Kirjoittaja Aihe: Twilight: Something Thin 14.Luku ilmestynyt 28.5 | K-11 normiparit  (Luettu 53130 kertaa)

aaannie

  • Vieras
Nimi: Something Thin
Kirjoittaja: aaannie
Ikäraja: K-11
Fandom: Twilight
Beta: Eipä ole : )
Genre: Ei mitään havaintoa ; D
Paritus normaalit
Disclaimer: Kaikki kuuluu Meyerille, minä kiusaan hahmoja.
Summary: Cullenit tuhoavat täydellisyydellään Bellan itsetunnon, jolla on hieman vakavampia seurauksia.
Warnings! Syömishäiriö, itsetuhoisuus.  ikärajakin saattanee muuttua jossain vaiheessa!
A/N: Ensimmäinen ficci jonka kirjoitan ja julkaisen : ) Laatu on mitä on.. :D Luvut saattavat tulla hitaaseen tahtiin, sillä koulu ei tunne käsitettä ”oppilaiden oma aika.”




1.Luku

“Ei ole totta.”
  Katsoin kamalia numeroita vaa’assa. Häpesin itseäni. Miten saatoin päästää itseni tällaisiin mittoihin?
  Nousin pois kirotun kapineen päältä ja siirryin tuijottamaan itseäni kokovartalopeilistä. Päälläni oli pelkät alusvaatteet, jotta olisin saanut todenmukaisen tuloksen vaa’asta.
  Miksen ollut huomannut tätä aiemmin? Olin aivan järjettömän lihava. Vatsani pömpötti ja jenkkakahvani voisivat toimia pelastusrenkaana. Reiteni olivat paksut ja huomasin löytäväni joka paikasta virheitä. Olin aina pitänyt itseäni suhteellisen hoikkana, mutta olin kai ollut väärässä.

-muistelu alkaa-
Kaikki alkoi eilen, kun olin käymässä Edwardin kotona. Alice oli ostanut minulle läjäpäin vaatteita, joita hän halusi minun sovittavan. Jostain syystä mikään neuleista ei mahtunut kiinni, farkut eivät menneet jalkaan, mekkojen vetoketjuja ei saatu kiinni. Kun olin Alicen avustuksella laittamassa tiukkaa t-paitaa ylleni, kuului hirveä kräts-ääni ja paita oli revennyt selkäpuolelta.
  Alice yritti lohduttaa minua sanomalla, että oli muistanut vaatekokoni väärin. Tiesin hänen valehtelevan, sillä eivät vampyyrit unohda tuolla tavalla asioita. Eikä Alice varsinkaan mitään mikä liittyy vaatteisiin.
  Vaatekatastrofin jälkeen Esme tarjosi minulle kaakaota. Kun olin kaakaokuppi kädessäni nousemassa portaita ylös, tietenkin minun piti kompastua omiin jalkoihini. Edward ehti kuitenkin ottaa minut kiinni, mutta kaakao oli jo kaatunut paidalleni.
  Minulle yritettiin etsiä vaihtopaitaa, mutta Alicen vaatteet olivat aivan liian pieniä, Rosalienkin vaatteet olivat, (eihän tosin edes antanut minulle mitään vaatteita kokeiltaviksi, mutta huomaahan sen jo kaukaa), Esmen vaatteet olivat myös liian pieniä. Se oli todella noloa, sillä ennen oli aina saanut mahdutettua Esmen vaatteet päälleni. Lopulta minulle löydettiin Emmetin collegepaita, joka oli onneksi mielenrauhani säilyttämisen takia liian iso.
  “On Bellalle donitsit maistuneet, vai”, Emmett kysyi naurunsa lomassa. Edward oli mulkaissut häntä paheksuvasti. Pidättelin itkua kaikin voimin ja Jasper oli katsonut minua myötätuntoisesti.
-muistelu päättyy-

  Otin Edwardin antaman kännykän pöydältä ja näppäilin Edwardin numeron. Hän vastasikin ensimmäisellä soitolla.
  “Bella”, hän vastasi huolestuneena. Hän oli aina huolestuneen kuuloinen kun soitin. Liian ylisuojelevainen..
  “Hei Edward”, vastasin hiljaa ja yritin saada ääneni kipeän kuuloiseksi, “minulla on hieman huono-olo, enkä taida päästä tulemaan tänään kouluun jotten tartuta muita.”
  “Onko sinulla kuumetta? Haluatko että Carlisle tarkistaa sinut”, hän kyseli levottomana. Edward, joka oli sivumennen sanoen vampyyri, ei voinut ikinä sairastua mihinkään. Kun hän oli ollut ihminen, hän oli sairastunut espanjantautiin. Hän olisi kuollut siihen, ellei Carlisle olisi muuttanut häntä vampyyriksi.
  Varmaankin se oli osasyyllinen siihen, miksi hän oli aina niin huolissaan. Ihan kuin minä kuolisin jokaiseen flunssaan..
  “Ei Carlislen tarvitse tulla, pärjään ihan hyvin”, sanoin sivuuttaen ensimmäisen kysymyksen, “tämä on varmaan vain jokin ohimenevä pöpö. Illalla voin jo varmaan paljon paremmin.”
  “Hyvä on”, Edward sanoi hiljaa. Ei kai hän arvannut minun valehtelevan? “Mutta minä tulen sinne hoitamaan sinua.”
  Pieni paniikki iski sisälleni. Jos Edward näkisi minut tällaisena.. “Ei sinun tarvitse, pärjään ihan hyvin. Mene vain kouluun, sinulta voisi jäädä jotain tärkeää väliin”, sanoin. Edward oli tosin käynyt lukion monen monta kertaa..
  “Bella..” Edward kuulosti jo epätoivoiselta.
  “Sovitaanko näin”, selitin hätäisesti, “Käykö jos olet vaikka ruokailuun asti koulussa ja tulet sitten? Kompromissi?”
  “Hyvä on”, Edward mutisi, “Haen sinulle tullessani kanakeittoa, eikö se autakin ihmisten tauteihin, vai?”
  “Joo, kanakeitto kuulostaa hyvältä. Nähdään sitten, äläkä yritäkään pinnata aamutunneilta”, sanoin muka toruvasti.
  “Selvä on rouva, muista juoda vettä paljon.”
  Sitten hän sulki puhelimen.

Kun olin pukenut päälleni vanhat harmaat collegehousut ja Charlien jätti t-paidan, (jotta liika kiloni pysyisivät edes vähän piilossa..) ja linnoittauduin olohuoneeseen katselemaan televisiota. Vatsani kurni uhkaavasti, mutta yritin olla välittämättä siitä.
  Tunnin katseltuani televisiota, nälkä alkoi käymään sietämättömäksi. ”ei yksi leipä pahaa tee, vain yksi. Jos en laita mitään leivän päälle..”
  Päätin totella pientä ääntä päässäni ja raahauduin keittiöön. Otin leipäkorin esille ja  vertailin eri leipien kalorimääriä. Lopulta päädyin ottamaan yhden hapankorpun, joka laskelmieni mukaan piti sisällään 19 kaloria.
  Yritin syödä hapankorpun mahdollisimman hitaasti, jotta en sortuisi ottamaan lisää. Vähänväliä tuijotin kelloa, odottaen että koulussa alkaisi ruokatunti ja Edward tulisi tänne. Hän toisi mukanaan kanakeittoa.. Nälkä kasvoi taas sisälläni.

  Kun ruokatunnin aika vihdoin koitti, Edward oli tasan kaksi minuuttia sen alkamisen jälkeen Charlien pihalla. Kun kuulin auton oven käyvän, melkein juoksin eteiseen ja avasin oven ennen kuin hän oli ehtinyt kuistille asti.
  “Onpas sinulla kiire. Voitko jo paremmin”, hän huikkasi hyvän tuulisena. Hänellä oli kädessään ruskea paperipussi, jossa oli kauhukseni McDonald’sin pelottava M-kirjain. Yritin salata kauhuni mahdollisimman hyvin. Paljonko kaloreita ja rasvaa yhdessä hampurilaisessa voi olla? Ja ranskalaiset! Herranjumala…
  “I-itse asiassa on vielä hieman huono-olo, ruoka ei pysy vatsassa”, mumisin hiljaa. Edwardin ilme muuttui huolestuneeksi.
  “Oletko syönyt koko päivänä mitään?”
  “Tuota, söin hapankorpun..”
  Kun Edward oli asetellut minut hyvin sohvalle makuulle, hakenut minulle viltin ja ämpärin sohvan viereen, hän avasi McDonald’sin pussin ja ojensi minulle kokista. Yritin keksiä mahdollisimman nopeasti jonkin verukkeen, miksen voisi juoda sitä, mutta päähäni ei eksynyt mikään idea. Hitaasti aloin imemään kalorijuomaa pillistä, ja nielaisin juoman varovasti alas. Edward tarkkaili prosessia silmä tarkkana.
  “Onko sinulla jo parempi olo”, hän kysyi toistamiseen.
  “En usko voivani syödä vielä, mutta muuten ihan hyvä”, vastasin hieman teeskennellen sairasta. Edwardin otsa rypistyi.
  “Tarkoitin eilistä. Jasper kertoi minulle, että sinua oli.. tuota, surettanut.”  Punastuin koko naamaani myöten. Miksi Jasperin piti mennä kertomaan? Se oli noloa.
  “Ei se minua enää haittaa”, valehtelin nopeasti, “minua vain itketti se, että olen aina niin kömpelö ja aiheutan aina vaan haittaa ja..”
  “Itketti? Jasper sanoi vaan että olit surullinen.”
  “Mutta sehän on melkein sama asia”, puolustelin. Edward näytti miettivän hetken ja katseli McDonald’sin kassia ja minua vuorotellen. Olin kuulevinani naksahduksen kun hän älysi mitä oli meneillään. Hän tuijotti minua tuimasti.
  “Bella, söisitkö?”
  “E-en, se ei pysy sisällä, minä o-oksennan”, mutisin vaivautuneena.
  “Kokeillaan, ehkä nyt jo pystyt syömään”, hän sanoi ja otti ranskalaisia käteensä ja ojensi niitä suutani kohti. Tunsin kuinka pulssini nousi, kun haukkasin palasen. Se oli niin hyvää, mutta niin petollista. Edward ojensi lisää ja lisää, minä söin.
  Kun olin syönyt puolet ranskalaisista ja syönyt koko hampurilaisen, hän näytti tyytyväiseltä.
  “Eihän se niin vaikeaa ollut”, hän kysyi vihjaillen. Minä vain mökötin. Sitten muistin, etten ollut pessyt vielä hampaita.
  “Käyn pesemässä hampaat, odota tällä”, sanoin ja nousin sohvalta. Kävelin yläkertaan vilkuilen koko ajan Edwardiin, joka oli alkanut siivoamaan roskia paperipussiin.
  Päästessäni vessaan, käännyin peilin eteen. Nähdessäni itseni löysissä vaatteissa ja tukka sekaisin, silmistäni alkoi valumaan kyyneliä. Lyyhistyin lattialle vessanpöntön viereen ja yritin lopettaa typerän itkemisen.
  ”Lihava. Ruma. Älöttävä. Miten joku Edwardin kaltainen voi ikinä rakastaakkaan sinua? Hän ansaitsee parempaa.
  Mieleeni nousi kuva minusta, laihana ja kauniina. Aivan kuin vampyyri. Hiukset suorina ja kiiltävinä kehystäen kasvojani. Hymyilin kaunista valkoista hymyä, Edward vierelläni. Edward näytti ylpeältä ja onnelliselta. Sitten kuva muuttuikin toisenlaiseksi. Laihaan ja kauniin Bellan kasvot alkoivat muokkautua ja vartalo alkoi pyöristymään. Edward katsoi järkyttyneenä tapahtumaa, ja näytti häpeilevältä.
  Ennen kuin tajusinkaan, olin iskenyt sormet kurkkuuni ja kurottautunut pöntön ylle.


Tässä se nyt oli, ensimmäinen luku  : ) Kommentoikaa jookosta, rakentava kommentti on enemmän kuin tervetullutta


Kupla lisäsi ikärajan alkutietoihin.
« Viimeksi muokattu: 02.01.2015 03:50:10 kirjoittanut Beyond »

mariamo

  • maggara.
  • ***
  • Viestejä: 213
Vs: Something Thin 1.Luku
« Vastaus #1 : 15.01.2010 11:48:39 »
Tykkäsin, tykkäsin :D
Kirjoitusvirheitä en etsinyt, eikä silmiin pompannut mitään..
Joten jatkoa, jookos ?  ::)

- loveya, maria
mitä jos tietäisit, että tämä kaikki päättyy tänään?

mouu

  • ***
  • Viestejä: 117
Vs: Something Thin 1.Luku
« Vastaus #2 : 15.01.2010 15:23:50 »
Oi !
Aivan tajuttoman hyvä idea ! (: Tykkäsin.
En jaksanut virheitä metsästellä - oli rankka koulupäivä  :D

Jatkoa jään odottelemaan  ;)
mouu
team Edward♥
Dramione♥

Hayles

  • ***
  • Viestejä: 129
Vs: Something Thin 1.Luku
« Vastaus #3 : 15.01.2010 16:42:57 »
Pitää alkaa seuraamaan...

Silmiini ei sattunut kirjoitusvirheitä, ja teksti oli muutenkin sujuvaa! :) :)

jatkoa odottelen innolla!!!

Love, Hayles
20/3/2011 Kill the party with me and never go home

anskuu

  • ***
  • Viestejä: 132
  • in you i trust
Vs: Something Thin 1.Luku
« Vastaus #4 : 16.01.2010 17:05:34 »
Tajuttoman hyvä idea!  ;D Ja Cullenit nyt voivat pilata kenen tahansa itsetunnon.

Öö... Rakentava karkasi ja sanoi, että ei tule enää takaisin, joten ei tässä nyt kai sitten enää mitään   :D

Toivottavasti tulee pian jatkoa 8)
I'm ready to crawl on my knees to know it all

E_Bella

  • Vieras
Vs: Something Thin 1.Luku
« Vastaus #5 : 16.01.2010 17:14:51 »
komppaan kaikkia muita minua ennen ^^  ei siis mitään uuttaa asiaa... =D
jatkoa odottelen...  :) 
~E_Bella~

Cindy

  • ***
  • Viestejä: 79
  • Let them know.
Vs: Something Thin 1.Luku
« Vastaus #6 : 16.01.2010 17:30:20 »
Oho, erikoinen idea :D Todellakin jään seuraamaan, en jaksa millään odottaa mitä tästä tulee  :3

Taitaa sitten toi "lihavuus" olla pelkkää Bellan mielikuvitusta? Kun eihän se oikeesti.. Mut jatkahan nopeasti, kiitos  :-*
Cindy kiittää ja kumartaa. Vielä kerran ~

Sini(tiainen)

  • Vieras
Vs: Something Thin 1.Luku
« Vastaus #7 : 16.01.2010 23:32:26 »
Tosi hyvä!  :D
Harmi vaan että syömishäiriö ficcejä on niin vähän  :(
Jatkoa!!

NiNNNi

  • Weasley
  • ***
  • Viestejä: 593
    • LJ
Vs: Something Thin 1.Luku
« Vastaus #8 : 16.01.2010 23:41:02 »
Juu, kiinnostus heräs. :) Tälläseen en ookkaan vielä törmänny. :D Cullenit kyllä voi tuhota kenen ihmisen itsetunnon kun vaan tahtoo. ;D
Ja vaikutti tosi hyvältä jos on sun eka fic. :) Joten toivoisin piakoin jatkoa <3

NiNNNi
Other cities always make me mad
Other places always make me sad
No other city ever made me glad
New York, New York

kkaro

  • Band Enthusiast
  • ***
  • Viestejä: 160
  • Aussie Rap Never Dies
Vs: Something Thin 1.Luku
« Vastaus #9 : 17.01.2010 01:24:00 »
Oho, täähän on hyvä idea. ((: En ookkaan tällästä huomannu ennen. Hyvä ((=
En löytäny virheitäkään tästä yhteen (en kylläkään edes ettiny) ;'DD

Jatkoo..? ♥ Itse jään ainakin odottamaan. ;'PP

~kkaro
but that's none of my businness..

aaannie

  • Vieras
Vs: Something Thin 2.Luku
« Vastaus #10 : 17.01.2010 15:32:51 »
Cindy: joo, kyllä se Bellan mielikuvitusta on :D

Kiitos kaikille kommentoijille! Tässä tulee 2.luku : )


2.luku

Lentoemäntädieetti.
  Aamiaisella syödään puolikas greippi, kahvia tai teetä. Kahviin ja teehen ei saa lisätä maitoa tai sokeria.

Lounaalla..


Ei. Ei lounasta. Täysin turhaa.

  Päivällisellä kaksi keitettyä kananmunaa, 170g vihreitä papuja sekä puolikas greippi.

Lentoemäntädieetissä on tärkeätä juoda runsaasti vettä! Kata myös ateriat kauniisti, jotta ne tuntuisivat ruokaisammilta.


  Selvä, aivan helppoa. Kirjoitin muistiin oleellisimmat asiat, taittelin paperin ja pistin sen farkkujeni taskuun.
  Oli kulunut jo kolme päivää siitä, kun olin teeskennellyt sairasta ja Edward oli tuonut minulle McDonald’sin ruokaa. Edward oli arvannut syyn, miksen halunnut syödä. Mutta sitten kun hän oli löytänyt minut vessasta oksentamasta, hän oli kumonnut aikaisemmat ajatuksensa ja luuli minun puhuneen totta siinä, etten pystynyt syömään.
  Olin pysynyt kotona kaikki kolme päivää, ja tänään Edward sai minut suostuteltua menemään kouluun. Olin pysynyt tiukasti syömislakossani, mutta aina kun olin joutunut syömään niin oksensin sen tahallisesti ulos.
  Sammutin koneen, otin reppuni ja hyppelin alakertaan. Charliella oli töistä vapaata, joten hän nukkui vielä. Otin kaapista greippipussini, jonka Charlie oli ostanut minulle eilen. Hänellä ei ollut pienintäkään hajua siitä, mitä oli tekeillä.
  Puolitin greipin ja panin toisen puolen greipistä jääkaappiin. Minun täytyi haukata greipistä vain pari palasta, kun olin jo syönyt sen. Katsoin ulos ikkunasta ja näin hopeisen Volvon pihatiellämme.
  Ulos mennessäni Edward oli jo valmiina avaamassa minulle auton oven. Istuuduin penkille ja hetkessä hänkin jo oli omalla paikallaan.
  “Mitä sinulle kuuluu”, hän kysyi hyväntuulisena. Hyvätuuli tarttui minuunkin; kun Edward oli iloinen, niin silloin minäkin olin.
  “Ihan hyvää, vointikin on jo paljon, paljon parempi.”
  “Mukava kuulla. Mike Newtonilla on ollut sinua ikävä. Hän luulee että minä olen syönyt sinut”, Edward nauroi. Se oli kummallista, yleensä hän vakavoitui aina kun tuli puheeksi minun syömiseni.
  “Minullakin oli kova ikävä häntä”, sanoin muka kaihoisana. Edward katsahti hetken järkyttyneenä minuun, kunnes tajusi minun vitsailevan.
  “Tuo ei ollut hauskaa”, hän murahti. Minä vain nauroin.

  Ruokatunnilla Edward johdatti minut ruokajonoon. Kun hän tarjosi minulle erilaisia ruokia, kieltäydyin kaikkiin vuorotellen. Lopulta Edward otti minulle omenan ja vaaleanleivän, jonka päällä oli juustoa.
  “Ei minulla ihan tosissaan ole nälkä”, jankutin kymmenettä kertaa samalla kun istuimme Cullenien pöytään. Välillä minusta oli noloa olla ainoa pöydässä, joka söi. Toki heillä kaikilla oli omilla tarjottimillaan paljon ruokaa, ja yleensä minä olin hotkinut vuorotellen kaikkien tarjottimilta sitä sun tätä. Tänään ei niin kävisi.
  “Bella, elimistösi tarvitsee ruokaa. Et ole syönyt pitkään aikaan mitään.”
  Jasper katsoi minua hetken aikaa tutkailevasti ja Edward katsoi häneen kummissaan. Sitten Edward katsoi minua päästä varpaisiin, ja minua nolotti. Nytkö Edward tajusi kuinka lihava olen? Hän varmasti jättää minut.. Ei häntä kiinnosta olla tällaisen jättiläisen kanssa.
  “Bella, oletko laihtunut”, Edward kysyi hiljaa. Sitten kaikki pöydässä katsoivat minua, ja Emmett purskahti nauruun.
  “Emmett, pidä se suusi tukossa”, Alice sanoi nopeasti nähdessään mitä tämä aikoi sanoa. Edward katsoi minua järkyttyneenä.
  “Hän on laihtunut hieman alle kaksi kiloa”, Rosalie sanoi tietäväisesti. Totta kai hän osasi mitata pelkällä katseellaan ihmisten painon.
  “Miksi olet surullinen aina, kun tulee puheeksi ulkonäkö tai paino”, Jasper kysyi varmaan itsekseen, sillä ei katsonut minuun päin vaan Edwardiin. Edward katsoi Jasperiin merkitsevästi ja sitten Jasper nyökäytti päätään.
  “Bella, mitä sinulla on taskussasi”, Alice kysyi vaikka tiesikin jo vastauksen. Edward näytti siltä kuin pyörtyisi kohta.
  “E-e-ei mitään..” Voi ei, voi ei. Miksi, voi miksi minä otin sen typerän paperin mukaani? Nyt he pakottaisivat minut näyttämään sen.
  “Niinkö? Haluaisitko näyttää?”
  Käänsin toisen taskuni ylösalaisin. Se oli tyhjä.
  “Näetkö? Ei mitään”, sanoin stressaantuneena. Ihan kuin muka voisin huijata heitä.
  “Entä toinen”, Alice kysyi jo vihaisena. Pälyilin ympärilleni etsiessäni pelastustietä ja huomasin muiden oppilaiden kadonneen ruokalasta.
  “Oho, tunti alkaa! Mennään Edward”, melkein huusin paniikissa. Edward vain nyökkäsi jähmeästi ja nousi. Hän otti minua kädestä kiinni ja kävelimme hiljaa biologian tunnille.
  Oikeastaan nyt jo toivoinkin että emme olisi samalla tunnilla.

  Tuntia oli jo kulunut puolituntia, eikä Edward ollut sanonut sanaakaan. Hän oli vain tuijottanut taulua kaikenaikaa. Piirtelin stressaantuneena vihkoni reunaan lentokoneita ja greippejä. Näin Edwardin sivusilmällä vilkaisevan piirrostani ja kalpenevan, jos se oli yhtään mahdollista.
  Kello soi tunnin päättymisen merkiksi ja huokaisin. Seuraavaksi olisi liikuntaa. Vihasin liikuntaa, mutta liikunnan avulla voisin laihtua. Pieni hinta siitä, että Edwardin ei tarvitsisi enää kauaa häpeillä minua.
  Olin jo nousemassa tuolilta, kun Edward otti minua kädestä kiinni.
  “Minulla on huono-olo”, hän sanoi. Hän näyttikin huonovointiselta. Hetkinen, hänhän oli vampyyri! Ei vampyyrit tule kipeäksi.
  “Sinulla on huono-olo”, toistin pidättäen naurua. Aika epäsopivaa, kun toinen kertoo voivansa huonosti.
  “Niin.”
  “Pitäisikö sinun lähteä sitten kotiin?”
  “Varmaankin”, hän sanoi ja nousi tuoliltaan.
  “Saatan sinut autollesi, parkkipaikan kautta pääsee helposti liikuntasaliin”, sanoin. Milläköhän minä menisin sitten kotiin? Alice voisi varmaan viedä minut..
  “Etkö haluaisi tulla hoitamaan minua? Minäkin olin hoitamassa sinua joka päivä”, hän kysyi ja hymyili vinoa hymyään.
  “Mutta, liikuntatunti..”
  “Sinähän vihaat liikuntaa.”
  “Enpäs.”
  “Vihaatpas.”
  “Enhän vihaa.”
  “Mistä lähtien sinä olet liikunnasta pitänyt”, hän kysyi, ja alkoi raahaamaan minua autonsa luo. Pyristelin vastaan, ja näin Miken menossa liikuntasalille.
  “Hei! HEI MIKE”, huusin niin kovaa kuin jaksoin. Edward murisi hiukan ja katsoi minua vihaisena. Mike pälyili ympärilleen, kunnes vihdoin näki minut. Sitten hän näki vihaisen Edwardin raahaamassa minua parkkipaikkaa pitkin ja koki ilmeisesti olevansa jonkin sortin sankari kun hän käveli rinta pystyssä meidän luoksemme.
  “Cullen”, hän nyökäytti päätään Edwardia kohti töykeästi ja kääntyi minuun puoleeni ‘hurmaava’ hymy huulillaan, “Niin Bella?”
  “Tuota, haluaisitko kävellä kanssani liikuntahallille? Edwardilla on huono-olo ja hän on lähdössä koulusta”, sanoin ja katsoin merkitsevästi Edwardiin. Edward murahti ja katosi autoonsa. Sitten hän kaasutti tiehensä.
  “Onko teillä riitaa?”
  “Ei, Edward on aina kipeänä ollessaan todella kiukkuinen,” selitin ja Mike näytti pettyneeltä.
  “Kun minä olen kipeä niin olen mukava”, hän sanoi hiljaa.

Liikuntatunti meni todella nopeasti ja olin aivan hikinen lopuksi. Olimme tehneet kuntotestit, jossa piti tehdä erilaisia vatsalihasliikkeitä ja punnerruksia. Olin omasta mielestäni pärjännyt yllättävän hyvin ja opettajakin oli kehunut. Tyytyväisenä itseeni kävelin pukuhuoneeseen vaihtamaan vaatteita.
  Pukuhuoneessamme ei ole erillisiä tiloja vaatteiden vaihdolle, vaan kaikki vaihtavat toisten silmien edessä. Yritin aina vaihtaa mahdollisimman huomaamattomasti vaatteet, mutta jotkut jäivät peilailemaan muiden kanssa itseään puolialastomina.
  “Bree, sinä olet niin laiha”, joku tyttö ihmetteli kovaan ääneen. Samaan aikaan joku toinen tyttö katsoi minua tuimasti ja supatti kaverilleen jotain. Sitten molemmat katsoivat minua ja nauroivat.
  Kävelin masentuneena parkkipaikalle tähyilläkseni jotakuta poikaystäväni perheestä, ja toivoin sen jonkun olevan Jasper. Hän ei kehtaisi kysyä minulta mitään siitä lapusta.
  Näin hopeisen Volvon kaartavan ihan eteeni, matkustajan puoleinen ovi auki. Edward istui tuimana ratin takana eikä vaivautunut edes tervehtimään.
  “Hei”, sanoin istuuduttuani penkille. Hän vain nyökkäsi.
  Kun olimme Newtonien kaupan kohdalla, hän vihdoin avasi suunsa.
  “Haiset hielle.”
  Punastuin rajusti, ja hieman suutuinkin. Ei Edward ole ikinä puhunut noin! Hän ei varmaan enää rakasta minua, kun tajusi kuinka ruma ja lihava olen. Hän yrittää saada minut vihaamaan häntä, jottei hänen tarvitse jättää minua, vaan minä jättäisin hänet! Ei tule onnistumaan. Kun olen yhtä laiha kuin se Bree, niin hän ei enää tahdo erota.
  “En viitsinyt mennä suihkuun siellä”, sanoin tylysti. Edward katsoi minua vihaisesti.
  “Et viitsinyt mennä kaikkien nähden vai”, hän kysyi. Nyt hän vihjaili minun lihavuudestani.
  “Niin kai sitten”, sanoin. Hän vain nyökkäisi itsekseen.
  “Etkö muuten olekaan sairas”, kysyin ivallisesti. Miksi minä oikein hakemalla hain riitelemisen aihetta? Varmaan siksi, että minulla oli kaamea nälkä.
  “Ei se ollutkaan mitään muuta kuin ohimenevä pöpö. Carlisle tarkisti minut”, hän sanoi merkitsevästi, “Hän tulee muuten tapaamaan sinua tänään.”
  Ei. Ole. Totta.
  Edward kertoi Carlislelle. Hän kertoi lentoemäntädieetistäni, vaikken ehtinyt edes aloittamaan sitä kunnolla!
  Yritä nyt rauhoittua. Edward haluaa vain hyvää, hän haluaa että olet terve.”
  Niin varmaan. Ensin tuo ääni päässäni tahtoo minun jättävän syömiset väliin, ja nyt se haluaa että Carlisle pakottaa minut syömään! Päättäisi nyt kumman puolella on.
  “Miksi”, kysyin mahdollisimman tyynesti.
  “Taidat tietää.”
  “Edward. Älä”, sanoin jo itku kurkussa. Edward ei ollut reilu. Hänellä ja hänen perheellään oli helppoa, kun ei voinut lihota tai laihtua, he pysyivät koko ajan täydellisinä. Minä taas.. No, minä olin tällainen.
  Edward katsoi minua surullisena. Hän näytti siltä kuin tahtoisi tehdä niin kuin minä sanon, muttei voinut.
  “Bella”, hänen äänensä oli täynnä tuskaa, “sinä olet täydellinen juuri noin. Sinun ei tarvitse laihtua. Minä rakastan sinua tuollaisena. Ikuisesti.”
  Olimme tulleet Charlien talolle. Charlien poliisiauto oli poissa, eli hän oli lähtenyt kalaan.
  Edward pyyhki sormellaan kyyneleitäni, mutta niitä tuli koko ajan lisää ja lisää.
  “Miksi sinä Bella teet tämän? Minä en ymmärrä. Jos sinut pakottaa syömään, niin oksennat sen tahallisesti ulos. Nyt sinä syöt vain aamiaiseksi greippiä ja lounaaksi papuja!”
  “Koska sinä häpeät minua”, sanoin hiljaa, niin hiljaa ettei normaali ihminen olisi voinut kuulla. Mutta tiesin Edwardin kuulleen, sillä hän jäykistyi. Samassa jonkun ajovalot valaisivat muuten pimeän auton, ja näin Carlislen auton kaartavan pihaan.
  Pakenin nopeasti Edwardin autosta ja kävelin Carlisle ja Edward perässäni taloon.



Tuosta lentoemäntädieetistä sitten. Sitä ei todellakaan kannata kokeilla ihan noin vaan, mietin pitkään ennen kuin laitoin sen mukaan tarinaan. Eräs sukulaiseni oli kokeillut sitä, ja hän oli sen seurauksena sairaalassa.
Mutta, kommenttia kiitos : ) Omasta mielestäni teksti oli jotenkin tönkköä.


kkaro

  • Band Enthusiast
  • ***
  • Viestejä: 160
  • Aussie Rap Never Dies
Vs: Something Thin 2.Luku ilmestynyt 17.1
« Vastaus #11 : 17.01.2010 15:59:13 »
Tää uus luku oli hyvä, ja toi Bellan dieetti.. Tää niin kiva idea ((=  (siis ei iloinen mut ideana)

Jatkahan vaan, en löytäny virheitäkään. ;'DD

~kkaro
but that's none of my businness..

Cindy

  • ***
  • Viestejä: 79
  • Let them know.
Vs: Something Thin 2.Luku ilmestynyt 17.1
« Vastaus #12 : 17.01.2010 16:23:32 »
Jotenkin mä oikeesti tykkään tästä. Tai siis, aika mielenkiintosta lukee tälläistä öö.. erilaista :D

Ei, mulla ei ole mitään järkevää sanottavaa, jatkoja vaan toivoisin taas mahdollisimman nopeasti (*koiranpentuilme), kiitoss ;3
Cindy kiittää ja kumartaa. Vielä kerran ~

kakku.

  • ***
  • Viestejä: 501
  • I know it hurts, it was meant to
Vs: Something Thin 2.Luku ilmestynyt 17.1
« Vastaus #13 : 17.01.2010 18:23:48 »
Täälläistö ficciä olen odottanut! Meinasin itse joskus aloittaa kirjoittamisen, mutta eihän siitä mitään tullut! :D Hyvä että joku muu sitten alkoi :)
Aihe on kauhean silleen masentava ja surullinen, syömishäiriöt kuitenkin ovat nykyään niin yleisiä ja ne piinaa varsinkin tyttöjä. Mutta onneks tää on kuitenkin fiktiota.
Juonii on hyvä. Just että tietysti noi huomaa Bellan laihtumisen ja oksentelut yms. Koska mä tykkään lukea kaikkea semisairasta, niin toivon, että meininki menis rajummaks ja tälleen. Mutta sä päätät!
Jatkoa jään odottelemaan! :)
But I am the chosen one.
Avatar by Aiju

Parisade

  • enkelten verta
  • ***
  • Viestejä: 422
  • Once upon a time in a fairytale
Vs: Something Thin 2.Luku ilmestynyt 17.1
« Vastaus #14 : 17.01.2010 18:39:43 »
Jotenkin, vaikka aihe on aikas synkkä, minä löydän tästä jotain omalla tavallaan huvittavaa. Haha, esim tuolle Mikelle repesin reilusti, poika tuntuu niin epätoivoiselta.
Tykkäsin, jatka ihmeessä. Jäin koukkuun.
There are no rules in dreaming.

anskuu

  • ***
  • Viestejä: 132
  • in you i trust
Vs: Something Thin 2.Luku ilmestynyt 17.1
« Vastaus #15 : 17.01.2010 18:41:56 »
Hyvä tämäkin luku!  :D

Ja kuvitteleeko Bella siis vaan tuon lihavuutensa?  Kun ykkös luvussahan jotkut vaatteet eivät mahtuneet sille, niin että onko se sitten oikeasti lihonnut vai luuleeko se vaan niin?
I'm ready to crawl on my knees to know it all

Smile^

  • Vieras
Vs: Something Thin 2.Luku ilmestynyt 17.1
« Vastaus #16 : 17.01.2010 18:48:43 »
Ilmottaudun lukiaksi! :D

Taas tällänen vähän erillainen fic ku mitä oon lukenu. On ollu alkoholisti Bellaa, saksalaista Bellaa ja nyt on syömishäiriöinen Bella! :) Aihe on kyl aika synkkä, mutta mä silti pidin tästä. Hyvin kirjotettuu tekstiä, ja ajatukset tolla Bellalla on just sellasia mitä varmaan bulimikoilla on. Muutenki Ed on todella Edwardmainen ja Bella bellamainen. Nyt vaan ootan innoissani seuraavaa lukuu, kirjotathan pian taas? :)

Kiitos tästä! :P

Rassermus

  • ***
  • Viestejä: 548
  • Do you like it? I like it. I lööööv it!
Vs: Something Thin 2.Luku ilmestynyt 17.1
« Vastaus #17 : 17.01.2010 20:32:00 »
Aivan mahtava idea. Tykkäsin.
Emmä oikee muutakaa osaa sanoo.
Jatkoo^^

E_Bella

  • Vieras
Vs: Something Thin 2.Luku ilmestynyt 17.1
« Vastaus #18 : 17.01.2010 20:42:23 »
tykkään!  ^^ jotain erilaista kuin yleensä..  :)
jatkoa pyytelisin..  ::)
~E_Bella~

Xafir

  • Vieras
Vs: Something Thin 2.Luku ilmestynyt 17.1
« Vastaus #19 : 18.01.2010 18:37:21 »
Kiva idea, ei aina sitä samaa rakkausstooria ym.. Jotenki turhaudun lukiessani tätä, mut se ei oo aina pahasta. ;D Musta toi Bella on niiiiiin säälittävä! -.-*

Mut jatkoo juu, vois alkaa seuraamaan ^^