Kirjoittaja Aihe: Twilight: Something Thin 14.Luku ilmestynyt 28.5 | K-11 normiparit  (Luettu 53167 kertaa)

mariamo

  • maggara.
  • ***
  • Viestejä: 213
Vs: Something Thin 8.Luku ilmestynyt 31.1
« Vastaus #80 : 31.01.2010 17:15:08 »
Ihanaa uus luku tullut taas <3
Ihana toi E ja B riita  :D
En saa mitään järkevää aikaiseksi joten jatkoa, kiitos. :-*

- loveya, maria
mitä jos tietäisit, että tämä kaikki päättyy tänään?

kkaro

  • Band Enthusiast
  • ***
  • Viestejä: 160
  • Aussie Rap Never Dies
Vs: Something Thin 8.Luku ilmestynyt 31.1
« Vastaus #81 : 31.01.2010 17:38:26 »
Ihana tää uss luku ((: tai ei siis sillein ihana mutta tosi hyvä. en osaa selittää... (koska eihän tämmöinen aihe ole kovin ihana, mutta joo..)
Jatkoaaaa nopeee♥ ((=

~kkaro
but that's none of my businness..

Hayles

  • ***
  • Viestejä: 129
Vs: Something Thin 8.Luku ilmestynyt 31.1
« Vastaus #82 : 31.01.2010 19:41:54 »
Ah, tähän on tullut jatkoa<3<3

Noi on jänniä noi Bellan "äänet". Jatkuisikohanne vielä...? jännää nähä mahtuuko noi Alicen vaatteet Bellalle. Toivottavasti ei, niin se voi jatkaa laihduttamista :) Tiedän, olen ilkeä...

Pari virhettä sattui silmiini: Eikö tuo Emmetille kirjoteta Emmettille? Ainakin näin mä sen kirjotan...

Jatkoa, heti kun vain saat kirjoitettua<3<3<3<3

Love, Hayles
20/3/2011 Kill the party with me and never go home

aaannie

  • Vieras
Vs: Something Thin 8.Luku ilmestynyt 31.1
« Vastaus #83 : 31.01.2010 19:52:18 »
katriqqq: äänistä tulee varmasti vielä lisää ; )
Hayles: En oo ihan varma siitä, miten se Emmet(t)ille kirjoitetaan, sillä esim. Otto nimessä kirjoitetaan Otolle eikä Ottolle (kai.. :D) niin päättelin että Emmett kirjoitetaan samalla periaatteella.. :D En todellakaan ole varma miten se kirjoitetaan :'D Ja äänistä tulee vielä lisää tulevissa luvuissa : )

En-nu

  • Vieras
Vs: Something Thin 8.Luku ilmestynyt 31.1
« Vastaus #84 : 31.01.2010 20:09:18 »
Noi äänet on pelottavia!! ihana luku taas <3

minnamoi

  • ***
  • Viestejä: 193
  • Kwop kilawtley
Vs: Something Thin 8.Luku ilmestynyt 31.1
« Vastaus #85 : 31.01.2010 20:15:46 »
Taas mahtava luku! :) kiva ku bella suostu kertoo tosta sen rosalie-edward-kuvitelmasta edille! :) virheit en huomannu muuten ku et jostai repliikist puuttu ?-merkki... ja sit häiritsi toi Emmetin, ku oon ite just tottunu siihen et se on kahella t-kirjaimel mut ei kai sillä oo mitää välii! :) ootan et bella pääsee sovittaa niit vaatteita ja tajuis et se on laiha ku mikä... mut tuskimpa niin käy ku sanoit että laihtumista on tulossa vielä paaaljon! :)

jatkoa odottelen! :)
"Disco is back, motherfuckers!"♥

Tattinen`

  • Mikki Hiiri
  • ***
  • Viestejä: 121
  • Muse<3
Vs: Something Thin 8.Luku ilmestynyt 31.1
« Vastaus #86 : 31.01.2010 20:37:37 »
APUA!<3

pelottavii ääniää :'(

oikeesti et tajuukkaa paljo mua rupes ärsyttää ku tää loppu kesken tällei  ::)

jatkoaaa<3 ;D

toivottavasti jo huomen tulee jatkoaa<3 :-*

ooh..mä oon sanaton tää oli nii hyvä :D

~Tattinen`
No one's gonna take me alive, The time has come to make things right..

aaannie

  • Vieras
Vs: Something Thin 8.Luku ilmestynyt 31.1
« Vastaus #87 : 31.01.2010 22:58:06 »
minnamoi: kai munki täytyy alkaa totuttelemaan kirjoittamaan Emmett jokaisessa tapauksessa kahdella t-kirjaimella kun kaikki muutkin :'D
Tattinen`: seuraava luku on jo puolessa välissä, katsotaan saanko sen huomiseksi loppuun ;D

Rassermus

  • ***
  • Viestejä: 548
  • Do you like it? I like it. I lööööv it!
Vs: Something Thin 8.Luku ilmestynyt 31.1
« Vastaus #88 : 31.01.2010 23:34:58 »
Noniin. Sais Bella ruvet parantuu ees jossain vaiheessa.
Mut joo. Tykkäsin^^
Hyvin kirjotettu^^
Joo. JATKOA!!!

Deph

  • Herkuttelija
  • ***
  • Viestejä: 589
Vs: Something Thin 8.Luku ilmestynyt 31.1
« Vastaus #89 : 01.02.2010 17:31:47 »
Noniin, uusi lukija ilmottautuu.
Tämä on tosi hyvä fic ja aihe on aika uusi (mielestäni). En ole lukenut varmaan ainuttakaan Bellan syömishäiriö ficciä.
Tykkään kirjoitustavastasi ja se on aika koukuttava :'D
Juu, jatkoa pian!
On hiljaisuus niin täydellisen hiljaista.
Samuli Putro - Olet puolisoni nyt

Avatar Irkku

Arosalie

  • ***
  • Viestejä: 147
Vs: Something Thin 8.Luku ilmestynyt 31.1
« Vastaus #90 : 01.02.2010 19:02:06 »
En kerennyt kommentoimaan aikaisemmin, mutta täältä sitä nyt tullaan!

Ensiksi täytyy sanoa, että lukiessani syvennyn hieman pelottavan syvälle tunnelmaan. Harvat kirjoittavat niin hyvin, että minulle käy näin. Se on loistava tunne ja kiitokset siitä!

Tämä luku oli taas erittäin luettavan arvoinen. Emmett lenkkeilykaverina voisi kyllä olla aika ärsyttävä. Hyvä sattuma Bellalle kun koulu evakoitiin. Edward ei ole lempi hahmoni, mutta tässä luvussa minulle ei tullut hetkeksikään mieleen 'pläähh taas Edward'

No en tässä ala koko lukua uudestaan kertoa joten lyhyesti tämä on taas kerran loistava luku ja jatkoa jään kyttäämään.


Arosalie

aaannie

  • Vieras
Vs: Something Thin 9.Luku ilmestynyt 1.2
« Vastaus #91 : 01.02.2010 19:11:43 »
Rassermus: kyllä ne siitä alkaa parantumaan pian ; )
ewii_: jipii, uusi lukija :D kiva että tykkäät, itse en oikein tykkää kirjoitustavastani, mielestäni se tökkii hirveästi :D
BubbleLady: huomaanpas!:D kiitos ihanasta kommentista :'D
Arosalie: kiitos kommentista, itsekkään en oikein tykkää Edwardista hirveästi :D
kiitos kaikille kommentoijille, osaatte oikeasti piristää päivääni : ) tässä tulee nyt 9.Luku ; )


9.Luku

“Bella! Sinun täytyy sovittaa tätä!”
  Alice kauhoi suuresta vaatehuoneestaan vaatteita sängylle, joita minun oli ‘aivan pakko’ sovittaa.
  “Entä jos ne eivät mahdu päälleni? Ethän kerro kellekään”, pyysin epätoivoissani. Alice silmäili minua päästä varpaisiin.
  “Turha huolehtia, sinulla varmaan jo luutkin törröttää kehostasi ulos”, hän sanoi kummallisen huolestuneena. Sitten hän taas hymyili ja kauhoi lisää vaatteita esiin.
  “Tässä, sovita tätä!” Hän ojensi minulle sinistä mekkoa, jossa roikkui vielä hintalappu. Katsoin olemattoman lyhyttä helmaa. Tuota en varmasti laittaisi päälleni.
  “Eikö tuo ole aika.. Rohkea?” Tuijotin olematonta helmaa ja kuvittelin mekon päälleni. Tuskin se peitti takamustani.
  “Äh, Bella, ihan tyttöjen kesken kokeillaan tällaisia! Ei poikien tarvitse tietää”, Alice sanoi ja repäisi hintalapun mekosta irti.
  Riisuin vaatteeni, kunnes päälläni oli vain alusvaatteet. Alice katsoi minua pitkään, ja tunsin oloni kiusaantuneeksi.
  “Onko Edward nähnyt sinut ilman vaatteita”, hän kysyi yllättäen, ja punastuin.
  “Alice, sinä tiedät.. että minä ja Edward emme.. tee sitä”, sopersin naama punaisena.
  “En tarkoittanut sitä niin. Onko hän nähnyt sinut ilman vaatteita, ihan näin vaan? Sinultahan näkee jo luita. Siis ilman vampyyrinäköäkin.”
  Katsoin hämmentyneenä vartaloani. Olihan minulla aina hiukan näkynyt luita, mikä oli ihan normaalia. Mutta nyt kylkiluut erotti todella tarkasti.
  Kuinka nopeasti minä oikein laihduin?
  Siltikin, vaikka muut olivat huomanneet minun laihtuneen, minun oli pakko jatkaa. Tunsin itseni vieläkin lihavaksi. Halusin vielä jatkaa dieettiäni.
  Joku koputti Alicen ja Jasperin huoneen oveen. Alice tuhahti.
  “Se on Edward, hän kuuli mistä puhuimme. Hän tahtoo nähdä itsekin tuon luukasasi.”
  “Hänhän näkee sen ajatuksistasi”, totesin naama punaisena. Minua imarteli ja nolotti saman aikaisesti, että Edward halusi nähdä minut alusvaatteisillani.
  “Luuletko että pettäisin luottamuksesi ajattelemalla sinua ilman rihman kiertämää, kun hän on kuulolla?”
  “Saanko tulla”, Edward kysyi oven takaa, nolon kuuloisena. Oliko Edward nolostunut?
  “Et”, vastasimme Alicen kanssa samanaikaisesti. Alice ojensi minulle nopeasti mekon, ja minä puin sen päälleni mahdollisimman nopeasti. Alice sulki näppärästi vetoketjun takaa. Mekko tuntui hiukan löysältä päälläni, josta olin hämmästynyt. Helmakaan ei vaikuttanut niin lyhyeltä, miltä se oli näyttänyt.
  “Alice, onko tämä sinun kokoasi”, kysyin ihmeissäni. Mahduinko minä Alicen vaatteisiin?
  “Ei, se on sinun entistä kokoasi”, hän sanoi painottaen sanaa ‘entistä.’
  “Saanko nyt tulla”, Edward kysyi turhautuneena.
  “Mene alas odottamaan, Bella tekee muotinäytöksen”, Alice kiljahti innoissaan. Katsoin häntä silmät pyöreinä.
  “Alice! En!”
  “Alice, Bella ei halua. Minä tulen nyt sisään”, Edward sanoi ja avasi oven. Hän kohotti katseensa minuun, ja hänen ilmeensä oli hämmästynyt.
  “Kuuluuko mekon olla noin.. löysä?” Edward kysyi ihmeissään.
  “Se on edelleen Bellan entistä kokoa”, Alice sanoi turhautuneena ja loi asiantuntevan silmäyksen Edwardiin. Edward nyökkäsi.
  “Nyt loppuu tuo salainen kommunikointi”, sanoin, “Voitte kyllä puhua minunkin kuullen.”
  Samassa Jasper tuli huoneeseen ja hänen silmänsä  oli pullistua pois päästä. Punastuin jälleen.
  “Alice, miksi Bellalla on Emmettin mekko”, hän kysyi tosissaan.
  “Se on edelleen minun Bellalle ostamani mekko. Ostin sen kolme viikkoa sitten”, Alice mutisi.
  “Ahaa..” Nyt hänkin katsoi Edwardiin ja Edward nyökkäsi jälleen.
  “Puhukaa minunkin kuullen”, voihkaisin.
  “Hei, kenellä on minun mekkoni”, Emmett pöllähti ovesta sisään ja kiljaisi tyttömäisesti.
  “Rosalie! ROSALIE! Sisaruskokous josta meille ei kerrottu! Tule äkkiä”, hän huusi käytävään. Vaivuin väsyneenä sängyn reunalle istumaan. Toivoin hartaasti ettei Edward ollut kertonut Rosalielle minun kuvitelmistani.. Se oli niin noloa.
  Rosalie oli hetkessä paikalla, ja sulki oven perässään.
  “Miksi kaikki tulivat tänne? Tämän piti olla minun ja Bellan kahdenkeskinen tyttöjen juttu”, Alice sanoi pettyneenä.
  “Eikö täällä olekaan mitään kokousta”, Rosalie sanoi ja vilkaisi minua. Hänen katseessaan näkyi hetken aikaa hämmästys, joka katosi yhtä nopeasti kuin oli tullutkin.
  “Ei ole. Edward tuli ensin ja halusi nähdä Bellan ilman vaatteita, sitten Jasper tuli ja sitten Emmett ja sitten sinä”, Alice sanoi Rosalielle. Emmett alkoi nauramaan.
  “Okei, minä aion nyt vaihtaa omiin vaatteisiini, voisitteko kaikki poistua”, kysyin ja viittasin merkitsevästi ovea kohti. Kaikki pysyivät paikoillaan.
  “Menen sitten Edwardin huoneeseen vaihtamaan”, sanoin ja kumarruin poimimaan vaatteeni lattialta. Kumartuessani mekon yläosa valahti hiukan alemmas, ja kuulin Emmettin tyrskähtävän. Nousin nopeasti ja marssin ulos huoneesta.
  Kävelin käytävää pitkin Edwardin huoneeseen. Huone ei ollut muuttunut yhtään, paitsi hyllylle oli ilmestynyt valokuva.
  Kävelin lähemmäs katsomaan, ja näin minut istumassa Culleneiden pihalla puun vieressä. Kuva oli otettu noin kuukausi sitten.
  Näytin kuvassa oudolta. Olin siinä nykyistä pyöreä muotoisempi joistakin kohdista. Kasvoissani oli myös hiukan normaalia enemmän väriä. Häpesin kuvaa.
  Otin kirjahyllystä kirjan, ja laitoin kuvan sen väliin. Laitoin kirjan sitten takaisin hyllyyn, ja aloin vaihtamaan vaatteita. Mietin, mitäköhän Edward ja muut puhuivat Alicen huoneessa. Menisin sinne takaisin, kun olisin saanut vaihdettua vaatteeni.
  Kun olin saanut farkut ja paidan päälleni, kävelin se typerä mekko kädessäni Alicen huoneeseen. ‘Sisarukseni’ olivat istuneet pieneen kehään keskelle lattiaa ja supattivat jotain. Tunsin itseni ulkopuoliseksi.
  Edward kohotti katseensa minuun ja hymyili.
  “Haluatko vielä jäädä tänne, vai mennäänkö muualle”, hän kysyi.
  “Jäädään tänne vaan”, sanoin ja istuin Edwardin ja Alicen väliin rinkiin, “Leikittekö te pullonpyöritystä?”
  “Emme, me vain juttelimme”, Jasper sanoi.
  “Puhuimme lentoemännistä”, Emmett sanoi ja Rosalie tönäisi häntä kyynärpäällään. Tietenkin he olivat puhuneet minun dieetistäni. Jostain syystä jokainen katsoi minua hieman huolestuneena, jopa Rosalie.
  “Bella, meillä on sinulle ehdotus”, Edward aloitti.
  “Me suunnittelimme sinulle terveellisen päiväjärjestelmän, jota sinä voisit alkaa noudattamaan”, Alice jatkoi.
  “Sen avulla ei lihoa eikä myöskään laihdu, vaan pysyy normaalikokoisena”, Rosalie totesi ja katsoi minua silmiin. Hän harvoin puhutteli minua tällä tavoin. Edward oli sittenkin varmaan kertonut hänelle minun syystäni yrittää itsemurhaa, eihän muuten käyttäytyisi noin ystävällisesti. Siis omalla tavallaan ystävällisesti.
  “Siihen kuluu ruokaympyrän mukaiset ateriat, liikuntaa pari kertaa viikossa ja runsas uni”, Jasper sanoi.
  “Minä voin olla sinun henkilökohtainen valmentajasi!” Emmett huudahti sen innoissaan.
  “Sinä satutat häntä aina”, Edward murisi.
  “Hän on niin kankea. Teidän pitäisi ‘urheilla‘ enemmän yhdessä”, Emmett sanoi ja muodosti lainausmerkit sormillaan. Jasper yritti peittää naurunsa yskäisyllä.
  “Suostutko Bella? Emmettin tarjous ei kuulu tähän”, Edward kysyi ja keskitti kaiken häikäisyvoimansa minuun. Suljin silmäni jotta voisin ajatella järkevästi.
  “En taida, olen tyytyväinen minun nykyiseen elämäntapaani”, sanoin silmät ummessa.
  “Oletko”, Jasper kysyi. Avasin silmäni ja katsoin häneen. Hän näytti epäilevältä.
  “Olen”, vastasin uhmakkaasti.
  “Mutta miksi minusta tuntuu siltä, että sinä valehtelet”, hän kysyi ja Edward katsoi Jasperia tutkailevasti. He kommunikoivat taas salaa.
  “Ehkä sinun kyvyssäsi on jotain vikaa”, sanoin vihaisena ja lähdin pois huoneesta. Kävelin alakertaan ja menin pihalle. Näin jotain patsaan kappaleita maassa, ja aloin potkimaan niitä.
  “Emmett rikkoi tuon patsaan”, Edwardin matala ääni kuului takaani.
  “Miksei tätä ole siivottu”, kysyin edelleen vihaisena. Minua ärsytti, että he kaikki olivat liittoutuneet minua vastaan.
  “Kaikilla oli kova kiire tulla auttamaan sinua”, Edward sanoi hiljaa.
  “Milloin minä apua muka olen tarvinnut?”
  “Etkö muka muista”, hän mutisi ja otti kädestäni kiinni. Hän käänsi minut itseänsä päin, ja veti nopealla liikkeellä siteen pois kädestäni.
  “Bella, minä en jaksa enää”, hän sanoi vihaisena, “Minä en jaksa, kun yrität tahallaan satuttaa itseäsi. Katso nyt tätä haavaa!” Hän ravisti kättäni, ja haavan kohdalla tuntui kovaa kipua, sillä hän puristi sitä liian kovaa.
  “Miksi sinä teet tämän? Sinä valehtelet jatkuvasti meille kaikille, sinä yrität haihduttaa itsesi olemattomiin! Sinä satutat meitä kaikkia satuttamalla itseäsi”, hän huusi niin kovaa että korviini sattui. Minua pelotti.
  “Edward, lopeta, tuo sattuu”, pyysin häntä, kun hän jatkoi ranteeni puristamista.
  “Bella, lopeta tuo typerä laihduttaminen! Sinulla on syömishäiriö, etkö tajua!? Sinä kuulet niitä ääniä sen takia! Sinä tulet vielä hulluksi, jos jatkat”, hän huusi edelleen hullun kiilto silmissään.
  Samassa Jasper ja Emmett olivat Edwardin takana, ja vetivät hänet kauemmas minusta. Edwardin käsi katosi ranteeni ympäriltä, ja kohta oli aivan punainen. Carlisle ilmestyi viereeni ja painoi hellästi viileän kätensä kohdan päälle.
  “Helpottaako”, hän kysyi vakavana. Nyökkäsin itku kurkussa. En irrottanut katsettani Edwardin silmistä, jotka olivat yön mustat.
  “Jasper, koeta rauhoittaa häntä”, Carlisle sanoi, “Minä ja Bella menemme sisälle, ranteen päälle pitää pistää jäitä.”
  En ehtinyt kuulla mitä Jasper vastasi, kun Carlisle jo kiidätti minua sisälle. Kuulin vain Edwardin hiljaisen kuiskauksen:
  “Anteeksi, Bella.”


yritin muuten kirjoittaa Emmett nimen nyt jatkuvasti kahdella t-kirjaimella, ihan kummallista kun oon tottunut kirjoittaa eri taivutusmuodoissa yhdellä :D
« Viimeksi muokattu: 01.02.2010 20:55:41 kirjoittanut aaannie »

mariamo

  • maggara.
  • ***
  • Viestejä: 213
Vs: Something Thin 9.Luku ilmestynyt 1.2
« Vastaus #92 : 01.02.2010 19:21:18 »
OMG en saa mitään järkevää sanotuksi  ::)
Tää on ihana.
Ja virheitä en löytänyt :D

- loveya, maria

ps. ei sun kirjotustapasi töki :D
mitä jos tietäisit, että tämä kaikki päättyy tänään?

NiNNNi

  • Weasley
  • ***
  • Viestejä: 593
    • LJ
Vs: Something Thin 9.Luku ilmestynyt 1.2
« Vastaus #93 : 01.02.2010 19:26:28 »
Ihana luku jälleen ♥
Toivottavasti Bella lopettais kohta se diettinsä, mutta jotenkin mulla on sellanen olo et se joutuu vielä paljon pahempaan kuntoon..  :-\
Ja Edward oli jotenkin aika karmiva tuos lopus :D

Ja mulle heräs jossain välis kysymys. Eli jos kerkeäisit vastata tähän jossain välis :)
Oliks Bella tuossa ficin alussa normaalin kokoinen, eli sellainen joska se kuvaillaan kirjoissa vai hiukkasen pyöreämpi?

NiN
Other cities always make me mad
Other places always make me sad
No other city ever made me glad
New York, New York

E_Bella

  • Vieras
Vs: Something Thin 9.Luku ilmestynyt 1.2
« Vastaus #94 : 01.02.2010 19:38:56 »
Lainaus
Edwardin käsi katosi ranteeni ympäriltä, ja kohta oli aivan punainen.

tuo lause jäi mietityttämään...  tarkoittaako se sitä rannetta? jos tarkoittaa niin se vois olla "...ympäriltä, joka kohta oli aivan punainen."  en nyt siitä sano enempää, mutta se jäi vaivaavaan.. : /
Ihana luku taas!  laihduttais Bella ittensä olemattomiin, niin tulis oikeeta draamaa!  ;)  tavallaan en sitä toivo, mutta se olis mukavaa vaihtelua.. ; )
Edward oli suorastaan pelottava tuossa lopussa..
hieman pidempiä lukuja voisi tulla?
Jatkoa pyytelen!  <3

Arosalie

  • ***
  • Viestejä: 147
Vs: Something Thin 9.Luku ilmestynyt 1.2
« Vastaus #95 : 01.02.2010 19:39:11 »
Tämähän on mun onnen päivä! Luin katsos ton edellisen luvun aamulla...
Hui kuinka pelottavaks huolesta Edward muuttu!
En tässä ala pitempiä tarinoita kirjoittamaan.
Ahmin tän ihan sekunnissa taas joten nyt on ankea mieli kun ei ole
luettavaa ennen jatkoa. :) :(

kkaro

  • Band Enthusiast
  • ***
  • Viestejä: 160
  • Aussie Rap Never Dies
Vs: Something Thin 9.Luku ilmestynyt 1.2
« Vastaus #96 : 01.02.2010 19:39:33 »
WWhoaa, en osaa sanoo mitään, oon vieläkin niin uppoutunu tähän.
Hyvä tää uus luku ja sille...mut Bellan kannattas tajuta minkälainen se on... ((=
Jatka nopeesti(niinkun oot tähänkin asti tehnyt) ja olen iloinen (((:

~kkaro
but that's none of my businness..

Hayles

  • ***
  • Viestejä: 129
Vs: Something Thin 9.Luku ilmestynyt 1.2
« Vastaus #97 : 01.02.2010 19:44:16 »
Näin nopeasti tuli jatkoa :D

Wau, Edwardilta sitten meni hermot. Olisi kyllä multakin mennyt, mutta... se on Edward! Toivon edelleen, että Bella jatkaa laihduttamista. Saadaan sitten vaan venytettya ja venytettyä tätä ficciä :D No ei laisnkaan, teet sen mittasen kuin itte haluat<3

Love, Hayles

//kamala kommentti vyöry... en itte kerkee ees kirjoittaa!!!
20/3/2011 Kill the party with me and never go home

Smile^

  • Vieras
Vs: Something Thin 9.Luku ilmestynyt 1.2
« Vastaus #98 : 01.02.2010 20:02:35 »
JATKOA TULI<3  :-*
Ihana luku, Edward on ihan oikeassa ja selvästi huolissaan Bellasta :( Miks Bella ei vaan vois tajuta? (Retorinen kysymys :D)
Emmett oli ihana tässä luvussa, erittäin Emmettmäinen ja tässä on mun lempikohta

Lainaus
“Alice, miksi Bellalla on Emmettin mekko”, hän kysyi tosissaan.
  “Se on edelleen minun Bellalle ostamani mekko. Ostin sen kolme viikkoa sitten”, Alice mutisi.
  “Ahaa..” Nyt hänkin katsoi Edwardiin ja Edward nyökkäsi jälleen.
  “Puhukaa minunkin kuullen”, voihkaisin.
  “Hei, kenellä on minun mekkoni”, Emmett pöllähti ovesta sisään ja kiljaisi tyttömäisesti.
  “Rosalie! ROSALIE! Sisaruskokous josta meille ei kerrottu! Tule äkkiä”, hän huusi käytävään.

ja tämä... :)

 
Lainaus
“Miksi sinä teet tämän? Sinä valehtelet jatkuvasti meille kaikille, sinä yrität haihduttaa itsesi olemattomiin! Sinä satutat meitä kaikkia satuttamalla itseäsi”, hän huusi niin kovaa että korviini sattui. Minua pelotti.
  “Edward, lopeta, tuo sattuu”, pyysin häntä, kun hän jatkoi ranteeni puristamista.
  “Bella, lopeta tuo typerä laihduttaminen! Sinulla on syömishäiriö, etkö tajua!? Sinä kuulet niitä ääniä sen takia! Sinä tulet vielä hulluksi, jos jatkat”, hän huusi edelleen hullun kiilto silmissään.
  Samassa Jasper ja Emmett olivat Edwardin takana, ja vetivät hänet kauemmas minusta. Edwardin käsi katosi ranteeni ympäriltä, ja kohta oli aivan punainen. Carlisle ilmestyi viereeni ja painoi hellästi viileän kätensä kohdan päälle.
  “Helpottaako”, hän kysyi vakavana. Nyökkäsin itku kurkussa. En irrottanut katsettani Edwardin silmistä, jotka olivat yön mustat.
  “Jasper, koeta rauhoittaa häntä”, Carlisle sanoi, “Minä ja Bella menemme sisälle, ranteen päälle pitää pistää jäitä.”
  En ehtinyt kuulla mitä Jasper vastasi, kun Carlisle jo kiidätti minua sisälle. Kuulin vain Edwardin hiljaisen kuiskauksen:
  “Anteeksi, Bella.”

Ihana luku, kiitos :)

anonym.

  • tattinson
  • ***
  • Viestejä: 136
  • used to be hannm
Vs: Something Thin 9.Luku ilmestynyt 1.2
« Vastaus #99 : 01.02.2010 20:12:29 »
aahh ryntäsin tänne pää kolmantena jalkana lukemaan kun huomasin että oli tullu jatkoa.

Tosiaan, toivottavasti Bella venyttää tätä laihduttamista(saa jänskättää tätä aina uudestaan ja uudestaan). toki toi voi käydä vähän tylsäksi jos kokoajan hoetaan että pitää lopettaa toi älyvapaa käytös mutta ei silti tehdä mitään ;p

toi lopun edward oli mahtava, välillä vähän erilaista meininkiä Cullenien perheessä :)

p.s. ihana luku. love it.
Tell them I was happy
And my heart is broken
All my scars are open