Kirjoittaja Aihe: Twilight: Something Thin 14.Luku ilmestynyt 28.5 | K-11 normiparit  (Luettu 53038 kertaa)

kkaro

  • Band Enthusiast
  • ***
  • Viestejä: 160
  • Aussie Rap Never Dies
Vs: Something Thin 4.Luku ilmestynyt 20.1
« Vastaus #40 : 20.01.2010 20:15:23 »
Tää us luku oli niin..kiva. Noi Bellan näyt ja äänet oli niin parhaita.
En löytäny yhtäkään virhettä, tai mitään outoo. Olin niin syventyny tähän, että olin vaihtanu asentookin täällä, enkä muista edes sitä. x))

Jatka, en jaksa odottaaaaaa ♥ (((=

~kkaro
but that's none of my businness..

aaannie

  • Vieras
Vs: Something Thin 5.Luku ilmestynyt 21.1
« Vastaus #41 : 21.01.2010 22:08:50 »
Cindy: Jep, siinähän se scary käännekohta olikin :'D
Hayles: Kiitos kommentista : D Jostain syystä kukaan ei pidä Bellasta (en kyllä minäkään :D)
NiNNNi: Kiitos kommentista, yritän seuraavissa luvuissa jarrutella hiukan tahtia : )
Eara: Hihiih, katsotaan nyt miten käy : D Jos Bella selviää, niin laihtuminen saattaa jatkuakkin ; )
E_Bella: Yritän saada jotain jännää tuleviin lukuihin, tämä luku tulee vähän polkemaan paikoillaan. : )
Smile^: Kiitos kommentista, ja jatkoahan tulloo : )
katriqqq: Kiitos kommentista : ) Itekkää en jostain syystä toivo Bellan jäävän henkiin... : D
kkaro: Kiitos kommentista, kiva että tykkäät tästä :D

Nyt sitten tulee ööö 5.Luku.. nyt asetumme Edwardin päähän ja palaamme ajassa hieman taaksepäin ; ) Edwardillehan on ominaista tulla hieman jäljessä :D

5.Luku

EPOV
  
Kirosin mielessäni typeryyttäni.
  Miten saatoin jättää sen paperin Bellan näkyville?
  Ja nyt minä ajoin häntä takaa, vaikka olin monta kertaa vannonut itselleni ja Bellalle, että jos hän halusi lähteä luotani, en estelisi. Mutta nyt en voinut antaa Bellan mennä, sillä hän tarvitsi apua.
  Bella juoksi hengästyneenä alle 20 metrin päästä minusta. Olisin saanut hänet kiinni jo ennen kuin hän olisi ehtinyt ottaa askeltakaan, mutta täällä oli muita ihmisiä joita olisi saattanut hämmästyttää nopeuteni.
  “Mihin Bellalla on tuollainen kiire“, kuulin itse poliisipäällikkö Swanin ajatukset. Katsoin hänen autonsa suuntaan, ja hänkin katsoi minuun. Kun hän älysi minun jahtaavan hänen tytärtään takaa, hän astui autostaan ulos ja otti käsiraudat mukaansa.
  “Edward Cullen, pysähdy lain nimessä”, hän huusi lainaten legendaarista poliisisarjojen repliikkiä. Sitten hän säntäsi perääni. Näin Bellan katsovan taakseen meitä kohti, ja hänen silmänsä pyöristyivät kauhusta. Meinasin pysähtyä järkytyksestä.
  Oliko hän vihdoin tajunnut, kuinka vaarallinen olen? Siksikö hän juoksi minua pakoon? Jokin kuitenkin sai minut jatkamaan juoksuani, ja hetken päästä näin Bellan pysähtyneen todella uupuneen näköisenä. Hän hengitti katkonaisesti.
  Saavuttuani hänen luokseen, Charlie perässäni, kuuntelin tarkkaan hänen hengitystään. Se palasi pikku hiljaa normaaliksi. Huokaisin hiljaa helpotuksesta.
  “MITÄ“, kuulin Charlien parahtavan ajatuksissaan. Hän katsoi minua raivoissaan.
  ”Tuo hemmoteltu kakara on.. yrittänyt viedä tyttäreni viattomuuden”, hän ajatteli raivoissaan. Naurahdin mielessäni vanhanaikaiselle sanalle.
  “Cullen, lähdetään selvittelemään tätä aseman puolelle”, hän sanoi tiukasti ja hänen kätensä nytkähti taskuissa olevien käsirautojen suuntaan. Bella kuitenkin keskeytti hänen suunnitelmansa.
  “Isä, eikö tuo ole nyt vähän liioittelua? Me vain..”, Bella haki oikeaa sanaa, “juoksimme?”
  ”Hän ei uskalla kertoa tapahtunutta, pelkää että suutun”, Charlie ajatteli isällisen lämpimästi.
  “Bella,  tiedän, että siitä voi olla vaikea puhua, varsinkin omalle isälleen, mutta jos haluamme tuon lurjuksen telkien taakse, niin sinun täytyy kertoa mitä tapahtui”, Charlie sanoi, ja hänen ajatuksissaan vilahti kuva minusta kalterien takana.
  Bella näytti hämmentyneeltä, ja katsoi minua selitystä hakien. Vilkaisin hänen kaula-aukkoonsa, josta pilkotti rintaliivit ja käänsin katseeni heti pois. Bellan naama oli suloisen punainen.
  ”Ei, ei isä, käsität väärin, nämä avautuivat juostessani, ei Edward yrittänyt.. mitään sellaista”, hän takelteli sanoissaan. Jotenkin se oli niin mukavan kuuloista. Charlie tuijotti minua vihaisena, ja hänen päässään pyöri kuvitelma minusta, valkomusta raidallisessa puvussa, louhimassa kalliota pallo jalassa.
  ”Oletko varma”, Charlie kysyi kaihoisasti. Hänen unelmansa ei kävisikään toteen vielä tänään.
  ”Olen varma”, Bella vastasi reippaasti.
  ”Miksi sinä sitten juoksit häntä pakoon”, Charlie kysyi uuden mahdollisuuden toivossa.
  ”Koska halusin kokeilla kuntoilua, ja kokeilimme kuinka nopeasti Edward saisi minut kiinni”, Bella selitti. Sitten hänen vatsansa kurni. Hän ei ollut syönyt koko päivänä. Huolestuin taas.
  “Bellan pitäisi päästä syömään. Voin viedä hänet meille syömään, Esme voi varmaan laittaa jotain”, sanoin hiljaa. Syöttäisin häntä itse jos se oli tarpeen.
  “Kyllä Bella kotonakin saa ruokaa”, Charlie sanoi. Hän näki minut Bellan kimpussa sohvalla.. Suljin mieleni hänen ajatuksiltaan.
  “Minä menen hakemaan autoni”, Bella sanoi ja kääntyi lähteäkseen. Pysäytin hänet nopeasti.
  “Minä voin ajaa sen teille, mene sinä poliisin kyydillä.”
  “Kuulostaa hyvältä, vai mitä Bells”, Charlie kysyi tyytyväisenä tähän ratkaisuun. Hän ei halunnut jättää minua kahden Bellan kanssa.
  “Miten vain”, Bella kuulosti jostain syystä helpottuneelta.

  Kun olin ajanut Bellan auton heidän talolleen, Charlie ilmoitti että minun olisi aika lähteä.
  “Vanhempasi jo varmaankin kaipaavat sinua syömään”, hän sanoi tiukasti.
  “Varmaankin”, sanoin myötäillen. En halunnut riidellä tyttöystäväni isän kanssa.
  “Hei sitten, Edward”, Bella sanoi hiljaa. Hän näytti surulliselta.
  “Tuleeko joku sisaruksistasi hakemaan sinua täältä”, Charlie kysyi. Minullahan ei ollut omaa autoa mukana.
  “Jasper tulee hakemaan minut vähän matkan päästä täältä, kävelen sinne nopeasti”, valehtelin. Oikeasti juoksisin koko matkan kotiin.
  “No, hyvästi”, Charlie sanoi. Hän todella toivoi näiden olevan hyvästit. Nyökkäsin hänelle ja kurottauduin Bellaa kohti. Hän värähti kun painoin kylmät huuleni hänen poskelleen.
  “Rakastan sinua”, kuiskasin niin hiljaa että hän vain kuuli. Sitten käännyin ja lähdin kävelemään katua pitkin kohti ‘tapaamispaikkaa.’

”Hän oksensi”, Alice kertoi minulle ajatuksissaan. He olivat palaneet metsältä iltapäivällä. Nyökkäsin nopeasti ja jatkoin pianon soittoa.
  ”Etkö aio tehdä mitään?”
  “Mitä minä muka voisin”, kysyin hiljaa.
  ”Pakottaa hänet syömään”, Alice ajatteli kuin se olisi itsestään selvyys.
  “Yritetty on, hän oksentaa sen ulos.”
  “Minä voin yrittää tehdä jotain”, Alice sanoi päättäväisesti, “Mutta huomenna minä ja Rosalie lähdemme sinun seuraksesi metsästämään.”
  “Mitä jos Bellalle sattuu jotain”, kysyin levottomana, “enkä minä ole paikalla?”
  “Minä tarkkailen häntä koko ajan ja varoitan sitten jos on aihetta”, hän sanoi ja lähti valitsemaan meille vaatteita huomiseksi. Keskeytin pianon soiton. Tunsin palan kurkussani, joka yleensä tuntui ihmisillä kun he itkivät. Mutta minä en voinut itkeä.
  Bellalla oli syömishäiriö, ja hän oli jo parissa päivässä laihtunut huomattavasti. Entä sitten kahdessa viikossa? Paljonko siinä sitten ehtisi laihtua?
  ”Jatka soittamista”, kuulin Esmen ajatukset takaani. Laskin sormet pianon koskettimille, ja soitin improvisoimalla.
  ”Aina niin surullista”, Esme ajatteli ja silitti tukkaani.
  “Sitähän se nykyään on.”
  Sitten olimme aivan hiljaa ja kuuntelimme soittoani. Hetken päästä kuulin kun Emmett tuli luoksemme, ja yritti myös pysyä myötätuntoisesti hiljaa. Hän ei kestänyt minuuttiakaan.
  “Edward, painia”, hän sanoi merkitsevästi ja tönäisi minua kyynärpäällään. Esme katsoi häntä toruvasti.
  “Emmett, Edwardilla oli kappale kesken.”
  “Ei se mitään, voin jatkaa sitä myöhemminkin”, sanoin. Toivoin, että saisin tehdä kappaleen lopusta onnellisen.
  “Selvä, painimatsi voi alkaa”, Emmett huudahti riemuissaan ja katosi takapihalle. Esme silitti poskeani.
  “Kaikki kääntyy parhain päin”, hän sanoi ja hymyili äiti-hymyään. Hänhän oli minun äitini.
  “Toivottavasti”, sanoin ja lähdin Emmetin perään. Parempi suorittaa tämäkin pois alta.

Kun olimme ottaneet Emmetin kanssa kolme ottelua, joista voitin kaksi, oli kello jo neljä yöllä. Emmett juhli yhtä voittoaan äänekkäästi, ja Esme hyssytteli häntä jatkuvasti. Ei hänen metelöimisensä tosin haitannut, sillä lähellämme ei asunut ketään.
  Mietin, pitäisiköhän käydä katsomassa Bellaa ennen kuin lähtisin metsästämään. Tarkistaisin vain hänen olevan kunnossa.
  ”Miksi olet niin huolestunut”, Jasper kysyi ajatuksissaan. Hän istui vieressäni katsomassa Emmetin juhlimista.
  “Eikö se ole aika selvää?”
  ”Niin kai. Tuskin hän tekee mitään typerää, eikö tuo laihdutusvaihe ole kaikilla teinitytöillä?”
  “Alicekin on teinityttö.”
  Jasper purskahti nauruun. Näin pieniä välähdyksiä hänen ajatuksistaan, kuinka Alice valitti hänelle vaatekoostaan ja huusi tälle jostain.
  “On hänelläkin ollut sellainen vaihe”, hän sanoi naurunsa lomassa.
  “Onkohan Rosaliellakin ollut”, mietin ääneen. Täytyisi kysyä Emmetiltä.
  “Varmaan.”
  Emmett jatkoi juhlintaansa ja onnistui kaatamaan Esmen uuden patsaan. Esme näytti järkyttyneeltä, mutta ei voinut suuttuakaan omalle pojalleen. Carlisle sen sijaan piti puhuttelun Emmetille.
  Aamuyö jatkui sellaisissa tunnelmissa.

  Kuudelta Alice, Rosalie ja minä lähdimme metsästämään. Puolessa välissä matkaa, mieleeni tuli ilmoittaa Bellalle asiasta. Pyysin Alicea ja Rosalieta menemään edeltä, saisin heidät kuitenkin kiinni.
  Palasin talolle ja lähetin Bellalle viestin. En jäänyt odottamaan vastausta, sillä Bella ei yleensä vastannut viesteihin. Hän maksoi itse puhelinlaskunsa, vaikka olin kyllä tarjoutunut maksamaan ne.
  Sain nopeasti siskoni kiinni, ja päätimme pysyä Washingtonin osavaltiossa.  
  Juuri kun olimme aloittamassa, Alice jäykistyi, ja katsoi minua hätääntyneenä. Hänen ajatuksensa poukkoilivat siellä täällä, enkä saanut selvää mistä hän oli hätääntynyt.
  “Alice, rauhoitu”, pyysin, “Koskeeko se Bellaa?”
  Kun sanoin nimen, näin hänen ajatuksissaan Bellan veitsen kanssa. Bella kuiskasi jotain, ja hän viilsi veitsellä ranteeseensa.
  Enempää minun ei tarvinnut nähdä, enkä halunnutkaan.
  Juoksin niin kovaa kuin jaloistani lähti. En välittänyt näkikö joku, en välittänyt vaikka perheemme salaisuus paljastuisi.
  Ainoa millä oli väliä, oli Bella.
  “Bella”, hoin juostessani, “Bella, Bella, Bella.”
  Kuulin Alicen juoksevan perässäni.
  ”Rosalie meni hakemaan Carlislen”, hän ajatteli hädissään. Näin hänen mielessään Bellan keittiön lattialla makaamassa, kuolleena.
  ”Hän viiltää... nyt”, Alice ajatteli, ja kovensi vauhtiaan. Minä myös. Se oli sekunneista kiinni.
  Saavuimme kadulle, missä Bella asui. Haistoin maailman houkuttelevimman veren, ja kurkkuni oli tulessa.
  Kuulimme molemmat tömähdyksen, kun Bella kaatui maahan. Olimme hänen kuistillaan, ja juoksin ovesta sisään.. Ei ollut väliä, paljastummeko. Vain Bella.
  “Bella”, huusin järkyttyneenä, kun näin hänet makaamassa maassa. Pidätin hengitystäni koko ajan.
  Alice alkoi kietomaan nopeasti huiviaan tiukalle Bellan ranteen ympärille. Riisuin vyöni ja kiristin sen huivin päälle.
  “Se ei auta”, vaikeroin, “Se ei auta, hän kuolee!”
  “Emme luovuta”, Alice sanoi, ja painoi vyötä ja huivia viillon kohdalta. Tunnustelin Bellan pulssia, joka oli katoamaan päin.
  “Väistäkää”, Carlisle sanoi vakavana. En ollut huomannut hänen tulevan, olin niin keskittynyt Bellaan.
  Carlisle toimi nopeasti. Hän otti vyön ja huivin pois ja pyysi minua pitämään Bellan kättä koholla. Sitten hän kietoi siteen tiukasti ranteen ympärille. Odotimme hetken hiljaa, kunnes verenvuoto alkoi harventua. Huokaisimme kaikki helpotuksesta.
  “Hän ei ehtinyt menettää verta niin paljoa, että siitä olisi haittaa”, Carlisle sanoi ammattimaisesti. Nyökkäsin, mutten irrottanut katsettani Bellan kasvoista.
  “Pidä hänen kättään vielä kohoasennossa, niin kauan kunnes verenvuoto lakkaa kokonaan.”
  “Mitä me kerromme Charlielle”, Alice kysyi hiljaa.
  “Totuuden Bellan syömishäiriöstä”, vastasin, “Kun kaikki hänen läheisensä tietävät, hänellä on suuremmat mahdollisuudet parantua siitä.”
  “Miksiköhän hän yritti itsemurhaa”, Carlisle mietti surullisena ääneen. Kavahdin sanaa itsemurha.
  “En tiedä.”
  “Viimeinen asia, mitä näin ennen tätä, oli että hän luki lähettämäsi viestin”, Alice sanoi.
  “Mutta eihän se siitä voinut johtua”, sanoin.
  “Mitä siinä sitten luki?”
  Kerroin viestin sisällöstä, ja kumpikin näyttivät mietteliäiltä.
  “Olet oikeassa, ei se siitä voi johtua”, Alice sanoi.
  “Meidän pitäisi viedä Bella sairaalaan”, Carlisle sanoi vakavana. Nyökkäsin surullisena. Bellan piti päästä hoitoon.
  “Alice, ilmoitatko Charlielle?”
  “Kyllä, luuttuan ensin lattian. Charlie ei varmaankaan halua nähdä tätä.”
  Carlisle soitti ambulanssin, ja jäimme odottelemaan sitä. Nostimme Bellan sohvalle, jotta Alice mahtui pesemään lattian. Kaikkien ajatuksissa pyöri sama kysymys:
  Miksi?


Nuo verenvuodontukkimis-ohjeet olivat jotain hämäriä muistoja terveystiedon tunneilta.. Varmaankin aivan väärin, mutta tämähän on vain fictiota ; D voidaan leikkiä että kaikki meni oikein.



Hayles

  • ***
  • Viestejä: 129
Vs: Something Thin 5.Luku ilmestynyt 21.1
« Vastaus #42 : 21.01.2010 22:42:54 »
Jippii, jatkoa!!!

Jes, ne kerkes pelastaa Bellan... Tiedän, oon vähän ristiriitainen tyyppi. Toivottavasti Bella kuiteskin selviää tuosta. Tai sit ne vois muuttaa sen vampyyriksi...? Njoaa, sen on sun käsissäsi.

Kiitos jälleen tästä aivan mahtavasta luvusta<3<3<3 Ja jatkoa nopeesti!

Love, Hayles
20/3/2011 Kill the party with me and never go home

kkaro

  • Band Enthusiast
  • ***
  • Viestejä: 160
  • Aussie Rap Never Dies
Vs: Something Thin 5.Luku ilmestynyt 21.1
« Vastaus #43 : 21.01.2010 23:07:17 »
Oiii, muuttaispa ne sen vampyyriks. ((=
No ihan sama, mut tääkin luku oli hyvä, joten jatka vain ♥ ((:

~kkaro
but that's none of my businness..

Midnight-Sun

  • Vieras
Vs: Something Thin 5.Luku ilmestynyt 21.1
« Vastaus #44 : 22.01.2010 14:53:35 »
VOI ETTÄ. ei näin koukuttavia ficcejä saisi edes tehdä! :'DD tää on kyllä ihana!<3<3 ja PIAN JATKOA!<3

Smile^

  • Vieras
Vs: Something Thin 5.Luku ilmestynyt 21.1
« Vastaus #45 : 22.01.2010 15:35:06 »
Rikollisen hyvä fic :D Hyvä luku oli taas, sä oot tosi hyvä kirjottaa ja kuvaileen :)
Montako lukuu olis vielä tulossa? Viilteliks Bella sen "lihavuutensa" takia ja sen, että se ei muka kelpaisi Edwardille?
Bella on ihan hölmö ku luulee sellasia :( Mut mä tykkään ku joku kirjottaa tälläsen ja tää on varsin aito minusta :)
JATKOA<3

kakku.

  • ***
  • Viestejä: 501
  • I know it hurts, it was meant to
Vs: Something Thin 5.Luku ilmestynyt 21.1
« Vastaus #46 : 22.01.2010 15:41:07 »
Olipas kivaa vaihtelua, että oli EPOV! Hyvin kirjotettu! Mun mielestä Edin näkökulmasta on jotenki vaikea kirjottaa. Tai sit se vaa ei luonnistu multa :D Sen takia en koskaan julkasekaan ficcejäni:)
Toi on just kivaa, että edellisessä luvussa kerroit sen juostaan-toisten-perässä-rintsikat-esillä-niin-että-isä-näkee -kohdan Bellan näkökulmasta, ja sitten Edwardin. I LIKE! :D
Mitäs vielä.. Mulla oli joku juttu. Nii, yks lainaus:
Lainaus
  “Bella,  tiedän, että siitä voi olla vaikea puhua, varsinkin omalle isälleen, mutta jos haluamme tuon lurjuksen telkien taakse, niin sinun täytyy kertoa mitä tapahtui”, Charlie sanoi, ja hänen ajatuksissaan vilahti kuva minusta kalterien takana.
Voi, itse kuvittelin Edwardin kaltereiden taakse, ja se oli jotain... Ei :DD Niin ei sais käydä :P
But I am the chosen one.
Avatar by Aiju

Arosalie

  • ***
  • Viestejä: 147
Vs: Something Thin 5.Luku ilmestynyt 21.1
« Vastaus #47 : 22.01.2010 16:41:59 »
Luin tän putkeen nyt. Kyllä siinä varmaan useammallekkin tulisi syömishäiriö jos ei ole hyvä itsetunto ja pyörii jumalaisen kauniiden ihmisten kanssa. Aihe on mielestäni hyvin ajankohtainen.

Onneksi Edward ja muut tulivat niin nopeasti. Bella raukka. Toivottavasti se toipuisi.
Jatkoa pian.

Cindy

  • ***
  • Viestejä: 79
  • Let them know.
Vs: Something Thin 5.Luku ilmestynyt 21.1
« Vastaus #48 : 23.01.2010 11:00:16 »
Voi kuinka mä odotan sitä, et ne ymmärtää, miks Bella teki sen! Siis oikeesti. Siinäpä meidän vampyyriperheelle sulattelemista (:

Älä anna Bellan kuolla, hei ihan oikeesti. Jos annat, niin.. Tai, hei - voihan Bella tavallaan kuolla... Vink vink. Jooh, mutta thanks taas tästä luvusta, ihana oli ((:

Jatkas taas nopeesti  :-*
Cindy kiittää ja kumartaa. Vielä kerran ~

Rassermus

  • ***
  • Viestejä: 548
  • Do you like it? I like it. I lööööv it!
Vs: Something Thin 5.Luku ilmestynyt 21.1
« Vastaus #49 : 23.01.2010 19:54:13 »
Tykkäsin.
Yhyy. Tää on niin surullista. :/
Joo. Mut jatka pian kuitenkin^^
Tahtoo tietää mitä seuraavaks tapahtuu.^^

aaannie

  • Vieras
Vs: Something Thin 6.Luku ilmestynyt 23.1
« Vastaus #50 : 23.01.2010 23:22:55 »
Smile^: Bella viilsi lihavuutensa takia ja myös sen, ettei muka kelpaa Edwardille :D Ongelmat kasautuivat päällekkäin, ja sitten ääni vielä yllytti päässä jne : )

Kiitos kaikille kommentoijille! : ) Nyt tulisi 6.Luku.


6.Luku

  “Häntä tullaan valvomaan jatkuvasti. Huoneessa on vain välttämättömät teräesineet, joita tarvitaan hänen hoidossaan. Hoitajamme tulevat aina tarkkailemaan hänen syömistään ja joku on aina mukana kun hän menee vessaan, jottei hän oksenna huomaamattamme”
  “Onko mitään mahdollisuutta saada häntä kotiin viikon sisällä?”
  “Tarkkailemme tilannetta, mutta yleensä itsemurhayritysten jälkeen pidämme potilaan ainakin kolme päivää. Mutta tässä oli myös mukana kehittyvä syömishäiriö, joten emme osaa vielä sanoa.”
  Kuuntelin puhetta, joka kuului oven takaa. Pidin vielä silmäni kiinni, sillä pelkäsin avata ne. Kuulin raskasta hengitystä vierestäni, joka epäilemättä kuului Charlielle. Oven takana oli äänen perusteella Edward. Miksi hän oli täällä? Oliko hän löytänyt minut?
  Ovi kävi, ja kylmä tuulahdus meni ohitseni. Kuulin tuolia siirrettävän, kun Edward liittyi Charlien ja minun seuraani. Yritin miettiä sopivaa kohtaa, milloin voisin avata silmäni.
  “Edward”, Charlie sanoi tukahtuneella äänellä, “kiitos todella paljon. En tiedä mitä olisin tehnyt.. Jos… et olisi löytänyt häntä ajoissa.”
  “En minäkään”, Edward sanoi hiljaa. Mietin, mitenköhän minut oli löydetty. Oliko Alice nähnyt surkean yritykseni paeta tästä maailmasta?
  Molemmat vieraistani olivat hiljaa. Taustalta kuului vain tiputuksen ääntä, ja tajusin olevani tiputuksessa. Loistavaa.
  “Tiedätkö, miksi hän teki tämän? Hän on mielestäni aina ollut tyytyväinen elämäänsä, hänellä on ystäviä, sinut ja perhe. Sitten en ymmärrä sitä turhaa laihduttamista. Hän on muutenkin aivan kitukasvuinen, tullut äitiinsä. Tämä on tietysti jokin nuorten tyttöjen juttu, jonka he oppivat koulusta..”, Charlie jatkoi paasaamistaan. Yritin nukahtaa, jotta olisin realistisemman näköinen kun avaisin oikeasti silmäni. En halunnut näyttää, että olin koko ajan salakuunnellut.
  Ovi kävi taas, ja joku alkoi näppäilemään monitoreja joihin minut oli kytketty.
  “Jaaha, hän alkaa heräilemään, sen näkee sykkeestä”, hoitajan ääni sanoi, “Painakaa tätä kutsunappia sitten kun hän avaa silmänsä, yritämme saada hänet syömään jotain.”
  Hoitaja poistui huoneesta. Minulle ei jätetty vaihtoehtoja, joten laskin hitaasti mielessäni kahteenkymmeneen, ja avasin silmäni muka unisena.
  “Bella!” Charlien piti sitten heti huutaa kun huomasi minun avanneen silmät. Ääni sattui korviini.
  “Hei isä”, vastasin mahdollisimman uneliaan kuuloisena, “mukava että olet täällä.”
  “Totta kai minä olen! Renée on täällä huomenna aamulla, hän lähti heti kun soitin.” Voi ei. Äiti ylireagoi taatusti. Vai voikohan oman lapsensa itsemurhayritykseen ylireagoida?
  “Sinäkin olet täällä”, sanoin Edwardille. Edward näytti hämmästyneeltä.
  “Miksen olisi? Olin hirveän huolissani sinusta. Me olimme kaikki”, Edward sanoi hämmästyneellä äänensävyllä.
  “Älä käsitä väärin, minusta on mukava että olet täällä”, vaikka mieluummin olisit varmasti Rosalien kanssa, lisäsin mielessäni.
  Jostain syystä kukaan ei ottanut puheeksi murhayritystäni, vaan kaikilla oli kuivat tekohymyt kasvoillaan. Kun Charlie oli painanut maagista nappulaa, jolla hoitajan voi kutsua, voihkaisin ääneen.
  “Bella, sinun täytyy syödä”, Edward sanoi hiljaa mutta uhkaavasti. Charlie myötäili hänen vieressään.
  “Minulla ei ole nälkä”, valehtelin. Oikeasti en varmaan pystynyt nousta edes istumaan nälkäni takia.
  Hoitajia saapui kaksi, joista toisella oli kädessään tarjotin. Tarjottimella minulle irvisteli jokin vauvanruuan tapainen mössö. Charliekin pani sen merkille.
  “Vauvanruokaako te hänelle syötätte?”
  “Meillä on tapana antaa syömishäiriöisille potilaille ruokaa puuroutettuna, sillä potilaat yleensä kieltäytyvät pureskelemasta ruokaa. Näin saamme heidät helpommin syömään”, toinen hoitajista selitti. Katsoin muussia tarjottimella. Tuota en kyllä ikimaailmassa söisi.
  Toinen hoitaja jäi istumaan tyhjälle tuolille, kun toinen otti lusikan käteensä. Hän otti annoksen vauvanmössöä lusikalle, ja ojensi lusikkaa suutani kohden.
  “Avaa suu”, hän käski. Pudistin päätäni. Hoitaja huokaisi.
  “Isabella, meitä on täällä neljä, jotka ovat sitä mieltä että sinun pitäisi syödä. Me kaikki olemme valmiita pitämään suutasi auki ja pitelemään käsiäsi, jos yrität luistaa tästä. Olen tässä niin kauan kunnes suostut syömään”, hoitaja sanoi tiukasti. Edward nyökytteli päätään.
  “Nimeni on Bell..”, yritin korjata, mutta sitten hoitaja tunki lusikan suuhuni. Kun hän otti lusikan pois, toinen hoitaja nipisti sormensa nenäni ympärille, enkä saanut happea. Minulle ei jäänyt muuta vaihtoehtoa kuin niellä ruoka, tai sylkeä se hoitajan naamaan. Valitsin ensimmäisen vaihtoehdon, sillä en halunnut pidentää tuomiotani täällä.
  “Hyvä”, hoitaja kehui ja hymyili. Muut taputtivat tyytyväisen näköisinä. Ihan kuin olisin jokin lapsi, joka astui ensimmäisen askeleensa.
  “Kokeillaan vielä uudestaan”, hoitaja sanoi ja otti lisää ruokaa. Mahani murisi, joten päätin antautua. Heti kun pääsisin tästä rakennuksesta ulos, niin lähtisin lenkille. Enkä söisi mitään.

Kun kello oli illalla yksitoista, Charlie ilmoitti lähtevänsä. Hänellä oli huomenna aikainen herätys töihin. Hän mulkaisi hieman paheksuvasti Edwardia, joka sanoi jäävänsä vielä hetkeksi. Charlien lähdettyä, tuijotimme toisiamme vaivautuneen hiljaisuuden säestämänä. En voinut pidätellä päässäni pyörinyttä kysymystä enää kauempaa.
  “Miten löysitte minut?”
  Edward ilme muuttui tuskaiseksi. Hän silitti hiuksiani, ja mietti mitä kertoisi.
  “Olimme juuri aloittamassa metsästyksen, kun.. Alice sai näyn”, hän sanoi ja painoi katseensa maahan. Olin kuulevinani hiljaisen nyyhkäyksen, mutta se ei voinut olla totta.
  “Ja sitten te tulitte meille”, totesin. Hän nyökäytti päätään. Sitten hän katsoi minua silmät palavina. Ne olivat mustat janosta, sillä minä olin keskeyttänyt heidän metsästyksensä.
  “Bella, miten sinä saatoit”, hän kysyi yhtäkkiä vihaisena. En ollut koskaan nähnyt häntä niin vihaisena. Rehellisesti, hän pelotti minua hiukan. Pudistin päätäni.
  “En vastaa tuohon”, sanoin uhmakkaasti. Ei järin fiksua sanoa vihaista vampyyria vastaan, joka ei ollut päässyt metsästämään vähään aikaan.
  “Etkö tajua, miten paljon Charlie järkyttyi tästä”, hän huusi raivostuneena. Hän oli ilmeisesti pidätellyt tätä koko päivän ajan. “Etkö ymmärrä, kuinka paljon me kaikki kärsimme, kun sinä yrität riistää oman henkesi? Olin varma, ettemme ehtisi ajoissa! Kun yritin Alicen kanssa sitoa haavaasi, kun huomasimme, ettei verenvuoto lakkaa.. Etkö ymmärrä kuinka paljon jokainen kärsii, jos sinä kuolet?” Hän vauhkosi hullun kiilto silmissään. Etsin katseellani nappulaa, jolla hoitajat voisi kutsua. Tehosikohan vampyyreihin rauhoittavat?
  Edward painoi päänsä käsiinsä, ja veti monta kertaa syvään henkeä, kuin hapenpuutteesta kärsivä ihminen. Kun hän oli saanut keuhkonsa täytettyä, hän katsoi minua taas.
  “Miksi teit sen”, hän kysyi jo selvästi rauhoittuneempana, surullisena. En halunnut kertoa totuutta.
  “Jos pelastamiseni tuotti sinulle noin paljon tuskaa, olisi ollut parempi jättää väliin”, sivuutin kysymyksen, sillä en tahtonut tuottaa hänelle lisää tuskaa kertomalla syytä. Nyt hän katsoi minua kuin hullua.
  “Tuskaa? Pientä verrattuna siihen, miten olisi voinut käydä. Bella, luulin tehneeni tämän jo monta kertaa selväksi, mutta sanottakoon se vielä kerran. Minä. Rakastan. Sinua”, hän toisti viimeiset sanat hitaasti.
  “Sinä rakastat minua?” Yritin yhdistää sanat toisiinsa, mutta yhdistelmä kuulosti järjettömältä.
  “Niin, ja enemmän kuin mitään muuta, toivoisin että sinä  tuntisit samoin minua kohtaan.”
  “Entä Rosalie”, kysyin häneltä luoden asiantuntevan silmäyksen, “Sinun täytyy varmaan valita meidän välillämme.” Olin kyllä valmis jakamaan Edwardin, jos hän sitä tahtoisi. Pieni tuska Edwardin onnen takia ei tuntunut miltään.
  “Mitä? Rosalie?”
  “Sinun siskosi”, tosin ei hän varmaan häntä enää siskona pitänyt.
  “Miksi minun pitäisi valita sinun ja Rosalien välillä”, hän kysyi. “Vaikka valitsisin kyllä sinut”, hän lisäsi vielä nopeasti.
  “Oikeasti? Ihan varmastiko”, kysyin, enkä voinut estää hymyä leviämästä kasvoilleni, “Vaikka rakastat häntä?”
  “Bella, hän on minun siskoni”, hän sanoi kummastuneena, “Suren, totta kai, jos menettäisin hänet, mutta jos menettäisin sinut… Silloin en tahdo itsekään elää.”
  “Hän on sinulle siis vain sisko”, kysyin varmistaakseni asian. Sydämeni pamppaili innoissaan rinnassani, tuntui kuin se haluaisi ulos ruumistani ulos.
   Edward ei vastannut kysymykseen, vaan kurottautui minua kohti ja painoi huulensa omiani vasten. Suudelma oli nopea, mutta suloinen. Kun hän irrottautui minusta, hänen kasvonsa olivat vain sentin päästä omiani. Hän hymyili ja minä olin tietenkin tulipunainen.
  “Minä rakastan sinua”, sanoin hiljaa.
  “Enempää en vaadikaan”, hän sanoi. Sitten hän muisti jotain.
  “Paitsi että pysyt elossa”, hän jatkoi vakavana.
  “Yritän”, lupasin nopeasti.
  Mutta dieettiä en ikimaailmassa lopettaisi.
 

Okei, tässä luvussa ei tapahtunut oikeastaan mitään muuta kuin että Bella alkoi vähän enemmän luottaa Edwardin rakkauteen :D Mutta Bellan laihdutus tulee silti jatkumaan.

kakku.

  • ***
  • Viestejä: 501
  • I know it hurts, it was meant to
Vs: Something Thin 6.Luku ilmestynyt 23.1
« Vastaus #51 : 24.01.2010 01:43:21 »
Vitsi sä kirjotat nopeesti! :D Tässähän jo meinaa säikähtää, että tää ficci loppuu kohta :( Ja niin en halua käyvän!!!
Ihana tuo Edwardin käytös sielä sairaalassa. Just että on vihanen ja huolissaan ja niiiiin rakastunut ^^
Hyvä että Bella jatkaa laihariaan ja mä toivon, että se laihtuu ihan hulluna ja on sellanen luukepukka vaan. Kunnon draamaa ja överitekstiä! Jossain mielessä toivon, että Bella kuolisi lopussa, mutta sehän on vaan mun toive ;)
Mutta siis, jatkoaa!! :D
But I am the chosen one.
Avatar by Aiju

Hayles

  • ***
  • Viestejä: 129
Vs: Something Thin 6.Luku ilmestynyt 23.1
« Vastaus #52 : 24.01.2010 05:15:50 »
Ihanaa, että tätä jatkoa tulee näin nopeasti<3<3 Ja tuplasti ihanempaa on, että tää oli niin ihana luku<3<3<3<3

Vitsi mua säälitti ton Edwardin puolesta kun toi Bella meni ny tolleen tekeen. En edelleenkään pidä kummastaakaan, mutta tämmönen ficci nostaa aina tunteet pintaan :)

Mä toivon edelleen et ne muuttais Bellan vampyyriksi, pääsisipähän eroon ongelmistaan. Mutta sehän ei ole minun käsissäni.

Jatkoa yhtä nopeasti<3<3

Love, Hayles
20/3/2011 Kill the party with me and never go home

Midnight-Sun

  • Vieras
Vs: Something Thin 6.Luku ilmestynyt 23.1
« Vastaus #53 : 24.01.2010 11:12:00 »
tää tarina kyllä on aivan mahtava! pidän tästä todella paljon, ja odotan aina innolla jatko-osaa. (:
PIAN JATKOA!<3

Arosalie

  • ***
  • Viestejä: 147
Vs: Something Thin 6.Luku ilmestynyt 23.1
« Vastaus #54 : 24.01.2010 13:35:00 »
Jes jatkoa tuli. Pakko syöttäminen on kamalaa, mutta tässä tilanteessa aika pakollista.
 Pystyisitkö jossain luvussa kertoa jonkun muun kuin Bellan näkökulmasta kuinka laihalta/riutuneelta Bella näyttää kun Bella tietenkin  tässä tilassa ajattelee olevansa vain läski.
Minua jäi hieman häiritsemään kun Edward meni Bellan Rosalieen liittyvien kysymysten ohi niin nopeasti. Muuten oli loistava luku.

Jatkoa, jatkoa ja jatkoa!

kkaro

  • Band Enthusiast
  • ***
  • Viestejä: 160
  • Aussie Rap Never Dies
Vs: Something Thin 6.Luku ilmestynyt 23.1
« Vastaus #55 : 24.01.2010 14:57:33 »
Tää jatko oli ihana! Edward oli niin jotenkin....Edward. (((= Ihan kun kirjoissa. ;'DD
Mut joo, ei ollu virheitä tai mitää. (en kyl ettinykkää)

Eli JATKA pian ((((:

~kkaro
but that's none of my businness..

NiNNNi

  • Weasley
  • ***
  • Viestejä: 593
    • LJ
Vs: Something Thin 6.Luku ilmestynyt 23.1
« Vastaus #56 : 24.01.2010 15:47:33 »
Hirmusta vauhtii kirjottelet. :)
Joutuuko Bella vieläkin pahempaan kuntoon? :(
Mut Edward oli sulonen tos. :D
Rakentavaa ei tule, mutta toivoisin jatkoa nopeaan. ♥

NiNNNi
Other cities always make me mad
Other places always make me sad
No other city ever made me glad
New York, New York

aaannie

  • Vieras
Vs: Something Thin 6.Luku ilmestynyt 23.1
« Vastaus #57 : 24.01.2010 17:08:06 »
Jotkin vastaukset nyt vähän spoilivat, eli ei kannata lukea niitä jos ei halua tietää mitä tulee tapahtumaan.. :D
katriqqq: Vielä on tulossa monta lukua, eli ei huolta :D
Arosalie: Bella ei ole (vielä) laihtunut kovinkaan paljoa, ihan vain parisen kiloa. Mutta tulevaisuudessa Bella tulee laihtumaan ja paljon :D Edwardilta meni hiukan ohi nuo Rosalie-kysymykset, sillä Ed ei älynnyt Bellan luulevan hänen ja Rosalien seurustelevan, saikohan tosta mun selityksestä nyt selvää.. :D
NiNNNi: Joo, Bella jatkaa laihduttamistaan ja tulee laihtumaan tooosi paljon.

Kiitos kaikille muillekin  kommenteista, seuraava luku tulee varmaan tiistaina : )

E_Bella

  • Vieras
Vs: Something Thin 6.Luku ilmestynyt 23.1
« Vastaus #58 : 24.01.2010 20:53:09 »
kommaan kaikkia muita kun en jaksa ite mitään kummempaa laittaa.. ='D
Edi oli kumminkin ihuna!  <3
jatkoa toivoisin!  ^^  (normaaliin tapaan)
~E_Bella~

anonym.

  • tattinson
  • ***
  • Viestejä: 136
  • used to be hannm
Vs: Something Thin 6.Luku ilmestynyt 23.1
« Vastaus #59 : 24.01.2010 21:19:20 »
Tämä on vieläkin yksi mun lempi fikeistä :) edi on ihana. Mukava lukea tosta bellasta kun se on itsepäinen kuin pässi :D
mut mua kyllä ärsyttää kun välillä tuntuu, että muut pitävät bellaa laihana ja sitten bella pitää itseään möhköfanttina.(mikä on toki tämän idea)
 Ei saa selkoa että onko bellalla vain harvinaislaatuisia ongelmia, vai onko sillä ongelmia JA jotain mistä ottaa kiinni.
jooterve toivottavasti sait jotain irti tästäkin kommentista.
mutta sen sanon että jatkoa odotan-ja innolla  <3
Tell them I was happy
And my heart is broken
All my scars are open