Kirjoittaja Aihe: Olethan totta? 2o/2o + epilogi (K-11)  (Luettu 57898 kertaa)

Feliicia

  • Puuskupuh
  • ***
  • Viestejä: 817
  • Hobitti
Vs: Olethan totta ? 17. luku, 24.12 !!
« Vastaus #160 : 25.12.2010 13:55:49 »
Tyhmät pojat!! >:( Ne pilas niiden jutun ja ne molemmat tietää, et rakastaa toistaan ja hmp... ei ne vaan tajuu sitä. Alkaa käydä sääliks Dracoa kun se oli niin ilkeä :'( Hyvä luku oli  :)

Lainaus
Draco jäi kuuntelemaan Harryn loittonevia askeleita puhisten raivokkaasti ja hengittäen hyvin raskaasti. Sitten, jostain syystä, sitä
Draco ei osannut itse kertoa vielä, hän retkahti seinää vasten ja vajosi lattialle puhjeten hillittömään itkuun. Hän paiskasi taikasauvansa vastakkaiseen seinään ja kuuli sen kalahtavan lattialle. Hän tunsi lihastensa nytkinnän ja oman äänekkään nyyhkintänsä ja vaikerointinsa kaikuvan käytävällä. Jos joku tulisi nyt, hän näkisi jotain hyvin ainutlaatuista ja aitoa, jota Draco ei itsekään osannut siinä vaiheessa tajuta. Hän antoi tunteidensa tulla pintaan ja koki ne aitoina, eikä padonnut enää mitään, mitä hän oli vuosien varrella sisäänsä pantannut.
Voi Draco...

Eikai Nott nyt menny paljastamaan Haryya ja Dracoa Voldulle??Ou no....

HarryPotterFan4Ever


ava by Raitakarkki
banneri by Pyry

Cynder

  • ***
  • Viestejä: 115
Vs: Olethan totta ? 17. luku, 24.12 !!
« Vastaus #161 : 25.12.2010 17:34:35 »
Voi ei, voi ei!! Eieiei!! Nott on ihan kamala jos se menee ja kertoo Voldelle kaiken  >:( Tää ei oo reiluu!!

Mutta joo, pojat pojat ei saa riidellä, sitä tulee ihan surulliseks, kun Draco on surullinen  :'( Mutta se että Draco itkee on ihanan koskettavaa ja voivoi :( Harry on ihan tyhmä, ku ei menny lohduttaa Dracsuu : ((

Teksti oli ihan tarpeeksi kuvailevaa eikä se kyllä mun mielestä edennyt liian nopeasti. Ehkä hiukan nopeaa, mutta ei liian ku minäki tämän ymmärsin :D

Tähtee nyt syömään lisää jouluruokaa ettei sano enää mitään tyhmää :D

Hyvää joulua tovottaen Cynder :)

joo tuli vähän epäselvä kommentti, sen siitä saa kun nukkuu noin 4 tuntia :D
« Viimeksi muokattu: 25.12.2010 17:37:09 kirjoittanut Cynder »
OOH SHE WANTS ME
OOH SHE'S GOT ME
OOH SHE HURTS ME

I'm so OVERDOSED♥

Natural

  • Ravenclaw
  • ***
  • Viestejä: 685
  • I no speak this country's language! Bye bye!
Vs: Olethan totta ? 17. luku, 24.12 !!
« Vastaus #162 : 26.12.2010 00:11:41 »
Juhuuu! Tänne on tullu jatkoaa!

Tykkäsin ihan hirveesti tästä luvusta. Tämmönen jännä ja mielen kiintonen ;) . Yhyy, Draco ja Harry tappeli tai riiteli iha sama. Ja yleensä ficeis jois on Nott nii se on ihan kiva hahmo mut tässä se on ilkee... tai sitten ei. Mutta ensi vaikutelmassa oli (toivotavasti tajusit mitä yritä sulle selittää;) hyvä et itte tajuun )

Tekati oli tosi sujuvaa ja se ei tökkiny mun mielestä eikä kirjotus virheitä näkyny.

Ooottelen toooosi kovasti jatkooooa!

Kiittäen + kumartaen ~Natural


"Greed may not be good, but it’s not so bad, either. You humans think greed is just for money and power! But everyone wants something they don’t have."

Ava & Bannu By: Odo

insatiable

  • ezion salarakas
  • ***
  • Viestejä: 1 343
  • koska ezio on ihkudaa
    • FINI
Vs: Olethan totta ? 17. luku, 24.12 !!
« Vastaus #163 : 26.12.2010 22:17:40 »
HarryPotterFan4Ever: boys will be boys <3 :D

Cynder: kiitoss ^^ Nott on vähä ... :<<<

Natural: ihanaa, että pidit kovasti !<<: oumaikaad rikon Nottin stereotypiat kokonaan :D pyydän anteeksi :'> ku en halunnu blaisesta pahista :D

Merrrí

  • ***
  • Viestejä: 577
Vs: Olethan totta ? 17. luku, 24.12 !!
« Vastaus #164 : 26.12.2010 23:18:27 »
oumaikaad rikon Nottin stereotypiat kokonaan :D pyydän anteeksi :'> ku en halunnu blaisesta pahista :D
Hyvä että rikoit, minun silmissä Theodore on sellanen ei paha, mutta ei hyväkään tyyppi, sellanen neutri ^^ Ja Blaise ei ole koskaan mikään pahis, pois se siitä :D

Höh, tämä oli taas tällainen mielipiteenilmoitus kommentti, pitää ilmeisesti näitäkin harrastaa.. :<
Onneksi sitä jatkoa (toivottavasti) tulee parin päivän kuluessa ^^
Merrrí, joka ei ole koskaan kirjoittanut näin tyhjänpäiväistä kommenttia :D
« Viimeksi muokattu: 26.12.2010 23:24:16 kirjoittanut Merrrí »

Béren

  • ***
  • Viestejä: 705
  • set my heart on fire
Vs: Olethan totta ? 17. luku, 24.12 !!
« Vastaus #165 : 26.12.2010 23:23:49 »
OMG! Mä en huomannut kahta lukua! Omituista... :) Mutta jälleen kerran loistavat luvut. Ihunaa, Blaise ei olekaan pahis, Seamus _on_ ärsyttävä, Harryn ja Dracon on palattava yhteen ja älä muuta kirjoitustyyliä :D Kuvailua oli tässä viimeisimmässä luvussa hieman liian vähän, mutta ei se silti oikeastaan haitannut.

-Lisää jatkoa toivoen Carrot

insatiable

  • ezion salarakas
  • ***
  • Viestejä: 1 343
  • koska ezio on ihkudaa
    • FINI
Vs: Olethan totta? 17. luku, 24.12 !!
« Vastaus #166 : 30.12.2010 22:42:13 »
Merrrí: Jepp, mieluummin Theo ku Blaise ! :'> mielipiteenilmoitukset on oikein kivoijjja :D

Carrot: Kiitos !<: yritänpäs sittenn seuraavaan lukuun lisätä kuvailua... :D

MissWeasley

  • Rohkelikko
  • ***
  • Viestejä: 483
  • Too cute to be straight.
Vs: Olethan totta? 17. luku, 24.12 !!
« Vastaus #167 : 05.01.2011 18:02:38 »
Huu, tämän käy jännäksi :P
Dracon puheista päätellen, niille ei vissiin eroo ois ihan kuitenkaan tullu..? Toivottavasti ei! :)

Nott, sinä ilkeä pirulainen! Avada Kedavra!  >:(
Toivottavasti Harry ja Draco tekee pian sovinnon :-*

Jatkoa odotellen ja hyviä uusia vuosia toivotellen,

~Missy~
Every time a child says
'I don't believe in fairies'
there's a little fairy somewhere
that falls down dead.

insatiable

  • ezion salarakas
  • ***
  • Viestejä: 1 343
  • koska ezio on ihkudaa
    • FINI
Vs: Olethan totta? 17. luku, 24.12 !!
« Vastaus #168 : 10.01.2011 09:50:08 »
MissWeasley: näette sitten, tuliko vai eijj :D Nott on inha ! Hyvää uutta vuotta sinullekin !:>

Merrrí

  • ***
  • Viestejä: 577
Vs: Olethan totta? 17. luku, 24.12 !!
« Vastaus #169 : 16.01.2011 19:53:54 »
Sori ku se olen vain minä, joka on täällä kommentoimassa. >: Mutta ajattelin tehdä kunnollisen kommentin, kun en ole 3 viikkoon ihkuttaa uutta lukua tai mitään. Ja ajattelin sitäkin, että teen nyt sen, ettei sinun tarvitse lukea sellaista romaaniviestiä kaikista niistä luvuista. :D
Olisi varmaan tarkoituksena kartuttaa myös tuota kommenttivarastoa tuohon Kommentti365:n, joten olet minun uhrina ficilläsi eiku. Kuitenkin oletan siitä tulevan pelkkää pohtivaa löpinää, joka on hyvin puuduttavaa ja tyhjentävää. :D

*~*~*~*

1. luku
Harry- rukka ku meni ihastumaan. Tuli liikaa päänvaivaa ja sitten vielä on niin epävarma, piristävää suoraan. Hermione oli tässä ensimmäisessä luvussa oma itsensä tämän huolehtivaisuutensa kanssa ja kaiken kyselyn myös. Turhan terävähuomioinen  vain tuntuu olevan.. Ron, hihi, nauratti, hyvä ruokahalu siltä ainakin löytyy, ihmettelen miten ihmeessä se on pysynyt niin laihana kaikki ne vuodet.
Ilmaus ”ei niin hetero” saa minut aina nauramaan, kuulostaa niin naiivilta ja siltä, että sana ’homo’ on kielletty sana. Lavender ja Parvati, mitkä juorututkat, mutta täytyyhän sellaisia löytää joka koulusta, jopa Tyliksestä. :D
Paljon vaatemerkkejä, joista en ollut kuullut varmaan puoliakaan ennen kuin aloin lukemaan tätä ja aluksi ne taisivatkin pistää silmään. Mutta tarkemmin ajatellen se, että Draco ostaa merkkivaatteita sopii tälle hyvin, mutta että ostaa niitä jästikaupoista?
Mie en ole tainnut ennen sanoa, että mie rakastan sellasia ficcejä, joissa on tanssiaiset. Joten iloinen iloinen, että tässä on sellaiset ^^ Saat luvan Voisit kirjoittaa enemmän sellaisia, ja paritusta ei ole vaikea arvata? :D
Viimeinen lause koko luvussa sai nauramaan omassa päässä, itsekuria vain Harryseni, ei se Draco niin häiritsevän seksikäs ole ;)

2. luku
Ja mie aina hämmästyn lisää kun luen tätä. Monta kertaa olen miettinyt sitä, mistä Hermione on huolestunut noin kovasti, kun se kuitenkin liittyy tämän ihastukseen. Ja nyt vasta mie tajusin sen kunnolla! Kaikkea sitä tajuaakin kun lukee suurin piirtein miljoonannen kerran tuon kohdan. :D
Minua jäi vähän häiritsemään yksi asia siinä tanssiaspäivän alussa: Harry nukkuu pitkään, tyyliin kahteen yöllisen kävelyn vuoksi, kokeilee vaatteita ja jotakin siinä säätää ystäviensä kanssa, ja sitten hieman myöhemmin nukahtaa uudestaan. Tätä jäin vähän ihmettelemään, sillä tyyppi nukkuu yli puolet päivästä! o.ô
Ilmausta ” kuole pois paska Potta” voisi alkaa käyttämään jossakin enemmän, kuulostaa harvinaisen… käytettävältä fraasilta. 8) Siis jos kirjoittaa joskus enemmän näitä ficcejä… :3
Iloista iloista iloista, Dracon mietteitä! <3 Jotenkin nuo ajatukset olivat hahmolle ominaisia, ja ilmeen pitäminen, totta kai. Uusi suloinen ja tunteet omaava Draco, maw, kelpaisi tähän suuntaan.

3. luku
Propsit muuten siitä, että Dracon toimet tapahtuivat jossakin muualla kuin jossakin käytävällä tai luokassa tms. Okei, tekolumikinos aulassa.. käytävällä sekin, mutta jotakin erilaista kuiten. ^^ Ja myös siitä, että olet tehnyt Ronista tuollaisen hidasälyisen syömäkone. Ai miten niin en pidä Ronista? :D
Hehs, Hermione vissiin vähän irrotteli ja päästi irti koulutyttö- tyylistään? Erilaisen virkistävää. :D
Lyhyt luku oli, joten on hieman vaikea kommentoida tätä luku erityisesti.. :)

4. luku
Hermostusta aistin tästä luvusta, mutta ehkä se on normaalia kun entiset vihamiehet tapaavat toisensa ihan erilaisissa tunnelmissa. Nyt kyllä tuli mieleen, että miten ihmeessä nämä tulevatkaan ihastumaan/rakastumaan toisiinsa, kun ovat toistensa vastakohtia, ainakin ulkonäöllisesti ja myös vähän luonteellisesti. Mutta vastakohdat ovat .<3
Monta kertaa olen miettinyt myös sitä, mistä tuo kukkulakohtaus on alun perin kotoisin, ja nyt taas muistin. Ehkä haen jonkun ajan päästä taas muistutusta. Ja hei, ainakin olet onnistunut siinä, että tämä on mieleenpainuva! :)
Tunnekohtaus, amh, sulasin, aivan liian… täydellinen. Sitä se on. Mutta en siltikään osaa, kummasta loppuversiosta pidän enemmän: alkuperäisestä vai tästä. Vaikeaa näin pienelle ihmiselle. :D Ehkä ihan vain tästä versiosta, koska siinä on enemmän kirjoitusta ja kuvausta kummaltakin osalta.

5. luku
Ihmeellistä, Ronista löytyi jokin pohdiskeleva puoli, olen yllättynyt. Olisin kuvitellut, että tuollainen ruokakommentti tulee ’Mionelta tai Harrylta, mutta kyllä Ron käy hyvin. Tosin ei ole ihme, että se oli hän, olihan siinä kyse ruuasta.
Hämmentynyt ja epävarma Draco, mikä… ihanuus! Sitä se on todellakin, ja etenkin kun havaitsee pientä omistushalua. Ja Harry oli niin naiivi, kun ei ollut tajunnut sitä, että sen perään tuijotellaan useammaltakin suunnalta. Ja the suudelmakohtaus! Hälytystason aww- reaktio kaikesta itsevarmuudesta, suudelmasta ja säikkynä olemisesta.
Ja kuten tiedät jo aikaisemmasta, pidän tuosta kirjeestä, jonka Harry sai ^^

6. luku
Suihkutilanne jaksaa huvittaa minua vieläkin, vaikea kuvitella pojat tuolla tavalla juoruamassa ennen suihkua, mutta ehkä sieltäkin sitten löytyy niitä yllättäviä puolia. :) Ja hei muuten, mie tulin uteliaaksi siitä, millaisia kirjeita se Draco lähetti Harrylle. :3
Mie en oikein osaa sanoa tästä luvusta mitään ilman toistelua. Muuta kuin että tuo opetustuokio oli hyvä ja ilmeisesti toimiva. Ja hyvä että se yksi karkuri palasi takaisin! Oli jo aikakin :D

7. luku
Kiva että olet liittänyt tähän myös Dobbyn, useimmiten koko hahmo jätetään pois.. Ja sitten vielä selitys tälle siitä, miksi Draco oli keittiössä Harryn kanssa oli ^^ kertaa sata :D
Kliseitä kliseitä, suudelmia Tähtitornissa ja ”saatto” tornin luokse. Mutta eipä tuo pahemmin haittaa, kun muita kliseitä ei paljoakaan ole. Aina joku on keskeyttämässä kaksikon romanttiset hetket, voisivat ajatella myös Harrya ja Dracoa, jotka ovat vasta löytäneet toisensa. :D

8. luku
Nyt jouduin piinaamaan muistiani siinä, kun muistanut, miten tuo luvun otsikko liittyy koko lukuun. 
Ja tietenkin tuon Seamus- selkkauksen jälkeen muistin sen, mitä tuolla otsikolla tarkoitettiin. Höh. Noh, kuitenkin, bah, en osaa sanoa mitään. Jotenkin tuo on Seamukselle ominaista  että vahingossa saa tietoon/selvittää tuollaiset asiat kuin suuntaumukset tietyissä henkilöissä.
Tuosta etsijöiden hätäkokouksesta tuli mieleen se, että mitä jos sieppi katoaisi joskus oikeasti? Ja vieläpä ennen peliä. Olisi varmaan aika paniikki silloin :D Kuitenkin, ihmettelen välissä sitä, miten näitä ideoita tulee. :)
Toinen rakkaustapahtuma minun listalla: lumisota jutut ^^ Niistä saa vaikka mitä aikaan, jos oikeasti vain on mielikuvitusta. :3
Jäi sitten Dracolta oloa parantavat juomat välistä, kun marssi noin pois Sairaalasiivestä. Hitsi, tässä kohtaa alkoi pelottaa, että hän tekee jotakin typerää.. >:

9. luku
Alkoi huvittamaan tuo Harryn tosi positiivinen asenne tuota shakkiottelua kohtaan, sellanen hävittävänä.. :D Ei ihme, ettei voita kun on tuollanen asenne :D
Jotenkin minusta tuntuu, että Ron otti turhan tiukasti tuon shakkiturnauksen sinertämisestä päätellen. Ja hymyilemättömyydestä.  Tyyppi, joka hymyilee melkein tilanteessa ku tilanteessa, ei pysty hymyilemään Harrylle edes onnentoivotukseksi.
Ah, kaiken pelastaa Draco ja tämän kirjeet. Tuossa vaiheessa toivoisi Harryn voittoa, kun palkintona on tapaaminen Dracon kanssa. Tosin on muutenkin, vaikka ei voittaisi :D

10. luku
Ensimmäinen luku, jonka betasin, ja huomasin heti kymmenenmiljoonaa virhettä :D
Minua jäi jotenkin häiritsemään se, että Draco oli hieman OoC tässä luvussa, jotenkin en pysty kuvittelemaan häntä näpräämään paidanhelmaa hermostuneena.
Ahihi, ihanaa kun niin moni sanoo Dracoa tyhmäksi, myös Harry. Ehkä asia muuttuisi jos Draco värjäisi hiuksensa, vaikkapa… ruskeaksi. ^^
Pahimman laatuinen awww- kohtaus tuosta Luihuisten makuuhuone tapahtumasta ^^x viisi. Mie muuten ihmettelen, että missä välissä Draco alkoi kutsua poikaystäväänsä etunimellä? Mulla on mennyt kokonaan ohitse.
Ja sitäkin mie mietin monesti, että miten Dracon pää olisi pölkyllä jos Harryn suuntautuminen tulee yleiseen tietoon? Minen tajua >:
Hui, kamaluus jos Harry olisi verisukulainen Vernonille, mitä siitäkin seuraisi? :D
Harry ei ole ainut, joka unohti kertoneensa ’Mionelle siitä seksuaalisuudestaan, mie unohdin sen myös. o.ô Ja miksei ’Mionen kaltaisia ihmisiä voisi olla enempää, Harry on onnekas, myös siinäkin että hänellä on Draco.

11. luku
Aina jaksaa naurattaa mielikuva siitä, että Ron nukahtaa murokulhoon. Punaset hiukset levittäytyy siihen ympärille ja niissä on sitten jonkin verran maitoa. Kiitos mielikuvasta :D
Ja minua alkaa aina surettamaan tuo Ronin tappelunhaluisuus med Draco. Pakko sanoa, että Harrylla ei olisi saanut juosta se järki päässä, sen olisi pitänyt juosta melkein kiljuen poikaystävänsä luo lievittämään kipuja suukoilla ja haleilla :D
Tuo kaksikko on aivan liian söpö, jopa tunneilla ja mie aina muistelen hymyn kanssa tuota kilpikonnaa, kuulostaa jo valmiiksi söpöltä, etenkin kun se on mielikuvassa sellainen pehmolelu tyylinen, you know? :D
Hermione oppi laskemaan! Tuossa luvun lopussa siis. :D Plöö, joo, ei mitään järkevää sanottavaa :D

12. luku
Okei, mie perun aikaisemmat sanani siitä, että Harry on onnekas siinä, kun omistaa ’Mionen kaltaisen ystävän. Tämä tutkamaisuus tässä luvussa olevien asioiden kanssa on aika raivostuttava piirre. Oikeastaan tuo tilanne on koominen, tarkemmin ajateltuna. :D
Ihan pakko todeta, että jos Harry nuiji itseään luudanvarrella päähän omissa ajatuksissaan, niin toivottavasti se oli edes pehmeä versio siitä luudanvarresta. (Ja nyt tulee mieleen ne kaikki ficit, joissa Harry on ollut epävarma siitä, että miksi homoseksuaalit pitävät siitä, kun niitä pannaan, ja Harry käyttää.. krhm.. luudanvarttaan sen selvittämiseksi. Lopputuloksen voit varmaan arvata? :D)
Mie olen tyytyväinen siitä, että ’Mionella oli niin erilainen reaktio tuohon tietoon kenen kanssa Harry seurustelee.  Sitä ”minä tiesin tämän!”- reaktioita on tullut nähtyä liikaa.
Muistelisin, että tuo Hermionen anteeksipyyntö- juttu oli erilainen kuin mitä siinä, jonka betasin? Erilainen, mutta hyvä, parempikin kenties kuin se alkuperäinen (josta en muista oikeastaan mitään).
Hih, ’Mionen tyhmyys on nams, kerrankin hän saa olla se vajavainen osapuoli ^^ Okei, mie olen epäreilu >:

13. luku
Vaikea uskoa, että ’Mione olisi kirjoittamassa tuollaista kirjettä, mutta kai kaikki on mahdollista. Ja etenkin juoruamassa tästä Harry/Draco- suhteesta kenellekään. Mulle on muuten vieläkin epäselvä se, että kenelle ’Mione kirjoitti sen kirjeen ja onko tämä vastaanottaja tietoinen hänen ihastuksesta?
Ja heti seuraavassa lauseessa sanotaan kuka se vastaanottaja on, hyvä minä :D
Ihanaa, mie haluan myös sellaisen kissan, joka vie kirjeitä perille, olisi aika kätsy sellanen. ^^ Miten Koukkujalka on edes oppinut viemään kirjeitä perille? Okei, seuraavaksi varmaan voi kysyä, miten pöllöt osaa viedä kirjeet oikeaan paikkaan edes. :D
On muuten vaikeaa pidättää naurua bussissa, ilman että saa omituisia katseita muilta ihmisiltä :D Kuitenkin, nauroin omassa päässä tuolle puuron sekaan lentäneelle pergamentille, huvittavaa. :D
Luihuiset on kuvattu tässä kyllä niin mainiosti, jotenkin pystyn hyvin kuvittelemaan tuollaisen reaktion porukassa, ja etenkin Dracon kysyvän ilmeen. Hui, pitää varmaan alkaa purkamaan näitä mielikuvia johonkin, pää täynnä luihuisia ja Harry/Dracoja. :D
Harrylla aika kliseinen uni, kun ajattelen sitä. Uljas prinssi pelastaa neidon luudanvarrellaan. (Apua mikä mielikuva!) Draco on aika neiti :D
Eheheh, mie niiiiiiin pidän tuosta Dracosta ku se on tuollainen hölppäsuu, ja Harry komerossa kiroaa Dracoa. Yksi tämän ficin parhaimmista kohdista ihan rehellisesti sanottuna! :D Ja vain Dracolla on oikeasti pokkaa sanoa noin päin opettajan naamaa, tai no selkää. :D

14. luku
Saanhan mie nirhata Parvatin, saanhan? :3 Ahdistelee Harry-pientä vain sen takia, että saisi juoruilun aihetta, pyh. *tuhahdus*
Harry- rukka vielä siinäkin, että saa ennen aikaisen kuoleman vain sen takia, kun sydän on pysähtyä säikähdyksestä.  Ei kyllä tasan mene onnenlahjat (tai nallekarkit, ovat parempia).
Ihme tyyppi kyllä se Minerva, kun joka paikasta hyppii tulemaan poikien eteen, eikä anna näille rauhaa. Onkohan se jotenkin liian vaikeaa käsittää, että kaksi entistä vihamiestä seurustelee, hmm..
Kaikkea sitä miettiikin. Onko Harry lyhyempi vai pidempi kuin Draco, vai ovatko he samanpituiset. Kuitenkin tässä luvussa saa vaikutelman että Harry on pään mitan verran poikaystäväänsä lyhyempi. Mutta ei taida oikeasti olla.
Bitch slap!! Joo, tuli mieleen, kun Harry läppäsi Ronia poskelle tuossa eteishalli kohtauksessa, kun Harry kertoo seurustelevansa Dracon kanssa. :D Erilainen paljastus, jotenkin.. ei-kliseistä.  keksi vaikka itse adjektiivi siihen, minulla ei niitä ole enää :D
Ja toinen, jonka haluaisin kuopata: Seamus. Mutta ei kuitenkaan, ei se saisi viedä Harrya :<

15. luku
Jo pelkästään otsikosta tulee mieleen kaikkea syntistä, hyi minä. :D Mutta ei tainnu olla vielä tämä luku, hitsi..
Nauran. Nauran tuolle, kuinka Draco pystyy pitämään pokkansa tuon juomisen takia, vaikka ympärillä olevat ovat suurin piirtein monttu auki tuon määrän jälkeen :D Kuusinkertainen voittaja, tulee taas yksi kerta lisää.
Ron rukka, minkä meni tekemään. :D Ei kyllä järki päätä pakota kun menee neuvomaan tyttöjä ihmissuhteissa. :D
Nautti illasta todellakin suuressa määrin. :D McGarmiva rukka, joutuu ennen aikaselle eläkkeelle kun tuollaisia joutuu kuuntelemaan oppilaan suusta…
Amh, yksi pieni virhe eksynyt sinne:
Lainaus käyttäjältä: insatiable
"Toivottavasti et tarkoittanut "Hoitelen Draco Malfoyta Takaapäin Pimeässä. Koska sitä ei kukaan toivo sinulta, Seamus"
Ja sitten pimeän jälkeen ’- merkki, kuten myös tuon punaisen kohdalle. :)
Huvittavia nuo aka- jutut, pidin niistä todellakin. Ja sitten vielä se, että Harry on varmaan aika syvällä maan alla kaikesta siitä häpeän määrästä, mitä on joutunut kokemaan viikon aikana.
Poks seuraava luku taas ->

16. luku
Malfoyn kartano, uuu, mahtaa olla hieno paikka. Minua tosin jäi häiritsemään, kun siinä ensimmäisessä osassa Deathly Hallowsia ei näkynyt kunnolla sitä kartanoa, vain ku joku pimeä kuja ja sitten se sali, mihin tyypit vietiin.. Tosin pimeys voi johtua siitä, että katoin netistä sen ensin..
Mun silmät hohtaa tähtinä. Okei, ne on tähden muotoiset, tuntuu ainakin siltä. Ensin herkistelyä ja sitten tuollaista toimintaa. Kaksi sellaista asiaa, mitä arvostan todella kummaltakin pojalta 8)
Draamaa draamaa, herkullista, nams. Etenkin tässä muodossa. ^^ Narcissa on kuitenkin tuollainen pelastava, ei ehkä enkeli, mutta kuiten, you know.
Ja ne saamerin lumihiutaleet. Oikeasti, toinen kerta kun sulaan tuolle kohtaukselle, joku saa hakea minut toistamiseen, kaivosta tällä kertaa tosin. Herkkää, surullista, raju pudotus todellisuuteen. Rakkauden alkuhuumassa Harry unohti hänen ja Dracon olevan erillä puolilla?

17. luku
Minua harmittaa se, miten Draco käyttäytyy niin kylmästi tuossa luvun alussa, etenkin sen jälkeen, mitä kaksikon välillä tapahtui. Mutta ehkä sen voi antaa anteeksi, kun Narcissa tuli sinne ja niin..
Kaksikon pohdinnat selvensivät hieman sitä, mitä tapahtui sen jälkeen, kun he olivat saapuneet portille, ja mitä he ajattelivat siitä, että Narcissa tietää. Joten tuo on kyllä hyvin sovitettu tuohon tekstin mukaan.
Meäää…! Mien todellakaan osaa sanoa mitään parivaljakon tappelusta ja Dracon purkauksesta! Häiritsevää. Mutta kuitenkin se oli niin aidosti kirjoitettu ja siinä on kuitenkin sitä riidanmakua, mikä heillä oli ennen seurustelua.
Aikaisemmin taisin pyytää lupaa Seamuksen kuoppaamiseen? Perun ne. Juuri tämän luvun takia, missä Seamus sanoi niin selvästi sen, mitä hän haluaa. Voihan hitsi kuiten, omalla tavallaan surullista, ettei Harry halua ketään muuta kuin Dracon.
Olisivat estäneet sitä Theota, ettei se pääse Mestarin luokse! Märh, nyt se menee ja pilaa kaiken, mitä Harry ja Draco ovat tähän mennessä rakentaneet yhdessä >: Toivottavasti Theo tajuaa pitää suunsa kiinni.. Hei muuten, positiivinen valinta tämä Theon valitseminen, Blaise on liian.. hyvä siihen, että tämä menee lavertelemaan sille käärmenaamalle jotakin.

*~*~*~*

Yritin lukea tätä mahdollisimman paljon silleen, etten ole lukenut aikaisemmin kertaakaan. Harvinaisen vaikeaa, kun muistaa kaiken tapahtuneen, ja etenkin sen miten tämä tulee loppumaan. Kolme vai neljä lukua enää jäljellä. Suren jo valmiiksi. Ja pelkällä offaamisella saan toden näköisesti kokoon 200 sanaa. *grin*
Eihän tämän koko ficin läpilukemiseen mennytkään kuin yksi päivä, tai no yksi päivä ja ilta. Niin.. Ja silti sain tällaisen omituisen kommentin rakennettua kasaan. Kuusi sivua tekstiä Wordilla, hupsis. Ja tosiaan, 1-9 luvut on luettu yöllä ja kommentit ovat myös siltä ajalta, joten voi olla pientä... sekavuutta havaittavissa. :D
Varmaan tiedät, että täällä porukka odottaa uutta lukua, henk. koht. odotan uutta lukua betattavaksi viikon alussa. ^^ Ja odotan myös sitä sinun lupaamaa Harry/Blaise ficciä. ;)

Merrrí kiittää, kumartaa (selkä tulee kipeäksi tästä kumartelusta, ja vielä pitää tehdä se ainakin 360 kertaa tämän vuoden aikana) ja lähtee nurkkaan lievittämään vieroitusoireita.

Ps. Yli 2000 sanaa, tämä lyö kaikki minun ennätykset tähän mennessä! :D

Marry^

  • ***
  • Viestejä: 109
Vs: Olethan totta? 17. luku, 24.12 !!
« Vastaus #170 : 17.01.2011 15:35:15 »
Kääk! Ei kai tätä ole unohdettu? Toivon todella, ettei niin ole. Tämä on nimittäin aivan järjettömän upea!
Olin koukussa jo ensimmäisestä luvusta lähtien.
etsit katseestani suklaavarjoja

Merrrí

  • ***
  • Viestejä: 577
Vs: Olethan totta? 17. luku, 24.12 !!
« Vastaus #171 : 17.01.2011 15:56:02 »
Marry^ ei tätä ole unohdettu ollenkaan, tai ainaki toivon että insatiable ei ole unohtanut, mutta edellä mainittu ei ole päässyt lähettämään uutta lukua betalle (toisin sanoen miulle).
Sori insatiable ku vastasin siun puolesta :3

//Osaan jopa kirjoittaa nickissi oikein :D
Apua, palvontaa! *valuu lattialle authorin vierelle* :D Mutta kiva että pelastin päivän :3 <3
« Viimeksi muokattu: 17.01.2011 23:28:07 kirjoittanut Merrrí »

insatiable

  • ezion salarakas
  • ***
  • Viestejä: 1 343
  • koska ezio on ihkudaa
    • FINI
Vs: Olethan totta? 17. luku, 24.12 !!
« Vastaus #172 : 17.01.2011 23:17:24 »
OUMAIKAAD MERRRI-RAKKAANI MINKÄ TEIT !! olet ihanin ja paras ikinä !! <3' kommenttisi oli ihanaa piristystä illalle !<3' ahmmm, *valuu lattialle palvomaan betaansa* <3'

Ficciä ei ole unohdettu tosiaan, jatkoa tulee kunhan se on valmis + betattu ! Ja ei tuo mitään hyvä että vastasit, Merrí !! :D

Marry^

  • ***
  • Viestejä: 109
Vs: Olethan totta? 17/2o, 24.12 .
« Vastaus #173 : 18.01.2011 08:54:17 »
No hyvä, ehdin jo säikähtää.  :D
etsit katseestani suklaavarjoja

insatiable

  • ezion salarakas
  • ***
  • Viestejä: 1 343
  • koska ezio on ihkudaa
    • FINI
Vs: Olethan totta? 17/2o, 24.12 .
« Vastaus #174 : 18.01.2011 19:04:13 »
Tässä luku järjestysluvultaan 18, olkaa hyvät ! <3'
xo, ins

18. Täydennä minut

Draco Malfoy asteli edes taas levottomana Luihuisten oleskeluhuoneessa pureskellen normaalisti niin huoliteltuja kynsiään. Hänen kasvoihinsa oli painautunut huolestumisen rypyt ja hän vilkuili koko ajan levottomana ympärilleen. Ruokailusta oli jo aikaa, ja hän odotti, että saisi Theodore Nottin käsiinsä voidakseen kuristaa hänet hitaasti, mutta varmasti. Muut hänen vuosiluokkansa pojat katselivat häntä otsa niin ikään rypyssä. Erittäin pitkän hiljaisuuden, tuijottelun ja sormien pyörittelyn jälkeen Blaise avasi vihdoin suunsa.

”Hmm. Mutta eihän tiedät-kai-kuka välttämättä kuuntele Nottin kaltaista vesipäätä”, hän sanoi epävarmasti saaden Dracon pysähtymään hetkeksi.

Muut loivat pelokkaita katseita edessään ravaavaan platinablondiin. Draco naksautti rystysensä ja huokaisi istahtaessaan siististi ainoaan vapaaseen nojatuoliin. Hän katsoi muita silmä tiukkana.

”Ei. Ei välttämättä”, Draco sanoi laskien katseensa mustiin nahkakenkiinsä. ”Mutta tiedän jonkun, joka kuuntelee”, hän sanoi ääni vaimeana.

Crabbe rykäisi. ”Kuka sitten?”

Draco päästi epämääräisen äännähdyksen. ”Isäni”, hän sanoi pientä häpeää äänessään. ”Hän tietää, kuinka holtiton osaan olla. Eikä ainakaan nosta pisteitäni, mikäli hän saa kuulla jostain minun seurustelevan Harryn kanssa...” hän sanoi äänen vaimentuessa loppua kohden pelkäksi kuiskaukseksi.

Hän oli miettinyt koko päivän, olivatko he Harryn kanssa enää ylipäätään yhdessä vai miten asiat olivat. Hän ei osannut vastata kysymykseen itselleen saati sitten, jos joku muu kysyisi. Draco kirosi ajatuksensa heti, koska Goyle tuntui arvaavan mitä hän ajatteli.

”Onko sinulla ja Potterilla kaikki ihan ok?” hän kysyi matalalla äänellään.

Draco oli hetken aivan hiljaa ja paikoillaan ja pudisti sitten päätään. ”Ei ole. Sen näytät tajuavan jopa sinä”, hän sanoi katsoen Goylea murheellisen huvittuneesti.

Goyle nosti harteitaan. ”No. Me ollaan taidettu kaikki huomata se”, hän sanoi ja muut nyökkäsivät vaiteliaasti.

Draco puri huultaan ja laittoi kätensä ristiin. ”Ehkä tämä asia on puitu tältä illalta”, hän sanoi ja nousi hitaasti seisomaan. Hän katsoi muita vielä hetken ja asteli sitten makuusaliin.

Draco heittäytyi hopeanvihreälle päiväpeitolleen, jonka kahina nostatti hänen selkäkarvojaan. Hän tuijotti sänkynsä kattoa ja antoi ajatustensa harhailla.

Oli tosiasia, että Draco tunsi syvää kiintymystä, suurempaa kuin ihastusta Harrya kohtaan. Sitä oli vaikea selittää tai kuvailla, koska Draco ei ollut elämässään tuntenut minkäänlaista suurta tunnetta toista ihmistä kohtaan, jollei vihaa laskettu sellaiseksi. Hän ei osannut varmuudella sanoa, mitä Harry mietti tällä hetkellä hänestä tai heidän suhteestaan. Toisaalta koko asia oli vain ajan ja kohtalon käsissä, mutta Dracon mielestä odottelu tuntui turhalta ja ahdistavalta.

Ajatus siitä, mitä Nott tulisi tekemään, kalvoi Dracon selkäpiitä ja kipitti sitä pitkin aina ylös hiusrajaan ja alas sääriä myöten varpaisiin. Itse asiassa hän pelkäsi isäänsä enemmän kuin Voldemortia; tämän kautta kuolema tai mikä olikaan tulisi ainakin nopeasti. Hänen isänsä oli aivan eri asia. Draco oli tottunut tämän harjoittamaan henkiseen väkivaltaan pienestä lähtien, mutta silti se satutti kerrasta toiseen. Mutta isäänsä ei voinut valita. Valitettavasti Lucius Malfoy oli sen sortin velho, että vain puhdasverisyys peri maan, eikä sitä oltu koskaan kyseenalaistettu hänen kattonsa alla. Draco käpertyi kerälle miettiessään ilmettä isänsä naamalla saadessaan tietää, että verenpetturiksi hänen lähipiirissään osoittautuisi ihminen, josta hän olisi koskaan vähiten kuvitellut.

Hopeainen kyynel vierähti päiväpeitolle Dracon poskea pitkin ja kasteli peiton pieneltä alalta. Draco sulki silmänsä. Hänen ajatuksensa ja häpeänsä häipyivät hengityksen tasaantuessa ja käydessä raskaammaksi. Draco vaipui hiljalleen syvään uneen. Sinä yönä hän ei nähnyt unta. Hänen mielensä oli liian väsynyt siihen.

*

Harry Potter tuijotti paksun lasin sumeana avautuvaa maisemaa, joka näkyi rohkelikkojen poikien makuusalista. Taivas oli kirkas ja ilma sees, mutta pimeä valtasi valon yllä, eikä missään näkynyt pientäkään toivonpilkahdusta edes pienestä valotäplästä linnan tiluksilla. Harry ei tiennyt, kuinka kauan hän oli siinä istunut, eikä hän sen puoleen tahtonutkaan tietää. Seamus oli istunut hänen vieressään pitäen häntä kädestä kiinni itsepintaisesti Harryn nyyhkiessä hiljaa, mutta hän oli lähtenyt jo pitkän aikaa sitten.

Koko tilanne tuntui niin utopistiselta kuin koskaan oli mahdollista. Harry ei ollut koskaan kuvitellut tuntevansa tunteita Dracoa kohtaan, mutta lieni aika hyväksyä se tosiasia. Hän oli yrittänyt työntää ajatuksen pois päästään, niin kuin hän veikkasi Draconkin tehneen. Harry oli kuitenkin huomannut, että elämässä oli usein helpompi myöntää useimmat asiat ja niiden harmittavan karu totuus, kuin työntää ne mielestään kerta toisensa jälkeen.

Harry sipaisi hiuksiaan nopeasti ja nyppäisi yhden irti. Hän nosti sen silmiensä eteen ja katsoi kuinka se kaartui huolettomasti. Hän laski sen kämmenelleen ja puhalsi sen alas. Hän katsoi sitä hetken, mutta nopeasti pimeä nielaisi sen. Harry kääntyi vierellään lepattavan kynttilän puoleen. Sen sydän oli jo lähes kokonaan palanut ja se yritti lyyhistyä alustalleen, mutta piti itseään vielä pystyssä. Harry riisti katseensa kynttilästä ja nosti silmänsä Hedwigiin, joka torkkui pää siiven alla aivan ikkunan vieressä. Harry oli ottanut sen täksi yöksi makuusaliin, koska se oli näyttänyt hivenen sairaalta ja lentänytkin jotenkin masentuneen oloisesti. Ehkä seura teki sille hyvää.

Viimeisenä Harry laski katseensa rullalle käärittyyn pergamentin palaan. Se oli kirje Dracolle, mutta hän ei ollut vielä uskaltanut lähettää sitä. Hän ei tiennyt, kuinka tämä reagoisi. He kumpikin taisivat olla autuaan tietämättömiä toisen tunteista. Harry tunsi jollain lailla velvollisuudekseen tehdä sovinnon ele.

Silmäiltyään kirjettä vielä hetken Harry huokaisi ja ojentautui silittämään Hedwigiä hellästi. Pöllö avasi kirkkaat meripihkan väriset silmänsä ja räpytti hetken katsoessaan Harrya hivenen moittien. Harry hymähti tälle hiljaa ja otti kirjeen käteensä.

”Jaksatko viedä tämän kirjeen Luihuisten tupaan, Draco Malfoylle?” hän kuiskasi ja silitti pöllöä yhä. Tämä näytti hetken kuin olisi harkinnut tekisikö sen vai eikö, mutta Harry luuli, että hänen mielikuvituksena vain leikki. Hedwig ojensi jalkansa ja Harry sitoi kirjeen tämän jalkaan. Hän työnsi ikkunan hiljaa auki ja Hedwig lehahti siitä ulos.

Harry katsoi, kuinka Hedwig kaarsi tornin vierusta pitkin, ja katosi näkyvistä. Nyt ei tarvinnut kuin toivoa.

*

Talven kylmä tuulenvire, hento, mutta ravistava heilutti Harryn mustia hiuksia ja kylmetti hänen kohmeisia, paljaita ranteitaan. Hänen niskassaan karvat nousivat pystyyn hivenen voimakkaamman tuulen henkäyksen ohittaessa hänet ja Tylypahkan linnan ulko-ovet. Harry kuuli hiljaisen kalauksen takaansa ja se säpsäytti häntä hieman. Hän ei kuitenkaan kääntynyt. Hän kuuli hitaiden askelten lähestyvän häntä ja pysähtyvän aivan viereensä. Silloin hän käänsi katseensa ja näki Dracon vaaleat kasvot vierellään, ja tämän harmaiden silmien kysyvän katseen.

Harry antoi itsensä vain katsoa toisen silmiä hetken, kunnes avasi suunsa hitaasti, ja hiljainen kysymys karkasi hänen kylmän kangistamilta huuliltaan. ”Mitä me teemme, Draco?”

Draco katsoi häntä silmää räpäyttämättä tutkimattomalla katseella, ilmeettömillä silmillä. ”Minä...” hän aloitti, mutta hänen äänensä kuulosti särkyvän. ”En halua, että... Että lähdet elämästäni pois”, hän kuiskasi hiljaa.

Dracon vastaus yllätti Harrya. Hänen sydämensä tuntui kääntyvän ympäri ja takaisin hyvin nopeasti. Pala nousi hänen kurkkuunsa, mutta hän nielaisi sen salaamatta sitä. ”Enkä minä tahdo, että sinä lähdet omastani”, hän sanoi yhtä hiljaa kuin vaaleanhiuksinen miehenalku.

He tuijottivat toisiaan hiljaisina sanoja tietämättä tai tekojaan oivaltamatta. Hetken he tutkivat toistensa silmien syvyyttä ja tunnustelivat tuulen vienoa kosketusta kasvoillaan ja käsissään.

Draco huokaisi hyvin hiljaa, ja hänen hengityksensä höyrystyi. Harry odotti tulevaa.

”Sanon tämän nyt niin, että ymmärrät”, Draco sanoi ja näytti yrittävän kerätä rohkeutta sanoihinsa pitäessään pienen tauon. ”Minä en ole koskaan tuntenut näin ketään toista kohtaan, joten tämä on todella jotain aivan uutta. Ja tämä olisi varmasti helpompaa kenen tahansa muun kanssa maailmassa kuin sinun. Sanotaan, että sydän tahtoo, mitä tahtoo. Se on todella totta, mutta en koskaan tiennyt, että se tahtoisi jotain niin...mahdotonta”, hän sanoi katsoen Harrya koko ajan tiiviisti.

Harry tutkaili Dracon kasvojen hienoja, selkeitä piirteitä hetken.

”Minä tahdoin sanoa aivan saman”, Harry sanoi ja pieni hymynkare karkasi hänen suupieliinsä. ”Aivan saman. Olet ihmeellinen, Draco. En voi kiistää sitä. Mutta tuntuu, että meidän suhteemme on tuomittu alusta alkaen”, hän sanoi astuen hieman lähemmäs Dracoa tavoittaen tämän käden ja tarttuen siihen hellästi. Hän tunsi myös toisen ottavan hennosti kiinni ohuilla sormillaan hänen kädestään.

Draconkin suupieliä alkoi koristaa hyvin pieni hymy. ”Mutta mikään ei estä yrittämästä”, hän kuiskasi nostaen toisen kätensä Harryn poskelle ja sipaisi Harryn kasvoja hitaalla liikkeellä vieden sormensa ensin ohimolle, ja siitä poskipään kautta leualle.

Harry sulki silmänsä ja huokaisi hiljaa. Dracon kosketus tuntui liian hyvältä ollakseen totta.

Harry avasi silmänsä ja puri huultaan. ”Ei niin”, hän sanoi ja sipaisi hänkin Dracon kasvoja, tosin nopeammin ja epävarmemmin kuin Draco hänen kasvojaan.

Dracon huulilta karkasi hento huokaus.

Harry ojentautui hieman eteenpäin Dracon tehdessä samoin.

Huulet tavoittivat toisensa ja tuulenvire ja sen suhina katosivat heidän ympäriltään, samoin kuin pihaa peittävä lumivaippa ja taivaan pienet valotäplät miljoonien kilometrien päässä.

He tunsivat vain toisensa, huomasivat vain toisensa ja välittivät vain toisistaan. Hetkeksi koko muu maailma katosi, kun huulet hakivat yhä ahnaampaa suudelmaa ja kieli tavoitti toista yhä hanakammin.

Kädet kietoutuivat kahden vartalon ympärille, ja ne tunnustelivat kiihkeänä aluetta.

Kädet tunnustelivat hiuksia, niskan hermot aktivoituivat huulten karatessa kaulalle ja näykkien sitä hellästi.

Äkkiä toinen käsi otti toisesta tiukasti kiinni johdattaen toista kohti linnaa.

Tarvehuoneelle tulisi käyttöä tänä yönä.

*

Kaksi hahmoa makasi päällekkäin matalalla vuoteella himmeässä valossa, jota loivat kaksi soihtua seinillä. Kuului huokauksia, inahduksia ja peiton kahinaa.

Harry tunsi Dracon huulet kaulallaan ja hänen suunsa päästi huokauksia, jollaisista hän ei ollut koskaan voinut edes haaveilla.

Draco puoliksi makasi, puoliksi istui hajareisin Harryn päällä. Hänen kapeat sormensa tekivät tutkimusmatkaa ympäri Harryn hoikkaa kehoa. Paidan alta paljastui aivan uusi maailma. Se tuntui niin koskemattomalta, niin viattomalta.

Harryn kädet puristivat Dracon paitaa ja nostivat sen helmaa, niin, että tämän vaalean pigmentin omaava iho tuli näkyviin. Draco kohottautui, hän otti paitansa helmasta kiinni ja hänen selkänsä kääntyi pienelle kaarelle hänen heittäessään paitansa päältään ja
viskaten sen jonnekin päin lattiaa.

Draco nosti Harryn paitaa ja vetäisi sen nopealla liikkeellä pois hänen päältään. Harry henkäisi ja puraisi huultaan Dracon painaessa huulensa hänen alavatsalleen ja liu’uttaessaan käsiään hartioista rintaa pitkin vatsalle ja aina vain alemmas.

Draco näykkäisi Harryn kiinteää ihoa navan alapuolelta ja siirsi sormet tämän farkkujen vetoketjulle.

Harry avasi silmänsä hetkeksi ja tajusi, ettei nähnyt mitään. Valtaisa hyvän olon ja nautinnon tunne valtasi hänet, eikä hänen suustaan kuulunut enää mitään muuta kuin pientä hengitystä, joka tiheni.

Harry keräsi sen verran voimia, että sai heilautettua itsensä Dracon päälle.

Draco heitti kätensä päänsä yläpuolelle ja sulki silmänsä Harryn sivellessä ja suudellessa hänen vatsaansa. Hän tunsi vaalean pojan värähtelevän allaan, muttei lopettanut.

Draco antoi Harryn tehdä työtään ja keskittyi nauttimaan olostaan, kun Harry hyvin hitaasti avasi hänen farkkunsa ja ujutti niitä pois hänen jalastaan. Harry meni farkkujen mukana alaspäin Dracon vartaloa.

Huomatessaan tilaisuutensa tulleen Draco työnsi Harryn jälleen alleen. Hän laskeutui Harryn ylle vain mustat bokserit yllään ja hymyili Harrylle raukeasti vetäessään tältäkin farkut jalasta.

Draco laskeutui taas hajareisin Harryn päälle ja suuteli tätä kiihkeämmin kuin koskaan aikaisemmin. Hän ujutti kätensä toisen niskalle, josta alaspäin hartialle. Käden matka jatkui rintalihaksen yli, josta ylävatsaa ja alavatsaa pitkin. Harry tunsi boksereidensa yläosaa nostettavan, ja käsi vaelsi aina vain alemmas. Harry tunsi menettävänsä viimeisetkin ajatukset päästään, ja hänen suustaan karkasi yhä tiheämmin kiihkeää huokailua. Draco hengitti hänen niskaansa yhtä tiheästi. Kaikki huolet unohtuivat. Sanoja ei tarvittu tässä hetkessä. He kummatkin tiesivät mihin se johtaisi.

Kahdesta vartalosta tulisi yksi.


the end of chapter eighteen

*
« Viimeksi muokattu: 15.09.2011 00:53:40 kirjoittanut insatiable »

carr0t

  • Vieras
Vs: Olethan totta? 18/2o, 18.o1.2o11.
« Vastaus #175 : 18.01.2011 21:08:45 »
Oi, jatkoa. :---- )
Otsikko oli muuten tosi ihana.

En oikein keksi mitään sanottavaa, mutta halusin kuitenkin kommentoida.
Tuo Dracon ja Harryn riidan sopiminen meni jotenkin tosi aidosti ja vakuuttavasti. Olis voinut käydä töksähtävästi.
Sä onnistut säilyttämään mielenkiinnon koko ajan ja tylsiä kohtia ei oo.

Toi loppu oli ihana. Musta toi viimenen lause olisi ollut parempi ilman kursivointia. Ymmärrän, että sitä haluttiin korostaa, mutta tuossa kohtaa se varmasti huomioidaan muutenkin. Mutta käyhän se noinkin. : >

Hyvin kirjoitettu taaskin. :--- ) Teksti oli sujuvaa ja en kirjoitusvirheitäkään bongannut.

insatiable

  • ezion salarakas
  • ***
  • Viestejä: 1 343
  • koska ezio on ihkudaa
    • FINI
Vs: Olethan totta? 18/2o, 18.o1.2o11.
« Vastaus #176 : 18.01.2011 21:38:28 »
Kiitos carrot ! :D Itse asiassa betani taisi huomauttaa samasta lauseesta, joten taidan muuttaa sen ilman kursivointia olevaksi, kiitos kun huomautit ! :) Nyt kun itselkin katson, niin näyttää ehkä vähän ... eh :D

MissWeasley

  • Rohkelikko
  • ***
  • Viestejä: 483
  • Too cute to be straight.
Vs: Olethan totta? 18/2o, 18.o1.2o11.
« Vastaus #177 : 18.01.2011 22:01:17 »
Varoitan, tästä kommentista tulee lyhyt...

Muttamutta, ihana luku ja hyvä, että ne sopi :)
Huomaa selvästi kuinka oot kehittyny kirjottajana tän aikana, teksti ei oo enää niin tökkivää ja se on kuvailevampaa ja sujuvampaa :)

Drarry♥ :)

Jatkoa odotellen,

~Missy~
Every time a child says
'I don't believe in fairies'
there's a little fairy somewhere
that falls down dead.

Natural

  • Ravenclaw
  • ***
  • Viestejä: 685
  • I no speak this country's language! Bye bye!
Vs: Olethan totta? 18/2o, 18.o1.2o11.
« Vastaus #178 : 18.01.2011 22:04:19 »
Omfff!

Tykkäsin kovasti tästä! tuo Dracon ja Harryn sopiminen onnistu hyvin. Ja OMMAGE! Tää loppuu kohtaargghh!
Tykkäsin kovasti :-* Ja tuota hmm... muuta ei irtoo ku tuo rakentava tuntuu olevan jälleen jossain huitsissa.

Kiittäen ja kumartaen,
Natural


"Greed may not be good, but it’s not so bad, either. You humans think greed is just for money and power! But everyone wants something they don’t have."

Ava & Bannu By: Odo

Feliicia

  • Puuskupuh
  • ***
  • Viestejä: 817
  • Hobitti
Vs: Olethan totta? 18/2o, 18.o1.2o11.
« Vastaus #179 : 19.01.2011 18:11:51 »
Ihanaa kun vihdoinkin tuli uusi luku! Sitä olen kaipaillut. :D

Draco on niin ihana ja miten se kerto ettei se halua Harrya pois sen elämästä. Aivan ihana. :-* Tuleeko tähän enää kaksi lukua?? Voi ei, miksi kaiken hyvän pitää aina loppua? No, kuitenkin turhia murehtimatta toivon uutta lukua :D


ava by Raitakarkki
banneri by Pyry