Kirjoittaja Aihe: Olethan totta? 2o/2o + epilogi (K-11)  (Luettu 57760 kertaa)

TseiTsei

  • ***
  • Viestejä: 8
Vs: Olethan totta? Valmis; 2o/2o + epilogi, 26.o1.
« Vastaus #200 : 27.01.2011 00:21:51 »
Täydennä minut, hmm ... : D
Tämä sai minut nauramaan, kiitos tästä.
Hymyilen. Kiitos.

Tsei 2x  :P
We all have moments of desperation, that's not an excuse .

Merrrí

  • ***
  • Viestejä: 577
Vs: Olethan totta? Valmis; 2o/2o + epilogi, 26.o1.
« Vastaus #201 : 27.01.2011 00:29:58 »
Hih, olen aina vähän hassu :D

Mutta hei, tiäks mitä rakas ins (lyhennyksestä anteeksi)? ♥ Kiitos kiitos kiitos omistuksesta, arvaa kuka herkistyi aivan liikaa kun luin tuon? Niinpä. :')

Niin, ne pätkät mitkä lisäsit: Hienoa hienoa, tuo olikin asia mitä tavallaan kaipasin koko luvun ajan, taisinki sanoa siitä palautteessa? Täydensivät entisestään tätä. Mutta yksi asia: eikö tuon Lucius-Chuck- kohdan jälkeen tule ihan normaalilla tekstillä ainakin tuo ensimmäinen Draco-pätkä? :) Olen pilkunnussija, tiedän
Viileä ja kohtelias Draco on yksi niitä puolia, jotka iskevät minuun. Tiedä sitten syytä miksi. Ja olen iloinen siitä, että Draco sai sittenkin tietää Luciuksen ja Chuckin ajatukset hänestä ja Honeysta. Olisin ollut ihan maassa ja sen alapuolella jos Draco olisi nainut Honeyn. Ja tavallaan tuo Dracon päättäväisyys lopulta on ihailtava piirre.

Yksi kohta:
Lainaus
Hän jätti miehet puhumaan keskenään ja vannoi, että vaikka Honey olikin taivaallisen hyvä sängyssä, ei hän koskaan menisi tämän kanssa naimisiin.
Ihmettelin vähän, missä välissä Draco oli ehtinyt panemaan tyttöä, Honeyta?! Leuka tippui kyllä maahan kun luin tuon kohdan :D Mulle Draco on aina niin homo ku voi olla ;>

En mie pysty sanomaan mitään muuta kuin että haikeaa että tämä nyt sitten loppui, mutta mie toivon, että sie kirjoitat tälle sen jatko-osan.

Sinun Merrrísi, joka on kiitollinen vieläkin omistuksesta :3

//Jaahas, TseiTsei kiilasi väliin :D

Natural

  • Ravenclaw
  • ***
  • Viestejä: 685
  • I no speak this country's language! Bye bye!
Vs: Olethan totta? Valmis; 2o/2o + epilogi, 26.o1.
« Vastaus #202 : 27.01.2011 14:19:49 »
Nytkö tää loppu?

Ei voi olla totta! Siis menin ihan sanattomaks tämän jälkee, ihanaa tekstiä. Siis... tykkäsin kovasti tästä ja silleen enkä virheitä huomannu ja... Tää koko hötskä oli aiva ihana <3 . Sori tää kommentin vajaus, mutta menin vaan ihan sanattomask. Tuo kasteruno oli kaunis. Ja kuvailu oli kiva.
Kiito todella paljon tästä luku elämyksestä :-*.

Kiittäen ja kumartaen tekstille ja kirjoittajalle,
Natural


"Greed may not be good, but it’s not so bad, either. You humans think greed is just for money and power! But everyone wants something they don’t have."

Ava & Bannu By: Odo

insatiable

  • ezion salarakas
  • ***
  • Viestejä: 1 343
  • koska ezio on ihkudaa
    • FINI
Vs: Olethan totta? Valmis; 2o/2o + epilogi, 26.o1.
« Vastaus #203 : 27.01.2011 21:09:05 »
TseiTsei: Kiitän kommentistasi:>> Hyvä, että tässä on edes jotain huvittavaa, tuntuu niin masistelulta koko ficci :')

Merrrí: Oi vähän ihanaa, sain lyhenteen !! Tästä lähtien oon ins !!<3' Draco on mun silmin vähän liiankin moniulotteinen persoona välillä :D
Sinun ei tarvitse kiitellä omistuksesta, se on vähintä mitä voin tehdä<3'
Jatko-osahan on tekeillä, mutta katsoo nyt, kuinka käy (= onko halukkuutta, hehheh ...) :D

Natural: Nyt se on loppu(: Kiitän todella paljon kommentistasi, ja siitä, että luit koko ficin ja kommentoit.. no aina :D <3'

Feliicia

  • Puuskupuh
  • ***
  • Viestejä: 817
  • Hobitti
Vs: Olethan totta? Valmis; 2o/2o + epilogi, 26.o1.
« Vastaus #204 : 28.01.2011 15:32:47 »
Byää, aika surullinen loppu :'( Mä en tykkää surullisista lopuista. Mutta aina sitä uskoo parempaan huomiseen, kuten nytkin. Kasteruno oli ihana, tai no ei se mitenkään ihana ollut mutta tosi, tosi hyvin kirjoitettu.  Olitko sä itse kirjoittanut sen piitkän runon 20. luvun lopus vai olitko löytänyt sen jostakin??
 Aivan ihanasti kirjoitettu, koko ficci on aivan mahtava (lukuunottamatta surullista loppua :'( ) Mutta oli loppukin hyvin kirjoitettu. Mä ainakin kannatan sitä et teet jatko-osan ;)

Kiitos aivan ihanastasta, mahtavasta ficistä!!
HarryPotterFan4Ever


ava by Raitakarkki
banneri by Pyry

insatiable

  • ezion salarakas
  • ***
  • Viestejä: 1 343
  • koska ezio on ihkudaa
    • FINI
Vs: Olethan totta? Valmis; 2o/2o + epilogi, 26.o1.
« Vastaus #205 : 28.01.2011 17:14:55 »
Ou nooou, :< itse rakastan surullisia loppuja yli kaiken :'> Joo, runon kirjoitin itse kyllä :)

Heh, jatko-osan mikäli teen, niin ehkä saan sinut iloiseksi, jos se päättyy onnellisesti (;

Kiitos itsellesi, kun luit tämän !!<3'

Crisu-

  • ***
  • Viestejä: 41
Vs: Olethan totta? Valmis; 2o/2o + epilogi, 26.o1.
« Vastaus #206 : 28.01.2011 19:38:11 »
Oioioi vaikea uskoa että tää on nyt loppu toivon kyllä että tekisit sen jatko-osan

Ihana toi runo, ois kyllä itekki kiva osata kirjottaa runoja, tai ees ylipäätään kirjottaa  :D

Tavallaan inhoaaaan surullisia loppuja mmmutta niitäki on joskus kiva lukea. Toivottavasti se mahdollinen jatko-osa loppuis onnellisesti

Ei oikeesti, tää viikko on ollu iha outo. En oo oikeen saanu mitään kunnollista kommenttia aikaseks  :-\ Ja nyttenki vaan höpötän jotain.

Mutta KIITOS tästä ihanasta ficistä
"Hey, Potter! Potter! The Dementors are coming, Potter! Woooooooo!"

carr0t

  • Vieras
Vs: Olethan totta? Valmis; 2o/2o + epilogi, 26.o1.
« Vastaus #207 : 28.01.2011 21:49:26 »
On nyt vähän haikee olo, kun tää loppui.
Mutta hienon ficin olet onnistunut luomaan, kiitos tästä.

Sanokoon muut mitä vaan, musta tää loppu oli paras kaikista vaihtoehdoista. Joskus H/D-ficeissä ärsyttää, kun loppu on
vaaleanpunaisia pilvenhattaroita ja unohdetaan, millainen Malfoyn suvun käsitys suvunjatkamisesta ja muusta sellaisesta ja homoudesta (vaikka sitä ei nyt kirjoissa mainitakaan, mutta voihan sen ihan maalaisjärjellä päätellä) on. Miettikää nyt, Harry Potter, joka hyväksytään Malfoyn pariksi. Tottakai luen myös onnellisia ja ei niin realistisia ficcejä, mutta juu. Tää oli realistinen ja ihanan surullinen loppu. Rakastin tota kasterunoa.

Cynder

  • ***
  • Viestejä: 115
Vs: Olethan totta? Valmis; 2o/2o + epilogi, 26.o1.
« Vastaus #208 : 28.01.2011 23:03:42 »
No voihan nakkimakkara sentään. Nyt se on loppu ja oli muuten kaunis ja upea ja silti äärettömän surullinen loppu. Tykkäsin tosta
Lainaus
'Niin kuin kuluvat päivät, eikä ole aikaa,
ei ole yhteyttä, ei välillämme taikaa.
Tahdon näyttää sinulle tien,
kädestäni otat, sydämeeni vien.
(...) runosta tai laulusta mikä lie :D Kumminkin se oli aivan mahtava!

Aijai sitten tulee tarkan Cynderin kritiikki! Kyllä löysin virheitä!
Lainaus
Hänen toinen toinen kätensä oli siististi tummien housujen taskussa, kun toinen piti kevyesti kiinni taikasauvasta.
en usko että tarkoituksella on nuita kaksi.

Lainaus
Lucius sanoi pientä pisteliäisyyttä äänessään.
Aijai! E puuttui.

Mutta nyt se on loppu ja sillä sipuli. Myöhemmin luultavasti palaan tän ficin ääreen, koska oli aivan mahti!

Suuri ja syvä, kiitos ja kumarrus sinulle insatiable sekä mainiolle mahtavalle betalle Merrrílle

rakkaudella Cee
OOH SHE WANTS ME
OOH SHE'S GOT ME
OOH SHE HURTS ME

I'm so OVERDOSED♥

Merrrí

  • ***
  • Viestejä: 577
Vs: Olethan totta? Valmis; 2o/2o + epilogi, 26.o1.
« Vastaus #209 : 29.01.2011 00:33:02 »
Mitä, minullekin kiitos? :D Kiitos paljon Cynder ja kiitos myös siitä kun todistit etten olekaan niin virheen läpäisemätön kuin luulinkaan ;)
Puolestani kiitän kaikkia kommentoineita, ja sanon siulle ins, että kun tähän mennessä on jo muutama toivonu sitä jatko-osaa, kirjoitat sellaisen myös :D Etenkin kun beta tietää sen juonen ;D

//Huija ku kuulostaa painostavalta, tajusin sen vasta nyt äsken >:
« Viimeksi muokattu: 30.01.2011 02:35:07 kirjoittanut Merrrí »

casdea

  • ***
  • Viestejä: 34
Vs: Olethan totta? Valmis; 2o/2o + epilogi, 26.o1.
« Vastaus #210 : 29.01.2011 22:30:13 »
No jos minäkin uskaltaudun kommentoimaan.. :D Tiiviisti olen kyllä loistavaa ficciäsi seuraillut mutta kommenttia en ole laittanut, anteeksi siitä. :)

Elikkäs, yleisesti koko ficistä.
Tykkään tavastasi kirjoittaa, sitä on helppo lukea ja kuvailua on riittävästi. Rivityskin oli onnistunut, tuollaista on helpompaa lukea kuin sellaista yhteen pötköön kirjoitettua. Ja ja.. alussa vaati vähän totuttelua tuohon Dracon ja Harryn merkkitietouteen mutta ficin edetessä se toi kyllä oman leimansa tarinaan. Draamaa oli juuri sopivasti ja luulenpa olevani ainoa (joka tullaan varmaan tästä hyvästä myös tyrmäämään :D) joka oikeasti toivoi että Harryn ja Seamuksen välille olisi syntynyt jotain pientä säpinää :D Odotin jotain sellaista varsinkin siinä kohtaa kun Harry sai ne kirjeet käsiinsä. No mutta, ehkä se olisi mennyt liian monimutkaiseksi. Hyvä näinkin :)

Luciuksen juonittelu oli sopiva lisämauste tarinaan ja loppu oli suorastaan pysäyttävä :o Sopiva, tykkään surullisista lopuista mutta niiin haikea ja surullinen ja tuo runo lopussa oli kuin kirsikka kerrassaan ihanan ja hienon kakun päälle.

Joten, toivon sinun saavan intoa jatko-osaan ja jos sellainen ilmestyy niin lupaan kunniasanalla kommentoida jokaista osaa :D

Kiittäen casdea

Siitakesieni

  • ***
  • Viestejä: 10
Vs: Olethan totta? Valmis; 2o/2o + epilogi, 26.o1.
« Vastaus #211 : 31.01.2011 20:36:11 »
Sainpas luettua tämän loppuun vaikka menihän siihen muutama hetki!
No, haluan kiittää sinua tästä ihanasta lukukokemuksesta, oli kertakaikkiaan mahtava! :) Harry ja Draco on ihana paritus, sitä tuskin moni kieltää - tainno luultavasti monikin mutta äh - ja osasit kuvata heidän suhteen todella hyvin. Ehkä osittain kuvailu oli vähäistä, mutta annettakoon se anteeksi. Välillä varsinkin Draco oli ehkä vähän OoC, mutta ehkäpä itse kukin tekee välillä niin, joten en jaksa takertua siihen tämän pahemmin. Vaatemerkeistä en jaksa edes sanoa, koska en tiedä niistä mitään... :D

Kaiken kaikkiaan oli todella kaunis ja koskettavakin ficci :) Olet myös parantanut kirjoitustasi tämän ficin edetessä!

Kiitos sinulle! :)

p.s. Olen jatkoficin kannalla!

MissWeasley

  • Rohkelikko
  • ***
  • Viestejä: 483
  • Too cute to be straight.
Vs: Olethan totta? Valmis; 2o/2o + epilogi, 26.o1.
« Vastaus #212 : 01.02.2011 13:59:29 »
Ei tää vaan voi loppua näin!!
Sinä ilkimys murrr  >:(

Noh, toivottavasti ne viä joku päivä kohtaa toisensa  :'(

Mutta... Nää viimesimmät luvut on ollu huomattavasti selkeämpilukuisia, sillee sun kirjotustyyli on ollu puhtaampaa ja soljuvampaa ;) Sillee jos tajuat :D Oon sanonu tän jo monta kertaa, mutta oot kehittyny paljon kirjottajana tän aikana :)

Juu jä mä kannatan kans sitä jatkoficciä! :')  Jossa ne palaa yhteen, jook`? Jooko? Jooko...? :) Äää surulliset loput on joskus ihania ja sillee oikein mut eieiei, Harry ja Draco nyt vois pysyä yhdessä maailman tappiin asti :D


~Missy~

P.S Niiin ja jos sitä jatko-osaa nyt ehkä mahdollisesti tulee niin ilmoitathan tänne, joohan? :>
« Viimeksi muokattu: 01.02.2011 14:02:04 kirjoittanut MissWeasley »
Every time a child says
'I don't believe in fairies'
there's a little fairy somewhere
that falls down dead.

insatiable

  • ezion salarakas
  • ***
  • Viestejä: 1 343
  • koska ezio on ihkudaa
    • FINI
Vs: Olethan totta? Valmis; 2o/2o + epilogi, 26.o1.
« Vastaus #213 : 04.02.2011 23:05:11 »
Crisu-: Kiitän kiitänn !!<3' ihanaa, että tykkäsit runosta <<: kommentin laatu on toissijainen asia :D

Cynder: Kiitoss !<3' Hömm, joo voisin korjata nuo virheet ! :D

Casdea: Kiitos sinullekin !<3' Eipä tuo haittaa, laitoithan kuitenkin nyt kommentin ! ;>

Siitakesieni: Kiitän sinua !<3' Tosi mahtavaa, että pidit tästä ! :>

MissWeasley: Kiitoss jälleen sinulle kommentista !<3'

Ähm joo jatkosta niin sitä, että toki laittelen tänne/ilmoitan, josko/kun tulee sellainen, mutta ehkä se muhii vielä jonkin aikaa <;

xoxoxo insatiable - kenties maailman huonoin kommentoija, varsinkin vastauksiin !!

LittlePinkFreak

  • Vieras
Vs: Olethan totta? Valmis; 2o/2o + epilogi, 26.o1.
« Vastaus #214 : 21.02.2011 15:59:52 »
Hui, kuinka noloa! Olin unohtanut tän olemassaolon kokonaan! Mutta nyt mä olen lukenut tän ficcin ja olen erittäin tyytyväinen :)
Alussa oli ihanaa, kun Harry ja Draco ei oikein ymmärtänyt tunteitaan toisiaan kohtaan. Mua naurattaa vieläkin tilanne, jossa Draco flirttailee Harrylle ja poikaparka ei ymmärrä! Parasta oli, että loppupuolella Draco ei pystynyt salaamaan enää mitään. Siis, kun se alkoi itkemään siellä tähtitornissa. Surettaa, kun Harrylle ja Dracolle tuli ero. Eikä Draco tosiaankaan voi sille mitään, mihin sukuun on syntynyt. Eniten mua masensi epilogissa se runo. Sillon tuntui vaan, että kaikki oli Dracon kohdalla niin lopullista! :( Voi poikaparkaa..
Mutta nyt kuitenkin kiitän upeasti kirjoitetusta ficcistä, joka mun oli ilo lukea. Ja sitten vielä toivon, että sulta tulee lisää ficcejä tänne :)
Kiitos lukuelämyksestä!

LPF<3

susienkeli

  • ***
  • Viestejä: 111
Vs: Olethan totta? Valmis; 2o/2o + epilogi, 26.o1.
« Vastaus #215 : 21.02.2011 18:22:50 »
voi hyvä luoja miten ihana ja koskettava en pysty muuta kun itemään tossa lopussa oon ihan hajalla kun oli niin ihana en voi tässä mielen tilassa antaa oikein hyvää palautetta mutta uskomattoman hyvä KIITOS TOSI PALJON TÄSTÄ FICISTÄ 
Vaikka palaisin ristillä väärinpäin
En koskaan kiellä sinua rakkain
Tahdon jakaa sen hyvän, sen pahan
Sekä hyvän ja pahan väliltä kaiken
Vielä joskus, joskus jossain
Loistamme kirkkaammin kuin aurinko ja kuu
Eikä kukaan, eikä koskaan, eikä milloinkaan
voi sitä poistaa elän vain sinua varten

insatiable

  • ezion salarakas
  • ***
  • Viestejä: 1 343
  • koska ezio on ihkudaa
    • FINI
Vs: Olethan totta? Valmis; 2o/2o + epilogi, 26.o1.
« Vastaus #216 : 23.02.2011 23:19:36 »
LittlePinkFreak: Pyh, ole mitään noloa! :D Olen tosi iloinen/onnellinen/etc, että pidit tästä, ja ficcejä tulee koko ajan lisää ;) Kiitos sinulle !<3'

susienkeli: Aww, kiitos, ihanaa, että pidit noin paljon!<3'

Björk

  • ***
  • Viestejä: 113
Vs: Olethan totta? 2o/2o + epilogi
« Vastaus #217 : 24.02.2011 22:50:32 »
No nyt meni jauhot suuhun.

Ensinnä pitää vähän kehua ja moittia betaa. Luvuissa ei ollut juuri virheitä ja jos jokin pieni lipsahdus oli tekstiin jäänyt niin niistäkin oli huomautettu ja pois korjattu. Sitten pääsimme lukuun 20. En jaksanut lukea noin pientä ja keskitettyä tekstiä, joten Wordiin siirsin ja huh. >.<

Tarinan juoni on hyvä. Ei varsinaisesti mikään uusi juttu, mutta todella mainiosti toteutettu. Mielenkiintoni pysyi yllä koko ficin ajan, ja tahtoi vain tietää lisää ja lisää. Viimeinen luku ja epilogi olivat vähän pettymys, sillä upean ficin jälkeen tavallaan odotin jonkinlaista kliimaksia. Koko ajan juoni vain parani entisestään ja odotukset nousivat koko ajan korkeammalle ja lopussa lässähti. Plussaa kuitenkin siitä, etteivät pojat palanneet yhteen ja olleet ihan ihQRaXuPoXu. (Yök mikä 'sana').

Hahmot ovat melko erilaisia mitä kirjoissa, mutta minua se ei haitannut. Todella mielekästä lukea välillä vähän erilaisista hahmoista, kuin ylidramatisoiduista muka IC-hahmoista.

Mitähän muuta keksisi. Niin, kuvaileminen on hienoa. Juuri sopivasti kerrot ympäristöstä ja poikien tunteista. Pystyy mielessään kuvitella paikat ja kaiken fluffin ja lässynlään =P

En yhtään tykkää antaa kritiikkiä, mutta odotin niin paljon tältä ficiltä, että vähän pitää  :-X
Älä kuitenkaan vedä hernettä nenään, pidän tästä ficistä todella paljon. Hyvää työtä ja näkee, että tämän eteen on nähty vaivaa. Ja jostain syystä nautin ÄäReTtÖmÄsTi siitä, että seksiin oli vain vihjauksia, eikä mitään muuta kuin pusuja kuvailtu. Mutta se nyt oli arvattavissa tuosta K-13 merkinnästä, mutta silti =)

Kiitos ja kumarrus tästä lukuelämyksestä!! Mukava lukea jatkisficci, joka ei päättynyt odotetusti. -Björk
Guilty as hell

insatiable

  • ezion salarakas
  • ***
  • Viestejä: 1 343
  • koska ezio on ihkudaa
    • FINI
Vs: Olethan totta? 2o/2o + epilogi
« Vastaus #218 : 24.02.2011 23:11:13 »
Björk: Huuh! Älä kuule yhtään pelkää kritiikin antamista, herraisä! Siitä minä vain opin tekemään jatkossa toisin, joten kiitos sinulle kovasti! ^^ Itse pidän omalla kohdallani tuota loppua henkilökohtaisesti ehkä en nyt parhaana kohtana, mutta tärkeimpänä. Enivei, hyvä kun sanoit mielipiteesi! Mutta nyyh kun se lässähti, nyt oon himpun verran pettynyt itseeni -->> täytyy ottaa opikseni tästä!

Olen kuitenkin iloinen, että jaksoit lukea koko ficin ja mielenkiintosi pysyi yllä - se antaa jo toivoa :D Ja puuh, vaivaa ainakin näin tämän eteen ömhöm. Lopussa tuli kyllä vähän semmoi olo, että haluaa jo päästä eroon, kun kirjotin tätä yli puoli vuotta, mutta enivei!

Kiitänkiitän suuresti kommentistasi, grnau !

xoxoxo ins

p.s. naurskelin sinun aloituslausahduksellesi ! :D

Jebbe

  • ***
  • Viestejä: 88
Vs: Olethan totta? 2o/2o + epilogi
« Vastaus #219 : 17.03.2011 19:25:22 »
Tää oli kerrassaan ihana ficci luettavaksi. Aloitin eilen ja luin tänään loppuun. Osasin päätelläkin sen, että Draco ja Harry eroavat lopulta. Tää tarina herätti mussa voimakkaita tunteita. Kaikkea ilosta, onnesta, perhosten lepallelusta vatsassa, aina pettymykseen, kauhistukseen ja suruun asti. Toivoin aina kiihkeästi asioiden parantuvan, tai sitten riidan kohdalla, että se menisi entistä pahempaan. Joka sitten päättyisi lopulta hellään sovintoon. Ja näinhän kävikin muutamaan otteeseen.
Draco ja Harry on yks ihanimmista parituksista mitä tiedän. Tää tarina oli aivan omanlaisensa kaikista mitä oon lukenu, ja tää tarina, ehdottomasti, nousee mun suosikkien listalle. Multa ei ole koskaan rakentavaa kommenttia tarinaan herunut, eikä heru nytkään. Aivan uskomatonta oikeasti, miten jollain riittää ideaa tällaisen keksimiseen. Ja kirjoittaminen ah, se on kyllä yksi iso lahja minkä voi vaan omistaa.
Ron oli ihana kun oli niin hermoheikkoinen Draco kohtaan, ja sekin oli ihana, kun tämä sitten riidan päätteeksi kuultuaan Harryn ja Dracon seurustelevan, päätti parhaan kamunsa puolesta ojentaa käden Dracolle kättelemisen puolesta. Kerrassaan loistavaa. Hermione kauhistutti alusta lähtien, ei vaikuttanut aina ihan omalta itseltään mitä kirjoissa ja elokuvissa, mutta se ei haittaa laisinkaan. Mukavaa kun hahmojen luonteitakin muokataan välillä hieman toisenlaisiksi. Tosin kauhistuin heti alussa jo sitä, että Hermione vaikutti olevan ihastunut Dracoon myöskin. Sitä ei sitten koskaan saatukaan kunnolla, varsinaisesti, tietää.
En osaa sanoa miten, mutta jotenkin tää tarina oli täysin muista poikkeava ja jotenkin se vetää mutt ihan hiljaseks, vaikka kirjotusta tässä onkin jo reilusti. Mulla on jotenki tosi vaiennu ja hiljanen olo, tyyni, vaikkakaan ei kovin onnellinen tai iloinen. En osaa kuvata mun tunne tilaa tällä hetkellä kunnolla. Ehkä oon vaan niin shokissa tästä tarinasta.
Surettaa mielettömästi Harryn puolesta. Harry tuntui olevan niin palasina Dracon lähdöstä, vaikka ei sitä suoraan myöntänytkään. Olisin halunnut heidän edes hyvästelen, vaikka edes sanattomasti, kunhan jotenkin. Pelkkä katsekin olisi riittänyt ennen Dracon lähtöä. Harmittaa niin vietävästi, kun Harry ei saanut tietää kuin myöhemmin Dracon lähdöstä.
En osaa enää sanoa tähän yhtään mitään, eiköhän tätä tekstiä ole jo tarpeeksi. Tekisi mieli vielä purkaa kaikki ajatukset tähän, mutta taidan siirtää sen muuhun paikkaan kuin tähän.
Kiitokset siis mahtavasta ficistä ja sen julkaisemisesta, kiitos ja kumarrus !