa taskustaan ja osoitti sillä Bellatrixia sanoen: “Tainnutu.”

Bellatrix valahti velttona lattialle, ja naisen taikasauva kolisi lattialle.

“Luulin, että olisit tajunnut. En lähde minnekään ilman taikasauvaani”, Harry sanoi, tarttui Bellatrixin sauvaan molemmin käsin ja räksäytti sauvan katki.

Hän heitti palaset Bellatrixin viereen ja juoksi ulos huoneesta.

Yhä häkeltyneenä Bellatrixin voittamisesta Harry ajatteli: Minun on pakko päästä täältä ulos!

Harry huomasi tulleensa kapeaan käytävään. Hän katseli molempiin suuntiin ja hänen sydämensä tykytti rinnassa kivuliaasti.

Kylmä, sininen hehku paistoi ovenpielistä viimeisen oven takaa. Harry puristi taikasauvaansa kovempaa ja käveli hiljaa eteenpäin hengitys kohoillen höyrynä ilmaan. Hän pysähtyi metrin päähän mustasta, hilseilevästä ovesta ja nielaisi.

Pakko päästä pois.

Harry potkaisi oven auki, ja syöksähti huoneeseen. Ovi repsahti toisen saranan varaan. Huoneen keskellä makasi ilmiselvästi tajuton Anna. Sininen sähkökentäntapainen ympäröi tyttöä, ja hänen vaaleat hiuksensa olivat hirveässä kunnossa. Sieltä täältä puuttui suuriakin hiustuppoja. Harryn mieleen pongahti väkisinkin neljännen vuoden tapahtumat: aito Villisilmä arkun pohjalla puolikaljuna, Barty Kyyry Jr. oli repinyt miehen hiuksia monijuomaliemeen.  Bellatrix oli siis siepannut Annan! Ellei tilanne olisi ollut niin pelottava, Harry olisi luultavasti löytänyt siitä jonkinlaista ironiaa. Poika juoksi Annaa kohti, eikä edes uskonut pääsevänsä sinisen kentän lävitse. Aivan kuin näkymätön käsi olisi täräyttänyt Harrya, ja poika lensi kaaressa monta metriä taaksepäin.

“Anna!” Harry huusi epätoivoisesti ja kohotti sauvansa. “Siipirdium lentiusa!”

Mitään ei tapahtunut.

“Helvetti! Anna!” Harry huusi kovempaa.

“Et sinä häntä voi pelastaa”, tuttu ääni sanoi huvittuneesti.

Harry käännähti ympäri ja näki itseään hieman lyhyemmän miehen seisovan ovenraossa.

“Sinä!” Harry huusi ja osoitti taikasauvallaan miestä.

“Laita sauva pois niin kenellekään ei käy kuinkaan”, mies sanoi ja pyöritteli omaa sauvaansa sormillaan.

“Sinä olet petturi!” Harry kivahti vimmoissaan. “Petit parhaat ystäväsi ja siirryit murhaajan puolelle! Varsinainen mato oletkin, ja minä aion talloa sinut tuusan nuuskaksi, Piskuilan!”

“Hys, Harry. Etkö näe, että hän kärsii?”

“Kuka?!”

Matohäntä osoitti kädellään kattoon ja Harry katsahti ylöspäin. Näky sai Harryn aivotoiminnan lamautumaan hetkeksi. Draco oli kuin liimattu tummaan puukattoon, pojan kasvot olivat ruhjeilla ja ensilumenvalkoiset hiukset olivat sotkussa. Vasemmassa jalassa oli iso haava, ja Dracon kasvot olivat vääntyneet kauhistuneeseen irveeseen.

“EI! Päästä hänet alas! Hän ei ole tehnyt sinulle mitään!” Harry karjui.

Matohäntä ei vastannut.

“Kehtaatkin vielä olla sanomatta mitään!” Harry kiljui ja puristeli jälleen nyrkkejään katse poukkoillen joka suuntaan.

“Harry Potter”, hyinen ääni sanoi.

Harry käänsi päätään niin nopeasti, että hänen niskansa naksahti kivuliaasti. Nurkassa olevan oviaukon keskellä seisoi itse Lordi Voldemort pukeutuneena mustaan kaapuun. Se näytti olevan vain tummaa sumua miehen ympärillä, eikä vaatekappale ollenkaan.

“Voldemort”, Harry henkäisi ja astui askeleen taaksepäin, nyt hän tiesi olevansa vain senttien päästä Annaa eristävästä voimakentästä. “Kukaan muu paitsi sinä, ei kuole tänään!”

Voldemort nauroi kovaa ja korkealta. Se sai Harryn ihon kananlihalle.

“Rohkeutta. Juuri se tekee sinusta niin heikon, Harry Potter. Luuletko tosiaan, että sinulla olisi mitään mahdollisuuksia minua vastaan?”

Harry nielaisi kovaäänisesti katse poukkoillen Matohännän, Dracon ja Voldemortin välillä.

“Annan sinulle kolme vaihtoehtoa: joko antaudut, ja Dursley kuolee, päästän nuoren Malfoyn menemään TAI antaudut, nuori Malfoy kuolee ja päästän Dursleyn menemään. Viimeisenä vaihtoehtona on, että jos et antaudu, he molemmat kuolevat. Harvoin olen näin armollinen, joten valitse vapaasti.”

Harry puristi silmänsä kiinni ja avasi ne nopeasti, mutta ei; kaikki oli ennallaan. Hän tiesi heti, että ei suostuisi mihinkään vaihtoehdoista.

“Jos minä antaudun, ja päästät heidät molemmat menemään?” Harry kysyi tietäen jo vastauksen.

“Ei käy, Harry Potter. Kärsivällisyyttäni ei riitä sinun toivottomiin yrityksiisi pelastaa kaikki.”

Harry tunsi pakokauhun tunteen tekevän tuloaan. Kuinka minä selviän?!

Yhtäkkiä kuului kovaääninen pamaus ja Matohäntä lensi suojakenttää päin. Suojakenttä heitti Matohännän huoneen nurkkaan, eikä mies noussut uudelleen. Voldemort karjaisi ja osoitti sauvallaan Harrya.

“Mitä sinä teit?!”

Harry pudisti päätään kiivaasti.

Voldemortin silmät kaventuivat. “Näyttäydy herrasi käskiessä!”

“Sinä et ole herrani”, tutun miehen ääni sanoi ja ovesta ryntäsi sisään Remus Lupin.

“Professori Lupin!” Harry huudahti helpottuneena.

Lupin heilautti sauvaansa ja Annaa ympäröivä suojakenttä katosi. Mies heilautti sauvaansa uudelleen, ja Draco laskeutui hitaasti katosta.

“Paetkaa, kiltalaiset ovat tulossa!” Lupin huusi ja heilautti sauvaansa Voldemortia kohtaan.

Voldemort torjui kirouksen ja nauroi vertahyytävästi heilauttaen omaa sauvaansa. Lupin loitsi suojakilven ja Voldemortin tappokirous kimposi kattoon.

Harry ryntäsi ensin Dracon luokse.

“Draco! Oletko kunnossa?” Harry kysyi hädissään.

“Harry… minä niin säikähdin mihin menit, ja sitten Lisa -”

“Shh, meidän pitää lähteä nopeasti. Pystytkö kävelemään?”

“Pystyn.” Draco nousi vaivalloisesti ylös ja vingahti kivusta.

“Draco?”

“Joo, mennään vain.”

“Mene sinä edeltä, yritä löytää tie ulos! Minä kannan Annan, hän on pyörtynyt!”

Draco nyökkäsi ja lähti huoneesta niin nopeasti kuin pystyi. Harry riensi Annan luokse ja painoi korvansa tytön rintakehälle. Sydän pumppasi hitaasti, mutta pumppasi kuitenkin. Harry nosti Annan käsivarsilleen ja juoksi huoneesta väistellen kirouksia.

Pian Harry kuuli juoksuaskelia, ja Lupin ilmestyi hänen vierelleen.

“Pääsin pakenemaan, Kingsley on nyt siellä, anna Anna minulle ja JUOKSE!”

Harry luovutti Annan velton ruumiin väsyneen näköiselle Lupinille, joka juoksi nyt avoimesta ulko-ovesta ulos. Harry otti pari juoksuaskelta ovelle, kunnes kuuli huudon.

ÄLÄ!

Se oli Dracon ääni. Harry käännähti ympäri ja juoksi äänen suuntaan. Hän ryntäsi jokaisen huoneeseen käytävän varrella, ja kolmannesta huoneesta hän löysi Dracon. Harry näki Bellatrixin juuri ilmiintyvän pois ilkeä hymy huulillaan.

Harry huusi kauhuissaan Dracon nimeä ja ryntäsi eteenpäin. Hän polvistui lattialla makaavan Dracon viereen.

“Draco!”

Draco ei liikahtanutkaan, eikä pojan rintakehä kohoillut.

“Minä rakastan sinua! Älä jätä minua nyt, Draco!” Harry sanoi ääni särkyneenä ja kyyneleet silmissään. “Älä jätä minua, rakas.”

Harry silitti tärisevin sormin Dracon otsaa. Vaaleahiuksisen pojan silmät olivat painuneet kiinni, ja hän näytti nukkuvan rauhallista unta.

Sitten huoneeseen pelmahti ihmisiä: Ron, Hermione, Ginny, Neville, Blaise, Fred, George, Kingsley, Villisilmä, herra Weasley ja Tonks.

“Kuulimme ääniä täältä, lähdetään, Voldemort ja hänen kuolonsyöjänsä ovat lähteneet”, Kingsley sanoi.

“Harry!” Ginny kiljaisi yhtäkkiä ja yritti juosta Harryn luokse.

Hermione kuitenkin pysäytti tytön sanoen: “Harry? Onko Malfoy kunnossa?”

Harryn silmäkulmiin ilmestyi kyyneleitä, ja hän pudisti päätään. Kaikki huoneessa olevat olivat aivan hiljaa. Tonksin hiukset muuttuivat yhtäkkiä mustiksi ja nainen näytti hyvin surulliselta. Harry painoi kasvonsa kämmeniinsä ja tunsi kyyneleiden vierivän poskillaan.

“Harry… ei se ollut sinun vikasi. Malfoyn isän olisi pitänyt huolehtia pojastaan“, Tonks sanoi hiljaa.

“Kukaan teistä ei ymmärrä. Minä - minä rakastan häntä… en voi - elää ilman häntä…” Harry henkäsi ja painoi päänsä.

“Harry…? Sinä et ole nyt ihan kunnossa, puhut järjettömiä, sinä et nyt ole ihan selväjärkinen -” Ginny aloitti.

“- ei. Minä en ole koskaan ollut näin tietoinen mitä tunnen. En ole ikinä rakastanut ketään näin paljon…” Harry sanoi ja katsoi taas muita.

“Potter, meidän pitää viedä sinut sairaalasiipeen, sinuun on osunut jokin kirous -” Villisilmä sanoi.

“ETTEKÖ VOI YMMÄRTÄÄ, ETTÄ OLEN IHAN KUNNOSSA! ONKO SE TOSIAAN NIIN VAIKEATA USKOA, ETTÄ RAKASTAN DRACOA!?”

Ron aukoi suutaan kuin kala kuivalla maalla, mutta Hermione otti askeleen eteenpäin.

“Hän puhuu totta”, tyttö sanoi ja hymyili surullisesti. “Hän on ollut Malfoyn kanssa jo kauan.”

“Mistä sinä puhut, Hermione?” Lupin kysyi otsa rypyssä.

“Häneenkin on osunut jokin kirous!” Blaise huudahti. “Hän puhuu mitä kuraveri suuhun tuo!”

“SINÄ ET PUHU HERMIONELLE TUOLLA TAVOIN!” Ron huusi.

“Olkaa hiljaa”, Neville sanoi hiljaa ja nyökkäsi Harryyn päin.

Harry oli lysähtänyt Dracon rinnan päälle, ja hän oli tarttunut Dracon paitaan, aivan kuin yrittäen pitää Dracon luonaan.

Sillä hetkellä kaikki tajusivat vaieta.
« Viimeksi muokattu: 03.12.2007 20:46:31 kirjoittanut Sierra »
“Aha! What villains are these, that trespass upon my private lands! Come to scorn at my fall, perchance? Draw, you knaves, you dogs!” -Sir Cadogan

Liar

  • ***
  • Viestejä: 222
Re: Verikyyneleet, H/D+muita [K-13] 14 LUKU!
« Vastaus #61 : 03.12.2007 20:08:45 »
ilme on  :o  mut pää kenolla. Vittu. EIEIEIEIEIEI, Draco ei saa kuolla vaikka mikä ois, oikeesti. NÖY. Oon shokissa. EIEIEIEIEI. Meen tästä jonnekki komeroon angstaan. Toi Bellan voittaminen tuntu jotenki liian helpolta. EIEIEIEIEIEIEI. Mää en tiiä mitä sanoo. Ihan järkky oli.   Laitas jatkoo.
- av
 ;D  mikä viesti

Edit:// Juu tykkäsin minä ^^.
« Viimeksi muokattu: 06.12.2007 00:02:50 kirjoittanut avada »

Sierra

  • ***
  • Viestejä: 322
Re: Verikyyneleet, H/D+muita [K-13] 14 LUKU!
« Vastaus #62 : 03.12.2007 20:42:27 »
avada: Saa nähdä miten käy ;) Toivottavasti tykkäsit, en ihan saanut selvää viestistäs :D Joo no, sovitaan että Bella on vaikka vähä ottanu kermakaljaa väkevämpää :D Eivaan, totta puhut, sitäpä ei voi enää korjata :/
Merriadoc: Te molemmat ootte nyt ihan järkyttyneitä :D Kiitos kommentista! <3

Eli seuraava luku on viimeinen luku, ja sen jälkeen tulee vielä epilogi.

Epilogista sen verran, että sen loppu tulee jäämään hieman auki ja saatte käyttää omaa mielikuvitustanne (joo, olen kirjoittanut sen jo :D )
“Aha! What villains are these, that trespass upon my private lands! Come to scorn at my fall, perchance? Draw, you knaves, you dogs!” -Sir Cadogan

Charm

  • ***
  • Viestejä: 49
Re: Verikyyneleet, H/D+muita [K-13] 14 LUKU!
« Vastaus #63 : 03.12.2007 21:31:19 »
Hei toi ei ollu reilua !! Ei Dracoa saa tapppaa :((( Jatkoa !:D
It's in the water baby it's in the pills that bring you down.
http://http://uk.youtube.com/watch?v=kVTquRBLWs8Puoliverinene Prinssi

Winga

  • Gremlin
  • ***
  • Viestejä: 2 446
Re: Verikyyneleet, H/D+muita [K-13] 14 LUKU!
« Vastaus #64 : 03.12.2007 22:28:10 »
Seuraava luku viiminen?  :o  Ei voi olla, sä sekoilet... Tai ehkä se oonki minä, joka oon valvonu jo 36 tuntia... tyhmää
Typerä kone, ei meinannu antaa mun ensin millään lukea tota uutta lukua, mutta onneks anto lopulta!
No joo, nopeesti meni, mutta sähän sanoit niin!
Draco, voi Draco-pieni... Harry ei pärjää ilman sinua. Nouse ja tunnusta tai ainakin nouse. Mutta älä nouse ja kiellä, ellet aio rikkoa Harryn sydäntä (eihän?).
Mä tykkäsin tostakin luvusta ja ja... Draco ja Harry saa onnellisen lopun, eiks jeh? :roll:
Mutta nyt minä taidan painua pehkuihin, vihdoin ja viimein. Yritän olla näkemättä unia siitä, kuinka Dracolle on käynyt...
Toivottavasti viimeinen luku on piiitkä. Tai se epilogi...  :D
"It's just like I always say; if you want to find something weird you have to go downtown."

Justinee

  • Vieras
Re: Verikyyneleet, H/D+muita [K-13] 14 LUKU!
« Vastaus #65 : 04.12.2007 20:16:25 »
Ei...ei....EI! Tapoitko sä Dracon? Sä tapoit Dracon! NOOOUUUU! Just ku kaikki meni niin ihanasti... Snif  :'(
Jatkoo. Aika perkeleen (sori) hyvin sä kyl kirjotat. Vai oliko tää suomennos? En tiedä enää ku oon lukenu nyt niin paljon pelkkiä suomennoksia et unohin (sori).  JATKOO  :D

April

  • funky aphrodite
  • ***
  • Viestejä: 395
  • since 2007, biatch.
Re: Verikyyneleet, H/D+muita [K-13] 14 LUKU!
« Vastaus #66 : 04.12.2007 20:19:29 »
Voi nakkisämpylän petikaverin munakarva!  :o
Voi tsiizus... Omg.
Draco kuoli. Kuoli. Kuoli. KUOLI!? Mutta kyllä se herää vielä henkiin! Eiks niin? *sniif*
Mutta joo... Oli hieno luku kuitenkin.
Bella thö ilkeä! >:( Ekan sieppaa homon ja sit tappaa homon! ;<
Ja ja... oli hyvä et Harry ei ollu se maailmanpelastaja, joka tappaa Voldun ja kuolarit. Ja happy ending! Siinä se.
Hyvä ettei ollu niin. (: Ei kauheasti kliseitä.
Ja loppu oli aww. Vaikka surulline. D;
Jatkoo lisää. Nopeesti.

~April kiittää
« Viimeksi muokattu: 05.03.2008 23:58:07 kirjoittanut April »
If a writer falls in love with you,
you can never die.

   - Mik Everett

Sierra

  • ***
  • Viestejä: 322
Re: Verikyyneleet, H/D+muita [K-13] 14 LUKU!
« Vastaus #67 : 05.12.2007 21:29:35 »
Oho, kommentteja! Vastailempa niihin...

Charm: Kiitos jatkotoivomuksesta, se varmaankin tarkoittaa että tämä on ihan hyvä fic? :)
Winga: Joo-o, seuraava luku on viimeinen. En sano mitään juonesta :D Joo, viimenen luku on piiitkä. :)
miiuu3: Kiitos, kiitos. <3
Justinee: Uus kommentoija vai? :) Not sure... Kiitos kehuista, ja EI, TÄMÄ EI OLE SUOMENNOS, KAIKKI TULEE OMASTA PÄÄSTÄNI! (siinä niille jotka ovat sitä miettineet myöskin :D ) Jatkoa tulee piakkoin.
April: Bella thö homosieppari! :D Nauroin :D Mä en kans tykkää jos Harry aina voittaa kaikki ja on se "paras" :D Kiitos kommentistas paaaaaljon!
“Aha! What villains are these, that trespass upon my private lands! Come to scorn at my fall, perchance? Draw, you knaves, you dogs!” -Sir Cadogan

Luthien

  • ***
  • Viestejä: 203
Re: Verikyyneleet, H/D+muita [K-13] 14 LUKU!
« Vastaus #68 : 14.12.2007 19:50:59 »
Ihana!  ;D <3 Kirjoitat hyvin enkä huomannut kirjoitusvirheitä.
 Rakentavaa palautetta ei nyt tule.
Mutta miten sä kehtaat tappaa Dracon tolla lailla! >:(
« Viimeksi muokattu: 11.03.2008 09:53:12 kirjoittanut Luthien »
Wanna see how hard i can fall?

February

  • ***
  • Viestejä: 136
Re: Verikyyneleet, H/D+muita [K-13] 14 LUKU!
« Vastaus #69 : 15.12.2007 01:19:55 »
Kuinka sinä kehtasit jättää tämmöseen kohtaan
JA VIELÄ TAPPAA DRACON!!! :'(
Pöyristyttävää, ennenkuulumatonta!
Me hate you long time!
Elämä on hyvä harrastus kun ei saa unta.

Pallokala

  • ***
  • Viestejä: 57
Re: Verikyyneleet, H/D+muita [K-13] 14 LUKU!
« Vastaus #70 : 15.12.2007 13:39:38 »
Nyyh... Oliko tää tokavika kappale.?  =( Eieieiei! Mun lempparitarina ei saa loppua!

Etkä olis saanu antaa pikku Dracon kuolla. Nyyh!

Todella nätisti kirjoitit tuon kappaleen lopun, tuli kyyneleet silmiin... Hieman nopeasti eteni, mutta kuitenkin tosi hyvä.

Sori ei nyt irtoa enempää tässä mielentilassa, mutta kiitos. <3

-Pallokala

Sierra

  • ***
  • Viestejä: 322
Re: Verikyyneleet, H/D+muita [K-13] 14 LUKU!
« Vastaus #71 : 16.12.2007 21:15:31 »
Luthien: Kiitos paljon! Sierra on ilkimys *pakenee sängyn alle*   :roll:
February: Ööh, okei! (mitäpitäisnytsanoa?) mutta toivottavasti edes vähän pidät tästä ficistä...?
Pallokala: Oli tää tokavika. Olen todella, TODELLA otettu sanoistasi...  :o  <3  Katsotaan nyt kuoliko pikku-Draco vai ei...  ;)  En siis mitään vihjaile tai mitään (ehkä) :D

Viimeinen luku + epilogi tulee ennen joulua!

// Joo siis tuo viimeinen luku ei todellakaan tullut ennen joulua, mutta ennen uutta vuotta kyllä, that's a promise! Tietokoneen virustorjuntaohjelma piti päivittää ja sitten siskopuoleni sai koneen jotenkin juntturaan, kirjastossa on pitänyt käydä tietsikalla. Siksi siis olen myöhässä, sorry!
“Aha! What villains are these, that trespass upon my private lands! Come to scorn at my fall, perchance? Draw, you knaves, you dogs!” -Sir Cadogan

Sierra

  • ***
  • Viestejä: 322
Verikyyneleet, H/D+muita [K-13] 15/15, eli VIIMEINEN LUKU!
« Vastaus #72 : 30.12.2007 20:09:07 »
A/N: Älkää oikeesti ampuko, tiiän että jouduitte odottamaan kauan! Anteeks heti alkuun siitä. Eli siis epilogi tulee tämän viimeisen osan jälkeen JOS TE HALUATTE. It's up to you, people! (toivottavasti meni oikein :D ) Eli, edellinen luku loppui lauseeseen: Sillä hetkellä kaikki tajusivat vaieta.

*

Luku 15.

Kaikki muut, paitsi Vauhkomieli. Mies nilkutti Harryn ja Dracon luokse ja työnsi Harryn kovakouraisesti syrjään. Harry protestoi äänekkäästi, mutta Vauhkomieli murahti uhkaavasti. Mies kaivoi takintaskustaan pienen pullollisen taikajuomaa, ja asetti pullon suun Dracon huulille. Harry tuijotti Dracon kasvoja suu raollaan hämmästyksestä.

Heti juoman kosketettua vaaleatukkaisen huulia, pojan kasvot alkoivat muuttua. Ne levenivät, niihin tuli enemmän arpia. Hiukset muuttuivat tummiksi ja vartalo venähti pituutta.

Harryn suusta purkautui huudahdus ja poika kompuroi ylös. Lattialla makasi nyt ilmiselvästi kuollut kuolonsyöjä, jonka nimeä Harry ei tiennyt. Miehen henkilöllisyys ei sillä hetkellä Harrya kiinnostanut.

“Mutta missä Draco -?” Harry kysyi muilta ja vaikeni kuullessaan jonkun puhuvan.

“Ei Averylle tarvitse pitää mitään muistotilaisuutta, mentäisiinkö jo?” se joku sanoi huvittuneena ovelta.

Harry käännähti ympäri, ja tunsi suunnatonta riemua.

“DRACO! Olet elossa!”

“Tottakai minä olen elossa, typerys. Odotin teitä ulkona vaikka kuinka kauan -” Draco sanoi ja päästi hämmästyneen ähkäisyn Harryn hypätessä hänen kaulaansa.

“Draco, Draco, Draco…”

“Se on nimeni, kulta.”

“Minä - minä luulin että olet kuollut!”

Draco naurahti ja pussasi Harrya poskelle. “En nyt sentään.”

“Ottakaa huone”, Fred ja George sanoivat yhteen ääneen ja Tonks nauroi.

“Nyt kun olemme nähneet todella hellyyttävän jälleennäkemisen, voisimmeko me lähteä? Tämä paikka on karmiva”, Blaise mutisi ja työnsi taikasauvansa takataskuun.

*

Harry asteli marmoriportaat alas ja käveli sisään Suureen saliin. Oli toiseksi viimeinen kouluviikko, mutta ensimmäistä kertaa se ei ahdistanut Harrya ollenkaan. Hän oli sopinut Dumbledoren kanssa, että saa mennä Kotikoloon koko kesäksi, ja Draco tulisi myös sinne. (Ron oli vannonut, että taikoo Dracolle kanin korvat jos Draco tulisi metriä lähemmäs häntä.)

Kaikki tupapöydät olivat jo melkein täynnä oppilaita, ja Harrya tuijotettiin kun hän käveli ohi. Taistelun tapahtumat olivat levinneet koko koulun tietoisuuteen, ainoa asia, mitä muut oppilaat (paitsi taistelussa mukana olleet) eivät tienneet, oli Harryn ja Dracon seurustelu. Totta kai siitä liikkui huhuja, mutta koska Harry ja Draco olivat päättäneet julkistaa suhteensa vasta kuudennen luokan alussa, poikien viileä käyttäytyminen toisiaan kohtaan käytävillä ja tunneilla oli hiljentänyt viimeisetkin huhut.

Harry hymähti itsekseen ja istuutui Hermionen ja Seamusin väliin. Seamus jäi tuijottamaan häntä hetkeksi sivusilmällä, mutta hyökkäsi pian takaisin makkaransa kimppuun. Ron nielaisi ison palan leipää ja haukotteli makeasti.

”Ajatelkaa, kohta on loma!” Ron sanoi haukoteltuaan mielestään tarpeeksi.

”Ihanko totta, Ron?” Hermione sanoi häivähdys sarkasmia äänessään, mutta silti hymyillen.

”Kunhan vain ilmoit - AU! Älä potki!”

”En se minä ollut!” Hermione vakuutti ja painoi katseensa numerologian kirjaansa.

”Kuka se oli?! Kertokaa totuus! Minä kostan verisesti sille, joka uskaltaa uhmata suurta -”

”- Ronnieponnieta?” Fred keskeytti ja moni alkoi tyrskähdellä.

”Äh, naama umpeen.”

*

”Mitä meillä on ensimmäisellä tunnilla?” Ron kysyi Harrylta kävellessään ylös poikien makuusaliin.

”Liemiä.”

”Koko aine voisi painua kauemmas kuin besoaarit kasvaa.”

”Niin voisit sinäkin!” Parvati äyskähti heidän takanaan ja ryntäsi tyttöjen makuusaliin.

Harry oli aikeissa selittää Ronille, että besoaareja voi olla missä vaan, koska ne löytyvät vuohen vatsasta, eivätkä kasva maasta, mutta ei kehdannut nähdessään Ronin ilmeen. Se oli jotenkin masentuneen ja ärsyyntyneen välillä.

”Mikä hänellä on?” Harry kysyi varovasti.

”No kun Lavender on vieläkin suuttunut minulle.”

”Jaa siitä kun jätit hänet noin vain ja vaihdoit kahdessa päivässä Hermioneen? Usko pois, minäkin olisin vihainen.”

”No niin, mutta mitä se Parvatille kuuluu? Oikeasti…”

”He ovat parhaat ystävykset… mekin vihaamme aina samoja henkilöitä, sama juttu meillä kuin heilläkin!”

Ron köhi tekoyskää joka kuulosti kaukaisesti tältä: ”Malfoy.”

”No se nyt on taas ihan eri juttu!”

”Joo joo, antaa olla hei, meillä on vähän kiire”, Ron tyynnytteli ja virnisti perään, saaden päähänsä iskun Harryn huispaushanskasta.

*

”Tänään valmistatte liemen, joka näyttää juojansa ajatukset sillä hetkellä.”

Koko luokka hymähti ja Seamus virnisti leveästi. Kalkaros kurtisti kulmiaan ja näytti ärsyyntyneeltä.

”Esimerkiksi, herra Weasley, tulepa tänne.”

Ronin hymy suli huulilta ja hän nousi huterasti ylös. Harry näytti peukkua, mutta hymyili koko ajan hieman ilkeästi. Ron irvisti hänelle.

Kalkaros ojensi Ronille tilkan sinertävää juomaa koristeellisessa lasissa.

”Juo”, Kalkaros vaati ja heilautti rasvaisia hiuksia kädellään pois kasvoiltaan.

Ron näytti epäröivän, mutta Kalkaroksen vihainen katse sai pojan nielaisemaan nesteen kokonaan.

”Noniin, nyt kun herra Weasley onnistui tässä uskomattoman vaativassa tehtävässä, pyytäisin teitä katsomaan hänen päänsä päälle.”

Koko luokka kohahti kääntyessään paremmin Ronin puoleen. Poika näytti hieman hätääntyneeltä, ja kynttilän valo lepatti hänen kalpeilla kasvoillaan. Harry vilkaisi taakseen tuntiessaan jonkun tuijottavan. Hän näki Dracon silmät pitkästä aikaa niin lähellä. Poika hymyili pienoisesti ja lennätti pienen lappusen Harryn pulpetille. Peläten uutta lappuepisodia Harry rypisti kysyvästi kulmiaan, mutta Draco vain levitteli silmiään. Harry huokaisi ja avasi lapun katsomatta ollenkaan Roniin päin, jonka pään päällä leijaili suurin oranssein kirjaimin sana PEKONI.

Minä olen miettinyt sinua koko päivän. Jos Kalkaros laittaa minut juomaan tuota lientä, me taidetaan jäädä kiinni. Valmistaudu. - Draco

Harryn silmät levisivät hämmästyksestä ja sydän alkoi tykyttää rinnassa. Hän ei ollut valmis kertomaan! Vai olisiko? Harry oli kyllä miettinyt miltä tuntuisi paljastaa heidän suhteensa, mutta jo näin pian…

Harry kirjoitti toisen lapun.

Minäkin olen miettinyt sinua koko päivän, ei olla nähty vähään aikaan kunnolla. Nähdään tänään kahdeksalta eteisaulassa, otan näkymättömyysviitan. Toivottavasti Kalkaros ei laita muita juomaan tuota lientä -

Mutta juuri silloin Kalkaros sanoi, että jokainen tulisi yksitellen kokeilemaan parhaiten onnistunutta lientä tunnin lopuksi. Harry yliviivasi viimeisen lauseen ja jatkoi kirjoittamista.

- Kalkaros laittaa meidät juomaan sitä! Me paljastutaan! Mitä me sitten sanotaan?!

Hän esitteli venyttelevänsä ja pudotti lapun Dracon pulpetille taakseen. Pian hän näki paperilapun leijailevan silmiensä tasalla ja hän tarttui siihen.

Kahdeksalta, sopii. Älä huoli, minä hoidan asian.

Harry nielaisi vaivalloisesti ja tunsi käsiensä hikoavan. Ron palasi paikalleen naama punaisena ja täristen.

”Toivottavasti et mieti mitään kovin salaista kun menet maistamaan lientä, koska minä oikeasti ajattelin äsken pekonia! Hirveä nälkä…” Ron kuiskasi Harrylle.

Harry hengitti pinnallisesti ja kaatoi noidankattilaansa salamanterin verta. Nyt hänen liemensä menisi aivan pilalle. Harry mietti hetken sabotoivansa kaikkien oppilaiden liemet, jotta kenenkään liemi ei olisi juomakelpoista, mutta luopui ajatuksesta tajutessaan, että Kalkaros laittaisi ainakin hänet juomaan huonosti valmistettua lientä. Ja olihan Kalkaroksella itselläänkin ainetta pieni pullo.

Harry lisäsi noidankattilaansa pilkkomansa juuret ja vilkuili hätäillen ympärilleen. Hämmentäessään keitostaan hän vilkaisi taakseen ja näki Dracon liikuttavan huuliaan. Harryn ihmettelevä ilme sai Dracon kuiskaamaan asiansa.

Rauhoitu. Minä hoidan koko jutun.” Draco näytti nauttivan tilanteesta ja kohotti vaaleita kulmakarvojaan sanoen kovaan ääneen: ”Keskity vain omaan liemeesi, Potter.”

”Mit -? Niinhän minä teenkin, Malfoy.”

Draco iski hänelle silmää.

*

”Tässä luokassa on vain kaksi onnistunutta totuuslientä. Älkää ikinä sekoittako totuusseerumia ja totuuslientä keskenään. Neiti Granger, herra Malfoy, kumpi teistä tuo liemensä?”

”Naiset ensin”, Ron sanoi ja Hermione lähti viemään pullollista totuuslientä Kalkarokselle.

”Hei, hän sanoi naiset ensin. Hermione, tule takaisin!” Dean sanoi ja naurahti.

”Kita kiinni, Thomas”, Draco murahti ja sai Harryn hymyilemään taas. Draco oli selvästi ärsyyntynyt Deanin kommentista. Ei pahasti, mutta oli se kolhaissut.

Kalkaros kaatoi siihen samaan koristeelliseen lasiin, mistä Ron oli juonut, Hermionen valmistamaa lientä sanoen: ”Granger, sinun vuorosi. Sen jälkeen etenemme riveittäin.”

Sanat tuntuivat etenevän hitaasti Harryn aivoihin. Kun ne viimein ylsivät hänen tajuntaansa, hän hätkähti. Hänen vuoronsa olisi Hermionen jälkeen! Ja sen jälkeen vuorossa olisi… Draco! Harryn koko olemus rojahti ja hän alkoi hieroa ohimoitaan.

Hermionen pään päälle muodostuivat punaisilla kirjaimilla lause LOITSUJEN LÄKSYT TEKEMÄTTÄ. Hermione hymähti ja punastui hivenen poistuessaan nopeasti omalle paikalleen.

”Ensimmäinen kerta kenties?” Kalkaros sanoi lipevästi eikä näyttänyt huomaavan muutaman oppilaan äänetöntä naurukohtausta.

”Herra Potter, tule tänne… katsotaan mitä kuuluisan maailmanpelastajan päässä oikein liikkuu.”

Harry nousi tärisevin jaloin ylös ja vilkaisi kauhuissaan Dracoa. Poika oli aivan tyyni ja hymyili kannustavasti.

”Herra Potter, meillä ei ole koko päivää aikaa!” Kalkaros ärähti.

Harryn päähän pongahtivat kaikenlaiset ideat. Jos hän vain kieltäytyisi juomasta lientä? Ei, siitä hän ei ikinä selviäsi rangaistuksetta. Jos hän vain yrittäisi olla ajattelematta Dracoa?

Ajattele… ajattele Dudleytä! Dudley, Dudley… Dracon ja Dudleyn nimet alkavat muuten samalla kirjaimella… ei hitto! Ei Dracoa!

Harry tarttui lasiin ja kulautti juoman kurkustaan alas.

Niin, juuri niin, Draco. Virnuile siellä vaan, kohta on sinun vuorosi! Painat tämän lasin huulillesi ja - minä voisin painaa huuleni huulillesi. En ole suudellut sinua pitkään aikaan!

HALUAN SUUDELLA SINUA DRACO

Kirkkaanvihreä teksti ilmestyi Harryn ylle ja se sai luokan henkisen tasapainon järkkymään. Harry vain seisoi jähmettyneenä ja täysin ilmeettömänä. Pansy kirkaisi kauhuissaan ja moni päästi yökkäysääniä.

”Pää kiinni nyt!” Draco ärähti ja lisäsi Harrylle flirttaillen: ”Tunnin jälkeen, kulta.”

Koko luokka henkäisi jälleen.

”Mikä - mikä helvetin vitsi tämä on olevinaan?!” Kalkaros kirosi ja sai Hermionen hätkähtämään.

”Ei tämä ole mikään vitsi. Minä voin ylpeänä kertoa, että me seurustelemme. Ja minä rakastan Harrya”, Draco sanoi vakaalla äänellä, silmää räpäyttämättä.

”Siitäs saitte, senkin kiittämättömät…” Ron mutisi ja sai Rohkelikot repeämään nauruun.

”Tunti on ohi! Menkää siitä! Pois luokastani!” Kalkaros huusi ja kaikki juoksivat hädissään vihaisen opettajan luota käytävään laukut ja reput mukanaan.

*

King’s Crossilla oli tungokseen asti ihmisiä. He hyvästelivät Hermionen ja kävelivät eteenpäin. Herra ja rouva Weasley seisoivat suuren aikataulukyltin vierellä ja vilkuttivat heille iloisesti. Draco näytti olevan vähän vaivaantunut, ja Harry tarttui poikaa kädestä ja puristi sitä kevyesti.

Hän katsahti Dracoon luottavaisesti ja sanoi: ”Hei rouva Weasley, herra Weasley.”

”Hei, kultaseni”, Molly Weasley sanoi ja pörrötti Harryn tukkaa.

”Moi äiti ja isä”, Weasleyt sanoivat yhteen ääneen ja rouva Weasley ryntäsi halaamaan lapsiaan ja halasi vielä Harryakin.

”H-hei…” Dracokin mutisi.

”No hei, Draco. Älä yhtään ujostele meitä, unohdetaan kaikki erimielisyydet, emmehän me muuten voi tulla toimeen!” herra Weasley sanoi aurinkoisesti ja sai Dracon nyökkäämään hämmästyneenä.

Kukaan ei ikinä ollut antanut hänelle anteeksi niin helposti. Häntä alkoi hävettää ja hän tunsi punan leviävän poskilleen.

”Olen pahoillani… kaikesta…”

”Olet niin suloinen, aivan niin kuin Harry kertoi kirjeessä”, rouva Weasley sanoi ja lähti hoputtamaan heitä pois asemalta. ”Harry, setäsi ja tätisi ovat saaneet tiedon, että olet meillä koko kesän. Toivon vain että he eivät loukkaantuneet kun ilmoitin sen niin yllättäen.”

”He ovat varmasti todella iloisia, usko pois”, Harry sanoi.

Draco asetti kätensä Harryn vyötäisille ja antoi tälle pusun poskelle. Muutama ihminen katsoi heitä häpeilemättömästi, ja lihava vaaleahiuksinen mies huusi heidän peräänsä jotakin hävytöntä, josta Draco suuttui.

”Ole sinä siellä hiljaa, kyllä minä sinulle vielä näytän”, Draco huusi ja pysähtyi huitoen nyrkkejään miestä kohti.

Harry veti Dracoa eteenpäin nauraen, ja yhdessä he juoksivat Weasleyt kiinni sen lihavan miehen lähtiessä heitä kohti. Mies huusi jälleen jotakin, mutta yhtäkkiä miehen huuto loppui kuin seinään. Harry ja Draco katselivat ympärilleen ihmetellen, ja näkivät herra Weasleyn tunkevan taikasauvaansa takaisin taskuunsa.

”Jästien pitäisi oppia suhtautumaan avoimemmin asioihin! Miettikää nyt vaikka kumiankkaa! Ne ovat aina punaisia tai keltaisia! Miksei vaikka ruskeita?! Todella - mikä se sana nyt onkaan - rasistista!” herra Weasley messusi ja nuoret repesivät nauruun.

”Ihan totta isä, oletko harkinnut koomikon uraa? Menisit vain lavalle ja avaisit suusi niin kaikki kuolisivat nauruun”, George sanoi pyyhkien vettä silmäkulmastaan.

”Hys, George, älä anna isälle enää yhtään ideoita, ties mitä hän keksisi…” rouva Weasley sanoi hymyillen ja avasi auton oven.

Harry ja Draco istuutuivat vierekkäin yhdelle penkeistä (auto oli taas suurennettu sisältäpäin). Draco laittoi kätensä Harryn selän taakse ja tarttui tätä lantiolta kiinni. Harry hymyili ja suuteli Dracoa kevyesti. Ginny äännähti varoittavasti heidän takanaan, mutta Harry ja Draco eivät välittäneet.

”Tästä tulee paras kesä ikinä”, Harry sanoi palauttaen Dracon maan pinnalle.

”Tottakai tulee, koska minä olen kanssasi!” Draco ilmoitti ylpeänä, aivan kuin asia olisi ollut päivän selvää.

”Voi, kulta. Sovitaan sitten niin”, Harry naurahti ja painoi päänsä Dracon olkapäälle.

Ehkä Draco oli oikeassa. Ehkä tästä tulee kaikkien aikojen paras kesä. Ja minä ainakin teen kaikkeni, jotta tekisin siitä sellaisen!

*

A/N: En yleensä kirjoita loppuun mitään, mutta nyt on pakko. Tämän ficin kirjoittaminen on ollut minulle kuin matka. Alussa olin epävarma, vähän kuvailuja, tarina tökki, pieniä sudenkuoppia joka paikassa. Ja nyt, kun sain kirjoitettua viimeisen luvun. Olen niin helpottunut! Tätä oli ihana kirjoittaa, ja kiitos kaikille jotka kommentoi ja auttoi minua jatkamaan kirjoittamista silloin kun olin ihan lukossa. Toisin sanoen, kommentit pelastivat minut! Halusin tehdä tästä onnellisen lopun, kaikkine kliseineen. Toivottavasti tekin olette nauttineet tämän lukemisesta, lukijoita vartenhan nämä kirjoitetaan! Kiitos kaikille  :)
« Viimeksi muokattu: 31.12.2007 09:49:14 kirjoittanut Sierra »
“Aha! What villains are these, that trespass upon my private lands! Come to scorn at my fall, perchance? Draw, you knaves, you dogs!” -Sir Cadogan

Liar

  • ***
  • Viestejä: 222
Re: Verikyyneleet, H/D+muita [K-13] VIIMEINEN LUKU ILMESTYNYT!
« Vastaus #73 : 30.12.2007 21:13:24 »
8) en pystyny lukeen sitä liemien juotto kohtaa vastaku 5min tauon jälkee ku repesin nii hirveesti. Loppu oli ihana. Kiitoos  :)  Epilogin voisit laittaa  ;)
- avada
[size=50]P.S. Kuka sun avas on... näyttää björkilta.[/size]

Winga

  • Gremlin
  • ***
  • Viestejä: 2 446
Re: Verikyyneleet, H/D+muita [K-13] VIIMEINEN LUKU ILMESTYNYT!
« Vastaus #74 : 30.12.2007 22:11:31 »
Mä tiesin sen! Mä tiesin, ettei Draco voinu kuolla! Mutta sen mä haluun tietää, miten toi vaihto onnistu (niin, siis se epilogi?).
Ihanan fluffynen loppu! Ja toi liemikohtaus... *totalreps*
Ah, kiitän niin kovasti, toivottavasti sinulta saa lisää lukea!
"It's just like I always say; if you want to find something weird you have to go downtown."

Lumos

  • ***
  • Viestejä: 26
Re: Verikyyneleet, H/D+muita [K-13] VIIMEINEN LUKU ILMESTYNYT!
« Vastaus #75 : 31.12.2007 00:50:26 »
Tähän tuli nyt aika äkillinen loppu se jäi vähä harmittaa,mutta epilogia odottelen !

Hyvä tämä nyt oli jokatapauksessa ei siinä mitään !
In a big big way I am really small

Sierra

  • ***
  • Viestejä: 322
Re: Verikyyneleet, H/D+muita [K-13] VIIMEINEN LUKU ILMESTYNYT!
« Vastaus #76 : 31.12.2007 10:00:25 »
avada: Nauroin kirjoittaessani koko liemikohtausta  ;D  Kiitos kommentistasi, ja epilogi nyt luultavasti tulee, koska niin moni on sitä pyydellyt.
Ps. avani on Björk ;)
Winga: ÄH! Taas olin typerä ja unohdin kirjoittaa sellaisen asian, joka omassa päässäni näytti aivan selvältä asialta, mutta lukijoista ei tietenkään... Eli siis vaihto tapahtui ihan yksinkertaisesti monijuomaliemellä, jälleen kerran Bellan juonia  saada ihmiset surullisiksi. (Tässä tarinassa taitaa olla paljon monijuomalientä :D Mutta minkäs teet? :D ) Ja onhan minulla yksi lyhyt ficci tässä juuri keskenkin, että sitä saa kyllä lukea ;)
miiuu3: Kiitosta. <3 Epilogi siis tulee 90% varmuudella, sitä milloin se tulee, en tiedä...
Lumos: Okei, kiitos kommentistasi  :)
Merriadoc: Joo en mä vaan voinu tappaa Dracoa, ku se on sellane - sellane Draco :D <3 Eiköhän tämä siksi tänne Hunajaherttuaan kuulu, että tässä on fluffyä vaikka muille jakaa :D Ah, kirjoitusvirhe, kiitosta että ilmoitit! Ja löysimpä itsekin toisen...  :roll:   :D  Minäkään en hirveästi Ginnystä pidä, taisiis, kyllähän se kirjoissa menee, mutta elokuvissa HYI, KAIKISSA ficeissä HYI! :D Mutta, kiitos paljon, sinä ja taidatte te muutkin olla kommentoineet tätä ficciä ahkerasti <3
“Aha! What villains are these, that trespass upon my private lands! Come to scorn at my fall, perchance? Draw, you knaves, you dogs!” -Sir Cadogan

Yuki

  • ***
  • Viestejä: 28
Re: Verikyyneleet, H/D+muita [K-13] VIIMEINEN LUKU ILMESTYNYT!
« Vastaus #77 : 31.12.2007 12:58:46 »
Ihanaa! Draco ei kuollut! Jee! ^^ Heha! Tuo liemikohtaus oli tosiaankin hauska! ;D
Lainaus
”Pää kiinni nyt!” Draco ärähti ja lisäsi Harrylle flirttaillen: ”Tunnin jälkeen, kulta.”
Hihi! Nams!

Tämä on ollut ihanaa tekstiä alusta loppuun ja minä ainakin lukisin mielelläni vielä epilogin verran!
Juu, siis kiitoksia tästä lukukokemuksesta ja toivottavasti pääsen lukemaan pian lisää sinun tekstejäsi!:)

~Yuki

Luthien

  • ***
  • Viestejä: 203
Re: Verikyyneleet, H/D+muita [K-13] VIIMEINEN LUKU ILMESTYNYT!
« Vastaus #78 : 31.12.2007 13:02:49 »
Ihanaa, ettet tappanutkaan Dracoa!  Jes, jes, jes... Nyt ei tarvi alkaa inhota sua!

Ihana kohta se liemien tunti!  ;D Iskä alko kattoo ku hullua kun repesin siihen.

Lainaus käyttäjältä: Sierra
Kirkkaanvihreä teksti ilmestyi Harryn ylle ja se sai luokan henkisen tasapainon järkkymään.
  Taisi Kalkaroksenkin henkinen tasapaino järkkyä aika paljon tuossa vaiheessa.   ;)

Ihana lopetus tällä tarinalla (vaikka tietysti koko tarina oli ihana   :D ) , mutta harmi kun tarina loppui. Sun on kyllä pakko kirjottaa vielä se epilogi, ja voisit kirjottaa myös toisen tälläisen pitkän tarinan koska olet hyvä kirjoittaja ja tarinoitasi on kiva lukea! :)
« Viimeksi muokattu: 11.03.2008 09:54:31 kirjoittanut Luthien »
Wanna see how hard i can fall?

Sierra

  • ***
  • Viestejä: 322
Re: Verikyyneleet, H/D+muita [K-13] VIIMEINEN LUKU ILMESTYNYT!
« Vastaus #79 : 31.12.2007 15:22:54 »
Yuki: Ei kuollut, ei :D Kiitos todella paljon, epilogi ilmestyy viiden minuutin kuluttua.  :)
Luthien: Hyvä ettet inhoa :D Kohta taidat kyllä taas inohta... Haahhaa, sitä liemikohtausta oli tosi kiva kirjottaa :) Kalkaros sai kamalan shokin siinä vaiheessa. :D Kiitosta, paljon kiitosta, epilogin kirjoitin juuri loppuun. Katsotaan nyt kirjoitanko uuden pitkän ficin... Eihän sitä ikinä tiedä.
“Aha! What villains are these, that trespass upon my private lands! Come to scorn at my fall, perchance? Draw, you knaves, you dogs!” -Sir Cadogan