Kirjoittaja Aihe: Olethan totta? 2o/2o + epilogi (K-11)  (Luettu 57399 kertaa)

insatiable

  • ezion salarakas
  • ***
  • Viestejä: 1 343
  • koska ezio on ihkudaa
    • FINI
Vs: Olethan totta? 2o/2o + epilogi
« Vastaus #220 : 27.03.2011 02:20:20 »
Jebbe: Gooooooood, luulin, että tää ficci on jo painunut osaston uumeniin, mutta ihanaa, palautit tämän mieleeni ! ^^ Ihan ensimmäisenä suuret, suuret kiitokset kommentistasi !

Heah, aika nopeeta oot lukenut tämän ! Ihanaa, että tunteet heräsivät, sitähän tässä aina haetaankin (: Ja H/D on herkkuparitus, namskis, ja ehkä sen takia oli jonkinmoinen idea kirjoittaa. Alunperin en lähtenyt tätä ehkä ihan tosissaan edes kirjoittaan, niin ideaa ei aluks edes suurta ollut, muuta kuin se, että no-happy-ending. Itsekin tykkäsin tästä Ronista, vaikka oma ficci onkin :') Hermionen ihastusjuttu yms niin jätin ne tähän taka-alalle vielä, koska tuli sitten itselle päähän ja vähän betakin kelaili sitä, että jos kirjoitan jatkon tähän, joka nyt on alla, niin se sitten tulee siinä ilmi. Olis mennyt vähän sekavaksi, jos olisin senkin vielä tähän ahtanut, mutta hmm... Ää enivei : D

Ooo, ihanaa kuulla, että oli poikkeava ! Toivottavasti hiljaisuus on hyvä merkki ! Minun päässäni Draco on loppujenlopuks aika nössö, mutta samalla niin kusipää, että se ei tahdokaan toisaalta ilmoittaa, että oli lähdössä, joten ... :')

Suuret, suuret kiitokset sinulle ihanasta, kauniista ja erityisesti pitkästä kommentista ! <3'

xoxoxo ins


kataaa

  • Vieras
miten tää olikin näin sairaan ihana?<3<3<3hyvä etten alkanu itkee tos lopus et  eiiiiiiiii tää ei voi loppuu näinnnnn!!!!! TAHTOO JATKO-OSAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAANNNN!!!!!!!!hetitännemullenyt ;)

ihan hirmu hyvää luettavaa eikä mitenkään mainitsettavan arvoisia virheitäkään mielestäni, vaikka en kyllä lukiessani edes yrittänyt niiden bongailuun keskittyä ;). Ja aivan super ihanat ja koskettavat nuo molemmat runot. Itse olen aina tykännyt kirjoitella runoja ja sitten joku tulee ja pläjäyttää tollasen  naaman eteen! miksen mäkin osaa yhtä hyvin!? kateellinen......... olen.

mutta niin en nyt tiedä tuliko tuossa mitään järkevää kommentia.... paitsi että PAKKO TULLA JATKO-OSA!!!! JOSSA-einytvälttisonnelinen-MUTTA VÄHEMMÄN SURULLINEN LOPPU. nyyh... :'( mutta silti kaikesta huolimatta super ihana maailman paras ficci!

kova fanisi olen juuri nyt !  ;D kun tällaisen mestariteoksen vääntelit

insatiable

  • ezion salarakas
  • ***
  • Viestejä: 1 343
  • koska ezio on ihkudaa
    • FINI
kataaa; Oi, ihanaa! Kiitos! Olin jo mielessäni kyl kuopannu tän ficin mut hei ihanaa, että olet lukenut tän näinkin pitkän ajan jälkeen! Hahaha, jatkosta saa nähdä sit joskus!

Jee, itekin tykkään noist runoist paljon! Varsinkin tost Malfoy-runost ^^ Nii ja surulliset loput on parhait, ite en osaa tehdä mitää kivaa koskaa siihe. Awwsum, ihanaa mahtavaa parasta kuulla saada tämmöi kommentti ficciinsä! Srsly nyt mullon kestohymy feissil varmaa viikon :''>

Kiitos, kiitos, kiitos!

xo, ins

Antelope

  • Vieras
Vs: Olethan totta? 2o/2o + epilogi
« Vastaus #223 : 09.08.2011 13:38:13 »
Hei. :3

Okei, ensiksi sanon, että olen ihan hirvittävän pahoillani, kun jätin tämän ihanan ficin kesken! Yhdessä vaiheessa en vain enää ehtinyt/muistanut käydä finissä kovin usein. Harmi, että joudun kommentoimaan nyt näin monen kuukauden jälkeen tämän valmistumisesta...

Mutta sanon edelleen, että pidän tästä, niinkuin olen noissa muissa ihkutusviesteissä sanonutkin. :D Harry & Draco elivät ruusuista unelmaa - sen melkein arvasin, ettei tämä fic mitenkään voi päättyä hyvin... Mutta tavallaan noiden kahden tulevaisuus jäi auki, kun Draco lähetti sen kirjeen ja näin. Ehkä nuo kaksi ihanuutta joskus vielä palaavat yhteen. ♥

Minua jäi häiritsemään ihan vimmatusti se, että tässä ficissä ei kertaakaan sanonuttu "minä rakastan sinua!" :D Se olisi tavallaan kruunannut koko jutun. Esimerkiksi tuossa "jäähyväiskirjeessä", jonka Draco lähetti Harrylle, olisi voinut lukea "minä rakastan sinua". Sitten olisin ollut ihan aaws aaws ja saanu kohtauksen. Mutta toisaalta, Harry on niin ujo ja Draco niin... no, sellainen, että ei kumpikaan voisi sanoa sitä.

Minua häiritsi kyllä vähän, että Dracksu oli niin OoC, mutta ei se maailmaa kaada. H/D:tä on ihan hirveän vaikeaa kirjoittaa, jos haluaa pitää hahmot IC. Kun he kumminkin vihaavat toisiaan ja sitten rakastuvat jne.

Jäi kyllä vähän häiritsemään, kun nuo viimeiset luvut oli tuollaista pientä piiperrystä...

Mutta hei, minäkin haluan ehdottaa jatkoficciä! Koska se olisi ihhunaa. :3


Antelope :-*

Nevermind

  • dracoholic
  • ***
  • Viestejä: 60
Vs: Olethan totta? 2o/2o + epilogi
« Vastaus #224 : 10.08.2011 13:35:16 »
Luin tämän ficin kokonaan tänään ja eilen. Tykkäsin tästä todella palkon, en olekaan Harry/Dracoa lukenut pitkään aikaan tällein matalammalla ikärajalla. Tämä ficci tosiaankin piristi (työ)päivääni, kiitos siitä!

Lopetus oli erittäin surullinen, alun perusteella olisin toivonut kaiken päättyvän poikien kannalta hyvin... Mutta eihän sille mitään voi. Ficci oli lähes virjeetön ja kirjoitetti sujuvalla ja kauniilla kielellä. Koko ficci oli oikein kaunis.

Kiittäen,
s.hd.l
You know you're in love when you don't want to fall asleep because the reality is finally better than your dreams.

insatiable

  • ezion salarakas
  • ***
  • Viestejä: 1 343
  • koska ezio on ihkudaa
    • FINI
Vs: Olethan totta? 2o/2o + epilogi
« Vastaus #225 : 12.08.2011 00:20:22 »
Wou, OMG hei kommentteja tässä - aina jaksan yllättyä! ^^

Antelope; Hihi, eipähän tuo haittaa! Laitoitpahan kommentin loppujen lopuksi ja parempi myöhään kuin ei milloinkaan! <: Hihi, jeaa. Tahdoin jättää vähän auki, koska noh.. Oon kauhea, enkä varmaan pääse tän kirjoittamisen ohitse ja kirjoittelen jatkoa sitten, haha :D Ja ehkä joskus heillekin käy hyvin <;

Da! Ei sanottukaan, ei! En tahtonut laittaa sitä tuonne ^^ Oli ihan alusta saakka selvää, että niitä kolmea taikasanaa ei tässä ficissä sanota kummaltakaan suunnalta :) Ää, apua! OoC? Omg, kauheaa. Mun fanon alkaa siis elää ihan omaa elämää :'> Pitänee tarkkailla Dracon käyttäytymistä jatkossa muiden ficcien kohdalla! ^^ Oi, piiperrystä? Nou, haha :D Tuli joku vimma vaihtaa fonttia tuossa jossain vaiheessa, kun se näytti Wordilla paljon paremmalta sillä :'>

Jee, sinäkin, hihi? ^^ Katsellaan sitä sitten <; Kiitos kauheasti kommentistasi ja siitä, kun luit ficin alusta loppuun! <3'

sweet.hd.love; Jeij, mahtavaa, että pidit! ^^ Ahaha, työpäivän aikana lueskellaan :D Kuulostaa kyllä tutulta, vaikkakin koulupäivän osalta ^^ Njah, jostain syystä, en mielessäni nähnyt tähän onnellista loppua, mutta toivottavasti tämäkin miellytti :) Haha, virheettömyydestä saanet kiittää ihanaa betaani, mutta kielestä otan kiitokset itselleni ^^

Kiitän sinua kommentistasi suuresti ja ficin lukemisesta myös! <3'

xo, ins

lunalovekiva

  • Korpinkynsi
  • ***
  • Viestejä: 10
Vs: Olethan totta? 2o/2o + epilogi
« Vastaus #226 : 18.09.2011 20:57:57 »
Nyt se sitten loppu. Luin tän tarinan kahessa päivässä. Oli kyllä tosi hyvä. Toi loppu jäi kyllä vähän  tylsäks. Oot kuiteski tosi hyvä kirjottamaan. En nyt tähän oikeen mitään keksi.
"Pääsi on täynnä narksuja Harry"

samppoliina99

  • Vieras
Vs: Olethan totta? 2o/2o + epilogi
« Vastaus #227 : 19.09.2011 19:51:34 »
tykkäsin.ihan mahtava! ;D
Lainaus
”RIISIPUUROA!” Ron huusi ja veti kattilan eteensä.

Kaksi kolmosluokkalaista tyttöä katsoi Ronia halveksuen. Ron katsoi takaisin.

”No olisi teidänkin hyvä syödä, luurangot. Yök.” Hän lappoi puuroa suuhunsa Harryn pyöräyttäessä silmiään tytöille. Tytöt naksauttivat niskojaan ja kävelivät pyllyt pyörien pois salista.

kyuketsuki

  • ***
  • Viestejä: 4
Vs: Olethan totta? 2o/2o + epilogi
« Vastaus #228 : 24.09.2011 21:09:40 »
Luvin tämän joskus kauan sitten, silloin kun se oli ihan uusi täällä. Sen jälkeen olen monet kerrat avannut sivun mutta aina muistanut, tämä oli se missä oli surullinen loppu. Siksi en ole tätä koskaan lukenut uudestaan, vaikka tarinaa todellakin silloin rakastin. Muistan vain kyyneleet poskilla kun loppu tuli julki ja pojat eivät saaneetkaan toisiaan.
         Nyt unohdin taas tämän olevan tämä tarina ja napsautin sivun auki, heti hyppäsin viimeiseen lukuun sillä ekan lauseen luettuani, ajattelin onko tänä se surullinen loppu homma. Ja kyllähän tämä oli, mutta sitten luvin kommentteja. Jatko osa. Onko sellainen todella joskus tulossa? Toivon todella sillä haluaisin, että pojat vielä toisensa saisi. Mutta vaikka ei, voisin nyt pitkän tauan jälkeen kuitenkin lukea koko tarinan. Ja palauttaa mieleen tämänkin taideteoksen. Lupaan lukea tämän viikon sisällä uudestaan, ja toivoa koko ajan peukut pystyssä jos vaikka kuiteskin joskus mekin näkisimme jatko osan.

kyuketsuki
きゅうけつき

insatiable

  • ezion salarakas
  • ***
  • Viestejä: 1 343
  • koska ezio on ihkudaa
    • FINI
Vs: Olethan totta? 2o/2o + epilogi
« Vastaus #229 : 25.09.2011 16:19:05 »
Herranduudelis täällä on kommentteja!

lunalovekiva; Hihih, kiitos kommentistasi ja jee olen hyvä kirjoittaja! ^^ Itekään en ole täysin tyytyväinen loppuun, kun sen kanssa tuli ihan blokki, mutta noh :)

samppoliina99; haha, kiiitos ! ^^

kyuketsuki; Voi ei! Anteeksi kyynelistä! Mutta toisaalta ihanaa, että teksti herätti siussa tunteita.. :'> Ja jatko-osa on miulla tekeillä ja melkeen puolivälissä jo, koska jostain syystä inspasi jatkaa tätä. Mutta siihen tosiaan varmaan menee aikaa, että saan itteni sen tänne laittamaan :D

Ihanaa, jos luet tämän uudestaan ja aww, siun kommenttisi lämmitti sydäntäni aivan hirmuisesti! Kiitos paljon kauniista sanoistasi!  :-*

xo, ins

samppoliina99

  • Vieras
Vs: Olethan totta? 2o/2o + epilogi
« Vastaus #230 : 08.10.2011 15:42:09 »
tuleehan sulta uusii ficcei?Oot kuulemma niin hyvä kirjottaa ::) :D

insatiable

  • ezion salarakas
  • ***
  • Viestejä: 1 343
  • koska ezio on ihkudaa
    • FINI
Vs: Olethan totta? 2o/2o + epilogi
« Vastaus #231 : 08.11.2011 02:48:15 »
samppoliina99; Mietin pitkään, vastaanko kommenttiin, vai oonko liian upittaja sillon. Mut nyt päätin olla itsekäs ja kelaa et en oo. Ja joo siis toki on tulossa ja onkin jo paljon noita entisiäkin täällä. :)

Ja nyt näin ilmotusluontoisena asiana voisin kertoa lukijoille, jotka on jatko-osaa toivonu, niin Nanoni ohella oon saanut inpiksen takasin Drarryynkin, joten jatkis on aikalailla vauhtia jälleen etenemässä ja lähipäivinä laitan epilogin (mitä mä höpötän) siis prologin Finiin.
« Viimeksi muokattu: 23.02.2012 22:32:39 kirjoittanut insatiable »

Brangwen

  • ***
  • Viestejä: 473
Vs: Olethan totta? 2o/2o + epilogi (K-13)
« Vastaus #232 : 30.06.2012 16:01:04 »
Romaanimittaisten ficcien kommentoinnista, päivää!

En ole koskaan aikaisemmin lukenut loppuun asti yhtäkään H/D-tekstiä, ja ihmettelin aluksi, miten tällaisesta aiheesta saa irti romaanin verran tekstiä. Ilmeisen hyvin nähtävästi. Kaikki alkutiedoissa mainitut tyylilajit tulivat selvästi hyödynnettyä, ja tässä oli selvästi tyylikkään teinidraaman aineksia. Aluksi pelkästään pintapuolisena pysynyt kuvaus hämäsi ja häiritsi, mutta kun tekstin kanssa pääsi eteenpäin, tajusin, että oikeastaan tekemäsi tyyliratkaisu sopii juuri tähän tekstilajiin. Fokus on joka tapauksessa ihmissuhdekonflikteissa ja nuorten ylidraamaamisessa, ja niiden kuvaamisessa onnistuit todella hyvin.

Ehkä juuri kuvauksen minimalistisuuden vuoksi ficci vaikuttaa fiilistelytekstiltä. Tämä ei nyt missään nimessä ole moite, sillä hyvän fiilistelytekstin kirjoittaminen on taitolaji. Pointti oli, että tekstin tarkoitus on enemmänkin herättää lukijassa mielikuvia ja tunnetiloja kuin saada jotain uutta ja ihmeellistä irti tutuista hahmoista.

Patavanhoillisena canon-konservatiivina saan kylmiä väreitä aina, kun joku yhdistää tylypahkalaisten kilttiin ja karkkivärein värjättyyn teineilyyn oikeiden teinien ongelmia, alkoholia ja eriasteisen rankkoja seksiseikkailuja, mutta tämä sinun ficcisi oli niin selvästi aitoa teinidraamaa, että tuollaiset rankkuuspisteiden lisäykset eivät tehneet kipeää. Tarinan sisäisen logiikan ja sinun ehdoillasi toimivien hahmojen seassa Ron oli aivan erityisen hulvaton ja hauskasti toteutettu. Vaikka ympäristö ja tapahtumat sallivat muille hahmoille täysin canonista poikkeavia luonnevivahteita, Ron on kuitenkin kaikessa höpsöydessään hyvin IC, todella lojaali ystävä ja täysin kykenemätön ymmärtämään muiden mielenliikkeitä.

Lopetus, kaikessa avoimuudessaan, oli varmaan paras mahdollinen, joka tähän tekstiin olisi voitu kirjoittaa. Mikä tahansa muu ratkaisu olisi vaikuttanut kliseeltä tai teennäiseltä.

Kaiken kaikkiaan tekstisi oli uusi ja jännittävä lukukokemus tätä genreä täysin tuntemattomalle. Olet tehnyt suuren työn ja kirjoittanut ilmeisen pitkäjänteisesti loppuun pitkän tarinan. Kiitos tästä!

-B
There’s a thin semantic line between weird and beautiful. And that line is covered in jellyfish.
-Cecil Baldwin

iipimoi

  • ***
  • Viestejä: 181
Vs: Olethan totta? 2o/2o + epilogi (K-13)
« Vastaus #233 : 04.07.2012 03:48:25 »
onko finin sääntöjen vastaista kiroilla? En ole asiasta varma, joten sanotaan nyt että kun ficci loppui, ajatukset olivat suurin piirtein EI HELVATTU MITÄ TEKSTIÄ. Ja en siis todellakaan sano pahalla, tämä oli todella mielyttävä lukukokemus. Itse yleensä H/D ficeissä kallistuu genre aika laidasta laitaan. Ikinä et oikeastaan etsi surullisia loppuja tai angstia, mutta jos nyt ficci surullisesti loppuu niin ei se erityisesti haittaakkaan. Henkilökohtaisesti pidän vaan fluffysta kun on semmosta ihanaa varpaiden kipristelyä ja tekee mieli hihittää ja muutenkin semmosta EHEE I CAN PUKE RAINBOWS. - fluffy ihmisiä siis.

Kappalejaot, mitä ne on? En oo tiiätkö pitkään aikaan kirjottanu mitään rakentavaa niin nyt yritän. Ja en valitettavasti voi lainaa kaikkia ihania kohtia koska kirjotan kännykällä siis hei ihan oikeesti KÄNNYKÄLLÄ. Korostin vaan mun uhrautumiseni määrää. :D   
Ja sitten voisin vihdoin lopettaa jaarittelun ja yrittää päästä itse asiaan ... RAKKAUS. Ehee oikeesti. Alku oli niin fluffy ja söpö ja seamus ja kaikki :D ne tanssiaiset ja kaikki gosh minulla on sellainen tunne, että olisin lukenut siitä vuosia sitten. (kertoo jotain muistin laadusta ;D) Niin ja jotenki mä olin ihan varma, että hermione oli myös ihastunu dracoon? Oikeesti olin iha älyttömän varma siitä. No toisaalta olin myös varma siitä että h/d 4 ever ja iloista koko ajan. okei ehkä mä käyttäydyn nyt hiukan niinku katkea pieni kakara 

Ja nii juoni oli kaikin puolin kiva paitsi honeyn nimi jotenki häiritsee ihan kamalasti :D

lol pitää jättää mun super kommentti kesken koska akku kuolee kohta :( RAKASTIN JA AUTA ARMIAS jos et tee sitä jatko osaa ! Mä haluun onnellisen lopun :c kakarako? Eiku oikeesti jos ujostuttaa ni voin ilomielin alkaa uhkailla suo tai kirjottaa 100 sivusen romaanin. :D

 kiitos todella paljon ku kirjotit & tää on sitä laatu H/Dtä & + huumori! + pusuja :-*


// en ees tiiä käytkö finis enää mut onks toi ezio siitä assinssons creed? ÄLÄ TAPA EN OSAA KIRJOTTAA SITÄ! :D ja anteeks jos siitä on olemassa joku kirjasarja tai joku itse tiiän sen ihan nokian kännykkä pelistä :d voin ylpeänä sanoa että pääsin läpi kiitoshei 
« Viimeksi muokattu: 04.07.2012 03:52:36 kirjoittanut iipimoi »
If we take this bird in, with its broken leg,
We could nurse it, she said,
Come inside for a little lie down with me,
And if you fall asleep, it wouldn't be the worst thing.

tiksa

  • pentu
  • ***
  • Viestejä: 12
Vs: Olethan totta? 2o/2o + epilogi (K-13)
« Vastaus #234 : 14.07.2012 20:12:25 »
alan itkemään ;/ ♥ mutta toi ööö 20 luvun lopussa oleva runo oli ihana, kuten myös kasterunoki. tykkäsin tästä ficistä ! + oliko hermione rakastunu dracoon? tuntu aivan siltä ;) + eka ajatus ku luin loppuun että "nytkö tää loppu? ;_;" oikeesti, oli nii mahtava ficci etten uskokkaaa... :) joootosiaan lörpöttelen aina iha turhia, sanon tän vaan nyt että:

ficci oli IHANA! ♥

Mansikkalimu

  • Ärsyyntynyt kakara
  • ***
  • Viestejä: 157
  • Sapienti sat.
Vs: Olethan totta? 2o/2o + epilogi (K-13)
« Vastaus #235 : 15.07.2012 23:00:17 »
Excuse me, what the hell just happened?! Ero! No, olen tietoinen, että on olemassa Drarry-ficcejä, joissa loppu ei ole onnellinen; he eroavat tai toinen/molemmat kuolee. Tämä oli ensimmäinen surullisen lopun lukemani ficci tällä parituksella.
Surullisesta lopusta huolimatta tätä oli mukava lukea. Tapahtumat käynnistyivät jo hyvin alussa... oikeastaan jo ensimmäisessä luvussa kun Harryn ihastuksen kohde selvisi, ja jatkoivat mukavasti etenemistään. ^^

En oo vieläkään toipunut Malfoyden taakasta, joka vaivaa Dracoa koko tämän elämän. Raukka.

Lyhykäinen. Pidin ♥8)
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
- Dr. Seuss
ava: raitakarkki

GrandJeté

  • Jeti
  • ***
  • Viestejä: 26
  • Avatar by Haava.
Vs: Olethan totta? 2o/2o + epilogi (K-13)
« Vastaus #236 : 02.09.2012 13:13:13 »
Oi että, oli ihana ficci!

Kaikki 20 lukua ja epilogi jaksoivat koukuttaa ja lopun tullen piti jonkin aikaa miettiä, että mitä mä nyt elämälläni teen kun en enää saa tätä lukea...

Teksti sisälsi ihanaa fluffya ja huumoria, draamaakin. Poikien kirjainlyhenne-jutut olivat mahtavia!
Tuo loppu oli kyllä yllättävä, koska Drarryt loppuvat onnellisesti. No joo, ei klisee-loppu olisi tähän sopinut ja tämä lopetus oli kaikessa surullisuudessaan upea.

En mä oikein osaa mitään muuta enää sanoa, kuin että rakastin ♥
unelmat on paljaita puita pakkasessa

Larppa

  • Vieras
Vs: Olethan totta? 2o/2o + epilogi (K-13)
« Vastaus #237 : 23.08.2014 20:54:52 »
Ei ei ei...  :'( oko ficci luettu putkeen ja meinasin oikeasti jo itkeä... Kyyneöiä kyll tuli. Sorry kirjotusvirheet, fone... Mutta kiitos tästä. Drarryt loppuvat onnellisesti, niin joku sanoikin jo!